Aan de bal niet super goed. Kopt wel als de beste en werkt hard.HollowGamer schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 19:16:
Zonder De Jong zou PSV nergens zijn, wat een klasse voetballer is.
Mazzeltje!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zo’n goede voetballer maar zo misselijkmakend qua gedrag
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Welk gedrag?Agent47 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 19:19:
Dat irritant “ zuigen” en uitlokken.
Die oude nette man, die werkt in het ziekenhuis?
Wat vervelende gast btw, hele tijd is die al tikjes aan het uitdelen.
Wat vervelende gast btw, hele tijd is die al tikjes aan het uitdelen.
Volgens mij werden er ook een aantal dingen tegen hem geroepen.Agent47 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 19:19:
Daar merk ik niet zoveel van? Stuk minder dan bijv een echte zuiger als Toivonen en Suarez? Als dat alles is, daar kan ik er bij Fey waarschijnlijk ook wel wat van vinden.
Maar Lang heeft een stuk hoger haat-gehalte dan hen (of wellicht hetzelfde), dus waarom precies? Hij is vrij arrogant, maar dat zijn wel meer spelers, hij is niet echt zo'n naaier als de eerdergenoemden?
Lang valt best mee. Hij heeft zijn uiterlijk gewoon tegen. En hij trekt zich teveel aan van wat iedereen van hem vindt of over hem zegt.
Wie en wat precies roepen ze over iemand zijn moeder?
Beiden wel rood waardig.
⏩ PVOutput☀️
Malacia speelt de bal. Ze komen beiden te hard in. En dan krijgt Malacia geel. Schiet mij maar lek.
GAE (met name nummer 16) mag alles, natrappen, doorgaan op de enkels, trekken, duwen.. alles is geoorloofd. En malacia krijgt direct een gele kaart terwijl hij het slachtoffer was... tja.sNielz123 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 19:28:
Malacia speelt de bal. Ze komen beiden te hard in. En dan krijgt Malacia geel. Schiet mij maar lek.
Zero.
Nou slachtoffer... Heb je gezien hoe hij erin vliegt? Mag je blij mee zijn dag GAE speler er goed vanaf komt. Maar die kwam er ook flink in en miste de bal.Pelox schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 19:30:
[...]
GA mag alles, natrappen, doorgaan op de enkels, trekken, duwen.. alles is geoorloofd. En malacia krijgt direct een gele kaart terwijl hij het slachtoffer was... tja.
⏩ PVOutput☀️
Hij maakt een goede harde tackle, dat mag bij voetbal.. maar goed Nederlandse regels, misschien heel licht geel voor Malacia, maar dan is het rood voor de nummer 9.Quad schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 19:31:
[...]
Nou slachtoffer... Heb je gezien hoe hij erin vliegt? Mag je blij mee zijn dag GAE speler er goed vanaf komt. Maar die kwam er ook flink in en miste de bal.
Zero.
Onbesuisd inkomen is geel, maar op iemand zijn been gaan staan is wel rood.
Wat is die laatste "overtreding" met iemand die aan zijn hoofd voelt nou weer? Dat mag ook wel met VAR bestraft worden, daar mogen ze wel regels voor maken dat geel daar prima kan na het bekijken van de beelden.
Dit dus.sNielz123 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 19:35:
Onbesuisd inkomen is geel, maar op iemand zijn been gaan staan is wel rood.
Zero.
Hij krijgt wel net een voet tegen zijn nek, dus geel voor een swalbe zou kunnen, maar iets te zwaar misschien in dit geval.Snowdog schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 19:36:
Wat is die laatste "overtreding" met iemand die aan zijn hoofd voelt nou weer? Dat mag ook wel met VAR bestraft worden, daar mogen ze wel regels voor maken dat geel daar prima kan na het bekijken van de beelden.
Zero.
Volgens mij mogen ze bij espn niet meer over de slechte scheidsrechters praten
Maar hij zoekt het ook teveel op/ daagt het ook echt wel heel veel zelf uit. Waarom zo provocerend voor de GaE supporters gaan staan, zoek het uitvak op ofzo, juich net je eigen aanhang ipv tegen de aanhang van een andere club.sNielz123 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 19:26:
Lang valt best mee. Hij heeft zijn uiterlijk gewoon tegen. En hij trekt zich teveel aan van wat iedereen van hem vindt of over hem zegt.
Dan had hij 110 meter moeten rennen..jbdeiman schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 19:52:
[...]
Maar hij zoekt het ook teveel op/ daagt het ook echt wel heel veel zelf uit. Waarom zo provocerend voor de GaE supporters gaan staan, zoek het uitvak op ofzo, juich net je eigen aanhang ipv tegen de aanhang van een andere club.
Publiek is wel sjiek daar trouwens. Waarom doet de scheids of 4e official daar niks mee?
Zero.
Ik ben zo benieuwd naar hoe Van Persie Feyenoord gaat laten voetballen met deze halve selectie die nog over is. Laten we hopen op een mooie avond!
Hahaha gelijk fluiten voor een pingel 1 meter buiten de 16...
Var heeft weer 10 min nodig om te zien dat het buiten de 16 is..
Var heeft weer 10 min nodig om te zien dat het buiten de 16 is..
[ Voor 35% gewijzigd door Pelox op 01-03-2025 20:04 ]
Zero.
Lastige bijna hetzelfde als met Ajax Feyenoord dit
Goed gecorrigeerd.
⏩ PVOutput☀️
Gaat wel om het laatste moment dat die geraakt wordt waardoor de speler valt he..Quad schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:03:
Geen strafschop toch? Lijkt erbuiten.
Wel zo'n typische verdedigende fout van een aanvaller.
Maar zonder gekheid, ik weet het tegenwoordig echt niet meer met al die interpretatie en wisselende uitleggen.
Edvardsen mag alles.
Had al 7 gele kaarten kunnen hebben. En met vorige week erbij 14.
Had al 7 gele kaarten kunnen hebben. En met vorige week erbij 14.
[ Voor 63% gewijzigd door Pelox op 01-03-2025 20:10 ]
Zero.
Die PSVer rolt zo het stadion uit. 
Je kan ook overdrijven met dat rollen.

Je kan ook overdrijven met dat rollen.
⏩ PVOutput☀️
Ik zou Lang wisselen want die gaat er anders met rood af
Vanmiddag bij Vitesse - MVV wel nog. Terecht ook, daar werd voor elk zuchtje gefloten. Maar dat is de KKD natuurlijk.sNielz123 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 19:45:
Volgens mij mogen ze bij espn niet meer over de slechte scheidsrechters praten
Wat een counter man
Je voelt 'm gewoon aankomen.
⏩ PVOutput☀️
Alweer!Agent47 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:13:
Wat een counter man
⏩ PVOutput☀️
Benitez ook niet lekker hoor.
Je kan toch naar de tweede paal lopen?
Dat was de enige aanvaller die iets kon doen.
Je kan toch naar de tweede paal lopen?
Dat was de enige aanvaller die iets kon doen.
Counter uit het boekje hoor. Volgens mij net aan geen buitenspel.
Als ik de lijntjes op dat scherm bij die var zie vermoed ik dat ie hem buitenspel gaat geven
Wauw
Kak! Jammer...
⏩ PVOutput☀️
Nou hier dan.
Wat doet psv
Wat doet psv
Haha alsnog
De islam kan uw vrijheid schaden
En dan als nog de 2-2
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Deze pakken ze niet af!
⏩ PVOutput☀️
PSV is compleet rijp voor de sloop hé
Ajax free wheelend naar de titel. Jammer dat het gat tussen PSV en de achtervolgers nog zo groot is.
Ajax free wheelend naar de titel. Jammer dat het gat tussen PSV en de achtervolgers nog zo groot is.
[ Voor 57% gewijzigd door DutchOwnage op 01-03-2025 20:19 ]
Heeft Ajax wel de goede Edvardsen gekocht?

⏩ PVOutput☀️
Ja ik zag wel zijn knie, dus ik gokte het maar..
Ondertussen geeft psv het weer weg. Wat een kneuzenploeg is het toch. Al 5 jaar lang een drama van een verdediging en ze blijven maar aanmodderen... ieder seizoen weer.
Maar wel iedere wedstrijd op papier de beste ploeg.. daar heb je wat aan.
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 01-03-2025 20:21 ]
Zero.
Wat een drama die verdediging.
Koop in de winterstop dan twee fatsoenlijke verdedigers.
Is pas jaren zo joh.. geen haast.sNielz123 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:21:
Wat een drama die verdediging.
Zero.
Als je vandaag nog punten laat liggen dan kun je het kampioenschap helemaal wel vergeten hoor.
Als dat al niet het geval was.
Als dat al niet het geval was.
Als neutrale persoon, wel een spannende wedstrijd. 
Benieuwd zometeen naar VP, hij heeft een goede start nodig, al gun ik het hem als Arsenal fan dat niet zo als de rest van NL waarschijnlijk.
Benieuwd zometeen naar VP, hij heeft een goede start nodig, al gun ik het hem als Arsenal fan dat niet zo als de rest van NL waarschijnlijk.
Je moet gewoon voor plek 2 gaan want voor de titel ben je afhankelijk van Ajax. En zoals het tegenzit bij Psv zit het mee bij Ajax.
Zero.
Toch niet verwacht dat PSV het zo moeilijk zou krijgen in de 2e seizoenshelft.
Ik denk dat er veel mensen zijn die van Persie wel succes gunnen. Al was het maar door zijn prestaties in OranjeHollowGamer schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:25:
Als neutrale persoon, wel een spannende wedstrijd.
En omdat het gewoon een normale aardige kerel is.sNielz123 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:26:
[...]
Ik denk dat er veel mensen zijn die van Persie wel succes gunnen. Al was het maar door zijn prestaties in Oranje
Zero.
Of je voor plek 1 of 2 gaat. Je moet gewoon wedstrijden winnen.Pelox schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:25:
Je moet gewoon voor plek 2 gaan want voor de titel ben je afhankelijk van Ajax. En zoals het tegenzit bij Psv zit het mee bij Ajax.
Dus kwa instelling verandert er weinig aan
Ik bedoel plek 1 heb je al weggegeven dus nu moet je plek 2 vasthouden.sNielz123 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:27:
[...]
Of je voor plek 1 of 2 gaat. Je moet gewoon wedstrijden winnen.
Dus kwa instelling verandert er weinig aan
Zero.
Denk dat vP vanavond Wellenreuter wisselt voor Bijlow op krukken in de 80 ste minuut
Maar wel met een hele sterke, duidelijke visie waar hij moeilijk van af wil wijken. In Rotterdam zal dal wel gewaardeerd worden hopelijk, maar dat is niet overal het geval.Pelox schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:27:
[...]
En omdat het gewoon een normale aardige kerel is.
Kijk zo goed is Ajax nu ook weer niet, daar kan best ook nog een en ander aan punten gemorst worden. Maar dan moet PSV wel gaan winnen.Pelox schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:28:
[...]
Ik bedoel plek 1 heb je al weggegeven dus nu moet je plek 2 vasthouden.
Haha schitterend dit.
De islam kan uw vrijheid schaden
Dat niet.Sempy schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:31:
Lol, dik verdiend voor GAE
Zero.
Denk dat Bosz ook met zijn laatste weekjes bezig is.
[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 01-03-2025 20:32 ]
ja, PSV maakt er een puinhoop van.
Ajax heeft de titel binnen. Ongelofelijk dat ze dat met dat elftal flikken.
Ajax heeft de titel binnen. Ongelofelijk dat ze dat met dat elftal flikken.
Je staat met je rug tegen de muur.
Bosz: verdediger eruit spits erin
Ik snap de gedachte maar gezien het spel onverstandig.
Bosz: verdediger eruit spits erin
Ik snap de gedachte maar gezien het spel onverstandig.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ben benieuwd wat er met Bosz gaat gebeuren. Lijkt me niet houdbaar meer.
Huh? Wat een seizoen, PSV was iedereen ver vooruit. Ajax ineengestort, en nu dit.
Het is wonderlijk.
Het is wonderlijk.
Wie ga je neerzetten dan?Typhone schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:34:
Tenzij ie stunt tegen Arsenal. Het Priske scenario.Typhone schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:34:
Ik hoop eerder dat de technische leiding aan de laatste weken bezig is. Dit falen is 100% toe te schrijven aan Brands en Stewart.DutchOwnage schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:32:
Denk dat Bosz ook met zijn laatste weekjes bezig is.
Kan hoor. Ben niet zo ingelicht in het Eindhovense.Bao_mi1 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:36:
[...]
Ik hoop eerder dat de technische leiding aan de laatste weken bezig is. Dit falen is 100% toe te schrijven aan Brands en Stewart.
Stewart weg idd.Bao_mi1 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:36:
[...]
Ik hoop eerder dat de technische leiding aan de laatste weken bezig is. Dit falen is 100% toe te schrijven aan Brands en Stewart.
En Bakayoko ook transfervrij laten gaan.
Zero.
Ik kan hier stiekem wel van genieten.
⏩ PVOutput☀️
Dat denk ik niet, kijk naar Ajax, zoveel verschilt het niet en met Fariola loopt het toch beter, niet qua voetbal misschien maar wel qua mentaliteit. En dat blijkt toch te schelen.Pelox schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:35:
[...]
Maakt geen hol uit. Een trainer is zo goed als zijn selectie is.
En wellicht de conditie? Dat dat bij Ajax beter op orde is.
Ik was helemaal vergeten dat het een indirecte vrije trap was. Die straf wordt nooit gegeven.toolkist schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 18:38:
[...]
Maar waarom moet het nu dan een corner worden ipv de indirecte vrije trap die het was? Wat is daar beter aan? Het was meer dan voldoende geweest om de scheidsrechters deze regel gewoon strakker op te laten toepassen.
Maar dat had dan ook niet hoeven veranderen inderdaad, al is dat wel een erg zware straf.
NB, Schakel nu in Deventer in, zal je weer zien dat psv in de extra tijd van de extra tijd scoort.
Poh, is dat geen oranje kaart?
[ Voor 10% gewijzigd door Megupe op 01-03-2025 20:41 ]
Hele vieze
Niks vies aan. Typisch iets dat er in de herhaling 10x erger uitziet.Agent47 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:41:
Hele vieze
Gewoon te laat en vol achterop het been. Per ongeluk of niet.Bao_mi1 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:42:
[...]
Niks vies aan. Typisch iets dat er in de herhaling 10x erger uitziet.
Gelukkig toch iemandQuad schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:38:
Ik kan hier stiekem wel van genieten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hoppa
Ajax moet nog even winnen maar dit is alvast erg lekker
Als psv deze lijn doorzet dan moeten ze vrezen voor de tweede plek ook.

Ajax moet nog even winnen maar dit is alvast erg lekker
Als psv deze lijn doorzet dan moeten ze vrezen voor de tweede plek ook.
[ Voor 33% gewijzigd door ephymerous op 01-03-2025 20:45 ]
XXXVI
Wat kan Bosz eraan doen dat zijn verongelijkte miljonairs ver onder hun kunnen spelen en niet hun best wensen te doen?Typhone schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:34:
Dat ze niet weer ongeslagen kampioen gingen worden hadden we niet verwacht, maar dit verval is toch bizar?
Ze hebben veruit de beste selectie.
En dan Ajax die met een selectie die kwalitatief eigenlijk moet vechten voor een 3e plek gewoon kampioen gaat worden door teamspirit en een trainer die het zo neerzet dat ie alle zwakheden mooi verbloemt (ga het met de week knapper vinden, Ajax doet er goed aan die man lang aan zich te binden)
Het is een totale schande van PSV. Ze moeten die hele selectie dikke boetes geven, raak ze maar in de portemonnee, wellicht dat ze dan wakker worden.
Schandalig dat psv met zo’n selectie zulke wanprestaties leveren ( behalve Europees)
Als Farioli er iets aan kan doen dan zou Bosz het ook moeten kunnenLZ86 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 20:44:
[...]
Wat kan Bosz eraan doen dat zijn verongelijkte miljonairs ver onder hun kunnen spelen en niet hun best wensen te doen?
Dat ze niet weer ongeslagen kampioen gingen worden hadden we niet verwacht, maar dit verval is toch bizar?
Ze hebben veruit de beste selectie.
En dan Ajax die met een selectie die kwalitatief eigenlijk moet vechten voor een 3e plek gewoon kampioen gaat worden door teamspirit en een trainer die het zo neerzet dat ie alle zwakheden mooi verbloemt (ga het met de week knapper vinden, Ajax doet er goed aan die man lang aan zich te binden)
Het is een totale schande van PSV. Ze moeten die hele selectie dikke boetes geven, raak ze maar in de portemonnee, wellicht dat ze dan wakker worden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken