[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 217 ... 302 Laatste
Acties:
  • 476.385 views

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:48

Qu3st

5 punten los, met dramatisch voetbal. Maar boeiend!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:09

gws24

Thinking is hard!

Origins schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:27:
[...]

Topper wordt dat hoor. Ik zie hem graag als opvolger van Farioli. Laat GAE prima voetballen.
en hij is kaal!! :+

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:51
Origins schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:27:
[...]

Ik zie hem graag als opvolger van Farioli.
Die hoeft van mij voorlopig niet weg en als ie nog beter materiaal krijgt, wordt het nog beter. Kan makkelijk de komende 10/15 jaar mee.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:22
Die aanvoerder van go ahead kan zo bij espn aan de slag. Nu al zoveel betere en eerlijke analyse dan al die kneuzen van espn bij elkaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05:27
Megupe schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:25:
Wie is speler van de wedstrijd? Verslaggever blaatte er weer doorheen
Matheus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Megupe schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:32:
Die aanvoerder van go ahead kan zo bij espn aan de slag. Nu al zoveel betere en eerlijke analyse dan al die kneuzen van espn bij elkaar.
Hij is al vaker aan het woord geweest, ook in de Voetbalkantine.

Deel je mening niet over alle bij ESPN, maar dat mag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:35
Megupe schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:32:
Die is vandaag echt naar zijn werk geweest.
Echt nul emotie.

Maar het klopt wel wat ie zegt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 05:35
Kale koppen niet te stoppen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
sNielz123 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:40:
[...]

Die is vandaag echt naar zijn werk geweest.
Echt nul emotie.

Maar het klopt wel wat ie zegt
Hoor ik liever dan dat emotionele waanvandedag geleuter van de analisten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ESPN aan laten staan na Ajax - Go Ahead. 5 minuten later staat ADO met 0-3 voor op MVV 8)7

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:29:
5 punten los, met dramatisch voetbal. Maar boeiend!
Dramatisch is overdreven.
Het is gewoon zo ontzettend knap dat je van de puinhopen van vorig jaar naar dit kan komen.
Solide, heel erg fit en een echt team.
Het echt goede voetbal is inderdaad nog beperkt zichtbaar, maar ja, als dit werkt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/95z_6Xvq___WsqNAtn0237nAY_4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/65217wNFBdDB3v2FbVUSnbN4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Exocet op 23-02-2025 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:59:
[...]

Het is gewoon zo ontzettend knap dat je van de puinhopen van vorig jaar naar dit kan komen.
Het echt goede voetbal is inderdaad nog beperkt zichtbaar, maar ja, als dit werkt...

[Afbeelding]
Laten we ook eerlijk zijn dat het geluk is dat PSV punten heeft laten liggen, FEY niet meedoet en daaronder ook niet heeft aangehaakt.

Ik geef zeker credits over waar hij staat, maar mijn voetbal hart doet wel pijn als ik Ajax zo zie spelen. Het doet mij denken aan hoe het was met de Boer. Je wordt terecht kampioen, maar kun je echt niet aanvallen of voor die tweede gaan?

Als die goal van GAE geen hands was, dan had je hier wellicht maar een punt aan overgehouden. Dan zou ik liever gaan voor die tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Napo schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:54:
ESPN aan laten staan na Ajax - Go Ahead. 5 minuten later staat ADO met 0-3 voor op MVV 8)7
Verrassend dat de wedstrijd nog bezig is, meestal zie je iets anders bij deze tussenstand. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 23-02-2025 17:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Exocet schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:59:
[...]

[Afbeelding]
Het is niet het echte Ajax voetbal maar zoals ik al zei boeiend. De kampioenschappen onder De Boer waren erger met alle tikkies breed en terug.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:11:
[...]

Laten we ook eerlijk zijn dat het geluk is dat PSV punten heeft laten liggen, FEY niet meedoet en daaronder ook niet heeft aangehaakt.

Ik geef zeker credits over waar hij staat, maar mijn voetbal hart doet wel pijn als ik Ajax zo zie spelen. Het doet mij denken aan hoe het was met de Boer. Je wordt terecht kampioen, maar kun je echt niet aanvallen of voor die tweede gaan?

Als die goal van GAE geen hands was, dan had je hier wellicht maar een punt aan overgehouden. Dan zou ik liever gaan voor die tweede.
Wat is daar geluk aan?
Wat kan Ajax er aan doen dat psv en feyenoord niet presteren. Daarnaast heeft Ajax een enorm aantal punten, vergelijkbaar met de betere jaren onder ten Hag.
Als.... Het is toch gewoon hands?
GA Eagles heeft 1 keer op doel geschoten, gewoon verdiende overwinning.
xG 1,9 vs 0,23

[ Voor 5% gewijzigd door Exocet op 23-02-2025 17:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:14:
[...]

Het is niet het echte Ajax voetbal maar zoals ik al zei boeiend. De kampioenschappen onder De Boer waren erger met alle tikkies breed en terug.
Het echte Ajax voetbal is ook maar relatief, in het moderne voetbal is dat ook erg naïef. Bleek vorig jaar heel duidelijk, lekker aanvallend proberen te spelen als je de spelers er niet voor hebt, record aantal doelpunten tegen en het spel was 10 keer slechter dan dit jaar.

De beste club van Europa, Liverpool speelt ook maar delen van wedstrijden vol gas, voor de rest ook vaak behoudend. Scoren vaak veel meer in de tweede helft dan de eerste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:16:
[...]

Wat is daar geluk aan?
Wat kan Ajax er aan doen dat psv en feyenoord niet presteren. Daarnaast heeft Ajax een enorm aantal punten, vergelijkbaar met de betere jaren onder ten Hag.
xG 1,9 vs 0,23
Met 2x verliezen en 3x gelijkspelen doe je normaal gesproken altijd in de kampioenschap race mee. Kampioenschappen met geen verloren potten of ongeslagen zijn zelfdzaam. Liverpool heeft inmiddels ook 7x gelijk gespeeld en 1x verloren.

Met andere woorden, het is misschien niet het prima Ajax voetbal zoals in bijvoorbeeld 18/19 met Ten Hag maar Ajax staat gewoon verdiend bovenaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:16:
[...]

Wat is daar geluk aan?
xG 1,9 vs 0,23
Ah zo had ik het nog niet gezien. Jullie hebben inderdaad geen geluk nodig, jullie zijn al de beste. :)

Snap de vergelijking met de Liverpool ook helemaal. Jullie zijn van hetzelfde niveau.

[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 23-02-2025 17:36 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:34:
[...]

Ah zo had ik het nog niet gezien. Jullie hebben inderdaad geen geluk nodig, jullie zijn al de beste. :)
Waar slaat dit nu weer op?
Met jouw stelling heeft elke club die kampioen wordt, waar de concurrenten punten laten liggen geluk. _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:39

Vos

AFCA

[...]

Snap de vergelijking met de Liverpool ook helemaal. Jullie zijn van hetzelfde niveau.
Jij zit er met je kennis over Ajax wel eens naast, maar dat geeft niets :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Vos schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:37:
[...]

Jij zit er met je kennis over Ajax wel eens naast, maar dat geeft niets :)
Ach ja, hij dacht waarschijnlijk een paar jaar geen last meer van Ajax te hebben na vorig jaar.
Kennelijk is het dan lastig credits aan een concurrent te geven.
Overigens zullen vele Ajacieden, waaronder ik, zetten dat Ajax ondanks de voorsprong nog lang geen kampioen is, en psv wellicht nog wel de favoriet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:36:
[...]

Waar slaat dit nu weer op?
Met jouw stelling heeft elke club die kampioen wordt, waar de concurrenten punten laten liggen geluk. _O-
Je zou best kunnen toegeven dat in het voetbal geluk ook altijd een rol speelt.

Tuurlijk krijgt Ajax en de trainer alle credits, maar een beetje bescheidenheid als je nipt van GAE hebt gewonnen, mag ook wel.

Veel hebben dat helaas niet hier, daarom zijn er ook veel vertrokken uit dit topic.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Zo flauw dit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:45:
[...]

Tuurlijk krijgt Ajax en de trainer alle credits, maar een beetje bescheidenheid als je nipt van GAE hebt gewonnen, mag ook wel.

Veel hebben dat helaas niet hier, daarom zijn er ook veel vertrokken uit dit topic.
Geluk kan zeker een rol spelen, maar een afgekeurde goal wegens hands is geen geluk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
Exocet schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:39:
[...]

Overigens zullen vele Ajacieden, waaronder ik, zetten dat Ajax ondanks de voorsprong nog lang geen kampioen is, en psv wellicht nog wel de favoriet.
Hoe kan je dat nou zeggen als Ajacied? Natuurlijk worden we kampioen. oOo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:45:
[...]

Dat is waarschijnlijk eerder door opmerkingen die mensen zoals jij maken. Met gewoon duidelijk een antipathie wegens een club.
Want anders kun je gewoon toegeven dat Ajax verdiend gewonnen heeft. En dat is dan wellicht nipt, maar ook niet gek tegen een ploeg als GA Eagles. De meesten Ajacieden hadden ook een moeilijke wedstrijd verwacht, met zeker kans op puntverlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
chim0 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:51:
[...]

Hoe kan je dat nou zeggen als Ajacied? Natuurlijk worden we kampioen. oOo
Heel simpel, realistisch zijn. Dat wat momenteel bij PSV gebeurt (regelmatig puntverlies, voor de duidelijkheid) kan ook zomaar bij Ajax gebeuren. Ajax speelt er niet zomaar doorheen als er een bus voor de goal staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:53:
[...]

Dat is waarschijnlijk eerder door opmerkingen die mensen zoals jij maken. Met gewoon duidelijk een antipathie wegens een club.
Want anders kun je gewoon toegeven dat Ajax verdiend gewonnen heeft. En dat is dan wellicht nipt, maar ook niet gek tegen een ploeg als GA Eagles. De meesten Ajacieden hadden ook een moeilijke wedstrijd verwacht, met zeker kans op puntverlies.
Ik vond dat met het spel van Ajax niet dat ze verdient hebben gewonnen van GAE. Dat is ook wat ik mede aangeeft.

Het heeft niets te maken met jullie niets gunnen, geen idee hoe mensen daar bij komen?

Ik mag toch ook gewoon kritiek hebben op het spel van Ajax? Dat ik als voetballiefhebber liever mooier voetbal zou willen zien?

Het is niet Het Algemene Ajax topic, hier zijn ook andere die meer neutraal erin staan, en het de ploeg gunt die het meeste het verdient met mooi voetbal. Maar dat Ajax fans hier blij zijn met het resultaat, dat snap ik en dat mag zeker.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:39

Vos

AFCA

HollowGamer schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:02:
[...]

Ik vond dat met het spel van Ajax niet dat ze verdient hebben gewonnen van GAE. Dat is ook wat ik mede aangeeft.

Het heeft niets te maken met jullie niets gunnen, geen idee hoe mensen daar bij komen?

Ik mag toch ook gewoon kritiek hebben op het spel van Ajax? Dat ik als voetballiefhebber liever mooier voetbal zou willen zien?

Het is niet Het Algemene Ajax topic, hier zijn ook andere die meer neutraal erin staan, en het de ploeg gunt die het meeste het verdient met mooi voetbal. Maar dat Ajax fans hier blij zijn met het resultaat, dat snap ik en dat mag zeker.
Iedere Ajacied wil ook mooier voetbal zien, maar dit seizoen boeit dit niks. Kijkende waar Ajax vandaan komt. Jij roept hier zeer geregeld dat het spel niet om aan te zien is, dat is nu wel bekend.

En dat jij niet vond dat Ajax verdiende te winnen vandaag, dat kan. Maar bijv. de statistieken zijn het met je oneens ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:02:
[...]

Kritiek hebben op het spel mag zeker, doen we zelf ook, en daar word je ook niet op aangesproken.
Je haalt er alleen ook andere dingen bij (geluk met die handsbal, of dat het alleen is dankzij falen PSV en Feyenoord) en daar vallen we wel over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chim0
Het moet ook af en toe meezitten en je moet af en toe een beetje geluk hebben. De ene keer heb je de scheids mee, de andere keer tegen (ondanks de VAR). De ene dag lukt alles, andere dag lukt niks. Iedereen die gevoetbald heeft, kent vast wel van die wedstijden dat je de betere ploeg bent, je 30 kansen krijgt en geen eentje gaat erin en uiteindelijk ga je met 0 - 1 de boot in. Tja, dat is voetbal. Maar van mij hoeft het ook niet mooi dit jaar als we er maar komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
toolkist schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:12:
[...]

of dat het alleen is dankzij falen PSV en Feyenoord) en daar vallen we wel over.
Hier ben ik het niet mee eens. Vorig jaar speelde Ajax geen rol van betekenis, maar normaliter is dat wel zo en dan doen alle topploegen gewoon mee om de titel. Nu had PSV als het ware vrij baan. Dat is niet om arrogant over te komen, maar als (normaal gesproken) één of meerdere topploegen niet meedoen, is het logisch dat het voor de andere makkelijker is. Stel Verstappen en Hamilton vallen 6 weken geblesseerd uit, ja dan is het easy peasy voor de anderen want dan is er geen of weinig tegenstand. Of stel Messi, Xavi en Iniesta doen niet mee dan krijg je toch een totaal ander Barcelona?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
chim0 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:26:
[...]

Hier ben ik het niet mee eens. Vorig jaar speelde Ajax geen rol van betekenis, maar normaliter is dat wel zo en dan doen alle topploegen gewoon mee om de titel. Nu had PSV als het ware vrij baan. Dat is niet om arrogant over te komen, maar als (normaal gesproken) één of meerdere topploegen niet meedoen, is het logisch dat het voor de andere makkelijker is. Stel Verstappen en Hamilton vallen 6 weken geblesseerd uit, ja dan is het easy peasy voor de anderen want dan is er geen of weinig tegenstand. Of stel Messi, Xavi en Iniesta doen niet mee dan krijg je toch een totaal ander Barcelona?
Dan nog moet Ajax z'n wedstrijden zelf winnen. En als je tot nu toe 2x verliest doe je gewoon bovenin mee, of de anderen nou punten laten liggen of niet.
Dat Pepi bij PSV geblesseerd is maakt het voor Ajax niet makkelijker om van Go Ahead te winnen....

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Als AZ de wedstrijd over de streep trekt, is dit de stand rond plek 3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qRLtrw9tRv5gSSHOpwMK5HEpEbw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ROjP1cka30TdoLAAOghNiNLg.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
chim0 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:26:
[...]

Wat niets onderdoet aan hun prestaties, talent of wat dan ook. :)

Je ziet ook bij City wat het gevolg is dat Rodri uitvalt. Slot heeft gelukkig nog een vrij volle selectie, en zo kan je elk team afgaan.

In Nederland ben ik in Europa voor ons allemaal (behalve straks tegen Arsenal), en in de competitie waarvan IK vind dat ze het meeste verdienen. Maar tot nu toe valt iedereen wel wat tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
toolkist schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:33:
[...]

Dat Pepi bij PSV geblesseerd is maakt het voor Ajax niet makkelijker om van Go Ahead te winnen....
Het was vandaag zeer matig, dat klopt. Normaal gesproken hoort het tegen Go Ahead thuis na een half 3 - 0 te staan, maar ja dat is allemaal gevolg van. Ik denk (en hoop) dat iedereen het daar wel mee eens is, dus dat kunnen we blijven herhalen. Wat gebeurd is nadat Overmars weg was, kan eigenlijk niet bij een organisatie als Ajax. Maar ja, dan gaan we weer alles herhalen gevolg van gevolg van gevolg van. Mensen zien dat als excuus maar het is gewoon zo. De club is in één klap kapotgemaakt met alle gevolgen van dien. En dan die Mislintat aannemen was de kers op de taart. Dat krijg je niet zomaar gerepareerd.

offtopic:
Ik heb nu dingen in m'n leven lopen, die vroeger niet goed zijn gegaan waarvan ik nu nog steeds de gevolgen van ondervindt. Tja wat doe je eraan? Je best doen het te fixen maar kost veel bloed, zweet en tranen en duurt gewoon lang

[ Voor 4% gewijzigd door chim0 op 23-02-2025 18:59 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

[...]

We spelen niet op de man

[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 23-02-2025 23:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 01:57
Han schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:22:
Eind februari en het spel is nog steeds niet om aan te gluren. Maar ja, niet zo gek aangezien er elke wedstrijd een halve gros nieuwe spelers in het veld staan. Er zit 0,0 automatismen in de ploeg :|
Er zitten wel degelijk automatismen in de ploeg. Maar gewoon niet die van oogstrelend combinatie voetbal zoals we dat graag zien.

Laten we niet net doen of 18 tegentreffers in 23 wedstrijden enkel en alleen geluk is. En we weten ook dat de spelers echt niet ineens wereldtoppers zijn. Is nog steeds dezelfde gemankeerde selectie als vorig jaar.

Daar is gewoon keihard aan gewerkt. En daar zitten echt wel automatismen onder.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:14

Superkiwi

Hoi doei

Vanmiddag krijg ik een appje "Ajax heeft het lastig na een Europese wedstrijd". Ik gelijk kijken op de livestand van voetbalpoules, zie ik daar 1-1 staan met niet heel lang meer te spelen.....
Kijk ik net de samenvatting, winnen we met 2-0.
Grote blij oOo

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:19
Superkiwi schreef op zondag 23 februari 2025 @ 19:21:
Vanmiddag krijg ik een appje "Ajax heeft het lastig na een Europese wedstrijd". Ik gelijk kijken op de livestand van voetbalpoules, zie ik daar 1-1 staan met niet heel lang meer te spelen.....
Kijk ik net de samenvatting, winnen we met 2-0.
Grote blij oOo
Een NAC supporter die voor Ajax is, betrapt!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
HollowGamer schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:11:
[...]

Waarom wordt alleen maar gezegd dat Ajax geluk heeft dat PSV veel punten laat liggen? Ajax pakt ook gewoon ontzettend veel punten. PSV heeft vorig jaar ver boven gemiddeld gepresteerd. Maar dat is niet de normale standaard.

Dit Ajax pakt gewoon ontzettend veel punten en staat daardoor bovenaan. Punt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kist
Exocet schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:22:
[...]

Het echte Ajax voetbal is ook maar relatief, in het moderne voetbal is dat ook erg naïef. Bleek vorig jaar heel duidelijk, lekker aanvallend proberen te spelen als je de spelers er niet voor hebt, record aantal doelpunten tegen en het spel was 10 keer slechter dan dit jaar.

De beste club van Europa, Liverpool speelt ook maar delen van wedstrijden vol gas, voor de rest ook vaak behoudend. Scoren vaak veel meer in de tweede helft dan de eerste.
Ben zo ontzettend blij dat we eens geen Ajax-dna trainer hebben maar gewoon een moderne trainer, met een moderne visie op voetbal. In plaats van iemand die denkt als fossiel van in mijn tijd deden we het zo.

Wanneer Farioli weg gaat meer van dit. Gewoon goede trainers aanstellen die in het hier en nu leven. Liever nooit meer een trainer aanstellen zoals Feyenoord dat nu met Van Persie doet bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:13
Exocet schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:33:
Als AZ de wedstrijd over de streep trekt, is dit de stand rond plek 3
[Afbeelding]
Ontzettend spannend, benieuwd wie die 3e plek gaat pakken. Utrecht en Twente in elk geval twee weekenden in het voordeel omdat ze geen Europese verplichtingen hebben.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-10 14:09
Exocet schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:22:
[...]

Je slaat de spijker op z’n kop. Zullen we aub stoppen met de term “Ajax-voetbal”? Het komt niet alleen arrogant over, het is een term die totaal niet meer passend is. Wellicht toen de club Europa domineerde, en a la Real Madrid een van de grootste clubs van Europa was. Maar dat is voorbij.

Je mag als club best een visie hebben, maar als je spelersmateriaal niet past dat moet je ook je visie aanpassen. De manier waarop PSV kampioen werd was uniek, dat komt bijna nooit voor. Dat is dus ook niet de lat.

Geen enkele kampioen domineert elke wedstrijd. Ook Feyenoord en PSV hebben genoeg lelijke wedstrijden gewonnen in hun kampioensjaren. Eén late gelijkmaker, een winnende treffer door middel van een dubieuze penalty, het hoort erbij. Geluk is daar een onderdeel van.

Lekker van genieten dat je bovenaan staat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:19
Qu3st schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:42:
[...]

Je hebt slechte verliezer én je hebt slechte verliezers, maar jij bent een overtreffende trap.
De zure tranen smaken mierzoet :9

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

ephymerous schreef op zondag 23 februari 2025 @ 20:43:
[...]

De zure tranen smaken mierzoet :9
Hebben jullie genoten met elkaar? Mooi debuut heeft je zoontje gehad.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ephymerous
Qu3st schreef op zondag 23 februari 2025 @ 20:50:
[...]

Hebben jullie genoten met elkaar? Mooi debuut heeft je zoontje gehad.
Het was erg leuk. Mooi om dat zo mee te maken. Het mannetje was flink onder de indruk van het stadion, de mensenmassa en het geluid. We hebben genoten en hij vroeg vanavond wanneer hij weer mee mag <3

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:16
Gynnad schreef op zondag 23 februari 2025 @ 20:07:
[...]

Ontzettend spannend, benieuwd wie die 3e plek gaat pakken. Utrecht en Twente in elk geval twee weekenden in het voordeel omdat ze geen Europese verplichtingen hebben.
En AZ heeft nog kans op de beker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:33

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nou, 't sfeertje is wel eens beter geweest. Jammer, want de competitie is spannender dan vooraf gedacht dus dat is voor iedereen mooi toch?
Oké, de verwachte strijd om plek twee is een strijd om plek drie geworden, maar zelfs het kampioenschap is nog volledig open.

Dit wordt gewoon nog een speelrondje of tien billen knijpen zo.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 23 februari 2025 @ 19:27:
[...]

Een NAC supporter die voor Ajax is, betrapt!
Je vergeet z'n retteketet AZ plaatjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ajax wil(de) het Bayern van NL worden, Bayern wint vandaag met 4-0 van Eintracht, ik zie kansen in de EL :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:14

Superkiwi

Hoi doei

toolkist schreef op zondag 23 februari 2025 @ 21:41:
[...]

Je vergeet z'n retteketet AZ plaatjes
Alkmaar is een randgemeente van Amsterdam. Potato potato ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Superkiwi schreef op zondag 23 februari 2025 @ 22:00:
[...]

Alkmaar is een randgemeente van Amsterdam. Potato potato ;)
Ik weet dat men onder de rivieren deze weken niet veel nuchter is maar nu ga je te ver. }:|

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:25
Gonadan schreef op zondag 23 februari 2025 @ 21:26:
Dit wordt gewoon nog een speelrondje of tien billen knijpen zo.
Ja, wordt een prachtig einde van de competitie verwacht ik. Plek 1 & 2 zullen PSV en Ajax gaan uitknokken. In de laatste paar speelrondes zitten een heleboel (sub)toppers. Ik denk dat de strijd om plek 3 tot de laatste speelronde gaat duren. De laatste 3 tegenstanders van FC Twente zijn Utrecht, AZ en Ajax.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:54

Agent47

I always close my contracts.

Ook mooi he. Die v Hooijdonk is voor vele Feyenoorders nog steeds een held. Het was mijn clubheld ook natuurlijk. Verder is het echt een zure man richting Van Persie.

Pierre moest gisteren zijn bedenkingen nog even op tafel mikken. Pierre is nog steeds boos over die vrije trap :+

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

T-MOB schreef op zondag 23 februari 2025 @ 23:00:
Ja, wordt een prachtig einde van de competitie verwacht ik. Plek 1 & 2 zullen PSV en Ajax gaan uitknokken. In de laatste paar speelrondes zitten een heleboel (sub)toppers. Ik denk dat de strijd om plek 3 tot de laatste speelronde gaat duren. De laatste 3 tegenstanders van FC Twente zijn Utrecht, AZ en Ajax.
Vergeet ook de staart niet. Eigenlijk staat GAE een beetje in het midden niks te doen, maar daaronder moet iedereen eigenlijk nog opletten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
Agent47 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:16:
Ook mooi he. Die v Hooijdonk is voor vele Feyenoorders nog steeds een held. Het was mijn clubheld ook natuurlijk. Verder is het echt een zure man richting Van Persie.

Pierre moest gisteren zijn bedenkingen nog even op tafel mikken. Pierre is nog steeds boos over die vrije trap :+
Ja Pierre is een vervelende rancuneuze vent. Ik weet niet wat ie heeft gezegd maar over de aanstellingen van van Persie maar het is natuurlijk in alles een bedenkelijke en risicovolle keuze.

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit seizoen lijkt de middenmoot wel geheel gehusseld te zijn. Go Ahead op een stabiele 7, FC Groningen die 8e staat ipv onder aan de lijst te bungelen (sorry @Harribo), NAC op de 10e plek, en Fortuna Sittard op de 11e. Het zijn niet de plekken waar ik ze had verwacht zo halverwege het seizoen :)

Over Robin van Persie; ik had liever gezien dat hij het seizoen had afgemaakt bij SC Heerenveen. Halverwege het jaar al vertrekken, terwijl de resultaten het nou nét niet zijn... Tja, ik had 't anders gedaan en verwacht dat als het bij Feyenoord niet loopt, hij een groter afbreukrisico op zichzelf heeft afgeroepen dan noodzakelijk.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exocet schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:39:
Daar denken de bookies toch anders over.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HDnWZQn3aQ-p9HBrN--Zrwy2xgM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vllSAG2yVGU4ely7uGkfZmVH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op maandag 24 februari 2025 @ 09:35:
Dit seizoen lijkt de middenmoot wel geheel gehusseld te zijn. Go Ahead op een stabiele 7, FC Groningen die 8e staat ipv onder aan de lijst te bungelen (sorry @Harribo), NAC op de 10e plek, en Fortuna Sittard op de 11e. Het zijn niet de plekken waar ik ze had verwacht zo halverwege het seizoen :)
De verschillen zijn bijzonder klein. Het kan zo maar dat na dit weekend de nummer 8 nog maar vier punten voorsprong heeft op de nummer 16.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 19:04

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2025 @ 09:48:
[...]

Daar denken de bookies toch anders over.

[Afbeelding]
De bookies moeten ook geld verdienen natuurlijk.

Ik zie overigens dat ADO opeens begint te presteren. Die kunnen daar niet snel genoeg mee ophouden want die hoef ik echt niet meer in de ED te zien.

[ Voor 15% gewijzigd door Typhone op 24-02-2025 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 11:51
Gemeente Amsterdam besluit dat AZ maar helft uitvak mag gebruiken bij duel met Ajax, AZ ‘onaangenaam verrast’
[...]
‘De meest recente ontmoeting in de KNVB-beker verliep voorspoedig, hetgeen helaas niet is meegenomen in het besluit,’ aldus AZ. Volgens AZ omvat het besluit van de driehoek ‘niet geheel rechtlijnige argumentatie’.

Bij dat bekerduel waren Amsterdamse fans overigens niet welkom.
Aldus het Parool.

Ik zit ergens tussen "dat ze de ballen hebben om dit te stellen :P " (in positieve zin) en "wat hebben die gisteravond na de wedstrijd gedronken" in. Want is best wel lef hebben om te stellen dat ontmoeting zonder uitpubliek voorspoedig verliep, aangezien ze daar dan bijna mee zeggen dat ze al van geluk mogen spreken dat ze de helft mee mogen nemen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Jammer voor AZ... Had hun burgemeester even iets langer na moeten denken bij de bekerwedstrijd waar geen enkele uitsupporter mocht komen ondanks dat die niks te maken hadden met eerdere problemen (ze zaten toen tenslotte in het stadion, dus dan is een café aanvallen wat lastig)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:25
Outerspace schreef op maandag 24 februari 2025 @ 09:35:
Over Robin van Persie; ik had liever gezien dat hij het seizoen had afgemaakt bij SC Heerenveen. Halverwege het jaar al vertrekken, terwijl de resultaten het nou nét niet zijn... Tja, ik had 't anders gedaan en verwacht dat als het bij Feyenoord niet loopt, hij een groter afbreukrisico op zichzelf heeft afgeroepen dan noodzakelijk.
Dit kan toch ook alleen in het voetbal. Dat je met een half jaar ervaring als eindverantwoordelijke voor een eerste elftal aan de slag kan bij een club die in de Champions League speelt 8)7 Ik heb groot respect voor de voetballer Van Persie, zijn werkethiek, zijn doelpunten (dat hij het bloed onder de nagels van Van Hooijdonk weet te halen :p ). Maar een goed paard is niet per se een goede ruiter, om er maar een cliché tegenaan te gooien. Ik vind het echt wanbeleid van de bovenste plank dat Feyenoord deze gok neemt. Zowel voor de club ( zoals het er nu voor staat is het niet onrealisitisch dat je playoffs voor de conference league moet gaan afdwingen) als voor de trainer. Maar goed, zonder geluk vaart niemand wel, zeker niet in het voetbal.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jKu26BvP9IGYMwYG1B7iOK-yUPY=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/3hk8Uy4gyDwFWamY3bTerOlA.webp?f=fotoalbum_large
Jemig wat een zure krant hahaha. Go Ahead had echt geen recht op een doelpunt met de 0.3 xG. Ja pech voor ze dat die ene kans via de elleboog erin ging, maar regels zijn regels, om dat dan geluk te noemen gaat ook wel ver. AD lijkt wel een gemiddelde hater van hier :9

[ Voor 3% gewijzigd door Qu3st op 24-02-2025 13:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 00:33
Qu3st schreef op maandag 24 februari 2025 @ 13:33:
[Afbeelding]
Jemig wat een zure krant hahaha. Go Ahead had echt geen recht op een doelpunt met de 0.3 xG. Ja pech voor ze dat die ene kans via de elleboog erin ging, maar regels zijn regels, om dat dan geluk te noemen gaat ook wel ver. AD lijkt wel een gemiddelde hater van hier :9
Die frontpage zegt eigenlijk alles met welke 'kleur' AD verslag legt. Kijk eens naar dat kopje linksboven. Nee niet Liverpool, nee niet die twee belangrijke Nederlandse sleutelspelers, nee het moet weer om die trainer draaien. Een trainer die heilig verklaard is bij een bepaalde club.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• carpebios
Ik vond het gezelliger hier toen Ajax nog niet bovenaan stond. Hup punten inleveren jullie schavuiten!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

carpebios schreef op maandag 24 februari 2025 @ 14:10:
Ik vond het gezelliger hier toen Ajax nog niet bovenaan stond. Hup punten inleveren jullie schavuiten!
Zolang jullie ook punten blijven verspillen vind ik het prima :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Qu3st schreef op maandag 24 februari 2025 @ 14:27:
[...]

Zolang jullie ook punten blijven verspillen vind ik het prima :9
Die kans is zeer hoog, daar zou ik wel geld op in durven zetten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:08
[Afbeelding]
Ik hoop dat ze bij het AD bedoelen dat het geluk in het feit zit dat de speler de bal niet gewoon 100% raakt met zijn hoofd. Want die kans was ook levensgroot door het hele slechte verdedigen van Ajax.

Ook donderdag niet te klagen over geluk door de penalty die niet gegeven wordt in de laatste seconden.

Fortuna uit, opnieuw lucky door het geven van een penalty.

De laatste weken is het spel niet om aan te zien en als je dan elke keer 3 punten pakt of door gaat in de EL ben je lucky. En ik ben er 1 uit 020 met een seizoenskaart.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:56
Typhone schreef op maandag 24 februari 2025 @ 10:41:
[...]

De bookies moeten ook geld verdienen natuurlijk.

Ik zie overigens dat ADO opeens begint te presteren. Die kunnen daar niet snel genoeg mee ophouden want die hoef ik echt niet meer in de ED te zien.
Liever ADO dan Almere city tbf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
bregweb schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:33:

De laatste weken is het spel niet om aan te zien en als je dan elke keer 3 punten pakt of door gaat in de EL ben je lucky. En ik ben er 1 uit 020 met een seizoenskaart.
Wellicht de definitie van geluk eens opzoeken (samen met vele anderen), want daar heeft het gewoon geen reet mee te maken.
Geluk zou zijn als die goals van Brobbey en Edvardson via via erin zouden gaan terwijl ze anders mis zouden gaan. Of als een graspolletje de bal ineens op laat stuiteren etc

[edit] voor de duidelijkheid, ja een foutieve beslissing van de scheids zoals afgelopen donderdag is wel puur geluk natuurlijk

[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 24-02-2025 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 11:08

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

[Afbeelding]
Wat zijn er toch af en toe zeurpruimen zeg. Twee bijna reclames voor hoe het moet met een VAR en dan nog als een pruim moeilijk gaan doen. Een hele boomgaard vol zure pruimen.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:38
LZ86 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:02:
[...]

Liever ADO dan Almere city tbf
Oneens. ADO staat hoog op de lijst van clubs met de meest hersenloze supporters. Die mogen van mij blijven degraderen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 00:33
toolkist schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:49:
[...]

Wellicht de definitie van geluk eens opzoeken (samen met vele anderen), want daar heeft het gewoon geen reet mee te maken.
Geluk zou zijn als die goals van Brobbey en Edvardson via via erin zouden gaan terwijl ze anders mis zouden gaan. Of als een graspolletje de bal ineens op laat stuiteren etc

[edit] voor de duidelijkheid, ja een foutieve beslissing van de scheids zoals afgelopen donderdag is wel puur geluk natuurlijk
Eens, vind het wel grappig dat mensen het steeds geluk noemen. 2x van Feyenoord, 1x PSV, 1x Galatasaray, enz winnen is zeker ook allemaal geluk.
De spitsen van Ajax scoren ook nog heel moeilijk dit seizoen, dus hoezo geluk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 22:57
Trishul schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:43:
[...]

Eens, vind het wel grappig dat mensen het steeds geluk noemen. 2x van Feyenoord, 1x PSV, 1x Galatasaray, enz winnen is zeker ook allemaal geluk.
De spitsen van Ajax scoren ook nog heel moeilijk dit seizoen, dus hoezo geluk?!
Het zit Ajax toch alles behalve tegen qua arbitrale beslissingen dit seizoen?
Dan mag dat best benoemd worden.

Al vind ik zo'n voorpagina dan weer behoorlijk overdreven en ongepast.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Het is maar waar je de focus op wilt leggen. Een ongelooflijke keepersblunder in de heenwedstrijd en een oerdomme tweede geel vanwege een schwalbe is ook een behoorlijke dosis geluk. Maar daar hoor je gelukkig ook niemand over. De prestaties zijn er gewoon.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Advizor schreef op maandag 24 februari 2025 @ 19:05:
[...]

Gisteren was er gewoon een VAR die juist het terugdraaide wat Kooij besloot. Zonder VAR waren er juist arbitrale discutabele beslissingen geweest, doelpunt met elleboog, penalty want hands maar die gewoon tegen lichaam aan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
Qu3st schreef op maandag 24 februari 2025 @ 19:12:
[...]

Gisteren was er gewoon een VAR die juist het terugdraaide wat Kooij besloot. Zonder VAR waren er juist arbitrale discutabele beslissingen geweest, doelpunt met elleboog, penalty want hands maar die gewoon tegen lichaam aan zitten.
Ik zei ook dit seizoen, en niet gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Advizor schreef op maandag 24 februari 2025 @ 19:27:
[...]

Behalve die penalty van Fortuna is er toch niks qua beslissingen die "meezitten"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
Qu3st schreef op maandag 24 februari 2025 @ 19:35:
[...]

Behalve die penalty van Fortuna is er toch niks qua beslissingen die "meezitten"?
Jawel, heb ik eerder al eens gepost. Maar het is voor de gemiddelde Ajaxcied blijkbaar heel lastig om toe te geven dat het een beetje mee zit.
Met wat geluk is overigens helemaal niets mis, hoort erbij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kist
Advizor schreef op maandag 24 februari 2025 @ 20:01:
[...]

Jawel, heb ik eerder al eens gepost. Maar het is voor de gemiddelde Ajaxcied blijkbaar heel lastig om toe te geven dat het een beetje mee zit.
Mijn persoonlijke irritatie zit vooral in het over laten komen alsof Ajax elke week met 5-0 zou moeten verliezen mja lucky Ajax he. Dat PSV en Feyenoord ook soms geluk hebben, daar hoor je niemand over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kist schreef op maandag 24 februari 2025 @ 20:21:
Dat PSV en Feyenoord ook soms geluk hebben, daar hoor je niemand over.
Iets met de spijker op z’n kop. Uiteindelijk kan je alles tegen elkaar wegstrepen, alleen is dat voor sommigen moeilijk als je graag een punt wilt maken. Elke ploeg zwijnt wel een paar keer. Supporters van een andere club zeggen bijvoorbeeld dat het altijd tegen zit. Als je het maar vaak blijft roepen wordt het vanzelf de waarheid.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

[...]

Jawel, heb ik eerder al eens gepost. Maar het is voor de gemiddelde Ajacied blijkbaar heel lastig om toe te geven dat het een beetje mee zit.
Goede discussie dit....
Het zit mee dat Ajax minste tegendoelpunten krijgt, of is dat juist een trainer die de poppetjes wel goed neerzet? En dat die wedstrijden wel over de streep worden getrokken, is dat geluk of inzet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ach, je kunt het ook zo zien dat de tegenstanders blijkbaar buitenspel of andere overtredingen nodig hebben om überhaupt tegen Ajax te kunnen scoren. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 19:04

Typhone

Who Dares Wins

Advizor schreef op maandag 24 februari 2025 @ 19:05:
[...]

Hoezo zit het mee? Aanvallend hands is geen penalty. Dan zit het niet mee, dan worden de regels gevolgd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Dat heeft niks met moeilijk toegeven te maken, dat heeft met niet downplayen van een prestatie te maken.
Zoals bijvoorbeeld Feyenoord fans het niet fijn vinden als ik steeds zou gaan herhalen dat Feyenoord wel heeeeeeeel erg veel mazzel had tegen City en Bayern
Of dat PSV vorig seizoen wel erg veel mazzel had dat Ajax het zo verklootte... (en nee dat deed ik niet en doe ik niet, ik heb alleen Feyenoord gecomplimenteerd met die prestaties tegen Bayern en City en PSV gefeliciteerd met het terechte kampioenschap).
Gewoon respect hebben voor de prestaties van een tegenstander. Maakt het ook een stuk leuker hier, en dan kun je nog steeds lekker discussiëren over beslissingen van scheidsrechters of andere gebeurtenissen tijdens een wedstrijd enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:56
Kist schreef op maandag 24 februari 2025 @ 20:21:
[...]

Mijn persoonlijke irritatie zit vooral in het over laten komen alsof Ajax elke week met 5-0 zou moeten verliezen mja lucky Ajax he. Dat PSV en Feyenoord ook soms geluk hebben, daar hoor je niemand over.
Welk geluk heeft Feyenoord dit seizoen? :+ Geluk dat er niemand fit is zodat we spelers sparen voor volgend seizoen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

LZ86 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 21:26:
[...]

Welk geluk heeft Feyenoord dit seizoen? :+ Geluk dat er niemand fit is zodat we spelers sparen voor volgend seizoen?
Dat Bayern niet 1 van die 3000 kansen er in knalde :+
Of dat Hernandez een dom persoon is :9

[ Voor 6% gewijzigd door Qu3st op 24-02-2025 21:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
Advizor schreef op maandag 24 februari 2025 @ 19:27:
[...]

Wat een non discussie zeg. Je vergeet gemakshalve even het arbitrale debacle in Enschede? Of die ten onrechte afgekeurde gelijkmaker in Alkmaar?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 00:12
Gonadan schreef op maandag 24 februari 2025 @ 20:59:
Ach, je kunt het ook zo zien dat de tegenstanders blijkbaar buitenspel of andere overtredingen nodig hebben om überhaupt tegen Ajax te kunnen scoren. ;)
Toch even hoor. Jij bent blijkbaar een modje hier, toch? Vindt jij het dan gepast om een overduidelijk gekleurde aanname hier te gaan lopen verkondigen? Of is dit op persoonlijke titel?

Als iemand die weinig tot niets met die club uit Amsterdam heeft, lezen dit soort dingen gewoon niet erg prettig.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op maandag 24 februari 2025 @ 21:48:
[...]

Toch even hoor. Jij bent blijkbaar een modje hier, toch? Vindt jij het dan gepast om een overduidelijk gekleurde aanname hier te gaan lopen verkondigen? Of is dit op persoonlijke titel?

Als iemand die weinig tot niets met die club uit Amsterdam heeft, lezen dit soort dingen gewoon niet erg prettig.
Heel ander onderdeel dan dit dus ik zou niet weten waarom hij niet duidelijk mag laten merken dat ie een voorkeur voor Ajax heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
toolkist schreef op maandag 24 februari 2025 @ 21:52:
[...]

[...]

Heel ander onderdeel dan dit dus ik zou niet weten waarom hij niet duidelijk mag laten merken dat ie een voorkeur voor Ajax heeft.
Dan nog. Iemand met een functie voor deze site zou een vorm van neutraliteit/ terughoudendheid dienen te betrachten. Anders gewoon op persoonlijke titel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

DutchOwnage schreef op maandag 24 februari 2025 @ 21:48:
offtopic

[ Voor 20% gewijzigd door Outerspace op 25-02-2025 09:28 . Reden: Doe maar niet ivm sfeer ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

knip

[ Voor 45% gewijzigd door Outerspace op 25-02-2025 09:29 . Reden: Doe maar niet ivm sfeer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Jij bent origineel man ;)

Dit is best een beladen topic, dingen kunnen vrij snel uit de hand lopen. Zo'n reactie als de jouwe dragen weinig bij aan de goede sfeer. knip

[ Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 25-02-2025 09:29 . Reden: Er komt geen Ajax topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Knip

[ Voor 94% gewijzigd door Outerspace op 25-02-2025 09:30 . Reden: Een Topic Report werkt beter ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

DutchOwnage schreef op maandag 24 februari 2025 @ 22:08:
[...]

Jij bent origineel man ;)

Dit is best een beladen topic, dingen kunnen vrij snel uit de hand lopen. Zo'n reactie als de jouwe dragen weinig bij aan de goede sfeer. Tenzij je hier een 100% Ajax topic van wil maken.
Nee hoor, er mag best over die club uit Eindhoven en Rotterdam gesproken worden. Ook over Sparta, FC Eindhoven, FC Groningen, MVV etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Qu3st schreef op maandag 24 februari 2025 @ 22:10:
[...]

Nee hoor, er mag best over die club uit Eindhoven en Rotterdam gesproken worden. Ook over Sparta, FC Eindhoven, FC Groningen, MVV etc.
Ow mag dat? Nou, dat is nog eens fijn om te horen. Dank je wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Dat weet ik, één van mijn vele gaven :)
Tenzij je hier een 100% Ajax topic van wil maken.
En hop, daar is ie weer. Mijn opmerking had 0,0 met Ajax te maken maar enkel over iets met lange tenen omdat dat vrijwilligers met een kleurtje blijkbaar geen mening mogen hebben…. Het feit dat je dit er bij sleept zegt genoeg over hoe jij zaken benaderd. En dat vind ik best zielig eigenlijk. Juist de ooermingen die jij maakt zijn sfeer verpestend.

Pagina: 1 ... 217 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken