O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hoho, dat zeg ik helemaal niet
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bakayoko?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Volgende keer bal niet weggooien.carpebios schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:30:
Tuurlijk, de aanvoerder krijgt geel voor protest? Dan had hij Juventus met al die smerige overtredingen al 10x geel kunnen geven.
Juve lijkt moe te worden
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Deed de coach van Juventus ook, niet eens een waarschuwing.HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:33:
[...]
Volgende keer bal niet weggooien.
Juve lijkt moe te worden
Met een omzet van meer dan 400 miljoen? Dacht het nietPolycom schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:34:
Juventus aka FC Vergane Glorie.
En dan dat schot van Bakayoko, recht op een speler en de bal kwijt.
[ Voor 24% gewijzigd door carpebios op 11-02-2025 22:35 ]
Ze spelen als een oud dametje.Polycom schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:34:
Juventus aka FC Vergane Glorie.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
In het voetbal reken ik in kwaliteit/resultaat, niet in euries.carpebios schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:34:
[...]
Met een omzet van meer dan 400 miljoen? Dacht het niet
Signature
Niet op reageren. Supporters van een andere vereniging proberen altijd de prestatie van een vereniging te bagateliseren.carpebios schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:34:
[...]
Met een omzet van meer dan 400 miljoen? Dacht het niet
In de 1e helft was er ook een opzettelijk handsbal van een Juventus speler die niet bestraft werd met een kaart.carpebios schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:35:
Speler loop met bal weg en dan legt die het spel stil omdat de bal nog niet rolde. Daarnet gaf hij nog geel.
En dan dat schot van Bakayoko, recht op een speler en de bal kwijt.
We kennen PSV en de laatste minuten.
Edit: mijn vooruitziende blik werd snel duidelijk.
[ Voor 11% gewijzigd door carpebios op 11-02-2025 22:38 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
grrr ik zeg niks meer, had de verdediging die bal nket beter weg kunnen schoppen ?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zet hem maar uit en schakel dan na de wedstrijd weer in.. dan komt psv vast weer terug.
Inmiddels niet meer.
Het oude dametje weet nog prima te scoren.
Mwah... Die bal komt hard laag voor voor de keeper, dus zet hij er een hand tegenPatrickC schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:39:
Slecht gekeept ook…
Vind de verdediger die zich eruit liet rennen door Conceição meer te verwijten
Nee, vorig jaar had ik nog het idee dat hij een tweede Gomez kon worden.....carpebios schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:40:
Onze keepert is ook niet meer zo stabiel dit seizoen.
Bakayoko is leuk voor de eredivisie. Zodra het niveau omhoog gaat, haakt hij afHanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:42:
Voor PSV is perisic toch wel motm en bakayoko flop of the match.
Dan wel het rechter rijtje.Harribo schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:43:
[...]
Bakayoko is leuk voor de eredivisie. Zodra het niveau omhoog gaat, haakt hij af
Ik vind Perisic toch ook wel gewoon een leuke speler. Werkt hard, is slim, maar heeft toch ook maar weinig kapsones ofzo. Van PSV kant zeker de beste man op het veld deze wedstrijd.HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:42:
leuk voor een middenmotor idd. heerenveen of zoHarribo schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:43:
[...]
Mauro is behoorlijk rap ook hoor, denk dat Malacia ook niet snel genoeg zou zijn. (Tenminste denk dat dat de reden is waarom je zegt dat Malacia er wel in had gekund)carpebios schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:45:
Stel je ook voor dat je Malacia erin zet
nggyu nglyd
We weten het niet, want een nieuwe aankoop zet hij er niet in.jbdeiman schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:46:
[...]
Mauro is behoorlijk rap ook hoor, denk dat Malacia ook niet snel genoeg zou zijn. (Tenminste denk dat dat de reden is waarom je zegt dat Malacia er wel in had gekund)
nggyu nglyd
PSV is dus behoorlijk aan het overpresteren met deze spelers die net genoeg zijn voor Heerenveen.Harribo schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:43:
[...]
Mauro is wel rap. Dat vind ik een goede speler.jbdeiman schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:46:
[...]
Mauro is behoorlijk rap ook hoor, denk dat Malacia ook niet snel genoeg zou zijn. (Tenminste denk dat dat de reden is waarom je zegt dat Malacia er wel in had gekund)
Werd die eruit gerend door Conceição? Dan is Conceição heeuul snel
Morgen de return?
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Ik hoorde en dacht precies hetzelfde. De commentatoren hebben zelf volgens mij nauwelijks door hoeveel onzin ze uitkramen...
2-1 biedt nog kansen
Ah, mooi, dus 2-2..Harribo schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:51:
Uit doelpunten tellen toch dubbel?
2-1 biedt nog kansen
@carpebios
Toch je gewenste gelijkspel volgens die (helaas verouderde) gedachte
[ Voor 17% gewijzigd door jbdeiman op 11-02-2025 22:53 ]
Maar ik snap niet dat opzettelijk hands niet bestraft wordt. Gebeurde regelmatig bij juventus.
Moetcje Jaap Stam vragen of Frank de Boer.sNielz123 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:53:
Kan iemand mij uitleggen wat het voordeel is van de tactiek om bij ieder balbezit eerst terug naar de keeper te spelen?
Wat clubs vaak willen op dat moment, (je ziet dit vaak bij voetballende clubs) is dat je tegenstander naar voren komt, vaak krijg je dan wat meer ruimte (klinkt gek) om verder te voetballen. Je kan de linies daarmee vaak wat verder uit elkaar krijgen.sNielz123 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:53:
Kan iemand mij uitleggen wat het voordeel is van de tactiek om bij ieder balbezit eerst terug naar de keeper te spelen?
Dit komt doordat aanvallers dan druk vooruit zetten, maar vaak sluiten middenvelders en verdedigers niet net zo snel aan.
Daarmee kan je de aanval uitspelen en verderop op het veld een overtal creëren als je het goed uitvoert en de juiste momenten kiest.
[ Voor 21% gewijzigd door jbdeiman op 11-02-2025 22:58 ]
Dat is vaak onkunde en of het is een tactiek om ruimtes te creeëren door ze uit elkaar te trekken om vervolgens daar door heen te tikkensNielz123 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:53:
*ik dacht ik reageer maar serieus
een tegenstander die voorstaat in blessure tijd die zich naar voren zou laten lokken. yep absoluutjbdeiman schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:55:
[...]
Wat clubs vaak willen op dat moment, (je ziet dit vaak bij voetballende clubs) is dat je tegenstander naar voren komt, vaak krijg je dan wat meer ruimte (klinkt gek) om verder te voetballen. Je kan de linies daarmee vaak wat verder uit elkaar krijgen.
Andere opties zijn gebrek aan vertrouwen en/ of creativiteit je ziet het ook vaak bij teams en clubs die (even) niet meer weten wat te doen, dus dan maar heel veilig een balletje terug.Harribo schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:57:
[...]
Dat is vaak onkunde en of het is een tactiek om ruimtes te creeëren door ze uit elkaar te trekken om vervolgens daar door heen te tikken
Ik word er bij PSV niet goed van.Harribo schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:57:
[...]
Dat is vaak onkunde en of het is een tactiek om ruimtes te creeëren door ze uit elkaar te trekken om vervolgens daar door heen te tikken
Zowel opbouwen als lange ballen werken niet. En iedereen die de bal krijgt draait eerst terug naar eigen doel.
En Bakayoko denkt magische krachten te hebben en door mensen heen te kunnen lopen.sNielz123 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 23:08:
[...]
Ik word er bij PSV niet goed van.
Zowel opbouwen als lange ballen werken niet. En iedereen die de bal krijgt draait eerst terug naar eigen doel.
Maar dat gedraai inderdaad naar de keeper, en de keeper die dan ook allemaal gekke dingen gaat doen met die bal. Waar is de tijd dat je PSV opzette en ze gewoon goals maakte en weinig tegen kregen met een beperkte verdediging. Nu scoort FC lutjekut zelfs 10 goals in ons eigen stadion.
Dan kom je niet zo vaak meer aan scoren toe.
Bakayoko... Mijn hemel, kunnen we die niet tot de zomer laten banken? Had in de winter gewoon weg gemoeten. Je zag gewoon toen ie Lang moest afwisselen dat PSV geen bal meer vasthield. Dat en Saibari wisselen voor Til. Je enige balvaste middenvelder eruit... Schouten en Veerman ook geen schim van begin van het seizoen.
Dan is 2-1 nog best ok. Volgende week kans op de volgende ronde MITS! Mits Baka niet verder dan de tribune komt
Dat heeft natuurlijk ook met de tegenstander te maken, Juventus zal wel goed druk hebben gezet. Vergeet niet dat Juventus gewoon een Europees top team is he? Geen RkcsNielz123 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 23:08:
[...]
Ik word er bij PSV niet goed van.
Vaak heeft het vele terugspelen ook te maken met het opbouw tempo: als een back of vleugelspits de bal wat te laat krijgt, staat hij al gedekt en moet hij weer terug.
Als team spelen is een kunde op dit niveau. Iedereen moet er veel energie in steken, weten waar hij wanneer moet lopen en de bal aannames moeten perfect zijn, evenals de passen. Enfin mijn idee
Conceição liet zien wat je dan moet doen: een back uitspelen. Buitenom. Dat woord kent bakayoko niet, alles gaat weer naar binnen. Draaide daarmee zo de drukte soms in.
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 11-02-2025 23:33 ]
Wet een spits als Luuk de jong moet elke bal van de zijkant een voorzet zijn.
Saibari bakte er vandaag ook niets van. Zo slordig weer.
Teveel spelers zijn uit vorm. Eigenlijk zijn alleen Mauro en Perisic nog goed. Waarbij Mauro nooit in zijn kracht speelt maar wordt weggezet op posities waar hij het nog goed oplost. Erg knap in een team wat totaal niet draait.
Obispo valt trouwens ook niet tegen.
In potentie dan ook beter dan de Ligt, heb ik me laten vertellen
Wij zullen vanavond meteen moeten presteren. Ik ben er bang voor. Ik zie onze spits totaal geen goal maken namelijk. Hadj Moussa totaal niet in vorm, Paixao tsjah wat moet ik er van zeggen, die kan geniaal zijn maar heeft vaker afvliegers richting de cornervlag.
Hwang is twijfel
Timber kan geen hele wedstrijd
Milambo heeft 2 leuke potjes gehad en that's it, enorm overschat op het moment.
Wellenreuther grabbelt elke wedstrijd wel een keer
Geen Trauner naast Hancko
Geen subtiele linksback a la Hartman.
Hopen op een rode kaart voor Milan in minuut 10 dan
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Je noemt best veel namen die eind vorig seizoen, begin dit seizoen grote carrières werden toegedicht in de PL, Bundesliga, PD. Ik heb al wel eens vaker gezegd dat spelers eerst maar eens 2 tot 3 seizoenen dragend moeten zijn voordat men gaat blaten.Lt. Big Mack schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 23:25:
Backs zijn gewoon een aderlating ivm vorig seizoen, totaal niet toereikend. Mauro doet knap mee, maar is beter op het middenveld.
Dan kom je niet zo vaak meer aan scoren toe.
Bakayoko... Mijn hemel, kunnen we die niet tot de zomer laten banken? Had in de winter gewoon weg gemoeten. Je zag gewoon toen ie Lang moest afwisselen dat PSV geen bal meer vasthield. Dat en Saibari wisselen voor Til. Je enige balvaste middenvelder eruit... Schouten en Veerman ook geen schim van begin van het seizoen.
Dan is 2-1 nog best ok. Volgende week kans op de volgende ronde MITS! Mits Baka niet verder dan de tribune komt
Gevoelsmatig iedereen waarvan je het "verwacht" die faalt hopeloos in het buitenland en opeens zijn er van die spelers als de Roon, Koopmeiners en Reijnders die opeens wel slagen in het buitenland. En Virgil van Dijk ook niet vergeten natuurlijk.
Ik ga nu niet alle artikelen terugzoeken maar Saibari en Bakayoko waren bijna de nieuwe Gerrards en de Bruyne die moeiteloos mee konden bij clubs als Arsenal, Chelsea etc. We zouden in Nederland eens wat zuiniger moeten zijn op onze spelers maar then again ik zou ook weg zijn als ik 5,5 miljoen per jaar kreeg als bij een middelmatige club in de PL vergeleken met mijn 1,1 miljoen als basisspelers bij Ajax/PSV/Feyenoord.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nee Alex. Dumfries was een back toch? Verdedigend helemaal niet zo sterk. Een beetje een Gregory vd Wiel die wel naar het krachthonk ging.Maarten_E schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:29:
PSV en verdediging... De laatste fatsoenlijke CDM was Guardado, de laatste fatsoenlijke verdediger, waarschijnlijk Dumfries?
Alex was een centrale verdediger, geen middenvelderTyphone schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:17:
[...]
Nee Alex. Dumfries was een back toch? Verdedigend helemaal niet zo sterk. Een beetje een Gregory vd Wiel die wel naar het krachthonk ging.
Oh shit het ging om verdedigende middenvelder haha. Niet goed gelezen. Ik las centrale verdedigerVos schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:20:
[...]
Alex was een centrale verdediger, geen middenvelder
Maar dan kopt mijn verhaal over Dumfries nog steeds
[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 12-02-2025 11:25 ]
Ja maar dan heb je als media niks om over te lullen heTyphone schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:25:
[...]
Je noemt best veel namen die eind vorig seizoen, begin dit seizoen grote carrières werden toegedicht in de PL, Bundesliga, PD. Ik heb al wel eens vaker gezegd dat spelers eerst maar eens 2 tot 3 seizoenen dragend moeten zijn voordat men gaat blaten.
Gevoelsmatig iedereen waarvan je het "verwacht" die faalt hopeloos in het buitenland en opeens zijn er van die spelers als de Roon, Koopmeiners en Reijnders die opeens wel slagen in het buitenland. En Virgil van Dijk ook niet vergeten natuurlijk.
Ik ga nu niet alle artikelen terugzoeken maar Saibari en Bakayoko waren bijna de nieuwe Gerrards en de Bruyne die moeiteloos mee konden bij clubs als Arsenal, Chelsea etc. We zouden in Nederland eens wat zuiniger moeten zijn op onze spelers maar then again ik zou ook weg zijn als ik 5,5 miljoen per jaar kreeg als bij een middelmatige club in de PL vergeleken met mijn 1,1 miljoen als basisspelers bij Ajax/PSV/Feyenoord.
Bakayoko heeft idd 1, misschien 1,5 seizoen getopt en dat was het wel weer. Als je het ook in de CL niet kan laten zien (als je dan toch zo graag naar een EU top 10 club wilt), dan zit het er gewoon niet in. Snel cashen dus zolang het nog kan..
Saibari is net als Tilman nog te vaak wisselvallig. In potentie zouden die zeker op een hoger niveau mee moeten kunnen, maar daarvoor zouden ze zeker nog even bij PSV moeten rijpen.
Schouten speelde blijkbaar tot voor kort lamgespoten met pijnstilling ivm een slepende blessure. Maar dat houden we dan lekker onder de pet
Afin, zodra dus terug écht fit, schat ik Schouten wel capabel genoeg in voor een niveautje hoger. Heeft ten slotte ook niet onverdienstelijk in Italië meegedraaid.
"De Europa League-wedstrijd tussen Union Saint-Gilloise en Ajax wordt donderdag niet zoals gepland in het Koning Boudewijnstadion in Brussel gespeeld. De Belgische club moet van de UEFA op zoek naar een andere locatie, omdat het veld te slecht is."Gonadan schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:34:
[...]
Dat is dus nog afwachten. Ze moeten op zoek voor het geval dat het definitief afgekeurd gaat worden, maar dat is nog niet zeker.
Er staat toch letterlijk dat het veld definitief is afgekeurd en ze niet in het Koning Boudewijnstadion gaan spelen?
Twente komt eraan!
Het is nu.nl, er klopt weer eens niets van.JoteW schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:11:
"De Europa League-wedstrijd tussen Union Saint-Gilloise en Ajax wordt donderdag niet zoals gepland in het Koning Boudewijnstadion in Brussel gespeeld. De Belgische club moet van de UEFA op zoek naar een andere locatie, omdat het veld te slecht is."
Er staat toch letterlijk dat het veld definitief is afgekeurd en ze niet in het Koning Boudewijnstadion gaan spelen?
De laatste update van gisteren:
https://www.ajaxshowtime....-met-union-saint-gilloiseAjax krijgt woensdag duidelijkheid over de speellocatie van de Europa League-wedstrijd tegen Union Saint-Gilloise, zo schrijft Het Laatste Nieuws op dinsdagavond. De beslissing zal vandaag dus niet meer worden genomen. De Belgen hopen de wedstrijd nog altijd in het Koning Boudewijnstadion af te werken, maar weten ook: 'Als Union niet aan de vraag van de UEFA om uit te wijken naar een stadion kan voldoen, dan kan de Europese voetbalbond zelf een andere en neutrale locatie kiezen. De UEFA kan dan ook mogelijks kiezen om de match te laten spelen in een ander nabijgelegen land.'
In afwachting van het herstel van de grasmat in het Belgische stadion heeft Union Saint-Gilloise - naast overleg met de UEFA - al navraag gedaan naar alternatieve locaties, maar die zoektocht vond nog geen succes. 'De club heeft een deadline gekregen om tegen vanavond een uitwijkmogelijkheid te vinden, maar onderhandelt om die deadline te kunnen overhevelen naar morgen. In de hoop dat het veld er morgen beter bijligt en er donderdag toch op de Heizel kan gespeeld worden.'
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zag trouwens net beelden van het veld van vandaag, het ziet er echt niet uit
HLN
Het is droog, dankzij deze strijders https://twitter.com/i/status/1889601895523582019 :-)
[ Voor 11% gewijzigd door Barfman op 12-02-2025 13:24 ]
Logisch natuurlijk dat Union er alles aan doet om het toch 'goed'-gekeurd te krijgen, daar hebben zij gewoon voordeel van.Gonadan schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:10:
Dat wordt gewoon met de hakken over de sloot goedgekeurd en dan zitten wij donderdag weer te kijken naar een pot op een kruising tussen het veld van Fortuna en die van RFS. Met tranen in de ogen want Woutje komt ons niet redden.
Ik zie nu al (nog meer) op tegen donderdag.
Dan weet je meteen waarom hij niet mee gaat.Superkiwi schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 13:17:
Hmpf, geen Henderson donderdag. Hij reist niet mee naar België.
Zag trouwens net beelden van het veld van vandaag, het ziet er echt niet uit
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"Zolang er geen zichtbaar water ligt is toch ça va meneer inspecteur?"Er is geen veldverwarming en een dramatisch drainage systeem
"Ja proper zat"
Das toch vragen om blessures??
Hoe dan ook komt dit Union natuurlijk wel goed uit.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Uefa moet gewoon hard zijn, alsof er 0 geschikte velden zijn in belgie
Niet opdagen en 3-0 reglementair verlies.
Alle mogelijke blessures kunnen we niet gebruiken. Er zijn andere belangrijke doelen dit seizoen.
Ja stilstaand water weghalen uit het zicht. Maar eronder is het drassig en klote. Beetje er over heen wandelen staat tot niets in vergelijking met serieus voetbal.
Bij Anderlecht? Anderlecht speelt die avond uit.
Niet te doen dit, en hier hadden ze toch in de competitie al achter moeten komen?
[ Voor 16% gewijzigd door Maarten_E op 12-02-2025 14:59 ]
Er zijn natuurlijk 0 geschikte velden in heel Belgie te vinden en DE reden dat het 'moet doorgaan' is natuurlijk geld, dat snapt toch echt ELKE zandkorrel in de sahara ook al is die korrel weggewaait. Je spreekt bijna van een groter feit dan dat iedereen een keer dood gaatMaarten_E schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 14:57:
Kan het niet in het Koning Boudewijnstadion ofzo?
Niet te doen dit, en hier hadden ze toch in de competitie al achter moeten komen?
de Uefa moet zich schamen
[/Fei..] eeeh vooruit dan [/rant]
Het stadion van Anderlecht heet Lotto Arena.Maarten_E schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 14:57:
Kan het niet in het Koning Boudewijnstadion ofzo?
En daar vindt een optreden plaats op 13 februari: https://www.livenation.be...wims/antwerpen/2025-02-13
Het Koning Boudewijnstadion gaat het juist om, daar is het veld zo belabberd. Het veld was al niet in beste staat en afgelopen dagen heeft het behoorlijk geregend in Belgie (van horen zeggen, was er niet bij..).
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Verwijderd
Constant Vanden Stock heet tegenwoordig Lotto Park en ligt er naar verluidt net zo dramatisch bij als het veld in Sittard.evleerdam schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 15:43:
Het stadion van Anderlecht heet Lotto Arena.
En daar vindt een optreden plaats op 13 februari: https://www.livenation.be...wims/antwerpen/2025-02-13
Het Koning Boudewijnstadion gaat het juist om, daar is het veld zo belabberd. Het veld was al niet in beste staat en afgelopen dagen heeft het behoorlijk geregend in Belgie (van horen zeggen, was er niet bij..).
De overige Belgische stadions die voldoen aan de Uefa vereisten mbt de VAR en de licht installatie zijn naar verluidt eveneens niet beschikbaar voornamelijk vanwege wedstrijden die de komende dagen worden gespeeld.
IJzel op (voorheen) Heizel?JoteW schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:11:
[...]
"De Europa League-wedstrijd tussen Union Saint-Gilloise en Ajax wordt donderdag niet zoals gepland in het Koning Boudewijnstadion in Brussel gespeeld. De Belgische club moet van de UEFA op zoek naar een andere locatie, omdat het veld te slecht is."
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Perisic weet natuurlijk uit 1e hand wat er gevraagd wordt tijdens het spelen tegen Italiaanse teams.HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:42:
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Amen.Typhone schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 14:11:
Opbokken dan maar met die Europese punten.
Niet opdagen en 3-0 reglementair verlies.
Alle mogelijke blessures kunnen we niet gebruiken. Er zijn andere belangrijke doelen dit seizoen.
Als de club en het beleid nou net zo prachtig warenAgent47 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 16:35:
We kunnen niet allemaal zo'n prachtig veld als De Kuip hebben he
Daar wordt dan ook relatief weinig op gespeeld omdat Feyenoord altijd uit loot.Agent47 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 16:35:
We kunnen niet allemaal zo'n prachtig veld als De Kuip hebben he
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken