Ja maar dan gaat Utrecht de CL intoolkist schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:48:
[...]
Als alternatief kan Ajax de EL winnen (niet dat dat gaat gebeuren), dan schuift die plek in de competitie toch ook door?
Ajax kan zijn trainer ook zomaar kwijtraken deze zomer. No wat dat Zlatan die huidige trainer laat zitten.
PSN: Finally_Chris
In Jans we trust!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die voorzet was echt puntgaaf. Die had elke gek wel afgemaakt.donleone83 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:47:
[...]
De voorzet van Bueno was ook om van te watertanden.
90% van de goal was die voorzet
Was het Leonne Stentler?Harribo schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:51:
*waarom moeten vrouwen ook altijd mij bellen onder een spannende wedstrijd... Zucht...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wordt er geloot voor de 1/8 finales? Ik begrijp dat het Inter of Arsenal wordt?
yupDutchOwnage schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:54:
Wordt er geloot voor de 1/8 finales? Ik begrijp dat het Inter of Arsenal wordt?
Verwacht wel een bod van 65 miljoen van Milan op Carranza.
Wat een prestatie van Feyenoord. Milan zal gerust niet in topvorm geweest, het enige wat telt is het resultaat. Karakter en onverzettelijkheid, heel knap.
Ik weet niet wat er met de Neserlandse ploegen is gebeurd de laatste vijf jaren. Met enige regelmaat een stunt en geen wedstrijden meer waar ze zich het kaas van het brood laten eten. Het zijn mooie tijden.
Ik weet niet wat er met de Neserlandse ploegen is gebeurd de laatste vijf jaren. Met enige regelmaat een stunt en geen wedstrijden meer waar ze zich het kaas van het brood laten eten. Het zijn mooie tijden.
De laatste keer dat Feyenoord na de winterstop een tweeluik won in de ECI/CL werd het toernooi ook gewonnen. Dat belooft wat.
— Michel Abbink (@sportzeloot) 18 februari 2025
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
met name domheid van TheoDeKever schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:55:
Wat een prestatie van Feyenoord. Milan zal gerust niet in topvorm geweest, het enige wat telt is het resultaat. Karakter en onverzettelijkheid, heel knap.
Doe maar inter. Dat stadion speelt wel lekker.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik kon helaas niet eerder kijken dan vanaf de 85e minuut. Zie net die schwalbe van Hernandez, wat een debiel
Twente komt eraan!
Geef die scheidsrechter ook maar een miljoen. Wat floot die goed zeg!
Wat is die van Basten een zure hond zeg.
Hij krijgt het gewoon zijn bek niet uit om Feyenoord te feliciteren. Blijft maar negatief doen.
Hij krijgt het gewoon zijn bek niet uit om Feyenoord te feliciteren. Blijft maar negatief doen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Had ie al gekregen daarom floot ie zoAgent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:58:
Geef die scheidsrechter ook maar een miljoen. Wat floot die goed zeg!
Is toch niet gek als Ajacied zijnde? Jij gunt Ajax toch ook niks? En al helemaal niet tegen z'n oude liefde.Rubman schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:58:
[ Voor 44% gewijzigd door chim0 op 18-02-2025 21:01 ]
Mwah. Hij was afgelopen jaren best pro Feyenoord. Maar hij kan ook enorm stug doen.Rubman schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:58:
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ervaringen uit het verleden enzo. Laten we wel wezen, de volgende wedstrijden zijn over 2 en 3 weken al. De ziekenboeg is vol. Ook Feyenoord (Reed) heeft nog een rode kaart. En de tegenstanders zijn zwaarder.
Alweer reclame..
Gefeliciteerd FEY fans, maar ook het Nederlands voetbal.
Gefeliciteerd FEY fans, maar ook het Nederlands voetbal.
Zit er nogal in bij die man, helaas. Die is niet voor de Nederlandse club en trots op resultaten daarvan, maar tegen een andere club dan de zijne. I.m.o. een kleine man wat dat betreft.Rubman schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:58:
En zeker hij heeft wel eens positief gedaan met het goede Feyenoord onder Slot, maar dat heeft toen ook heel lang geduurd.
[ Voor 12% gewijzigd door jbdeiman op 18-02-2025 21:01 ]
Ja vond hem nu vooral het negatieve benadrukken.OMX2000 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:59:
[...]
Mwah. Hij was afgelopen jaren best pro Feyenoord. Maar hij kan ook enorm stug doen.
Prachtig dit, Fey op karakter, een goeie scheids en veel karma
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
aub niet we hebben ons portie italo's wel gehad nu zeg pffffAgent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:57:
Doe maar inter. Dat stadion speelt wel lekker.
Van Basten zei anders dat Feyenoord het heel knap gedaan heeft.
Ik mag hem wel
Ik mag hem wel
Heerlijk om zo’n poep club met die aanstellers een keer op hun plek te zetten.
Milan heeft het uiteindelijk aan zichzelf te wijten... Zoveel kansen ook missen
Die 11 miljoen premie waar hier over gesproken wordt. Is dat alleen al voor het bereiken van de 1/8 finale of de hele campagne tot nu toe?
Eindelijk een keer karma voor een Italiaanse club.Agent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:01:
Zou het trauma nu klaar zijn?
valt wel mee, expected goals maar een fractie meer dan Feyenoord.Harribo schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:03:
Milan heeft het uiteindelijk aan zichzelf te wijten... Zoveel kansen ook missen
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Alleen de 1/8e finale bereikenDutchOwnage schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:03:
Die 11 miljoen premie waar hier over gesproken wordt. Is dat alleen al voor het bereiken van de 1/8 finale of de hele campagne tot nu toe?
[ Voor 191% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 18-02-2025 21:12 ]
Wat een bedragen zeg. Feyenoord moet echt 3e worden en dan hopen.
De tandjes, die van Basten zit erbij alsof het Nederlands elftal de WK finale heeft verloren. Wat een onwijs zure vent is dat.
per aspera ad astra
Ik kom het niet zien, want gratis Ziggo sport is kansloos.Rubman schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:00:
[...]
Ja vond hem nu vooral het negatieve benadrukken.
Verder, dit is een zwaar gehavend Feyenoord.
Je mist, Hwang, Timber, Hartman, Bijlow, Ueda, Nieuwkoop, Lotomba en Zerrouki.
Dus als ze met het lelijkste voetbal gelijk spelen gespeeld in San Siro is het nog een mooie prestatie.
Als hij echt een Ajacied zou zijn had ie allang ja gezegd tegen een functie bij Ajax.chim0 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:59:
Is toch niet gek als Ajacied zijnde? Jij gunt Ajax toch ook niks? En al helemaal niet tegen z'n oude liefde.
Zerrouki missen we bij Twente nog steeds niet, dat zal toch voor Feyenoord eigenlijk ook wel opgaan?OMX2000 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:08:
[...]
Ik kom het niet zien, want gratis Ziggo sport is kansloos.
Dus als ze met het lelijkste voetbal gelijk spelen gespeeld in San Siro is het nog een mooie prestatie.
Afgelopen week was de 1e keer in tijden dat ie iets positiefs over Ajax gezegd heeft. Kostte hem ongetwijfeld ook genoeg moeite.LAD93 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:07:
De tandjes, die van Basten zit erbij alsof het Nederlands elftal de WK finale heeft verloren. Wat een onwijs zure vent is dat.
Het kan mij niet schelen of daar een ex-Ajax en AC Milan speler zit, maar je bent daar als NEDERLANDER om te praten over een NEDERLANDSE club die een Italiaanse topclub heeft uitgeschakeld in de CL. Praat met meer respect, Van Basten.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Is ie gevraagd dan? Denk ook niet dat ie wil samenwerken met al die onbenullen daar, maar dat geldt voor meer "grote Ajacieden". Ze doen het blijkbaar niet voor niets niet.toolkist schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:09:
[...]
Als hij echt een Ajacied zou zijn had ie allang ja gezegd tegen een functie bij Ajax.
Idd, die zien we graag vertrekken of de bank warmhouden.ZieMaar! schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:09:
[...]
Zerrouki missen we bij Twente nog steeds niet, dat zal toch voor Feyenoord eigenlijk ook wel opgaan?
Bereiken volgende ronde.DutchOwnage schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:03:
De campagne tot nu toe heeft 50 miljoen opgeleverd
Och dat soort statistieken... Dat zegt mij weinig. Leuk wrs als je wilt gokken.ph4ge schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:05:
[...]
valt wel mee, expected goals maar een fractie meer dan Feyenoord.
Ik kijk naar de kansen die Milan heeft gecreëerd, dat zijn er 18 waarvan er zeker meerdere in konden.
Ik zou als Milanees balen van mijn dure vedetten die zoveel kansen missen. Felix voorop had ik het idee.
Tja, hoe zou dat nou komen. Milan ging natuurlijk alles op alles spelen en gaf alle ruimte weg op het eind. Op 3 kwart van de wedstrijd lag dat percentage veel verder uit elkaar. Puur alleen naar zo'n stom getalletje kijken heb je niks aan.ph4ge schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:05:
[...]
valt wel mee, expected goals maar een fractie meer dan Feyenoord.
Ik gun Ajax prima door in Europa dat is uiteindelijk beter voor het Nederlandse voetbal. Gun ze in de eredivisie niks iddchim0 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:59:
[...]
Had ie al gekregen daarom floot ie zo
[...]
Is toch niet gek als Ajacied zijnde? Jij gunt Ajax toch ook niks? En al helemaal niet tegen z'n oude liefde.
Maar als je daar alleen zit om een club die je niet mag te becomenteren kom dan niet of nog beter nodig hem gewoon niet uit want slaat nergens op.
Sorry, maar dat slaat nergens op. Je behoort daar min of meer neutraal te zitten, ook al heeft hij een Ajax/Milan verleden. Ik heb niks met Ajax, maar stond op de banken in 18/19. Respect hebben voor de prestaties van een Nederlandse club heet dat, of dat Ajax/Feyenoord/PSV of het B-elftal van FC Bergeijk is.Is toch niet gek als Ajacied zijnde? Jij gunt Ajax toch ook niks? En al helemaal niet tegen z'n oude liefde.
Top, echt goed voor Feyenoord.Agent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:12:
[...]
Kunnen ze misschien een keer van dat gammele stadion af
Verwijderd
Zeker na de AS Roma debacles.Agent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:01:
Verwijderd
Ik heb helemaal niks met Ajax, zelf af en toe een hekel aan maar Europees mogen ze alles winnen van mij. Goed voor het NL voetbal en mijn mening doet er niet toeMaarten_E schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:13:
[...]
Sorry, maar dat slaat nergens op. Je behoort daar min of meer neutraal te zitten, ook al heeft hij een Ajax/Milan verleden. Ik heb niks met Ajax, maar stond op de banken in 18/19. Respect hebben voor de prestaties van een Nederlandse club heet dat, of dat Ajax/Feyenoord/PSV of het B-elftal van FC Bergeijk is.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2025 21:15 ]
ACM had 1 expected goal, en 1 doelpunt, net als Feyenoord. Dat duidt gewoon niet op veel gemiste kansen (over en weer)Dingdong schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:13:
[...]
Tja, hoe zou dat nou komen. Milan ging natuurlijk alles op alles spelen en gaf alle ruimte weg op het eind. Op 3 kwart van de wedstrijd lag dat percentage veel verder uit elkaar. Puur alleen naar zo'n stom getalletje kijken heb je niks aan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wij hebben zo’n hocus pokus beleid. Geld voor Hateboer was er niet ( 3 miljoen). Ik heb het idee dat er achter de schermen enorm veel wordt afbetaald zodat de club weer eigen zeggenschap heeft.Harribo schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:13:
[...]
Top, echt goed voor Feyenoord.
Kunnen ze misschien een keer van dat gammele stadion af
Altijd vertrouwen gehouden, zeker na het tegendoelpunt na 38 secondenAgent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:12:
[...]
Bereiken volgende ronde.
Maar wat lekker zeg! En het geld is natuurlijk ook heel fijn! Hopen dat ze dit nu ook doorzetten in het weekend, zou ijg flinke motivatie boost moeten zijn
10 second ninja DONE
Zerrouki mis ik niet.OMX2000 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:08:
[...]
Ik kom het niet zien, want gratis Ziggo sport is kansloos.
Club Brugge gelijk al voor tegen Atalanta... Kon wel eens een verdrietige avond worden voor nog meer Italianen
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 18-02-2025 21:18 ]
Nou ja dat laatste is natuurlijk belangrijker.Agent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:16:
[...]
Wij hebben zo’n hocus pokus beleid. Geld voor Hateboer was er niet ( 3 miljoen). Ik heb het idee dat er achter de schermen enorm veel wordt afbetaald zodat de club weer eigen zeggenschap heeft.
Ik vind Feyenoord een goed team hebben mits compleet. Goede spits missen ze nog nu. Maar zie de toekomst rooskleurig in voor hun.
Is toch logisch? Als Ajacied en Milanees zijnde verlies je van Feyenoord. Dat haat ie als de pest. Als annalist moet je dan professioneel blijven maar als mens begrijp ik het heel goed. Zeker bij iemand als Van Basten zit veel frustratie, denk ik, door die blessure die zijn carrière abrupt heeft beëindigd.LAD93 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:07:
Ik weet nog goed jaren geleden toen Ajax bij de Graafschap kampioen kon worden, toen El Ghazi erin kwam op het eind en ze gelijk hadden gespeeld. Volgens mij is toen uiteindelijk PSV kampioen geworden als ik me niet vergis. Ik werd toen he-le-maal leip. Heb toen ook heel m'n kamer verbouwd. Werd echt helemaal gek.
Dit is volgens mij precies wat er speelt, tot die tijd moet er extra zuinig worden gedaan. Er is veel meer geld vanuit transfers enzo binnengekomen dan eruit is gegaan, maar toch houdt het niet over financieel gezien lijkt het wel.Agent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:16:
[...]
Wij hebben zo’n hocus pokus beleid. Geld voor Hateboer was er niet ( 3 miljoen). Ik heb het idee dat er achter de schermen enorm veel wordt afbetaald zodat de club weer eigen zeggenschap heeft.
Ik hoop het in elk geval dat het zoiets is
Maar waarvoor was nu in vredesnaam die rode kaart.
@chim0 dan zit hij daar toch gewoon als verkeerde man, snap emotie, maar kom op je support toch een Nederlandse club die verder komt in Europa, al is het schubbekutteveen waar je ooit van de bank bent gestuurd in de F-jes.
@chim0 dan zit hij daar toch gewoon als verkeerde man, snap emotie, maar kom op je support toch een Nederlandse club die verder komt in Europa, al is het schubbekutteveen waar je ooit van de bank bent gestuurd in de F-jes.
Maar kan jij daardoor nu niet voor Feyenoord juichen? Als je jezelf zo groot vind als Van Basten dan moet je je hier toch overheen kunnen zetten.chim0 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:20:
[...]
Is toch logisch? Als Ajacied en Milanees zijnde verlies je van Feyenoord. Dat haat ie als de pest. Als annalist moet je dan professioneel blijven maar als mens begrijp ik het heel goed. Zeker bij iemand als Van Basten zit veel frustratie, denk ik, door die blessure die zijn carrière abrupt heeft beëindigd.
Ik weet nog goed jaren geleden toen Ajax bij de Graafschap kampioen kon worden, toen El Ghazi erin kwam op het eind en ze gelijk hadden gespeeld. Volgens mij is toen uiteindelijk PSV kampioen geworden als ik me niet vergis. Ik werd toen he-le-maal leip. Heb toen ook heel m'n kamer verbouwd. Werd echt helemaal gek.
Niemand. Dan heb ik liever Zechiel en Milambo die ff kut spelen en er volgend jaar staan.
Dat jij er als supporter zo mee omgaat snap ik, maar van iemand als van Basten mag je toch een wat pro-Nederlandse bril verwachten. Of moeten we dan Jan Boskamp naast hem zetten om de boel recht te trekken?chim0 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:20:
[...]
Is toch logisch? Als Ajacied en Milanees zijnde verlies je van Feyenoord. Dat haat ie als de pest. Als annalist moet je dan professioneel blijven maar als mens begrijp ik het heel goed. Zeker bij iemand als Van Basten zit veel frustratie, denk ik, door die blessure die zijn carrière abrupt heeft beëindigd.
per aspera ad astra
Mitchell ook een stevige speler zeg. Goede timings met die slidings etc. Had Vinicius toen ook in zn broekzak met Costa rica
Dat begrijp ik ook, maar gedraag je dan professioneel. Je wordt betaald daar om te becommentariëren bij een wedstrijd van een Nederlandse club. Weliswaar tegen je oude liefde, maar het publiek zal grotendeels voor Feyenoord zijn (of op zijn minst voor de NLse club). Read the room.chim0 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:20:
[...]
Als het tot Feyenoord-Liverpool/Dortmund zou komen in de finale, ik heb zelf wat meer met de laatste 2 clubs dan Feyenoord. Ik sta hier even hard te gillen als Feyenoord wint hoor!
Daar heb ik dan weer niks mee. Mij interesseren eigenlijk alleen de clubs waar ik voor ben. Heb ook weinig met het Nederlands elftal en ben altijd blij als zo'n EK of WK voorbij is, zodat we weer lekker naar de competitie kunnen.Rubman schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:13:
[...]
Ik gun Ajax prima door in Europa dat is uiteindelijk beter voor het Nederlandse voetbal.
Valt iets voor te zeggen. Hadden ze misschien idd beter niet kunnen doen. Ja, ik kijk Bulgaarse televisie dus ik krijg het niet mee, maar kan me voorstellen Marco kennende wat er nu door hem heen gaat.Maar als je daar alleen zit om een club die je niet mag te becomenteren kom dan niet of nog beter nodig hem gewoon niet uit want slaat nergens op.
Nee totaal niet. Waarom moet ik juichen voor Feyenoord? Waarom moet ik met de meute meelopen en blij zijn voor Europa? Heb daar niks mee. Ajax heb ik wat mee dan juich ik. Vind het echt bizar dat je wordt aangekeken als e.o.a. laat ik maar niet zeggen wat omdat je niet meeloopt met de meute.jbdeiman schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:23:
[...]
Maar kan jij daardoor nu niet voor Feyenoord juichen? Als je jezelf zo groot vind als Van Basten dan moet je je hier toch overheen kunnen zetten.
En ik vind mezelf zeker niet even groot als Van Basten. Verre van zelfs..
Ja maar juist dat vind ik irritant, dat typische Nederlandse hossende van links naar rechts achter mekaar lopen mentaliteit. Je bent voor een club en tegen een andere club, zeker wanneer het de aartsrivaal betreft. Als Ajax verliest of staat te stuntelen, heb jij toch ook leedvermaak? "Goed voor het Nederlands voetbal" heb ik weinig mee, ik kijk puur naar mijn club.LAD93 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:25:
[...]
Dat jij er als supporter zo mee omgaat snap ik, maar van iemand als van Basten mag je toch een wat pro-Nederlandse bril verwachten. Of moeten we dan Jan Boskamp naast hem zetten om de boel recht te trekken?
[ Voor 18% gewijzigd door chim0 op 18-02-2025 21:43 ]
Wat een haat op Zerrouki, die heeft zijn belofte niet ingelost inderdaad. Maar heeft ook een paar prima Europese wedstrijden gespeeld voor Feyenoord.Agent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:24:
[...]
Niemand. Dan heb ik liever Zechiel en Milambo die ff kut spelen en er volgend jaar staan.
Juist als hij speelt kun je hem verkopen.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Verschillen dus op dat eerste punt (naast welke club we supporten) ik vind EK WK altijd wel leuk.chim0 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:28:
[...]
Daar heb ik dan weer niks mee. Mij interesseren eigenlijk alleen de clubs waar ik voor ben. Heb ook weinig met het Nederlands elftal en ben altijd blij als zo'n EK of WK voorbij is, zodat we weer lekker naar de competitie kunnen.
[...]
Valt iets voor te zeggen. Hadden ze misschien idd beter niet kunnen doen. Ja, ik kijk Bulgaarse televisie dus ik krijg het niet meer, maar kan me voorstellen Marco kennende wat er nu door hem heen gaat.Maar puur als mens, moet jij het ook wel begrijpen dat ie er nu zo bij zit.
Snap het wel hoor, daarom ze hadden hem gewoon niet moeten uitnodigen als "neutrale" gast. Of een Gezellige Boskamp ernaast ofzo.
He wat jij *beuk* en lachen.
Een andere NLe club dan Ajax die het goed doet in Europa betekent meer aanzien voor de ED, betere spelers, een betere divisie en is dus ook goed voor Ajax.chim0 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:28:
[...]
Daar heb ik dan weer niks mee. Mij interesseren eigenlijk alleen de clubs waar ik voor ben. Heb ook weinig met het Nederlands elftal en ben altijd blij als zo'n EK of WK voorbij is, zodat we weer lekker naar de competitie kunnen.
[...]
Valt iets voor te zeggen. Hadden ze misschien idd beter niet kunnen doen. Ja, ik kijk Bulgaarse televisie dus ik krijg het niet meer, maar kan me voorstellen Marco kennende wat er nu door hem heen gaat.Maar puur als mens, moet jij het ook wel begrijpen dat ie er nu zo bij zit.
[...]
Nee totaal niet. Waarom moet ik juichen voor Feyenoord? Waarom moet ik met de meute meelopen en blij zijn voor Europa? Heb daar niks mee. Ajax heb ik wat mee dan juich ik. Vind het echt bizar dat je wordt aangekeken als e.o.a. laat ik maar niet zeggen wat omdat je niet meeloopt met de meute.
En ik vind mezelf zeker niet even groot als Van Basten. Verre van zelfs..
[...]
Ja maar juist dat vind ik irritant, dat typische Nederlandse hossende van links naar rechts achter mekaar lopen mentaliteit. Je bent voor een club en tegen een andere club, zeker wanneer het de aartsrivaal betreft. Als Ajax verliest of staat te stuntelen, heb jij toch ook leedvermaak? "Goed voor het Nederlands voetbal" heb ik weinig mee, ik kijk puur naar mijn club.
Ik heb een grafhekel aan Ajax, maar ik sta gewoon voor ze op de banken als ze het goed doen in Europees verband. Daar wordt namelijk iedereen in de ED beter van.
Als Ajax het slecht doet in de ED? Natuurlijk lach ik me dan suf. Maar in Europees verband hoop ik dat ze ver komen.
[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 18-02-2025 21:36 ]
Heeft bij Atletico uit en Lazio thuis alleen goed gespeeld. De rest was slechter dan slecht.nocalimero schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:31:
[...]
Wat een haat op Zerrouki, die heeft zijn belofte niet ingelost inderdaad. Maar heeft ook een paar prima Europese wedstrijden gespeeld voor Feyenoord.
Juist als hij speelt kun je hem verkopen.
Mwah. Hij heeft ook in de eredivisie degelijk gespeeld, maar in het spel wat Feyenoord speelt komt ie niet goed uit de verf. Bij Twente liep het een stuk beter voor hem.Agent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:34:
[...]
Heeft bij Atletico uit en Lazio thuis alleen goed gespeeld. De rest was slechter dan slecht.
Nog even op terugkomende,DutchOwnage schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:03:
https://www.ad.nl/voetbal...hampions-league~a45c7082/
Het AD vroeg zich het ook af
O.a. als algemeen directeur.chim0 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:11:
[...]
Is ie gevraagd dan? Denk ook niet dat ie wil samenwerken met al die onbenullen daar, maar dat geldt voor meer "grote Ajacieden". Ze doen het blijkbaar niet voor niets niet.
Toch nog effe: Die Pascal Bosschaert, die weet toch ook niet wat hij meemaakt? Had tegen hem in augustus gezegd: "In februari zit jij op de bank bij de A-selectie tegen AC Milan in de tussenronde in de CL, en dat tweeluik win je terwijl Gimenez tegen je scoort."
Gefeliciteerd Feyenoorders, dit had ik met de vroege 1-0 totaal niet verwacht. Belangrijke centen binnengeharkt
En hoe worden we beter dan? Als een speler goed is, wordt ie meteen weggekocht naar het buitenland en blijven we met B-garnituur over. Wij in NL kunnen niet mee met het grote Europese geld anders had er wel een Messi of Ronaldo gespeeld bij Ajax, Feyenoord of PSV.LZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:34:
[...]
Daar wordt namelijk iedereen in de ED beter van.
Maar goed, het is knap hoor van Feyenoord. Zeker weten! Wel heel bijzonder Bayern, City en Milan, maar ja dit soort momenten heb je eens in je leven en moet je idd van genieten. Alleen als ik m'n Ajax hart mag laten spreken, ja dan haat ik het als de pest natuurlijk want die vindt dat wij in CL horen en Feyenoord in EL maar dat zal andersom ook zijn.
Mja, dan voelt ie zich te goed om met al die onbenullen te werken, die er de ballen verstand van hebben en ergens snap ik dat ook wel. Is wel jammer hoor, zie het liever ook anders maar ja gewoon oogkleppen op en voor het kampioenschap gaan. Hoeft niet mooi van mij deze keer
De C selectieMaarten_E schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:39:
Toch nog effe: Die Pascal Bosschaert, die weet toch ook niet wat hij meemaakt? Had tegen hem in augustus gezegd: "In februari zit jij op de bank bij de A-selectie tegen AC Milan in de tussenronde in de CL, en dat tweeluik win je terwijl Gimenez tegen je scoort."
70 miljoen dus inclusief kaartverkoop etcLZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:38:
[...]
Nog even op terugkomende,
https://www.ad.nl/voetbal...hampions-league~a45c7082/
Het AD vroeg zich het ook af
Omdat je met CL inkomsten meer salaris kan bieden en interessanter wordt voor betere spelers dan er nu rondlopen. Natuurlijk geen Messi's of Ronaldo's, maar een stapje daaronder bijvoorbeeld. En daarmee haal je dan weer méér punten en geld binnen om zo een weg verder omhoog in te slaan.chim0 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:42:
[...]
En hoe worden we beter dan? Als een speler goed is, wordt ie meteen weggekocht naar het buitenland en blijven we met B-garnituur over. Wij in NL kunnen niet mee met het grote Europese geld anders had er wel een Messi of Ronaldo gespeeld bij Ajax, Feyenoord of PSV.
Maar goed, het is knap hoor van Feyenoord. Zeker weten! Wel heel bijzonder Bayern, City en Milan, maar ja dit soort momenten heb je eens in je leven en moet je idd van genieten. Alleen als ik m'n Ajax hart mag laten spreken, ja dan haat ik het als de pest natuurlijk want die vindt dat wij in CL horen en Feyenoord in EL maar dat zal andersom ook zijn.
[...]
Mja, dan voelt ie zich te goed om met al die onbenullen te werken, die er de ballen verstand van hebben en ergens snap ik dat ook wel. Is wel jammer hoor, zie het liever ook anders maar ja gewoon oogkleppen op en voor het kampioenschap gaan. Hoeft niet mooi van mij deze keer
Dat je niet direct meekan met La Liga, Premier league of Bundesliga ok. Maar Italië, portugal, Frankrijk moeten toch wel te achterhalen zijn. Daar zitten we op momenten echt niet zo enorm ver achter. In Portugal en Frankrijk zijn er eigenlijk maar een handvol teams die enig niveau hebben, de rest is matig. Italië idem.
[ Voor 10% gewijzigd door LZ86 op 18-02-2025 21:48 ]
Italië ben je al voorbijLZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:46:
[...]
Omdat je met CL inkomsten meer salaris kan bieden en interessanter wordt voor betere spelers dan er nu rondlopen. Natuurlijk geen Messi's of Ronaldo's, maar een stapje daaronder bijvoorbeeld. En daarmee haal je dan weer méér punten en geld binnen om zo een weg verder omhoog in te slaan.
Dat je niet direct meekan met La Liga, Premier league of Bundesliga ok. Maar Italië, portugal, Frankrijk moeten toch wel te achterhalen zijn. Daar zitten we op momenten echt niet zo enorm ver achter. In Portugal en Frankrijk zijn er eigenlijk maar een handvol teams die enig niveau hebben, de rest is matig. Italië idem.
Die had zon & schild gebeld om je direct af te laten voeren.Maarten_E schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:39:
Maar dan heb je nog altijd zoiets als naam en status want stel dat Feyenoord hetzelfde salaris zou bieden aan een Joao Felix als Milan, zal zo'n Joao Felix altijd voor Milan kiezen omdat die een naam en geschiedenis heeft ook al spelen ze kaka op dit moment. Feyenoord heeft zo'n ventje nooit van gehoord en zal daar dus nooit voor kiezen.LZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:46:
[...]
Omdat je met CL inkomsten meer salaris kan bieden en interessanter wordt voor betere spelers dan er nu rondlopen. Natuurlijk geen Messi's of Ronaldo's, maar een stapje daaronder bijvoorbeeld. En daarmee haal je dan weer méér punten en geld binnen om zo een weg verder omhoog in te slaan.
Read dus rood omdat hij de bal wegschoot na fluitsignaal tegen een speler aan.
Volgens mij wordt een bal altijd weg gebeukt na fluitsignaal, tsja beetje dom als er dan net een speler van Milan tussen staat.
Opstootje daarna zorgde dus voor de respectievelijke rode kaart voor Read en gele kaart voor Leao.
Volgens mij wordt een bal altijd weg gebeukt na fluitsignaal, tsja beetje dom als er dan net een speler van Milan tussen staat.
Opstootje daarna zorgde dus voor de respectievelijke rode kaart voor Read en gele kaart voor Leao.
Feyenoord en Ajax zijn grote namen van vroeger hoor. In de tijden van Cruijff en de Kromme wonnen deze clubs een beetje alles wat er te winnen viel in Europa. Hebben zat status.chim0 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:50:
[...]
Maar dan heb je nog altijd zoiets als naam en status want stel dat Feyenoord hetzelfde salaris zou bieden aan een Joao Felix als Milan, zal zo'n Joao Felix altijd voor Milan kiezen omdat die een naam en geschiedenis heeft ook al spelen ze kaka op dit moment. Feyenoord heeft zo'n ventje nooit van gehoord en zal daar dus nooit voor kiezen.
Op dit moment zal de serie A nog wel interessanter zijn, ook vanwege de salarissen die ze kunnen bieden, maar komt dat bij elkaar in de buurt dan gaan andere krachten ook meedoen.
De Italianen worden aan gort geschopt door de Lage Landen. Meer ananas op pizza's *please*
Het gaat weer vooral over geld, maar wat toch veel belangrijker is de prestige.
Feyenoord staat weer op de kaart in Europa.
Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld Celtic en Rangers. Toch niet veel spelers die de Schotse competitie zullen kiezen boven misschien zelfs de Belgische competitie. Eens met je punt hoor, maar wanneer heeft de laatste ècht grote speler hier gespeeld?LZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:53:
[...]
Feyenoord en Ajax zijn grote namen van vroeger hoor. In de tijden van Cruijff en de Kromme wonnen deze clubs een beetje alles wat er te winnen viel in Europa. Hebben zat status.
Die coefficienten hebben Feyenoord en AZ toen vooral gepakt in de conference league seizoen. Frankrijk over de zeik omdat Feyenoord tegen Elsborg speelde ipv grotere tegenstanders.
Dan kan er toch wel een Ten Hagje van af voor een seizoentje of 2?Agent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:45:
[...]
70 miljoen dus inclusief kaartverkoop etc
Van Persie? Robben? Nog helemaal niet zo lang geledenMaarten_E schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:57:
[...]
Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld Celtic en Rangers. Toch niet veel spelers die de Schotse competitie zullen kiezen boven misschien zelfs de Belgische competitie. Eens met je punt hoor, maar wanneer heeft de laatste ècht grote speler hier gespeeld?
Of Ronaldo en Romario bij PSV
[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 18-02-2025 22:00 ]
Gelukkig op een positieve manier ipv eencelligen die een fontein in Rome staan te slopen.Advizor schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:55:
Wat een dieptepunt was dat en daar heb je gewoon nog steeds last van. Zelfde geld voor Nancy, nog steeds wordt je daarop afgerekend zoals bij Lille uit zonder supporters.DutchOwnage schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:00:
[...]
Gelukkig op een positieve manier ipv eencelligen die een fontein in Rome staan te slopen.
Antony? Vertrok voor 100 miljoen naar de volgende clubMaarten_E schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:57:
[...]
Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld Celtic en Rangers. Toch niet veel spelers die de Schotse competitie zullen kiezen boven misschien zelfs de Belgische competitie. Eens met je punt hoor, maar wanneer heeft de laatste ècht grote speler hier gespeeld?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
De CoLeague is een godsgeschenk geweest voor de Nederlandse clubs en heeft de bredere top toegestaan Europees weer kleur op de wangen te krijgen. Het resultaat betaalt zich dit seizoen uit.Agent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:57:
Die coefficienten hebben Feyenoord en AZ toen vooral gepakt in de conference league seizoen. Frankrijk over de zeik omdat Feyenoord tegen Elsborg speelde ipv grotere tegenstanders.
Ze stijgen allemaal boven zichzelf uit (PSV had wel geluk met een al geplaatst Liverpool en Ajax had verzaakt tegen dat RTS, anders hadden zij er veel beter voor gestaan in de EL, al is deze tussenuitslag zeker niet slecht)
Ajax heeft 1 keer de CL gewonnen Milan 7 keer. Maar Cruijff en Van Hanegem is te ver weg voor onze Snapchat boys. Ibra, Inzaghi, Kaka is toch wat dichterbij denk ik. Dat speelt denk ik wel allemaal mee. Het is echt status en dat shirt en ook vriendjes, denk ik. Bij Milan spelen nog andere bekende boys voor zo'n Felix bij Feyenoord niemand.LZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:53:
[...]
Feyenoord en Ajax zijn grote namen van vroeger hoor. In de tijden van Cruijff en de Kromme wonnen deze clubs een beetje alles wat er te winnen viel in Europa. Hebben zat status.
Klopt, maar waarschijnlijk kan zo'n Felix nergens anders heen dus ja dan maar daar.Op dit moment zal de serie A nog wel interessanter zijn, ook vanwege de salarissen die ze kunnen bieden, maar komt dat bij elkaar in de buurt dan gaan andere krachten ook meedoen.
Aino die is wel bij de knieën haha. Steek van de week! Heel goed gedaan, mein freund
Als staat Milan 18de en betaalt Feyenoord 5 miljoen per jaar aan salaris voor een spits, die spits zal altijd voor Milan kiezen. Klinkt krom, maar is wel zo. Is niet uit te leggen.Advizor schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:55:
[ Voor 27% gewijzigd door chim0 op 18-02-2025 22:10 ]
Bedoel qua kwaliteit van de speler. Compleet verzopen in de PL en voor 50 miljoen had iedere club hem ook al weg gedaan. Leuk dat hij nu een redemption arc bij Betis heeft, dat dan weer wel.Gynnad schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:02:
[...]
Antony? Vertrok voor 100 miljoen naar de volgende club
Waaaaaa wat een wedstrijd!!!! 😍😍
[ Voor 18% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 18-02-2025 22:05 ]
Ik bedoel meer van buitenaf. Ronaldo/Romario is ook al 30 jaar geleden. Dat geweldige Nederlandse spelers beginnen in Nederland, mag het hopen potverdrie.LZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:58:
[...]
Van Persie? Robben? Nog helemaal niet zo lang geleden
Of Ronaldo en Romario bij PSV
Er zijn vast wel voorbeelden te verzinnen, ik heb het even niet scherp.Maarten_E schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:07:
[...]
Ik bedoel meer van buitenaf. Ronaldo/Romario is ook al 30 jaar geleden. Dat geweldige Nederlandse spelers beginnen in Nederland, mag het hopen potverdrie.
Opa vertelt. De meeste spelers waar ik aan denk zijn al met pensioen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken