"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Deze scheidsrechter is prima hoor. Fluit uitstekend.D-e-n schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:20:
Natrappen is rood?
Trapt niet in veel van de duikelingen van de Italianen.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Het blijven Italianen. Soort van dan.Superkiwi schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:22:
[...]
Neuh, dit is wel kat in het bakkie hoor
Je bevestigt m'n punt... daarom maakte ik er nu heel Italie vanQuad schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:22:
[...]
In Rome zijn Feyenoordsupporters al niet welkom.
Inderdaad - heel verfrissend om als NL’se club gewoon een goeie scheids te hebben.nocalimero schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:22:
[...]
Deze scheidsrechter is prima hoor. Fluit uitstekend.
Trapt niet in veel van de duikelingen van de Italianen.
per aspera ad astra
Maar ze zijn slechts met tien. Geen zorgen.DutchOwnage schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:23:
[...]
Het blijven Italianen. Soort van dan.
Komt goed, geen Inzaghi bij Milan...Quad schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:21:
[...]
Nog even wachten tot de laatste fluitsignaal.
Gelukkig zijn het bij Feyenoord rasechte AriërsDutchOwnage schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:23:
[...]
Het blijven Italianen. Soort van dan.
[ Voor 82% gewijzigd door chim0 op 18-02-2025 20:29 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik ben er echt niet gerust op.Superkiwi schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:24:
[...]
Maar ze zijn slechts met tien. Geen zorgen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Niet vergeten dat dit nog steeds een B elftal is ....Rubman schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:28:
Het blijft weer billen knijpen want Feyenoord valt erg terug.
Noa lang is al onderweg!Trishul schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:28:
Komt goed, supporters van Feyenoord moeten nu luidkeels achter het team gaan staan
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Flickr PSN ID= cheironnl
Heerlijke scheids.
Cnocalimero schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:28:
[...]
Niet vergeten dat dit nog steeds een B elftal is ....
Onervarenheid druipt ervanaf.
Ze spelen het niet bepaald slim uit inderdaad.Joostje123 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:33:
Waarom gaan ze niet gewoon naar de corner vlag...
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat zag je al aan de scheids. Het is toch heerlijk een goede scheids te hebben,carpebios schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:34:
5 minuten, dit is de ED niet!!!!!!
nggyu nglyd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wel met een vervelende megafoon....Quad schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:38:
Qua publiek lijkt het de hele avond wel alsof Feyenoord thuis speelt.
Ik hoor alleen maar zo'n megafoonfiguurQuad schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:38:
Qua publiek lijkt het de hele avond wel alsof Feyenoord thuis speelt.
Dat is toch echt de ArenA waar die megafoon tokkie is
nggyu nglyd
Die vindt ik bij jullie ook altijd mega irritant hoor
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Daarom dus...LZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:39:
[...]
Dat is toch echt de ArenA waar die megafoon tokkie is
Ik kan vannacht niet op mijn buik slapen.
Echt niet verwacht dit. Wat een achtbaan dit seizoen.
XXXVI
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Flickr PSN ID= cheironnl
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat heerlijk dit.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Verwijderd
46 met de transfersom van giminez erbijAgent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:41:
11 MILJOEN HAHAHAHAHA
nggyu nglyd
Beter niets te verwachten en toch te halen.
domme read nog daar.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Wel oliedom natuurlijk want nu mis je een back volgende wedstrijd.
This aged well...Russel88 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:38:
Laten we realistisch zijn. Milan is gewoon een maatje te groot voor Feyenoord. Feyenoord die z’n beste speler heeft verkocht aan Milan. Feyenoord die bijna een complete elftal aan blessures heeft.
Het is mooi. We hebben Europees een meer dan uitstekende toernooi gehad.
Het is de competitie dat we zwaar teleurstellend presteren.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Als we de Champions League gewoon winnen hoeven we toch geen 1e of 2e meer te worden in de competitie?OMX2000 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:44:
GEKKENHUIS!!!!!
Verwijderd
Yeah dom en dom, maar hoe die gozer speelt is bizar, helaas hoort dit erbij de leerfase. Niet gelijk alles afmaken.LZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:43:
Wat een fucking knuppel die Read. Na de wedstrijd nog rood pakken. Wat voor 1 cellige ben je dan...
Kortste route voor Feyenoord naar directe plaatsing CLLZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:45:
[...]
Als we de Champions League gewoon winnen hoeven we toch geen 1e of 2e meer te worden in de competitie?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hoewel ik het heel vet van Feyenoord vind is dit natuurlijk geen gekke voorspelling vooraf. De trainer van Milaan mag wel vrezen voor zijn baan.
We hebben in ieder geval 12 miljoen om de verkoop van Gimenez goed te maken!LZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:45:
[...]
Als we de Champions League gewoon winnen hoeven we toch geen 1e of 2e meer te worden in de competitie?
per aspera ad astra
Die zit er netPolarBear schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:46:
[...]
Hoewel ik het heel vet van Feyenoord vind is dit natuurlijk geen gekke voorspelling vooraf. De trainer van Milaan mag wel vrezen voor zijn baan.
De voorzet van Bueno was ook om van te watertanden.LAD93 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:47:
Uitgerekend Carranza die de goal maakt, speelt niet zoveel klaar in de ED maar wat een bizar moment om te pieken.
Ja dom dom dom. Mocht ie eindelijk meedoen in de CL, dan doet ie dit…
Volgens mij volgt hij het Italiaanse voetbal niet. AC Milan is al 20 jaar in verval en speelt ontzettend beroerd voetbal. Als je een beetje voetbal volgt dan weet je dit en zag je dit wel degelijk als een mogelijk scenario. Staan niks voor niks 7e in Italië.
Hoe dan ook, mooi voor NL dit
Als alternatief kan Ajax de EL winnen (niet dat dat gaat gebeuren), dan schuift die plek in de competitie toch ook door?Gynnad schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:46:
[...]
Kortste route voor Feyenoord naar directe plaatsing CL
Milan heeft het aan zichzelf te danken, zulke namen in je selectie en dan nauwelijks kunnen scoren. Wat een wanbeleid daar. Als ze maar niet komen voor onze Italiaan in Amsterdam vind ik alles prima zo.
Verwijderd
Oh in dat geval win hem maartoolkist schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:48:
[...]
Als alternatief kan Ajax de EL winnen (niet dat dat gaat gebeuren), dan schuift die plek in de competitie toch ook door?
Alleen was het niet vooraf, maar in de rustPolarBear schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:46:
[...]
San Siro was het toch vorige keer ook?LZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:45:
[...]
Niets presteren in de competitie maar in Europa alles winnen en de prijs pakken.
ac milan werd in 2022 kampioen in italieDingdong schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:48:
Van Hooijdonk: "Dit had niemand verwacht."
Volgens mij volgt hij het Italiaanse voetbal niet. AC Milan is al 20 jaar in verval en speelt ontzettend beroerd voetbal. Als je een beetje voetbal volgt dan weet je dit en zag je dit wel degelijk als een mogelijk scenario. Staan niks voor niks 7e in Italië.
Hoe dan ook, mooi voor NL dit
Mooi voor Feyenoord en het Nederlandse voetbal!
*waarom moeten vrouwen ook altijd mij bellen onder een spannende wedstrijd... Zucht...
Verwijderd
Italië is in verval, er is nog wel geld maar de spelers die komen zijn meestal spelers die ze niet willen in Engeland of Spanje maar nog genoeg kosten. De vraag is of dat nog wel betere spelers zijn dan een Ajax, Feyenoord en PSV heeft want die willen meestal nog wel.Grindtegel schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:50:
[...]
ac milan werd in 2022 kampioen in italie
PSN: Finally_Chris
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken