[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 221 ... 302 Laatste
Acties:
  • 476.373 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:22

FreakNL

Well do ya punk?

En nog slechter hahhahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:32
Hahahaahahahaha wat een debiel joh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:38
Die was wel slecht.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:33

Quad

Doof

Dít is pas een slechte pingel. _O-

Komen zo paar Starlinks naar beneden, ik kijk even uit!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:24
Mooie aanloop van kasius

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

carpebios schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:44:
[...]

Prima toch? Keeper zit er netjes bij.
Nauwelijks in de hoek en op de perfecte hoogte voor een keeper. Slechte pingel derhalve..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:22
Dat krijg je met zo’n aanloop. Wat bezielt zo iemand?

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Quad

Quad

Doof

Poah, Engels perfect.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Even wat WWF op t veld

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Weer een slechte pingel

• carpebios
Dussssss

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Megupe
Nog meer tattoes en spieren zal hem ook niet helpen

• Quad

Quad

Doof

Deze was niet goed.

PVOutput☀️

• LZ86
Zou AZ het dan toch flikken?

Onverdiend wel

• OMX2000
  • Laatst online: 03:37

OMX2000

By any means necessary...

Nou dit wordt een lange avond .

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:19
nee hoor

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Je ziet dat een pingel over de grond veel moeilijker te pakken is dan zo’n halfhoog schot ^^

[ Voor 18% gewijzigd door FreakNL op 27-02-2025 22:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:19
FreakNL schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:47:
Je ziet dat een pingel over de grond veel moeilijker te pakken is
gaat ook minder vaak over

• carpebios
Wat een ontsnapping zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Weer zo'n aanloop 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:48

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
En ook deze misser terecht.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• OMX2000
  • Laatst online: 03:37

OMX2000

By any means necessary...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Helaas! Zo dichtbij voor Heracles. Niet voldoende getraind dus.

PVOutput☀️

• Megupe
En weer terecht gemist.
Dit soort aanlopen halen je ook uit je swung.

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:24
Met zo’n aanloop verdien je het ook niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:33
Tjonge hoe spannend heeft Az het nog gemaakt..

Ik ben blij voor het nederlandse voetbal omdat Az wrs beter weerstand biedt in Europa.
Van de andere kant... Ik vind het heel erg zuur voor zo'n club als Heracles... Zelden dat ze er zo dichtbij waren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Eagles zullen ook niet blij zijn haha

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

We hadden thuis op basis van hoe de spelers naar de stip liepen 4 van de 5 missers goed voorspeld… _O-

Die hoog over. Hoe dan?!?

Netjes gekeept van Owusu-Oduro.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Megupe schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:49:
[...]

En weer terecht gemist.
Ik vraag mij af of er geen trainer is die tegen spelers zegt dat die aanlopen niet handig zijn?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Quad schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 23:23:
[...]

Ik vraag mij af of er geen trainer is die tegen spelers zegt dat die aanlopen niet handig zijn?
'ja maar saka deed het ook zo in de finale van ek' dus dan kan dat toch niet verkeerd zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:31

Qu3st

Nieuwe data Eredivisieduels Feyenoord - FC Groningen en AZ - RKC Waalwijk

Ajax is niet mogelijk om verzet te worden, niet echt een reden erbij gegeven, behalve dat de aanvangstijd van een andere wedstrijd is verzet 8)7
Ah de gemeente is de boosdoener: link

Nog steeds kut KNFB/KNPB/KNAB!!! + kut gemeente Zwolle /s

[ Voor 19% gewijzigd door Qu3st op 28-02-2025 12:14 . Reden: Wel een reden. Gemeente Zwolle doet moeilijk. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-09 16:18

Stimulate14

⭐⭐⭐

Je moet als trainer toch gek worden van die gekke hupjes en sprongetjes bij een penalty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:40

Agent47

I always close my contracts.

Moder en Milambo ook niet fit. 13 geblesseerden! Je hebt morgen letterlijk GEEN middenvelders.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Agent47 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:21:
Moder en Milambo ook niet fit. 13 geblesseerden! Je hebt morgen letterlijk GEEN middenvelders.
ga je dan in de 5-5 opstelling, dubbeldekker.
Of een 4-6 of 6-4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Megupe schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:26:
[...]

ga je dan in de 5-5 opstelling, dubbeldekker.
Of een 4-6 of 6-4?
Keeper op goal, 9 achterin, 1 snelle voorin :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Qu3st schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:40:

Ajax is niet mogelijk om verzet te worden, niet echt een reden erbij gegeven, behalve dat de aanvangstijd van een andere wedstrijd is verzet 8)7

Ik denk dat het nu niet zoveel uitmaakt, aan het begin van het seizoen is langer rust belangrijker. De meeste Ajaxspelers zijn (buiten blessures) nu fit genoeg om 2 wedstrijden in de week te spelen. Voordeel is we kunnen nog meer punten uitlopen op PSV :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:35

Vraag mij af of de Feyenoord fans er blij mee zijn, die spelen nu midweeks een thuiswedstrijd tegen FC Groningen voordat ze op zaterdag de uitwedstrijd tegen AZ hebben, wat belangrijk is voor plek 3.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:54
Gynnad schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 13:03:
[...]

Vraag mij af of de Feyenoord fans er blij mee zijn, die spelen nu midweeks een thuiswedstrijd tegen FC Groningen voordat ze op zaterdag de uitwedstrijd tegen AZ hebben, wat belangrijk is voor plek 3.
Dat dus. Die CL is een leuke bonus maar wat mij betreft verliezen twee keer met 3-0 en worden we derde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 05:15

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Agent47 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:21:
Zerrouki is een echte middenvelder 8)
Of heeft die ook een blessure ? :+

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
964C2 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 13:54:
[...]

Zerrouki is een echte middenvelder 8)
Of heeft die ook een blessure ? :+
Die is ook geblesseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:22
Ik zie Feyenoord op deze manier dus echt geen 3e meer worden. Kijk hoe verschrikkelijk moeizaam het tegen Almere al ging.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:33
Niet alles zit Feyenoord tegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
DutchOwnage schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:12:
Ik zie Feyenoord op deze manier dus echt geen 3e meer worden. Kijk hoe verschrikkelijk moeizaam het tegen Almere al ging.
Ik ook niet. De schade is al gedaan. Priske heeft voor elkaar dat 80% van het eerste elftal geblesseerd is en Feyenoord eigenlijk nog geen enkele keer echt in de sterkste 11 heeft kunnen spelen.

Verloren seizoen. Uithuilen en opnieuw beginnen. Hopelijk kan dat ook met v Persie.
Vind nog steeds dat we geen stap kunnen maken met DTK als duo leider.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Je kan Priske de schuld geven van allle blessures maar volgens mij loopt er ook nog een gehele technische staf + trainers er omheen.

Aan de andere kant, Feyenoord wordt vaak geprezen om hun ‘koopjes’ maar wellicht geldt hier ook de regel ‘goedkoop is duurkoop’? Misschien zijn de aangetrokken spelers gewoon te blessure gevoelig en waren ze daarom niet duur.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Han schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:58:
Je kan Priske de schuld geven van allle blessures maar volgens mij loopt er ook nog een gehele technische staf + trainers er omheen.

Aan de andere kant, Feyenoord wordt vaak geprezen om hun ‘koopjes’ maar wellicht geldt hier ook de regel ‘goedkoop is duurkoop’? Misschien zijn de aangetrokken spelers gewoon te blessure gevoelig en waren ze daarom niet duur.
Priske had zijn eigen fysieke trainingsstaf mee (die 2 anderen die eruit zijn gegooid) en liet hen vooral de trainingen leiden.

Nadat we onder Slot de fitste ploeg in de Eredivisie hadden en vaak in de laatste 20 minuten puur op uithoudingsvermogen en fitheid het verschil maakten (en ook veel goals) nu met grotendeels dezelfde spelers 13 blessures. Alleen Targhalline en T Zand zijn fit qua middenvelders. Dat kan niet anders komen dan door de methodes van Priske. Goed, alleen Bijlow zal ie niets aan gedaan kunnen hebben, want die gaat al stuk als ie geeuwt.

Nu mag Etiënne Reijnen gelukkig weer z'n ding doen. Was eerder belangrijk, maar door Priske half weggepest.

Maar goed. We kunnen tegen NEC dus geen volledig middenveld opstellen. Kansloos. Daar moeten dus spelers gaan staan die daar normaal niet spelen en dus niet in hun kracht gebruikt gaan worden..

[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 28-02-2025 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:31

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Denk dat de huidige blessures en blessuregevoeligheid nog zeker een nasleep zijn van de techinsche staf van Priske. Die had eigen fysieke trainers mee.

Hopelijk gaat dat snel beter onder v Persie, maar het wordt wel almaar lastiger om de aansluiting te houden zo en helemaal om ook volgend jaar de CL te mogen spelen. Wat imho een doodzonde is als je kijkt naar hoe Feyenoord de laatste jaren weer gegroeid is onder Slot en de trainers ervoor.
Zit er maar 1 ding op wat betreft CL hem gewoon winnen dit jaar.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Rubman schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 15:15:
Denk dat de huidige blessures en blessuregevoeligheid nog zeker een nasleep zijn van de techinsche staf van Priske. Die had eigen fysieke trainers mee.

Hopelijk gaat dat snel beter onder v Persie, maar het wordt wel almaar lastiger om de aansluiting te houden zo en helemaal om ook volgend jaar de CL te mogen spelen. Wat imho een doodzonde is als je kijkt naar hoe Feyenoord de laatste jaren weer gegroeid is onder Slot en de trainers ervoor.
Zit er maar 1 ding op wat betreft CL hem gewoon winnen dit jaar.
Precies. Alles wat onder Slot was opgebouwd hebben ze gewoon uit de deur geflikkerd toen Priske kwam.
Die aanstelling was gewoon weer 10 stappen terug.

Dat je geen gelijke trainer als Slot kon krijgen snapt iedereen wel. Maar iemand aanstellen die in de geest handeld van wat ie heeft neergezet en achterliet was wel een no brainer geweest.

Maarja, blijkbaar vond DTK dat alles maar weer anders moest. En stelt vervolgens eigenlijk een zwaar ongeschikte trainer aan voor wat Feyenoord wil/op weg was te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:36

Als je ziet dat een Timber (bijvoorbeeld) al weinig geblesseerd was, dan zou je toch denken dat ze wat verkeerd doen. Wat ik hier en daar heb opgevangen, is dat met name de 'trainingen rondom wedstrijden' veel intensiever is dan zoals Slot dat deed, Priske wil(de) volgens mij vooral zijn strijdplan erin slijpen en daar volop op trainen. Maar dat wil kan bijna niet met de volle schema's.
Je gaat dan wedstrijden al in met meer belaste (onvoldoende herstelde) spieren. Daarnaast krijg je dan ook nog eens (dat ligt niet aan Priske/ zijn staf, maar is vooral een gevolg van de blessures) dat spelers die net weer fit zijn direct vol aan de bak moeten en dus weer snel geblesseerd raken, want niet voldoende hersteld. Daarmee kom je in een verkeerd cirkeltje terecht.
Iets dat Slot en zijn staf volgens mij goed in de gaten hadden is wel dat spelers soms ook tegen zichzelf beschermd moeten worden. Die willen het liefst spelen als ze zich enigszins goed voelen, maar soms is het beter als ze even worden afgeremd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Megupe schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:49:
[...]

En weer terecht gemist.
en dan helemaal die combinatie. zo'n aanloop om de keeper te verwarren en hem dan in de kruising willen schieten. alsof de keeper daar wel bij kan komen als je een normale aanloop doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Toont wel hoe graag de gemeente Zwolle mee wil denken. Alsof die andere speelsteden niet dezelfde uitdagingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:31

Rubman

Retarded or just overjoyed!

LZ86 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 15:37:
[...]

Precies. Alles wat onder Slot was opgebouwd hebben ze gewoon uit de deur geflikkerd toen Priske kwam.
Die aanstelling was gewoon weer 10 stappen terug.

Dat je geen gelijke trainer als Slot kon krijgen snapt iedereen wel. Maar iemand aanstellen die in de geest handeld van wat ie heeft neergezet en achterliet was wel een no brainer geweest.

Maarja, blijkbaar vond DTK dat alles maar weer anders moest. En stelt vervolgens eigenlijk een zwaar ongeschikte trainer aan voor wat Feyenoord wil/op weg was te worden.
Ja in het begin leek het nog of Priske redelijk gelijkgestemd was, maar toen er vrij rap gesproken werd over 5-3-2 (of 5-4-1) had ik al meteen zoiets van oh boy wat gaan we nu weer anders doen.

De blessures die vrij snel op kwamen waren ook in mijn optiek wel duidelijk dat er meer aan de hand was. Deel kon je nog op gewoon domme pech schuiven, zoals zo'n klap op de knie van Timber (al was dat na Priske), een slechte gesteldheid van Stengs of een Bijlow die bij elk contact alles breekt, maar de hoeveelheid fitte spelers die er opeens weken uit lagen was gewoon direct niet goed te noemen en had overal alarm bellen moeten laten rinkelen.

Te Kloese heeft gewoon teveel hooi op vork en buiten zijn expertise, prima AD maar als TD moet er een andere ervaren man komen, Arnesen was echt heel goed imho maar gek weg gegaan. Ik vermoed dat Troost daar iets mee te maken heeft wat ik echt een hele enge vind binnen het bestuur met zaken door willen drukken voor eigen gewin.

We gaan het merken onder v Persie en nieuwe technische staf.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 15:10:
[...]

Dat kan niet anders komen dan door de methodes van Priske.
Je hoort diverse spelers zeggen dat er onder Bosschaart ineens feller getraind wordt. Dat rijmt dan niet helemaal met dat die blessures aan de methodes van Priske liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Van harte gefeliciteerd @Superkiwi. *O* 🎂

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Hwang is een schot in de roos voor die enkele miljoenen. Nieuwkoop was in Belgie nooit geblesseerd, wel ander formaat elftal (5-3-2)

Stengs is kampioen in wijzen, maar meelopen ho maar, leuke voetballer, als die ruimte heeft.

Priske heeft het verknalt door Etienne Reijnen gewoon aan de kant te zetten. Er werd vooral de dag voor de wedstrijd te fysiek getraind.

Eerlijk is eerlijk, die trainer van Ajax heeft gegokt met rouleren maar houdt het team wel intact verder. Pakt nog eens uit ook ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Voor mijn part stelt Ajax de jeugd op in de EL, alle pijlen op de competitie. Uiteindelijk is denkend klein dat je de EL gaat winnen, landskampioen worden is wat mij betreft prio 1, daar mag de rest voor wijken :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 16:10:
[...]

Hwang is een schot in de roos voor die enkele miljoenen. Nieuwkoop was in Belgie nooit geblesseerd, wel ander formaat elftal (5-3-2)

Stengs is kampioen in wijzen, maar meelopen ho maar, leuke voetballer, als die ruimte heeft.

Priske heeft het verknalt door Etienne Reijnen gewoon aan de kant te zetten. Er werd vooral de dag voor de wedstrijd te fysiek getraind.

Eerlijk is eerlijk, die trainer van Ajax heeft gegokt met rouleren maar houdt het team wel intact verder. Pakt nog eens uit ook ;)
Van een bericht uit november waarin Hancko gequote wordt:
De Rotterdamse club moet vanwege de fysieke gesteldheid van de selectie ook anders trainen, zo onthult de Slowaakse voetballer: "We kunnen niet eens trainen, dus voor ons is het grootste gedeelte van de wedstrijdvoorbereiding de video-meeting. Op het veld kunnen we maar tien tot twaalf minuten tactisch trainen. Verdedigend en dan aanvallend. Daarna geven de fysieke trainers aan dat we 'hoog' zitten en van het veld af moeten", maakt Hancko bekend. "Dat is de situatie."
Dan geloof ik er echt niks van dat Feyenoord zo enorm zwaar zou trainen voor de laatste wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agent47 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 16:10:
Acht afwezigen voor dit weekend.

Pasveer
Gorter
Henderson
Rasmussen
Regeer
van den Boomen
Wijndal
Weghorst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 15:41:
Toont wel hoe graag de gemeente Zwolle mee wil denken. Alsof die andere speelsteden niet dezelfde uitdagingen hebben.
Rotterdam en Alkmaar zullen ongetwijfeld iets makkelijker kunnen schuiven, omdat zij ook capaciteit reserveren m.b.t. de Europese wedstrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldo vivaldi
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-07 00:20

Wat een gelul. Ik heb een seizoenkaart voor PEC en ik wil helemaal niet doordeweeks ergens een keer naar die wedstrijd. Voor Ajax is PEC niet zo bijzonder, maar andersom zijn dit natuurlijk wel de leuke wedstrijden. Plus meer kansen op een resultaat tussen die zware wedstrijden van Ajax in.
Ze moeten zich niet zo aanstellen daar in Amsterdam. Ze willen toch een topclub zijn en europees succesvol zijn? Dit hoort dan ook gewoon bij. Ik ben overigens ook Ajax supporter.

[ Voor 7% gewijzigd door ronaldo vivaldi op 28-02-2025 19:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldo vivaldi
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 18:58:
[...]

Pasveer
Gorter
Henderson
Rasmussen
Regeer
van den Boomen
Wijndal
Weghorst
Je bedoelt ook eigenlijk 3. De rest speelt niet of is invaller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:22

Rhapsody

In Metal We Trust

ronaldo vivaldi schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 19:16:
[...]

Wat een gelul. Ik heb een seizoenkaart voor PEC en ik wil helemaal niet doordeweeks ergens een keer naar die wedstrijd. Voor Ajax is PEC niet zo bijzonder, maar andersom zijn dit natuurlijk wel de leuke wedstrijden. Plus meer kansen op een resultaat tussen die zware wedstrijden van Ajax in.
Ze moeten zich niet zo aanstellen daar in Amsterdam. Ze willen toch een topclub zijn en europees succesvol zijn? Dit hoort dan ook gewoon bij. Ik ben overigens ook Ajax supporter.
Ze mogen toch gewoon een verzoek indienen? Niet dramatischer maken dan het is.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldo vivaldi
Rhapsody schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 19:30:
[...]
Ze mogen toch gewoon een verzoek indienen? Niet dramatischer maken dan het is.
Ik maak er geen drama van. Dat doet degene waarop ik reageer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

[...]

Mijn /s gemist? Initieel was het niet bekend wat er precies achter zat. Dus vond ik het kale bericht van de KNVB gek. Maar prima dat de gemeente zegt, zoek het lekker zelf uit, daar kan ik me prima in vinden hoor. Uiteindelijk zijn de 3 punten uit Zwolle weg vissen prioriteit tov de Europa League wmb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

ronaldo vivaldi schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 19:31:
[...]

Ik maak er geen drama van. Dat doet degene waarop ik reageer.
Doe ik niet. Sarcasme kan je niet in een post lezen maar daarom mijn /s :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldo vivaldi
Qu3st schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 19:42:
[...]

Doe ik niet. Sarcasme kan je niet in een post lezen maar daarom mijn /s :>
Sorry, maar ik heb geen idee wat /s betekent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Laatst online: 05:56
ronaldo vivaldi schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 19:44:
[...]

Sorry, maar ik heb geen idee wat /s betekent.
/s betekent dat hetgeen wat ervoor geschreven staat sarcastisch bedoeld is.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 19:07:
[...]

Rotterdam en Alkmaar zullen ongetwijfeld iets makkelijker kunnen schuiven, omdat zij ook capaciteit reserveren m.b.t. de Europese wedstrijden.
Eerder omdat het daar om de thuisploeg gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23:44
[...]

ik snap het gevoel hoor. En snap ook de houding van de PEC supporters, maar dit is de reden, en daar profiteert PEC als club ook van (maar dat resultaat zie je niet direct op een vrijdagavond natuurlijk):
https://nos.nl/artikel/25...land-vond-het-een-schande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wyke schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 20:30:
[...]

ik snap het gevoel hoor. En snap ook de houding van de PEC supporters, maar dit is de reden, en daar profiteert PEC als club ook van (maar dat resultaat zie je niet direct op een vrijdagavond natuurlijk):
PEC Zwolle krijgt er ook gewoon geld voor (afdracht Europese gelden), dus dat maakt het nu helemaal raar dat er niet meegewerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldo vivaldi
toolkist schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 20:37:
[...]

PEC Zwolle krijgt er ook gewoon geld voor (afdracht Europese gelden), dus dat maakt het nu helemaal raar dat er niet meegewerkt wordt.
In de basis prima idee hoor, maar ver ga je daarin? Volgens mij heeft Ajax al 16 wedstrijden Europees gespeeld. Welke wedstrijden verplaats je dan en welke niet. Het is niet dat ze al in de halve finale staan ofzo.

Bovendien is gelukkig tegenwoordig ook al vanuit de Uefa zoiets geregeld. Hier hoort mijns inziens ook thuis. https://eredivisie.nl/nie...-europees-spelende-clubs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ronaldo vivaldi schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 20:51:
[...]

In de basis prima idee hoor, maar ver ga je daarin? Volgens mij heeft Ajax al 16 wedstrijden Europees gespeeld. Welke wedstrijden verplaats je dan en welke niet. Het is niet dat ze al in de halve finale staan ofzo.

Bovendien is gelukkig tegenwoordig ook al vanuit de Uefa zoiets geregeld. Hier hoort mijns inziens ook thuis. https://eredivisie.nl/nie...-europees-spelende-clubs/
Voor de groepswedstrijden werd niks gedaan, voor de playoffs en nu overige rondes alleen voor zover er ruimte was in het speelschema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldo vivaldi
toolkist schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 21:00:
[...]

Voor de groepswedstrijden werd niks gedaan, voor de playoffs en nu overige rondes alleen voor zover er ruimte was in het speelschema.
Ajax - Go Ahead is verplaatst tussen twee groepswedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:20
toolkist schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:46:
[...]

Twente en Utrecht zitten niet meer in de beker? Of begrijp ik je nou verkeerd?
Het zijn de clubs die naast de gebruikelijke clubs mee doen voor de Europese tickets.

Een Utrecht zal net zo veel moeite hebben om door voorrondes te komen als go ahead

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 21:00:
[...]

Waarschijnlijk omdat het 2 keer per jaar wordt toegestaan. Als een club dan voor de zomer 1 keer een verplaatsing heeft gehad, dan kan het na de zomer dus ook nog, mits derden akkoord gaan.

Ajax mag wat mij betreft ook alles op EL zetten. Sportief succes internationaal is belangrijk. Als Ajax de nummer 2 van de competitie wordt, doet het qua geld niets onder van de nummer 1, komend CL seizoen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Quad schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 23:24:

Ajax mag wat mij betreft ook alles op EL zetten. Sportief succes internationaal is belangrijk. Als Ajax de nummer 2 van de competitie wordt, doet het qua geld niets onder van de nummer 1, komend CL seizoen.
Nooit zo met je eens geweest :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:13
Wyke schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 20:30:
[...]

Bij Pec hebben de supporters een status aparte. De spelers mogen worden toegesproken door een tokkie met stadionverbod en ondertussen domineert de club de ranglijsten met allerlei supporters incidenten.

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 23:14

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Jij wilt als je club 6e of 7e wordt ook graag Europees voetbal zien in Zwolle toch? Dan zou ik daar iets anders tegen aan kijken als ik jou was ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
ephymerous schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 07:36:
[...]

Bij Pec hebben de supporters een status aparte. De spelers mogen worden toegesproken door een tokkie met stadionverbod en ondertussen domineert de club de ranglijsten met allerlei supporters incidenten.
Daar is pec niet uniek in.
Laatst heel uitgebreid artikel over (Bijlow en zijn vriendjes die het voor het zeggen hebben bij) Feyenoord in nrc.
En het zal mij niet verbazen als dit bij bijna alle profclubs een probleem is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 23:24:
[...]

Waarschijnlijk omdat het 2 keer per jaar wordt toegestaan. Als een club dan voor de zomer 1 keer een verplaatsing heeft gehad, dan kan het na de zomer dus ook nog, mits derden akkoord gaan.

Alleen ga je de EL niet winnen, en is kampioen worden dan mooier dan halve finale EL halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 01:55
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 18:58:
[...]

Pasveer
Gorter
Henderson
Rasmussen
Regeer
van den Boomen
Wijndal
Weghorst
Deel daarvan heeft griep of recent gehad. Regeer is natuurlijk gesloopt door die charlatans in Enschede.

Verder, oh nee wat moet Ajax toch zonder Gorter, Wijndal en Van den Boomen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 11:40:
[...]

Alleen ga je de EL niet winnen, en is kampioen worden dan mooier dan halve finale EL halen.
Ik heb liever dat Ajax kampioen wordt, maar ik wil ook dat ze presteren in Europa.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 16:56
Het was een onderdeel van het strategisch plan van de KNVB om clubs vrij te geven, niet een idee van de clubs zelf

https://www.volkskrant.nl...3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
Even klikken:

https://www.instagram.com...igsh=MTJ0cHE5YWUzbjdoZQ==

Een interessante post op Instagram (ja, dat bestaat)

De richting en intensiteit van het juichen van de fans in het Philips Stadion bij de 3-2 van Flamengo tegen Juventus. Gaaf om te zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:39

gws24

Thinking is hard!

Volgend seizoen gaat het tijdrekken door keepers aangepakt worden:
De IFAB heeft eerder deze week op een vergadering in het Noord-Ierse Belfast besloten om die regel per volgend seizoen te laten varen. Als doelmannen de bal in het vervolg te lang bij zich houden, volgt een hoekschop voor het andere team.

Opvallend genoeg krijgen doelmannen wel meer tijd om het spel te hervatten. Waar keepers eerst zes seconden de tijd hadden, worden dat er in de nieuwe opzet acht. De scheidsrechter zal daarbij "zichtbaar van vijf naar nul aftellen", schrijf de IFAB.
bron: https://www.nu.nl/voetbal...per-te-lang-treuzelt.html

Goede zaak in mijn ogen en een hoekschop zullen scheidsrechters makkelijker geven dan een indirecte vrije trap dicht bij de goal. Blijft wel afwachten hoe goed dit gehandhaafd wordt want elk seizoen heb je wel nieuwe regels en na de eerste paar wedstrijden verslapt de handhaving. Goed voorbeeld imo dit seizoen is het niet mogen praten tegen de scheidsrechter behalve de aanvoerder dat inmiddels ook bijna niet meer gehandhaafd wordt.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:49
Maarten_E schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 15:27:
Even klikken:

https://www.instagram.com...igsh=MTJ0cHE5YWUzbjdoZQ==

Een interessante post op Instagram (ja, dat bestaat)

De richting en intensiteit van het juichen van de fans in het Philips Stadion bij de 3-2 van Flamengo tegen Juventus. Gaaf om te zien!
Dit is echt heel gaaf! En 112 dB, Holy!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Spelregelcommissie IFAB heeft zaterdag een spelregelwijziging aangekondigd om tijdrekken tegen te gaan. Vanaf volgend seizoen moeten scheidsrechters een hoekschop toekennen als een doelman de bal te lang in zijn handen houdt.
Laten we een probleem aanpakken wat helemaal geen probleem is, terwijl er zoveel regelsbzijn die door de onduidelijkheid steeds ophef veroorzaken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gws24 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 17:11:
Volgend seizoen gaat het tijdrekken door keepers aangepakt worden:

[...]
bron: https://www.nu.nl/voetbal...per-te-lang-treuzelt.html

Goede zaak in mijn ogen en een hoekschop zullen scheidsrechters makkelijker geven dan een indirecte vrije trap dicht bij de goal. Blijft wel afwachten hoe goed dit gehandhaafd wordt want elk seizoen heb je wel nieuwe regels en na de eerste paar wedstrijden verslapt de handhaving. Goed voorbeeld imo dit seizoen is het niet mogen praten tegen de scheidsrechter behalve de aanvoerder dat inmiddels ook bijna niet meer gehandhaafd wordt.
Ze doen er nu al niks aan dus kansloos dit. Pak de echte problemen aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Ik erger mij wel aan het gedrag van de keepers met de bal onnoemelijk lang vasthouden.
Dit is laaghangend fruit, makkelijk te controleren en ook makkelijk toe te passen met een simpele "straf". Daarnaast lijkt de regel mij ook begrijpelijk voor de minder intelligente medemens (lees fanatieke aanhang en profvoetballers).

Waarom zou je het dan niet implementeren.
Ja er zijn grotere problemen met de spelregels, maar zolang bij de FIFA mannen geboren van voor 1920 aan de macht zijn gaat er toch niets groots veranderen.

Persoonlijk zie ik graag invoegen van enkele hockey en tennisregels, maar daar is ook niet iedereen gecharmeerd van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Megupe schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 18:18:
Ik erger mij wel aan het gedrag van de keepers met de bal onnoemelijk lang vasthouden.
Dit is laaghangend fruit, makkelijk te controleren en ook makkelijk toe te passen met een simpele "straf". Daarnaast lijkt de regel mij ook begrijpelijk voor de minder intelligente medemens (lees fanatieke aanhang en profvoetballers).

Waarom zou je het dan niet implementeren.
Ja er zijn grotere problemen met de spelregels, maar zolang bij de FIFA mannen geboren van voor 1920 aan de macht zijn gaat er toch niets groots veranderen.

Persoonlijk zie ik graag invoegen van enkele hockey en tennisregels, maar daar is ook niet iedereen gecharmeerd van.
Maar waarom moet het nu dan een corner worden ipv de indirecte vrije trap die het was? Wat is daar beter aan? Het was meer dan voldoende geweest om de scheidsrechters deze regel gewoon strakker op te laten toepassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wauw.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
PSV heeft de overhand maar om te winnen moet je scoren.
Wilde net typen dat je zo tegen een zeperd aan gaat lopen maar daar is ie al

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
De manager van Ajax moet gaan om het spel, benieuwd of ze dit ook gaan roepen over Bosz.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

HollowGamer schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 19:10:
De manager van Ajax moet gaan om het spel,
Wat voor onzin sla jij nu alweer uit.

Edit: Het zou fijn zin om te stoppen met posten van suggestieve posts die wij moeten invullen. Geef je mening of anders niets.

[ Voor 34% gewijzigd door Quad op 01-03-2025 19:12 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:28
PSV nog geen mogelijkheid tegen gehad...
Het zit ook echt niet mee he....
Ze zetten de verdediging niet eens onder druk, want daar waren ze nog niet...
Er is gewoon niks aan de hand, geweldige goal van GA...
Daar doe je niks tegen, maar als het dan al niet mee zit, dan zit het ook echt tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Het probleem zit hem ook in het maken van de goals.
En inderdaad deze tegengoal kun je een keer tegenaan lopen.
Punt is dat als je al met 0-2 voor zou staan het ook niet erg is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Go Ahead heeft de beste potjes uit zijn bestaan inmiddels?

Je kan Ajax al bijna feliciteren als PSV zo doorgaat.....
Wat een afgang met dat elftal geen kampioen worden

Edit: en natuurlijk direct 1-1 :F

[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 01-03-2025 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Hehe, nu doorpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

En daar is ie.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:28
sNielz123 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 19:13:
Het probleem zit hem ook in het maken van de goals.
En inderdaad deze tegengoal kun je een keer tegenaan lopen.
Punt is dat als je al met 0-2 voor zou staan het ook niet erg is.
BAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!! Luuk... hij laat wekelijks weinig zien dezer dagen, maar eindelijk... @Maarten_E get it in... of @carpebios :D meer regularly :P

[ Voor 4% gewijzigd door Snowdog op 01-03-2025 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zonder De Jong zou PSV nergens zijn, wat een klasse voetballer is.
Pagina: 1 ... 221 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken