Speel eens niet op de manRubman schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:35:
Die gele kaart voor Hadj Moussa het halve veld over smijten har rood mogen zijn
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 18-02-2025 19:53 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Speel eens niet op de manRubman schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:35:
Die gele kaart voor Hadj Moussa het halve veld over smijten har rood mogen zijn
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 18-02-2025 19:53 ]
Valt wel mee?Harribo schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:34:
C elftal? Valt wel mee
Feyenoord mist wel een echte centrum spits of in ieder geval iemand die goed voetbalt voorin de as..
Snap trouwens wel dat Milan Giménez heeft gekocht, afgezien van hem zijn het geen killers daar.
Des te beter voor Feyenoord nu.
In theorie kan Feyenoord het nog steeds redden
Nu alleen niet weer een snel tegendoelpunt graag
[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 18-02-2025 19:43 ]
Precies. Ik heb Milan geen enkele uitgespeelde kans zien creëren tot nu toe.toolkist schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:40:
[...]
Waarom nu al de handdoek in de ring gooien? Het staat 1-1 overall....
Ik snap dan ook niet Paixao niet weer gewoon op links gaat spelen - die maakte Walker helemaal gek. Je hebt nu niet veel aan hem.LZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:41:
[...]
Valt wel mee?
10 geblesseerden. Redmond, Bueno en Read zwaar ongeschikt. En Paixao vanuit midden terwijl hij vorige week vanaf links heel Milan op stelten zette.....
per aspera ad astra
Is dit niet gewoon de Italiaanse speaker?HollowGamer schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:24:
Niemand: "Ik hoop echt dat er een vervelende schreeuwer in het publiek zit, vooral met een megafoon".
Je mist inderdaad wat spelers zie ik nu... Vooruit een C elftal.LZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:41:
[...]
Valt wel mee?
10 geblesseerden. Redmond, Bueno en Read zwaar ongeschikt. En Paixao vanuit midden terwijl hij vorige week vanaf links heel Milan op stelten zette.....
Het probleem is dat er juist in de as veel geblesseerden zijn, en vooral middenvelders.LZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:41:
[...]
10 geblesseerden. Redmond, Bueno en Read zwaar ongeschikt.
Vasthouden is geel, dit leek meer op weg smijten imho.toolkist schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:37:
[...]
Ik snap de frustratie en wat ik Hernandez persoonlijk toewens wordt meteen gemod, maar vasthouden is gewoon geel niet meer.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Omdat er geen middenvelders meer zijn waarschijnlijk.LAD93 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:45:
[...]
Ik snap dan ook niet Paixao niet weer gewoon op links gaat spelen - die maakte Walker helemaal gek. Je hebt nu niet veel aan hem.
Hoezo mag ik toch vinden, vond het meer smijten dan vasthouden.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Over het algemeen wel, Hernandez idd zuigen. Verder weinig echtHarribo schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:51:
Ik vind die Theo Hernandez altijd irritant. Ook bij het Franse elftal
Ook de enige aan wie ik mij stoor bij Milan. Verder is het redelijk sportief toch?
Carranza is ook armoe. Blij dat ie er niet in staat. Alhoewel alles beter is dan RedmondHarribo schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:48:
[...]
Je mist inderdaad wat spelers zie ik nu... Vooruit een C elftal.
Carranza zit wel op de bank.
Bueno vind ik nog wel ok. Alleen hij staat op een vreemde positie nu.
Dat zei ik dus al!nocalimero schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:36:
[...]
Eens. Die Hernandez solliciteert nadrukkelijk naar een kaart. Die heeft hij nu.
Eens kijken of die gewisseld word. Zo niet, dan is hij wel zo'n speler die een tweede gele kaart krijgt. Zeker als je hem blijft opzoeken....
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Moet ik niet doen, ook niet als reactie.chim0 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:56:
Serieus? Ik ga naar bed.. belachelijk dit
[ Voor 12% gewijzigd door Rubman op 18-02-2025 19:57 ]
Schwalbe is geel toch?chim0 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:56:
Serieus? Ik ga naar bed.. belachelijk dit
Iets met 1 hersencelLAD93 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:58:
Ik snap ook oprecht niet dat hij dacht een penalty te krijgen ofzo?
Vraag me nog steeds af hoe we gaan scorenhotymoty schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:58:
Als feyenoord nu niet doorgaat…
Op zich niet onlogisch nee
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dit doet Read ook slimOMX2000 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:59:
Het mooie is dat Read het uitlokt door te doen alsof hij een tackle inzet. 😋
Moet Stengs op het middenveld en Paixao voorin denk ik. Ik hoop dat Bosschaart meer creatieve ideeën heeft dan ik
Oud Ajax bloed nog in San SiroGynnad schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:00:
Hoor ik nu "90 minuten lang..."?
Dat is inderdaad een probleem. De enige bij Feyenoord die ik zie scoren is Paixao.... Of misschien Hancko of Beelen bij een corner.
Polen nemen geen bullshit van anderen.Harribo schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:56:
Scheidsrechter met mensen kennis
Wil ik wel hetzelfde horen volgende week als Paixao ligt te rollenbollen in de KuipAgent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:05:
Oh daar is het Italiaanse circus
dat is nog hoog ingeschat.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dat zou gek zijn, dan is het een Braziliaans circus.chim0 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:08:
[...]
Wil ik wel hetzelfde horen volgende week als Paixao ligt te rollenbollen in de Kuip
Dat is gewoon onder deel van de traditie daar "Braziliaans Carnaval"jbdeiman schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:09:
[...]
Dat zou gek zijn, dan is het een Braziliaans circus.
Kijk jij nog wel?LZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:08:
Als Bosschaart nu slim is zet ie Paixao weer naar links zodra Stengs erin komt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Niet alleen vandaag helaas, zit duidelijk in een slechte vorm.Harribo schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:10:
Wat is Milambo toch slordig vandaag
Irriteert praktisch elke Feyenoorder zich ook aanchim0 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:08:
[...]
Wil ik wel hetzelfde horen volgende week als Paixao ligt te rollenbollen in de Kuip
Te jong en onervaren om een elftal te dragen. Die gaat vanzelf weer goed spelen als Hwang en Timber (helaas pas volgend seizoen) weer om hem heen staan. Die jongen zwemt nu en dat kan je hem echt niet kwalijk nemen.Harribo schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:10:
Wat is Milambo toch slordig vandaag
Oke we gaan het zienAgent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:11:
[...]
Irriteert praktisch elke Feyenoorder zich ook aan
Je ging toch naar bed?chim0 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:08:
[...]
Als ie nou elke week de sterren van het dak zou spelen zou ik t m nog enigzins kunnen vergeven. Maarja, of een 10 of een 1. En als ie een 1 potje heeft is het echt godvergeten irritant, ook als FeyenoorderAgent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:11:
[...]
Irriteert praktisch elke Feyenoorder zich ook aan
Jij bent meer anti Feyenoord dan pro Nederlandse ploegen in Europa?chim0 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:14:
[...]
Oke we gaan het zien
Kom man Reijnders prik ff eentje
Lig ik ook
Als Ajacied zijn zeker. Maar sowieso dat ophemelen kan ik heel slecht tegenjbdeiman schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:15:
[...]
Jij bent meer anti Feyenoord dan pro Nederlandse ploegen in Europa?
[ Voor 45% gewijzigd door chim0 op 18-02-2025 20:16 ]
[ Voor 3% gewijzigd door LAD93 op 18-02-2025 20:16 ]
per aspera ad astra
Machtig? De jaren 90 roept jeLAD93 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:16:
Is dit dan dat machtige AC Milan, dat 4-4-1 tegen een gehavend Feyenoord moet spelen?
Staan 7e in de competitie, dus zo machtig zijn ze niet hoorLAD93 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:16:
Is dit dan dat machtige AC Milan, dat 4-4-1 tegen een gehavend Feyenoord moet spelen?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
[ Voor 56% gewijzigd door LZ86 op 18-02-2025 20:18 ]
Nog even wachtenAgent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:18:
BREEK DE TENT AF
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Je was ook niet zo'n fan van Bueno las ik net? Jij enorme dubbeljinxer, respect!LZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:18:
HIJ DOET T GEWOON.
Ik neem alles terug. Carranza for president
Doe nou niet, dan komen jullie Italië nooit meer inAgent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:18:
BREEK DE TENT AF
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nog even wachten tot de laatste fluitsignaal.jaapstobbe schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:19:
Dat deze neus uit 020 nog mag meemaken dat Feyenoord Milan gaat verslaan in de CL...nou het is ze gegund!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ja gek hij keek niet eens leek het wel.
In Rome zijn Feyenoordsupporters al niet welkom.toolkist schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:20:
[...]
Doe nou niet, dan komen jullie Italië nooit meer in
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq