Ok, dus Henderson bevestigt dat ie tot einde seizoen blijft (en geeft ook eerlijk toe dat er wel wat speelde afgelopen donderdag).
Dat 'engels' van Hans K
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zo, daar is alle ruis nu wel weg qua Henderson weg/niet weg en wat er allemaal gespeeld heeft.
[ Voor 22% gewijzigd door toolkist op 02-02-2025 17:04 ]
Ik schaam mij nog altijd als hij iemand interviewt, en dan praat over hoe mooi die zijn vrouw is.
Het is leuk soms, maar soms ook beschamend.
Hij veegt echt de vloer aan met alle geruchten.toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:04:
Zo, daar is alle ruis nu wel weg qua Henderson weg/niet weg en wat er allemaal gespeeld heeft.
Lekker seizoen afmaken en volle bak blijven geven.
Zijn zaakwaarnemer zou blijkbaar de broer van Trent Alexander-Arnold zijn en die staat van wat ik laas in Engelend wel bekend als geldhongerig. Dus wat Perez zei kan mogelijk wel kloppen, met dat er tegen hem is gezegd dat Ajax van hem af zou willen door zijn salaris en dus beetje hoofd op hol gebracht.toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:04:
Ik vond het als Twente fan oprecht jammer dat hij wegging. Echt een heel goede voetballende middenvelder. Dat liet hij ook zien bij Jong Oranje toen hij mocht voetballen....hotymoty schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:55:
Ik schrok wel echt van Regeer. Leek het niveau echt totaal niet aan te kunnen. Alles fout gedaan wat hij kon doen.
Dat het er nu niet uit komt is volgens mij doordat Regeer volgens mij meer een Ajax speler is, dan een Farioli speler. Hij wil vooruit, minder puur vanuit de organisatie.
Het blijft opmerkelijk dat Twente als het ware Regeer heeft gehuurd van Ajax, met een bonus van 4 miljoen.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Wie moeite heeft met slapen moet nu zijn kans pakken en kijken naar Sparta - Groningen
Ik heb gelijkspel staan; zit op het puntje van mijn stoel. Partijtje spannend dit!Harribo schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:36:
Wie moeite heeft met slapen moet nu zijn kans pakken en kijken naar Sparta - Groningen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja joh! HahahaSuperkiwi schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:40:
[...]
Ik heb gelijkspel staan; zit op het puntje van mijn stoel. Partijtje spannend dit!
Het is "kan niet" tegen "wil niet"
Prima zet om hem te verkopen, zeker voor dit bedrag.LAD93 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:46:
Ik krijg overigens het gevoel dat het niet lang meer gaat duren voordat de Feyenoord ‘fans’ zich gaan melden bij de bus / het Maasgebouw / Varkenoord - de algehele vibe onder de Feyenoorders na de afgelopen week is niet best: Gimenez verkopen op een cruciaal moment aan je volgende CL tegenstander (hoe verzin je het eigenlijk), zo kansloos onderuit gaan tegen Lille, deze verliespot…
Dat van AC Milan is natuurlijk puur toeval, dat ze die loten. Het is niet zo dat ze hem wilden na de loting.
[ Voor 5% gewijzigd door Marc3l op 02-02-2025 18:09 ]
Holy fuck, Henderson gaat even goed los op onder andere Mike Verweij op de persco voor de geschreven pers. Met bijvoorbeeld als Mike om details vraagt van gesprek met Kroes, zei hij dat hij dat niet ging doen en geen gesprek had maar dat Mike vast de details kon vertellen.
Brinkhuis greep zelfs beetje in met of er nog vragen over de wedstrijd waren...
[ Voor 13% gewijzigd door Pompi op 02-02-2025 18:11 ]
Zit ook te kijken, hij is flink geïrriteerd/boos. Kan mij ook voorstellen als de media door blijven leuren over zaken die blijkbaar niet helemaal kloppen dat je er gek van wordt.Pompi schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:10:
Holy fuck, Henderson gaat even goed los op onder andere Mike Verweij op de persco voor de geschreven pers. Met bijvoorbeeld als Mike om details vraagt van gesprek met Kroes, zei hij dat hij dat niet ging doen en geen gesprek had maar dat Mike vast de details kon vertellen.
Blijkbaar wilde hij dus alleen vertrekken als Ajax dat zelf zou willen ivm het salaris dat hij ontvangt/de financiële situatie waarin ze zitten. Als Ajax die financiële problemen niet had was dat nooit een topic geweest. Er is nu afgesproken/uitgesproken dat hij sowieso tot de zomer blijft.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Gaaei heeft zo langzamer hand meer dingen goed gedaan dan Weghorst dit seizoen.toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:29:
[...]
Weghorst had niet verwacht dat Gaaei die bal zo goed kon geven
Ja joh, begin de samenvatting ook nog met Leonne Stentler...
Alsof die paar analyses halverwege al niet erg genoeg zijn
Waar doet die samenvattingen dan? Lord wat een irritant gepusht wijf is dat.Harribo schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:00:
Ja joh, begin de samenvatting ook nog met Leonne Stentler...
Zie nu pas Ajax Feyenoord
Fantastische voorzet van Gaaie
Krijg toch een naar gevoel van Kroes, zou die man voor geen goud vertrouwen.Pompi schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:10:
Dat zou ik ook zeker niet doen haha.AMARONE schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:28:
[...]
Krijg toch een naar gevoel van Kroes, zou die man voor geen goud vertrouwen.
Vraag maar aan Stefan de VrijAMARONE schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:28:
[...]
Krijg toch een naar gevoel van Kroes, zou die man voor geen goud vertrouwen.
Weghorst ipv Akpom komt of uit rancune naar Mislintat of Weghorst is goedkoper. Ik kan het anders niet verklaren.PolarBear schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:26:
[...]
Gaaei heeft zo langzamer hand meer dingen goed gedaan dan Weghorst dit seizoen.
Zo Sparta de eerste thuis overwinning van dit seizoen 😮
Ja en terecht vind ik.Vrietje schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:47:
Zo Sparta de eerste thuis overwinning van dit seizoen 😮
Groningen speelde laf, traag en zonder strijd of passie.
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 02-02-2025 19:53 ]
Anderhalve meter. Eerste contact.ph4ge schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:05:
Jeetje waar heb je nog een VAR voor tegenwoordig, geeft weer niet thuis bij een wedstrijd van Feyenoord. Shirt aan diggelen gescheurd: geen penalty. Overtreding halve meter buiten de 16: strafschop.
Hopelijk is dit voor Wellenreuther ook een keerpunt in zn vorm.
[ Voor 32% gewijzigd door Ramzzz op 02-02-2025 20:31 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Was dat geen Schwalbe van Wout, die penalty...
Nou weer eens Ajax en Psv die gaan uitvechten. Weet niet hoe erg de blessures van Psv zijn, anders had ik mijn DogeCoins op hen gezet.
Leuk die 30 miljoen voor Feyenoord, in hoeverre is Feyenoord nog steeds een arme club?
Nou weer eens Ajax en Psv die gaan uitvechten. Weet niet hoe erg de blessures van Psv zijn, anders had ik mijn DogeCoins op hen gezet.
Leuk die 30 miljoen voor Feyenoord, in hoeverre is Feyenoord nog steeds een arme club?
Het is Kroes eindelijk gelukt, hij heeft een speler verkocht! Ramaj gaat voor 5 miljoen naar Dortmund.
Zonde denk nog steeds in potentie een goede keeper. Als Pasveer over paar weken geblesseerd raakt dan zitten we met Gorter opgescheept.
Zonde denk nog steeds in potentie een goede keeper. Als Pasveer over paar weken geblesseerd raakt dan zitten we met Gorter opgescheept.
Dan had het dus rood moeten zijn ipv een penalty. Ik weet niet waar Feyenoord beter mee af zou zijnRamzzz schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:30:
[...]
Anderhalve meter. Eerste contact.
[Afbeelding]
Als het daadwerkelijk een overtreding buiten de zestien was dan is het toch rood en een strafschop? Zijn ze nog goed weggekomen.Ramzzz schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:30:
[...]
[Afbeelding]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik was niet per se fan van Ramaj maar hij kon prima keepen. Maar wie gaat nu de eerste keeper worden wanneer ome Remko er mee stopt?Kist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:39:
Het is Kroes eindelijk gelukt, hij heeft een speler verkocht! Ramaj gaat voor 5 miljoen naar Dortmund.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En bij dat contact blijft Weghorst op de been en vervolgt hij zijn weg naar het doel, om vervolgens nogmaals, binnen de 16, geraakt te worden. Daar wordt een penalty voor gegeven. Het contact was licht en de penalty makkelijk gegeven. Maar je kan hem geven, daardoor kan de VAR niet ingrijpen..Ramzzz schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:30:
Anderhalve[/i] meter. Eerste contact.
Achteraf had ik liever gezien dat Weghorst niet was doorgegaan. Dan was het rood geweest en had Weghorst de penalty niet gemist.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Vergeleken met PSV en Ajax nog steeds een arme club eigenlijk. De omzet en winst is de afgelopen jaren weliswaar de goede kant opgegaan, maar het eigen vermogen is een fractie van wat Ajax en PSV hebben. Eigen vermogen is wel waardevol om slechte seizoenen op te vangen zoals Ajax dat doet sinds 2023.Sjah schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:33:
Was dat geen Schwalbe van Wout, die penalty...
Ik snap wel dat ze moeilijk nee kunnen zeggen tegen €35/40 miljoen voor Gimenez.
Wat een knuppel, geen idee wat die speler doet op het veld?
Dat was echt een mooie actie inderdaad. Andere goals waren vooral frommel goals. Ik vond het verder niet zo’n geweldige wedstrijd (gezien de samenvatting).Harribo schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:16:
Zie nu pas Ajax Feyenoord
En ik kan niet wennen aan weghorst in een Ajax shirt, het ‘past’ hem niet echt. Ik had hem toch graag bij Twente gezien.
Ik vraag me af in hoeverre Wout werkelijk geraakt werd.Superkiwi schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:39:
[...]
Dan had het dus rood moeten zijn ipv een penalty. Ik weet niet waar Feyenoord beter mee af zou zijn
Maar afgezien van dat. Ik dacht ook, het is buiten het strafschopgebied. Snap dan werkelijk de penalty niet.
Snapte de gele kaart ook niet, áls hij fluit voor een overtreding is het toch rood in deze situatie?
Dat is toch de regel?
Kortom, Makkelie snapte ik weinig van. Snap ook de regels steeds minder als buitenstaander. Maar dat kan aan mij liggen
Weten we zeker dat Ajax niet met 12 man speelde?Harribo schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:48:
[...]
Ik vraag me af in hoeverre Wout werkelijk geraakt werd.
Maar afgezien van dat. Ik dacht ook, het is buiten het strafschopgebied. Snap dan werkelijk de penalty niet.
Snapte de gele kaart ook niet, áls hij fluit voor een overtreding is het toch rood in deze situatie?
Dat is toch de regel?
Kortom, Makkelie snapte ik weinig van. Snap ook de regels steeds minder als buitenstaander. Maar dat kan aan mij liggen
Haha ja snap je gevoel en wat je bedoelt.Mr.Jappe schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:48:
[...]
En ik kan niet wennen aan weghorst in een Ajax shirt, het ‘past’ hem niet echt. Ik had hem toch graag bij Twente gezien.
Weghorst heeft totaal niet de flair, techniek en snelheid van een Ajax spits. Het is beuken geblazen en erin kleunen.
Geel was voor Trauner die protesteerde.Harribo schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:48:
[...]
Ik vraag me af in hoeverre Wout werkelijk geraakt werd.
Dat is toch de regel?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dat grapje had ik vanmiddag ook al bedachtMr.Jappe schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:50:
[...]
Weten we zeker dat Ajax niet met 12 man speelde?/grapje
Het is wat met de arbitrage... Zeker toe aan vakantie... Oh wacht...
Zoals ik het begrijp:Harribo schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:48:
[...]
Dat is toch de regel?
Doorgebroken speler buiten de 16: rood en een vrije trap.
Doorgebroken speler binnen de 16: geel en een penalty. Rood én een penalty zou een dubbele, en dus te zware straf zijn.
Dank voor je uitleg kiwi.Superkiwi schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:51:
[...]
Zoals ik het begrijp:
Doorgebroken speler buiten de 16: rood en een vrije trap.
Doorgebroken speler binnen de 16: geel en een penalty. Rood én een penalty zou een dubbele, en dus te zware straf zijn.
Nieuwere regel?
Wel een verbetering vind ik
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 02-02-2025 20:53 ]
Ik weet het niet, hou me niet echt bezig met de (steeds veranderende) regels.
Maar bovenstaande is wat een aantal wijze heren* hier vanmiddag wisten te vertellen.
*wijze heren die volgens mij wel goed op de hoogte zijn van de regels.
Maar bovenstaande is wat een aantal wijze heren* hier vanmiddag wisten te vertellen.
*wijze heren die volgens mij wel goed op de hoogte zijn van de regels.
Niet nieuw, dat is al sinds 2016. Zolang het een poging is om de bal te spelen is het geen rood maar dat maakt deze situatie niet veel duidelijker. In de eerste actie poogt Hancko de bal te spelen en daarmee haalt raakt hij Weghorst(?), het contact daarna is in het zestienmetergebied waarmee Hancko weer op geen enkele wijze de bal kan spelen maar raakt wel de speler zonder de bal te kunnen spelen.Harribo schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:52:
[...]
Dank voor je uitleg kiwi.
Nieuwere regel?
Wel een verbetering vind ik
De rationaal blijft wat lastig zolang er geen onderbouwing daarvan is.
[ Voor 4% gewijzigd door Napo op 02-02-2025 21:02 ]
Net een kwartier bij AT5 gekeken maar holy shit, wat een stukken schimmel zeg die journalisten.Pompi schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:10:
En dan die Verweij. Hij verzint bullshit en dan moet Henderson maar interne details gaan geven om zich te verdedigen, wat een omgekeerde wereld.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tip: AjaxPro podcast/discord morgen even checken. Skaffa zal los gaan verwacht ikGonadan schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:20:
[...]
Net een kwartier bij AT5 gekeken maar holy shit, wat een stukken schimmel zeg die journalisten.
En dan die Verweij. Hij verzint bullshit en dan moet Henderson maar interne details gaan geven om zich te verdedigen, wat een omgekeerde wereld.
AjaxPro? Die ken ik niet.Typhone schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:25:
[...]
Tip: AjaxPro podcast/discord morgen even checken. Skaffa zal los gaan verwacht ik.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ramaj dus weg? En dan mag Gorter, wat middenmaat is, Pasveer gaan opvolgen? Ouch. Echt kansloos. Prima jongen hoor, maar laat het niet zien, ook in de uitleenperiodes niet.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Deze screen zegt 0,niks natuurlijk. Hier kun je niks uit opmaken.Ramzzz schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:30:
[...]
[Afbeelding]
Hoho, 5m inclusief bonussen. Dus hij kan em nu ook voor 0 hebben weggegeven en dat Dortmund 5m betaalt als Ramaj 500 wedstrijden voor Dortmund heeft gespeeld en ze de Bundesliga en CL in 1 seizoen gewonnen hebben waarna Ajax 10% van een volgende verkoop krijgt met een max van 5m....Kist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:39:
Ik vraag me nog steeds af waarom Hancko geen geel kreeg, terwijl ie Hato bv geel om niks geeft.Gonadan schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:40:
[...]
Als het daadwerkelijk een overtreding buiten de zestien was dan is het toch rood en een strafschop? Zijn ze nog goed weggekomen.
Kroes strikes again. Nog een linksback...
En dan ook nog Ramaj voor maar 5 miljoen inclusief bonussen verkopen.
Bovenop Henderson ontzettend hard te naaien door valse informatie naar Mike Verweij te lekken
🚨⚪️🔴 EXCL: Ajax are in advanced talks to sign Brazilian fullback Lucas Rosa from Valladolid.
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 2 februari 2025
Agreement at the final stages. 🇧🇷 pic.twitter.com/Pp3FcxupEG
Bovenop Henderson ontzettend hard te naaien door valse informatie naar Mike Verweij te lekken
[ Voor 42% gewijzigd door Terranova op 02-02-2025 21:47 ]
Uh nee. Gaan we niet doenHollowGamer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:41:
[...]
Er zijn honderden topics specifiek voor één onderwerp, want je mag bijvoorbeeld niets zeggen over de commentator.
Voor mij zou je dan beter een Ajax, PSV en Feyenoord topic kunnen aanmaken. Dan iedereen daar lekker in los gaan, en dan kan ik als neutrale kijker niet gek worden van mensen die elkaar het leven zuur maken.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Da's een rechtsbackTerranova schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:45:
[Twitter]
Henderson stond toch echt uitgebreid afscheid te nemen hoor. En die verhalen kloppen vaak wel, die worden vaak gelekt om zo een vertrek te forceren.Gonadan schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:20:
[...]
Net een kwartier bij AT5 gekeken maar holy shit, wat een stukken schimmel zeg die journalisten.
Henderson werkt al langer in het voetballen. Opvallend dat hij dit niet deed over het land waaruit hij vertrokken is.. of werd het daar niet zo geweldig bevonden als je dat daar deed?
Nee, dat is een linksback
https://www.transfermarkt...osa/profil/spieler/468309
Dit seizoen 20x linksback 1x rechtsback
[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 02-02-2025 21:50 ]
https://www.transfermarkt...ettbewerb/ES1/saison/2024
Volgens zijn huidige trainer enkel een keertje in hoge nood, maar verder gewoon op links.
Ah, het zijn dus allemaal zeer integere en objectief ingestoken journalisten? Zeker die van de Telegraaf?HollowGamer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:48:
[...]
Henderson stond toch echt uitgebreid afscheid te nemen hoor. En die verhalen kloppen vaak wel, die worden vaak gelekt om zo een vertrek te forceren.
Henderson werkt al langer in het voetballen. Opvallend dat hij dit niet deed over het land waaruit hij vertrokken is.. of werd het daar niet zo geweldig bevonden als je dat daar deed?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Helaas vaak wel. Buiten die Valentijn, zijn ze vaak beter geïnformeerd en weten ze ook hoe het werkt in de voetbalwereld.Gonadan schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:51:
[...]
Ah, het zijn dus allemaal zeer integere en objectief ingestoken journalisten? Zeker die van de Telegraaf?
Of is een random YouTube kanaal een betere bron?
Vind AFTV vermakelijk, maar voor betrouwbare transfer nieuws, hoef ik het niet te kijken.
Zoals ie zelf zei, omdat ie dacht dat dit z'n laatste wedstrijd zou worden.HollowGamer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:48:
[...]
Henderson stond toch echt uitgebreid afscheid te nemen hoor. En die verhalen kloppen vaak wel, die worden vaak gelekt om zo een vertrek te forceren.
Zomaar een mogelijkheid..
Wat nou als ipv z'n zaakwaarnemer, Kroes voor de wedstrijd van donderdag aangegeven heeft dat Henderson weg mag gezien z'n salaris. Dat daarmee z'n zaakwaarnemers aan de gang zijn gegaan, met Monaco als resultaat. Maar dat nadat Farioli dat hoorde hij helemaal uit z'n plaat is gegaan en Kroes daarom z'n keutel in heeft moeten trekken... En dat daarom de Telegraaf enzo lekker aan het zuigen gaan, en Henderson er alles aan doet om Kroes nu te 'beschermen' om erger gezeik binnen Ajax te voorkomen.
Het zal vast niet zo gegaan zijn, maar het klinkt voor mij in ook niet onwaarschijnlijk.
Heeft Bokila gewed op een rode kaart? Erg vreemd gedrag.
Terranova schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:50:
[...]
Nee, dat is een linksback
https://www.transfermarkt...osa/profil/spieler/468309
Dit seizoen 20x linksback 1x rechtsback
Opgeleid als rechtsback (check z'n positie bij Juve Next gen), tis een rechtspoot, dus hij kan zomaar net als Timber in het begin van het seizoen bij Arsenal als 'inverted wingback' spelenSempy schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:50:
[...]
https://www.transfermarkt...ettbewerb/ES1/saison/2024
Volgens zijn huidige trainer enkel een keertje in hoge nood, maar verder gewoon op links.
Daarom denk ik ook dat een Telegraaf opzicht iets weet. Ze zijn ook niet van gisteren, al is het zeker niet mijn favoriete bron/krant.toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:53:
[...]
Zoals ie zelf zei, omdat ie dacht dat dit z'n laatste wedstrijd zou worden.
Zomaar een mogelijkheid..
Wat nou als ipv z'n zaakwaarnemer, Kroes voor de wedstrijd van donderdag aangegeven heeft dat Henderson weg mag gezien z'n salaris. Dat daarmee z'n zaakwaarnemers aan de gang zijn gegaan, met Monaco als resultaat. Maar dat nadat Farioli dat hoorde hij helemaal uit z'n plaat is gegaan en Kroes daarom z'n keutel in heeft moeten trekken... En dat daarom de Telegraaf enzo lekker aan het zuigen gaan, en Henderson er alles aan doet om Kroes nu te 'beschermen' om erger gezeik binnen Ajax te voorkomen.
Het zal vast niet zo gegaan zijn, maar het klinkt voor mij in ook niet onwaarschijnlijk.
Ik vind het te gemakkelijk van Henderson en de Ajax fans om dan de hele media af te branden. Ik vind ze ook niet geweldig, maar de geruchten over hem waren er gewoon. Met Akpom is het ook gebeurt zo.
Er zijn een aantal kranten en platformen die ik als betrouwbaar beschouw, maar een aanzienlijk deel zo'n persconferentie bestaat uit bloedzuigers, Verweij en die pallet azijn voorop .HollowGamer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:53:
Helaas vaak wel. Buiten die Valentijn, zijn ze vaak beter geïnformeerd en weten ze ook hoe het werkt in de voetbalwereld.
Of is een random YouTube kanaal een betere bron?
Maar het belangrijkste is niet of je gelijk hebt of niet als journalist, het gaat erom of je met enig fatsoen kunt handelen en je vragen formuleren. En daar hebben er steeds meer moeite mee.
Betrouwbaar transfernieuws vind ik op de website ajax.nl, de rest is ruisVind AFTV vermakelijk, maar voor betrouwbare transfer nieuws, hoef ik het niet te kijken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
:strip_exif()/f/image/UTJ4Yd9RfoSw0tbHlnGzhkeW.png?f=user_large)
2-0 AZ.
Eerste overwinning van het jaar en daarmee kruipt AZ óók al over Feyenoord heen.
Wat mij nog het meest stoort is dat hij direct verhuurd wordt aan Kopenhagen. Waarom kan Ajax dat dan zelf niet? Dan kan je hem nog terug halen als Pasveer écht niet meer kan.Quad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:35:
Ramaj dus weg? En dan mag Gorter, wat middenmaat is, Pasveer gaan opvolgen? Ouch. Echt kansloos. Prima jongen hoor, maar laat het niet zien, ook in de uitleenperiodes niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En daarmee verprutsen ze m'n kans om Typhone nog in te halenSuperkiwi schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:58:
[Afbeelding]
2-0 AZ.
Eerste overwinning van het jaar en daarmee kruipt AZ óók al over Feyenoord heen.
Dan nog, 5 miljoen voor zijn type contract en leeftijd, dramatisch.Gonadan schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:59:
[...]
Wat mij nog het meest stoort is dat hij direct verhuurd wordt aan Kopenhagen. Waarom kan Ajax dat dan zelf niet? Dan kan je hem nog terug halen als Pasveer écht niet meer kan.
nggyu nglyd
Gekocht door Mislintat dus hij moet weg?Gonadan schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:59:
[...]
Wat mij nog het meest stoort is dat hij direct verhuurd wordt aan Kopenhagen. Waarom kan Ajax dat dan zelf niet? Dan kan je hem nog terug halen als Pasveer écht niet meer kan.
Blijkbaar ziet Farioli het gewoon echt niet in hem zitten, hij heeft niet eens in een bekerwedstrijd mogen spelen (of 1x ofzo). Ze zullen dus wel de markt op gaan komende zomer.
Ik ken ze niet allemaal bij naam. En ja, ik vind de media tegenwoordig ook slap en wazig. Heb genoeg aparte interviews gezien na een wedstrijd.Gonadan schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:57:
[...]
Er zijn een aantal kranten en platformen die ik als betrouwbaar beschouw, maar een aanzienlijk deel zo'n persconferentie bestaat uit bloedzuigers, Verweij en die pallet azijn voorop .
Maar het belangrijkste is niet of je gelijk hebt of niet als journalist, het gaat erom of je met enig fatsoen kunt handelen en je vragen formuleren. En daar hebben er steeds meer moeite mee.
[...]
Betrouwbaar transfernieuws vind ik op de website ajax.nl, de rest is ruis
Maar verder moeten fans niet veel zeggen over het gedrag van andere. Zit net het einde van WIL2 te kijken, misschien vind ik dat nog erger.
Maar speelt al minimaal 2 jaar als linksback.toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:56:
[...]
[...]
Opgeleid als rechtsback (check z'n positie bij Juve Next gen), tis een rechtspoot, dus hij kan zomaar net als Timber in het begin van het seizoen bij Arsenal als 'inverted wingback' spelen
Of gewoon totaal niet meer gemotiveerd en valt er daarmee een beetje buiten? Kan me best voorstellen dat als je na zo'n seizoen ineens weer tweede bent dat lastig is. Maar we lezen er gek genoeg ook weinig over.toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:00:
[...]
Gekocht door Mislintat dus hij moet weg?
Blijkbaar ziet Farioli het gewoon echt niet in hem zitten, hij heeft niet eens in een bekerwedstrijd mogen spelen (of 1x ofzo). Ze zullen dus wel de markt op gaan komende zomer.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
volgens mij zit Ajax al aan zijn maximaal aantal verhuurde spelers na de verhuur van Akpom. Verkoop was dus de enige optie.Gonadan schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:59:
[...]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dat is waar inderdaad, dan begrijp ik het iets beter. Ramaj valt niet in de uitzonderingsgevallen.gws24 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:22:
[...]
volgens mij zit Ajax al aan zijn maximaal aantal verhuurde spelers na de verhuur van Akpom. Verkoop was dus de enige optie.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wacht ik snap em al...Terranova schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:14:
[...]
Maar speelt al minimaal 2 jaar als linksback.
Deze back bij Valladolid gaat waarschijnlijk opgevolgd worden door die 18jarige back van Bayern waar ook PSV interesse in had. Het is dus puur een move om PSV te dwarsbomen
Hmmm, ik heb het even nagekeken en dat is het toch niet denk ik. Verhuurde spelers die niet onder een uitzondering vallen (club trained of <=21 jaar oud) zijn: Sosa, Medic, Akpom, Mannsverk en Avila. Oftewel 5 stuks en je mag er 6 verhuren. Dan zien ze het toch niet in hem zitten of is het qua financiën gewoon nodig.gws24 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:22:
[...]
volgens mij zit Ajax al aan zijn maximaal aantal verhuurde spelers na de verhuur van Akpom. Verkoop was dus de enige optie.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Medic ook.gws24 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:46:
[...]
Hmmm, ik heb het even nagekeken en dat is het toch niet denk ik. Verhuurde spelers die niet onder een uitzondering vallen (club trained of <=21 jaar oud) zijn: Sosa, Medic, Akpom, Mannsverk en Avila. Oftewel 5 stuks en je mag er 6 verhuren. Dan zien ze het toch niet in hem zitten of is het qua financiën gewoon nodig.
Echt met Weghorst in het veld loopt het gewoon zoveel moeizamer. Ja Brobbey scoort niet, maar wie niet ziet dat hij dan alsnog 100x meer brengt dan Weghorst is echt stekeblind. Ik had ook liever Akpom gezien.Kist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:40:
[...]
Weghorst ipv Akpom komt of uit rancune naar Mislintat of Weghorst is goedkoper. Ik kan het anders niet verklaren.
En nu ook nog Ramaj verkocht voor een grijpstuiver (als we de berichten mogen geloven). We hebben een keeper die het fantastisch doet maar ook een veertig jarige is. Pasveer kan misschien nog twee, drie seizoenen goed keepen, maar het kan ook morgen bij de training met een blessure over zijn. En dan hebben we nu dus Jay Gorter, de Wijndal onder de keepers qua aankopen. Grote bek maar bijzonder weinig laten zien bij Ajax. Pfff.
Oh en echt dit ook: https://www.parool.nl/spo...d-kunnen-spelen~b393e3a7/
Wat een puinhoopBerghuis speelde goed, (als linksbuiten in de klassieker) maar de technische leiding had het anders voor ogen, zo meldt L’Équipe. Volgens de doorgaans zeer betrouwbare Franse sportkrant was de nood bij Ajax zo hoog dat Akpom vrijdag nog door Ajax is gevraagd de huurdeal met Lille over de Klassieker heen te tillen. De Engelsman had die ochtend al afscheid genomen van de selectie. Akpom was verbijsterd over het verzoek en hij weigerde.
[...]
Toch ontstond tijdgebrek. “Om vier minuten voor twaalf uur kregen we van Ajax het laatste verzoek om alles te controleren,” aldus Van Dop. “Maar dat is niet in vier minuten is te realiseren. Als dat verzoek een half uur eerder was gekomen, was de overschrijving op tijd rond geweest.”
[ Voor 34% gewijzigd door PolarBear op 02-02-2025 22:52 ]
Yup dat denk ik ook, én dat Kroes en Mike Verweij een duidelijk lijntje hebben.toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:45:
Ik zit die persco met Henderson nog eens te kijken en ik krijg steeds sterker het gevoel dat m'n post over dat Kroes hem wilde dumpen en dat ie teruggefloten is, klopt.
Die staat er al tussen
En psv gaat voor nog een aanvaller?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Aanval is de beste verdediging. En tegenwoordig kan je 12 spelers opstellen dus.. Lekker aanvallen!
nggyu nglyd
Als PSV voor Sala-Eddine gaat, kunnen ze toch net zo goed voor Sinkgraven gaan? Zelfde niveau, maar dan gratis..
https://www.vi.nl/nieuws/...f-jaar-en-is-transfervrij
Salah-Eddine pwoooah wat een nietsnut was dat.toolkist schreef op maandag 3 februari 2025 @ 00:07:
Als PSV voor Sala-Eddine gaat, kunnen ze toch net zo goed voor Sinkgraven gaan? Zelfde niveau, maar dan gratis..
Een rechtsback volgens wikipedia. Kan ook als linksback uit de voeten.Terranova schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:45:
[Twitter]
offtopic:
Transfermarkt kijk ik liever niet, met hun louche illegale cookiemuur
Transfermarkt kijk ik liever niet, met hun louche illegale cookiemuur
[ Voor 11% gewijzigd door JanW op 03-02-2025 08:07 ]
Na woensdag is de gifbeker wel leeg hoop ik. Van AC Milan verliezen is totaal geen schande.
Hopen op een plek 3 dan. Maar goed, dan moet je selectie in juli al in orde zijn...
Hopen op een plek 3 dan. Maar goed, dan moet je selectie in juli al in orde zijn...
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Kennelijk zitten alle Mislintat aankopen veel te hoog qua salaris. Akpom zat kennelijk ook in de top 15 best betaalde Ajax spelers ooit, gewoon wanbeleid en de puinhopen moeten dus nog worden opgeruimd.toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:00:
[...]
Gekocht door Mislintat dus hij moet weg?
Inderdaad:
In de zomer van 2021 verliet Rosa Italië en tekende hij een vierjarig contract bij Real Valladolid. Aanvankelijk speelde hij voor het tweede elftal, maar na een sterk seizoen in de Spaanse derde divisie kreeg hij een kans in het eerste elftal. In LaLiga en later in de Segunda División ontwikkelde hij zich tot een betrouwbare verdediger. Hij speelde de afgelopen seizoenen vooral als rechtsback, maar kan ook als linkervleugelverdediger of zelfs als rechtsbuiten uit de voeten. Met zijn snelheid en aanvallende impulsen past hij in een moderne speelstijl waarin backs veel opkomen.
Haha het leedvermaak is groot - wat moet kunnen - maar Feyenoord gaat weer wat spelers terug krijgen. Hartman gisteren was mooi om te zien en Timber drukte zijn stempel ook meer dan fors op de wedstrijd. Dat zou ik als Feyenoord zijnde even niet uit het oog verliezen ondanks dat de resultaten in de competitie die wellicht sub par zijn.
Rijnmond is 1 grote chauvinistische Zuid-zender..Gynnad schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:50:
Een klein beetje poëzie om de maandagochtend mee te beginnen.
Werk ze Tweakers.
[Afbeelding]
En als het slecht gaat lijkt het net of ze net iemand aan kanker hebben verloren, complete grafstemming.. Maar als Sparta of Excelsior degraderen is er vooral leedvermaak…
Maar goed, ik geloof niet dat ze bij een regionale Amsterdamse zender neutraler zijn.
Overigens vind ik het prima als een regionale zender gekleurd is maar binnen de stad moet je neutraal zijn. Als Feyenoord scoort tegen Sparta gaan ze uit hun dak maar als Sparta eens in de 10-20 jaar wint van Feyenoord is er ook een grafstemming….. Beetje treurig….
Het grote probleem voor Feyenoord is een coach die het gisteren "voldoende" vond. Met zo'n coach ga je nooit wat winnen. Die moet lekker in de middenmoot gaan trainen.Typhone schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:57:
Haha het leedvermaak is groot - wat moet kunnen - maar Feyenoord gaat weer wat spelers terug krijgen. Hartman gisteren was mooi om te zien en Timber drukte zijn stempel ook meer dan fors op de wedstrijd. Dat zou ik als Feyenoord zijnde even niet uit het oog verliezen ondanks dat de resultaten in de competitie die wellicht sub par zijn.
Als je dan hoort hoe ze door blijven zagen richting Priske tot ie een bepaald antwoord geeft, op die persco gisteren... Die journalisten zouden onze politiek eens moeten gaan ondervragen op dezelfde manier, komen ze een stuk verder dan de gemiddelde journalist nu doet.FreakNL schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:01:
[...]
Rijnmond is 1 grote chauvinistische Zuid-zender..
En als het slecht gaat lijkt het net of ze net iemand aan kanker hebben verloren, complete grafstemming.. Maar als Sparta of Excelsior degraderen is er vooral leedvermaak…
Maar goed, ik geloof niet dat ze bij een regionale Amsterdamse zender neutraler zijn.
Overigens vind ik het prima als een regionale zender gekleurd is maar binnen de stad moet je neutraal zijn. Als Feyenoord scoort tegen Sparta gaan ze uit hun dak maar als Sparta eens in de 10-20 jaar wint van Feyenoord is er ook een grafstemming….. Beetje treurig….
Ben daar toch echt wel benieuwd naar aangezien het aanpassen van het salarishuis juist een speerpunt was tijdens de transferperiode van Mislintat. Het zou veel meer prestatieafhankelijk moeten worden. Want laten we niet vergeten dat het salarishuis voor Mislintat al was geëxplodeerd door succes in de Champions League en het daarop begroten.Exocet schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:03:
[...]
Kennelijk zitten alle Mislintat aankopen veel te hoog qua salaris. Akpom zat kennelijk ook in de top 15 best betaalde Ajax spelers ooit, gewoon wanbeleid en de puinhopen moeten dus nog worden opgeruimd.
Ik blijf erbij dat de puinhopen al onder Overmars begonnen. Welke dwaas verzint het om zoveel geld voor Bergwijn te betalen bijvoorbeeld(ja, Overmars was al weg maar die begon ermee).
Mislintat is met een vrijbrief daarna lekker doorgegaan.
Mislintat is met een vrijbrief daarna lekker doorgegaan.
Feyenoord die weer achter een speler aanzit die PSV ook wil
https://www.voetbalprimeu...-het-liefst-naar-psv.html
Als je echt een club volgt is het heel leerzaam om de persconferenties te kijken, je hoort dan wat voor vragen en antwoorden bepaalde journalisten krijgen en wat er van in de media komt.toolkist schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:40:
[...]
Als je dan hoort hoe ze door blijven zagen richting Priske tot ie een bepaald antwoord geeft, op die persco gisteren... Die journalisten zouden onze politiek eens moeten gaan ondervragen op dezelfde manier, komen ze een stuk verder dan de gemiddelde journalist nu doet.
Komt omdat ze van PSV hebben gehoord dat deze aanvaller echt super goed kan verdedigen, want iedereen snapt dat PSV naarstig op zoek is naar goede verdedigers, omdat ze al 2323 degelijke aanvallers hebben.Vos schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:51:
![]()
![]()
/s
Dat gaat natuurlijk helemaal niks worden. Wat er de afgelopen jaren onder Slot is opgebouwd is in een half seizoen helemaal de grond in geboord. Maar in tegenstelling tot Ajax (die dit vorig jaar natuurlijk ook had met vriendje Mislintat), hebben wij nauwelijks eigen vermogen om dit op te vangen. Dus; Feyenoord weer terug naar de middenmoot. En als je als speler dan sportief de keuze hebt tussen PSV en Feyenoord, dan is die keuze natuurlijk zo gemaakt. Plus dat PSV waarschijnlijk ook gewoon meer geld op tafel kan leggen.Vos schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:51:
![]()
![]()
Natuurlijk is de Kuip een prachtige (oude) voetbaltempel, maar als je ambitie hebt als voetballer wil je gewoon Europa in, en ik vermoed dat zelfs dat heel moeilijk voor ons gaat worden dit jaar.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/kWGy4xOl1gpwvyZ3gWACMbXM.jpg?f=fotoalbum_large)