[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 180 ... 302 Laatste
Acties:
  • 479.942 views

Onderwerpen

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:40
Typhone schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:57:
Haha het leedvermaak is groot - wat moet kunnen - maar Feyenoord gaat weer wat spelers terug krijgen. Hartman gisteren was mooi om te zien en Timber drukte zijn stempel ook meer dan fors op de wedstrijd. Dat zou ik als Feyenoord zijnde even niet uit het oog verliezen ondanks dat de resultaten in de competitie die wellicht sub par zijn.
Eens, Timber was veruit de beste man aan Feyenoord zijde gisteren, als hij fit blijft dan gaat Feyenoord echt nog wel een hoop punten bij elkaar sprokkelen.

Zou voor het Nederlands voetbal goed zijn als ze de 3e plek nog weten te bemachtigen (12 punten met Ajax overbruggen lukt hopelijk niet meer, maar ook Ajax kan weer in een dal terecht komen natuurlijk).

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:18
Typhone schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:57:
Haha het leedvermaak is groot - wat moet kunnen - maar Feyenoord gaat weer wat spelers terug krijgen. Hartman gisteren was mooi om te zien en Timber drukte zijn stempel ook meer dan fors op de wedstrijd. Dat zou ik als Feyenoord zijnde even niet uit het oog verliezen ondanks dat de resultaten in de competitie die wellicht sub par zijn.
"wellicht"

De grootste understatement van het jaar :P

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
dr.lowtune schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:58:
[...]

Dat gaat natuurlijk helemaal niks worden. Wat er de afgelopen jaren onder Slot is opgebouwd is in een half seizoen helemaal de grond in geboord. Maar in tegenstelling tot Ajax (die dit vorig jaar natuurlijk ook had met vriendje Mislintat), hebben wij nauwelijks eigen vermogen om dit op te vangen. Dus; Feyenoord weer terug naar de middenmoot. En als je als speler dan sportief de keuze hebt tussen PSV en Feyenoord, dan is die keuze natuurlijk zo gemaakt. Plus dat PSV waarschijnlijk ook gewoon meer geld op tafel kan leggen.

Natuurlijk is de Kuip een prachtige (oude) voetbaltempel, maar als je ambitie hebt als voetballer wil je gewoon Europa in, en ik vermoed dat zelfs dat heel moeilijk voor ons gaat worden dit jaar.
Je harkt net 35m binnen voor een spits, je hebt een heel aantal posities die gewoon goed bezet zijn (op rechtsback spits en evt keeper na en die kun je met 20m prima vullen). Dan is dit wel echt zwaar overdreven om zo dramatisch te doen.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:16:
[...]

Je harkt net 35m binnen voor een spits, je hebt een heel aantal posities die gewoon goed bezet zijn (op rechtsback spits en evt keeper na en die kun je met 20m prima vullen). Dan is dit wel echt zwaar overdreven om zo dramatisch te doen.
Waarom roept iedereen om een rechtsback? We hebben er straks weer drie. Nu zie ik Nieuwkoop liever vandaag gaan dan morgen maar met een degelijke trainer zijn Lotomba of Read echt het probleem niet. Zie het verschil van dag en nacht dat Gaai laat zien bij de ene trainer vs de andere trainer.

Feyenoord kan beter al eens goed gaan scouten voor een centrumverdediger die volgend jaar Hancko gaat vervangen.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:23:
[...]

Waarom roept iedereen om een rechtsback? We hebben er straks weer drie. Nu zie ik Nieuwkoop liever vandaag gaan dan morgen maar met een degelijke trainer zijn Lotomba of Read echt het probleem niet. Zie het verschil van dag en nacht dat Gaai laat zien bij de ene trainer vs de andere trainer.

Feyenoord kan beter al eens goed gaan scouten voor een centrumverdediger die volgend jaar Hancko gaat vervangen.
Omdat ik Lotomba ff helemaal vergeten was :+ . Maar je hebt gelijk, dan zit je op rechtsback ook al goed.
Dus eigenlijk hebben alleen spits en keeper nu echt prio voor de basis en dan inderdaad spelers voor plekken 12-17 die door kunnen groeien naar basis als een basisspeler vertrekt, of die geen enorm niveau verschil hebben als de basisspeler een keer niet kan spelen.
En dan wellicht een nieuwe trainer, want ik moet toegeven dat ik ook niet vrolijk zou worden van Priske als ie bij Ajax zou zitten.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 12:11
JanW schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:00:
[...]

Een rechtsback volgens wikipedia. Kan ook als linksback uit de voeten.

offtopic:
Transfermarkt kijk ik liever niet, met hun louche illegale cookiemuur :r
Een "rechtsback" die al 2 jaar als linksback speelt
https://www.transfermarkt...osa/profil/spieler/468309

• LZ86
D-e-n schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:23:
[...]

Feyenoord heeft nodig:

Een TD (prio 1)
Spits
Middenvelder die goals kan maken en een verbinder is naar de aanvallers
Verdedigende middenvelder
2 Centrale verdedigers (Hancko raken we kwijt, Trauner is eigenlijk wel op zn laatste benen)
Keeper

Blijf erbij dat we qua selectie als iedereen fit is eigenlijk amper/niet onderdoen voor PSV en heel heel heel zwaar onderpresteren in de ED dit seizoen. Kan een Lotomba of Timber niet spelen is het eigenlijk al klaar, hun back ups voldoen niet en je levert dusdanig veel kwaliteit in dat je gewoon een middenmoter word.

En nu die harry van een Te Kloese in de laatste dagen van de winter transfer voor een lachertje Gimenez van de hand doet is ook je scorend vermogen nog eens weg.

We mogen blij zijn als we 3e worden, wat echt niet normaal bizar is gezien hoe PSV in lijkt te storten en een Ajax nog steeds een zeer gemankeerd elftal heeft waar ik eigenlijk geen enkele speler van graag bij Feyenoord zou zien. En dat is wel eens anders geweest

[ Voor 36% gewijzigd door LZ86 op 03-02-2025 10:45 ]

• toolkist
  • Niet online
Waarom heb je nog een verdedigende middenvelder nodig als je net Moder hebt gehaald?

En je bedoelt dat Feyenoord qua basis niet onderdoet denk ik? Want qua selectie is er echt wel een groot verschil, PSV heeft verreweg de beste selectie in NL.

En Feyenoord had Henderson echt meer dan prima kunnen gebruiken en Hato zou de afgelopen maanden ook een prima versterking zijn geweest

[ Voor 22% gewijzigd door toolkist op 03-02-2025 10:48 ]

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Klopt, maar je kan ook niet verwachten dat je in de winter de ideale rechtsback gaat vinden.
Aan de andere kant mist Ajax met de blessure van Wijndal ook een goede backup op links.

Dit is van VI:
Percentage van speeltijd op rechts
2024/25 11%
2023/24 22%
2022/23 77%

[ Voor 9% gewijzigd door Exocet op 03-02-2025 10:51 ]

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:47:
[...]

Klopt, maar je kan ook niet verwachten dat je in de winter de ideale rechtsback gaat vinden.
Dit is van VI:

[...]
Klopt maar dan begrijp ik niet dat ze hem willen kopen. Huur dan iemand en ga op zoek naar een definitieve oplossing in de zomer.

• LZ86
toolkist schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:46:
Waarom heb je nog een verdedigende middenvelder nodig als je net Moder hebt gehaald?

En je bedoelt dat Feyenoord qua basis niet onderdoet denk ik? Want qua selectie is er echt wel een groot verschil, PSV heeft verreweg de beste selectie in NL.

En Feyenoord had Henderson echt meer dan prima kunnen gebruiken en Hato zou de afgelopen maanden ook een prima versterking zijn geweest
Qua basis inderdaad. In de breedte komt Feyenoord niet in de buurt. En dat is precies het probleem.
Henderson hoef ik niet, Hato kan je overwegen, maar zou breedte zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 03-02-2025 10:53 ]

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:27

Agent47

I always close my contracts.

LZ86 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:40:
[...]

Feyenoord heeft nodig:

Een TD (prio 1)
Spits
2 Centrale verdedigers (Hancko raken we kwijt, Trauner is eigenlijk wel op zn laatste benen)
Keeper

Blijf erbij dat we qua selectie als iedereen fit is eigenlijk amper/niet onderdoen voor PSV en heel heel heel zwaar onderpresteren in de ED dit seizoen. Kan een Lotomba of Timber niet spelen is het eigenlijk al klaar, hun back ups voldoen niet en je levert dusdanig veel kwaliteit in dat je gewoon een middenmoter word.

En nu die harry van een Te Kloese in de laatste dagen van de winter transfer voor een lachertje Gimenez van de hand doet is ook je scorend vermogen nog eens weg.

We mogen blij zijn als we 3e worden, wat echt niet normaal bizar is gezien hoe PSV in lijkt te storten en een Ajax nog steeds een zeer gemankeerd elftal heeft waar ik eigenlijk geen enkele speler van graag bij Feyenoord zou zien. En dat is wel eens anders geweest
Mark Ruijl is onze TD sinds een paar maanden. ;)
Verder compleet mee eens. DTK heeft het vergooid de afgelopen jaren. Altijd te laat. Net zoals die Diao die 10 minuten te laat zn papieren op orde had etc. Nu komt DTk weer ineens met 2-3 spelers op de prop, 1 dag voor het sluiten van de markt.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:52:
[...]

Qua basis inderdaad. In de breedte komt Feyenoord niet in de buurt. En dat is precies het probleem.
Henderson hoef ik niet, Hato kan je overwegen, maar zou breedte zijn.
Zie hoe ik 2x "had" gebruikte... De afgelopen periode dus. Dus voordat Moder gehaald werd en Hartman terugkwam van z'n blessure :p

• D-e-n
  • Nu online
[...]

Feyenoord heeft nodig:

Een TD (prio 1)
Spits
Keeper
Vraag hoe goed die Bulgaar is. Die heb je gehaald als toekomstige doelman.

Maar waarom een verdedigende middenvelder? Hoe zie jij het middenveld voor je dan? Timber zal weggaan dus dan zie ik met Hwang/Moder/Milambo drie kandidaten voor twee plekken achter die aanvallende middenvelder. En dan heb je ook Zechiël nog.
Dat het bij elke blessure in elkaar stort is vooral ook de trainer aan te rekenen. Zeker verdedigend is het vooral een kwestie van organisatie. Als je centrum stabiel is (wat met Trauner/Hancko zo zou moeten zijn) zou het geen zak uit moeten maken wie er back staat. En Read is volgens mij een prima back. Hij is jong en dus wisselvallig maar in een goede organisatie kan zo'n jongen prima meegroeien.

Zie het verschil tussen Beelen onder Slot en Beelen nu. Zie het verschil tussen Sutalo of Gaai nu en onder van 't Schip of Steijn. Verdedigen is een kwestie van afspraken maken, van organiseren. Zelfs de beste verdedigers zien eruit als schooljongetjes als dat niet goed gaat. Ik heb zelfs Ramos en Cannavaro zien schutteren als een kleuter: die zouden we helemaal affikken als ze dat bij Ajax of Feyenoord zouden doen.

ps.
Ik geloof overigens geen moer van al die namen die je op Feyenoord fansites ziet langskomen als gerucht.

Verwijderd

Agent47 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:59:
[...]

Mark Ruijl is onze TD sinds een paar maanden. ;)
Verder compleet mee eens. DTK heeft het vergooid de afgelopen jaren. Altijd te laat. Net zoals die Diao die 10 minuten te laat zn papieren op orde had etc. Nu komt DTk weer ineens met 2-3 spelers op de prop, 1 dag voor het sluiten van de markt.
DTk is niet te laat en jammer dat men zo negatief is over de man. Een van de pionnen die Feyenoord er weer bovenop heeft geholpen...
Dat hij te laat is of een keer een niet renderde speler heeft, Feyenoord heeft niet de middelen om alles maar te kopen of grote bedragen want salarisplafond e.d. en er is in kas ook niet al te veel geld. Op het veld staat het geld en men krijgt nog maandelijks/jaarlijks geld van de uitgaande transfers de laatste jaren.
Ajax heeft daar nu ook last van.

Die roeptoeters op de bekende fansites mogen wat mij betreft opzouten, dat zijn geen fans snappen er ook geen zak van. Er loopt geen zogenaamde wonder TD, Algemeen directeur of trainer rond die alles maar ff regelt en nooit fouten maakt en dus alles perfect doet.

• LZ86
D-e-n schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:38:
[...]

Vraag hoe goed die Bulgaar is. Die heb je gehaald als toekomstige doelman.

Maar waarom een verdedigende middenvelder? Hoe zie jij het middenveld voor je dan? Timber zal weggaan dus dan zie ik met Hwang/Moder/Milambo drie kandidaten voor twee plekken achter die aanvallende middenvelder. En dan heb je ook Zechiël nog.

[...]

Dat het bij elke blessure in elkaar stort is vooral ook de trainer aan te rekenen. Zeker verdedigend is het vooral een kwestie van organisatie. Als je centrum stabiel is (wat met Trauner/Hancko zo zou moeten zijn) zou het geen zak uit moeten maken wie er back staat. En Read is volgens mij een prima back. Hij is jong en dus wisselvallig maar in een goede organisatie kan zo'n jongen prima meegroeien.

Zie het verschil tussen Beelen onder Slot en Beelen nu. Zie het verschil tussen Sutalo of Gaai nu en onder van 't Schip of Steijn. Verdedigen is een kwestie van afspraken maken, van organiseren. Zelfs de beste verdedigers zien eruit als schooljongetjes als dat niet goed gaat. Ik heb zelfs Ramos en Cannavaro zien schutteren als een kleuter: die zouden we helemaal affikken als ze dat bij Ajax of Feyenoord zouden doen.

ps.
Ik geloof overigens geen moer van al die namen die je op Feyenoord fansites ziet langskomen als gerucht.
Die middenvelder is om te verzekeren dat we nooit meer Zerrouki in een Feyenoord shirt hoeven te zien natuurlijk :P

• LZ86
Verwijderd schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:52:
[...]

DTk is niet te laat en jammer dat men zo negatief is over de man. Een van de pionnen die Feyenoord er weer bovenop heeft geholpen...
Dat hij te laat is of een keer een niet renderde speler heeft, Feyenoord heeft niet de middelen om alles maar te kopen of grote bedragen want salarisplafond e.d. en er is in kas ook niet al te veel geld. Op het veld staat het geld en men krijgt nog maandelijks/jaarlijks geld van de uitgaande transfers de laatste jaren.
Ajax heeft daar nu ook last van.

Die roeptoeters op de bekende fansites mogen wat mij betreft opzouten, dat zijn geen fans snappen er ook geen zak van. Er loopt geen zogenaamde wonder TD, Algemeen directeur of trainer rond die alles maar ff regelt en nooit fouten maakt en dus alles perfect doet.
Nee, maar je moet toch toegeven dat het met Arnesen als TD veel veel veel beter liep.
DTK denkt alles alleen te kunnen/moeten. Maar dat werkt gewoon niet. Een type Arnesen erbij en er is meer balans. Ik weet nu niet wat ik liever heb. Priske eruit en DTK die een nieuwe trainer aan gaat stellen, of Priske blijven

• D-e-n
  • Nu online
LZ86 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:54:
[...]

Die middenvelder is om te verzekeren dat we nooit meer Zerrouki in een Feyenoord shirt hoeven te zien natuurlijk :P
Met Moder, Hwang, Milambo, Zechiël hoeft dat toch ook niet? In de eredivisie zeker niet.

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:57:
[...]

Nee, maar je moet toch toegeven dat het met Arnesen als TD veel veel veel beter liep.
DTK denkt alles alleen te kunnen/moeten. Maar dat werkt gewoon niet. Een type Arnesen erbij en er is meer balans. Ik weet nu niet wat ik liever heb. Priske eruit en DTK die een nieuwe trainer aan gaat stellen, of Priske blijven
Met Arnesen, of met Slot?
Ik weet zeker dat de combinatie DTK/Slot ook prima prestaties geleverd zou hebben. En dat Arnesen/Priske ook meh zou zijn.

• LZ86
D-e-n schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:10:
[...]

Met Moder, Hwang, Milambo, Zechiël hoeft dat toch ook niet? In de eredivisie zeker niet.
Tja, nu zijn die gasten er ook. En toch zie je Zerrouki toch geregeld weer langskomen. En Moder moet ik ook nog maar even zien.

• LZ86
toolkist schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:11:
[...]

Met Arnesen, of met Slot?
Ik weet zeker dat de combinatie DTK/Slot ook prima prestaties geleverd zou hebben. En dat Arnesen/Priske ook meh zou zijn.
Ik weet het niet. De visie van Arnesen is uiteindelijk ook wat ons Slot heeft opgeleverd.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:38
Gynnad schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:50:
Een klein beetje poëzie om de maandagochtend mee te beginnen.

Werk ze Tweakers.

[Afbeelding]
Het commentaar horen is ook lekker :9

XXXVI

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:20
Arnesen heeft heel veel goed gedaan voor Feyenoord, zoals de transfers van Hancko, Senesi, Gimenez en Trauner. Weet niet zeker of het lijstje zo helemaal klopt. Maar toch allemaal belangrijke spelers geweest in de herrijzing van Feyenoord.

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:26:
Arnesen heeft heel veel goed gedaan voor Feyenoord, zoals de transfers van Hancko, Senesi, Gimenez en Trauner. Weet niet zeker of het lijstje zo helemaal klopt. Maar toch allemaal belangrijke spelers geweest in de herrijzing van Feyenoord.
Zeker. Maar zet je Maurice Steijn of van 't Schip dan voor de groep dan komt dat potentieel er gewoon niet uit.
Daar waar een goede trainer als Slot ook minder goede spelers beter laat presteren.

Verwijderd

LZ86 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:57:
[...]

Zeker, ik snap ook niet waarom er geen nieuwe TD is, waren ze niet met een AZ man ooit bezig.
Maar die vrienden van Feyenoord zitten er toch nog, keuzes zullen wel botsen met elkaar.
Priske moet er wel uit, de man is te aardig voor hoofdtrainer..
Maar wie dan geen idee, tussenpaus of iets dergelijks maar graag niet Advocaat, of van Bronckhorst.

• D-e-n
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:42:
[...]

Maar wie dan geen idee, tussenpaus of iets dergelijks maar graag niet Advocaat, of van Bronckhorst.
Van Bronckhorst is tactisch beperkt. Die heeft met van allerlei opstellingen zitten stoeien totdat Advocaat hem na tig nederlagen kwam helpen en een degelijke 433 neerzette. Vervolgens heeft hij daar anderhalf jaar op geteerd maar toen er na wat verkopen opnieuw gebouwd moest worden was het ook weer chaos.

Advocaat is anno 2025 enkel nog geschikt voor hooguit een half jaar. Typisch zo'n trainer die de defensie weer op orde brengt maar verder geen zin heeft om met jonge spelers en waarde creëren op het veld aan de slag te gaan. Dat heeft prima gewerkt toen we naast Berghuis nul creativiteit hadden maar daar moet je nu niet meer aan beginnen.

• toolkist
  • Niet online
AS Roma wil na Rensch ook Salah-Eddine hebben.. Hoe dan? Hebben ze daar geen scouts ofzo? _O-
Mogen we die Italianen eindelijk een keer dankbaar zijn

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 12:11
toolkist schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:42:
AS Roma wil na Rensch ook Salah-Eddine hebben.. Hoe dan? Hebben ze daar geen scouts ofzo? _O-
Ajax sowieso dankbaar, die krijgt nog geld voor die transfer ook (10% van alles boven 1 miljoen en 2,4% opleidingsvergoeding)

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-01 15:35

Stimulate14

⭐⭐⭐

Gynnad schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:50:
Een klein beetje poëzie om de maandagochtend mee te beginnen.

Werk ze Tweakers.

[Afbeelding]
Audio hier;

https://x.com/Prof_Gasselich/status/1886156161038102665

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:30:
[...]

Zeker. Maar zet je Maurice Steijn of van 't Schip dan voor de groep dan komt dat potentieel er gewoon niet uit.
Daar waar een goede trainer als Slot ook minder goede spelers beter laat presteren.
Of Farioli.

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:53

Polycom

Poes van goud

Je zou bijna denken dat ze bij Rijnmond voor Feyenoord zijn :+
Lekker met PTSS de week beginnen :D

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:25

ZieMaar!

Moderator General Chat
toolkist schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:42:
Het is rond, bedrag kan oplopen tot ca 10 miljoen. Regeer heeft volgens mij ook iets van 4 miljoen opgeleverd voor Twente, los van t sportieve dat hij afgelopen maanden toevoegde. Gratis Unuvar opgepikt (al heeft die niet het talent of potentieel van de eerste twee).

Gelukkig een talentvolle speler van Utrecht erbij en die Spartaan is ook gewoon degelijk subtopniveau. Alleen jammer dat Sadilek wel wat vaker op linksback terecht zal komen, komt beter tot zijn recht in de as vind ik.

Eiting, van Bergen en Rots verhuurd, ook prima. Ben wel tevreden met deze transferwindow tot nu.

• carpebios
  • Laatst online: 08:51
ZieMaar! schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:11:
[...]

Het is rond, bedrag kan oplopen tot ca 10 miljoen. Regeer heeft volgens mij ook iets van 4 miljoen opgeleverd voor Twente, los van t sportieve dat hij afgelopen maanden toevoegde. Gratis Unuvar opgepikt (al heeft die niet het talent of potentieel van de eerste twee).

Gelukkig een talentvolle speler van Utrecht erbij en die Spartaan is ook gewoon degelijk subtopniveau. Alleen jammer dat Sadilek wel wat vaker op linksback terecht zal komen, komt beter tot zijn recht in de as vind ik.

Eiting, van Bergen en Rots verhuurd, ook prima. Ben wel tevreden met deze transferwindow tot nu.
Gelukkig heeft PSV niet gehapt op deze ik kan het mentaal niet aan tranfer man. Ben ik echt wel blij mee.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:06
carpebios schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:14:
[...]

Gelukkig heeft PSV niet gehapt op deze ik kan het mentaal niet aan tranfer man. Ben ik echt wel blij mee.
Toch was Salah-Eddine afgelopen donderdag bij FC Twente tegen Besiktas de beste speler.
Hij heeft echt wel wat in zijn mars, maar met zijn actie van afgelopen zondag heeft hij weer veel krediet verspeeld. En voor 8 tot 10 miljoen aan Roma heeft Twente weer een mooie financiële klapper gemaakt.
Bedankt Ajax, wij verkopen jullie afdankers met dikke winst!

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• toolkist
  • Niet online
ZieMaar! schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:11:
[...]

Ziek ziek ziek ziek, Roma spoelt dus ff minimaal 14m door het putje. Die 2 hebben een mentaliteit waarmee ze het echt niet gaan redden in de Serie A.
Mbt Unuvar, die heeft meer talent in z'n grote teen dan Salah Eddine en Regeer samen, alleen komt het er bij hem helaas niet uit. Wie weet dat het Twente wel lukt, dan heb je weer een flinke transfer over een jaar of 2-3.

Zowaar (waarschijnlijk) ook eindelijk eens positief contractnieuws bij Ajax:
Rayane Bounida blijft vermoedelijk toch langer verbonden aan Ajax. Voetbal International meldt maandagmiddag dat Ajax en de Belgisch jeugdinternational, wiens contract komende zomer afloopt, elkaar naderen over een nieuwe verbintenis. Afgelopen zondag zat Bounida voor het eerst bij de wedstrijdselectie van Ajax 1.

[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 03-02-2025 16:28 ]

• carpebios
Laten we hopen dat PSV hier iets mee kan.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:36
carpebios schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:49:
Laten we hopen dat PSV hier iets mee kan.
de Spanjaard Yarek Gasiorowski, die ook Poolse roots
Goh...dat laatste was niet geheel duidelijk _O-

Float like a butterfly, sting like a bee.

• carpebios
Martinusz schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:55:
[...]

[...]

Goh...dat laatste was niet geheel duidelijk _O-
Ik zou zweren dat het een Noor was, maar gelukkig is dit opgehelderd. 8)

• Trishul
toolkist schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:26:
[...]

Ziek ziek ziek ziek, Roma spoelt dus ff minimaal 14m door het putje. Die 2 hebben een mentaliteit waarmee ze het echt niet gaan redden in de Serie A.
Mbt Unuvar, die heeft meer talent in z'n grote teen dan Salah Eddine en Regeer samen, alleen komt het er bij hem helaas niet uit. Wie weet dat het Twente wel lukt, dan heb je weer een flinke transfer over een jaar of 2-3.

Zowaar (waarschijnlijk) ook eindelijk eens positief contractnieuws bij Ajax:

[...]
Los van de actie bij Twente heeft Salah-Edinne eigenlijk altijd wel een goede reputatie gehad bij Ajax. Ik denk dat hij het wel oke zal doen in Italië, hoewel Roma wel een instabiele club is. Altijd voorop bij de trainingen. Unuvar daarentegen... Geweldige techniek en inzicht, maar die jongen hield zich bezig met allerlei rare dingen zoals lachgas, balonnen enz.

Bounida verlengen zou heel mooi zijn overigens, zo'n creatieve speler is heel welkom op het middenveld.

• Agent47

Agent47

Ja joh pak malacia ook maar hoor :+

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:38
[...]

Feyenoord heeft nodig:

Een TD (prio 1)
Prio nummer 1 nu.
Dan kan hij mooi ernaartoe werken om een nieuwe trainer aan te stellen in de zomer en versterkingen voor het team. Te Kloese heeft al meer dan genoeg kapot gemaakt.
Uitstekende uithangbord als Algemeen Directeur, maar aub geen td taken erbij laten nemen.

• carpebios
Agent47 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 18:28:
Blessuregevoelig lijkt mij.

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Malacia naar PSV…Ajax versterkt zich ook en Feyenoord…….helemaal niets, oorverdovend stil op de transfermarkt. Wat een ellendig seizoen.

• ephymerous
  • Laatst online: 08:38
Op de scorecard van de PSV scouting scoor je dubbele punten als je een Ajax of Feyenoord verleden hebt. Dat is inmiddels wel bekend :o

XXXVI

• carpebios
Lucas Rosa to Ajax, exclusive story confirmed and here we go!

€3m plus €500k add-ons to Valladolid.\

3 miljoen is echt peanuts.

[ Voor 12% gewijzigd door carpebios op 03-02-2025 19:21 ]

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 26-01 09:46
dr.lowtune schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:03:
[...]

Malacia naar PSV…Ajax versterkt zich ook en Feyenoord…….helemaal niets, oorverdovend stil op de transfermarkt. Wat een ellendig seizoen.
Classic PSV, het wil allemaal niet lukken dus huren we een speler met potentie, maar met nog veel meer risico. En na een half jaar kijken of de 'huur verlengd kan worden.'

Met andere worden, er wordt een pleister op een grote gapende wond geplakt en we hopen met z'n allen dat het voldoende is. En over een tijdje kijken ze wel verder.

• LZ86
Heeft PSV een abbonement op oud Feyenoorders ofzo......

En waarom is zo'n jongen van de club niet bij ons in beeld? wtf.....

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:33:
[...]

Noa lang, Guus Til, Karsdorp, nu malacia. Allemaal oud Feyenoorders.

Pepi & Veerman gekocht waar Feyenoord ook voor in de markt was. Toch een half elftal :)

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:45
Dit dekt de lading wel aardig ja ;w

Enige wat nog een beetje zou kunnen helpen is de beker pakken. Moeten we wel eerst even via Eindje...succes joh.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22-01 18:37
carpebios schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:20:
Lucas Rosa to Ajax, exclusive story confirmed and here we go!

€3m plus €500k add-ons to Valladolid.\

3 miljoen is echt peanuts.
3 miljoen als die voldoet wel ja. 3 miljoen voor een wijndal of Tahirovic is daarentegen een mega groot bedrag.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-01 16:07

OMX2000

By any means necessary...

Agent47 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:34:
[...]

Noa lang, Guus Til, Karsdorp, nu malacia. Allemaal oud Feyenoorders.

Pepi & Veerman gekocht waar Feyenoord ook voor in de markt was. Toch een half elftal :)
Je kunt redelijk objectief vaststellen dat regio Rijnmond nogal veel talent heeft voortgebracht.

Memphis, Dumfries, Lang, Wijnaldum, Karsdorp, en nu Malacia. Maar ook Hato.

De rest van Nederland moet blij zijn dat Feyenoord nog steeds financieel niet helemaal op orde is. :P

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:40
Kist schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:50:
[...]

3 miljoen als die voldoet wel ja. 3 miljoen voor een wijndal of Tahirovic is daarentegen een mega groot bedrag.
Tahirovic lijkt voor dat bedrag ongeveer nog te vertrekken. Ook Banel gaat voor 1 miljoen weg, een flinke leegloop zo nog deze winter bij Ajax.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Gonadan
  • Laatst online: 07:45

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Rosa binnen, keeper opvangen met tijdelijke huur, Tahirovic en Banel nog verkocht en Bounida blijft.

Als dit daadwerkelijk allemaal nog waar wordt dan scoort Kroes toch nog wel wat puntjes.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

[...]

Erm wij hebben de betere versie namelijk Hartman.

• LZ86
Verwijderd schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:54:
[...]

Erm wij hebben de betere versie namelijk Hartman.
Als backup ;) Hartman komt net terug van een lange afwezigheid

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22-01 18:37
Gonadan schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:43:
Rosa binnen, keeper opvangen met tijdelijke huur, Tahirovic en Banel nog verkocht en Bounida blijft.

Als dit daadwerkelijk allemaal nog waar wordt dan scoort Kroes toch nog wel wat puntjes.
Ze schijnen nog op zoek te zijn naar een extra speler. Vanmorgen had een van die gasten van VI het geloof ik over nog een extra aanvaller.

Maar het vertrek van Banel en Tahirovic is wel erg lekker.

[ Voor 6% gewijzigd door Kist op 03-02-2025 22:22 . Reden: aanvulling ]

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 22:09:
[...]

Als backup ;) Hartman komt net terug van een lange afwezigheid
en dan 4 linksbacks in de selectie hebben, terwijl Feyenoord het schijnbaar nog niet heel ruim heeft financieel gezien? ik gok daarom 😉

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:44
Gonadan schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:43:

Ramaj voor 5 miljoen? Minpunten zou ik zeggen.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:38
Lekker man. Feyenoord is bezig om een last minute spits binnen te hengelen. Een 18 jarige Mexicaan.
Heerlijk, het oude Feyenoord is weer helemaal terug, flashbacks van Charisteas komen weer tevoorschijn.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 10:52

Vos

AFCA

Russel88 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 23:19:
Lekker man. Feyenoord is bezig om een last minute spits binnen te hengelen. Een 18 jarige Mexicaan.
Heerlijk, het oude Feyenoord is weer helemaal terug, flashbacks van Charisteas komen weer tevoorschijn.
Die kwam als 25/26 jarige binnen? Dit is een talent, iets wat leuk kan zijn maar waar Feyenoord nu geen behoefte aan heeft lijkt me.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:58
Russel88 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 23:19:
Ik snap hier ook weinig van. Met Carranza, Ueda en Redmond hebben we spitsen genoeg. Dat die geen Gimenez kwaliteit zijn klopt helemaal. Voor Ueda is een vermogen betaald. Geef hem tot het eind van het seizoen een basisplaats.

• toolkist
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 09:19:
[...]

Ik snap hier ook weinig van. Met Carranza, Ueda en Redmond hebben we spitsen genoeg. Dat die geen Gimenez kwaliteit zijn klopt helemaal. Voor Ueda is een vermogen betaald. Geef hem tot het eind van het seizoen een basisplaats.
Die Mexicaan wordt toch ook niet als concurrent gehaald, maar als een speler voor de toekomst?
Zou een groot talent moeten zijn, al is dat nog niet in z'n statistieken te zien (1 goal in 18)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:23

Sagat

Is pappa x2!

Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 09:19:
[...]

Carranza en Redmond hebben wat mij betreft nog niet genoeg laten zien.
Ueda......ik zag in studio voetbal dat Van de Vaart ook fan was, en ik snap het niet. Misschien dat het voetballend inderdaad goed is (maar zelfs daarvan ben ik niet overtuigd) en hij scoort gewoon amper.

Maar kan me er niet al te druk over maken. Tenzij er een godswonder gebeurd is europa klaar na de volgende ronde, beker heel misschien? Maar zeker geen zekerheidje, en competitie.....ik lees hier geregeld dat 'we' nog wel derde worden. Ik heb daar met deze trainer en selectie een hard hoofd in.

Goed ik had ook de inzakking van PSV niet voorzien, dus ja misschien heb ik het mis, en gaan we een sterke competitie fase in. Hartman en Timber terug (voor zover je daarvan al kan spreken, iets met een zwaluw...) gaat absoluut schelen. Maar ik zie plek 4 of zelfs 5 als realistischer...

10 second ninja DONE

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:58
toolkist schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 09:35:
[...]

Die Mexicaan wordt toch ook niet als concurrent gehaald, maar als een speler voor de toekomst?
Zou een groot talent moeten zijn, al is dat nog niet in z'n statistieken te zien (1 goal in 18)
Het lijkt me ook niet dat je hiermee een vervanger voor Gimenez in moet zien. Maar dat je in de laatste uren van de markt even 2.5 miljoen voor betaald vind ik een rare actie. Dat je hem koopt en hem alsnog lekker in Mexico laat voetballen lijkt me dan zinvoller. Als je 18 bent moet je lekker voetballen zonder zorgen.

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Ajax 'versterkt' zich? Met wie?

• carpebios
Typhone schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 10:31:
[...]

Ajax 'versterkt' zich? Met wie?
Door de nieuwe ingrediënten! Er is zelfs een nieuwe formule.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ajax heeft weldegelijk versterkt of gaat zich naar alle waarschijnlijkheid nog versterken:

Regeer vs. Tahirovic; vind ik persoonlijk een verbetering
Akpom vs. Edvardsen; vind ik persoonlijk een verbetering
Rosa vs.Rensch; vind ik persoonlijk een verbetering

Maar de beste versterking vind ik persoonlijk het nieuwe contract voor Bounida en het feit dat hij bij het 1e betrokken gaat worden. Ik denk dat Bounida een kwaliteitsimpuls is waar we op zitten te wachten, een zeer creatieve speler voor op het middenveld :)

En Ajax heeft dit seizoen behoorlijk op de salarishuishouding kunnen beknibbelen, maar liefst 11 spelers, waarvan sommigen met een te riant salaris, weten te lozen, voor ruim,13 miljoen aan salaris op jaarbasis:

Tahirovic (500k)
Mannsverk (650k)
Hlynsson (200k)
Akpom (1,6 miljoen)
Ávila (1 miljoen)
Ünüvar (1 miljoen)
Banel (125k)
Ramaj (500k)
Rensch (1 miljoen)
Sosa (2 miljoen)
Bergwijn (4,6 miljoen)

En de wetenschap dat Henderson aan het einde van het seizoen vertrekt, dat scheelt ook weer zo'n slorige 4,5 miljoen op jaarbasis. Dat geeft een hoop financieele lucht :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Beavbusi
  • Laatst online: 23:07
Echt belachelijk wat zij soms aan sommige mensen betalen qua salaris zeg

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

@Han

Maar heel veel daarvan zijn verhuurd en ik weet niet of in al die gevallen het salaris volledig overgenomen is. Is dat bekend toevallig?
Die Mislintat rotzooi moet heel snel weg in elk geval. Ziekelijk die salarissen. In de tijd dat Overmars 'Marc Netto' genoemd werd waren er twee-drie man in de selectie die bij de 2,5 miljoen kwamen (de echte top) en de rest zat er - ver - onder.

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Nu online
Han schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 11:24:
[...]

Maar de beste versterking vind ik persoonlijk het nieuwe contract voor Bounida en het feit dat hij bij het 1e betrokken gaat worden. Ik denk dat Bounida een kwaliteitsimpuls is waar we op zitten te wachten, een zeer creatieve speler voor op het middenveld :)
Is dat echt al bevestigd?

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Ach zolang die niets toevoegen (à la Karsdorp) is er niets aan de hand toch?

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 11:31:
@Han

Maar heel veel daarvan zijn verhuurd en ik weet niet of in al die gevallen het salaris volledig overgenomen is. Is dat bekend toevallig?
Die Mislintat rotzooi moet heel snel weg in elk geval. Ziekelijk die salarissen. In de tijd dat Overmars 'Marc Netto' genoemd werd waren er twee-drie man in de selectie die bij de 2,5 miljoen kwamen (de echte top) en de rest zat er - ver - onder.
Ehm, Bergwijn is door Overmars gehaald. Brobbey heeft 4m per jaar gekregen van Overmars.
Bergwijn heeft 3-4 per jaar gekregen van Overmars, en ga zo maar door
Het is nou niet dat Mislintat te hoge salarissen gegeven heeft, hij heeft alleen de prijs/kwaliteit verhouding totaal niet goed gemanaged.

• toolkist
  • Niet online
Nope maar blijkbaar wordt er iig weer gepraat.

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 12:09:
[...]

Nope maar blijkbaar wordt er iig weer gepraat.
Ah, dus het gras bij de buren was toch iets minder groen dan kamp Boudina dacht?
Of is dat erg kort door de bocht van mij? :)

• Gonadan

Gonadan

Kist schreef op maandag 3 februari 2025 @ 22:21:
Ze schijnen nog op zoek te zijn naar een extra speler. Vanmorgen had een van die gasten van VI het geloof ik over nog een extra aanvaller.

Maar het vertrek van Banel en Tahirovic is wel erg lekker.
Klopt, die geruchten las ik ook. Nog een buitenspeler schijnt.

We moeten het nog even afwachten tot we een daadwerkelijke eindstand hebben maar het begint er toch meer op te lijken dat na een trage start het uiteindelijk nog een prima transferperiode gaat worden.
AMARONE schreef op maandag 3 februari 2025 @ 22:33:
Ramaj voor 5 miljoen? Minpunten zou ik zeggen.
Had jij gedacht er op dit moment meer voor te krijgen dan?
Han schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 11:24:
Die wil ik graag nog wel officieel bevestigd zien. Zolang het niet op Ajax.nl staat geloof ik er niets van. De intentie is er vast wel maar de twijfel en invloed van buitenaf is er niet voor niets al erg lang.

De nieuwsberichten van vandaag dat Ajax komende zomer de deur dicht gaat houden voor de verhuurde spelers ten faveure van de jeugd past voor mij wel in het plaatje van bewust perspectief creëren. Het zou mij niet verbazen dat dergelijke uitspraken bewust nu komen om lopende gesprekken met o.a. Bounida makkelijker te maken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Alders verlengd tot 2028 en zal het seizoen zonder optie tot koop afmaken bij Twente. Goed om te horen dat ze vertrouwen in hem tonen en op deze manier voelt een verhuur ook niet alsof je richting uitgang gaat.
Speeltijd op niveau is wel belangrijk voor dat soort jongens.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Is Go Ahead een beetje het nieuwe Heerenveen geworden want de ene Scandinaviër is nog niet verkocht of ze hebben binnen 24uur alweer een vervanger. Bosvelt heeft zijn zaakjes goed voor elkaar.

Only fools are enslaved by time and space.

• toolkist
  • Niet online
Henkie_NtA schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 12:11:
[...]

Ah, dus het gras bij de buren was toch iets minder groen dan kamp Boudina dacht?
Of is dat erg kort door de bocht van mij? :)
Denk dat op hem inpraten en hem bij Ajax-Feyenoord in de wedstrijd selectie opnemen hem op z'n minst aan het twijfelen hebben gekregen.

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 13:03:
[...]
De nieuwsberichten van vandaag dat Ajax komende zomer de deur dicht gaat houden voor de verhuurde spelers ten faveure van de jeugd past voor mij wel in het plaatje van bewust perspectief creëren. Het zou mij niet verbazen dat dergelijke uitspraken bewust nu komen om lopende gesprekken met o.a. Bounida makkelijker te maken.
Het dichthouden van de deur was idd nieuw, maar het gerucht dat Farioli geacht werd om komende zomer jeugd in te passen ging al langer rond.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 13:22:
[...]

Het dichthouden van de deur was idd nieuw, maar het gerucht dat Farioli geacht werd om komende zomer jeugd in te passen ging al langer rond.
Yup, en het blijven nog een soort van geruchten want een echt officieel interview was het niet volgens mij.
Maar een signaal van de deur dicht en Farioli mag ze geen liefde meer geven is wel heel veel sterker dan een intentie om Farioli er meer gebruik van te laten maken.

Goede zet wat mij betreft. Van die lachebekkies als een Wijndal of een Tahirovic (nu opgelost gelukkig) moet je heel duidelijk tegen zijn, want die zitten veel te lekker op deze manier.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Agent47

Agent47

Wij hebben 9 (!!!!!) geblesseerden voor morgen:

Gernot Trauner
Hadje Moussa,
Q-Hartman
Bart (man van glas) nieuwkoop

Calvin Stengs,
Ramiz Zerrouki,
Justin Bijlow,
Chris-Kévin Nadje
Jordan Lotomba

Zijn niet beschikbaar voor de wedstrijd van morgen.

Alvast gefeliciteerd PSV :+

[ Voor 4% gewijzigd door Agent47 op 04-02-2025 14:13 ]

• Gonadan

Gonadan

Hoezo Timber is terug toch? Met afstand de beste speler van de Eredivisie heb ik nog ergens gelezen. Met de huidige vorm van PSV mag dat geen probleem zijn toch? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-01 20:40
Agent47 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 14:11:

Gernot Trauner
Hadje Moussa,
Q-Hartman

Calvin Stengs,
Ramiz Zerrouki,
Justin Bijlow,
Chris-Kévin Nadje
Jordan Lotomba

je weet wat ze zeggen he, nieuwkoop is duurkoop
ik ren weg en zoek dekking

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online

Gernot Trauner
Hadje Moussa,
Q-Hartman

Calvin Stengs,
Ramiz Zerrouki,
Justin Bijlow,
Chris-Kévin Nadje
Jordan Lotomba

Bij PSV tel ik de volgende namen:
- Dest
- Ledezma (maar daar worden we alleen maar sterker van)
- Tillman
- Pepi
- Lang (?) altijd maar afwachten
- Boscagli

Obispo is geschorst

Dus het wordt de blinde tegen de manke morgen ;)

WoT stats

• Trishul
ElPaco schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 14:29:
[...]

- Dest
- Tillman
- Pepi
- Boscagli

Obispo is geschorst

Ow nee, ik hoop echt dat Lang kan meedoen. Lang tegen Feyenoord, dat staat garant voor vuurwerk! Geen Boscagli is wel een serieus verlies trouwens.

• DutchOwnage

Gernot Trauner
Hadje Moussa,
Q-Hartman

Calvin Stengs,
Ramiz Zerrouki,
Justin Bijlow,
Chris-Kévin Nadje
Jordan Lotomba

Dit gaat toch helemaal nergens meer over joh. Kan iemand zich hier ooit herinneren dat er zoveel spelers gelijktijdig geblesseerd zijn? Ik iig niet.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
DutchOwnage schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:15:
[...]

Dit gaat toch helemaal nergens meer over joh. Kan iemand zich hier ooit herinneren dat er zoveel spelers gelijktijdig geblesseerd zijn? Ik iig niet.
Bij PSV in het Schmidt tijdperk hadden we ook regelmatig een elftal aan geblesseerden.

WoT stats

• DutchOwnage
ElPaco schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:16:
[...]

Bij PSV in het Schmidt tijdperk hadden we ook regelmatig een elftal aan geblesseerden.
Hmm ok. Ik dacht aan het overvolle speelschema vanaf dit seizoen...

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:23

Sagat

Is pappa x2!

[...]

- Dest
- Tillman
- Pepi
- Boscagli

Obispo is geschorst

2 goede verdedigers niet beschikbaar, maar wij hebben geen scorende spits, dus kan je tegenelkaar wegstrepen. Dest vond ik geweldig maar die is er al 'een tijdje' niet bij. Pepi is ook serieus, maar te overzien zolang Luuk gewoon zijn ding doet.

Ik zou mijn geld op PSV zetten.

10 second ninja DONE

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-01 20:40
DutchOwnage schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:18:
[...]

Hmm ok. Ik dacht aan het overvolle speelschema vanaf dit seizoen...
Wat is er dit seizoen dan anders dan eerder?
De europese teams (muv go ahead) hebben max 2 wedstrijden meer gespeeld dan de seizoenen hiervoor. Misschien zelfs evenveel wedstrijden.

• Gonadan

Gonadan

En veel interland tussendoor, dus de clubs spelen wellicht niet meer maar de spelers hebben ook weinig rust.
Neemt niet weg dat het in dit geval gewoon de stijl van Bosz is die veel eist van de spelers, en dat kan bij sommigen verkeer uit pakken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Lt. Big Mack
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 21:42
Sagat schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:35:
[...]

2 goede verdedigers niet beschikbaar, maar wij hebben geen scorende spits, dus kan je tegenelkaar wegstrepen. Dest vond ik geweldig maar die is er al 'een tijdje' niet bij. Pepi is ook serieus, maar te overzien zolang Luuk gewoon zijn ding doet.

Ik zou mijn geld op PSV zetten.
Mja, maar die 2 zouden het nog een beetje dicht kunnen houden achterin. Ledezma is er ook niet bij, dus moeten we het met de onberispelijke Karsdorp doen :N
Zo kan Ueda het toch op z'n heupjes krijgen hoor en anders Paixao wel.

De blinde tegen de manke vat het iig goed samen :*)

• Agent47

Agent47

Haha en DTK is het derde jaar op rij al te laat met bieden. 15 miljoen net afgewezen.

T is klaar met hem. 3 slechte transferjaren.

DTK out
Priske en z’n staf out ( exclusief de wolf )
VVF weg
Sjaak Troost ook weg

Nog een hoop te gaan.

• Gonadan

Gonadan

[...]

Ondertussen lees ik dat Te Kloese wel fanatiek bezig is, maar ook wel overal niet slaagt. Zou hij toch nog wat binnen gaan halen?

haha @Agent47 ik zet er net naar te kijken inderdaad.

[ Voor 6% gewijzigd door Gonadan op 04-02-2025 18:46 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• AMARONE
  • Laatst online: 22:44
[...]

Dat zou het zonder blessures ook wel zijn. Niet nodig

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 07-02-2025 10:53 . Reden: Randje van trollen ]

• LZ86
Gonadan schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:55:
En veel interland tussendoor, dus de clubs spelen wellicht niet meer maar de spelers hebben ook weinig rust.
Neemt niet weg dat het in dit geval gewoon de stijl van Bosz is die veel eist van de spelers, en dat kan bij sommigen verkeer uit pakken.
De stijl van Bosz is dat er bij de tegenstander 9 geblesseerden zijn? ;)

• Gonadan

Gonadan

LZ86 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 19:04:
[...]

De stijl van Bosz is dat er bij de tegenstander 9 geblesseerden zijn? ;)
Sorry het ging ook even over PSV in het Feyenoord topic. ;)

Maar bij Feyenoord zit er ook iets niet goed hoor. Sommige blessures zijn gewoon pech maar negen is wel heel veel.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Ook wel weer een leuk feitje.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Agent47 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 18:45:
Haha en DTK is het derde jaar op rij al te laat met bieden. 15 miljoen net afgewezen.

T is klaar met hem. 3 slechte transferjaren.

DTK out
Priske en z’n staf out ( exclusief de wolf )
VVF weg
Sjaak Troost ook weg

Nog een hoop te gaan.
Ik vind het zo bizar dat dit al de zoveelste transferperiode is waar Feyenoord en DtK volledig achter het net vissen. Letterlijk elke periode lees ik weer dat ze te laat zijn of te langzaam en niet doorpakken…

per aspera ad astra

• DutchOwnage
LAD93 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 19:30:
[...]

Ik vind het zo bizar dat dit al de zoveelste transferperiode is waar Feyenoord en DtK volledig achter het net vissen. Letterlijk elke periode lees ik weer dat ze te laat zijn of te langzaam en niet doorpakken…
Geen woorden, maar daden gaat dus op dat gebied niet op....
Pagina: 1 ... 180 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken