Volgens mij valt dat alles mee tov Ajax, die blessures bij PSV. Daarbij is de selectie van PSV zeker beter dan die van Ajax.Miki schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:12:
PSV overkomt min of meer hetzelfde, met ook veel blessureleed en spelers die volledig uit vorm zijn maar toch opgesteld moeten worden.
"Goed nieuws voor de Rotterdammers is dat Calvin Stengs wel weer hersteld is."Agent47 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:05:
[...]
Timber rest van het seizoen ook klaar. HET IS KLAAR DIT SEIZOEN
Float like a butterfly, sting like a bee.
Stengs is waarschijnlijk binnen 3 potjes ook weer een half jaar uitgeschakeld.Martinusz schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:37:
[...]
"Goed nieuws voor de Rotterdammers is dat Calvin Stengs wel weer hersteld is."
Wat een ontieglijke armoe. Dit seizoen door blessures dus gewoon geen enkele keer in de sterkste opstelling kunnen spelen.
Ja dan speel je geen top 3......
Even wat uitschetsen wat ik bij PSV zie, is dat je geen goede vervangers hebt voor Schouten en Veerman. Ze zijn hopeloos uit vorm terwijl dat vorig jaar de motoren waren van de ploeg. De spelers die er dan zijn, zijn ook niet in vorm of geblesseerd. Tilman om er maar eentje te noemen, deed heel even Veerman vergeten met een paar fantastische wedstrijden in de CL maar ging ook stuk.toolkist schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:24:
[...]
Volgens mij valt dat alles mee tov Ajax, die blessures bij PSV. Daarbij is de selectie van PSV zeker beter dan die van Ajax.
Peppi, prima spits maar ook stuk. En zeker met een de Jong die iets minder makkelijk lijkt te scoren is dat wel een gemis. Bakayoko, vorig jaar prima speler voor erbij maar nu ook hopeloos uit vorm en eerder een probleem dan een aanwinst in je ploeg.
Boscagli, sterkhouder vorig jaar nu in de lappenmand. Zijn vervanger Flamengo is zeker talentvol maar nog niet op het niveau om dat op te kunnen vangen.
Het is niet zo erg als Feyenoord, maar het is goed te verklaren waarom PSV niet draait terwijl ze op papier de beste selectie hebben zonder enige twijfel
Eens, met goed beleid moet met Feyenoord meer te behalen zijn. Grote achterban en economisch sterke regio. Helaas laat de historie van Feyenoord zien dat een periode structureel presteren er niet in zit. Het is notabene meer dan 60 jaar geleden dat Feyenoord twee seizoenen achter elkaar kampioen werd. Begrijp me goed, ik gun Feyenoord een structurele tweede plek in Nederland, een stuk achter Ajax. Ajax en Feyenoord zijn mijn inziens de clubs die de Eredivisie maken. Ik ben bang dat het weer even gaat duren. We gaan het zien.D-e-n schreef op maandag 17 februari 2025 @ 14:58:
[...]
Ajax heeft met relatief weinig geld en prima coaching van een wankelende ploeg een titelkandidaat gemaakt. Het bekt natuurlijk lekker om Feyenoord maar weer gelijk af te serveren maar juist Ajax laat zien dat je met degelijk beleid ook zonder grote uitgaven ver kunt komen. Kroes heeft net de linkerspits van nota bene Go Ahead binnen gehaald. En niemand maakt mij wijs dat Feyenoord niet meer in die categorie kan shoppen. Maar dat zul je wel wat slimmer moeten doen dan nu.
Top drie moet gezien de veel hogere begroting dan AZ, Twente en Utrecht ook altijd de minimale doelstelling zijn. En aangezien we in de laatste jaren zien dat ploegen, ook met een hogere begroting, zomaar kunnen instorten kunnen er zelfs met dat uitgangspunt nog gekke dingen gebeuren. Ik vind het wat dat betreft ook nog steeds bezopen hoe makkelijk mensen bij Feyenoord zich in de donkere jaren bij neerlegden dat de vierde plek het hoogst haalbare was. Echt onzin.
Sowieso is de markt zo onvoorspelbaar, je kunt zomaar je beste speler of trainer kwijt zijn, dat je pas op 1 september iets van een voorspelling kunt doen over de titelrace en de plekken eronder.
XXXVI
Feyenoord en PSV klaarAgent47 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:05:
[...]
Timber rest van het seizoen ook klaar. HET IS KLAAR DIT SEIZOEN
Ik ga weer verder huilen met 1 winstpartij dit jaar van PSV.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Henderson heeft al de nodige wedstrijden gemist, heeft Ajax geen vervanger voor. Sutalo heeft de nodige wedstrijden gemist. Weghorst ligt er weken uit terwijl Brobbey heel wat minder vaak scoort dan De Jong. Berghuis is nu pas fit aan het worden. Traore heeft er maanden over gedaan om fit te worden, Godts heeft er best wat tijd uit gelegen, is dat echt anders dan PSV?Miki schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:30:
[...]
Even wat uitschetsen wat ik bij PSV zie, is dat je geen goede vervangers hebt voor Schouten en Veerman. Ze zijn hopeloos uit vorm terwijl dat vorig jaar de motoren waren van de ploeg. De spelers die er dan zijn, zijn ook niet in vorm of geblesseerd. Tilman om er maar eentje te noemen, deed heel even Veerman vergeten met een paar fantastische wedstrijden in de CL maar ging ook stuk.
Peppi, prima spits maar ook stuk. En zeker met een de Jong die iets minder makkelijk lijkt te scoren is dat wel een gemis. Bakayoko, vorig jaar prima speler voor erbij maar nu ook hopeloos uit vorm en eerder een probleem dan een aanwinst in je ploeg.
Boscagli, sterkhouder vorig jaar nu in de lappenmand. Zijn vervanger Flamengo is zeker talentvol maar nog niet op het niveau om dat op te kunnen vangen.
Het is niet zo erg als Feyenoord, maar het is goed te verklaren waarom PSV niet draait terwijl ze op papier de beste selectie hebben zonder enige twijfel
Qua Veerman/Schouten, als Bosz ze gewoon niet elke wedstrijd opgesteld had 1e seizoenshelft maar bv Land wat meer speeltijd had gegeven, dan had PSV gewoon een creatieve middenvelder als backup gehad.
O?toolkist schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:24:
[...]
Volgens mij valt dat alles mee tov Ajax, die blessures bij PSV. Daarbij is de selectie van PSV zeker beter dan die van Ajax.
1. Armando Obispo sinds 16 februari 2025
2. Guus Til Enkelblessure sinds 16 februari 2025
3. Rick Karsdorp sinds 9 februari 2025
4. Olivier Boscagli spierblessure sinds 1 februari 2025
5. Ricardo Pepi Knieblessure sinds 30 januari 2025
6. Malik Tillman Enkelblessure sinds 15 januari 2025
7. Sergiño Dest Knieblessure sinds 20 april 2024
Bij Ajax.
1. Youri Baas Ziekte sinds 16 februari 2025 (zal snel beter zijn)
2. Ahmetcan Kaplan Ziekte sinds 16 februari 2025 (zal ook snel beter zijn)
3. Branco van den Boomen Rugletsel sinds 12 februari 2025
4. Jordan Henderson sinds 12 februari 2025
5. Wout Weghorst Teenblessure sinds 10 februari 2025
6. Youri Regeer Enkelblessure sinds 6 februari 2025
7. Owen Wijndal Knieblessure sinds 12 januari 2025
8. Amourricho van Axel Dongen Enkelblessure sinds 22 oktober 2024
Nu bij Ajax zijn er 6 echt geblesseerd, twee zijn ziek. Maar ik kan niet beoordelen hoe belangrijk die spelers zijn want van sommige heb ik nog nooit gehoord omdat ik geen Ajax supporter ben.
Bij PSV zijn toch belangrijke spelers weg nu + Veerman en Schouten zijn totaal uit vorm. En we hebben uit armoede Bakayoko, die altijd hetzelfde kunstje doet en soms In een psychose op het veld denk door mensen heen te kunnen lopen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zul je zien dat Feyenoord thuis wel van psv wint, Ajax kampioen wordt en Feyenoord op 1 punt na geen derde wordt.carpebios schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:32:
[...]
Feyenoord en PSV klaar![]()
Heb het Maar alvast gezegd.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik heb het over dit seizoen, niet nu. Nu is maar een momentopname. Vorm staat hier verder helemaal los van. Als het probleem al vorm is, als je ziet hoe ze wel kunnen gaan tegen Liverpool of Juventus. En die Bakayoko heeft al meerdere keren punten gered (hoi handsbal tegen AZ), dus hem in die lijst meetellen is al helemaal raar.carpebios schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:38:
[...]
O?
1. Armando Obispo sinds 16 februari 2025
2. Guus Til Enkelblessure sinds 16 februari 2025
3. Rick Karsdorp sinds 9 februari 2025
4. Olivier Boscagli spierblessure sinds 1 februari 2025
5. Ricardo Pepi Knieblessure sinds 30 januari 2025
6. Malik Tillman Enkelblessure sinds 15 januari 2025
7. Sergiño Dest Knieblessure sinds 20 april 2024
Bij Ajax.
1. Youri Baas Ziekte sinds 16 februari 2025 (zal snel beter zijn)
2. Ahmetcan Kaplan Ziekte sinds 16 februari 2025 (zal ook snel beter zijn)
3. Branco van den Boomen Rugletsel sinds 12 februari 2025
4. Jordan Henderson sinds 12 februari 2025
5. Wout Weghorst Teenblessure sinds 10 februari 2025
6. Youri Regeer Enkelblessure sinds 6 februari 2025
7. Owen Wijndal Knieblessure sinds 12 januari 2025
8. Amourricho van Axel Dongen Enkelblessure sinds 22 oktober 2024
Nu bij Ajax zijn er 6 echt geblesseerd, twee zijn ziek. Maar ik kan niet beoordelen hoe belangrijk die spelers zijn want van sommige heb ik nog nooit gehoord omdat ik geen Ajax supporter ben.
Bij PSV zijn toch belangrijke spelers weg nu + Veerman en Schouten zijn totaal uit vorm. En we hebben uit armoede Bakayoko, die altijd hetzelfde kunstje doet en soms In een psychose op het veld denk door mensen heen te kunnen lopen.
Ik dacht al, wat is die heerlijk zoete smaak toch? Blijken het jouw tranen te zijncarpebios schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:32:
[...]
Feyenoord en PSV klaar![]()
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Er zijn mensen die voor minder zijn omgebrachtSuperkiwi schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:59:
[...]
Ik dacht al, wat is die heerlijk zoete smaak toch? Blijken het jouw tranen te zijn
Bijzondere redenering. Juventus is verloren en de vormdip is er al lang. Dit jaar 1 wedstrijd gewonnen.toolkist schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:56:
[...]
Ik heb het over dit seizoen, niet nu. Nu is maar een momentopname. Vorm staat hier verder helemaal los van. Als het probleem al vorm is, als je ziet hoe ze wel kunnen gaan tegen Liverpool of Juventus. En die Bakayoko heeft al meerdere keren punten gered (hoi handsbal tegen AZ), dus hem in die lijst meetellen is al helemaal raar.
Maar wij gaan het niet eens worden zie ik al aan je redenatie, dus ik laat het zo.
*stapt in de auto richting @Superkiwi!
[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 17-02-2025 19:04 ]
Ik zet het bier koud!
Zo te zien aan jouw avatar zit jij ook in de auto! Ik kan dat plaatje van Gizmo niet echt plaatsen uit de film.
Is dat ook niet een beetje het handelsmerk van Bosz ondertussen, dat het in de tweede seizoenshelft volledig instort?
Ja blijkbaar wel. Maar heeft iemand daar een verklaring voor? Sommige spelers lijkten echt niet meer te kunnen voetballen. Schouten en Veerman zijn niet om aan te gluren.Superkiwi schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:06:
[...]
Is dat ook niet een beetje het handelsmerk vam Bosz ondertussen, dat het in de tweede seizoenshelft volledig instort?
[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 17-02-2025 19:08 ]
carpebios schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:06:
[...]
Ik kan dat plaatje van Gizmo niet echt plaatsen uit de film.
offtopic:
tegen het einde van de eerste film rijdt Gizmo in een klein speelgoedautootje door een warenhuis/speelgoedwinkel of iets dergelijks
tegen het einde van de eerste film rijdt Gizmo in een klein speelgoedautootje door een warenhuis/speelgoedwinkel of iets dergelijks
Het zal niet de eerste keer zijn dat we de grote rivaal op zo'n manier de helpende hand toesteken.Agent47 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:41:
[...]
Zul je zien dat Feyenoord thuis wel van psv wint, Ajax kampioen wordt en Feyenoord op 1 punt na geen derde wordt.
Heb het Maar alvast gezegd.
Maar ik durf best wat te zetten op dit scenario.
Concentratie-/scherpteverlies omdat zijn speelstijl fysiek en/of mentaal veel vergt van de spelers?carpebios schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:07:
[...]
Maar heeft iemand daar een verklaring voor? Sommige spelers lijkten echt niet meer te kunnen voetballen.
Ik weet het ook niet. Opvallend is het wel.
toolkist schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:36:
[...]
Qua Veerman/Schouten, als Bosz ze gewoon niet elke wedstrijd opgesteld had 1e seizoenshelft maar bv Land wat meer speeltijd had gegeven, dan had PSV gewoon een creatieve middenvelder als backup gehad.
@carpebios ik denk dat @toolkist hierboven de spijker op zijn kop slaat. Het heeft niet te maken met de aanvallende manier van spelen denk ik. Het feit dat er geen plan B is als plan A niet werk is duidelijk, maar dat is de 2e seizoenshelft niet anders dan de eerste. Misschien een beetje als je bedenkt dat andere teams op PSV ingespeeld zijn.carpebios schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:07:
[...]
Ja blijkbaar wel. Maar heeft iemand daar een verklaring voor? Sommige spelers lijkten echt niet meer te kunnen voetballen. Schouten en Veerman zijn niet om aan te gluren.
Het probleem is dat hij niet wisselt als het niet noodzakelijk is wegens blessures. Inderdaad spelers als Babadi, die niet lang geleden koste wat het kost gehouden moest worden, Land, zie zogenaamd de toekomst is hadden gewoon op dit punt veel meer speelminuten en ervaring gehad moeten hebben. Maar Bosz roteert pas als er blessures zijn of als spelers al veel te lang hopeloos uit vorm zijn..
[ Voor 11% gewijzigd door Bao_mi1 op 17-02-2025 19:20 ]
Dat bedoelde ik inderdaad.Bao_mi1 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:19:
Het probleem is dat hij niet wisselt als het niet noodzakelijk is wegens blessures. Inderdaad spelers als Babadi, die niet lang geleden koste wat het kost gehouden moest worden, Land, zie zogenaamd de toekomst is hadden gewoon op dit punt veel meer speelminuten en ervaring gehad moeten hebben. Maar Bosz roteert pas als er blessures zijn of als spelers al veel te lang hopeloos uit vorm zijn..
Ten Hag had daar overigens ook een tijd lang last van. Niet bij 3-0 een talent in laten vallen, maar 1 van de oudjes die ook 'wedstrijdritme nodig had'. En het dan raar vinden dat de talenten nooit op het niveau komen dat ze van waarde kunnen worden. Alsof ze dat alleen in de training leren. En waarbij ze er dus helemaal aan voorbij gaan dat die talentontwikkeling de levensader van elke club in NL is.
Dit zeiden we vorig jaar ook over Ajax. Kan snel gaan in een half jaarephymerous schreef op zondag 16 februari 2025 @ 19:45:
[...]
Feyenoord is terug bij af. De kwaliteit van de selectie is matig, het CL geld valt weg en er is weinig geld om dit te overkomen.
Geniet er maar even van zolang het duurt.
Oh ja nog een wedstrijdje vanavond. Strijd om 11 miljoen en een ronde verder.
Oh wacht, heel elftal geblesseerden
10 blessures.. ongelooflijk.Agent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:22:
Oh ja nog een wedstrijdje vanavond. Strijd om 11 miljoen en een ronde verder.
We hebben een wonder nodig vanavond!
Met het grote verschil dan het financiële fundament veel sterker is.Advizor schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:21:
[...]
Dit zeiden we vorig jaar ook over Ajax. Kan snel gaan in een half jaar![]()
Geniet er maar even van zolang het duurt.
XXXVI
Toch opvallend dat de sterkhouders van Feyenoord en ook de aanvoerder zo positief zijn over Priske. Sommigen belden hem zelfs op (Hancko) om hun teleurstelling te uiten over zijn ontslag. Je ziet ook dat ze in de CL gewoon volop streden tegen veel grotere clubs en voor hem door het vuur gingen en prima resultaten behaalden.
Natuurlijk veel blessures, en nu na trainerswissel nog wat meer. Ik heb het gevoel dat Priske intern is tegengewerkt binnen de club. Hij zal niet de eerste trainer zijn die intern tegengewerkt is.
Natuurlijk veel blessures, en nu na trainerswissel nog wat meer. Ik heb het gevoel dat Priske intern is tegengewerkt binnen de club. Hij zal niet de eerste trainer zijn die intern tegengewerkt is.
Er is natuurlijk ook een groot verschil tussen beoordelen op resultaten en beoordelen op de persoon. Ik denk dat Priske een heel fijne vent is en ook prettig om mee samen te werken, en dat hij ook gewoon positief tegen iedereen is. Dat zeg ik uiteraard puur vanaf de zijlijn maar hij komt gewoon behoorlijk sympathiek over in zijn doen en laten.
Maar ja, dat is nog wel iets anders dan de resultaten halen die voldoen aan het verwachtingspatroon. Het zal niet voor het eerst zijn dat ik afscheid zou nemen van een collega die ik als persoon en in de samenwerking heel fijn vond, maar waarvan ik het professioneel gezien wel kan begrijpen dat de wegen gedwongen gaan scheiden.
Maar ja, dat is nog wel iets anders dan de resultaten halen die voldoen aan het verwachtingspatroon. Het zal niet voor het eerst zijn dat ik afscheid zou nemen van een collega die ik als persoon en in de samenwerking heel fijn vond, maar waarvan ik het professioneel gezien wel kan begrijpen dat de wegen gedwongen gaan scheiden.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klopt. En we hebben allemaal gezien dat dit geregeld helemaal niet zo belangrijk is. Een slechte TD, een trainerswissel, veel vertrekkende spelers, en/of 10 blessures en je bent weer terug bij af.ephymerous schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:41:
[...]
Met het grote verschil dan het financiële fundament veel sterker is.
Intern tegengewerkt, ja dat lijkt me nogal duidelijk. Men wilde gewoon van hem af.Trishul schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 12:31:
Toch opvallend dat de sterkhouders van Feyenoord en ook de aanvoerder zo positief zijn over Priske. Sommigen belden hem zelfs op (Hancko) om hun teleurstelling te uiten over zijn ontslag. Je ziet ook dat ze in de CL gewoon volop streden tegen veel grotere clubs en voor hem door het vuur gingen en prima resultaten behaalden.
Op korte termijn vind ik het een vreemde keus, want nu zitten we zonder hoofdcoach en is er blijkbaar ook nog geen nieuwe in het vizier.
Eerst het geweldige idee om 5-3-2 te gaan spelen met wingbacks, nadat er 3 jaar gewerkt was aan een solide 4-3-3 speelwijze. Dit kun je ook Te Kloese aanrekenen die Priske blijkbaar al 1,5 jaar had gevolgd.
Wat heb je dan in hemelsnaam besproken tijdens de sollicitatie procedure.
Terwijl je dit seizoen eigenlijk minimaal 2e had moeten worden, wordt je waarschijnlijk niet eens 3e. In de competitie zit er totaal geen vooruitgang in, en dan de waslijst aan blessures. Tsja. Dus op lange termijn kan ik het enigszins wel begrijpen. Priske heeft in ruim een half seizoen meer kwaad gedaan dan goed.
Op de CL na, waar we vanavond misschien met een klein wonder, doorgaan naar de 1/8 finale.
We gaan het beleven.
Vavond, veel geblesseerden en op voorhand schat je het kansloos in, maar was vorige week ook. Dus toch klein vonkje hoop,,,,
Voor de eindplek, 3e moet ik zeer zeker nog zien, maar nu utrecht ook veel punten morst is het iig nog mogelijk.
Verder over de eerdere discussie, ik denk dat we allemaal het liefste mooi voetbal en resultaten willen, maar als je moet kiezen...ja dan resultaten. Dus nogmaals alle respect voor ajax, ze doen het gewoon goed. Helemaal gezien vorig seizoen. Wat de tegenstanders verder doen of niet doen is niet heel spannend.
En tuurlijk je bent er nog niet, maar het ziet er gewoon goed uit. Enige valkuil is dat als je EN europees nog iets wil halen en je nog voor de titel wil meedoen, maar op basis van de pot in belgie is de prio duidelijk de competitie...
Voor de eindplek, 3e moet ik zeer zeker nog zien, maar nu utrecht ook veel punten morst is het iig nog mogelijk.
Verder over de eerdere discussie, ik denk dat we allemaal het liefste mooi voetbal en resultaten willen, maar als je moet kiezen...ja dan resultaten. Dus nogmaals alle respect voor ajax, ze doen het gewoon goed. Helemaal gezien vorig seizoen. Wat de tegenstanders verder doen of niet doen is niet heel spannend.
En tuurlijk je bent er nog niet, maar het ziet er gewoon goed uit. Enige valkuil is dat als je EN europees nog iets wil halen en je nog voor de titel wil meedoen, maar op basis van de pot in belgie is de prio duidelijk de competitie...
10 second ninja DONE
AC Milan is ook nog helemaal niet ingespeeld. Die hebben Morata verkocht in de winter en Gimenez en Joao Felix gehaald. Dat moet elkaar nog maar zien te vinden. Ik zou het mooi vinden als Feyenoord met een luizige 0-0 in 't vliegtuig stapt. Dat hebben die Italiaanse boys ook vaak genoeg andersom geflikt. Waarbij je aan 't einde dacht "hier had meer ingezeten".Sagat schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:42:
Vavond, veel geblesseerden en op voorhand schat je het kansloos in, maar was vorige week ook. Dus toch klein vonkje hoop,,,,
Dat is ook de voornaamste reden waarom er nu weinig gemor is over het spel. Farioli kan met vijf achterin gaan spelen, maakt allemaal niks uit. Zolang het resultaat er maar is en niet dat open huis wat we vorig jaar vaak hadden. Zelfs een wedstrijd tegen Heracles/RKC voelde als een spannende pot.Verder over de eerdere discussie, ik denk dat we allemaal het liefste mooi voetbal en resultaten willen, maar als je moet kiezen...ja dan resultaten. Dus nogmaals alle respect voor ajax, ze doen het gewoon goed. Helemaal gezien vorig seizoen. Wat de tegenstanders verder doen of niet doen is niet heel spannend.
Na vorig jaar finaal door de ondergrens te zijn gezakt, dankzij een beroerd aankoopbeleid van Mislintat en een nog beroerdere trainer, werd dit seizoen als tussenseizoen beschouwd. Vooraf denk ik dat veel Ajacieden voor een P2 of P3 hadden getekend en er niet kansloos afgaan in de toppers. Nu zijn drie toppers al gewonnen en is de eerste plek in handen. Dat overtreft iedere verwachting.
[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 18-02-2025 16:11 ]
Oh wat zou het heerlijk zijn als je op wat voor manier 0-2 voor komt en Milan uit frustratie rood pakt.
Die wedstrijd vervolgens 1-2 winnen en lachend het vliegtuig in.
Dromen mag.
Die wedstrijd vervolgens 1-2 winnen en lachend het vliegtuig in.
Dromen mag.
Als ik de bank van Feyenoord zie vanavond moet ik huilen: talloze jeugdspelers die never nooit Feyenoord 1 gaan halen. Redmond in de basis zelfs, ook geen blijvertje.
Ik hoop dat de derde spits wel iets klaarspeelt.
Van de week tegen NAC waren zowel Carranza als Osman onzichtbaar.
Smal heb ik wel vertrouwen in gekregen achterin, ben benieuwd wat de rest van het kreupele leger kan klaarspelen.
Van de week tegen NAC waren zowel Carranza als Osman onzichtbaar.
Smal heb ik wel vertrouwen in gekregen achterin, ben benieuwd wat de rest van het kreupele leger kan klaarspelen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ibrahimovic:” We gaan met 80.000 man achter de ploeg staan”
Nog geen 55.000 aanwezig.
Achter de tv?Agent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:42:
55k Supporters en Ibra zelfAgent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:42:
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Haha ja vast
Ga NOOIT roepen dat die man voor de goede prijs is verkocht.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Oef dit is beroerd.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hoppaaa!! 1-0 Gimenez!!
Oh wacht....
Oh wacht....
Ppfff 38 seconden mogen hopen op een resultaat.Vos schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:47:
38 seconden, pff.
Liever dat dan dat de tv na 20minuten dadelijk alweer uit kan.Qu3st schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:49:
Dit wordt een lange en zware avond
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Al die schijnheilige voetballers juichen altijd voor hun bankrekening.chim0 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:48:
Gewoon juichen man pleur op.. Haat dat zo erg
Nu gewoon ala getafe 'spelen' maximaal tijdrekken en op zijn italiaans de 120 minuten volmaken voor penaltys
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Kak, nu al 1-0 
Dus 35 miljoen - 11 miljoen = 24 miljoen voor Gimenez. Lekker gewerkt wel Feyenoord.
Dus 35 miljoen - 11 miljoen = 24 miljoen voor Gimenez. Lekker gewerkt wel Feyenoord.
XXXVI
Ja, ik heb m uitgezet. Ik ga niet naar jong Feyenoord tegen Milan met onze spits in de gelederen kijken. Ik hou niet zo van BDSM
En DtK loopt nog steeds met een glunderende kop in het Maasgebouwephymerous schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:51:
Kak, nu al 1-0
per aspera ad astra
Zelfkastijding was tot paar jaar geleden heel normaal in Zuid toch?LZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:52:
Ja, ik heb m uitgezet. Ik ga niet naar jong Feyenoord tegen Milan met onze spits in de gelederen kijken. Ik hou niet zo van BDSM
Er is nog steeds plek voor je in het Ajax-kamp hoorLZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:52:
Ik hou niet zo van BDSM
Daar is het niet veel beterSuperkiwi schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:57:
[...]
Er is nog steeds plek voor je in het Ajax-kamp hoor
Maar ik was de zelfkastijding juist een beetje ontleerd.
En toch vind ik 35 miljoen voor Gimenez nog steeds veel geld. Het is maar de vraag of je deze zomer ook zoveel voor hem zou krijgen. En dat nu ook zowel Ueda als Carranza geblesseerd zijn is pech.LAD93 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:54:
[...]
En DtK loopt nog steeds met een glunderende kop in het Maasgebouw
Ook dat je direct weer tegen Gimenez speelt kun je DtK niet aanrekenen.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Daar wen je zo weer aan hoor, ik heb soms nog angstzweet over Steijn en Mislintat. Ontwenningsverschijnselen? Ik hoop hetLZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:59:
[...]
Daar is het niet veel beter![]()
Maar ik was de zelfkastijding juist een beetje ontleerd.
Ik niet. Scorende spitsen zijn grof geld waard en Milan lacht zich nu al kapot om het schijntje wat ze voor hem betaald hebben. Hij loopt nu 3 uit 3 ofzo (goals/assists)?nocalimero schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:00:
[...]
En toch vind ik 35 miljoen voor Gimenez nog steeds veel geld. Het is maar de vraag of je deze zomer ook zoveel voor hem zou krijgen. En dat nu ook zowel Ueda als Carranza geblesseerd zijn is pech.
En mbt je laatste zin, dat kan gedeeltelijk zeker wel want de loting was al bekend voordat de transfer rond was.
Dan kan je wel. De loting was al bekend.nocalimero schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:00:
[...]
Had dan tenminste nog laten opnemen dat ie na de verkoop niet meteen tegen Feynoord ingezet mocht worden... DTK brengt als TD ontzettend veel schade toe aan Feyenoord. Terwijl hij als AD het prima deed.
Nu is ie beschadigt.
Mag dat überhaupt?LZ86 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:05:
[...]
Dan kan je wel. De loting was al bekend.
Had dan tenminste nog laten opnemen dat ie na de verkoop niet meteen tegen Feynoord ingezet mocht worden...
En Gimenez wilde zelf ook weg. Dan kun je beter de miljoenen pakken volgens mij.
Hij kan weg willen, maar Feyenoord had hem niet hoeven laten gaan. Tenzij er nog een clausule in het contract stond, maar dat weten we niet.nocalimero schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:07:
[...]
Mag dat überhaupt?
En Gimenez wilde zelf ook weg. Dan kun je beter de miljoenen pakken volgens mij.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Die kan zoveel willen, als de club nee zegt dan had ie echt niet geweigerd om te spelen ofzo.nocalimero schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:07:
[...]
Mag dat überhaupt?
Het is ook wel altijd erg gemakkelijk vanaf de zijlijn. Gimenez zal vast spelen, maar met al die blessures dit seizoen en Gimenez die ook al geblesseerd was geweest, zou het me niet verbazen als dat weer was gebeurt. Had je van de zomer dan nog 35M gekregen, ik denk het niet.
En dan staan diezelfde mensen weer vooraan om te zeggen dat je hem toch deze winter had moeten laten gaan.
Waarmee ik alleen maar zeggen wil, dat het allemaal koffiedik kijken is.
En dan staan diezelfde mensen weer vooraan om te zeggen dat je hem toch deze winter had moeten laten gaan.
Waarmee ik alleen maar zeggen wil, dat het allemaal koffiedik kijken is.
Waarom zou feyenoord gezien de huidige clubkas nee zeggen tegen 35 miljoen ?
Kun je wel nee zeggen maar dan loopt ie goedkoper weg met pech.
Milambo verknalt tot nu toe elke aanval
Is al 6-8 weken zoHarribo schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:13:
Er liggen echt wel mogelijkheden maar hij is te onrustig of zo
Omdat ze makkelijk 45 voor hem had kunnen krijgen. Moet je em alleen niet aan Italianen verkopen, en even geduld hebben tot de zomer omdat de Engelse clubs dan weer duidelijk hebben over FFPHanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:12:
Waarom zou feyenoord gezien de huidige clubkas nee zeggen tegen 35 miljoen ?Kun je wel nee zeggen maar dan loopt ie goedkoper weg met pech.
Mee eens. Alsof Gimenez (en alle anderen die niet al jaren in de jeugd hebben gespeeld) niet gewoon een passant waren.chim0 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:48:
Gewoon juichen man pleur op.. Haat dat zo erg
Die heeft een goede wedstrijd gespeeld tegen Benfica toen.Harribo schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:13:
Maar ja Feyenoord heeft niks anders
Denk dat hij een polletje een gele kaart probeert aan te smeren.Joostje123 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:23:
Paixao nu ook eraf
Niemand: "Ik hoop echt dat er een vervelende schreeuwer in het publiek zit, vooral met een megafoon".
Jong Feyenoord
Die jongen is negentien. In een volwaardig elftal deed hij het vaak primaJoostje123 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:22:
[...]
Die heeft een goede wedstrijd gespeeld tegen Benfica toen.
Maar ja Feyenoord heeft niks anders
Dit is geen wedstrijd, Milan veel beter
Mag hopen dat Feyenoord nog beter gaat spelen anders ben je terecht eruit straks
Mag hopen dat Feyenoord nog beter gaat spelen anders ben je terecht eruit straks
[ Voor 51% gewijzigd door Harribo op 18-02-2025 19:28 ]
Hoe gaat Feyenoord beter spelen met een C elftal op t veld. Ik zie t niet gebeuren iig.Harribo schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:27:
Ik win graag zwaar onterecht hoorHarribo schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:27:
Jullie doen alsof Feyenoord kansloos is.
Maar ondanks dat Milan meer de bal heeft vond ik ze nauwelijks gevaarlijker dan Feyenoord.
Dit kan echt nog wel hoor.
Wellicht met rood voor Hernandez.
Keeper van Feyenoord tot dusver dikke prima. Snap niet dat hij niet de eerste keeper is/was.
Maar ondanks dat Milan meer de bal heeft vond ik ze nauwelijks gevaarlijker dan Feyenoord.
Keeper van Feyenoord tot dusver dikke prima. Snap niet dat hij niet de eerste keeper is/was.
[ Voor 19% gewijzigd door Megupe op 18-02-2025 19:32 ]
Even realistisch. Bijna niemand had in augustus verwacht dat Feyenoord door de groepsfase van de Champions League zou komen, zeker niet met zoveel geblesseerden.
Dit CL seizoen van Feyenoord is hoe dan ook geslaagd.
Iets meer realisme is een goede zaak. Feyenoord doet het prima in Europa.
Italianen zijn weer irritant bezig
Sst, de emoties willen ook watnocalimero schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:32:
Even realistisch. Bijna niemand had in augustus verwacht dat Feyenoord door de groepsfase van de Champions League zou komen, zeker niet met zoveel geblesseerden.
per aspera ad astra
fixedAgent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:32:
Italianen zijn irritant
Dat kent die Snapchat generatie helemaal niet joh clubliefde. Net zoals dat logo kussen ook zo'n onzin.ParaDroid2 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:20:
[...]
Mee eens. Alsof Gimenez (en alle anderen die niet al jaren in de jeugd hebben gespeeld) niet gewoon een passant waren.
Dode pixel?Joostje123 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:23:
Paixao nu ook eraf
[ Voor 17% gewijzigd door chim0 op 18-02-2025 19:34 ]
C elftal? Valt wel mee
Feyenoord mist wel een echte centrum spits of in ieder geval iemand die goed voetbalt voorin de as..
Snap trouwens wel dat Milan Giménez heeft gekocht, afgezien van hem zijn het geen killers daar.
Des te beter voor Feyenoord nu.
In theorie kan Feyenoord het nog steeds redden
Nu alleen niet weer een snel tegendoelpunt graag
Feyenoord mist wel een echte centrum spits of in ieder geval iemand die goed voetbalt voorin de as..
Snap trouwens wel dat Milan Giménez heeft gekocht, afgezien van hem zijn het geen killers daar.
Des te beter voor Feyenoord nu.
In theorie kan Feyenoord het nog steeds redden
Nu alleen niet weer een snel tegendoelpunt graag
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 18-02-2025 19:35 ]
Milan speelt vooral met de handrem lijkt het, ze willen wel aanvallen maar dan stapsgewijs/voorzichtig.Megupe schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:32:
Jullie doen alsof Feyenoord kansloos is.
Als ze sneller/directer zouden spelen dan lijkt het alsof het snel gedaan kan zijn.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Niet bij de 1e 24? Tuurlijk wel.nocalimero schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:32:
Bijzondere eerste helft.
Was een snelle goal, wel nette reactie van Gimenez ook al is scoren gewoon zijn werk.
Die gele kaart voor Hadj Moussa het halve veld over smijten har rood mogen zijn en die trap op Bueno ook wel geel imho.
Paixiaō is weer niet veel soeps en Hadj Moussa zelf vertraagd veel en blijft hangen in trucjes.
Moder heeft er ook meer moeite mee.
Maar het meest storende is dat ze het hele PA systeem nodig hebben om te fluiten en noemen de hele tijd.
Feyenoord is niet direct kansloos nog, al verwacht ik zeker geen winst.
Was een snelle goal, wel nette reactie van Gimenez ook al is scoren gewoon zijn werk.
Die gele kaart voor Hadj Moussa het halve veld over smijten har rood mogen zijn en die trap op Bueno ook wel geel imho.
Paixiaō is weer niet veel soeps en Hadj Moussa zelf vertraagd veel en blijft hangen in trucjes.
Moder heeft er ook meer moeite mee.
Maar het meest storende is dat ze het hele PA systeem nodig hebben om te fluiten en noemen de hele tijd.
Feyenoord is niet direct kansloos nog, al verwacht ik zeker geen winst.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Eens. Die Hernandez solliciteert nadrukkelijk naar een kaart. Die heeft hij nu.Agent47 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:32:
Italianen zijn weer irritant bezig
Eens kijken of die gewisseld word. Zo niet, dan is hij wel zo'n speler die een tweede gele kaart krijgt. Zeker als je hem blijft opzoeken....
Ik snap de frustratie en wat ik Hernandez persoonlijk toewens wordt meteen gemod, maar vasthouden is gewoon geel niet meer.Rubman schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:35:
Die gele kaart voor Hadj Moussa het halve veld over smijten har rood mogen zijn
Laten we realistisch zijn. Milan is gewoon een maatje te groot voor Feyenoord. Feyenoord die z’n beste speler heeft verkocht aan Milan. Feyenoord die bijna een complete elftal aan blessures heeft.
Het is mooi. We hebben Europees een meer dan uitstekende toernooi gehad.
Het is de competitie dat we zwaar teleurstellend presteren.
Omdat ie zwaar aan het blunderen was eerder dit seizoen. (en vorig seizoen ook niet sterk was) en een fitte Bijlow gewoon fors beter was.Megupe schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:32:
Waarom nu al de handdoek in de ring gooien? Het staat 1-1 overall....Russel88 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:38:
Laten we realistisch zijn. Milan is gewoon een maatje te groot voor Feyenoord. Feyenoord die z’n beste speler heeft verkocht aan Milan. Feyenoord die bijna een complete elftal aan blessures heeft.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken