[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 223 ... 302 Laatste
Acties:
  • 476.373 views

Onderwerpen

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:14

Typhone

Who Dares Wins

LZ86 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:44:
[...]

Wat kan Bosz eraan doen dat zijn verongelijkte miljonairs ver onder hun kunnen spelen en niet hun best wensen te doen?
Geen idee maar van mij mag ie blijven zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:24
DutchOwnage schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:18:
PSV is compleet rijp voor de sloop hé

Ajax free wheelend naar de titel. Jammer dat het gat tussen PSV en de achtervolgers nog zo groot is.
psv na vanavond nog 6 punten voor en we moeten nog 1 keer tegen ze!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:35
PSV sinds 1 januari in de Eredivisie: winst 1x, gelijk 4x en verlies 2x. Maar 7 punten van de 21 behaald. Daarnaast ook uitgeschakeld in de beker.

Het gat naar plek 3 is nog maar 6 punten.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:24
Het is dat PSV veilig is voor degradatie maar anders zou ik ervoor vrezen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:32
Het is dat Feyenoord geen fitte spelers meer overheeft, anders hadden we gewoon nog dikke kans gehad op de 2e plek nu PSV zo flopt.

Bi-zar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:28
Ik heb echt geen idee wat er nou precies misgaat. PSV was beter (imo), GA scoort weer gewoon alles, countervoetbal, daar is PSV vaak genoeg van beschuldigd, maar dit is meer dan dat. Dan hebben ze zelfs nog een afgekeurd doelpunt, maar echt alles lijkt er op dit moment gewoon in te vliegen tegen PSV. Zit het dan echt zo hard tegen? Daar lijkt het wat mij betreft wel op, ik zou dit Bosz echt niet aanrekenen.

PSV mag wel nog even opletten dat ze niet nog die 2e plek verspelen, kampioenschap mogen ze vergeten. Maar hoe kan alles nou net de verkeerde kant opvallen. Ik kan me echt niet voorstellen dat het echt Bosz is. Ik heb nog altijd vertrouwen in hem, maar hebben wel echt dringend betere resultaten nodig als we die 2e plek nog vast willen houden. Scoren zou helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30
LZ86 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:47:
Het is dat Feyenoord geen fitte spelers meer overheeft, anders hadden we gewoon nog dikke kans gehad op de 2e plek nu PSV zo flopt.

Bi-zar
Ja, doodzonde. Uiteindelijk heeft PSV een vrijwel fitte selectie terwijl Feyenoord puur vanwege de blessures nog punten gaat morsen. Als Feyenoord fit was geweest was het tijd om te jagen, maar nu zie ik het niet gebeuren en wordt plek 3 al een gigantische uitdaging.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:20
Ik zie dat lang weer eens dacht de winnende in de cl finale te maken?

Hoop dat ze bij psv in de zomer meer nieuwe aanvallers halen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gynnad schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:46:
PSV sinds 1 januari in de Eredivisie: winst 1x, gelijk 4x en verlies 2x. Maar 7 punten van de 21 behaald. Daarnaast ook uitgeschakeld in de beker.

Het gat naar plek 3 is nog maar 6 punten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HbQsD-JXNdOQOmlvPAgBqi4aow4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vITAUC9zSPJURsY90ir7hNuT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:33
Lachwekkend.. Lagerbielke gaat heel graag liggen en Higler, wie anders, geeft een strafschop

En zo komt Twente zonder kansen in de eerste helft toch zo maar goedkoop aan de 1-1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Ondertussen geeft Higler Twente een penalty voor iets wat 80 keer per wedstrijd gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21:48
LZ86 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:44:
[...]

Wat kan Bosz eraan doen dat zijn verongelijkte miljonairs ver onder hun kunnen spelen en niet hun best wensen te doen?

Dat ze niet weer ongeslagen kampioen gingen worden hadden we niet verwacht, maar dit verval is toch bizar?
Ze hebben veruit de beste selectie.

En dan Ajax die met een selectie die kwalitatief eigenlijk moet vechten voor een 3e plek gewoon kampioen gaat worden door teamspirit en een trainer die het zo neerzet dat ie alle zwakheden mooi verbloemt (ga het met de week knapper vinden, Ajax doet er goed aan die man lang aan zich te binden)

Het is een totale schande van PSV. Ze moeten die hele selectie dikke boetes geven, raak ze maar in de portemonnee, wellicht dat ze dan wakker worden.
Het verval is helemaal niet zo erg. Het spel was namelijk voor de kerst ook al verschrikkelijk, alleen kwamen we toen best vaak weg met mazzel. Denk en lees maar eens terug, het dubbeltje viel vaak zat de kant van PSV op.

En daarnaast moet je het als team van vastigheden hebben. De verdediging moet staan en van daaruit ga je bouwen. De PSV verdediging is dramatisch. Boscagli is met z'n kop bij een andere club alvast, Flamingo moest rustig gebracht worden maar wordt nu geacht om de rots in de branding te zijn, en de rest zou er niet eens moeten staan. Mauro, Ledezma, Dams voor de winterstop, allemaal C keuzes op zijn best. Malacia uit pure wanhoop gehaald want er is geen beleid. Dat is het echte probleem.

Echt, ik ben verbaasd dat PSV zich zo lang staande heeft gehouden. Niet dat het nu instort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Snowdog schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:48:
[...]

Ik heb echt geen idee wat er nou precies misgaat. PSV was beter (imo), GA scoort weer gewoon alles, countervoetbal, daar is PSV vaak genoeg van beschuldigd, maar dit is meer dan dat. Dan hebben ze zelfs nog een afgekeurd doelpunt, maar echt alles lijkt er op dit moment gewoon in te vliegen tegen PSV. Zit het dan echt zo hard tegen? Daar lijkt het wat mij betreft wel op, ik zou dit Bosz echt niet aanrekenen.

PSV mag wel nog even opletten dat ze niet nog die 2e plek verspelen, kampioenschap mogen ze vergeten. Maar hoe kan alles nou net de verkeerde kant opvallen. Ik kan me echt niet voorstellen dat het echt Bosz is. Ik heb nog altijd vertrouwen in hem, maar hebben wel echt dringend betere resultaten nodig als we die 2e plek nog vast willen houden. Scoren zou helpen.
Zit het tegen? Ook vorig jaar menig PSV-er horen klagen over hun verdediging die de zwakste schakel is.

Ze compenseerden het echter door veel goals te maken. Nu lukt het goalsmaken niet meer, dan zak je door het ijs.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Bao_mi1 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:51:
[...]

Het verval is helemaal niet zo erg. Het spel was namelijk voor de kerst ook al verschrikkelijk, alleen kwamen we toen best vaak weg met mazzel. Denk en lees maar eens terug, het dubbeltje viel vaak zat de kant van PSV op.

En daarnaast moet je het als team van vastigheden hebben. De verdediging moet staan en van daaruit ga je bouwen. De PSV verdediging is dramatisch. Boscagli is met z'n kop bij een andere club alvast, Flamingo moest rustig gebracht worden maar wordt nu geacht om de rots in de branding te zijn, en de rest zou er niet eens moeten staan. Mauro, Ledezma, Dams voor de winterstop, allemaal C keuzes op zijn best. Malacia uit pure wanhoop gehaald want er is geen beleid. Dat is het echte probleem.

Echt, ik ben verbaasd dat PSV zich zo lang staande heeft gehouden. Niet dat het nu instort.
En er was genoeg geld om dat op te vangen volgens mij. De verdediging was al langer een issue en er is niets mee gebeurd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LZ86
sNielz123 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:51:
Ondertussen geeft Higler Twente een penalty voor iets wat 80 keer per wedstrijd gebeurt
Dat Higler nog een fluit mag hanteren is al jaren een schande voor het Nederlandse voetbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:40

Agent47

I always close my contracts.

LZ86 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:54:
[...]

Dat Higler nog een fluit mag hanteren is al jaren een schande voor het Nederlandse voetbal
Vroeger was het zeiken op Kevin blom. Nu is het Higler. Iemand moet de zondebok zijn :P

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21:48
[...]

Daar lijkt het wat mij betreft wel op, ik zou dit Bosz echt niet aanrekenen.
Bosz mag je van mij aanrekenen dat hij zijn spelers niet motiveert. Ze lijken juist de verlammen onder de druk in plaats van als Feyenoord bijvoorbeeld gewoon te knokken en alles te geven.

En je mag hem kwalijk nemen dat er geen plan B is. Hij kan de boel niet dicht timmeren. Dat wisten we natuurlijk, maar dat hebben we nu wel nodig. Zie tegen NEC laatst en nu dit.

Hij hoeft er van mij niet uit hoor, maar ik neem hem genoeg kwalijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Aan de statistieken ligt het niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:32
Heerlijk dit. Hopelijk haalt iemand ze nog in ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Agent47 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:55:
[...]

Vroeger was het zeiken op Kevin blom. Nu is het Higler. Iemand moet de zondebok zijn :P
Zou me niets verbazen als Higler de schoonzoon van Blom is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

LZ86 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:58:
[...]

Zou me niets verbazen als Higler de schoonzoon van Blom is :+
Heb gehoord dat ze al 20 jaar een intieme relatie hebben *; :+

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:38
[...]

Onze keeper heeft meer tegendoelpunten dan reddingen in 2025. Alles gaat erin van de tegenstander. Ik weet het niet meer. Heb er al weken de pee in. Weer chagrijnig, weer punt verlies en weer verloren van GAE. Al doet het er niet toe want we verliezen van iedereen in de ED. er moeten keiharde maatregelen komen. Maar keihard!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
carpebios schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:05:
[...]

Onze keeper heeft meer tegendoelpunten dan reddingen in 2025. Alles gaat erin van de tegenstander. Ik weet het niet meer. Heb er al weken de pee in. Weer chagrijnig, weer punt verlies en weer verloren van GAE. Al doet het er niet toe want we verliezen van iedereen in de ED. er moeten keiharde maatregelen komen. Maar keihard!
Eerst ff alles vergeten en jezelf naar de haaien zuipen op carnaval ;)
Nac en Real Madrid Waalwijk hadden ook al paar bakkies teveel op :+

[ Voor 6% gewijzigd door Megupe op 01-03-2025 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:23
Megupe schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 18:18:
Ik erger mij wel aan het gedrag van de keepers met de bal onnoemelijk lang vasthouden.
Dit is laaghangend fruit, makkelijk te controleren en ook makkelijk toe te passen met een simpele "straf". Daarnaast lijkt de regel mij ook begrijpelijk voor de minder intelligente medemens (lees fanatieke aanhang en profvoetballers).

Waarom zou je het dan niet implementeren.
Ja er zijn grotere problemen met de spelregels, maar zolang bij de FIFA mannen geboren van voor 1920 aan de macht zijn gaat er toch niets groots veranderen.

Persoonlijk zie ik graag invoegen van enkele hockey en tennisregels, maar daar is ook niet iedereen gecharmeerd van.
Vanaf komend seizoen wordt hier dus wat aan gedaan, nieuws van vandaag:

https://www.nu.nl/voetbal...per-te-lang-treuzelt.html

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Feyenoord begint iig energiek. Is ook wel eens anders geweest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:33

Quad

Doof

evleerdam schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:10:
[...]

Vanaf komend seizoen wordt hier dus wat aan gedaan, nieuws van vandaag:

https://www.nu.nl/voetbal...per-te-lang-treuzelt.html
_O-

Echt een regel welke niet gehandhaafd wordt versoepelen..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:21
10 min en Fey nog niet achter, het is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:10:
Feyenoord begint iig energiek. Is ook wel eens anders geweest
Zelfs Ivanusec speelt de bal goed over ! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Megupe schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:07:
[...]

Eerst ff alles vergeten en jezelf naar de haaien zuipen op carnaval ;)
Nac en Real Madrid Waalwijk hadden ook al paar bakkies teveel op :+
Carnaval… ik ben op wintersport met de kinderen. Carnaval is niet aan mij besteed.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 22:36
Bosz weer met een heel bijzonder interview...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
krissie100 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:20:
Was het een filmpje van vorige week of die week ervoor. Of die week ervoor? Of misschien die week ervoor? Ik pak de bingo kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:22
Agent47 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:17:
[...]

Zelfs Ivanusec speelt de bal goed over ! :+
Die laatste ging ff niet zo lekker. Wat bezielt zo iemand om zoiets te doen op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
krissie100 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:20:
Iets meer context graag. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

2x de bal. Dieperink fluit beide keren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Die scheidsrechter is blind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
65% balbezit en eigenlijk nog geen kans gecreeërd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17
Hij was zeer tevreden met het spel en PSV was de beter ploeg. Tot de 75e min was er niets aan de hand.

Klaar voor dinsdag, veel vertrouwen in de ploeg en het spel dat ze laten zien.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:53

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

normaal ben ik niet echt van de comments maar deze vind ik toch weer een geniale vondst _O-

De Eagles tegen Benitez: “Mogen we jou er weer 3 om de oren geven?”
Benitez: “Go ahead…”
😂😂
(youtube comment op samenvatting GAE - PSV)

also 119 dB piek tegen juventus zijn rookie nummers :p over PSV
Galatasary heeft al eens ooit 131+ (!) bereikt en er zijn er meer te vinden :p

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:53:
[...]

Hij was zeer tevreden met het spel en PSV was de beter ploeg. Tot de 75e min was er niets aan de hand.

Klaar voor dinsdag, veel vertrouwen in de ploeg en het spel dat ze laten zien.
Gelukkig was het niet met Hans Kraai, dan wordt het altijd heel ongemakkelijk bij dit soort antwoorden. 😂

Snap het wel, je kunt iedereen onder de bus gooien, of proberen vertrouwen te tanken. Tegen ons maken ze echt een kans, wij zitten ook flink in een dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
2e helft Hadj moussa eruit, die egoist heb je echt niets aan.

Ivanusec ook eruit en meteen verkopen.

v Persie keek aardig vuil richting Hadj Moussa :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:58:
2e helft Hadj moussa eruit, die egoist heb je echt niets aan.

Ivanusec ook eruit en meteen verkopen.

v Persie keek aardig vuil richting Hadj Moussa :P
Wie dan? Die blinde Osman ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Agent47 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 22:02:
[...]

Wie dan? Die blinde Osman ?
Ja, wellicht heeft ie nu lenzen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Daar ontneemt de scheids je een enorme kans......

wat een flierefluiter weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:35

OMX2000

By any means necessary...

2e geel voor Linssen

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Haal die Hadj Moussa er AUB uit man....

Doet echt niets goed die gast.....

Feyenoord zette NEC lekker klem, maar de laatste pass is telkens niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ben er bang voor
Als speel je 200 minuten….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-09 10:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Het is niet al te best. Man man... Waar kijk ik naar..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Grudgie schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 22:29:
Zo te horen kijk je naar PSV!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Grudgie schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 22:29:
Ze speelden deze pot denk ik 30 minuten leuk. Maarja, op t doel schieten is te moeilijk. Hebben ze nog niet op geoefend denk ik.

Nu is het vooral kommer en kwel. De heertjes zullen wel moe zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Ik vind het wel meevallen, gezien het aantal blessures.

Targhaline doet het goed.

Ennnn jammer dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Ja joh tuurlijk. Stel je voor dat je richting p2 wil......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Oh dit zag ik wel aankomen. Dit verrast mij niet. Lekker man!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Doe maar ff dekken Q.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• piotr123
Zo dat kom je lekker weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Was hands lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Commentator is echt anti Feyenoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Komen we weer goed mee weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:45
Slaat nergens op. Waar moet je je arm dan laten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Hebben wij ook een keer geluk. Denk je dat ze nu wakker zijn geworden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
Erg vergezocht hoor, hands. Ik zou me goed genaaid voelen als NEC zijnde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

wat een afgekeurd vat heineken van een doelpunt. bah. gevalletjearm afzagen.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

LZ86 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 22:35:
Hebben wij ook een keer geluk. Denk je dat ze nu wakker zijn geworden?
Nec gelooft erin nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Die commentator is voor een andere club ofzo? Lekker blijven janken om dat hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Als dit nou tijdens het scoren gebeurt kan ik er nog in meegaan, maar 4 balcontacten geleden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Nou Feyenoord even aanzetten, het wordt nu weleens tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Dit is toch niet om aan te gluren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
sNielz123 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 22:36:
Als dit nou tijdens het scoren gebeurt kan ik er nog in meegaan, maar 4 balcontacten geleden..
Het is wel eens gekker geweest. Dat Feyenoord uit een counter na een corner scoorde en ze m afkeurden omdat tijdens die corner een veredigende fout gemaakt zou zijn. Echt 2 minuten teruggekeken toen om m maar af te kunnen keuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Was dat echt buitenspel?

Edit: nee dus. Genaaid. Dat wast het geluk alweer

[ Voor 59% gewijzigd door LZ86 op 01-03-2025 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Correctie. Terechte buitenspel.

[ Voor 10% gewijzigd door OMX2000 op 01-03-2025 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
Grudgie schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 22:37:
Dit is toch niet om aan te gluren.
Verrassend slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
OMX2000 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 22:39:
[...]

Was het niet een echt niet…
Hancko zat er blijkbaar nog aan.... Had ie die bal niet aangeraakt was ie alsnog bij Paizao gekomen en was t een goal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Nou lekker dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Wederom de Bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Hartman ook slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Je kan beter opsommen wie er acceptabel waren. Ben je sneller klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Allemaal ongeschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Zonder middenveld kun je ook niet voetballen toch? Zeven middenvelders afwezig als ik goed tel? Dat kan geen enkele club aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 22:54:
[...]

Je kan beter opsommen wie er acceptabel waren. Ben je sneller klaar.
Die middenvelder die we voor een half miljoen hebben opgehaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Klaar. 0 kansen gecreeërd vandaag. Kansloze bende.

DTK eruit, stel ALSJEBLIEFT een echte TD aan die deze bende van de hand kan doen en een echt elftal kan neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• piotr123
Nou dat was het dan. Wat een kut pot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
Poh, weer niet verloren. Feyenoord is dit seizoen erg sterk in trainerswissels.
Wanneer komt de volgende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Seizoen is klaar. Derde word je niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

mooi voorbeeld zojuist. nec laat de bal bewust aan de volgende voor een ingooi. daar zou gelijk een strafminuut extra tijd voor moeten komen ipv een janky hoekschop voor tijdrekken bij keepers , trek er dan gelijk 2 minuten straftijd bij indien het bij een vrije trap gebeurd die bewust gerekt word en je geel voor krijgt.

het word tijd voor 20+ minuten straftijd. desnoods 30+ minuten extra tijdrekzeiktijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Niet dat je daardoor niet wint, maar hoe vaak heeft de scheidsrechter gewaarschuwd voor tijdrekken? In de 5 minuten extra tijd, toch al niet veel, rolde de bal misschien 2 minuten en dan trek je er geen seconde bij.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
Je ziet aan het gezicht van V. Persie dat dit niet is wat hij ervan verwacht had. Hij dacht echt wel even te winnen van NEC.

De selectie is gewoon niet beter. Veel te veel blessures.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 22:56:
Zonder middenveld kun je ook niet voetballen toch? Zeven middenvelders afwezig als ik goed tel? Dat kan geen enkele club aan.
Gek dat een trainerswissel niet helpt als je simpelweg geen middenvelders hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
ph4ge schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 22:59:
[...]

Gek dat een trainerswissel niet helpt als je simpelweg geen middenvelders hebt.
Priske had er tenminste nog meestal drie die hij kon opstellen. En dan nog was het waardeloos. En het is al vaker gezegd: zijn aandeel in de blessures staat voor mij als een paal boven water. En dat is niet binnen een paar weken opgelost.

En dat los van de vraag of een jonge trainer nu zo'n goed idee is.

Priske was vanaf dag één de verkeerde keus, ook tactisch en technisch. Enorme blunder om hem aan te stellen.

[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 01-03-2025 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
CornermanNL schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 22:59:
Je ziet aan het gezicht van V. Persie dat dit niet is wat hij ervan verwacht had. Hij dacht echt wel even te winnen van NEC.

De selectie is gewoon niet beter. Veel te veel blessures.
Van Persie had zich anders voorgesteld met in de kuip beginnen. Helaas missen deze spelers die niet gebelsseerd zijn gewoon kwaliteit. Met 70% balbezit moet je gewoon scoren met goede aanvallen maar helaas...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
En laten we niet doen alsof het hele elftal vervangen moet worden. De backposities zijn straks prima bezet en middenvelders hebben we zat.

Laat in elk geval Sauer terugkomen want Moussa en Paixao hebben geen echte concurrentie. Verder moet je scorend vermogen gaan halen, achter de spits of aan de zijkant of gewoon in de spits. En dan liever één kanjer dan drie halve oplossingen. Één topper laat ook de rest beter uitkomen.

En het belangrijkste: de vervanging van Hancko. Absolute topprioriteit lijkt me een centrale verdediger.

[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 01-03-2025 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

D-e-n schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 23:09:
En laten we niet doen alsof het hele elftal vervangen moet worden. De backposities zijn straks prima bezet en middenvelders hebben we zat.

Laat in elk geval Sauer terugkomen want Moussa en Paixao hebben geen echte concurrentie. Verder moet je scorend vermogen gaan halen, achter de spits of aan de zijkant of gewoon in de spits. En dan liever één kanjer dan drie halve oplossingen. Één topper laat ook de rest beter uitkomen.

En het belangrijkste: de vervanging van Hancko. Absolute topprioriteit lijkt me een centrale verdediger.
Wat ik interessant vind is het middenveld. Timber, Hwang, Targhalline en Milambo als wissel. Targhalline is best een goede stofzuiger, rustig aan de bal en verovert veel.

Paixao is weinig discussie over, maar die kan ook zomaar verkocht worden deze zomer. Moussa moet leren te doseren. Dreigend blijven maar af en toe eenvoudig spelen.

De spitsen die we hebben overtuigen allemaal niet. Carranza zijn first touches zijn niet om over naar huis te schrijven. Ueda moet je snel verkopen. Dus ja haal daar een bewezen goaltjesdief en geen experiment.

In de verdediging moet je weer scouten op een dijk (pun intended 😋)van een sluitpost. Hancko vervangen wordt nogal een klus.

En hou de selectie in godsnaam fit, zodat er ook beter en meer samen tactisch getraind kan worden. Nu staat er bijna iedere week een andere selectie, en geloof ik er niks van dat er automatismes ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
Waar zou dat gebrek aan fitheid vandaan komen? Verkeerde training? Te weinig? Teveel op conditie en te weinig kracht en weerstandstraining?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:17

Superkiwi

Hoi doei

Het lijkt wel of ze in Rotterdam en Eindhoven willen dat wij kampioen worden _O-
Je zou morgen maar een gat van 8 punten kunnen slaan op PSV en 14(!) op nummer 3 Utrecht.
Ik doe niet aan carnaval maar loop graag even een polonaise na vanavond.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

*spuit 11

[ Voor 98% gewijzigd door Superkiwi op 02-03-2025 01:57 . Reden: ik loop een halve dag achter ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 2 maart 2025 @ 01:19:
Dit is trouwens ook wel een interessante:

"Per volgend seizoen kunnen arbiters, als een doelman de bal langer dan acht seconden in bezit houdt,de tegenstander een hoekschop toekennen. Keepers kunnen nu al voor tijdrekken worden bestraft met een indirecte vrije trap,maar in de praktijk gebeurt dat niet of nauwelijks.De nieuwe regel gaat op 1 juli in,maar wordt al gehanteerd tijdens het WK voor clubs,dat in juni begint."

Bron: NOS Teletekst (momenteel pagina 803)

Benieuwd wie die tijd actief gaat bijhouden (de scheids en/of de vierde man) en of er strak maar vooral consequent gehandhaafd gaat worden.
je loopt een halve dag achter 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

toolkist schreef op zondag 2 maart 2025 @ 01:48:
[...]

je loopt een halve dag achter 😉
Sorry, nachtdiensten, ik mis alle hele dagen sowieso :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
PSV, Feyenoord en FC Twente laten dit weekend punten liggen, eens zien of AZ en Ajax na FC Utrecht ook kunnen profiteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Alsof Ajax ooit nog punten laat liggen. Wanneer was dat voor het laatst. Die weten tenminste wel wat winnen is. Gefeliciteerd Ajacieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

carpebios schreef op zondag 2 maart 2025 @ 06:44:
Alsof Ajax ooit nog punten laat liggen. Wanneer was dat voor het laatst.
AZ-Ajax 8 december, 2-1 ;)
De laatste 8 zijn allemaal gewonnen, waarvan zes keer zonder tegendoeplunt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:28
Alsof Ajax ooit nog punten laat liggen. Wanneer was dat voor het laatst. Die weten tenminste wel wat winnen is. Gefeliciteerd Ajacieden.
Nouja, ik zie persoonlijk toch liever PSV spelen, alsnog gefeliciteerd Ajacieden, maar dat uiterst negatieve gezeur op PSV is wat mij betreft wel net wat te veel. De verdediging is crap, de rest loopt vrij aardig (behalve het goals scoren). Komt goed, ik trek dit ondanks de resultaten een stuk beter dan het PSV onder jaar 2-4 van Cocu, v Nistelrooij en v Bommel... Schmidt had soms wat leuke wedstrijden, maar over het algemeen ook niet top.

Maar goed, ging niet over PSV en idd gefeliciteerd Ajacieden, dit kampioenschap gaan jullie niet meer verspelen. Het is wat mij betreft een beetje een zure omdat ik wel het gevoel het dat de bovengenoemde club het enigszins heeft verspeeld, maar alsnog een enorme prestatie. Dat maakt het voor jullie ook niet minder mooi, gewoon enorm veel punten gepakt, geen kampioen van de armoede (hoewel de tweede plek inmiddels wel een tweede plek van de armoede is geworden). Zeker gezien waar jullie vandaan komen gewoon overgepresteerd en qua resultaat iig een prestatie van formaat geleverd.

[ Voor 9% gewijzigd door Snowdog op 02-03-2025 06:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
Hoo hoo hoo Ajax is er nog lang niet. Met de wedstrijden tegen AZ, PSV, Utrecht, Groningen (uit) en Twente zijn er nog genoeg bananenschillen. Daarnaast moeten we de mindere Goden in de eredivisie ook zeker niet onderschatten, die pakken ook gewoon punten tegen de (sub)top.

Pagina: 1 ... 223 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken