Geen idee, maar waarom komt de discussie uberhaupt op gang? Prima toch, na elke ronde loten? Ik zie geen enkel voordeel aan het loten van meerdere rondes tegelijk, of zelfs het hele schema in 1xGonadan schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 12:04:
[...]
Ja maar bij verandering is altijd iedereen en alles erop tegen. Althans zo lijkt het door de vocale groep die dan naar de voorgrond treedt.
Maar wat waren de argumenten, weten we dat nog en sneden die hout?
Door @carpebiostoolkist schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 15:34:
[...]
Geen idee, maar waarom komt de discussie uberhaupt op gang?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gelukkig zijn daar in de jaren Web1.0, forums en BB voor uitgevonden.
Ben ik de enige die bij WIL het vooral schreeuwers vind? Ze komen een beetje aggressief over. Lang moet niet niet zo schreeuwen overigens.
Ik vind Willem II er nog best sterk uit komen af en toe
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Het is ook allemaal erg onzeker bij PSV natuurlijk. De verdediging met weinig vertrouwen met vandaag ook nog eens 2 nieuwe gezichten. Een middenveld waar Schouten voorheen de sterkhouder was, maar ook een tijd zoekende is. De vleugels voorin die wel wat goals en assists produceren maar ook totaal niet stabiel zijn. Alleen Luuk die eigenlijk 'gewoon' in vorm is, maar zo afhankelijk is van goede ballen in zijn spel.Agent47 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:24:
Ik vind Willem II er nog best sterk uit komen af en toe
Een tegenstander die compact staat, weinig weggeeft en durft te counteren kan dan al snel erg gevaarlijk zijn. En Willem II speelt idd gewoon sterk vandaag.
Ik haat periodes waarin je als Ajacied hoop krijgt. Straks scoren ze weer in de 95e minuut de winnende en ben ik loeikwaad. Of ze spelen gelijk en Ajax gaat morgen in een zaaddodende wedstrijd onderuit tegen Fortuna. Nee, je moet heersen of kansloos zijn maar niet half half
In de poule heb je een 3-0 voor PSV voorspeld zie ik. Je hebt meer vetrouwen in de PSV verdediging dan ik hebTyphone schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:36:
Ik haat periodes waarin je als Ajacied hoop krijgt. Straks scoren ze weer in de 95e minuut de winnende en ben ik loeikwaad. Of ze spelen gelijk en Ajax gaat morgen in een zaaddodende wedstrijd onderuit tegen Fortuna. Nee, je moet heersen of kansloos zijn maar niet half half
Lang met dat vingertje voor z’n mond. Man man man, wat een figuur
[ Voor 5% gewijzigd door Jeroenvde89 op 08-02-2025 20:07 ]
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Nou ik heb vooral geen hoge pet op van de aanval van Willem II haha.Bao_mi1 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:42:
[...]
In de poule heb je een 3-0 voor PSV voorspeld zie ik. Je hebt meer vetrouwen in de PSV verdediging dan ik heb
Als PSV zo verdedigd maakt dat niet eens uit.Typhone schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:16:
[...]
Nou ik heb vooral geen hoge pet op van de aanval van Willem II haha.
Lekker W2, hou vol Tricolores.
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
Psv is echt slecht sinds 2025. Ongekend. Nu een keer de deksel op de neus.
Jammer dat het uitfluiten van je eigen ploeg / spelers overgewaaid is uit de hoofdstad. Tuurlijk, je mag kritisch zijn. Maar gelijkspelen tegen Willem 2 kan gebeuren.
Ik weet niet of deze lichaamshouding helpt om je beter te voelen.
Mede koploper qua punten zou kunnen, doelsaldo is alleen stukken minder.Verwijderd schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:38:
Ajax morgen koploper voor eerst sinds november 2022 ?
Laten we eerst maar eens zelf winnen, dan zien we wel weer verder.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En dat met zo'n anti voetbal, nog erger dan Man Utd.Verwijderd schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:38:
Ajax morgen koploper voor eerst sinds november 2022 ?
Ik gun het de Ajax supporters, begrijp mij zeker niet verkeerd, maar of zij het nuu echt verdienen.. dan heb ik liever een club daar staan met iets meer aanvallend en goed voetbal.
Thuis gelijkspelen tegen Willem II is een schande. Welke ploeg uit de top 6 je ook bent.Mr.Jappe schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:41:
Jammer dat het uitfluiten van je eigen ploeg / spelers overgewaaid is uit de hoofdstad. Tuurlijk, je mag kritisch zijn. Maar gelijkspelen tegen Willem 2 kan gebeuren.
PSV lijkt er geen zin meer in te hebben. 1-1 tegen Willem 2 is met zo’n selectie een beschamend resultaat.
Ajax gaat hier dankbaar gebruik van maken. Er zit na het dramatische seizoen vorig jaar zoveel “wrok” in de ploeg dat dit kadootje met groot genoegen zal worden uitgepakt.
Ajax gaat hier dankbaar gebruik van maken. Er zit na het dramatische seizoen vorig jaar zoveel “wrok” in de ploeg dat dit kadootje met groot genoegen zal worden uitgepakt.
Supporters verdienen sowieso niks want die voetballen zelf niet. De club die na 34 wedstrijden bovenaan staat verdient het altijd behalve PSV in 2007HollowGamer schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:43:
[...]
En dat met zo'n anti voetbal, nog erger dan Man Utd.
Ik gun het de Ajax supporters, begrijp mij zeker niet verkeerd, maar of zij het nuu echt verdienen.. dan heb ik liever een club daar staan met iets meer aanvallend en goed voetbal.
Ik vind altijd dat het beter is als zo'n spelers zich beter focussen op voetballen, i.p.v. de rest eromheen.Jeroenvde89 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:06:
Lang met dat vingertje voor z’n mond. Man man man, wat een figuur
Ik zie hem de ene naar de andere distrack opnemen, maar hij presteert nog altijd op Eredivisie niveau.
Mr.Jappe schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:41:
Toch een mooi seizoen tot nu toe, nog geen idee wie de schaal omhoog gaat houden.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Goed is anders, maar ik denk niet dat het uitfluiten helpt bij de ommekeer. Steun je club, in goede en slechte tijden. Ook daar kunnen de topclubs een hoop van leren van de clubs uit de provincieTyphone schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:43:
[...]
Thuis gelijkspelen tegen Willem II is een schande. Welke ploeg uit de top 6 je ook bent.
Mijn enige hoop als PSVer is dat Ajax zometeen op de een of andere manier ook niet met de druk om kan gaan. De fans en media hebben qua verwachtingen nooit hoop gehad op veel meer dan plaatsen voor Europees voetbal, met meer werd geen rekening gehouden. Dat gaat nu natuurlijk wel anders zijn.Miki schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:44:
PSV lijkt er geen zin meer in te hebben. 1-1 tegen Willem 2 is met zo’n selectie een beschamend resultaat.
Aan de andere kant, Ajax is zo goed in resultaat halen met matig voetbal dat ik denk dat ze het niet meer weg gaan geven.
Diep triestig.
Maar wie zet zo’n Kuhn er ook in als je maar met 1-0 voor staat en je de laatste wedstrijden alles in de eindfase weggeeft. Je kiest dan toch voor enige zekerheid zou je zeggen.
Die knakker verdedigt bij die goal ook alsof je voor het eerst bij de F-jes staat. Ongelofelijk.
Maar wie zet zo’n Kuhn er ook in als je maar met 1-0 voor staat en je de laatste wedstrijden alles in de eindfase weggeeft. Je kiest dan toch voor enige zekerheid zou je zeggen.
Die knakker verdedigt bij die goal ook alsof je voor het eerst bij de F-jes staat. Ongelofelijk.
Ze speelden best verdienstelijk, iets meer respect voor het rechter rijtje zou niet verkeerd zijn.Typhone schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:43:
Thuis gelijkspelen tegen Willem II is een schande. Welke ploeg uit de top 6 je ook bent.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Het wordt afwachten hoe Ajax ermee om gaat als teams geen zin meer hebben om de bus uit de parkeerstand te halen en tevreden zijn met 90minuten afwachten. Ajax mist de creativiteit en snelheid in het spel voor, om daar doorheen te spelen.Bao_mi1 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:50:
Aan de andere kant, Ajax is zo goed in resultaat halen met matig voetbal dat ik denk dat ze het niet meer weg gaan geven.
Willem II heeft van de 22 wedstrijden in de eredivisie er 6 gewonnen. Waarom zou ik daar opeens respect voor moeten hebben?hoevenpe schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:51:
[...]
Ze speelden best verdienstelijk, iets meer respect voor het rechter rijtje zou niet verkeerd zijn.
Elke ploeg uit de huidige top 6 hoort daar thuis van te winnen. Misschien het niet hardop uitspreken in de media maar zo zit de vork wel in de steel.
Dat heeft niks met respect te maken. PSV heeft op elke plek zoveel betere spelers, als die gemotiveerd zijn wordt Willem II 10 vd 10 keer op een hoopje gespeeld.hoevenpe schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:51:
[...]
Ze speelden best verdienstelijk, iets meer respect voor het rechter rijtje zou niet verkeerd zijn.
Gelukkig kan alles bij voetbal en zien we keer op keer dat kwaliteit en motivatie niet alles zeggen. Vertrouwen en vorm zijn bijna even belangrijk en zo ongrijpbaar. Je zag het vandaag bij zo veel PSVers, al het vertrouwen van vorig seizoen en begin dit seizoen is weg.toolkist schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:54:
[...]
Dat heeft niks met respect te maken. PSV heeft op elke plek zoveel betere spelers, als die gemotiveerd zijn wordt Willem II 10 vd 10 keer op een hoopje gespeeld.
Maar wie dan? Dat Malacia nog geen 90min kan spelen lijkt me duidelijk. De andere spelers die linksback kunnen staan speelden inmiddels al op andere plekken.sNielz123 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:51:
Diep triestig.
Was de motivatie er dan wel? Klapte PSV er 90 minuten op alsof het Champions League was? Ik geloof er helemaal niks van maar laat me graag verrassen.Bao_mi1 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:57:
[...]
Gelukkig kan alles bij voetbal en zien we keer op keer dat kwaliteit en motivatie niet alles zeggen. Vertrouwen en vorm zijn bijna even belangrijk en zo ongrijpbaar. Je zag het vandaag bij zo veel PSVers, al het vertrouwen van vorig seizoen en begin dit seizoen is weg.
Het borrelt in elk geval goed als je als Til en Lang ruzie gaat maken met de harde kern. Een ding weet je zeker, de harde kern wint altijd.Bao_mi1 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:57:
[...]
Gelukkig kan alles bij voetbal en zien we keer op keer dat kwaliteit en motivatie niet alles zeggen. Vertrouwen en vorm zijn bijna even belangrijk en zo ongrijpbaar. Je zag het vandaag bij zo veel PSVers, al het vertrouwen van vorig seizoen en begin dit seizoen is weg.
Tenzij je net als Bijlow deel uitmaakt van die harde kernTyphone schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:59:
[...]
Het borrelt in elk geval goed als je als Til en Lang ruzie gaat maken met de harde kern. Een ding weet je zeker, de harde kern wint altijd.
Je had ook een van die spelers linksback kunnen zetten en dan een andere speler brengen. Heb niet hele wedstrijd gezien wegens visite dus weet niet wat er op de bank zat eerlijk gezegd.toolkist schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:57:
[...]
Maar wie dan? Dat Malacia nog geen 90min kan spelen lijkt me duidelijk. De andere spelers die linksback kunnen staan speelden inmiddels al op andere plekken.
Ik heb niemand er met de pet naar zien gooien. Ik heb wel spelers gezien die ballen naar voren knalde of over de zijlijn schoten (Nagalo.) Spelers die acties niet durfde te maken (Lang), passjes niet durfde te geven (Veerman) of ballen niet op durfde te eisen (Schouten.)toolkist schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:58:
[...]
Was de motivatie er dan wel? Klapte PSV er 90 minuten op alsof het Champions League was? Ik geloof er helemaal niks van maar laat me graag verrassen.
Het is natuurlijk moeilijk te zeggen of dat zo is, en hoe dat dan zou komen. Maar er is gewoon geen fundament, de verdediging is elke week weer zoeken, en dat geeft zo veel onrust in het team. De rest lijkt daar ook vast in te lopen.
Het erge is, dit had niks met het te aanvallende voetbal van Bosz te maken. Het was namelijk niet aanvallend. PSV geeft geen enkele keer een langere periode W2 terug gedrongen met aanvallend voetbal en druk naar voren..
Op dat moment waren nog beschikbaar:sNielz123 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:02:
[...]
Je had ook een van die spelers linksback kunnen zetten en dan een andere speler brengen. Heb niet hele wedstrijd gezien wegens visite dus weet niet wat er op de bank zat eerlijk gezegd.
Schiks Driouech Babadi Land Uneken en Bajraktarevic oid.
Mauro stond al rechtsback, Perisic rechtsbuiten.
Dus evt Driouech naar rechts en Perisic naar links, maar veel andere opties waren er niet.
Achteraf is het mooi wonen natuurlijk, maar die Kuhn maakt wel de fout van de wedstrijd.toolkist schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:04:
[...]
Op dat moment waren nog beschikbaar:
Schiks Driouech Babadi Land Uneken en Bajraktarevic oid.
Mauro stond al rechtsback, Perisic rechtsbuiten.
Dus evt Driouech naar rechts en Perisic naar links, maar veel andere opties waren er niet.
Die Moder kan nie passen…
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
En flamingo de vorige wedstrijd. En en en. Echt ik ben zo moedeloos hè. En alsmaar die mantel der liefde. Crisis met een grote CsNielz123 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:06:
[...]
Achteraf is het mooi wonen natuurlijk, maar die Kuhn maakt wel de fout van de wedstrijd.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die gast kan er ook niks aan doen dat hij daar stond. Ik dacht idd ook dat Bosz een belachelijke wissel doorvoerde.sNielz123 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:06:
[...]
Achteraf is het mooi wonen natuurlijk, maar die Kuhn maakt wel de fout van de wedstrijd.
Maar ja, ik begin een beetje als een broken record te klinken, maar de verdediging is altijd het ondergeschoven kindje. En als je na de afgelopen transfer zomer in de winter Dams en Oppegard laat gaan, en alleen Malacia haalt, dan doe je het gewoon niet goed. En nee, Oppegard overtuigde niet, maar als hij er nog was had Mauro vandaag gewoon op z'n vaste linksback positie kunnen staan. We miste al veel kwaliteit achterin, en nu ook nog kwantiteit.
Edit: misschien had ie beter Perisic naar de back kunnen halen en Driouch of die nieuwe Bosniër voorin kunnen houden. Dan heb je in elk geval ervaring. En echt heel erg veel inzet.
[ Voor 10% gewijzigd door Bao_mi1 op 08-02-2025 21:10 ]
Hehe welkom in de wereld van Peter BoszBao_mi1 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:09:
[...]
Die gast kan er ook niks aan doen dat hij daar stond. Ik dacht idd ook dat Bosz een belachelijke wissel doorvoerde.
Maar ja, ik begin een beetje als een broken record te klinken, maar de verdediging is altijd het ondergeschoven kindje.
Hahaha pijnlijk idd.
Maar ik doelde meer op de technische leiding. Tuurlijk, Bosz speelt graag aanvallend, maar je kan mij niet wijsmaken dat hij uit vrije wil Kuhn daar neer zet. Of Ledezma, of Obispo, of dat Flamingo de speler is met by far het meeste minuten. Dat is pure armoede en moet hem ook gigantisch frustreren.
Het lijkt wel of de spelers van Feyenoord staken, Sparta is veel beter.
Overigens Verbruggen wederom flink in de fout: https://streamff.com/v/8aa74c72
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Twee keer winnen en Ajax staat 3 punten los. 
Moet dat wel gebeuren natuurlijk, wat niet vanzelfsprekend is.
Moet dat wel gebeuren natuurlijk, wat niet vanzelfsprekend is.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Laten we hopen dat nu met Berghuis terug en Edvardsen erbij een impuls op dat vlak komt en ze dergelijke linies iets beter weten te doorbreken.toolkist schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:53:
Het wordt afwachten hoe Ajax ermee om gaat als teams geen zin meer hebben om de bus uit de parkeerstand te halen en tevreden zijn met 90minuten afwachten. Ajax mist de creativiteit en snelheid in het spel voor, om daar doorheen te spelen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat denk ik wel, anders had ie echt wel nog een verdedigende versterking geeist. Tis niet dat PSV er de middelen niet voor heeftBao_mi1 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:14:
[...]
Hahaha pijnlijk idd.
Maar ik doelde meer op de technische leiding. Tuurlijk, Bosz speelt graag aanvallend, maar je kan mij niet wijsmaken dat hij uit vrije wil Kuhn daar neer zet. Of Ledezma, of Obispo, of dat Flamingo de speler is met by far het meeste minuten. Dat is pure armoede en moet hem ook gigantisch frustreren.
Overigens is links ook een probleem omdat Lang verdedigend bijna niet mee doet. Als je geluk hebt loopt die een beetje in de weg maar 9/10 laat ie zijn man lopen
ik heb hem echt kapot gejinxt he? kanonnen wat een fout weerph4ge schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:18:
Het lijkt wel of de spelers van Feyenoord staken, Sparta is veel beter.
Hij zit er echt al langer niet lekker in.toolkist schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:32:
[...]
ik heb hem echt kapot gejinxt he? kanonnen wat een fout weer
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Na twee keer twijfelachtig tegen nu twijfelachtig mee
Ik vond Edvardsen bij GaE toch meer een aanvaller die met ruimte achter de verdediging goed kon omgaan. Dat heb je wel minder als ploegen meer inzakken. Ik denk ook dat momenteel de kracht van Ajax is dat ze de momenten goed kiezen en pakken, maar een zwakkere kant is wel zelf het spel maken. Berghuis in goede doen kan daar zeker wat in bijdragen om het te verbeteren. Maar die is al heel lang niet meer in goede doen.Gonadan schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:26:
[...]
Laten we hopen dat nu met Berghuis terug en Edvardsen erbij een impuls op dat vlak komt en ze dergelijke linies iets beter weten te doorbreken.
Tis niet dat ie daarvoor ook wekelijks zo'n ketser maakte 😉
Wat een stompzinnige absoluut-geen-pingel
nummer 63637472 zoveel van de afgelopen jaren.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Wat doet die gozer daar met zijn handen? Met de huidige regels is dit zeker een terechte penaltyHanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:38:
Wat een stompzinnige absoluut-geen-pingelnummer 63637472 zoveel van de afgelopen jaren.
Berghuis begint weer een beetje te komen, is nu al creatiever dan de meesten die daar heb ik goede hoop op.jbdeiman schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:37:
Ik vond Edvardsen bij GaE toch meer een aanvaller die met ruimte achter de verdediging goed kon omgaan. Dat heb je wel minder als ploegen meer inzakken. Ik denk ook dat momenteel de kracht van Ajax is dat ze de momenten goed kiezen en pakken, maar een zwakkere kant is wel zelf het spel maken. Berghuis in goede doen kan daar zeker wat in bijdragen om het te verbeteren. Maar die is al heel lang niet meer in goede doen.
Edvardsen kunnen we vergelijken met een Akpom of Taylor op links, dan denk ik dat de lat voor creativiteit niet heel hoog ligt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij ving hem net niet. 200% penalty joh.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:38:
Wat een stompzinnige absoluut-geen-pingelnummer 63637472 zoveel van de afgelopen jaren.
Vorige week mocht je gewoon bij zijn met die beslissing. Nog los van dat Weghorst miste, zo lang met 10 man was veel vervelender geweest voor Feyenoord.piotr123 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:36:
Na twee keer twijfelachtig tegen nu twijfelachtig mee
Dat is ook weer waar, de lat ligt inderdaad niet heel hoog, maar het zal er denk ik niet veel minder van worden inderdaad.Gonadan schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:39:
[...]
Berghuis begint weer een beetje te komen, is nu al creatiever dan de meesten die daar heb ik goede hoop op.
Edvardsen kunnen we vergelijken met een Akpom of Taylor op links, dan denk ik dat de lat voor creativiteit niet heel hoog ligt.
Daarom. Kan bijna alleen maar een stijgende lijn zijn.jbdeiman schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:42:
[...]
Dat is ook weer waar, de lat ligt inderdaad niet heel hoog, maar het zal er denk ik niet veel minder van worden inderdaad.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik was vorige week nergens blij mee, dat moge duidelijk zijn.toolkist schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:40:
[...]
Vorige week mocht je gewoon bij zijn met die beslissing. Nog los van dat Weghorst miste, zo lang met 10 man was veel vervelender geweest voor Feyenoord.
Bijkomend voordeel is dat Berghuis zich nu meer op rechts kan gaan richten->minder RasmussenGonadan schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:43:
[...]
Daarom. Kan bijna alleen maar een stijgende lijn zijn.
jij je zijn, dan mocht je niet klagen over die beslissing 😇piotr123 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:44:
[...]
Ik was vorige week nergens blij mee, dat moge duidelijk zijn.
Dat men nog zo lang moest kijken voor een penalty hoe onnatuurlijk wil je je handen hebben. Die ging voor ik vang de bal wel ff.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Zag ik net even dat stukje van Noa Lang. Wat een idioot is dat zeg. Het ligt gewoon allemaal aan de PSV fans volgens hem.
Mannetje Lang heeft het gewoon ontzettend hoog in z'n bolletje zitten. Dat krijg je als er zijn hele leventje waarschijnlijk niemand in zijn omgeving is geweest die hem af en toe weer even met zijn beide beentjes op de grond zet.
Je kan hem zijn arrogante gedrag wellicht niet eens kwalijk nemen. Die jongen weet gewon niet beter.
Je kan hem zijn arrogante gedrag wellicht niet eens kwalijk nemen. Die jongen weet gewon niet beter.
"We hebben totaal geen grip op de wedstrijd gehad, waren slordig in balbezit en maakten veel fouten. We creëerden niet veel en speelden in een te laag tempo. Dat is een beetje de fase waarin we zitten. Ik weet ook niet wat het is, maar we spelen met pap in de benen", blikte PSV-aanvaller Noa Lang terug voor de camera van ESPN.'dr.lowtune schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 22:08:
Zag ik net even dat stukje van Noa Lang. Wat een idioot is dat zeg. Het ligt gewoon allemaal aan de PSV fans volgens hem.
Is dat de schuld bij de supporters leggen? Aparte conclusie.
Hij heeft gewoon gelijk als ie zegt dat het niet helpt als je uitgefloten wordt ipv dat het publiek je vooruit probeert te stuwen door je aan te moedigen.
Het is echt slecht heLZ86 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 22:34:
Gaat nog wel 1-1 worden hoor....
Hier ben ik ook bang voor, past ook wel bij de fase waarin Feyenoord zit momenteel.LZ86 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 22:34:
Gaat nog wel 1-1 worden hoor....
Tegen Milan ga je er twee keer met 0-5 af.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:22
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Daar zal onder andere Timber voor gespaard worden. Maar alle dreiging is weg en vooral veel balverlies en weer overnieuw naar voren.
Het is niet om aan te gluren. Val bijna in slaap.. man man.. wat slecht dit.
Als vasthouden een overtreding is dan was dat ook een pingel voor sparta. (net zo stompzinnig natuurlijk). Nu niet via de var gegeven.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:22
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nou ja, hoe dan ook de tweede goal is er dan toch
3-0 slechte voetbal en niet om aan te gluren.
Akpom scoort in zijn eerste wedstrijd voor Lille. Begin is goed.
Zou mooi zijn als Ajax hem slijt aan Lille
Giménez scoort voor Milan.
Fc Groningen 3 punten... Pffff...
Zou mooi zijn als Ajax hem slijt aan Lille
Giménez scoort voor Milan.
Fc Groningen 3 punten... Pffff...
[ Voor 47% gewijzigd door Harribo op 08-02-2025 23:57 ]
Wedstrijden tegen Juventus gewoon als verloren beschouwen en volle focus op de Eredivisie en de KNVB beker, denk eigenlijk dat je weinig keus hebt met een selectie die zich zo moeilijk op kan laten tegen een laagvlieger.
Vanaf minuut 15 tot het einde is het gewoon kapot ergeren, Nagalo die nog iets leuks doet maar voor de rest is het de eerste helft gewoon weer Van Bommel/Cocu-voetbal. Schouten is echt een schim van zelf zichzelf, voorheen open durven te draaien met een tegenstander in de rug, tegenwoordig alleen maar veilige balletjes breed met nul komma nul rendement. Door een slechte maand gaat je gehele seizoen als een nachtkaars uit, hoe kan?!
Vanaf minuut 15 tot het einde is het gewoon kapot ergeren, Nagalo die nog iets leuks doet maar voor de rest is het de eerste helft gewoon weer Van Bommel/Cocu-voetbal. Schouten is echt een schim van zelf zichzelf, voorheen open durven te draaien met een tegenstander in de rug, tegenwoordig alleen maar veilige balletjes breed met nul komma nul rendement. Door een slechte maand gaat je gehele seizoen als een nachtkaars uit, hoe kan?!
Verwijderd
Artikel 17 – CompetitieresultatenGynnad schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:41:
Mede koploper qua punten zou kunnen, doelsaldo is alleen stukken minder.
Laten we eerst maar eens zelf winnen, dan zien we wel weer verder.
1. De rangorde gedurende een competitie wordt bepaald door het aantal behaalde wedstrijdpunten. Bij een gelijk aantal wedstrijdpunten is het aantal verliespunten bepalend voor de positie op de ranglijst, dat wil zeggen hoe meer verliespunten, hoe lager de positie.
Ah dat is nieuwe informatie, dan zou het dus tijdelijk kunnen voor een aantal weken.Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2025 @ 07:45:
[...]
Artikel 17 – Competitieresultaten
1. De rangorde gedurende een competitie wordt bepaald door het aantal behaalde wedstrijdpunten. Bij een gelijk aantal wedstrijdpunten is het aantal verliespunten bepalend voor de positie op de ranglijst, dat wil zeggen hoe meer verliespunten, hoe lager de positie.
Wist ik ook niet. Is dat altijd zo geweest?Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2025 @ 07:45:
[...]
Artikel 17 – Competitieresultaten
Verwijderd
Gynnad schreef op zondag 9 februari 2025 @ 07:54:
Ah dat is nieuwe informatie, dan zou het dus tijdelijk kunnen voor een aantal weken.
Reglementenbundel Betaald Voetbal seizoen 2015/'16sNielz123 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 08:08:
Wist ik ook niet. Is dat altijd zo geweest?
Artikel 17 - Competitieresultaten
1. De rangorde in een competitie wordt bepaald door het aantal behaalde wedstrijdpunten. Bij een gelijk aantal wedstrijdpunten is het aantal verliespunten bepalend voor de positie op de ranglijst, dat wil zeggen hoe meer verliespunten, hoe lager de positie.
Tussen 2002 en 2008 liepen denk ik de beste voetballers ooit op aarde rond. Iedereen zijn eigen stijl, echte verdedigers, buitenspelers, middenvelders, aanvallers en keepers. Nu verdienen ze tig keer meer geld en zit je te kijken naar Noa Lang die in zijn eigen Marokkaanse straattaal accent loopt te praten alsof ie niet Nederlands is en constant prrrrrt/prrrrp geluidjes (ik telde er minimaal 6) loopt te blaten.
Geestelijk niet helemaal rijp en inmiddels op een leeftijd dat ‘jeugdige onbezonnenheid’ niet meer gezegd kan worden. Snel een mediaverbod opleggen en laat hem maar antwoorden via Rotjoch in 101Barz.
Geestelijk niet helemaal rijp en inmiddels op een leeftijd dat ‘jeugdige onbezonnenheid’ niet meer gezegd kan worden. Snel een mediaverbod opleggen en laat hem maar antwoorden via Rotjoch in 101Barz.
Haha lees goed wat er staat. Als Ajax en PSV op 76 punten eindigen is het aantal verliespunten gelijk aan het EINDE van de competitie.sNielz123 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 08:08:
[...]
Wist ik ook niet. Is dat altijd zo geweest?
Als Ajax 32 wedstrijden gespeeld heeft en PSV 33 en ze staan op 68 punten dan staat Ajax eerste op de ranglijst vanwege die regel, los van het doelsaldo van PSV. Effectief heb je er dus niks aan als Ajax zijnde… tenzij de competitie wordt stilgelegd zoals ten tijde van COVID-19. AZ
[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 09-02-2025 08:57 ]
precies. En los van als het dit seizoen zou gebeuren dat ajax en psv gelijk eindigen, zou het obv spel met doelpunten ook wel enigzins terecht zijn dat psv dan de titel krijgt. Ajax moet gewoon doorgaan met wedstrijden met 1 of 2 doelpunten verschil winnen en dan hoeven we verder nergens naar te kijken. Volgend jaar er dan weer wat schwung in krijgen.Typhone schreef op zondag 9 februari 2025 @ 08:55:
[...]
Haha lees goed wat er staat. Als Ajax en PSV op 76 punten eindigen is het aantal verliespunten gelijk aan het EINDE van de competitie.
Als Ajax 32 wedstrijden gespeeld heeft en PSV 33 en ze staan op 68 punten dan staat Ajax eerste op de ranglijst vanwege die regel, los van het doelsaldo van PSV. Effectief heb je er dus niks aan als Ajax zijnde… tenzij de competitie wordt stilgelegd zoals ten tijde van COVID-19. AZmaar de regels waren duidelijk.
Ajax hoeft alleen maar alle resterende wedstrijden te winnen dan zijn ze kampioen. Dat is de opdrachtMegupe schreef op zondag 9 februari 2025 @ 10:15:
[...]
precies. En los van als het dit seizoen zou gebeuren dat ajax en psv gelijk eindigen, zou het obv spel met doelpunten ook wel enigzins terecht zijn dat psv dan de titel krijgt. Ajax moet gewoon doorgaan met wedstrijden met 1 of 2 doelpunten verschil winnen en dan hoeven we verder nergens naar te kijken. Volgend jaar er dan weer wat schwung in krijgen.
Maar dat zou denk ik nog veel verbloemen want het amateurisme is nog steeds groot in de organisatie.
[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 09-02-2025 10:29 ]
Moet Ajax allleen even een doelsaldo verschil van +20 inlopen, en om dat uberhaupt te kunnen moet Brobbey veel vaker gaan scorenMegupe schreef op zondag 9 februari 2025 @ 10:15:
[...]
precies. En los van als het dit seizoen zou gebeuren dat ajax en psv gelijk eindigen, zou het obv spel met doelpunten ook wel enigzins terecht zijn dat psv dan de titel krijgt. Ajax moet gewoon doorgaan met wedstrijden met 1 of 2 doelpunten verschil winnen en dan hoeven we verder nergens naar te kijken. Volgend jaar er dan weer wat schwung in krijgen.
Nou ja dit is het Bosz effect, eerste seizoenshelft pannen van het dak spelen en de tweede helft van het seizoen stort het in.dglavimans schreef op zondag 9 februari 2025 @ 11:27:
Bosz effect lijkt alweer over..
Utrecht 0-1 achter met rust tegen Almere City, die zijn het ook helemaal kwijt..
Ondertussen in Utrecht....Mr.Jappe schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:50:
[...]
Goed is anders, maar ik denk niet dat het uitfluiten helpt bij de ommekeer. Steun je club, in goede en slechte tijden. Ook daar kunnen de topclubs een hoop van leren van de clubs uit de provincie
VI Live: Almere City halverwege op voorsprong, gefluit in Utrecht
Maar die hebben in het begin ook wedstrijden gewonnen met een xG van 0,10 voor en 1,8 tegen. Met van die treffers in extremis.Gynnad schreef op zondag 9 februari 2025 @ 13:11:
Utrecht 0-1 achter met rust tegen Almere City, die zijn het ook helemaal kwijt..
Almere voetbalt veel verzorgder, vergeten zich te belonen met een grotere voorsprong als 0-1.Gynnad schreef op zondag 9 februari 2025 @ 13:11:
Veld bij Fortuna schijnt slecht te zijn... fingers crossed.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/KwdYVwwyWgl1t58LxXxAX1T9.jpg?f=fotoalbum_large)