Cadeautje van de KNVB. Terwijl dat niet nodig is, want Ajax is gewoon beter.Agent47 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:58:
Hahaha hier geel voor geven.
Op de man spelen is niet nodigAgent47 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:59:
Alle scheidsrechters kunnen beter een nieuwe cursus gaan volgen.
[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 23-02-2025 17:28 ]
Ik vind dit wel een twijfelgeval. Zijn been stond er al maar besloot er op te leunen.Agent47 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:59:
Alle scheidsrechters kunnen beter een nieuwe cursus gaan volgen.
Je loopt tegen iemand aan of lekker kort tegen hem aan..Dingdong schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:58:
[...]
Ja duh, zou wel heel raar zijn als het geen kaart was.
Ik vind dit zeer zwaar gestart voor geel. Dan kun je ook bij al het gedoe en getrek bij corners geel gaan geven.
Voor GAE ja, hij mocht 40 minuten langer staan.dr.lowtune schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:59:
[...]
Cadeautje van de KNVB. Terwijl dat niet nodig is, want Ajax is gewoon beter.
XXXVI
Och speelt Ajax weer, dan is het ineens geelDingdong schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:00:
[...]
Hopelijk niet gegeven door mensen zoals jij die de basisregels niet eens kennen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Niks cadeautje, gewoon oliedom van Nauber. Hij steekt zijn been uit en ja het is licht maar wel geel waard.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ach doe normaal. 2x terecht geel en had misschien eerder al zijn 2e geel kunnen hebben.dr.lowtune schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:59:
[...]
Cadeautje van de KNVB. Terwijl dat niet nodig is, want Ajax is gewoon beter.
Ajax moet gauw ff 2-0 maken en dan is het klaar.
Is hij niet die scheidsrechter waar Perez een aantal opmerkingen over heeft gemaakt?
JawelHollowGamer schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:02:
Is hij niet die scheidsrechter waar Perez een aantal opmerkingen over heeft gemaakt?
Stel je niet zo aan, doet Klaassen dit tegen Feyenoord sta jij ook vooraan om geel te eisenAgent47 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:01:
[...]
Och speelt Ajax weer, dan is het ineens geel
Is er een scheidsrechter waar Perez niet een aantal opmerkingen over heeft gemaakt?HollowGamer schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:02:
Ik vond het echt geen geel, maar goed, ik kijk dan ook niet als fan van Ajax. Die 2-0 komt nog wel, en als je lief bent misschien ook wel als cadeautjeMegupe schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:02:
[...]
Ach doe normaal. 2x terecht geel en had misschien eerder al zijn 2e geel kunnen hebben.
Ajax moet gauw ff 2-0 maken en dan is het klaar.
Ik ben ook degene die zegt dat paixao sneller moet staan. Zo kun je het bekijken.toolkist schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:03:
[...]
Stel je niet zo aan, doet Klaassen dit tegen Feyenoord sta jij ook vooraan om geel te eisen
Tja, hij trapt tegen iemand die er anders vandoor was gegaan.dr.lowtune schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:03:
[...]
Ik vond het echt geen geel, maar goed, ik kijk dan ook niet als fan van Ajax. Die 2-0 komt nog wel, en als je lief bent misschien ook wel als cadeautje
Dus een professionele overtreding die heel vaak geel is en dan geroemd word.
En die 2-0, ajax verprutst vandaag kansen bij de vleet. Dus ik zit nog niet gerust.
Die moet niet sneller staan die moet blijven staanAgent47 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:04:
[...]
Ik ben ook degene die zegt dat paixao sneller moet staan. Zo kun je het bekijken.
knip, niet op de mantoolkist schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:03:
[...]
Stel je niet zo aan, doet Klaassen dit tegen Feyenoord sta jij ook vooraan om geel te eisen
[ Voor 27% gewijzigd door Outerspace op 23-02-2025 17:29 ]
Daarom heeft de KNVB gevraagd (of scheidsrechtersbond) om dat niet meer te doen.Napo schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:03:
[...]
Is er een scheidsrechter waar Perez niet een aantal opmerkingen over heeft gemaakt?
We hebben veel softe scheidsrechters, kan mij niet voorstellen dat dit in Duitsland, Engeland of Europees een overtreding was geweest. In Spanje wel.
knip
[ Voor 96% gewijzigd door Outerspace op 23-02-2025 17:30 ]
Mensen die roepen dat de andere zich niet moet aanstellen en hun mening erdoorheen duwen, heb ik persoonlijk iets minder mee.Agent47 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:04:
[...]
Ik ben ook degene die zegt dat paixao sneller moet staan. Zo kun je het bekijken.
Paixao moet inderdaad sneller opstaan, zeker als hij een stap hoger wil. Dat vind ik voor nog meer spelers die hier veel te snel beschermd worden.
knip
[ Voor 95% gewijzigd door Outerspace op 23-02-2025 17:30 ]
Als je heel neutraal kijkt was het gewoon een domme actie waarvoor je geel kan geven. Dat opgeteld bij dat er al een paar momentjes waren dat het ook kon.dr.lowtune schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:03:
[...]
Ik vond het echt geen geel, maar goed, ik kijk dan ook niet als fan van Ajax. Die 2-0 komt nog wel, en als je lief bent misschien ook wel als cadeautje
Welkom dingdongDingdong schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:08:
[...]
Opletten is geen kwaliteit van je merk ik. Domme aannames doen wel
Je ziet toch aan dat shirt hoe hij eraan trekt
Farioli heeft even meegelezenMegupe schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:07:
Godts moet ook oppassen voor zijn 2e geel. Flirtte er weer mee
Dat risico is gelukkig wegMegupe schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:07:
Godts moet ook oppassen voor zijn 2e geel. Flirtte er weer mee
Maar ook hoe de speler eerst de 16 inloopt en dan spontaan wel omvalt. Dan had ie gewoon buiten de 16 al moeten gaan liggensNielz123 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:09:
Je ziet toch aan dat shirt hoe hij eraan trekt
Ik vind het wel te prijzen dat ie niet meteen gaat liggen maar probeert door te voetballentoolkist schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:10:
[...]
Maar ook hoe de speler eerst de 16 inloopt en dan spontaan wel omvalt. Dan had ie gewoon buiten de 16 al moeten gaan liggen
Ik meen me nog een wedstrijd te herinneren waar de overtreding buiten de 16 werd ingezet en waar de spits binnen de 16 viel en daar een pingel kreeg.toolkist schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:10:
[...]
Maar ook hoe de speler eerst de 16 inloopt en dan spontaan wel omvalt. Dan had ie gewoon buiten de 16 al moeten gaan liggen
Bam!!!! Lekker zeg
Maar ze zullen hem wel weer terugdraaien.. wat dat betreft zit het Ajax al weken vreselijk mee.
Maar ze zullen hem wel weer terugdraaien.. wat dat betreft zit het Ajax al weken vreselijk mee.
[ Voor 85% gewijzigd door Pelox op 23-02-2025 16:14 ]
Zero.
Buitenspel denk ikPelox schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:13:
Bam!!!! Lekker zeg
Terecht, moet je maar niet stoppen met aanvallen.
Maar goed niet te vroeg juichen tegenwoordig.
Ja en waar wij dat ook geen penalty vonden, maar rood en een vrije trap.dr.lowtune schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:12:
[...]
Ik meen me nog een wedstrijd te herinneren waar de overtreding buiten de 16 werd ingezet en waar de spits binnen de 16 viel en daar een pingel kreeg.
Tenzij hem niet raakt. Dat schijnt dan niet te tellen
Deze wordt gewoon afgekeurd voor buitenspel.HollowGamer schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:14:
Terecht, moet je maar niet stoppen met aanvallen.
Smiley als oneliner is niet de bedoelingPelox schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:13:
Bam!!!! Lekker zeg
[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 23-02-2025 17:32 ]
Hands blijkbaar.dr.lowtune schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:15:
[...]
Deze wordt gewoon afgekeurd voor buitenspel.
Lucky Ajax
Hands zelfs. VAR ziet ook 'alles'.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad aanvallend hands, dat telt uiteraard niet
Daarvoor is dat ding. Die zure tranen hier wel smaken wel zoet.Quad schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:16:
Hands zelfs. VAR ziet ook 'alles'.
En BAM!!!!
En dat heeft deze trainer vooral. Het spel is niet om aan te zien, maar hij heeft dan geluk dat een tegengoal niet telt.Pelox schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:13:
Bam!!!! Lekker zeg
Ook dat de rest punten laat liggen, speelt enorm mee.
Vind het echt niet veel, soms denk je waar zit je eigenlijk naar de kijken. Serie A voetbal?
Wat is er precies onrecht? Dat de regels toegepast worden?Pelox schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:16:
Haha wat een onrecht. Gefeliciteerd hoor.
Hoe bedoel je onrecht? Go Ahead maakt zelf hands, al was het subtiel.Pelox schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:16:
Mooie assist van gaaei en goal edvardsen hoor

Precies! Hij had die bal gewoon vast moeten pakken met zijn handen en erin moeten lopen.Pelox schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:16:
Doe maar niettoolkist schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:17:
[...]
Wat is er precies onrecht? Dat de regels toegepast worden?
[ Voor 22% gewijzigd door Outerspace op 24-02-2025 09:22 ]
Die Joey Kooij, dat is toch de schoonzoon van de Boer? Waarom mag hij überhaupt nog ajax fluiten?
Staat los van deze wedstrijd en de var btw. Gewoon een vraag.
Zero.
Omdat de Boer niet bij Ajax werkt.Pelox schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:19:
Die Joey Kooij, dat is toch de schoonzoon van de Boer? Waarom mag hij überhaupt nog ajax fluiten?
De boer zit toch niet bij Ajax verder ? Kan gewoonPelox schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:19:
Wat heeft de Boer met Ajax te maken precies?Pelox schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:19:
5 punten los van PSV en 14 punten los van de subtop
Doet hij er helemaal niets meer? Ook niet die andere?Agent47 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:19:
[...]
De boer zit toch niet bij Ajax verder ? Kan gewoon
Gewoon een vraag, geen idee wat ze beide nu doen. Zie een van de twee weleens bij ViaPlay zitten of Rondo.
Haha en dan noemt die mijn club arrogantDingdong schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:20:
5 punten los van PSV en 14 punten los van de subtop
Grappig genoeg leefde bij Ajacieden het idee dat door de boer zijn verleden bij Ajax hij juist tegen Ajax floot.Pelox schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:19:
Kan je vandaag niet zeggen, al denk ik dat hij eigenlijk weinig moeilijke beslissingen hoefde te nemen.
Nee gewoon een oud Ajacied en supporter van Ajax. Doet daar niks.HollowGamer schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:20:
[...]
Doet hij er helemaal niets meer? Ook niet die andere?
Gewoon een vraag, geen idee wat ze beide nu doen. Zie een van de twee weleens bij ViaPlay zitten of Rondo.
Hier ook veel zure tranen, smaken erg zoetOrigins schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:20:
Commentator is wel lekker zuur vandaag. Mooi hoor.
Kut scheids
Heerlijk is dat he. Ik zie dat dweilhoofd van Derksen al voor meOrigins schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:20:
Commentator is wel lekker zuur vandaag. Mooi hoor.
In de kleedkamerSempy schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:21:
Waar moet je je armen dan laten?
Is toch nooit hands? Waar moet hij zijn armen laten? boven zijn hoofd?
[ Voor 3% gewijzigd door Origins op 23-02-2025 16:22 ]
Hahah, kan niet meer tegen zijn lichaam aan dan wat hij nu deed. Die wordt niet goedgekeurd uiteraard.
Is dat dan geen geel?
En Klaassen gaat het nog eens uitleggen, word een beetje moe van die man.
Achter je rug…maar dit zou geen pingel moeten zijn.Sempy schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:21:
Waar moet je je armen dan laten?
Handen langs je lichaam en rug rugani. Dit is geen natuurlijke houding...
Steekt ze naar voren, is iets anders dan je gezicht beschermen.
Nou, deze keuze valt te betwisten.
Steekt ze naar voren, is iets anders dan je gezicht beschermen.
Nou, deze keuze valt te betwisten.
Wat een voorzet van Gaaei zeg. Absoluut z'n allersterkste punt.
⏩ PVOutput☀️
Ik las laatst ergens het volgende: offense wins games, defense wins championships.HollowGamer schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:17:
[...]
En dat heeft deze trainer vooral. Het spel is niet om aan te zien, maar hij heeft dan geluk dat een tegengoal niet telt.
Ook dat de rest punten laat liggen, speelt enorm mee.
Vind het echt niet veel, soms denk je waar zit je eigenlijk naar de kijken. Serie A voetbal?
Liefst zie ik gewoon het mooie Ajax voetbal (romantisch idee want vaak genoeg de afgelopen jaren was het ook niet om aan te gluren, bv onder vd Boer) maar aan de andere kant ben ik ontzettend blij met een realistische coach waardoor het geen continu open huis is achterin. Zeker gezien afgelopen seizoen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Waarom blijf je Ajax kijken, zal niet goed zijn voor je bloeddruk en de gezelligheid thuis joh.HollowGamer schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:22:
Is dat dan geen geel?
Hij heeft wel alle tijd om zijn armen achter zijn rug te doen.dr.lowtune schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:22:
[...]
Achter je rug…maar dit zou geen pingel moeten zijn.
Is de captain dus die mag gewoon praten tegen de scheids.HollowGamer schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:22:
Is dat dan geen geel?
Langs je lichaam wat die speler dus niet deed.Pelox schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:22:
Waar moet je je elleboog houden bij een voorzet?
Zoals van Bommel had tegen PSV?HollowGamer schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:23:
[...]
Hij heeft wel alle tijd om zijn armen achter zijn rug te doen.
Tegen het lichaam houden is genoeg.HollowGamer schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:23:
[...]
Hij heeft wel alle tijd om zijn armen achter zijn rug te doen.
Zeker. Ben ook blij dat het geconstateerd is. Scheelt weer een discussie over buitenspel.Qu3st schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:17:
[...]
Daarvoor is dat ding. Die zure tranen hier wel smaken wel zoet.
En BAM!!!!
⏩ PVOutput☀️
Ho ho oude koeien uit de sloot halen mag niet hier
Je mag je lichaam niet onnatuurlijk breder maken. Dat deed ie niet bepaald.Origins schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:23:
[...]
Langs je lichaam wat die speler dus niet deed.
Groot, niet alleen breed. Dus vooruit of achteruit telt ook.toolkist schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:24:
[...]
Je mag je lichaam niet onnatuurlijk breder maken. Dat deed ie niet bepaald.
Ook wel leuk voor Edvardsen dat hij scoort. Fijn om een doelgerichte speler erbij te hebben.
⏩ PVOutput☀️
Heb nog nooit zo'n rustige en beschaafde trainer gezien als die van Go Ahead. Wat een verademing tussen al die gekkies.
Volgens mij doelde hij op die doelpunten maker. Die knikte hem er zo in met zijn elleboogtoolkist schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:24:
[...]
Je mag je lichaam niet onnatuurlijk breder maken. Dat deed ie niet bepaald.
Ik kan niet echt iemand noemen die het verdient.Megupe schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:25:
Wie is speler van de wedstrijd? Verslaggever blaatte er weer doorheen
Topper wordt dat hoor. Ik zie hem graag als opvolger van Farioli. Laat GAE prima voetballen.chim0 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:26:
Heb nog nooit zo'n rustige en beschaafde trainer gezien als die van Go Ahead. Wat een verademing tussen al die gekkies.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken