[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 226 ... 302 Laatste
Acties:
  • 476.352 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:00
Gonadan schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:22:
[...]

Groningen heeft er twee keer niet van gewonnen bij mijn weten. ;)
Dat is te makkelijk. :p
Ik heb het over het over het voetbal zelf.
Van Ajax verwacht ik sowieso meer dan van Groningen. Dat voorop gesteld.

Uitslag maakt weinig uit. Keeper van Almere had opeens geluk en wereldreddingen tegen Groningen daar waar Ajax nu gewoon 2x zwijnde. Normaal gesproken had Ajax deze wedstrijd gelijk gespeeld.

Of wil je zeggen dat Ajax zo goed was? ;)
Zou mij de ogen uit de kop schamen als ik Ajax was. 70 minuten lang vrouwen en kinderen eerst tegen de nummer laatst Almere City

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 02-03-2025 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:28

Quad

Doof

Harribo schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:28:
[...]

70 minuten lang vrouwen en kinderen eerst tegen de nummer laatst Almere City
_O- Je kan ook schromelijk overdrijven. :P
Er waren een paar momentjes voor AC maar buiten dat geen enkel probleem voor Ajax.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:29

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Harribo schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:28:
[...]

Dat is te makkelijk. :p
Ik heb het over het over het voetbal zelf.
Van Ajax verwacht ik sowieso meer dan van Groningen. Dat voorop gesteld.

Uitslag maakt weinig uit. Keeper van Almere had opeens geluk en wereldreddingen tegen Groningen daar waar Ajax nu gewoon 2x zwijnde. Normaal gesproken had Ajax deze wedstrijd gelijk gespeeld.

Of wil je zeggen dat Ajax zo goed was? ;)
Zou mij de ogen uit de kop schamen als ik Ajax was. 70 minuten lang vrouwen en kinderen eerst tegen de nummer laatst Almere City
Nee ik ga zeker niet beweren dat Ajax vandaag heel goed speelde. Maar het punt is wel dat ze ook gewoon bijna niets weggegeven hebben. Dus aanvallend niet best, maar verder ook niet in de problemen gekomen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

toolkist schreef op zondag 2 maart 2025 @ 09:39:
[...]

Begin er maar niet aan nee, want ik geloof er geen zak van dat dat klopt ;)
Jou vallen de 'anti ajax' berichten waarop ingegrepen wordt waarschijnlijk eerder op, zoals dat bij mij bv weer andersom gaat. En bv @Outerspace zal er alles aan doen om neutraal te blijven in z'n mod acties.
*meldt.

@Snowdog Ik denk dat er meer posts gemod worden van Ajacieden dan van posters die een ander ploeg supporten. Komt ook doordat het de grootste vertegenwoordiging is in het topic. Ik houd echter geen lijstjes bij, dus obv van procenten kan ik het je niet vertellen.

Persoonlijk zie ik minder ingrepen dan vorig jaar / seizoen. Daar zal vast wat oorzaken ten grondslag liggen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:23

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gonadan schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:37:
[...]

Nee ik ga zeker niet beweren dat Ajax vandaag heel goed speelde. Maar het punt is wel dat ze ook gewoon bijna niets weggegeven hebben. Dus aanvallend niet best, maar verder ook niet in de problemen gekomen.
Valt het hele seizoen al op, de organisatie is beter op orde bij Ajax. Weghorst brengt soms wat meer pit in wat de wedstrijden leuker maakt.

Ajax heeft 18 doelpunten tegen en 52 gemaakt dit seizoen.
PSV heeft 29 doelpunten tegen en 73 gemaakt..

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:44
tweakduke schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:42:
[...]

Valt het hele seizoen al op, de organisatie is beter op orde bij Ajax. Weghorst brengt soms wat meer pit in wat de wedstrijden leuker maakt.

Ajax heeft 18 doelpunten tegen en 52 gemaakt dit seizoen.
PSV heeft 29 doelpunten tegen en 73 gemaakt..
De grap is, dat als je puur naar doelsaldo kijkt, PSV nog altijd een flink voordeel heeft. (+44/+34)
Stel dat PSV in deze fase weliswaar niet goed tot scoren kwam, maar alleen gelijke tred met Ajax kon houden dmv 1/2-0'jes te spelen, dan was er nog altijd geen man overboord. Maarja, ga je het weggeven in de laatste minuten of domme gelijkspelletjes spelen.. Man man man.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:23
Maarten_E schreef op zondag 2 maart 2025 @ 20:51:
[...]

De grap is, dat als je puur naar doelsaldo kijkt, PSV nog altijd een flink voordeel heeft. (+44/+34)
Stel dat PSV in deze fase weliswaar niet goed tot scoren kwam, maar alleen gelijke tred met Ajax kon houden dmv 1/2-0'jes te spelen, dan was er nog altijd geen man overboord. Maarja, ga je het weggeven in de laatste minuten of domme gelijkspelletjes spelen.. Man man man.
En ondertussen is de directie van psv nog steeds aan het carnavallen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

carpebios schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:08:
[...]

En ondertussen is de directie van psv nog steeds aan het carnavallen.
Wat dan? Verwacht je vanavond nog iets van PSV?

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Quad schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:09:
[...]

Wat dan? Verwacht je vanavond nog iets van PSV?
Ik verwacht dat ze uitspreken dat ze achter Bosz staan. Zodat hij volgende week exit is.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

carpebios schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:10:
[...]

Ik verwacht dat ze uitspreken dat ze achter Bosz staan. Zodat hij volgende week exit is.
Aha, van mij mag de hele selectie carnavallen tot aan Heerenveen. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:40
[...]

Exact dit. Het staat achterin goed, je geeft niks weg. En je boekt resultaat, en wat voor een resultaat. Met de CL miljoenen kan je hopelijk weer wat creativiteit kopen, om aantrekkelijker te spelen. Nu ben je te afhankelijk van een opvlieging van Godts (Berghuis schrijf ik eerlijk gezegd al af).

Ik zie veel overeenkomsten met de manier waarop Advocaat zijn elftallen liet voetballen. Zekerheid inbouwen en van daaruit resultaat proberen te boeken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maarten_E
Laten we realistisch zijn:
Denk dat de meeste Ajax-supporters hadden getekend voor het doorlopen van de groepsfase Europa League en eindigen in de top-3 van de Eredivisie, na vorig seizoen. Farioli heeft precies gedaan wat gedaan moest worden, zekerheid inbouwen en wedstrijden winnen. In het begin van het seizoen was het nog wat onwennig, gezien die speelstijl mijlenver staat van wat (met name) de spelers wordt geleerd op de Ajax-opleiding, en voor het stijl voetbal waar veel andere spelers voor waren aangetrokken.

Nee, het is geen spel waar je echt voor naar het stadion gaat, maar op dit moment kan je je niet veel beters wensen, als je in ogenschouw neemt waar je vandaan komt. Mits ze dit seizoen landskampioen worden, wat ik gezien de defensieve zekerheid zeker niet uitsluit, kunnen ze ook weer betere spelers aantrekken met Champions League voetbal en ook weer wat verdiende miljoenen uitgeven. Wellicht met een nieuwe trainer, al kan je je afvragen of Farioli aanhouden geen slechte zet is. Mij lijkt dat op dit moment nog steeds realisme troef moet zijn, en vind eigenlijk dat Ajax het schip al behoorlijk vlot weer in relatief rustig water gekregen heeft, geholpen door de prestaties van de trainer.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:32
Als Ajax zo dom zou zijn na de zomer niet verder te gaan met de trainer dan stel ik voor dat hij naar Eindhoven komt.

Lang geleden dat ik me op mijn gemak voelde als we 2-0 voor stonden omdat je wist dat de buit dan binnen was.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
ElPaco schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:53:
Als Ajax zo dom zou zijn na de zomer niet verder te gaan met de trainer dan stel ik voor dat hij naar Eindhoven komt.

Lang geleden dat ik me op mijn gemak voelde als we 2-0 voor stonden omdat je wist dat de buit dan binnen was.
Je wil zeggen dat je je ooit op je gemak hebt gevoeld bij maar een 2-0 voorsprong van PSV? Dat had ik voor het laatst met Gomes op doel. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kans is vrij reëel dat Farioli na dit seizoen gelijk weer weg is. Maar wellicht met wat spelersbudget is hij misschien te behouden.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Quad schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:59:
[...]

Kans is vrij reëel dat Farioli na dit seizoen gelijk weer weg is. Maar wellicht met wat spelersbudget is hij misschien te behouden.
Begin je dan alleen niet weer met een rollercoaster van voren af aan? Hoop dat de TD dan nu al achter iemand aanzit qua trainerschap, en ze al wel een profiel hebben. EtH? Maarten Martens van AZ? Oosting van Twente is misschien ook nog een optie, al zou ik die nog even laten rijpen.

[ Voor 9% gewijzigd door Maarten_E op 02-03-2025 22:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Maarten_E schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:56:
[...]

Je wil zeggen dat je je ooit op je gemak hebt gevoeld bij maar een 2-0 voorsprong van PSV? Dat had ik voor het laatst met Gomes op doel. :+
Precies dat tijdperk ja. Helaas al heel lang geleden.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Maarten_E schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:02:
[...]

Begin je dan alleen niet weer met een rollercoaster van voren af aan? Hoop dat de TD dan nu al achter iemand aanzit qua trainerschap, en ze al wel een profiel hebben. EtH? Maarten Martens van AZ? Oosting van Twente is misschien ook nog een optie, al zou ik die nog even laten rijpen.
Uiteraard begint alles dan weer opnieuw.. Maar zolang er niets concreets is? Wel heb ik zelden een coach zo'n positieve invloed op resultaten zien hebben als Farioli.

Erik ten Hag zou ik lekker links laten liggen. Martens is wellicht klaar voor een volgende stap, ook wel iets voor PSV vind ik eerlijk gezegd, maar Oosting lijkt me ook wel een leuke keuze.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Als hij meteen weer gaat zal dat niet door Ajax geïnitieerd zijn, maar dan komt er een club langs die hij voor zijn gevoel niet kan weigeren. Met alle respect, PSV staat gelukkig niet in dat lijstje. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

[...]

Ik denk (hoop) dat dat wel mee valt. Farioli is slechts een onderdeel van een bredere visie.
Het hele technisch beleid is op de schop en lijkt de goede kant op te groeien. De trainer weg zou zonder meer erg vervelend zijn maar als je een nieuwe kunt vinden waarmee je de koers van het nieuwe beleid kunt voortzetten dan is er ook weer geen man overboord.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
[...]

Je hebt het over Almere City... Dan mag je aanvallend en qua balbezit toch wat meer verwachten van een Ajax?
Beschamend vond ik het van Ajax. Wrs tikten ze hetzelfde niveau aan als tegen Union de eerste helft thuis.

Enfin Ajax zal wel kampioen worden, PSV heeft het deze periode niet. De rest staat te ver achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Quad schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:23:
[...]

Uiteraard begint alles dan weer opnieuw.. Maar zolang er niets concreets is? Wel heb ik zelden een coach zo'n positieve invloed op resultaten zien hebben als Farioli.

Erik ten Hag zou ik lekker links laten liggen. Martens is wellicht klaar voor een volgende stap, ook wel iets voor PSV vind ik eerlijk gezegd, maar Oosting lijkt me ook wel een leuke keuze.
Mijn gevoel zegt dat Martens meer bij Ajax zou passen en Oosting bij PSV, maar dat is eigenlijk bijna alleen gebaseerd op de clubs waar ze nu zitten? :?
Absoluut met je eens dat Farioli met de kennis van nu een meesterzet is geweest, er werd erg getwijfeld had ik het idee, maar het heeft tot op heden prima uitgepakt.
Gonadan schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:27:
[...]

Ik denk (hoop) dat dat wel mee valt. Farioli is slechts een onderdeel van een bredere visie.
Het hele technisch beleid is op de schop en lijkt de goede kant op te groeien. De trainer weg zou zonder meer erg vervelend zijn maar als je een nieuwe kunt vinden waarmee je de koers van het nieuwe beleid kunt voortzetten dan is er ook weer geen man overboord.
Dan ga ik mijzelf even dom opstellen, wat is die koers van het nieuwe beleid dan? Bedoel je dan aankopen die in lijn zijn met de speelstijl van Farioli, of de focus weer leggen op de jeugd? Zag laatst een statistiek dat Ajax relatief gezien wel het meest gebruik maakt van jeugdspelers in de ED, daar zou bijvoorbeeld op doorgewerkt kunnen worden. Tegelijkertijd heb ik niet het idee dat dat een speerpunt is van Farioli of de technische staf? Dat gevoel had ik meer in de periode van EtH.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Harribo schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:30:
Je hebt het over Almere City... Dan mag je aanvallend en qua balbezit toch wat meer verwachten van een Ajax?
Absoluut, en daar moet ook zeker elk half jaar verbetering in gaan komen anders wordt het onherroepelijk muiten.
Maar jij deed het voorkomen alsof het driekwart wedstrijd billen knijpen was, en dat klopt gewoon niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik zat even terug te zoeken op het sentiment over de aanstelling van Farioli. Sommigen zagen het wel goed, sommigen waren afwachtend en @toolkist heeft z'n fles wijn al zowat binnen. toolkist in "[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2"

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Quad schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:46:
Ik zat even terug te zoeken op het sentiment over de aanstelling van Farioli. Sommigen zagen het wel goed, sommigen waren afwachtend en @toolkist heeft z'n fles wijn al zowat binnen. toolkist in "[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2"
Ik zal m'n collega er morgen eens vriendelijk aan herinneren vast ja ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Net dit was het weekend terug gezien, en schrik toch wel van de reacties van de Heerenveen spelers en staff.

Daarmee bedoel ik dat ze dus onder Van Persie echt het gevoel hadden dat ze geen plezier, enorme druk, lange meets en misschien meer negatieve dingen voelde?

Het leek inderdaad voorop gesteld en alleen maar blije gezichten. Dus ik neem hun niets kwalijk, maar kennelijk heeft VP dus een flinke hak gekost voor het personeel?

Nu snapte ik de aanstelling van hem al niet, maar ik weet hoe het is hoe belang een goede werksfeer en ook plezier te hebben op je werk (die mis ik momenteel). En als een trainer daar dan ook nog zo eigenwijs en geen oog voor heeft, dan doe je toch iets fout lijkt me.

Beetje jammer dat ze bij ESPN deden dat het niet kon, maar kennelijk voelde ze zich echt bevrijd. Dan mag je best andersom kijken als 11 spelers + staff dat kennelijk vinden?

Ik houd mijn hart vast voor Feyenoord, tenzij ze daar wel die cultuur hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Vrees dat er wel een Italiaanse of Engelse club gaat komen die hem wegkoopt. Eens kijken hoe het dan staat met de lijstjes van Kroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:52:
Net dit was het weekend terug gezien, en schrik toch wel van de reacties van de Heerenveen spelers en staff.

Daarmee bedoel ik dat ze dus onder Van Persie echt het gevoel hadden dat ze geen plezier, enorme druk, lange meets en misschien meer negatieve dingen voelde?

Het leek inderdaad voorop gesteld en alleen maar blije gezichten. Dus ik neem hun niets kwalijk, maar kennelijk heeft VP dus een flinke hak gekost voor het personeel?

Nu snapte ik de aanstelling van hem al niet, maar ik weet hoe het is hoe belang een goede werksfeer en ook plezier te hebben op je werk (die mis ik momenteel). En als een trainer daar dan ook nog zo eigenwijs en geen oog voor heeft, dan doe je toch iets fout lijkt me.

Beetje jammer dat ze bij ESPN deden dat het niet kon, maar kennelijk voelde ze zich echt bevrijd. Dan mag je best andersom kijken als 11 spelers + staff dat kennelijk vinden?

Ik houd mijn hart vast voor Feyenoord, tenzij ze daar wel die cultuur hebben.
Van Persie is presteren op het allerhoogste niveau gewend, die zal nu ook werken vanuit die instelling. En dan is Heerenveen gewoon een maatje te klein, die spelers en de hele organisatie zijn dat niet gewend. Wat dat betreft zal zijn instelling veel beter passen bij Feyenoord, waar je wel moet presteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Dan zie ik ze eerder achter de alternatieven voor afgelopen seizoen aan gaan. Dus de (ex) bondscoach van Denemarken, of die trainer van Bodo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:52
[...]

Bijna niets? Ajax is een paar keer goed weggekomen. Het is dat het Almere City Milan was. Maar als ze dit tegen een Twente, PSV of Utrecht doen krijgen ze er geheid een tegen. De xG score van deze pot was 0,7 voor zowel Ajax als Almere.

[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 02-03-2025 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Quad schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:59:
[...]

Zou echt verdomd zonde zijn. Heb het idee dat Ajax niet volgend jaar alles alweer in kannen en kruiken heeft. En dan is Farioli gewoon nog nodig.

Wat ik eerder al zei, zet er nu een NL trainer met NL voetbalinstelling op, en ze gaan weer onderuit. Tenzij een Advocaat of wellicht Jans ofzo. Maar dat zie ik Ajax niet doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op zondag 2 maart 2025 @ 23:06:
[...]

Dan zie ik ze eerder achter de alternatieven voor afgelopen seizoen aan gaan. Dus de (ex) bondscoach van Denemarken, of die trainer van Bodo.
Priske is vrij :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Maarten_E schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:32:
Dan ga ik mijzelf even dom opstellen, wat is die koers van het nieuwe beleid dan? Bedoel je dan aankopen die in lijn zijn met de speelstijl van Farioli, of de focus weer leggen op de jeugd? Zag laatst een statistiek dat Ajax relatief gezien wel het meest gebruik maakt van jeugdspelers in de ED, daar zou bijvoorbeeld op doorgewerkt kunnen worden. Tegelijkertijd heb ik niet het idee dat dat een speerpunt is van Farioli of de technische staf? Dat gevoel had ik meer in de periode van EtH.
Dat is lastig zo even samen te vatten want het draait voor een groot deel ook om de interviews die ik met de verschillende betrokkenen heb gelezen of gehoord. Realistische en moderne plannen waar de jeugd ook zeker een plaats in heeft. Maar de historie van het wanbeleid is nog niet weggepoetst dus veel acties staan ook nog in het teken daarvan.

Wat mij positief stemt is allereerst de durf om voor een trainer als Farioli te gaan. Die qua moderne professionaliteit past bij je visie terwijl je weet dat heel Nederland hem zal willen doorzagen omdat het een Italiaan is.
Daarnaast veel meer realisme in beloning en contracten, op zoek naar een goede balans. Jong en ervaren, niet alleen maar mooi weer spelers. Het verhaal van samen er voor gaan en fitheid is niet iets wat alleen van Farioli komt.
Nu actief ruimte maken in de selectie voor de jeugd. Eerst moest het mindere deel wel spelen omdat je ze anders niet kunt slijten, maar nu die verhuurd of verkocht zijn merk je echt dat de jeugd een kans gaat krijgen. Dan is het ook mooi om te zien dat de plannen die geschetst worden nu voldoende zijn voor veel jeugd om toch bij te tekenen.

Het kijken simpele open deuren, maar van alles wat ik heb gehoord en die gebeuren lijkt er een wat frisse modernere wind te waaien. Dat geeft mij vertrouwen want met alleen maar conservatief blijven denken loopt de rest van de wereld lachend steeds verder op ons uit.
Om nu te zeggen dat alles helemaal tiptop is gaat me te ver, maar ik heb wel vertrouwen dat de club weer op een goede koers zit in intern daarmee ook rust heeft.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

LZ86 schreef op zondag 2 maart 2025 @ 23:30:
Bijna niets? Ajax is een paar keer goed weggekomen. Het is dat het Almere City Milan was. Maar als ze dit tegen een Twente, PSV of Utrecht doen krijgen ze er geheid een tegen. De xG score van deze pot was 0,7 voor zowel Ajax als Almere.
Doel je op die mogelijkheden die geen kans werden omdat er gewoon goed ingegrepen werd door terug komende spelers? Dat noem ik niet goed weg komen. Die bal op de lat wellicht, maar dat was er 1. 0.7 noem ik ook niet veel weergeven, mocht je überhaupt waarde hechten aan dat soort cijfertjes.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 27-09 18:29
toolkist schreef op zondag 2 maart 2025 @ 23:06:
[...]

Die trainer van GAE heeft er ook wel zin in, naar het schijnt. Ik ken die verder niet, dus geen idee of dat een potentiële trainer voor Ajax zou kunnen zijn. De connectie is er wel via Kroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 2 maart 2025 @ 08:08:
[...]
...
verklaar dat maar.
Bijlow en Stengs, beiden tijdens hun mislukte zomertransfer kreeg de club in kwestie argwaan na de fysieke tests. Verklaar dat maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:26
@Megupe @pro_6or Fernando Hierro! Dacht alleen dat ie ook een sikje had. Lothar Matthäus is idd van zijn generatie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s_h82wd9lzQiNJ502o7QPqRo-FI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iO5dfT4yqlYHXmdpVKxi8FiP.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:21
Misschien Bosz ook :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:04

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

carpebios schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:48:
[...]

Après-ski is hetzelfde toch?
apres ski en carnaval in een zin, ga je mond spoelen :p

wat van ajax gezien op telefoon gister , was niet best. het bier gellukig wel :9B

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:58
Dus bij Heerenveen begint het nu ineens te draaien nu van Persie weg is, benieuwd wie de volgende tegenstander van de ploeg uit Friesland is.. :P

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gynnad schreef op maandag 3 maart 2025 @ 07:24:
Dus bij Heerenveen begint het nu ineens te draaien nu van Persie weg is, benieuwd wie de volgende tegenstander van de ploeg uit Friesland is.. :P
Mocht PSV van Heerenveen verliezen dan vrees ik dat Bosz de laan uit wordt gestuurd. Dan zou PSV in de laatste 7 competitieduels slecht 9 van de 21 punten hebben weten te behalen, dan is er eigenlijk maar een uitkomst mogelijk voor een trainer. Halverwege de competitie stond PSV nog 6 punten voor, nu, 7 wedstrijden verder maar liefst 8 punten achter, totaal onbegrijpelijk gezien hun spel in de eerste competitiehelft. Serieus nog nooit zo'n verval gezien bij welke club dan ook in de eredivisie.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Van Bommel was ook nog beschikbaar toch? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Gonadan schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:24:
[...]

Als hij meteen weer gaat zal dat niet door Ajax geïnitieerd zijn, maar dan komt er een club langs die hij voor zijn gevoel niet kan weigeren. Met alle respect, PSV staat gelukkig niet in dat lijstje. :P
Gezien hij op dat moment bij Ajax instapte houdt hij er blijkbaar van om een brandend schip aan te pakken, wat dat betreft voldoet PSV prima ;)

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 2 maart 2025 @ 23:04:
[...]

Van Persie is presteren op het allerhoogste niveau gewend, die zal nu ook werken vanuit die instelling. En dan is Heerenveen gewoon een maatje te klein, die spelers en de hele organisatie zijn dat niet gewend. Wat dat betreft zal zijn instelling veel beter passen bij Feyenoord, waar je wel moet presteren.
Dat zegt ook iets over zijn aanpassings- en inlevingsvermogen. Niet handig in zijn functie. We gaan het de komende periode zien. Mijn verwachtingen zijn in ieder geval niet hoog.

XXXVI

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Lego heeft een mooie nieuwe set uitgebracht, misschien iets voor sommige supporters hier? Kan je hem zelf afbreken en weer opbouwen. ;)

https://www.lego.com/nl-nl/product/trevi-fountain-21062

geintje dus hè

[ Voor 10% gewijzigd door Gonadan op 03-03-2025 09:00 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Gonadan schreef op maandag 3 maart 2025 @ 08:36:
Lego heeft een mooie nieuwe set uitgebracht, misschien iets voor sommige supporters hier? ;)

https://www.lego.com/nl-nl/product/trevi-fountain-21062

geintje dus hè
Inspiratieloos! Ik mis de supporters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ElPaco schreef op maandag 3 maart 2025 @ 07:56:
Gezien hij op dat moment bij Ajax instapte houdt hij er blijkbaar van om een brandend schip aan te pakken, wat dat betreft voldoet PSV prima ;)
Moet eerlijk bekennen dat ik niet weet hoe hij bij zijn vorige clubs instapte maar misschien heb je daar gelijk in.
Ik vraag mij alleen sterk af of de selectie van PSV geschikt is voor dat spel. Er lopen toch best wel wat egootjes rond die met name aanvallende inzet willen tonen. Normaal zit er in het Bosz spel een vijf-secondenregel verpakt en probeert men die bal weer snel terug te pakken, maar dat zit er onderhand ook niet echt meer in. Laat staan dat ze dan allemaal terug komen om elkaar te helpen verdedigen.
Een type Farioli kijkt daar heel anders naar en verwacht andere dingen, maar ik heb het gevoel dat het bij sommige spelers snel voor onvrede en bankzitten zou zorgen. Vraag me oprecht af of hij dat zo even om zou draaien zonder herrie in de tent.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:32:
Ten Hag en jeugdspelers gebruiken? Dat was juist hetgeen wat ie veel te weinig deed. Hij dacht alleen aan nu, niet aan de toekomst. Ipv jeugdspelers tijd geven bij een 3-0 stand bracht ie dan een andere oudere speler in, omdat die ook 'wedstrijdritme moest houden'.

Bij Farioli is het voor mij nog niet duidelijk of het z'n eigen plannen zijn om bv Mokio nu steeds vaker te laten spelen, of dat Kroes hem daarop gewezen heeft.
Ik hoop vanuit Farioli, want z'n lange termijn toekomst bij Ajax valt of staat (voor mij!) met of hij structureel jeugd in wil passen of alleen uit noodzaak. Naast dat er volgend seizoen wel flinke stappen gezet moeten worden in het aanvalsspel van Ajax.
Liever 2e worden met een trainer die de jeugd een kans geeft, dan 1 of 2 keer 1e met een trainer die de jeugd een te groot risico vindt en dus liever alleen met 'gearriveerde' spelers speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik hoop vanuit beiden. Het moet zowel visie van de club zijn en ook gedragen worden door de trainer, dat is de meest toekomstbestendige variant.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
toolkist schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:21:
[...]

Ten Hag en jeugdspelers gebruiken? Dat was juist hetgeen wat ie veel te weinig deed. Hij dacht alleen aan nu, niet aan de toekomst. Ipv jeugdspelers tijd geven bij een 3-0 stand bracht ie dan een andere oudere speler in, omdat die ook 'wedstrijdritme moest houden'.

Bij Farioli is het voor mij nog niet duidelijk of het z'n eigen plannen zijn om bv Mokio nu steeds vaker te laten spelen, of dat Kroes hem daarop gewezen heeft.
Ik hoop vanuit Farioli, want z'n lange termijn toekomst bij Ajax valt of staat (voor mij!) met of hij structureel jeugd in wil passen of alleen uit noodzaak. Naast dat er volgend seizoen wel flinke stappen gezet moeten worden in het aanvalsspel van Ajax.
Liever 2e worden met een trainer die de jeugd een kans geeft, dan 1 of 2 keer 1e met een trainer die de jeugd een te groot risico vindt en dus liever alleen met 'gearriveerde' spelers speelt.
Ik denk ook wel vanuit Farioli. Hij schakelt vaak met Beuker en kijkt vaak bij Jong Ajax. Hij is ook niet bang om bij een 2-0 voorsprong bijvoorbeeld een jonge speler erin te zetten.
Alleen, Ajax heeft zo weinig scorend vermogen voorin dat dit niet vaak voorkomt. Desondanks hebben we toch al Mokio, Steur en Bounida zien debuteren. En natuurlijk het feit dat hij Baas als CV wel zag zitten naast Sutalo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Trishul schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:38:
[...]

Ik denk ook wel vanuit Farioli. Hij schakelt vaak met Beuker en kijkt vaak bij Jong Ajax. Hij is ook niet bang om bij een 2-0 voorsprong bijvoorbeeld een jonge speler erin te zetten.
Alleen, Ajax heeft zo weinig scorend vermogen voorin dat dit niet vaak voorkomt. Desondanks hebben we toch al Mokio, Steur en Bounida zien debuteren. En natuurlijk het feit dat hij Baas als CV wel zag zitten naast Sutalo.
Dat was ook wel omdat Baas een stuk fitter was en harder werkt dan een Kaplan, en Hato op links behoorlijk nodig was. Niet per se omdat hij jeugd was.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Gonadan schreef op maandag 3 maart 2025 @ 11:03:
[...]

Dat was ook wel omdat Baas een stuk fitter was en harder werkt dan een Kaplan, en Hato op links behoorlijk nodig was. Niet per se omdat hij jeugd was.
En dat is alleen maar prima. Geen jeugdspeler inzetten omdat het jeugd is, maar kijken naar niveau en potentie. Baas is slimmer dan Kaplan, Kaplan is dan weer geschikter om simpelere taken mee te geven zoals schakel de centrumspits van de tegenstander uit.
Dat geeft ook een signaal naar de jeugdspelers: als je goed genoeg bent kom je er vanzelf in. Kijk ook maar naar Mokio bv.

Zoals Ajax het nu doet met de jeugd inpassen vind ik prima eigenlijk. Ze spelen ook met veel eigen kweek in de basis, dus dat is ook prima. De Jong Ajax spelers weten ook dat een aantal basisspelers weggekocht gaan worden over een paar maanden, dus ze weten waar ze naartoe moeten werken. Hato en Taylor zullen wel transfers maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Gonadan schreef op maandag 3 maart 2025 @ 09:55:
[...]

Moet eerlijk bekennen dat ik niet weet hoe hij bij zijn vorige clubs instapte maar misschien heb je daar gelijk in.
Ik vraag mij alleen sterk af of de selectie van PSV geschikt is voor dat spel. Er lopen toch best wel wat egootjes rond die met name aanvallende inzet willen tonen. Normaal zit er in het Bosz spel een vijf-secondenregel verpakt en probeert men die bal weer snel terug te pakken, maar dat zit er onderhand ook niet echt meer in. Laat staan dat ze dan allemaal terug komen om elkaar te helpen verdedigen.
Een type Farioli kijkt daar heel anders naar en verwacht andere dingen, maar ik heb het gevoel dat het bij sommige spelers snel voor onvrede en bankzitten zou zorgen. Vraag me oprecht af of hij dat zo even om zou draaien zonder herrie in de tent.
Prima, Lang weg in de zomer, Bakayoko weg. De Jong kan toch wel in dienst van het team spelen, die is het probleem niet.
Dan in de zomer Farioli gericht wat degelijke verdedigers laten halen en volgens mij ben je er dan al. Ik denk echt niet dat er veel nodig is om het weer aan het draaien te krijgen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op maandag 3 maart 2025 @ 10:38:
[...]

Dat is alleen allemaal na de winterstop pas gebeurd, waarbij er al berichten waren dat Kroes hem in de winterstop daarop aangesproken heeft.
Voor de winterstop zaten er wat Jong Ajax spelers bij omdat ie anders niet kon rouleren, maar dat was het verder wel. Een Fitz Jim zal ie toen echt niet geselecteerd hebben omdat die de pannen van het dak speelde of zo'n enorm talent toonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
toolkist schreef op maandag 3 maart 2025 @ 11:45:
[...]

Dat is alleen allemaal na de winterstop pas gebeurd, waarbij er al berichten waren dat Kroes hem in de winterstop daarop aangesproken heeft.
Voor de winterstop zaten er wat Jong Ajax spelers bij omdat ie anders niet kon rouleren, maar dat was het verder wel. Een Fitz Jim zal ie toen echt niet geselecteerd hebben omdat die de pannen van het dak speelde of zo'n enorm talent toonde.
Volgens mij wordt Fitz-Jim al sinds september ofzo gebruikt toch?
Hij kwam terug van zijn verhuurperiode bij Excelsior en mocht zich laten zien in de voorbereiding. Kennelijk zag Farioli iets in hem, maar dat kan ook te maken hebben met een gebrek aan aankopen toen waar ook veel kritiek op was destijds. Fitz-Jim past ook wel in de speelstijl van Farioli, net als Taylor. Een soort nummer 8/10 hybride spelers met veel uithoudingsvermogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ElPaco schreef op maandag 3 maart 2025 @ 11:36:
[...]

Prima, Lang weg in de zomer, Bakayoko weg. De Jong kan toch wel in dienst van het team spelen, die is het probleem niet.
Dan in de zomer Farioli gericht wat degelijke verdedigers laten halen en volgens mij ben je er dan al. Ik denk echt niet dat er veel nodig is om het weer aan het draaien te krijgen.
Eens, wanneer je daadwerkelijk gaat door selecteren dan is het snel op de rit te krijgen. De BV-tjes met grote bakkes eruit en dan door met spelers die wel als groep kunnen denken.
En Luuk kan je er altijd prima bij hebben, oneindig respect voor die man.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op maandag 3 maart 2025 @ 11:45:
[...]

Waarbij het vanwege de bron van de geruchten nog maar de vraag is of dat echt klopt of dat men gewoon weer probeert het Italiaantje naar beneden te schrijven.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:01
Han schreef op maandag 3 maart 2025 @ 07:45:
[...]

Mocht PSV van Heerenveen verliezen dan vrees ik dat Bosz de laan uit wordt gestuurd. Dan zou PSV in de laatste 7 competitieduels slecht 9 van de 21 punten hebben weten te behalen, dan is er eigenlijk maar een uitkomst mogelijk voor een trainer. Halverwege de competitie stond PSV nog 6 punten voor, nu, 7 wedstrijden verder maar liefst 8 punten achter, totaal onbegrijpelijk gezien hun spel in de eerste competitiehelft. Serieus nog nooit zo'n verval gezien bij welke club dan ook in de eredivisie.
Bij Utrecht is het verval minstens zo dramatisch. Als die verliezen hebben ze zelfs maar 7 uit 21. Zo uniek is het dus blijkbaar ook weer niet, De beleving is natuurlijk wel anders. Als Jans Europees voetbal binnenhaalt is het seizoen geslaagd. Bosz moet kampioen worden (of de Champions League winnen, haha).
Nou ja, als PSV nu 3 potjes op rij overtuigend wint dan doen ze weer gewoon mee voor het kampioenschap. Zo opportunistisch is de voetballerij dan ook wel weer.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 17:52

Typhone

Who Dares Wins

T-MOB schreef op maandag 3 maart 2025 @ 12:42:
[...]

Nou ja, als PSV nu 3 potjes op rij overtuigend wint dan doen ze weer gewoon mee voor het kampioenschap. Zo opportunistisch is de voetballerij dan ook wel weer.
Als Ajax dat ook doet (hypothetisch) dan verandert er 0,0 dus hoezo zouden ze dan opeens weer meedoen om het kampioenschap?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@Typhone dat kan niet want dat derde potje is tegen elkaar. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:41
Gonadan schreef op maandag 3 maart 2025 @ 13:42:
Ik denk alleen dat dat potje tegen elkaar te laat is voor PSV... daarna zijn er nog maar 5 wedstrijden, en heeft PSV een achterstand van 5 punten (mochten ze allebei de andere 2 winnen). Als die wedstrijd nu al volgende week zou zijn, zouden ze er wellicht nog wat druk op kunnen zetten.
Daarnaast heb ik dit weekend een gretig Heerenveen gezien, en moet PSV nog in de CL aan de bak... ik denk niet dat PSV een volle 3 uit 3 gaat halen de komende periode. Als je over een paar jaar de eindranglijst bekijkt van dit seizoen dan denk je: weer een saai jaar waarin Ajax makkelijk kampioen is geworden :)

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frumper schreef op maandag 3 maart 2025 @ 13:50:
Ik denk alleen dat dat potje tegen elkaar te laat is voor PSV... daarna zijn er nog maar 5 wedstrijden..
PSV - Ajax zit in speelronde 27 direct na de interlandbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

[...]

Ik denk alleen dat dat potje tegen elkaar te laat is voor PSV... daarna zijn er nog maar 5 wedstrijden, en heeft PSV een achterstand van 5 punten (mochten ze allebei de andere 2 winnen). Als die wedstrijd nu al volgende week zou zijn, zouden ze er wellicht nog wat druk op kunnen zetten.
Daarnaast heb ik dit weekend een gretig Heerenveen gezien, en moet PSV nog in de CL aan de bak... ik denk niet dat PSV een volle 3 uit 3 gaat halen de komende periode. Als je over een paar jaar de eindranglijst bekijkt van dit seizoen dan denk je: weer een saai jaar waarin Ajax makkelijk kampioen is geworden :)
In mijn optiek zijn de komende drie ronden cruciaal en zal de derde pot mogelijk de beslissing brengen. Laat Ajax punten liggen in aanloop dan kan PSV de beslissende klap toebrengen, laat PSV echter punten liggen dan kan Ajax daar de afstand op peil houden en daarmee een flink voorschot nemen.
Aangezien het van beide kanten niet ondenkbaar is dat ze nog punten laten liggen gaan we een spannende tijd tegemoet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik denk alleen dat dat potje tegen elkaar te laat is voor PSV... daarna zijn er nog maar 5 wedstrijden[...]
PSV heeft na PSV-Ajax nog 7 competitiewedstrijden;

Zaterdag 8 maart 20.00 uur PSV - sc Heerenveen
Zaterdag 15 maart 20.00 uur RKC Waalwijk - PSV
Zondag 30 maart 14.30 uur PSV - Ajax
Zaterdag 5 april 20.00 uur FC Groningen - PSV
Zaterdag 12 april 20.00 uur PSV - Almere City
Donderdag 24 april 21.00 uur FC Twente - PSV
Zaterdag 3 mei 21.00 uur PSV - Fortuna Sittard
Zondag 11 mei 14.30 uur Feyenoord - PSV
Woensdag 14 mei 20.00 uur PSV - Heracles Almelo
Zondag 18 mei 14.30 uur Sparta Rotterdam - PSV

Daar zitten wel 2 uitwedstrijden bij tegen respectievelijk Twente en Feyenoord.

Ajax heeft op zijn beurt naast PSV nog 3 lastige potten; AZ thuis, Utrecht uit en Twente thuis.

Zondag 9 maart 14.30 uur PEC Zwolle - Ajax
Zondag 16 maart 16.45 uur Ajax - AZ
Zondag 6 april 16.45 uur Ajax - NAC Breda
Zondag 13 april 16.45 uur Willem II - Ajax
Zondag 20 april 12.15 uur FC Utrecht - Ajax
Zondag 27 april 14.30 uur Ajax - Sparta Rotterdam
Zondag 11 mei 16.45 uur Ajax - NEC
Woensdag 14 mei 20.00 uur FC Groningen - Ajax
Zondag 18 mei 14.30 uur Ajax - FC Twente

Al met al denk ik dat bij een gelijk spel tegen PSV het kampioenschap niet meer mis kan gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Han op 03-03-2025 15:00 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:01
Typhone schreef op maandag 3 maart 2025 @ 13:40:
[...]

Als Ajax dat ook doet (hypothetisch) dan verandert er 0,0 dus hoezo zouden ze dan opeens weer meedoen om het kampioenschap?
Die derde is zoals gezegd het onderlinge duel. De wedstrijd daarvoor moet Ajax nog tegen AZ. Dat zijn ook niet per se 3 zekere punten.
Maar in mijn opmerking zat ook wat richting de jantje-lacht-jantje-huilt-instelling waarmee de voetbalmedia schrijven. Drie slechte potjes op rij en je wordt de grond in geschreven. Drie goede potjes en de spelers kunnen bij wijze van spreken collectief in Oranje. We hebben begin van het seizoen gezien dat de jongens van PSV heus kunnen voetballen. Ik zou ze nog niet afschrijven.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Han schreef op maandag 3 maart 2025 @ 14:59:
[...]

Ajax heeft op zijn beurt naast PSV nog 3 lastige potten; AZ thuis, Utrecht uit en Twente thuis.

Al met al denk ik dat bij een gelijk spel tegen PSV het kampioenschap niet meer mis kan gaan.
AZ in huidige vorm moet geen lastige pot zijn. Zeker niet thuis. Tenzij Ajax weer zo speelt als gisteren. Dan kan elke ploeg die een beetje kan ballen van ze winnen.

PEC en Grunn zou ik me meer druk over maken.

[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 03-03-2025 15:28 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 17:52

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op maandag 3 maart 2025 @ 13:42:
Als Ajax tot aan daar alles wint inclusief die pot, dan moet je de rest gewoon nog met 8 verdedigers, 1 keeper, en 2 snelle mannen spelen. Dat heeft meerdere voordelen:

a) je wordt kampioen
b) heel Nederland spreekt schande
c) wij geven er niks om dit jaar

:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 3 maart 2025 @ 14:55:
[...]

In mijn optiek zijn de komende drie ronden cruciaal en zal de derde pot mogelijk de beslissing brengen. Laat Ajax punten liggen in aanloop dan kan PSV de beslissende klap toebrengen, laat PSV echter punten liggen dan kan Ajax daar de afstand op peil houden en daarmee een flink voorschot nemen.
Aangezien het van beide kanten niet ondenkbaar is dat ze nog punten laten liggen gaan we een spannende tijd tegemoet.
In de komende 3 wedstrijden kan PSV nooit de beslissende klap toebrengen, zelfs al zou Ajax alle 3 de wedstrijden verliezen. Dan nog is het verschil maar 4 punten en moet PSV nog uit tegen Feyenoord en Twente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:41
toolkist schreef op maandag 3 maart 2025 @ 15:58:
[...]

In de komende 3 wedstrijden kan PSV nooit de beslissende klap toebrengen, zelfs al zou Ajax alle 3 de wedstrijden verliezen. Dan nog is het verschil maar 4 punten en moet PSV nog uit tegen Feyenoord en Twente.
ik zat met 32 wedstrijden in mijn hoofd ipv 34...

Als PSV deze 3 wint en Ajax verliest ze, is het verschil slechts 1 punt. Voor Ajax maakt het echter niet uit of ze 1e of 2e worden (zeggen ze ;) )
PSV móet eigenlijk kampioen worden, zeker gezien de selecties van beide.

Maar wat denk ik het leukste wordt aan dit seizoen is wie die 3e plek gaat krijgen aangezien Utrecht, Feyenoord, Twente èn AZ daarvoor in de race zijn. Die strijd is m.i. veel spannender!

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
frumper schreef op maandag 3 maart 2025 @ 17:19:
[...]

ik zat met 32 wedstrijden in mijn hoofd ipv 34...
en ik was het puntverlies van PSV van afgelopen weekend ff vergeten 😇, daarom gekeken ik nog met 5 punten voorsprong nu

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LZ86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:53
Gelukkig maar dat iemand het durft te zeggen. Higler is echt verreweg de slechtste scheids van Nederland en denkt zelf het tegenovergestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik dacht ik doe weer eens dol met een poll..
Hopelijk werkt het (weer)

Edit :Poll werkt niet helaas

[ Voor 76% gewijzigd door Harribo op 04-03-2025 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op maandag 3 maart 2025 @ 15:58:
[...]

Als PSV weer in een flow komt dat ze alles winnen en Ajax in een flow komt dat ze alles verliezen dan is de trend dusdanig in het voordeel van PSV dat ik dat wel een beslissing durf te noemen. Dan krijgen zij namelijk weer vleugels en Ajax stort in.

Met alle respect, maar Feyenoord en Twente zijn niet van het niveau om daarin echt een rol van betekenis te spelen als PSV echt weer vleugels heeft.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:44:
[...]

Als PSV weer in een flow komt dat ze alles winnen en Ajax in een flow komt dat ze alles verliezen dan is de trend dusdanig in het voordeel van PSV dat ik dat wel een beslissing durf te noemen. Dan krijgen zij namelijk weer vleugels en Ajax stort in.

Met alle respect, maar Feyenoord en Twente zijn niet van het niveau om daarin echt een rol van betekenis te spelen als PSV echt weer vleugels heeft.
Dat betwijfel ik. Tegen PSV zou Feyenoord precies zo kunnen spelen als waar ze dit seizoen vaker succesvol mee zijn geweest, wat meer uit de reactie ipv zelf de tegenstander vastzetten en kapot spelen. Tijdens de JC schaal deed Feyenoord het echt niet slecht tegen PSV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Harribo schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:39:
Ik dacht ik doe weer eens dol met een poll..
Hopelijk werkt het (weer)

Edit :Poll werkt niet helaas
Poll werkt wel, moet je alleen nadien een ander plaatje fiksen. Iets met caching oid.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:05:
[...]

Dat betwijfel ik. Tegen PSV zou Feyenoord precies zo kunnen spelen als waar ze dit seizoen vaker succesvol mee zijn geweest, wat meer uit de reactie ipv zelf de tegenstander vastzetten en kapot spelen. Tijdens de JC schaal deed Feyenoord het echt niet slecht tegen PSV
De JC schaal vind ik niet echt representatief voor waar we staan. Zeker niet gezien het verschil qua staat van de selectie van Feyenoord toen en nu. De laatste keer in de beker was PSV gewoon duidelijk beter en won zonder problemen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:55

Agent47

I always close my contracts.

Han schreef op maandag 3 maart 2025 @ 14:59:
[...]

Zondag 11 mei is alles beslist gok ik.
Nou leuk hoor. Ajax die dan kampioen wordt en PSV dat geen kampioen wordt in de Kuip. Wordt gezellig daar in Rotterdam-Zuid >:)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-09 21:57

Sagat

Is pappa x2!

Agent47 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:27:
[...]

Zondag 11 mei is alles beslist gok ik.
Nou leuk hoor. Ajax die dan kampioen wordt en PSV dat geen kampioen wordt in de Kuip. Wordt gezellig daar in Rotterdam-Zuid >:)
Farioli vertelde dat ze nog niet aan het kampioenschap denken afgelopen zondag MAAR ik geloof daar niets van. En dat is dan wmb de enige valkuil. Vanuit deze positie zullen de meeste mensen toch op zijn minst de titel overwegen en simpelweg verwachten. Helemaal met de huidige vorm van Ajax zelf en PSV.

Dus dat zou druk kunnen opleveren en dat fouten gaan opleveren, ik vond almere opvallend matig dus mogelijk was daar als sprake van druk?
Then again, ze hebben nu juist de luxe dat ze een paar missers kunnen hebben en dat geeft nu juist rust dus nee......en zonder de hele kampioen van de armoede discussie te willen starten (en mijn mening daarover BOEIEN kampioen is kampioen!), maar ik denk gewoon dat de rest van de competitie gewoon te matig is om dit nu nog te verstoren......maar goed.
Ben ook eerlijk genoeg om te zeggen dat ik psv in december al kampioen noemde omdat dat nooit meer mis kon gaan......dat zeg ik nu dan over ajax >:)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Sagat schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:24:
[...]

Farioli vertelde dat ze nog niet aan het kampioenschap denken afgelopen zondag MAAR ik geloof daar niets van. En dat is dan wmb de enige valkuil. Vanuit deze positie zullen de meeste mensen toch op zijn minst de titel overwegen en simpelweg verwachten. Helemaal met de huidige vorm van Ajax zelf en PSV.

Dus dat zou druk kunnen opleveren en dat fouten gaan opleveren, ik vond almere opvallend matig dus mogelijk was daar als sprake van druk?
Then again, ze hebben nu juist de luxe dat ze een paar missers kunnen hebben en dat geeft nu juist rust dus nee......en zonder de hele kampioen van de armoede discussie te willen starten (en mijn mening daarover BOEIEN kampioen is kampioen!), maar ik denk gewoon dat de rest van de competitie gewoon te matig is om dit nu nog te verstoren......maar goed.
Ben ook eerlijk genoeg om te zeggen dat ik psv in december al kampioen noemde omdat dat nooit meer mis kon gaan......dat zeg ik nu dan over ajax >:)
Farioli zegt niet dat ze er niet aan denken, hij zegt dat ze er niet actief mee bezig zijn. En dat klopt gewoon, ze werken als groep van wedstrijd naar wedstrijd, daar ligt de focus op. En daarmee passen zijn antwoorden precies in de stijl die hij al het hele seizoen hanteert, hij praat over de wedstrijd die geweest is en de wedstrijd die komen gaat, meer niet. Kampioenskansen of niet staat daar in feite los van.

Los daarvan zal het gerust bij iedereen wel door het hoofd gaan of gegaan zijn, ook bij Farioli, en daarmee is er altijd een kans dat het individuen beïnvloedt. Dat ga je niet tegen houden door van wedstrijd naar wedstrijd te werken, maar in de polonaise gaan lopen omdat je als groep gaat uitspreken dat je nu gewoon kampioen wordt zal een nóg slechter idee zijn.

Overigens denk ik niet dat Almere daar specifiek mee te maken had. Het is niet dat alle wedstrijden van de winterstop tot nu buiten Almere wél van een hoog niveau waren, het is gewoon nog wat wisselvallig en een knollenveld werkt bij bepaalde spelers gewoon niet mee.
Het belangrijkste blijft nu rustig blijven en achterin dicht houden, daar heb je vertrouwen mee gebouwd en dat moet je houden. Niet gek laten maken en dan blijf je vanzelf genoeg punten sprokkelen tot de eindstreep.

Wat je alleen ziet is dat bepaalde spelers al wat langer niet continu een niveau halen. Zo maakt Godts veel verkeerde keuzes en is zoekende, en is een Fitz-Jim nóg wisselvalliger dan hij al was. Dat moet nu opgevangen worden dus in die zijn fijn dat er wat jeugd aansluit en Edvardsen gehaald is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18:49
Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:42:
[...]

Farioli zegt niet dat ze er niet aan denken, hij zegt dat ze er niet actief mee bezig zijn. En dat klopt gewoon, ze werken als groep van wedstrijd naar wedstrijd, daar ligt de focus op. En daarmee passen zijn antwoorden precies in de stijl die hij al het hele seizoen hanteert, hij praat over de wedstrijd die geweest is en de wedstrijd die komen gaat, meer niet. Kampioenskansen of niet staat daar in feite los van.
In principe is dat natuurlijk ook een dooddoener. Ik denk dat ze bij PSV ook gewoon van wedstrijd naar wedstrijd werken. Natuurlijk moeten zij qua materiaal kampioen worden, en dat weten ze zelf ook wel, maar wat heeft het voor nut om nu al na te denken over de wedstrijd tegen Ajax of de laatste wedstrijd van het seizoen? De supporters (zoals je ook hierboven ziet) slaan aan het rekenen met allerlei scenario's, maar als club/trainer/speler heb je daar niet veel aan: je volgende wedstrijd winnen, dat is het enige dat telt.
Het enige waarbij je niet aan de volgende wedstrijd denkt maar aan de volgende volgende wedstrijd, is als je één van beker/europa/competitie belangrijker vindt dan de anderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wyke schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:48:
In principe is dat natuurlijk ook een dooddoener. Ik denk dat ze bij PSV ook gewoon van wedstrijd naar wedstrijd werken. Natuurlijk moeten zij qua materiaal kampioen worden, en dat weten ze zelf ook wel, maar wat heeft het voor nut om nu al na te denken over de wedstrijd tegen Ajax of de laatste wedstrijd van het seizoen? De supporters (zoals je ook hierboven ziet) slaan aan het rekenen met allerlei scenario's, maar als club/trainer/speler heb je daar niet veel aan: je volgende wedstrijd winnen, dat is het enige dat telt.
Het enige waarbij je niet aan de volgende wedstrijd denkt maar aan de volgende volgende wedstrijd, is als je één van beker/europa/competitie belangrijker vindt dan de anderen.
Nou ja dooddoener, het is gewoon een feit. Je kunt je beter afvragen wat die journalisten allemaal willen bereiken met die zinloze vragen.

Denk je dat je kampioen wordt? Ja, als we de rest winnen wel. Dát is pas een dooddoener.
En dan buitelen journalisten en analisten over elkaar heen om er wat van te vinden dat een trainer of spelers geen zin hebben om in dooddoeners te antwoorden.

Ik moet er echt om lachen als er weer een paar zitten te oreren dat een Farioli niet zo moeilijk moet doen en gewoon antwoord moet geven op hun vragen. Of het nu gaat om kansen van Ajax, PSV die verloren heeft, een speler die moet uitleggen waarom het niet lukt; het is gewoon triest, tien journalisten op een rijtje met exact hetzelfde rijtje vragen die het stuk voor stuk weer gaan proberen en je bent dan kinderachtig als je het spelletje niet mee wilt spelen.
Laat trainers of spelers dan maar recalcitrant doen hoor, ik vind dat wel mooi.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:59:
[...]

Nou ja dooddoener, het is gewoon een feit. Je kunt je beter afvragen wat die journalisten allemaal willen bereiken met die zinloze vragen.
Journalisten? Stellletje clickbaitverzamelaars bedoel je. Dit heeft bijster weinig te maken met journalistiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:42:
[...]

Farioli zegt niet dat ze er niet aan denken, hij zegt dat ze er niet actief mee bezig zijn.
Potatoe-po err tahtoe ;)
En dat klopt gewoon, ze werken als groep van wedstrijd naar wedstrijd, daar ligt de focus op. En daarmee passen zijn antwoorden precies in de stijl die hij al het hele seizoen hanteert, hij praat over de wedstrijd die geweest is en de wedstrijd die komen gaat, meer niet. Kampioenskansen of niet staat daar in feite los van.
Ik ben het op zich met je eens hoor, maar dit is wat mij betreft downplaying en/of mediatraining.
Los daarvan zal het gerust bij iedereen wel door het hoofd gaan of gegaan zijn, ook bij Farioli, en daarmee is er altijd een kans dat het individuen beïnvloedt. Dat ga je niet tegen houden door van wedstrijd naar wedstrijd te werken, maar in de polonaise gaan lopen omdat je als groep gaat uitspreken dat je nu gewoon kampioen wordt zal een nóg slechter idee zijn.
Ook eens. Het is allemaal logisch. Het spelletje moet zo gespeeld worden, helemaal inderdaad met de media.
Overigens denk ik niet dat Almere daar specifiek mee te maken had. Het is niet dat alle wedstrijden van de winterstop tot nu buiten Almere wél van een hoog niveau waren, het is gewoon nog wat wisselvallig en een knollenveld werkt bij bepaalde spelers gewoon niet mee.
Het belangrijkste blijft nu rustig blijven en achterin dicht houden, daar heb je vertrouwen mee gebouwd en dat moet je houden. Niet gek laten maken en dan blijf je vanzelf genoeg punten sprokkelen tot de eindstreep.
Goed, en disclaimer ik basseer me hier op de samenvatting, maar het kwam gewoon minder solide over dan wat ik normaliter gewend ben.
Wat je alleen ziet is dat bepaalde spelers al wat langer niet continu een niveau halen. Zo maakt Godts veel verkeerde keuzes en is zoekende, en is een Fitz-Jim nóg wisselvalliger dan hij al was. Dat moet nu opgevangen worden dus in die zijn fijn dat er wat jeugd aansluit en Edvardsen gehaald is.
FJ tsja.....het is natuurlijk een jonge gast die zijn eerste seizoen (iig als basis speler) bij ajax zit. Maar denk dat hij inderdaad de posterboy is van 'ons als klagers' normaliter zou het denk ik niets een op de bank zitten, laat staan in de basis staan.
godts is mijn in de samenvatting iig niet heel erg opgevallen. Maar kan zeker ook aan mij liggen.

Anyways, Farioli heeft gelijk in hoe het het brengt. Het is nogmaals hoe je dat spelletje hoort te spelen en hoe je een selectie (helemaal met vorig seizoen nog in het achterhoofd) moet beschermen. Maar......goed zie mijn vorige post.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Sagat schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:46:
Potatoe-po err tahtoe ;)

[...]

Ik ben het op zich met je eens hoor, maar dit is wat mij betreft downplaying en/of mediatraining.
Nee ik vind dat wezenlijk wat anders. Het is echt wel wat anders dan dat je daadwerkelijk van wedstrijd naar wedstrijd werkt of dat je in een stemming leeft van 'nou jongens nog een paar potjes en dan zijn we er'.
De media wil graag het gevoel van het tweede oproepen maar Ajax werkt volgens het eerste en gaat daar dus ook in interviews niet in mee.

Hetzelfde met doordrammen over geruchten van nieuwe spelers in het begin van het seizoen. Daarin gaf Farioli heel duidelijk, keer op keer op keer, aan dat hij niet wil spreken over spelers die er nog niet officieel bij horen, maar de focus op de huidige groep en wedstrijden wil leggen. Ook daar bleef men weer keer op keer op keer doordrammen en dezelfde vragen stellen, die hij steeds maar weer beleefd maar met toenemende ergernis pareerde.

Dit is gewoon weigeren door het hoepeltje van het journaille heen te springen en die hebben daar overduidelijk moeite mee. Ze willen iets horen wat er niet is, en nu gaan ze dat ook gewoon een keer niet krijgen en dat schijnt niet te mogen volgens hen. Alsof zij een bepaalde entiteit zijn aan wie je wat te verantwoorden hebt en waaraan je je hebt te conformeren.
Ook eens. Het is allemaal logisch. Het spelletje moet zo gespeeld worden, helemaal inderdaad met de media.

[...]

Goed, en disclaimer ik basseer me hier op de samenvatting, maar het kwam gewoon minder solide over dan wat ik normaliter gewend ben.

[...]

FJ tsja.....het is natuurlijk een jonge gast die zijn eerste seizoen (iig als basis speler) bij ajax zit. Maar denk dat hij inderdaad de posterboy is van 'ons als klagers' normaliter zou het denk ik niets een op de bank zitten, laat staan in de basis staan.
godts is mijn in de samenvatting iig niet heel erg opgevallen. Maar kan zeker ook aan mij liggen.
Nou juist het feit dat hij niet opviel is het punt, wanneer hij in goeden doen is valt hij wel op. Daarbij helpt het niet dat ze vaak bij een voorsprong de focus verschuiven naar ontregelen in plaats van zelf aanvallen en dat kijkt niet echt heel aantrekkelijk.
We gaan het zien, ik ga in ieder geval nog nergens geld op zetten. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:26
Hoop echt dat Feyenoord PSV pakt in eigen huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 13:28:
[...]

Nee ik vind dat wezenlijk wat anders. Het is echt wel wat anders dan dat je daadwerkelijk van wedstrijd naar wedstrijd werkt of dat je in een stemming leeft van 'nou jongens nog een paar potjes en dan zijn we er'.
De media wil graag het gevoel van het tweede oproepen maar Ajax werkt volgens het eerste en gaat daar dus ook in interviews niet in mee.
Dan is het een klassieke 'agree to disagree'in zoverre ik geloof zeker wel dat hij zijn aanpak niet gaat veranderen, maar 'dat ze zich er niet mee bezig houden? Dat geloof ik ook niet. Denk dat er best wel een psycholoog met selectie of mogelijk individuele spelers over zal babbelen.....maar goed, kan het volledig mis hebben!
Hetzelfde met doordrammen over geruchten van nieuwe spelers in het begin van het seizoen. Daarin gaf Farioli heel duidelijk, keer op keer op keer, aan dat hij niet wil spreken over spelers die er nog niet officieel bij horen, maar de focus op de huidige groep en wedstrijden wil leggen. Ook daar bleef men weer keer op keer op keer doordrammen en dezelfde vragen stellen, die hij steeds maar weer beleefd maar met toenemende ergernis pareerde.
Ja, het is natuurlijk zijn goed recht om dit te doen. Op zich ook wel logisch dat de journo's het vragen.
Dit is gewoon weigeren door het hoepeltje van het journaille heen te springen en die hebben daar overduidelijk moeite mee. Ze willen iets horen wat er niet is, en nu gaan ze dat ook gewoon een keer niet krijgen en dat schijnt niet te mogen volgens hen. Alsof zij een bepaalde entiteit zijn aan wie je wat te verantwoorden hebt en waaraan je je hebt te conformeren.
Ja, dit kan je van meerdere invalshoeken bekijken. Journalistiek hoort erbij. En het probleem is natuurlijk dat het smeuïg moet zijn voor de aandacht,clicks etc. In een ideale wereld is er sprake van wederzijds respect en dat is natuurlijk ver te zoeken.
[...]
Nou juist het feit dat hij niet opviel is het punt, wanneer hij in goeden doen is valt hij wel op. Daarbij helpt het niet dat ze vaak bij een voorsprong de focus verschuiven naar ontregelen in plaats van zelf aanvallen en dat kijkt niet echt heel aantrekkelijk.
We gaan het zien, ik ga in ieder geval nog nergens geld op zetten. :P
Goede, misschien moet ik nog 10tje inzetten op feyenoord, dat kan ik missen en als die toch kampioen worden hoeft ik wsl niet meer te werken :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:44:
[...]

Help ons nou niet tegen beter weten in hopen... :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 17:52:
[...]

Help ons nou niet tegen beter weten in hopen... :+
Je weet, ik gun je die uitgestelde teleurstelling van harte. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt. Big Mack
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-07 13:28
Opstelling PSV vanavond:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/85uBOjW1d1aEGtcnPdOnS68hz5Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oqRo0PluFixFsF8jgPTmFOxv.jpg?f=fotoalbum_large

Mauro nog steeds geblesseerd helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Lt. Big Mack schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 20:16:
Opstelling PSV vanavond:

[Afbeelding]

Mauro nog steeds geblesseerd helaas.
Til rendeert eigenlijk alleen als wissel... :/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt. Big Mack
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-07 13:28
Mee eens. Als er iets geforceerd moet worden, handige speler, maar zeker geen basis. Al helemaal niet omdat hij niet zo balvast is.
Had dan misschien liever Land zien starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Daar gaan we weer. 0,0 veranderd bij PSV. Op hoop van zegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Tja wat moet je veranderen? De selectie is niet echt veranderd, hopelijk de instelling op het veld wel, daar ligt het grootste probleem. Hopen op een mooie pot in ieder geval.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Veerman is ziek dus zit niet in de 11 starters, maar zit wel gewoon op de bank???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Onze verdediging begint lekker.

/s

[ Voor 8% gewijzigd door carpebios op 04-03-2025 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
GAE had die bal richting doel gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

carpebios schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:00:
Veerman is ziek dus zit niet in de 11 starters, maar zit wel gewoon op de bank???
Ja dat vertelde Bosz. Hij kan niet spelen maar wilde wel graag op de bank zitten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Gonadan schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 21:06:
[...]

Ja dat vertelde Bosz. Hij kan niet spelen maar wilde wel graag op de bank zitten.
Dan zit je toch thuis of lig je in bed? Bijzondere situatie.

Maar iets positiefs, PSV heeft al 7 minuten geen tegendoelpunt gehad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou, hopen dat de VAR koffie halen was.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 226 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken