On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Verder is Felix altijd hoe hij is, ontzettend vervelend.
LZ86 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:33:
[...]
Ik vind Wellenreuther ook niet echt goed, maar om zijn hoofd nu een bal te noemen
Als hij het hoofd van Wellenreuther had pogen te spelen had hij ( Wellenreuther ) niet meer op het veld gestaan. zeker als het knie tegen het hoofd is
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Braziliaan Sam SamSuperkiwi schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:35:
Is Paixao een Portugees? Die valt de laatste weken wel gemakkelijk.
Weken? Dat zit er al in sinds ie bij Feyenoord speelt.Superkiwi schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:35:
Leao en Felix zijn Portugezen... I rest my case...Rubman schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:35:
Het is uit het niets vol Italiaans theater, wat een gal.
Net zo ergHarribo schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:36:
[...]
Leao en Felix zijn Portugezen... I rest my case...
Die Hadj Moussa schietenJoostje123 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:36:
Die hadj Moussa durft niet te schieten?
Brazilianen kunnen dat net zo goed, ze spreken natuurlijk ook Portugees.Superkiwi schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:35:
Valt wel mee toch?LZ86 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:35:
Wat een smerige clubs zijn die Italiaanse clubs ook......
Ooit Getafe gezien?
Het jammere was dat de pass op hem niet in zijn loop was gegeven... Dat kostte net teveel tijd
Dat is dumfries zijn maatjetoolkist schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:38:
Wie van Milan is er met z'n achterhoofd in een pot roze verf gevallen?
Als Getafe speelt draai ik mijn tv een kwartslag zodat het lijkt of ze gewoon rechtop staan.
Italiaanse neef van Babeltoolkist schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:38:
Wie van Milan is er met z'n achterhoofd in een pot roze verf gevallen?
Ik weet het niet. Laten we eerst eens even afwachten.
Haha dat is een goeieSuperkiwi schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:39:
[...]
Als Getafe speelt draai ik mijn tv een kwartslag zodat het lijkt of ze gewoon rechtop staan.
Sportclub de Grashappers
Mooie bal, jammergenoeg net te hoogcarpebios schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:40:
Boh, dat zou wat geweest zijn.
Liever Bosschaart dan PusicRubman schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:41:
Maar als we winnen, hoe snel kan Bosschaart zijn papiertje halen?
Nu we het toch over Getafe hebben... Die Hernandez kan daar zo bij...
Zeker Pusic is enkel vanwege Troost en die moet zsm bij Feyenoord weg imho.
Dat was trouwens een gevaarlijke counter van Milan.
Iedereen stond veel te hoog
Babel vergeten?Harribo schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:43:
Dat roze koppie is Hernandez
Nu we het toch over Getafe hebben... Die Hernandez kan daar zo bij...
Weer op zijn hoofd ook gewoon, doe Leao mag gewoon van het veld gerold.
Als hij zin heeft. Verder mag voor mij dat rollen er echt wel uit, tenzij hij naar La Liga gaat.DutchOwnage schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:40:
Paxaio is echt een baas.
Met Priske had je hier ook wel gewonnen misschien wel met 3-0Rubman schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:41:
Maar als we winnen, hoe snel kan Bosschaart zijn papiertje halen?
Die 2e keer was absoluut niet de schuld van Leao...Rubman schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:44:
Hoe dan?
Weer op zijn hoofd ook gewoon, doe Leao mag gewoon van het veld gerold.
Dit als hij consistent een 8 kan halen heb je goud in handen.LZ86 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:46:
Paixao is of een 10, of een 1. Hij kent geen andere potjes. Dat maakt m eigenlijk niet echt geschikt. Maar als ie een 10 speelt heb ik m er graag bij
Vind hem veel vaker een 10 dan een 1LZ86 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:46:
Paixao is of een 10, of een 1. Hij kent geen andere potjes. Dat maakt m eigenlijk niet echt geschikt. Maar als ie een 10 speelt heb ik m er graag bij
Zou die man een 6 jarig contract doen
Ik ben ook sommige uitspraken en do's van Babel niet vergeten. Of hoe hij aan de jeugd met dure spullen aan het showen was.. everybody gets to be rich.
Verder had hij toen er lang niet meer bij moeten zitten.
Maar goed, laten we het positief houden. Dit Feyenoord is erg leuk om te zien.
Nee zag ik, maar dan mag hij nog wel gewoon van het veld. Zeker na die vieze actie daarvoor met blijven liggen en oh het gaat toch wel weer.toolkist schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:46:
[...]
Die 2e keer was absoluut niet de schuld van Leao...
Dat wacht maar even steeds is ook wel klaar.
Dit soort dingen dus. Ratje van Milan
Rest is wel ok
We hebben hem niet mee op die manierRubman schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:48:
De scheids mag wel eens een keer echt gaan fluiten nu hoor.
Dat wacht maar even steeds is ook wel klaar.
2025 Opel Grandland AWD Ultimate - 2024 Mazda MX-30
Flickr PSN ID= cheironnl
Bouw van de kuip met de tunnel, daar kan geen dug-out boven dus aan de overkant.HollowGamer schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:50:
Kan iemand mij uitleggen waarom de ingang van de kleedkamers aan de andere kant is? Als een speler dus geblesseerd is, of je moet even naar de WC, dan heb je gewoon pech?
Dat krijg je met dat geduikel van Paixao steeds, dan ga je niet snel iets mee krijgen.LZ86 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:49:
Het is weer duidelijk 11 tegen 12....
Ook gewoon CL vechten voor het leven hoor, deden ze onder Priske ook wel.DutchOwnage schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:50:
Ik zie weer het plezier terug bij Feyenoord. Het is lekker speels en onbevangen. Nou maakt 1 zwaluw natuurlijk nog geen zomer, maar toch.
Eens hoorRubman schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:52:
[...]
Ook gewoon CL vechten voor het leven hoor, deden ze onder Priske ook wel.
Weet niet of je kijkt, maar er zijn er bij Milan een paar die nóg veel erger zijn dan Paixaotoolkist schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:52:
[...]
Dat krijg me met dat geduikel van Paixao steeds, dan ga je niet snel iets mee krijgen.
Over Babel... Ik vergeet nooit meer zijn SchwalbeHollowGamer schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:47:
[...]
Ik ben ook sommige uitspraken en do's van Babel niet vergeten. Of hoe hij aan de jeugd met dure spullen aan het showen was.. everybody gets to be rich.
Verder had hij toen er lang niet meer bij moeten zitten.
Maar goed, laten we het positief houden. Dit Feyenoord is erg leuk om te zien.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3pQdYvf9WNAdlo11ikWWZkju.jpg?f=user_large)
https://www.dumpert.nl/item/7846699_0973850a
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 12-02-2025 21:56 ]
Beelen blinkt ook uit.
Die heeft vandaag amper geduikeld dus dat weet de scheids niettoolkist schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:52:
[...]
Dat krijg je met dat geduikel van Paixao steeds, dan ga je niet snel iets mee krijgen.
Ze spugen, rochelen en legen hun neus op het veld, dan kan een beetje urine daar ook wel bij.HollowGamer schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:50:
Kan iemand mij uitleggen waarom de ingang van de kleedkamers aan de andere kant is? Als een speler dus geblesseerd is, of je moet even naar de WC, dan heb je gewoon pech?
Ik zie er in de 2e helft nog wel iemand afgaan. Of met rood, of een blessure of beide.
Kom op Feyenoord!
2025 Opel Grandland AWD Ultimate - 2024 Mazda MX-30
Hahahaha
Ja het staat aan, en veel erger dan Paixao kan maar is niet heel makkelijk. En nee Leao is echt niet erger dan PaixaoLZ86 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:53:
[...]
Weet niet of je kijkt, maar er zijn er bij Milan een paar die nóg veel erger zijn dan Paixao
Tis net of ik een (minder goede) versie van Suarez in een Feyenoord shirt rond zie lopen
1 wedstrijd maakt nog geen zomer. Ook geen winter overigens, dus ff een half seizoentje afwachtenAgent47 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:54:
Volgens Driessen kon Moder er niks van.
Hahahaha
Milan heeft wel kansen gehad.Agent47 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:53:
Feyenoord speelt vandaag echt met veel vertrouwen. AC Milan kan zo veel meer, maar die komen er niet uit.
Beelen blinkt ook uit.
Maar ze maken het niet af
Feyenoord zou er goed aan doen nog een keer te scoren
Grappig hoe meningen zo kunnen verschillen..Rene schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:54:
Kort samengevat: verdiend 1-0 voor. Wat discutabele momenten aan beide kanten. 1 rode kaart die gewoon gegeven had moeten worden.
Ik zie er in de 2e helft nog wel iemand afgaan. Of met rood, of een blessure of beide.
Kom op Feyenoord!
Ik zie een gelijk opgaande wedstrijd die prima gelijk had kunnen staan, en rood zou echt zwaar zwaar overdreven zijn geweest voor iemand die de keeper probeert te ontwijken.
Heb je wel een punt hoor. Ik hou er ook niet van. Maar zolang ie speelt zoals ie nu speelt en echt alles geeft, is het gauw vergeven wat mij betrefttoolkist schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:54:
[...]
Ja het staat aan, en veel erger dan Paixao kan maar is niet heel makkelijk. En nee Leao is echt niet erger dan Paixao
Tis net of ik een (minder goede) versie van Suarez in een Feyenoord shirt rond zie lopen
Speelt vanaf moment 1 al goed bij ons. 1 miljoen opgehaald. Kijkt in ieder geval een stuk rustiger dan Zerrouki.toolkist schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:55:
[...]
1 wedstrijd maakt nog geen zomer. Ook geen winter overigens, dus ff een half seizoentje afwachten
Begrijp ik helemaal hoor, had ik ook met Suarez jaren terug en het gedrag van Tadic een paar seizoenen geleden. Als dat in je eigen team gebeurt is dat ineens een stuk minder irritantDutchOwnage schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:57:
[...]
Heb je wel een punt hoor. Ik hou er ook niet van. Maar zolang ie speelt zoals ie nu speelt en echt alles geeft, is het gauw vergeven wat mij betreft
Z'n 3e wedstrijd toch? En tegen Ajax werd er volgens mij niet heel positief over hem gedacht?Agent47 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:57:
[...]
Speelt vanaf moment 1 al goed bij ons. 1 miljoen opgehaald. Kijkt in ieder geval een stuk rustiger dan Zerrouki.
Commerciële reden. De camera's pakken nu meer reclameborden. Anders staan daar dug outs in de weg.HollowGamer schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:50:
Geef hem even, voor 1 miljoen gehaald op eenzelfde plek als Zerrouki voor 8 en vind hem na 3 wedstrijden al beter.toolkist schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:59:
[...]
Z'n 3e wedstrijd toch? En tegen Ajax werd er volgens mij niet heel positief over hem gedacht?
Moet hij wel volhouden maar dat geld voor iedereen
Wat het vandaag ook gaat worden, in San Siro ga je er keihard afAgent47 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 21:57:
Ben vooral bang voor aanstellerij/ naaierij vanuit Milan.
Beter dan Zerrouki is ook niet heel lastigRubman schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 22:03:
[...]
Geef hem even, voor 1 miljoen gehaald op eenzelfde plek als Zerrouki voor 8 en vind hem na 3 wedstrijden al beter.
Dat dachten we in Estadio do Sport Lisboa ookLZ86 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 22:03:
[...]
Wat het vandaag ook gaat worden, in San Siro ga je er keihard af
Vanavond winnen is 2,8 miljoen erbij.LZ86 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 22:03:
[...]
Daar ff van genieten dan
Noah Langt belt, hij wil jou even spreken!LZ86 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 22:03:
[...]
Dat was toch ook precies wat ik eerder zei?Rubman schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 22:03:
[...]
Geef hem even, voor 1 miljoen gehaald op eenzelfde plek als Zerrouki voor 8 en vind hem na 3 wedstrijden al beter.
En tegen Bayern, en tegen City. Dus alles is mogelijk als je met 1-0 richting San Siro gaatDutchOwnage schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 22:05:
[...]
Dat dachten we in Estadio do Sport Lisboa ook
Eerst vandaag overleventoolkist schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 22:10:
[...]
En tegen Bayern, en tegen City. Dus alles is mogelijk als je met 1-0 richting San Siro gaat
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken