De realiteit is dat het in elk stadion gebeurt, de realiteit is dat er in geen enkel stadion 90 minuten lang gezongen wordt (zeker niet als het een competitie wedstrijd is tegen 5-18 op de ranglijst), dat er overal doorgesnoven idioten zitten (en dat in de Arena zelf die megafoon helemaal niet te horen is, d'r ligt waarschijnlijk een tv microfoon voor de F-Side). De realiteit is dat elke club en stadion zo zijn eigen gebruiken heeft, de een grapt over witte vlaggen de ander vindt een goaltune dan weer kinderlijk. Tja.Megupe schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 22:23:
[...]
Begin jij nu ook al over Ajax? Jaloezie?
Maar zie bijna overal stadions leeglopen als het slecht gaat, Feyenoord idem.
Soms onbegrijpelijk dat ESPN, ook weer een heel verhaal direct na de wedstrijd over Sparta van Hugo Borst. Waarom?HollowGamer schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 22:29:
Gaat lekker dat schakelen in de studio bij ESPN.
Ik heb sowieso weinig met die man.PolarBear schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 22:30:
[...]
Soms onbegrijpelijk dat ESPN, ook weer een heel verhaal direct na de wedstrijd over Sparta van Hugo Borst. Waarom?
Ik mag mijn NAC-avatar niet meer gebruiken. Daarom doe ik alsof ik voor Ajax ben, dan voel ik me tenminste een beetje welkom hier.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En ze fluiten ook nooooooit tegen de eigen spelers in de Kuip he?DutchOwnage schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 22:12:
[...]
Gewoon weer een uitverkocht huis hé. Dat zie ik in die bak beton nou nooit als het ff wat minder gaat. Daar loopt de helft na 3 kwartier linea recta de deur uit.

Ssst dat het publiek in Rotterdam Zuid toch niet zo trouw is als men je wil laten geloven is één van de best bewaarde geheimen uit de sportgeschiedenistoolkist schreef op zondag 23 februari 2025 @ 00:35:
[...]
En ze fluiten ook nooooooit tegen de eigen spelers in de Kuip he?
XXXVI
Maar dan noem je ook een club wat i.m.o. gewoon aan compleet verkeerd voorbeeld is. Al jaren krijgt niemand de boel daar aan het voetballen.HollowGamer schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 22:27:
[...]
Vraag eens aan de Man Utd fans of ze het met je eens zijn.
Ten Hag had dat plan bij Ajax ook, iedereen zat (of kwam) op 1 lijn en zie wat dat heeft gebracht.
[ Voor 13% gewijzigd door jbdeiman op 23-02-2025 07:59 ]
Lekker programma voor Go Ahead: één keer Ajax twee keer PSV in een week tijd. Verwacht wel gewoon winst vandaag.
Blijkbaar niet zo erg dat spelers op het veld en na de wedstrijd er wat van moesten zeggen. En het was kort en terecht gefluit.toolkist schreef op zondag 23 februari 2025 @ 00:35:
[...]
En ze fluiten ook nooooooit tegen de eigen spelers in de Kuip he?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik denk dat het enige trouwere publiek die van NAC is.ephymerous schreef op zondag 23 februari 2025 @ 07:48:
[...]
Ssst dat het publiek in Rotterdam Zuid toch niet zo trouw is als men je wil laten geloven is één van de best bewaarde geheimen uit de sportgeschiedenis
Ik denk ook dat ze bij Feyenoord de beste sfeer acties hebben gehad. Maar hey, ieder zijn club.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ach ja, laten we de (goede) sfeer vooral niet verpesten hier
Ik loop ook genoeg te k****** op m'n club hoor. Gisteravond nog, het was niet om aan te gluren.
En ik kan ook de verschrikkelijke jaren 80 nog herinneren, toen speelden we ook voor een half lege Kuip.
Ik loop ook genoeg te k****** op m'n club hoor. Gisteravond nog, het was niet om aan te gluren.
En ik kan ook de verschrikkelijke jaren 80 nog herinneren, toen speelden we ook voor een half lege Kuip.
[ Voor 24% gewijzigd door DutchOwnage op 23-02-2025 10:19 ]
Ivanusec en zerrouki Maar zien te lozen deze zomer. Misschien Ueda ook met een beetje geluk.
Osman en Gonzales terug sturen naar hun clubs. Sauer en Slory Maar terug halen om mee te beginnen.
Je hebt Beelen voor RCV, trauner en Hancko gaan beide. Hartman gaat dat jaar erop.
Timber speelt nog een jaar gok ik bij ons, die ligt er uit de rest van het seizoen; niemand koopt een geblesseerde speler. Zijn contract zal dan met een jaartje verlengd worden gok ik.
Het wordt bouwen van de zomer. De lijstjes moeten al klaar liggen inmiddels. Mocht je derde worden dan moet je selectie er staan in juli.
Osman en Gonzales terug sturen naar hun clubs. Sauer en Slory Maar terug halen om mee te beginnen.
Je hebt Beelen voor RCV, trauner en Hancko gaan beide. Hartman gaat dat jaar erop.
Timber speelt nog een jaar gok ik bij ons, die ligt er uit de rest van het seizoen; niemand koopt een geblesseerde speler. Zijn contract zal dan met een jaartje verlengd worden gok ik.
Het wordt bouwen van de zomer. De lijstjes moeten al klaar liggen inmiddels. Mocht je derde worden dan moet je selectie er staan in juli.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Gebeurd overal. Maar wel overal de support op uit en thuis vakken; zelfs in israel onder het Stam tijdperk.ephymerous schreef op zondag 23 februari 2025 @ 07:48:
[...]
Ssst dat het publiek in Rotterdam Zuid toch niet zo trouw is als men je wil laten geloven is één van de best bewaarde geheimen uit de sportgeschiedenis
Als ik dan kijk naar een AZ uit bij Galatasaray, met 90 man in een uitvak….
En jij denkt dat met DTK als td dat er een lijstje ligt? Die gek verkoopt zijn nr 1 spits voor een schijntje aan je directe tegenstander in de CL en is vervolgens te laat met vervanger halen.Agent47 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 10:19:
Ivanusec en zerrouki Maar zien te lozen deze zomer. Misschien Ueda ook met een beetje geluk.
Ik heb 0,0 vertrouwen dat onder DTK als td er ook maar 1 versterking komt, laat staan voor juli
Dit is wel cruciaal. Groeien doe je bij een middenmoter, niet bij een club die elk jaar voor de knikkers speelt. Maar goed, wie weet met Hake.LZ86 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 10:52: Hopen dat ie de ondersteuning krijgt die hij nodig gaat hebben terwijl hij groeit.
Dit. Ik kan recentelijk maar 1 echt goede transfer zomer herinneren afgelopen jaren.LZ86 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 10:49:
[...]
En jij denkt dat met DTK als td dat er een lijstje ligt? Die gek verkoopt zijn nr 1 spits voor een schijntje aan je directe tegenstander in de CL en is vervolgens te laat met vervanger halen.
Ik heb 0,0 vertrouwen dat onder DTK als td er ook maar 1 versterking komt, laat staan voor juli
Het kan zijn , dat de feiten mooier waren in m’n hoofd.
Maar ik kon me herinneren dat we Aurnes, Trauner, Paixao vrij vroeg hadden gekocht.
Hancko duurde wat langer omdat de club m eigenlijk niet wilde verkopen.
Maar toen hadden we de aankopen vrij snel binnen en ze waren goed gescout ook nog.
Eigenlijk een heel saai weekend verder met saaie wedstrijden. Gelukkig hebben we de CL gehad
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Voorzichtig positief over Van Persie/Hake, op papier vind ik het allemaal goed klinken. Ik heb het idee dat mensen al heel gauw geoordeeld hebben want "hij is onervaren en wisselde een keer de keeper tijdens een wedstrijd en hij heeft ruzie bij Heerenveen!!!!!" maar dat vind ik eigenlijk niet zulke goede argumenten.
Onervaren is ondervangen door Hake aan te stellen en die zal er ook zeker wat van zeggen als hij weer een keer de keeper wil wisselen. Sowieso was dat maar een eenmalige actie en iedere trainer wisselt wel eens bizar.
Ruzie bij Heerenveen zou het enige argument kunnen zijn, maar een Van Persie heeft een bepaalde mindset omdat hij van z'n 13e tot een half jaar geleden alleen bij topclubs heeft rondgelopen en gewerkt heeft onder een Wenger en een Sir Alex om maar eens wat namen te noemen. Als je met zo'n mindset binnen komt bij een club als Heerenveen kan ik me goed voorstellen dat dat botst en je alleen bij grotere clubs met min of meer dezelfde mindset kunt werken.
Daarmee zeg ik niet dat het bij Feyenoord niet kan gebeuren, maar je kan er ook zeker niet bij voorbaat vanuit gaan.
Onervaren is ondervangen door Hake aan te stellen en die zal er ook zeker wat van zeggen als hij weer een keer de keeper wil wisselen. Sowieso was dat maar een eenmalige actie en iedere trainer wisselt wel eens bizar.
Ruzie bij Heerenveen zou het enige argument kunnen zijn, maar een Van Persie heeft een bepaalde mindset omdat hij van z'n 13e tot een half jaar geleden alleen bij topclubs heeft rondgelopen en gewerkt heeft onder een Wenger en een Sir Alex om maar eens wat namen te noemen. Als je met zo'n mindset binnen komt bij een club als Heerenveen kan ik me goed voorstellen dat dat botst en je alleen bij grotere clubs met min of meer dezelfde mindset kunt werken.
Daarmee zeg ik niet dat het bij Feyenoord niet kan gebeuren, maar je kan er ook zeker niet bij voorbaat vanuit gaan.
@Vld1989 ik denk dat de meeste mensen het juist omdraaien: welke argumenten zijn er waarom je juist Van Persie aan zou willen stellen. Wat maakt hem juist nu de juiste man?
En dan kom ik zelf niet verder dan dat hij een historie bij de club heeft.
Losse incidenten vind ik niet zo relevant, maar Feyenoord heeft nu wel op verschillende vlakken een stap te maken. Het is niet dat het met Van Persie niet zou kunnen lukken maar het is wel een flinke gok.
En dan kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat Te Kloese dit met name doet omdat Van Persie veel krediet bij de achterban heeft en er daarom minder snel onvrede zal zijn. Dat is met name gunstig voor Te Kloese en het meeste afbreukrisico ligt bij Van Persie.
Losse incidenten vind ik niet zo relevant, maar Feyenoord heeft nu wel op verschillende vlakken een stap te maken. Het is niet dat het met Van Persie niet zou kunnen lukken maar het is wel een flinke gok.
En dan kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat Te Kloese dit met name doet omdat Van Persie veel krediet bij de achterban heeft en er daarom minder snel onvrede zal zijn. Dat is met name gunstig voor Te Kloese en het meeste afbreukrisico ligt bij Van Persie.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mag wel, krijg je alleen een perma-ban.Superkiwi schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 23:56:
[...]
Ik mag mijn NAC-avatar niet meer gebruiken. Daarom doe ik alsof ik voor Ajax ben, dan voel ik me tenminste een beetje welkom hier.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lijkt bijna alsof we een interlandweekend hebben.carpebios schreef op zondag 23 februari 2025 @ 12:04:
Eigenlijk een heel saai weekend verder met saaie wedstrijden. Gelukkig hebben we de CL gehad
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hato start gewoon als basisspeler bij Ajax. Ik had dat na afgelopen donderdag echt niet verwacht, ongekend.
Naast dat Sutalo er niet bij is, ook een debutant op goal.
Ajax begint met een debutant aan de thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Remko Pasveer is op het laatste moment niet fit genoeg bevonden, waardoor Matheus Lima Magalhães gaat keepen.
Ajax begint met een debutant aan de thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Remko Pasveer is op het laatste moment niet fit genoeg bevonden, waardoor Matheus Lima Magalhães gaat keepen.
Pasveer was set to start, but he isn’t fit enough. Matheus steps in for his Ajax debut! 🇧🇷#ajagae
— AFC Ajax (@AFCAjax) 23 februari 2025
[ Voor 16% gewijzigd door Gynnad op 23-02-2025 14:07 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Stadion zit bom vol, maar volgens mij is de helft nog niet wakker.
Gaat hij ook niet weg in de zomer? Of was het na dit seizoen?Gonadan schreef op zondag 23 februari 2025 @ 12:36:
@Vld1989 ik denk dat de meeste mensen het juist omdraaien: welke argumenten zijn er waarom je juist Van Persie aan zou willen stellen. Wat maakt hem juist nu de juiste man?
Moet je je verkopen wel vroeg realiseren, en dat is maar afwachten met nog een wk voor clubs in de zomer.Agent47 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 10:19:
Brobbey probeert die kale ff zn 2e geel aan te naaien
heeft ie alMegupe schreef op zondag 23 februari 2025 @ 14:53:
Hij trapt tegen Brobbey zijn been terwijl de bak naar de borst gaat. Hoezo geen geel?
edit: maar volgens de commentator stelt Brobbey zich natuurlijk weer aan....
[ Voor 16% gewijzigd door toolkist op 23-02-2025 14:54 ]
Dat is geen reden om hem niet te geven. Eerste was overigens niet kinderachtig, hij trapte de bal weg en negeerde daarna de scheidsrechter. Als ie de scheidsrechter niet had genegeerd was ie er mee weggekomen, maar bal wegtrappen is in principe gewoon geel.
[ Voor 17% gewijzigd door Gynnad op 23-02-2025 14:55 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zelfs vanaf de tweede ring een overduidelijke gele kaart

XXXVI
ik vond dit geen gele kaart waardig. maar nu natuurlijk wel de duels opzoeken met die speler, want die heeft niet veel krediet meer
weet ik, de commentator is een zeiksnorGynnad schreef op zondag 23 februari 2025 @ 14:55:
[...]
Dat is geen reden om hem niet te geven. Eerste was overigens niet kinderachtig, hij trapte de bal weg en negeerde daarna de scheidsrechter.
Ik kijk niet, maar de statistieken zeggen wat anders.LZ86 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 14:55:
GAE heeft het beste van het spel zover.
Dus Ajax zal zo wel scoren.....
Wat een vervelende wedstrijd om naar te kijken. Of ligt het aan mij?
Lijkt wel slowmotion voetbalHollowGamer schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:04:
Wat een vervelende wedstrijd om naar te kijken. Of ligt het aan mij?
En alweer onbestraft op de voet van de tegenstander gaan staan...
Die brobbey zit ook elke wedstrijd
Mokio is nog wel het pluspunt van deze wedstrijd. Wil soms wel iets te veel maar laat in ieder geval nog wat voetbal zien als één van de weinige spelers op het veld.
Echt achterlijke actie inderdaad. Terechte kaarttoolkist schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:06:
Godts nondeju denk eens na man
[ Voor 7% gewijzigd door Megupe op 23-02-2025 15:07 ]
niet heel raar gezien ie elke wedstrijd ook wel geraakt wordt.Agent47 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:05:
Die brobbey zit ook elke wedstrijd
Ja en dan schreeuwt hij het uit en slaat hij op de grond. 2 minuten later is alles weer goedtoolkist schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:07:
[...]
niet heel raar gezien ie elke wedstrijd ook wel geraakt wordt.
Die Kaplan blijft vasthouden. Als dat zo doorgaat gaat ie wel een tweede geel krijgen
dat kan nog steeds prima reeel zijn (al is dat bij brobbey lang niet altijd het geval)Agent47 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:08:
[...]
Ja en dan schreeuwt hij het uit en slaat hij op de grond. 2 minuten later is alles weer goed
Vind je het gek met dat achterlijke spel van hem met die kont naar achteren. Wie speelt er nou nog zo? Dat is zo achterhaald en zeker bij Ajax wil je dat toch niet zien? Of je moet zo goed zijn en zo zeker van je zaak zijn dat je die bal kan aannemen en vasthouden, maar ook dat kan ie niet.toolkist schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:07:
[...]
niet heel raar gezien ie elke wedstrijd ook wel geraakt wordt.
Al een paar jaar geen voetbal gekeken zeker? 😀Agent47 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:08:
[...]
Ja en dan schreeuwt hij het uit en slaat hij op de grond. 2 minuten later is alles weer goed
mwoah gezien hoe die speler van Go Ahead net wegkwam met zn overtreding heeft Kaplan nog wel wat speelruimtesNielz123 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:09:
Die Kaplan blijft vasthouden. Als dat zo doorgaat gaat ie wel een tweede geel krijgen
Ajax moet ff scherper in de aanval worden. Te vaak knullig balverlies of slechte voorzet.
Keeper valt nog niet tegen. Scherp
Keeper valt nog niet tegen. Scherp
[ Voor 18% gewijzigd door Megupe op 23-02-2025 15:12 ]
Vooral sneller en zuiverderMegupe schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:11:
Ajax moet ff scherper in de aanval worden. Te vaak knullig balverlies of slechte voorzet
Waarom houdt Traore daar nou opeens in

[ Voor 7% gewijzigd door Napo op 23-02-2025 15:14 ]
Wauw die commentator heeft zn boek met open deuren meegenomen..
het is het voordeel van Go Ahead dat Ajax nog niet voorstaat en rustiger aan kan doen.. joh echt?
het is het voordeel van Go Ahead dat Ajax nog niet voorstaat en rustiger aan kan doen.. joh echt?
Volgens mij is er bij deze wedstrijd de regel dat iedere speler minstens 2 seconden met de bal stil moet staan
En als ze op doel schieten dan vol in het blok moeten schietensNielz123 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:15:
[...]
Volgens mij is er bij deze wedstrijd de regel dat iedere speler minstens 2 seconden met de bal stil moet staan
Die keeper is best goed aan het keepen. Denk dat ie wel de beste Ajacied op t veld is.
Waar komt ie vandaan? Klinkt Duits?
Brazilië . En ben met je eens dat hij de beste speler op het veld isLZ86 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:17:
Die keeper is best goed aan het keepen. Denk dat ie wel de beste Ajacied op t veld is.
Tempo moet echt omhoog tweede helft anders kan het nog weleens vervelend worden. Go Ahead kan nu gewoon meevoetballen
[ Voor 19% gewijzigd door chim0 op 23-02-2025 15:20 ]
Eind februari en het spel is nog steeds niet om aan te gluren. Maar ja, niet zo gek aangezien er elke wedstrijd een halve gros nieuwe spelers in het veld staan. Er zit 0,0 automatismen in de ploeg
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
@Han Valt wel mee toch? Die anderen hebben rust gekregen vanwege Europese wedstrijden, maar normaliter staan die er gewoon in.
Takke end rijden trouwens van Sittard naar Alkmaar 230km of zouden die gisteren al zijn gegaan en een hotelletje hebben gepakt? Het is met de auto al 2,5 uur rijden laat staan bus. Dan ben je toch helemaal brak als je aankomt?
Takke end rijden trouwens van Sittard naar Alkmaar 230km of zouden die gisteren al zijn gegaan en een hotelletje hebben gepakt? Het is met de auto al 2,5 uur rijden laat staan bus. Dan ben je toch helemaal brak als je aankomt?

Wtf Bertje. Hoe kan je die missen.
En Taylor heel knap om die recht op de keeper te koppen.
En Taylor heel knap om die recht op de keeper te koppen.
[ Voor 48% gewijzigd door Megupe op 23-02-2025 15:38 ]
Of Taylor deze...naar de keeper toe koppenMegupe schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:36:
Wtf Bertje. Hoe kan je die missen

Kan iemand nog eens de handsregels uitleggen!?
Het is een loterij.krissie100 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:40:
Kan iemand nog eens de handsregels uitleggen!?
Weer een schot recht op de keeper af.
Brobbey moet ff noppen onder zijn schoenen doen.
Dit doet ie wel goed, bam!
Brobbey moet ff noppen onder zijn schoenen doen.
Dit doet ie wel goed, bam!
[ Voor 55% gewijzigd door Megupe op 23-02-2025 15:46 ]
hoppa... en zie je wel dat Brobbey weer scoort @jbdeiman 😉
Ik vind het altijd triest om te zien dat je wordt ingehuurd om met je telefoon beelden te maken voor sociaal media van iemand die scoort.
Maar goed, je hebt werk, maar nuttig vind ik het niet.
Vier je goal met de fans in het stadion, niet op X.
Maar goed, je hebt werk, maar nuttig vind ik het niet.
Vier je goal met de fans in het stadion, niet op X.
[ Voor 12% gewijzigd door HollowGamer op 23-02-2025 15:49 ]
Lekkere aanvallen de 2e helft. Zijn goed bezig
Haha, ik las het net en was net een berichtje aan jou aan het typen. Wel een heel duidelijke en super goed afgemaakte spitsen goal. Pure klasse van hem.toolkist schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:47:
hoppa... en zie je wel dat Brobbey weer scoort @jbdeiman 😉
Waarom Traoré laten staan terwijl die er echt geen zin in lijkt te hebben?
Traore zeer ongelukkig, maar ik heb wel het idee dat hij er energie in stopt.toolkist schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:49:
Waarom Traoré laten staan terwijl die er echt geen zin in lijkt te hebben?
Ongelofelijk hoe lang Brobbey het volhoudt, in de Premier League zou hij na 20min. al om een wissel moeten vragen.
Of is het de trainer?
Of is het de trainer?
Net terug van griep, lijkt me verstandig niet teveel te snel.HollowGamer schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:51:
Ongelofelijk hoe lang Brobbey het volhoudt, in de Premier League zou hij na 20min. al om een wissel moeten vragen.
Of is het de trainer?
FJ gooit de ballen weer over de zijlijn, of levert ze in bij de tegenstander. Zucht
[ Voor 5% gewijzigd door Megupe op 23-02-2025 15:56 ]
De trainer die hem koste wat kost heel wil houden lijkt me zo. Anders hebben we geen echte spits meer.HollowGamer schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:51:
Of is het de trainer?
Terecht geel laat been hangen.
Correctie, donker geel, steekt been echt uit.
Correctie, donker geel, steekt been echt uit.
[ Voor 52% gewijzigd door Megupe op 23-02-2025 15:58 ]
Wat een commentator.... haal die gast eens snel van deze wedstrijd af
Hahaha hier geel voor geven.
In de Eredivisie heb je die luxe, twijfel of dat elders ook zo is.Megupe schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:54:
[...]
Net terug van griep, lijkt me verstandig niet teveel te snel.
FJ gooit de ballen weer over de zijlijn, of levert ze in bij de tegenstander. Zucht
Maar wel beter voor zijn gezondheid en fitheid.
Mag de VAR hier naar kijken?
Ja duh, zou wel heel raar zijn als het geen kaart was.Agent47 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:58:
Zo, je kan die Nauber niet blijven matsen. Derde gele kaart.
XXXVI
Is geen doorgebroken speler, dus rood is het niet.Agent47 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:58:
Alle scheidsrechters kunnen beter een nieuwe cursus gaan volgen.
Hij vangt em gewoon bewust op dus ja, na die eerder niet gegeven 2e gele (1e helft) is dit em nu eindelijk wel.Agent47 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:58:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken