O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Hoezo? Er is nogal een groot verschil tussen in een stoeltje hangen of een professionele voetbalwedstrijd kunnen spelen. Wellicht is hij herstellende maar wil nu graag bij zijn teammaten zijn, prima toch?carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:07:
Dan zit je toch thuis of lig je in bed? Bijzondere situatie.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij wordt wel geraakt, op het moment dat hij wil schieten komt zijn voet tegen die van Saibari. Er was wel even contact, dus Schwalbe zeer zeker niet. Maar i.m.o. terecht geen strafschop.carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:10:
Dit is gewoon geel voor schwalbe!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Buitenspel !carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:12:
Al 11 minuten zonder goal!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ja dat PSV scoort wel moeizaam inderdaad.carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:12:
Al 11 minuten zonder goal!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nog moeizamer verdedigen. Dus dit is al best knap.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
GAE had die zeker gemaakt.Agent47 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:16:
Hoe mis je die
Hij stond te ver. Vorige keer schoot hij ook zo onbeholpen omhoog maar vloog hij er in omdat hij dichter bij het doel stond. Saibari lijk niet van het subtiele schieten.Agent47 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:16:
Hoe mis je die
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Anders had deze er wel in gemogen
[ Voor 47% gewijzigd door Megupe op 04-03-2025 21:18 ]
Edit: natuurlijk

[ Voor 8% gewijzigd door Lt. Big Mack op 04-03-2025 21:18 ]
Je verwacht het niet he bij PSV.Agent47 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:18:
Sund. Niet goed verdedigd
Nou Lang verdedigde mee, dat is positief. Zitten nu scouts op de tribune zeker?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou Ja ik verwacht van Feyenoord ook niks morgen hoor, zie die 2 backs al opkomen
Die is dus gelijk weg in de zomerGonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:19:
[...]
Nou Lang verdedigde mee, dat is positief. Zitten nu scouts op de tribune zeker?
Commentator snapt het niet, kon nog geen krant onder de voeten bij lang....
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar zou ik blij mee zijn.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vorige jaar live in Londen ook gezien, geweldige ploeg. Die is echt 10 maten te groot voor PSV. En nu al helemaal met ons Petertje weet het beter.Agent47 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:21:
Tandje jantje wat voetbalt dat Arsenal makkelijk
Dat die Odegaard ook ff rustig bij Vitesse en Heerenveen heeft meegevoetbald he!carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:23:
[...]
Vorige jaar live in Londen ook gezien, geweldige ploeg. Die is echt 10 maten te groot voor PSV. En nu al helemaal met ons Petertje weet het beter.
Wat zou jij nu anders gedaan hebben als je Bosz was?carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:23:
[...]
Vorige jaar live in Londen ook gezien, geweldige ploeg. Die is echt 10 maten te groot voor PSV. En nu al helemaal met ons Petertje weet het beter.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is voetbal toch, carrières gaan omhoog en omlaag? Schouten heeft bij Telstar gespeeld en De Jong bij de Graafschap.Agent47 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:24:
[...]
Dat die Odegaard ook ff rustig bij Vitesse en Heerenveen heeft meegevoetbald he!
Niks want Bosz verandert niets.Bao_mi1 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:24:
[...]
Wat zou jij nu anders gedaan hebben als je Bosz was?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ontslag genomen hebben. Verdedigend gaan spelen. Zoals Ajax. Kut voetbal, met punten! Dat is wat je ff nodig heb.Bao_mi1 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:24:
[...]
Wat zou jij nu anders gedaan hebben als je Bosz was?
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik ben ook voor psv, maar de scheidsrechter doet dit wel goed vond ik. Hij raakt zeker licht ledezma met zijn achterste been. Maar het was geen doel rijke kans, geen doorgebroken speler.
M.a.w. te licht voor een tweede gele kaart. Al zou je ook niets zeggen als die wel was gegeven.
Het is geel of geen geel, niet een 2e gele kaart.jbdeiman schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:29:
[...]
Ik ben ook voor psv, maar de scheidsrechter doet dit wel goed vond ik. Hij raakt zeker licht ledezma met zijn achterste been. Maar het was geen doel rijke kans, geen doorgebroken speler.
M.a.w. te licht voor een tweede gele kaart. Al zou je ook niets zeggen als die wel was gegeven.
Staat nog nergens in de regels, als iemand al geel heeft, dan moet de 2e wel heel erg zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door carpebios op 04-03-2025 21:30 ]
Precies, gemogen. Maar dit was echt wel goed uit te leggen, zoveel / zo zwaar contact was er ook niet.Lt. Big Mack schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:27:
Daar had best nog een keer geel gemogen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is regelgeving technisch zeker waar, maar er voor zo'n overtredinkje af te gaan zie je niet vaak. Dat bedoel ik meer eigenlijk.carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:30:
[...]
Het is geel of geen geel, niet een 2e gele kaart.
Er is geen verschil tussen een eerste of tweede gele kaart, geel is geel.jbdeiman schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:29:
[...]
Flickr PSN ID= cheironnl
Hoezo te licht voor een tweede gele kaart? Een tweede gele kaart bestaat niet, een overtreding verdient geel óf niet. Of het een eerste of tweede gele kaart is zou totaal niet ter zake moeten doen. Het is gewoon geel.jbdeiman schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:29:
[...]
3-0 trouwens, tijd voor bed.
Zal me niet verbazen als die binnen 2 jaar bij nac speelt...
Maar met rechts maait ie hem wel van achter neer
Hopelijk haalt Arteta hem eruit.
PSV nog altijd niet uitgeschakeld, zeker als deze wordt afgekeurd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Aardse krachten.cheiron schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:32:
Waarom.sprinht Flamingo nou naar achteren?
Het verdrietige is dat ze allemaal echt hun best wel doen maar ze gewoon niet beter kunnen. Tuurlijk gaat er van alles fout, maar je kan niet echt iemand wat kwalijk nemen ofzo want meer zit er gewoon niet in.cheiron schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:31:
Nou, slechter dan dit kun je niet echt verdedigen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat ontbreekt er nog maar aan 😂Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:34:
Man man man, en zometeen mag de scheids nog kijken ook zeker?
[ Voor 71% gewijzigd door Lt. Big Mack op 04-03-2025 21:35 ]
Ik krijg die reactie van meerderen maar reageer hier maar even op. Je ziet niet vaak dat voor zo'n momentje en lichte overtreding een tweede geel gegeven wordt. De arbiter geeft ook aan dat de bal naar de achterlijn ging, en niet naar de goal, dus het niet direct gevaarlijk was.Mania-92 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:31:
[...]
Hoezo te licht voor een tweede gele kaart? Een tweede gele kaart bestaat niet, een overtreding verdient geel óf niet. Of het een eerste of tweede gele kaart is zou totaal niet ter zake moeten doen. Het is gewoon geel.
3-0 trouwens, tijd voor bed.
I.m.o. te billijken hier geen geel (of het nu eerste of tweede zou zijn) voor te geven. Het is uitlegbaar, zou de speler eerst de speler met zijn voorste voet raken, dan was het waarschijnlijk wel heel geweest.
Kunnen de PSV supporters nog mooi naar de Markt, Wilhelminaplein of Stratumseind om er nog een beetje een mooie avond van te maken.
Maar dan wel een dagje Londen, wat ik echt een mooie stad vind.
De coach zag wat de scheids niet zag.
Je hebt gelijk hoor, het is echt niet zo uitzonderlijk om hier niets te geven. Het voelt alleen wat oneerlijk dat de impact van een kaart meeweegt in het al dan niet geven ervan, zeker als je voor PSV bent in deze wedstrijd.jbdeiman schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:35:
[...]
Ik krijg die reactie van meerderen maar reageer hier maar even op. Je ziet niet vaak dat voor zo'n momentje en lichte overtreding een tweede geel gegeven wordt. De arbiter geeft ook aan dat de bal naar de achterlijn ging, en niet naar de goal, dus het niet direct gevaarlijk was.
I.m.o. te billijken hier geen geel (of het nu eerste of tweede zou zijn) voor te geven. Het is uitlegbaar, zou de speler eerst de speler met zijn voorste voet raken, dan was het waarschijnlijk wel heel geweest.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Met een beetje mazzel is Arsenal al helemaal klaar en krijgt PSV nog de kans om een mooie wedstrijd neer te leggen. En kan je rustig naar een pub zonder te rennen voor je leven.carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:36:
En dan te beseffen dat ik zo'n 500 euro heb betaald voor volgende week.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daarnaast deel ik zeker dat Skelly niet meer op het veld had mogen staan. Hij doet dit veel te vaak, mag voor mij ondanks de assist wel op de bank blijven voorlopig. Jammer dat Zini geen kans krijgt.
Dat begrijp ik zeer zeker, top reactie van je!Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:36:
[...]
Je hebt gelijk hoor, het is echt niet zo uitzonderlijk om hier niets te geven. Het voelt alleen wat oneerlijk dat de impact van een kaart meeweegt in het al dan niet geven ervan, zeker als je voor PSV bent in deze wedstrijd.
Hetzelfde als dat meerdere kleinere overtredingen ook geen geel is toch?Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:36:
[...]
Je hebt gelijk hoor, het is echt niet zo uitzonderlijk om hier niets te geven. Het voelt alleen wat oneerlijk dat de impact van een kaart meeweegt in het al dan niet geven ervan, zeker als je voor PSV bent in deze wedstrijd.
Of mag de scheidsrechter dat wel optellen zoals ook regelmatig gebeurt?
Dat was het al bij 2x verlies tegen GAE.Miki schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:38:
Half uurtje op de klokken en al 0-3 op je broek. We wisten dat het moeilijk zou worden maar PSV is kansloos en wordt gedegradeerd tot een amateur ploeg.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mag officieel niet, gebeurt vaak wel, en dan vinden we het toch wel lekker, behalve als het tegen je gebeurt.sNielz123 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:38:
[...]
Hetzelfde als dat meerdere kleinere overtredingen ook geen geel is toch?
Of mag de scheidsrechter dat wel optellen zoals ook regelmatig gebeurt?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je gaat naar een prachtige stad! Het is fijn favoriete stad tot op heden. Elke keer kijk ik m’n ogen uit.carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:36:
En dan te beseffen dat ik zo'n 500 euro heb betaald voor volgende week.
Europese wedstrijden moet je elke uitwedstrijd genieten. Elke keer wel wat te beleven! Geniet er van !!
Die saaie Albert Manting. Hij is ook altijd voor de Nederlandse ploeg. Prima hoor, maar het mag ook een toontje minder. Kan hij nou echt niets interessants vertellen? Of een weetje waar we iets aan hebben allemaal?Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:38:
@HollowGamer ik weet niet welke commentator dit is, maar afgaande op de stem staat hij niet in mijn lijstje favorieten. Commentaar hoeft van mij niet objectief te zijn, zeker niet bij internationale wedstrijden, maar een beetje realisme vind ik wel fijn. Helaas is dat schaars.
Bij ViaPlay zit hij gelukkig niet, behalve Leo Driessen.
[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 04-03-2025 21:40 ]
Ja was ook echt positief verrast toen ik daar was. Wat anders dan een Parijs wat toch wel verziekt is met zwervers en verkopers.Agent47 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:39:
[...]
Je gaat naar een prachtige stad! Het is fijn favoriete stad tot op heden. Elke keer kijk ik m’n ogen uit.
Europese wedstrijden moet je elke uitwedstrijd genieten. Elke keer wel wat te beleven! Geniet er van !!
In Parijs ben ik toen de metro een keer bijna uitgetrokken in het verkeerde deel van de stadcarpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:40:
[...]
Ja was ook echt positief verrast toen ik daar was. Wat anders dan een Parijs wat toch wel verziekt is met zwervers en verkopers.
In Londen hielpen ze me. Het enige vervelende daar is om de 3 minuten “ mind the gap”
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geld verspillen aan de verdediging is gewoon onzin
En opzicht was het nog vrij licht, maar dan nog had ik het begrepen.Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:39:
[...]
Mag officieel niet, gebeurt vaak wel, en dan vinden we het toch wel lekker, behalve als het tegen je gebeurt.
Domme overreding van Party zeg. Gelukkig gaat hij weg komende zomer.
Hahaha wat?Deadsy schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:42:
Hoop dat psv in de zomer hun aanval versterkt.
Geld verspillen aan de verdediging is gewoon onzin
Edit: valt mee, keurig ingeschoten mag ik wel zeggen.
[ Voor 32% gewijzigd door Gonadan op 04-03-2025 21:43 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kon ook zo door de politielijn lopen en bij de arsenalfans komen, goede sfeer toen. Toen verloren we ook kansloos, mss heeft het daar mee te maken.Agent47 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:41:
[...]
In Parijs ben ik toen de metro een keer bijna uitgetrokken in het verkeerde deel van de stad
In Londen hielpen ze me. Het enige vervelende daar is om de 3 minuten “ mind the gap”
En de scheids met een goedmakertje.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken