Lang en Perisic luisteren goed naar je. Wat een aanval.sNielz123 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:09:
Dit is wel de fase dat je hem moet maken
Dat is snel, die had je al klaar staan in een tabblad
Prachtige goal!
Mooie assist en super afgemaakt
Mooie assist en super afgemaakt
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat een heerlijke aanval zeg. Prachtig van Lang en Perisic.
Lol, hahaha, Perišić hoorde je tv uit gaan!toolkist schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:11:
[...]
Deze stand vraagt om drastische maatregelen.. Ik zet m'n tv uit. Wie weet helpt het
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Lekkere goal hoor!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Neen, wel een huilend plaatje!Harribo schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:12:
[...]
Dat is snel, die had je al klaar staan in een tabblad
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mooie passeer actie, mooie pass en heerlijk afgerond. Klasse hoor.
Flickr PSN ID= cheironnl
Nog 1 graag!
Juventus niet terug laten komen
Juventus niet terug laten komen
Ga gewoon juichen ipv zeiken, als je de humor niet begrijpt is niet mijn probleem. Joe joeHollowGamer schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:11:
[...]
Laten we ernaar over ophouden. Ik vind het wel niet zo leuk dat je het steeds moet herhalen, maar goed, whatever makes you happy.
Lang bijna!
De pass van Mauro was al goedDutchOwnage schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:12:
Wat een heerlijke aanval zeg. Prachtig van Lang en Perisic.
Perišić neemt echt het hele team mee, prachtig.
Perisic toch een fijne speler he?
Blijft gewoon koel in dit soort situaties
Blijft gewoon koel in dit soort situaties
Waarom heeft Kelly nog geel?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Die Italianen zijn nu net gekookte spaghetti, het glijdt hen uit handen als PSV zo door gaat.
Bijzonder dat die Conceição die bij Ajax niet voldeed, hun gevaarlijkste speler tot nu toe is
Met de scheids van gister had juventus al 6 gele kaarten voor zeuren gehad. stelletje zeurpruimen.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Veerman, die moest erin he!
Luuk, jonge! Het zit niet mee!
Hoop dat Psv dit vasthoudt, dan gaat het wel lukken denk ik
Wat een kansen zeg. Maar het gelukje wat je soms nodig hebt is er niet.
Dit PSV had dat doelpunt echt nodig. Nu doordrukken!
Til er straks in, hopen dat hij hem maakt. Eens zien of hij dan kan juichen
Kolere wat een pegel, komen ze nu alsnog goed weg?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Buitenspel?
Zo, die was hard!
Flickr PSN ID= cheironnl
Beste kwartiertje van dit jaar voor PSV.
Die is uit!carpebios schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:18:
de Jong moet echt eens gaan scoren. Zo weinig goals.
@toolkist tv uit!
Arendsoog zeg, wat een kanonskogel.
Hoe is dat buitenspel dan? PSV kopte die bal toch weg?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De vrije trap, toen die werd genomen was iemand buitenspel.Gonadan schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:21:
Euh, zelf kijken? Kak, dat is een doelpunt dan.
Hinderlijk buitenspel. Hij passt hem naar die spelerGonadan schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:21:
Oei....
Is dit dan een vorm van hinderlijk buitenspel ofzo?
Flickr PSN ID= cheironnl
Nou en? Die knakker was niet betrokken bij de bal en zijn pad.ElPaco schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:22:
[...]
De vrije trap, toen die werd genomen was iemand buitenspel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Pfffffff, PSV PSV PSV.
Niet meerLZ86 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:22:
We gaan verlengen met deze stand toch?
Elect a clown, expect a circus.
Goh bij psv Feyenoord was het geen hinderlijk buitenspel
*rent weg
*rent weg
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ja, geen uitgeneuzel meer.LZ86 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:22:
We gaan verlengen met deze stand toch?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja kan ook niet anders. Jammer voor PSV, laat je niet van je stuk brengen.
Die buitenspelregel is niet meer uit te leggen…volstrekte willekeur
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Het blijft de vraag wanneer je deelneemt aan het spel of niet. Dat je hier een doelpunt toekent is niet raar maar je kan ook opteren dat hij wel deelneemt aan het spel aangezien hij in enige mate naar de bal toe poogt te gaan.Gonadan schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:22:
[...]
Nou en? Die knakker was niet betrokken bij de bal en zijn pad.
PSV kan moeilijk scoren en geven de doelpunten weg alsof het snoep is.
Mooi doelpunt wel, lekkere pegel.
Elect a clown, expect a circus.
Naja, deze goal was niet te verdedigen.carpebios schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:24:
PSV kan moeilijk scoren en geven de doelpunten weg alsof het snoep is.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Damn, zit de laatste minuten van LIV te kijken.
Mis van alles lol. Er is nog tijd, en bij Milan zagen ze hem ook niet aankomen.
Mis van alles lol. Er is nog tijd, en bij Milan zagen ze hem ook niet aankomen.
Hoezo? Die Juve speler deed totaal niks in die aanval, en die bal kwam amper bij hem in de buurt.PatrickC schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:23:
Mwah, helaas volkomen terecht goedgekeurd.PatrickC schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:23:
PSV moet sneller schieten! Meer kans op handballen in de 16!
Dan kijk ik deze wedstrijd wel door een rood-witte bril, maar bij een vrije trap als deze zou je zeggen dat de hele groep waar de bal in land toch gewoon actief deelneemt aan het spel?Napo schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:24:
[...]
Het blijft de vraag wanneer je deelneemt aan het spel of niet. Dat je hier een doelpunt toekent is niet raar maar je kan ook opteren dat hij wel deelneemt aan het spel aangezien hij in enige mate naar de bal toe poogt te gaan.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Hij springt naar de bal toe. Dat vind ik best wel deelnemen eigenlijk.Qu3st schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:25:
[...]
Hoezo? Die Juve speler deed totaal niks in die aanval, en die bal kwam amper bij hem in de buurt.
Flickr PSN ID= cheironnl
Hij gaf nog een duwtje en de bal werd een meter bij hem vandaan gekopt. Zeg het maar.Qu3st schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:25:
[...]
Hoezo? Die Juve speler deed totaal niks in die aanval, en die bal kwam amper bij hem in de buurt.
Ik had hem niet afgekeurd.
Hij ging toch naar de bal. Weet eerlijk gezegd niet wat de regel hierin is. Dus dr VAR zal het wel goed hebbenQu3st schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:25:
[...]
Ik zou zeggen dat je door daar zo te lopen je de verdediging actief beïnvloed, hij loopt in ieder geval niet weg van waar de bal beland.MaD_co schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:26:
[...]
Dan kijk ik deze wedstrijd wel door een rood-witte bril, maar bij een vrije trap als deze zou je zeggen dat de hele groep waar de bal in land toch gewoon actief deelneemt aan het spel?
Dat dat een grijs gebied is en blijft lijkt me evident.
Ik vrees gewoon dat dat doelpunt van Juventus terecht is
Maar er is nog tijd
Maar er is nog tijd
Maar de bal gaat wel in zijn richting. Dan vind ik dit buitenspel..... Ik ben amateur scheidsrechter, maar daar is geen VAR natuurlijk...Qu3st schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:25:
[...]
Die 1-1 heeft ze een mentale dreun gegeven, ik zie nu eerder Juve nog eentje erbij prikken.
Ik zie ze vooral bij Juve veel op de grond liggen.Vlassie1980 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:28:
Die 1-1 heeft ze een mentale dreun gegeven, ik zie nu eerder Juve nog eentje erbij prikken.
Hij is één van de 22, dus hij neemt inderdaad deel aan het spel.Napo schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:24:
[...]
Het blijft de vraag wanneer je deelneemt aan het spel of niet. Dat je hier een doelpunt toekent is niet raar maar je kan ook opteren dat hij wel deelneemt aan het spel aangezien hij in enige mate naar de bal toe poogt te gaan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij springt en valt al voor er contact is.
⏩ PVOutput☀️
Ja, allemaal stervende zwaantjes.HollowGamer schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:29:
[...]
Ik zie ze vooral bij Juve veel op de grond liggen.
Tsja, poog je nu context mee te nemen van de situatie of niet?Gonadan schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:30:
[...]
Hij is één van de 22, dus hij neemt inderdaad deel aan het spel.
Deze scheidsrechter laat al het theater van de Italianen toe. Trapt echt overal in. Dat haalt de snelheid uit het spel.
PSV moet nog wel even scoren. Ik vind het wel gunstig dat dubbele programma.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De bal ging over de buitenspel staande speler heen, degene die het duel aan ging met Boscagli was uiteindelijk heel iemand anders. Dan is het toch nooit buitenspel, anders kan je elke vrije trap van een vergelijkbare positie direct affluiten voortaan.
:strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large)
Oioioi!
Laten we heel even afwachten.. tegenwoordig juich ik niet meer zo snel.
Wow wat is Perisic goed!!
⏩ PVOutput☀️
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En nu de voorsprong, kom op nog 1!
Eindhovense bam.
Buitenspel of niet, gewoon nu lekker zo doorgaan PSV, dan boeit die 1-1 niet (moet je er nog wel even 1 erbij prikken)
Buitenspel of niet, gewoon nu lekker zo doorgaan PSV, dan boeit die 1-1 niet (moet je er nog wel even 1 erbij prikken)
Ik quote nu mijzelf voordat iemand anders het doet
Nu kunnen ze bij Juve niet meer vertragen. Nog één en dan kan PSV het bijna niet meer repareren.
⏩ PVOutput☀️
Perisic held!
Vond hem in zijn eerste paar wedstrijden niet zo goed. Dacht toen echt wat moeten we hier nu mee.
Boy I was wrong
Vond hem in zijn eerste paar wedstrijden niet zo goed. Dacht toen echt wat moeten we hier nu mee.
Boy I was wrong
Dit wordt een lange avond. Ik zeg all the way met pingels. Heerlijke CL avonden zeg.
Rot op met je VAR joh. Niets van hands aan
Flickr PSN ID= cheironnl
Loep erop. Kap ermee.Harribo schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:33:
Dit lijkt mij gewoon een doelpunt
Scheids, je mag ze ook een kaart geven voor het herhaaldelijk bij je komen zeuren van niet-aanvoerders........
⏩ PVOutput☀️
Zeker, dat is ongeveer het niveau van de bijdrage van die speler in de situatie.Napo schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:31:
Tsja, poog je nu context mee te nemen van de situatie of niet?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tja ligt eraan voor wie je bent he?
Er gaat zoveel geld in om
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken