Union St Gilloise oidLZ86 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 16:49:
Veld Union toch bespeelbaar in Brussel.
Brussel? Hahaha ik dacht dat het tegen Union Berlin was
niet bespeelbaar, vinden geen ander veld, en plots wel bespeelbaarLZ86 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 16:49:
Veld Union toch bespeelbaar in Brussel.
Brussel? Hahaha ik dacht dat het tegen Union Berlin was
uhu, ik ga er vanuit dat het een ruk veld zal zijn en dat na de wedstrijd iedereen zich zit af te vragen waarom men op dat veld mocht spelen
We kunnen ze natuurlijk een koekje van eigen deeg geven door vlak voor de return een flink pak koeien in de ArenA los te laten
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nou het korte video item van de NOS aan het rand van het veld, beloofd niet veel goeds voor morgen. Ziet er erg modderig uit en de zijlijn en enigszins de lijnen van dug-out gebied zijn erg slecht nog te zien.
Misschien iedereen even regendans doen, zodat het morgen voor de wedstrijd wordt afgezegd?
Misschien iedereen even regendans doen, zodat het morgen voor de wedstrijd wordt afgezegd?
Dat zit Ajax meer dwars dan Union, qua speelstijl.Superkiwi schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 18:37:
We kunnen ze natuurlijk een koekje van eigen deeg geven door vlak voor de return een flink pak koeien in de ArenA los te laten
Zet ze dan ineens op een plastic mat
Onder Farioli kunnen ze tegenwoordig toch juist heel goed zakelijk spelen?toolkist schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 18:56:
[...]
Dat zit Ajax meer dwars dan Union, qua speelstijl.
Zakelijk ja, maar nog steeds over de grond en niet met lange ballen naar voren (af en toe een pass uitgezonderd)D-e-n schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 19:03:
[...]
Onder Farioli kunnen ze tegenwoordig toch juist heel goed zakelijk spelen?
Doen ze toch al gemiddeld eens per 2 weken?Superkiwi schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 18:37:
Die Zlatan was een echte 9 hè. Pohh wat een spits was dat.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Nou, lets go FEYENOORD!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Omdat ik zo goed ben in voorspellen: 1-2, met een goal van Timber.
Ik ben zo slecht in voorspellen dat het Feyenoord geluk moet brengen.Superkiwi schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 20:55:
Omdat ik zo goed ben in voorspellen: 1-2, met een goal van Timber.
Ik zeg 1-4! Dus nu winnen ze
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gimenez weigert te scoren tegen Feyenoord.
Feyenoord gaat met 2-1 winnen
En nu serieus we gaan er gewoon in, er is geen team meer alles, iedereen en zijn grootmoeder is geblesseerd. Je hebt niks op de bank zitten aan versterking of goede vervanger.
Er is geen trainer, ja interim van onder 21 dus geen ervaring.
De ziel is uit het team lijkt het, seizoen afmaken hopen op derde plek en volgend jaar door.
Feyenoord gaat met 2-1 winnen
En nu serieus we gaan er gewoon in, er is geen team meer alles, iedereen en zijn grootmoeder is geblesseerd. Je hebt niks op de bank zitten aan versterking of goede vervanger.
Er is geen trainer, ja interim van onder 21 dus geen ervaring.
De ziel is uit het team lijkt het, seizoen afmaken hopen op derde plek en volgend jaar door.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Niet tegen te lopen man haha. Iedereen bij AC Milan zo veel sneller.
12-1!
Drie assistenten die geen trainersdiploma hebben tegen een uitstekende spits die tot twee weken geleden voor je speelde. Om Cruijff te quoten, een zak geld heeft nog nooit een doelpunt gemaakt.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
JAAAAAAAAA!
Nog maar 11!
HO EENS
JIIIIIIIIIIIIINX!Maarten_E schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:05:
Drie assistenten die geen trainersdiploma hebben tegen een uitstekende spits die tot twee weken geleden voor je speelde. Om Cruijff te quoten, een zak geld heeft nog nooit een doelpunt gemaakt.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Had ik al eens verteld dat ik Paixao de beste vleugelspits van Nederland vind?
Wat een misser van die keeper, lekker hoor dit, zo snel!
Wellenreuter altijd al een topper gevonden. Die keeper van Milan is niet zo best.
Wel fijn voor Feyenoord.
Wel fijn voor Feyenoord.
Bijlo ook aan die italianen verkopen, kunnen duidelijk keeper gebruiken!
10 second ninja DONE
Die speler van Feyenoord zou eens vaker moeten schieten
Nice!!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Say what!
Maar JAAAAA!
Maar JAAAAA!
Nee Milaan!
Geluk dat het aan de keeper lag!mkmi schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:09:
Was het geluk of lag het aan de keeper?
per aspera ad astra
Jamkmi schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:09:
[ Voor 92% gewijzigd door Lt. Big Mack op 12-02-2025 21:10 ]
Zelfs in Milaan hebben ze het placebo effect van de neuspleister ontdekt.
Jamkmi schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:09:
Een italiaanse ploeg met een portugeese trainer, die gun je helemaal niets.
Wow, ik schakel iets later in en het is zoals verwacht al 1-0.
Alleen niet het verwachtte team staan voor
Milan maakt dit helaas nog wel goed vrees ik. Maar goed dat ze toch even de tanden laten zien
Alleen niet het verwachtte team staan voor
Milan maakt dit helaas nog wel goed vrees ik. Maar goed dat ze toch even de tanden laten zien
Italianen vinden het altijd vervelend om te moeten he.LZ86 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:11:
Wow, ik schakel iets later in en het is zoals verwacht al 1-0.
Alleen niet het verwachtte team staan voor![]()
1x scoren en iedereen in het doel is het devies.
Feyenoord krijgt vleugels, Lets go!
Hadj Moussa laat wel wat kansen zien om voor meer gevaar te zorgen.
Maar Feyenoord lekker fel begonnen
Maar Feyenoord lekker fel begonnen
Ik heb liever dat ze compact inzakken eigenlijk.carpebios schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:13:
Feyenoord krijgt vleugels, Lets go!
Ik gun Italianen helemaal niks tegen ons. Teveel trauma's van die afgrijselijke potjes tegen Roma.Rubman schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:12:
[...]
Italianen vinden het altijd vervelend om te moeten he.
1x scoren en iedereen in het doel is het devies.
Ons middenveld staat weer eens te hoog
Wat een vies weer zeg! Je ziet het niet zo op de camera, maar als je die coach dan zie, bah bah. Wel zure regen, die van Milaan z'n haar is ervan verkleurd.
Die Moder laat ook voor het eerst zien waarom hij gehaald is. Scherp, sterk en zit er al een paar keer goed tussen.
Feyenoord gewoon goed. Die aanval net met Hadj Moussa en Read was echt uit het boekje.
Feyenoord gewoon goed. Die aanval net met Hadj Moussa en Read was echt uit het boekje.
Oh zeker, over het algemeen is het ook goed als je snel voor staat tegen ze. Want dan moeten ze en vinden ze niet leuk.LZ86 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:14:
[...]
Ik gun Italianen helemaal niks tegen ons. Teveel trauma's van die afgrijselijke potjes tegen Roma.
Gaan zelf juist na 1x scoren volledig hangen.
Ze moeten met hangende pootjes terug naar die laars.
Gaat niet gebeuren denk in maar moet wel
[ Voor 4% gewijzigd door Rubman op 12-02-2025 21:17 ]
Ueda is geen Giménez
Ueda zal vast een goede voetballer zijn maar niet als spits bij dit Feyenoord.
Feyenoord heeft een veel balvastere spits nodig
Nou VAR.
Hands
Elleboog
Haha ja toch roepen voor je club hè
Precies. Een aanspeelpunt die even de bal bij zich kan houden zodat de back up over m heen kan en zo verder combineren.Harribo schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:19:
Ueda is geen Giménez
En het zou ook mooi zijn als de spits wat vaker scoort dan ueda
Hopelijk kan onze nieuwe Mexicaan die rol snel vervullen.
Maar met pas 18 jaar verwacht ik dat niet.
Maar met pas 18 jaar verwacht ik dat niet.
Had liever gewoon Carranza gezien ipv Ueda....
Ik zie het gewoon echt niet in onze Japanse vriend.
Ik zie het gewoon echt niet in onze Japanse vriend.
[ Voor 37% gewijzigd door DutchOwnage op 12-02-2025 21:25 ]
Nah, zelfs in de ED geven ze deze niet met elleboog zo strak langs het lichaam.LZ86 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:24:
in de ED was dat een pingel
AC Milan speelt wel heel matig zeg. Wat een los zand. Feyenoord speelde niet best de afgelopen tijd, maar Milan laat helemaal niks zien.
Vanwege kuipvrees?LZ86 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:24:
in de ED was dat een pingel
Sowieso een Italiaan raakt hem met iets anders dan voet in eigen 16 dus penalty.
InderdaadDutchOwnage schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:24:
Had liever gewoon Carranza gezien ipv Ueda....
Nu we trouwens toch ook de goede Feyenoorders noemen... Gijs Smal doet het ook goed. Weet precies waar te lopen en treuzelt niet met een bal
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 12-02-2025 21:26 ]
Die Itallos hebben dadelijk een kansje nodig om het minimale hier eruit te slepen.DeKever schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:25:
AC Milan speelt wel heel matig zeg. Wat een los zand. Feyenoord speelde niet best de afgelopen tijd, maar Milan laat helemaal niks zien.
Moder doet het goed
Smal doet het al tijden goed. Alleen is ie na 60 minuten leeg. Dat is zo jammer. Maar goed, weet niet wat Priske deed om alles zo geblesseerd te krijgen, maar wellicht dat Smal daarin ook nog enorme stappen gaat maken met een degelijke trainer.Harribo schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:26:
[...]
Inderdaad
Nu we trouwens toch ook de goede Feyenoorders noemen... Gijs Smal doet het ook goed. Weet precies waar te lopen en treuzelt niet met een bal
Dat betekent vaak de de Nederlanders hoop krijgen en de Italianen in de laatste fase van de wedstrijd nog gelijk maken of met de winst er vandoor gaanDeKever schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:25:
Moder doet het zeker goed, Moussa ook weer iets frivoler.
Maar de passes van Smal zijn super scherp steeds.
Ze willen weer ergens voor vechten opeens zo staat het op het veld.
Italianen geven je wel vaker het idee dat je dominant bent..DeKever schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:25:
Maar meestal staat het dan nog 0-0 en komen ze uit het niets op voorsprong.Harribo schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:27:
[...]
Italianen geven je wel vaker het idee dat je dominant bent..
Nu moeten ze en hebben ze duidelijk even een tik gehad.
Hallo zeg.
Rood goor die Portugees!
Dat leek toch niet geheel onopzettelijk.
Flickr PSN ID= cheironnl
Portugezen tegen Nederlandse ploegen gaat nooit
Smerige overtreding gaat er echt voor want stapt gewoon opzij naar Wellenreuther
Ik juich niet eerder dan dat de wedstrijd afgelopen is.Rubman schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:28:
[...]
Maar meestal staat het dan nog 0-0 en komen ze uit het niets op voorsprong.
Nu moeten ze en hebben ze duidelijk even een tik gehad.
Of Feyenoord met 3-0 voor staat
Oef... Lelijke botsing
CL he... dat zie je bij PSV ook gebeuren (en onder TH ook bij Ajax), dan gaan ze ineens wel als de brandweer itt in de EredivisieRubman schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:27:
Moder doet het zeker goed, Moussa ook weer iets frivoler.
Nou, daar komt de volgende afwezige
VAR gaat hier niets doen, want ja dan moet je echt iets doen ipv enkel een controle op een duidelijke beslissing
Niet eens geel. Bezopen UEFA
Wow, gewoon helemaal niks voor gegeven.
Vieze portugeese overtreding keihard inkomen op de keeper, geen VAR?
Maar ook gewoon helemaal niets van de VAR of controle.
Handje en klaar? Die engnek stapt gewoon opzij om de knie in Wellenreuther te planten.
Handje en klaar? Die engnek stapt gewoon opzij om de knie in Wellenreuther te planten.
Dit is toch een soortgelijke overtreding als enkele weken geleden van ( naar ik meen ) Weghorst?
Aanvaller gaat voor de bal en er is contact maar ook niet direct zo dat de speler niet voor de bal mag gaan.
Aanvaller gaat voor de bal en er is contact maar ook niet direct zo dat de speler niet voor de bal mag gaan.
Jah, het was geel, maar dat gaf hij niet. En de VAR gaat niets doen als het geen rood is, en dat was het nou ook weer niet.
Felix probeert volgens mij met een sprong Wellenreuter te ontzien maar raakt hem dan toch nog per ongeluk
Geen opzet
Weet verder niet wat de regels zijn.
Geen opzet
Weet verder niet wat de regels zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 12-02-2025 21:32 ]
Wat moet de VAR dan? Als het niet als rood beschouwt wordt mag hij feitelijk gezien niets meer.Rubman schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:31:
Maar ook gewoon helemaal niets van de VAR of controle.
Nou dit mag imho toch wel als rood beschouwd worden.Napo schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:32:
[...]
Wat moet de VAR dan? Als het niet als rood beschouwt wordt mag hij feitelijk gezien niets meer.
Op basis van wat? Een aanvaller die beoogt de bal te spelen?Rubman schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:32:
[...]
Nou dit mag imho toch wel als rood beschouwd worden.
Geel voor die Leao
Ik vind Wellenreuther ook niet echt goed, maar om zijn hoofd nu een bal te noemenNapo schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:33:
[...]
Op basis van wat? Een aanvaller die beoogt de bal te spelen?
En ik word altijd zo raar aangekeken als ik zeg dat het Iberisch schiereiland moet worden afgesneden van het Europese voetbal. Smerige spelers.
Nee een aanvaller die voor zover ik het zag niet voor de bak ging maar opzij stapt met de knie tegen de keeper.Napo schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:33:
[...]
Op basis van wat? Een aanvaller die beoogt de bal te spelen?
Kom op mensen, die man heeft gewoon last van z'n pleistertje op z'n neus, daarom lag hij even.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken