Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Al.hewct PSV het wel moeilijker op papier met al een achterstand.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Je moet toch wat specifieker zijn want dat zou ook Babel kunnen zijnHarribo schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 19:17:
[...]
Schijnt dat hij eerder oranje haar had en een rood bolletje op zijn neus...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nouja, met Malacia heb je ook een speler zonder veel wedstrijdritme, hoe dat gaat uitpakken is ook afwachten. Dit team heeft het zover geschopt en Ledezma heeft daaraan bijgedragen dus ik snap de keuze wel. Uiteindelijk zal Malacia er vast wel inkomen. Als dat door fouten van Ledezma komt zou dat erg jammer zijn, maar goed, het is niet alsof de rest van onze verdediging zo stabiel is. In de CL gaat het dit seizoen vrij goed, dus ga er vanuit dat ze vanavond gewoon weer geconcentreerd (en goed) spelen.Maarten_E schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 20:04:
[...]
Heb liever (meer) verdedigende zekerheid in het begin en dan desnoods die Ledezma er op het eind in. Malacia kunnen brengen heeft niet heel veel nut als je 0-2 achterstaat.
Want je weet dat Ledezma niet heel goed kan verdedigen en gauw wordt overpowered.
Mwah, als de PSV-verdediging zo goed was, dan waren we niet met een achterstand Turijn uitgegaan.Snowdog schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 20:19:
[...]
Nouja, met Malacia heb je ook een speler zonder veel wedstrijdritme, hoe dat gaat uitpakken is ook afwachten. Dit team heeft het zover geschopt en Ledezma heeft daaraan bijgedragen dus ik snap de keuze wel. Uiteindelijk zal Malacia er vast wel inkomen. Als dat door fouten van Ledezma komt zou dat erg jammer zijn, maar goed, het is niet alsof de rest van onze verdediging zo stabiel is. In de CL gaat het dit seizoen vrij goed, dus ga er vanuit dat ze vanavond gewoon weer geconcentreerd (en goed) spelen.
Ik snap je punt, maar heb liever dat Bosz met Malacia erin Juventus het idee gaat geven dat er niks te halen valt. Dan rond de 60ste minuut Ledezma als verse kracht... We gaan het zien.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bij ons PSV vinden ze de verdediging juist het beste van alles, want ze investeren er maar weinig in.Maarten_E schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 20:22:
[...]
Mwah, als de PSV-verdediging zo goed was, dan waren we niet met een achterstand Turijn uitgegaan.
Ik snap je punt, maar heb liever dat Bosz met Malacia erin Juventus het idee gaat geven dat er niks te halen valt. Dan rond de 60ste minuut Ledezma als verse kracht... We gaan het zien.
Net als ons middenveld, het enige wat blijkbaar slecht is is aanvallers, want daar blijven ze in investeren.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Thuis en je weet nu hoe Juventus speelt.
Het zou mooi zijn, 2 Nederlandse ploegen door
Moet ik nog naar psv, real en city kijken ook
Ons PSV doet mij soms denken aan gamers op Youtube met 3000 abonnees en voor 783ste keer een Fifa Career mode doen.carpebios schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 20:25:
[...]
Bij ons PSV vinden ze de verdediging juist het beste van alles, want ze investeren er maar weinig in.
Net als ons middenveld, het enige wat blijkbaar slecht is is aanvallers, want daar blijven ze in investeren.
Had ie het maar in 2 sets uit moeten spelen!Megupe schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 20:30:
G*****me, Griekspoor naar 3e set maar zappen ze weg voor het switch kanaal...
Moet ik nog naar psv, real en city kijken ook
[ Voor 24% gewijzigd door Maarten_E op 19-02-2025 20:35 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
3 to go...
Ik ben morgen opeens voor as Roma... Wie had dat kunnen bedenken..
Perisic als wissel? Heb je vorige wedstrijd van PSV gezien in Turijn?Harribo schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 20:08:
[...]
In dat geval zou ik eerst bakayoko "binnendoor" laten opdraven om ze moe te maken en dan toeslaan met perisic als wissel
Believe! Ik zeg 2-0 PSVmkmi schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 20:48:
Peter zegt dat lelijk ook goed is, als ze maar winnen. Ik ben benieuwd
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Echte visionair die Peter... Scherpe teksten..mkmi schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 20:48:
Peter zegt dat lelijk ook goed is, als ze maar winnen. Ik ben benieuwd
Ik ben ook benieuwd.
Hoop dat Psv nu eens doorbijt
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Op mijn ziggo wel (real - city).HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 20:57:
Eerste pluspunt is geen Sierd op ziggo
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Daar hebben ze de zapp knop of 'wissel van stream' functie voor uitgevonden.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Meer kans voor Luuk om te koppen
Nou wat mij opvalt... Juventus loopt veel meer voor elkaar dan psv.carpebios schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:20:
Pffff die schouten....Die heeft het echt niet meer.
Schouten krijgt een bal, iedereen van Psv kijkt dan toe. Mag Schouten het zelf oplossen.
Psv moet naar mijn mening er veel meer energie in steken als team
Valt mij ook op bij inworpen, niemand wil die bal hebben.Harribo schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:23:
[...]
Nou wat mij opvalt... Juventus loopt veel meer voor elkaar dan psv.
Schouten krijgt een bal, iedereen van Psv kijkt dan toe. Mag Schouten het zelf oplossen.
Psv moet naar mijn mening er veel meer energie in steken als team
Wat een knollentuin
Benitez wil hem wel. Koning balbezitcarpebios schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:23:
[...]
Valt mij ook op bij inworpen, niemand wil die bal hebben.
Of je geeft toe dat je fout zat en dat nu met andere voorbeelden probeert te corrigerenHollowGamer schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 17:04:
[...]
Je had ook kunnen zeggen dat er een groep fans is, die dit wel doet. Dan ben je tenminste een eerlijke man.
Geel voor schwalbe en verder.
[ Voor 38% gewijzigd door carpebios op 19-02-2025 21:27 ]
Zijn jullie er na 3 dagen nog niet uit? Ga eens samen bier drinkentoolkist schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:25:
[...]
Of je geeft toe dat je fout zat en dat nu met andere voorbeelden probeert te corrigeren
Met bitterballen!sNielz123 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:27:
[...]
Zijn jullie er na 3 dagen nog niet uit? Ga eens samen bier drinken
Jammer, ik had m de weg van de geleidelijkheid gegund.
XXXVI
Ik vind het prima om aan te geven dat ik met een aantal zaken fout zit. Durf zelfs aan te geven dat de club waarvan ik fan ben, soms minder hebt met de fans ervan.toolkist schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:25:
[...]
Of je geeft toe dat je fout zat en dat nu met andere voorbeelden probeert te corrigeren
Volgens mij gaat het ook niet zo over goed of fout. Het is een discussietopic, daar hoeft niet altijd wie heeft gelijk bij zitten.
Dat leedvermaak heeft niks met de tweaker users te maken, maar alles met het gedrag van de clubs zelf.chim0 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:30:
En als die dan verliezen of er gebeurt iets negatiefs rondom die club, kan het leedvermaak niet op. Maar het wordt wel soort van gedoogd hier.
Niet iedereen houdt van gezelligheid en gemoedelijkheid. Geeft niet.chim0 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:30:
@jbdeiman Er zijn (ook hier) wel degelijk mensen die verschrikkelijke aversie hebben tegen bepaalde clubs om wat voor reden dan ook en dat spreken ze ook gerust uit. Vooral in het buitenlandse topic. De clubs in kwestie kun je wel raden, denk ik. En als die dan verliezen of er gebeurt iets negatiefs rondom die club, kan het leedvermaak niet op. Maar het wordt wel soort van gedoogd hier. Ben in principe voor drie clubs: Ajax Real en City en nog CSKA Sofia maar dat is meer symbolisch omdat ik er geboren ben, maar de BG competitie stelt niks voor. Heel af en toe kijk ik. Eén club waar ik wel aversie tegen heb, is PSV. Geen idee waarom, maar kan er gewoon niet tegen. Maar sowieso Brabanders heb ik weinig mee en ik hoor het ook van vrienden en kennissen dat het vreselijk volk is om mee om te gaan.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ja zwakke scheids vergelekn met gister. Ook met die blessure van McKennie het stil legen terwijl dat helemaal niet hoeft als het geen hoofdblessure is.carpebios schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:34:
Wat is er aan de hand met die arbitrage?
Ja het loopt niet over van zelfvertrouwen nee.nocalimero schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:37:
PSV valt nog niet mee. Ik heb de indruk dat ze wel willen, maar dat het gewoon niet lukt. Ik denk dat ze iets positiefs nodig hebben (een doelpunt of een penalty) nodig hebben om over het dode punt te komen. Maar hoe? Ze spelen niet best ...
Daar valt voor PSV echt wat te winnen
Bel jij Bosz even, want je hebt gelijk.Harribo schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:38:
Noa Lang krijgt een bal... 4 spelers van Juventus rennen naar hem, niemand van Psv
Ik ben het met je eens dat eerst een goede coach moet halen en daarna eentje bij de zogenaamde huisstijl van de club past. Van Persie heeft dat eerste nog niet laten zien en evenmin het tegendeel bewezen, dat klopt ook.D-e-n schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 16:52:
[...]
Slot was ook "geen match" volgens de klassieke gedachte. Het was Arnesen die dit doordrukte en daarmee inging tegen de wens van de ouderwetse kliek die Kuyt wilde aanstellen. Arnesen verdient wat dat betreft een standbeeld
Dit is vooral een grote gok gezien het gebrek aan ervaring. Want we hebben van Persie nu een half jaar aan het werk gezien bij een matige club maar op basis daarvan kun je dus niet zeggen of hij het niveau van Guardiola of van van Basten gaat halen. De meeste topspelers zijn echter géén topcoaches.
Misschien schrijf ik hem te vroeg om zijn naieve houding. Ik vraag me wel af wanneer Van Persie wel voldoende heeft laten zien. Als hij 2 jaar bij Heerenveen 11e wordt, dan heeft hij het normaal gedaan. Dan weet je nog steeds niks.
Maar hoe gaat PSV ooit scoren.
[ Voor 29% gewijzigd door carpebios op 19-02-2025 21:41 ]
Oh dat is al gelukt hoor!sNielz123 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:39:
[...]
Eerst ruzie maken anders mag je niet mee
Zie:
Qu3st schreef op maandag 17 februari 2025 @ 10:09:
[...]
En nu heb je het opeens over Taylor, lekker consequent ben je wel. Eerst zeggen dat Godts uitgefloten wordt, daarna verzinnen dat Fitz-Jim volgens Ajcacieden een toptransfer zou kunnen maken en nu kom je opeens met een half bakken betoog over Taylor.
Is goedcarpebios schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:38:
[...]
Bel jij Bosz even, want je hebt gelijk.
Ja joh echt zonde.
Ik mis echt een Tillman, die maakt wel meters.
Zou tweede helft Veerman eruit doen voor een meer dynamische middenvelder. Als ze die hebben?
Anders perisic naar het aanvallende middenveld en bakayoko op zijn plaats
Maar dat is ook waarom ik Ajax en Feyenoord hoger Europees heb zitten dan psv. Ik heb het idee dat die veel meer voor elkaar rennen
Op de counter?carpebios schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:41:
Lang snapt het, die bal moet weg daar.
Maar hoe gaat PSV ooit scoren.
Maar echt niets lukt bij PSV. Hier! Bal kwijt in je verdediging. Het wordt alsmaar genanter.
Lang is de enige die wat dreiging creeert. Voor de rest speelt PSV niet slecht, maar Juventus is gewoon wat beter. Er zal iets moeten gebeuren, anders is het gokken op een dood spelmoment.Harribo schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:38:
Noa Lang krijgt een bal... 4 spelers van Juventus rennen naar hem, niemand van Psv
sNielz123 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:31:
[...]
Niet iedereen houdt van gezelligheid en gemoedelijkheid. Geeft niet.
Ik heb tot voor kort bij een Brabants bedrijf gewerkt en bij de ingang van de deur stond dat wat jij zegt in een soort tegeltjeswijsheid. Nou, niks van gemerkt. Alleen maar chagrijnen met zo'n smoel. Nog te beroerd om goedemorgen te zeggen. En nogmaals, ik ben niet de enige die het zo ervaren heeft en geloof me ik ben gezellig hoor. Hoe gekker hoe beter. Maar misschien is het wel een "Randstad vs Provincie dingetje" Gewoon heel stug en vervelend volk
Dat clubs doen wat ze doen, is aan de clubs, maar het leedvermaak komt toch echt vanaf de zijlijn.toolkist schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:31:
[...]
Dat leedvermaak heeft niks met de tweaker users te maken, maar alles met het gedrag van de clubs zelf.
[ Voor 19% gewijzigd door chim0 op 19-02-2025 21:46 ]
Het kaartenhuis is wel echt totaal ingezakt ja. De Jong moet ook al meeverdedigen. Er zit totaal geen lijn in.carpebios schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:42:
[...]
Maar echt niets lukt bij PSV. Hier! Bal kwijt in je verdediging. Het wordt alsmaar genanter.
Jij bent vast leuk op verjaardagen, waar je dan als oom lekker generaliseer en zo! Maar goed, we zijn hier voor het voetbal.chim0 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:44:
[...]
offtopic:
Ik heb tot voor kort bij een Brabants bedrijf gewerkt en bij de ingang van de deur stond dat wat jij zegt in een soort tegeltjeswijsheid. Nou, niks van gemerkt. Alleen maar chagrijnen met zo'n smoel. Nog te beroerd om goedemorgen te zeggen. En nogmaals, ik ben niet de enige die het zo ervaren heeft en geloof me ik ben gezellig hoor. Hoe gekker hoe beter. Maar misschien is het wel een "Randstad vs Provincie dingetje" Gewoon heel stug en vervelend volk
Waarom ook niet gewoon wat opportunistischer en wat meer hoge voorzetten op goed geLuukcarpebios schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:47:
NIEMAND durft te schieten, alsmaar die bal overspelen.
Ze passen er straks eentje binnencarpebios schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:47:
NIEMAND durft te schieten, alsmaar die bal overspelen.
Dat snap ik ook niet echt, alsmaar dat heen en weer gepass waardoor de gehele verdediging met hun moeder daar weer staat.toolkist schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:47:
[...]
Waarom ook niet gewoon wat opportunistischer en wat meer hoge voorzetten op goed geLuuk
En dit topic is niet om Brabanders af te zeiken. Zeiksnorren heb je overal, gezellige mensen ook. Waar i vandaan kom uit Noord Holland is doorgaans men ook wat stugger dan in de randstad.
Ergeren jullie je ook zo erg aan die reclame met Jurgen Klopp?
[ Voor 11% gewijzigd door Megupe op 19-02-2025 21:50 ]
Inderdaadcarpebios schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:48:
[...]
Dat snap ik ook niet echt, alsmaar dat heen en weer gepass waardoor de gehele verdediging met hun moeder daar weer staat.
Daarom mis ik ook een Tillman oid... Mensen die box to box heen en weer rennen.
Nu heb je Schouten en Veerman, 2 controleurs die niet mee naar voren gaan.
Natuurlijk is het risico om een van de 2 te wisselen maar op den duur zal je iets moeten vrees ik
Enfin het is 0-0...aanvallend is Juventus gelukkig minder. Kan nog
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 19-02-2025 21:52 ]
Als ik dan moet kiezen NAC Breda. Mooie club!carpebios schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:46:
[...]
Jij bent vast leuk op verjaardagen, waar je dan als oom lekker generaliseer en zo! Maar goed, we zijn hier voor het voetbal.
Heeft evenveel energie als het PSV elftal, enigste met beetje pit en energie zijn de supporters.Agent47 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:51:
Wat een saaie commentator, wytse is echt een genot hij de Feyenoord wedstrijden.
"De echte Nederlander, die bestaat niet". Die hangt hier ook op een tegeltje
Je weet dat er nog 45 minuten zijn?Soulizer schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:00:
Psv lijkt het vanavond niet te gaan redden.
Kom op, positief, het kan nog
Als je opportunitisch gaat spelen, heb je aan Luuk de Jong een ideaal aanspeelpunt. Je hebt alleen wel spelers nodig die dan voor de tweede bal kunnen gaan. Zou Lang dat kunnen? Misschien wel. En Pericic zou het ook kunnen. Maar dan houdt je het minder breed.carpebios schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:48:
[...]
Dat snap ik ook niet echt, alsmaar dat heen en weer gepass waardoor de gehele verdediging met hun moeder daar weer staat.
Of Saibari moet voor de tweede bal gaan. Ik weet niet of hij daarvoor de goede speler is.
hoogstens een zimbabwaanse dollar waard, geen pingel.
carpebios schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:06:
Schiet nou eens zelf!!!!!
Saibari had zelf moeten gaan
Dat is ook zelfvertrouwen
Wat is de koers?!HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:06:
[...]
hoogstens een zimbabwaanse dollar waard, geen pingel.
Ja maar hoop dat het druk zetten nu wat langer duurt dan 5 minutentoolkist schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:06:
Volgens mij is Bosz boos geweest in de rust.
Ik erger mij vooral aan de framerate. Het valt mij op dat die niet 50fps is, dat was bij de vorige ook zo. Het is alsof het schokt.Megupe schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 21:49:
PSV speelt zichzelf telkens het fuik van Juve en zichzelf in. Lang en perisic staan bij een (afgeslagen) aanval ook in de 16 waar het bomvol is en dan kan je de bal ook niet meer kwijt.
En dit topic is niet om Brabanders af te zeiken. Zeiksnorren heb je overal, gezellige mensen ook. Waar i vandaan kom uit Noord Holland is doorgaans men ook wat stugger dan in de randstad.
Ergeren jullie je ook zo erg aan die reclame met Jurgen Klopp?
1 ZWG = 0.0362755 EUR eeeeh de koers is dat PSV iets enthousiaster begonnen is aan de tweede helft. nu nog dat laatste passje.
Lol, bij deze stand is dat wel meer waard!HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:10:
[...]
1 ZWG = 0.0362755 EUR eeeeh de koers is dat PSV iets enthousiaster begonnen is aan de tweede helft. nu nog dat laatste passje.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
:strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large)
Laten we ernaar over ophouden. Ik vind het wel niet zo leuk dat je het steeds moet herhalen, maar goed, whatever makes you happy.
ik mute het geluid en zet verse thee in de rust en kijk niet eens naar die bandbreedte vervuiling genaand reclame op de tv.HollowGamer schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:08:
[...]
Ik erger mij vooral aan de framerate. Het valt mij op dat die niet 50fps is, dat was bij de vorige ook zo. Het is alsof het schokt.
en BAM.
Deze stand vraagt om drastische maatregelen.. Ik zet m'n tv uit. Wie weet helpt hetcarpebios schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:10:
[...]
Lol, bij deze stand is dat wel meer waard!
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken