O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 52% gewijzigd door carpebios op 26-02-2025 21:48 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik ook, maar dan met name het gebrek aan goede uitleg. In mijn beleving zorgen die net niet regels juist voor meer discussie omdat een goede argumentatie niet meer te geven is.toolkist schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:37:
[...]
Nou ja, deden ze maar meer zwart/wit.
Ik ben die wisselende beslissingen door al die grijze gebieden juist meer dan zat.
Het is in mijn optiek nogal van belang of een handsbal de aanvallende ploeg ook daadwerkelijk sportief benadeelt, zo nee dan gewoon lekker niet geven.
En ook dat is een grijs gebied, maar beter uitlegbaar. Ik vrees dat je nooit tot een fijne zwart/witregel gaat komen die echt werkt. Dan zal je namelijk ook de straffen en gevolgen onder de loep moeten nemen, en dat zie ik ze bij voetbal niet zo snel doen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het zijn net Eagelianen.carpebios schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:50:
Dat duiken! Geef dan geel, wat een spelbederf zeg bah!
[ Voor 56% gewijzigd door FreakNL op 26-02-2025 21:52 ]
Hopelijk flikt GAE dit kunststukje nog een keercarpebios schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:52:
Dit wordt niets meer. Echt niet normaal hoeveel kansen er al maanden niet ingaan. De standen van 6-0 winst zijn voorbij. Het is als een kaartenhuis in elkaar gezakt. En we moeten nog een keer tegen GAE......
XXXVI
Leuk voor die jongens.
Achteraan aansluiten als je hulp zoekt… de Feyenoorders zijn eerst aan de beurt.carpebios schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:54:
Ik begin toch langzaamaan wel in een depressie te geraken met dit bipolaire PSV.
per aspera ad astra
Heb je daar geen therapie voor ?carpebios schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:54:
Ik begin toch langzaamaan wel in een depressie te geraken met dit bipolaire PSV.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Ben zelf psycholoog, maar vraag wel wat antidepressiva aan m'n collega.
En over 3 dagen weer tegen GAE.
Zometeen die debiele trainer van ons met z'n standaardteksten en beloftes.
Ga verdomme weer eens voetballen. We winnen echt helemaal niets meer in NL.

Fantastisch resultaat voor GAE
Thuis winnen van Go Ahead is natuurlijk niet iedereen gegeven, misschien dat het aan de Vetkampstraat beter gaat.Barfman schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:54:
Over 3 dagen weer, maar dan in Deventer

Maar serieus, wat een prestatie van Go Ahead.
Simonis zal volgend jaar toch wel een stap omhoog maken?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
JaJeroenvde89 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:58:
Is het trouwens rechtstreeks EL als GAE de beker wint? Mag je toch niet hopen voor de coëfficiënten.
Amai, nou, hup AZ dan maar dus.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Zul je zien dat die morgen ook verliezen
Dit seizoen CoL, komend seizoen EL en het seizoen erop als landskampioen met CL in de pocket.Jeroenvde89 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:58:
Is het trouwens rechtstreeks EL als GAE de beker wint? Mag je toch niet hopen voor de coëfficiënten.
⏩ PVOutput☀️
Dit is toch de Bosz die we kennen, voor de winterstop prima, na de winterstop instorten en met pijn en moeite winnen, als je al wint (althans in NL, in Europa soms succesvoller). De Bosz ook die zelden de oorzaak bij zichzelf zoekt en al helemaal zich niet aan een tegenstander zal aanpassen.carpebios schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:56:
[...]
Ik hoop het. En dat is niet dat ik het AZ niet gun, maar Heracles gun ik het meerSuperkiwi schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:01:
[...]
Zul je zien dat die morgen ook verliezen
Gewoon druk zetten bij PSV en ze raken helemaal de weg kwijt. Wedstrijd na wedstrijd.PolarBear schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:02:
[...]
Dit is toch de Bosz die we kennen, voor de winterstop prima, na de winterstop instorten en met pijn en moeite winnen, als je al wint (althans in NL, in Europa soms succesvoller). De Bosz ook die zelden de oorzaak bij zichzelf zoekt en al helemaal zich niet aan een tegenstander zal aanpassen.
Wat heb jij geslikt?Quad schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:01:
[...]
Dit seizoen CoL, komend seizoen EL en het seizoen erop als landskampioen met CL in de pocket.
Nouja, wat heeft GAE geslikt.
Ik voorzie gewoon een stijgende lijn.
⏩ PVOutput☀️
Heracles-Eagles zou een leuke finale zijn.toolkist schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:03:
[...]
Ik hoop het. En dat is niet dat ik het AZ niet gun, maar Heracles gun ik het meer
Die coëfficienten boeien me niet zo, dit is fantastisch mooi voor de fans.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Want een andere club is een garantie op groepsfase?carpebios schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:54:
[...]
Hopelijk niet, daar gaan de coëfficiënten dan. Laat AZ dat maar doen.
Geloof dat ze het vorig seizoen aardig deden en gewoon het Pech hadden dat ze tegen een sterke ploeg moesten
Elke club die de beker wint is garantie groepsfaseDeadsy schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:19:
[...]
Want een andere club is een garantie op groepsfase?
Geloof dat ze het vorig seizoen aardig deden en gewoon het Pech hadden dat ze tegen een sterke ploeg moesten
Vergeten.toolkist schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:22:
[...]
Elke club die de beker wint is garantie groepsfase
Dan mag Twente/az/FC Utrecht het doen
Trouwens ik zag net dat ze dit zaterdag nog een keer gaan doen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Twente en Utrecht zitten niet meer in de beker? Of begrijp ik je nou verkeerd?Deadsy schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:26:
[...]
Vergeten.
Trouwens ik zag net dat ze dit zaterdag nog een keer gaan doen
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja die trainer heeft zich weer laten horen als een spuit 11 zonder inhoud.carpebios schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:56:
[...]
Zeker wel. Neem eens een kijkje op www.ajax.nl
Of FeyenoordDeadsy schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:26:
[...]
Vergeten.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Til had eind vorig jaar ook een interview gegeven, maar misschien kan die uit zelfbescherming beter even niet voor de camera's verschijnen. Dat bedoel ik helemaal niet verkeerd. Het lijkt alsof die jongen een beetje worstelt met zichzelf en even niet zoveel zin meer in heeft om profvoetballer te zijn.Gonadan schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:43:
Die interviews bij Til, man man man. Wat verwacht je nu van die jongen, dat hij ineens een heel plan heeft waarom alles niet draait en hoe het anders moet? Hij zit bijna te janken zo kut vindt hij het.
Hier 't stukje van Til eind vorig jaar: https://npo.nl/luister/po...reau-sport-podcast/116842 vanaf 19 minuten.
Ja die weet ik nog wel, en je merkt ook dat de journalisten proberen voorzichtig de vragen te stellen. Voor hemzelf zou dat misschien verstandiger zijn inderdaad.JanW schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 08:02:
[...]
Til had eind vorig jaar ook een interview gegeven, maar misschien kan die uit zelfbescherming beter even niet voor de camera's verschijnen. Dat bedoel ik helemaal niet verkeerd. Het lijkt alsof die jongen een beetje worstelt met zichzelf en even niet zoveel zin meer in heeft om profvoetballer te zijn.
Hier 't stukje van Til eind vorig jaar: https://npo.nl/luister/po...reau-sport-podcast/116842 vanaf 19 minuten.
Dat maakt echter de vragen an sich niet minder stom. Ik snap best dat er een keer de vraag komt of hij een idee heeft waar het aan ligt, maar daarna kunnen de volgende journalisten andere vragen stellen lijkt mij. Maar het lijkt er verdacht veel op dat het stellen van de vraag belangrijker is dan het antwoord. Alsof ze allemaal een lijstje met open deuren en vervelende vragen hebben die ze verplicht langs moeten ook al blijft het antwoordt dat hij het ook niet weet.
Het doet mij flink denken aan van die zakelijke vergaderingen waarin bepaalde mensen altijd een vraag moeten stellen. Meestal onzinnig en ze kunnen niets met het antwoord, maar het is een soort dwangmatig iets om jezelf te moeten profileren of zo.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heb het interview van gister niet gezien dus hoopte nog dat het meer spreekwoordelijk was dat hij 'bijna stond te janken', maar met dit in het achterhoofd...oei. En ja op papier is voetballer natuurlijk super leuk, maar inderdaad het beroemd zijn, helemaal icm met de druk die je hebt als prof voetballer lijkt me ENORM zwaar dus ik heb begrip dat hij ermee worstelt.JanW schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 08:02:
[...]
Til had eind vorig jaar ook een interview gegeven, maar misschien kan die uit zelfbescherming beter even niet voor de camera's verschijnen. Dat bedoel ik helemaal niet verkeerd. Het lijkt alsof die jongen een beetje worstelt met zichzelf en even niet zoveel zin meer in heeft om profvoetballer te zijn.
ik hoop dat die jongen er uit kan komen, komt altijd zeer sympathiek over en vond het bij Feyenoord een leuke speler en hij lijkt bij PSV ook prima zijn ding te doen.
Desalniettemin, mooie avond voor de GAE fans en idd 'iets minder' voor de PSV-ers. Het is voor jullie te hopen dat het nog kan worden gefixed voor het kampioenschap.
10 second ninja DONE
PSV moet hem gewoon niet voor de camera laten komen, iig op dit moment. Ik zou zeggen dat dit geen rocket science is. En als je dat als normaal persoon al kan verzinnen.Gonadan schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 08:42:
[...]
Ja die weet ik nog wel, en je merkt ook dat de journalisten proberen voorzichtig de vragen te stellen. Voor hemzelf zou dat misschien verstandiger zijn inderdaad.
Dat maakt echter de vragen an sich niet minder stom. Ik snap best dat er een keer de vraag komt of hij een idee heeft waar het aan ligt, maar daarna kunnen de volgende journalisten andere vragen stellen lijkt mij. Maar het lijkt er verdacht veel op dat het stellen van de vraag belangrijker is dan het antwoord. Alsof ze allemaal een lijstje met open deuren en vervelende vragen hebben die ze verplicht langs moeten ook al blijft het antwoordt dat hij het ook niet weet.
Het doet mij flink denken aan van die zakelijke vergaderingen waarin bepaalde mensen altijd een vraag moeten stellen. Meestal onzinnig en ze kunnen niets met het antwoord, maar het is een soort dwangmatig iets om jezelf te moeten profileren of zo.
Dus dan stel ik me 2 scenario's voor, het is een soort onderdeel van de hulp die hij krijgt, want als je nooit gaat word het misschien meer een obstakel. Of hij moet simpelweg vanwege...rotatie of commerciële verplichtingen ofzo?
haha ja, de verplichte vragen steller komen mij ook heel bekend voor. Denk dat het inderdaad meestal mensen zijn die willen opvallen. Hoewel soms het ook personen zijn die echt relevante vragen hebben...maar die zijn absoluut zeldzamer dan categorie 1
10 second ninja DONE
PSV moet Til gewoon beschermen voor zichzelf en niet meer naar interviews sturen maar naar de psycholoog. @carpebios is vast wel bereid te helpen
Had je korrelatie nog gebeld @carpebios?carpebios schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:54:
Sterkte met dit onnodige verlies
Doen die niet mee, of hebben die een offday. Stort het hele elftal in elkaar zo lijkt het.
Viel me al vaker op. Dat kan ik met van vorig seizoen niet zo herinneren. Wat is er dan toch veranderd in Eindhoven.
Grotendeels dezelfde spelers. Of hebben ze nu last van het Feyenoord syndroom omdat ze zo ontzettend veel oud Feyenoorders binnenhalen?
En ik vind dat Tillman ook gemist wordtJanW schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:46:
Niet alleen afhankelijk van een paar spelers, maar de dragende spelers zijn ook niet in vorm. Schouten en Veerman niet. Luuk de Jong heeft ook wel eens beter gespeeld.
Schouten is verre van hoe hij was
Ben er nog steeds van overtuigd dat Veerman het niveau niet heeft om op het hoogste niveau een dragende speler te kunnen zijn. Ja hij kan een keertje uitblinken in een grote wedstrijd, maar dat is de uitzondering.JanW schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:46:
Niet alleen afhankelijk van een paar spelers, maar de dragende spelers zijn ook niet in vorm. Schouten en Veerman niet. Luuk de Jong heeft ook wel eens beter gespeeld.
https://www.nu.nl/314929/...-na-bekerzege-op-psv.html
Ik kan 12 maart opgenomen worden in Londen in het stadion van Arsenal gelukkig!Harribo schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 10:34:
[...]
Had je korrelatie nog gebeld @carpebios?
Sterkte met dit onnodige verlies
Alsof het daar beter gaat.carpebios schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:25:
[...]
Ik kan 12 maart opgenomen worden in Londen in het stadion van Arsenal gelukkig!

⏩ PVOutput☀️
Na dit weekend zal Bosz vast ontslagen worden na nog een verlies tegen GAE en dan komt alles goed!
Denk je dat Bosz ontslag aangezegd krijgt bij verlies?carpebios schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:45:
[...]
Na dit weekend zal Bosz vast ontslagen worden na nog een verlies tegen GAE en dan komt alles goed!
⏩ PVOutput☀️
Nu hem de wacht aanzetten heeft niet heel veel nut. Het stomme is, als hij 15% minder balls to the walls zou zijn en zou proberen iets meer zekerheid in te bouwen, dan had je 8 punten meer gehad. Maar nee, Boszbal tot de zondvloed (of tot Eindhoven aan zee ligt.)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat is het nadeel van hoog op de coëfficiënten lijst staan, er gaan 6 ploegen Europa in. En heel eerlijk heb je misschien 4 teams die redelijk constant presteren in Europa, Ajax, AZ, Feyenoord, PSV. Dan heb je Twente nog die goed met slechte Europese seizoenen afwisselt. Voor de rest wordt het dan al mager. Dus je hebt sowieso elk jaar wel een of misschien wel 2 teams die slecht presteren. Dit jaar is echt uitzonderlijk met zo veel teams door (of dat is mede gevolg van de nieuwe opzet).Chrisjuh_15 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:53:
Ik mag toch hopen dat AZ de beker wint straks.. Moet er niet aan denken dat GAE of Heracles in de groepsfase van de EL terecht komt... Tot ziens met de zorgvuldig opgebouwde coëfficiënten dan...
Uiteindelijk zal GAE ook wel wat punten pakken, ik heb wel vertrouwen dat ze een goede ploeg neer kunnen zetten en dit jaar is geen enkel team met 0 punten geeindigd in de EL groeps fase.
Voor de beker finale zal een affiche van Heracles - GAE niet alleen een fantasiche wedstrijd zijn maar ook voor de teams een one in a life time mogelijkheid. Als supporter leef je daarvoor. In tegenstelling tot top teams als bijv Ajax en Az die die 'prijs' als 'leuk om te hebben' vinden net als dat PSV de kans op die prijs heeft laten liggen. Zullen teams die meestal in de subtop spelen de beker als een echte prijs zien, daarom zie je ook bijvoorbeeld Feyenoord altijd vechtlust tonen in de beker.Chrisjuh_15 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:53:
Ik mag toch hopen dat AZ de beker wint straks.. Moet er niet aan denken dat GAE of Heracles in de groepsfase van de EL terecht komt... Tot ziens met de zorgvuldig opgebouwde coefficienten dan...
Voor de charme van het bekertournooi zou ik zeggen welkom aan GAE, Heracles of van mijn part twente en heerenveen of grunn in de Conf League.
Die teams zullen ook europees tot op het tandvlees gemotiveerd zijn. De invloed die dat heeft werkt ook weer door in lokale economien en daar komen weer meer middellen beschikbaar in de pyramide tot de top. Meer lokale helden en meer sponsoren bijv.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
⏩ PVOutput☀️
Dit blijft mij wel verbazen. Ga het niet opnemen voor de Ajax fans hier, maar waarom hoor je het wel over die Italiaan, en over Bosz mag het woord nog niet eens vallen?carpebios schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:45:
[...]
Als je het zo bekijkt, dan is CL leuk, maar je gooit hier gewoon een heel kampioenschap weg.
Ik heb altijd begrepen dat Europees voetbal spelen helpt, wie weet halen ze allemaal binnen?Chrisjuh_15 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:53:
Ik mag toch hopen dat AZ de beker wint straks.. Moet er niet aan denken dat GAE of Heracles in de groepsfase van de EL terecht komt... Tot ziens met de zorgvuldig opgebouwde coefficienten dan...
Heel netjes uot de draai zo.
:strip_exif()/f/image/UTJ4Yd9RfoSw0tbHlnGzhkeW.png?f=user_large)
In de 16 wordt hier zovaak een penalty voor gegeven.
Edit: ik vind dit zelfs overigens geen overtreding.
[ Voor 16% gewijzigd door sNielz123 op 27-02-2025 20:45 ]
Beetje laat, maar er moest ook gewerkt wordenLZ86 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:16:
Toch wel bijzonder dat PSV dus blijkbaar zo ontzettend afhankelijk blijkt te zijn van Saibari en Lang.
Doen die niet mee, of hebben die een offday. Stort het hele elftal in elkaar zo lijkt het.
Viel me al vaker op. Dat kan ik met van vorig seizoen niet zo herinneren. Wat is er dan toch veranderd in Eindhoven.
Grotendeels dezelfde spelers. Of hebben ze nu last van het Feyenoord syndroom omdat ze zo ontzettend veel oud Feyenoorders binnenhalen?
Verschil met vorig jaar zit hem denk ik ook in een Dest die er niet is.
Tillman al een tijdje defect.
Schouten heel slecht teruggekomen van zijn blessure.
Veerman doet het vooral goed als de rest goed draait.
Pepi die regelmatig een doorbraak kon forceren is defect.
Boscagli heeft in de afgelopen periode een tijdje niet mee kunnen doen vanwege een blessure waarbij de achterhoede kwetsbaar is.
En Bosz die niet in staat lijkt om de rest zo te motiveren dat ze er echt voor gaan. Pas als die urgentie er wel is kunnen ze wat (Juve, andere potten pas echt spelen bij een achterstand).
Begin van het seizoen heeft hij ook al gezegd dat het vorig seizoen makkelijker was omdat heel PSV hunkerde naar een titel, nu die er is, is er bij een aantal spelers ineens die urgentie niet meer.
⏩ PVOutput☀️
Dat is de tweede blunder, weer afgestraft door HeraclesLZ86 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:39:
Wat een blunder van AZ
Volkomen onnodig voor az om nu weer gelijk te staan.
Je ziet dat oa Clasie er ook behoorlijk de pé in heeft, loop je je daarvoor uit de naad
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Hadden blijkbaar zin in pingels. Wat verzuipen die een enorme kans zegQuad schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:33:
Ooohhh AZ.. Wat doe je!
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De aanloop van Hornkamp was net zo en die scoorde welLZ86 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:41:
Je zag het alweer aan de aanloop
[ Voor 4% gewijzigd door FreakNL op 27-02-2025 22:42 ]
⏩ PVOutput☀️
Prima toch? Keeper zit er netjes bij.FreakNL schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:43:
Wat een slechte pingel
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken