Leek mij inderdaad ook maar goed, goedmakertje voor allerlei rare beslissingen
Hij is ook geen back, voetballen kan die wel.Typhone schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:25:
Dat is wel een prachtige voorzet van Gaaei trouwens. Pwooah
Het was Steijn die er niets van kan.
Bal achterhouden in publiek, +10min.
Wat een sneuheid.
Wat een sneuheid.
Zero.
Verdediging Feyenoord stond te vaak te slapen bij dit soort gevallen dus ja niet gek dat zo een doelpunt valt.
Nog zo een sexy bal van Gaaei
Flickr PSN ID= cheironnl
Hahahahahha, de stervende zwaan door een E-acteur, en dan zegt Makkelie, VRIJE TRAP
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gaaei prima pot hoor. Goede actie langs de lijn net
GG (Gekke Gaaei) geeft nog een miljoenenpass haha.
Hahaha dorpsidioot Weghorst weer… Irritante volksmenner.
[ Voor 24% gewijzigd door FreakNL op 02-02-2025 16:29 ]
Auw.Quad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:28:
Kak, GAE maakte in laatste minuut gelijk. Dure punten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als ie zo door gaat hebben we helemaal geen nieuwe rechtsback nodig. Gebruik dan Alders maar als backup.Quad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:27:
[...]
Gaaei heeft z'n slechte spel in het begin al lang en breed goed gemaakt.
Feyenoord ook die in de blessuretijd wat rond gaat tikken achterin.
Weghorst die juicht bij een vrije trap alsof hij de Champignons league wint 😂
Weghorst die juicht bij een vrije trap alsof hij de Champignons league wint 😂
Ik had als 2e ingeving 2-2.Quad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:28:
Kak, GAE maakte in laatste minuut gelijk. Dure punten.
Donderdag ook al. Lijkt stuk meer vertrouwen te hebben.Megupe schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:28:
Gaaei prima pot hoor. Goede actie langs de lijn net
Je ziet de hele wedstrijd dingen al verkeerd, herhaling heb je niet nodig.ph4ge schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:27:
[...]
Stel je niet zo aan. Ik vraag gewoon om een herhaling.
Ik snap hoe een clubbril werkt, ik heb ook een flinke. Maar dan zie je normaal twijfelgevallen die je kant op horen te vallen. Niet overduidelijke situaties waar geen twijfel over bestaat.
Weghorst had niet verwacht dat Gaaei die bal zo goed kon gevenTyphone schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:28:
GG (Gekke Gaaei) geeft nog een miljoenenpass haha.
Yes, de 3 punten in de pocket, HOPPAAAA
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Jaaaaaaa!!!
Hoppaa!
Hoppaa!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En Ajax wint weer. Ik hoop dat er iemand ontslagen wordt in Eindhoven.
Deze vraag van @ph4ge was wel terecht hoor, ik had ook sterk het idee dat het een corner was.Terranova schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:29:
[...]
Je ziet de hele wedstrijd dingen al verkeerd, herhaling heb je niet nodig.
Ik snap hoe een clubbril werkt, ik heb ook een flinke. Maar dan zie je normaal twijfelgevallen die je kant op horen te vallen. Niet overduidelijke situaties waar geen twijfel over bestaat.
Yes!!!!!!
Lekker!!!!
BAM!!!!!
Heerlijk dit! Verdient!
Lekker!!!!
BAM!!!!!
Heerlijk dit! Verdient!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Gefeliciteerd Ajax.
Priske, kerel. Je verdediging… lees eens een keer je wedstrijden.
Priske, kerel. Je verdediging… lees eens een keer je wedstrijden.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Nogmaals, stel je niet zo aan. We kunnen toch gewoon normaal van mening verschillen? Daar is het toch een forum voor? Alsof jij totaal objectief bent, dat is niemand in dit topic.Terranova schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:29:
[...]
Je ziet de hele wedstrijd dingen al verkeerd, herhaling heb je niet nodig.
Volgens mij gewoon een cruciaal moment, als het geen corner is zeg ik het ook, maar het leek er op en wordt niet herhaald.
Gefeliciteerd met de overwinning
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gefeliciteerd Ajacieden, niet terecht maar punten zijn punten.
Slechte wedstrijd en een ditto scheids.
Zero.
Iedereen behalve Ajax in de top 5 verspeelt weer punten dit weekend, wederom een topweekend
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verdient? Ik verdien ook 1 miljoen per jaar.Han schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:30:
Yes!!!!!!
Lekker!!!!
BAM!!!!!
Heerlijk dit! Verdient!
Kunnen jullie Saibari ontslaan svp? Dan hengelen wij die wel naar binnen in Amsterdamcarpebios schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:30:
En Ajax wint weer. Ik hoop dat er iemand ontslagen wordt in Eindhoven.
Als ze dat nog 8 speelrondes doen zijn we kampioen.Gynnad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:30:
Iedereen behalve Ajax in de top 5 verspeelt weer punten dit weekend, wederom een topweekend
Lucky ajax is back.Gynnad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:30:
Zero.
Maar even aan de Feyenoordfans, 11 professionals met een wedstrijd minder dan de rest van NL, die na 70 minuten niet meer kunnen lopen. Hoe zit dat precies in elkaar?
Woensdag nog ff uit de beker en het seizoen is extra af.
Priske en Dennis ten kloese beide wegwezen.
Priske en Dennis ten kloese beide wegwezen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zou niet weten waarom het niet terecht is? Ajax had 20 minuten geen controle 2e helft, daarna zetten ze aan en creëren de nodige kansen?Pelox schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:30:
Gefeliciteerd Ajacieden, niet terecht maar punten zijn punten.
Wat lekker dit zeg. 12 punten. Na het dramatische verlopen vorig seizoen is t toch wel heel fijn om dit seizoen "gewoon" weer twee keer van Feyenoord te winnen. 12 punten! Jagen op PSV nu.
Jagen? Je staat 1 verliespunt voor op PSV.JanW schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:33:
Wat lekker dit zeg. 12 punten. Na het dramatische verlopen vorig seizoen is t toch wel heel fijn om dit seizoen "gewoon" weer twee keer van Feyenoord te winnen. 12 punten! Jagen op PSV nu.
Tja, als je het veld zo groot laat.. dan is dat onmogelijk te belopen.. Ajax had telkens zoveel ruimte... echt slecht van de feyenoord staf.carpebios schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:32:
Maar even aan de Feyenoordfans, 11 professionals met een wedstrijd minder dan de rest van NL, die na 70 minuten niet meer kunnen lopen. Hoe zit dat precies in elkaar?
Zero.
12 punten? Hoe bedoel je?JanW schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:33:
Gefeliciteerd Ajax supporters, Feyenoord heeft het ook zelf verzaakt.
Gelijkspel was imho de terechte uitslag maar uiteindelijk wint degene die het meeste scoort
Gelijkspel was imho de terechte uitslag maar uiteindelijk wint degene die het meeste scoort
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Je zult maar fitter zijn dan de rest en daardoor richting de 90 minuten veel harder kunnen doorduwen dan je tegenstanders. Dan word je dus lucky genoemd.
Feyenoord-Bayern 3-0
Ajax-Feyenoord 2-1
Conclusie: Ajax is beter dan Bayern
Ajax-Feyenoord 2-1
Precies, het leek erop alsof ze geen controle wilden. Dom van Farioli, maarja toch gewonnen uiteindelijktoolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:32:
[...]
Zou niet weten waarom het niet terecht is? Ajax had 20 minuten geen controle 2e helft, daarna zetten ze aan en creëren de nodige kansen?
Dat vragen we ons al het hele seizoen af. Van de fitste selectie naar de meest kreupele: dat heeft met trainen te makencarpebios schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:32:
Je vergeet de eindconclusie.Superkiwi schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:33:
Feyenoord-Bayern 3-0
Ajax-Feyenoord 2-1
Ajax is het Bayern van NL
Kan je gewoon op googlenQuad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:34:
Wanneer is de inhaalwedstrijd tegen GAE nu?
Verdiend? Heb je een andere wedstrijd gezien.Han schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:30:
Yes!!!!!!
Lekker!!!!
BAM!!!!!
Heerlijk dit! Verdient!
Een gelijkspel leek mij verdiend. Maar het Farioli voetbal loont. Wachten op een momentje en de bus parkeren. Hij heeft een gouden pik en mag een standbeeld krijgen in Amsterdam.
Geniet van dit korte succes.
Gelukkig dat Ajax niet meer het Bayern van Nederland is.Superkiwi schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:33:
Feyenoord-Bayern 3-0
Ajax-Feyenoord 2-1
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Net zoals dat publiek, successupportersLAD93 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:34:
Na een jaar is het grote Ajax topic weer terug van weggeweest
Wel Ironisch dat Ajaxsupporters maar 90 minuten lang juichen voor hun club en dat ze dan in de 94e minuut scoren
Had Feyenoord gewonnen dan werd er nu (terecht) gespammed door de Feyenoord supporters (en wellicht was PSV supporters gezien de impact op de stand)LAD93 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:34:
Na een jaar is het grote Ajax topic weer terug van weggeweest
Ach soooo, dat boeit me niks. Directe CL is het enige wat telt voor Ajax. De rest is bonus, eronder is k*t.
Zeker, maar dit is wel een dvd waard toch?Typhone schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:35:
[...]
Ach soooo, dat boeit me niks. Directe CL is het enige wat telt voor Ajax. De rest is bonus, eronder is k*t.
Jij zou een geweldige docent zijn!
Dat betekent nog niet dat jezelf geen goed voorbeeld kan nemen.toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:35:
[...]
Had Feyenoord gewonnen dan werd er nu (terecht) gespammed door de Feyenoord supporters (en wellicht was PSV supporters gezien de impact op de stand)
Dat is dus de echte vraag - er is iets goed mis binnen die (medische) staf. Slot en zijn mensen lieten praktisch dezelfde spelers vliegen alsof het niks was.carpebios schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:32:
per aspera ad astra
Hoe lang werd er gisteren gejuicht voor PSV na die 2-3 en 3-3?sNielz123 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:35:
Wel Ironisch dat Ajaxsupporters maar 90 minuten lang juichen voor hun club en dat ze dan in de 94e minuut scoren
Daar zijn wij te groot voor! Minimaal blu-ray. En in 4K!toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:35:
[...]
Zeker, maar dit is wel een dvd waard toch?
Bij PSV is ook iedereen ziek of geblesseerd, misschien dezelfde medische staf via een maatschap of zoLAD93 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:36:
[...]
Dat is dus de echte vraag - er is iets goed mis binnen die (medische) staf. Slot en zijn mensen liet praktisch dezelfde spelers vliegen alsof het niks was.
Nee, niet nu, ze hebben net gespeeldQuad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:34:
Ben ik toevallig ook
Als PSV in de blessuretijd had gescoord had ik wel gejuicht.toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:36:
[...]
Hoe lang werd er gisteren gejuicht voor PSV na die 2-3 en 3-3?
Ps: je hoeft me niet te pesten. Het doet al pijn genoeg 😉😘
Voeten op tafel, badass bril op, sigaar in je mond. Ik zie het helemaal voor mij!
En dan zo'n bordje op het bureau, domme vragen zijn vragen die je kan googlen.
Zou wel competitievervalsing zijn als Edvardsen scoort dan heQuad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:34:
Of we laten elkaar gewoon lekker genieten van een goed resultaat en tonen een goed verliezer te zijn (en die zijn er genoeg hier in het topic, gelukkig). Lijkt me veel leuker toch? Zo lang het niet enorm trollerig wordt natuurlijk.HollowGamer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:36:
[...]
Dat betekent nog niet dat jezelf geen goed voorbeeld kan nemen.
Of hadden de PSV supporters ook stil moeten zijn na de 3-2 Liverpool? of Feyenoord na de winst tegen Bayern? Etc etc.
Lekker makkelijk, je studenten altijd maar naar Google te laten verwijzen. What's next? Dat jij je lesstof enkel door chatgpt laat opstellen?
nggyu nglyd
Ik denk ook dat het aan het type spelers ligt, en wellicht ook het spel.LAD93 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:36:
[...]
Dat is dus de echte vraag - er is iets goed mis binnen die (medische) staf. Slot en zijn mensen liet praktisch dezelfde spelers vliegen alsof het niks was.
Er was was van die keeper expert (Hoek?) best wel een grappige uitleg. Hij zei dat het op de manier van explosiviteit van lopen kunnen liggen.
Als het een (eigen) doelpunt is bij 3-1 verlies, kraait er niemand.Typhone schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:38:
[...]
Zou wel competitievervalsing zijn als Edvardsen scoort dan he
nggyu nglyd
Tentamens na laten kijken door chatgpt ipv er zelf veel te veel tijd mee bezig te zijn?Quad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:39:
[...]
Lekker makkelijk, je studenten altijd maar naar Google te laten verwijzen. What's next? Dat jij je lesstof enkel door chatgpt laat opstellen?
beetje off-topic en op de man af dit..Quad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:39:
[...]
Er zijn honderden topics specifiek voor één onderwerp, want je mag bijvoorbeeld niets zeggen over de commentator.toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:39:
[...]
Of we laten elkaar gewoon lekker genieten van een goed resultaat en tonen een goed verliezer te zijn (en die zijn er genoeg hier in het topic, gelukkig). Lijkt me veel leuker toch? Zo lang het niet enorm trollerig wordt natuurlijk.
Of hadden de PSV supporters ook stil moeten zijn na de 3-2 Liverpool? of Feyenoord na de winst tegen Bayern? Etc etc.
Voor mij zou je dan beter een Ajax, PSV en Feyenoord topic kunnen aanmaken. Dan iedereen daar lekker in los gaan, en dan kan ik als neutrale kijker niet gek worden van mensen die elkaar het leven zuur maken.
De VAR weer niet sterk vandaag, ook erg dubieus bij de wedstrijd in Deventer. Go Ahead speler geeft zojuist aan dat hij gewoon gaat liggen voor de penalty.... Er is geen bal in de buurt, dan moet je als VAR wegblijven.
Het is trouwens ook dom van Unuvar om zo een duel aan te gaan.
Het is trouwens ook dom van Unuvar om zo een duel aan te gaan.
[ Voor 13% gewijzigd door nocalimero op 02-02-2025 16:46 ]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Dit weekend is voor mij als fan van PSV nog erger omdat ik weet dat er niets aan dit zwalkende elftal gedaan gaat worden en dat er A. een veel te dure speler van Twente gaat komen omdat ze gewoon niet meer schaken daar, of B. dat de leiding zegt alle vertrouwen te hebben in de huidige spelers en er komt gewoon weer niemand.
Ik ben nog altijd verbaasd dat een team wat bij tijd en wijle zo weinig overtuigend speelt, zo verschrikkelijk hoog kan staan. Ook het contrast met vorig jaar is groot. Toen was elke aanval van een beetje tegenstander bibberen, nu met ongeveer dezelfde spelers staat het redelijk goed. Evengoed, iedere wedstrijd blijft het afwachten.
Ja, het kan natuurlijk aan veel dingen liggen, maar in mijn optiek zorgt een goeie medische staf er dan voor dat hierop ingespeeld wordt zodat blessures verminderd worden. Bij Feyenoord lijkt die preventie totaal te ontbreken?HollowGamer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:40:
[...]
Ik denk ook dat het aan het type spelers ligt, en wellicht ook het spel.
Er was was van die keeper expert (Hoek?) best wel een grappige uitleg. Hij zei dat het op de manier van explosiviteit van lopen kunnen liggen.
per aspera ad astra
Precies wat voetbal en de situaties onder supporters hoort te zijn.toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:39:
[...]
Of we laten elkaar gewoon lekker genieten van een goed resultaat en tonen een goed verliezer te zijn (en die zijn er genoeg hier in het topic, gelukkig). Lijkt me veel leuker toch? Zo lang het niet enorm trollerig wordt natuurlijk.
Elkaar een beetje afzeiken als je gewonnen hebt en daarna als even goede vrienden weer verder.
Af en toe een steekje onder water.
Bij Arsenal hebben we die destijds ook voor een goede reden vervangen. Maar helaas hebben we nog altijd blessures op de meest vervelende momenten in het seizoen.LAD93 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Ja, het kan natuurlijk aan veel dingen liggen, maar in mijn optiek zorgt een goeie medische staf er dan voor dat hierop ingespeeld wordt zodat blessures verminderd worden. Bij Feyenoord lijkt die preventie totaal te ontbreken?
Best wel interessant, want denk dat ze ook daar misschien naar gaan kijken. Zoals het veld enzo.
Wat een ongekende luxe om met nog een wedstrijd te gaan 6(!) punten voor te staan op FC Utrecht.
Dat gezegd hebbende: hoe tof is het dat juist Ajax en Utrecht, de clubs die vorig jaar het lachertje waren terwijl ze samen streden om plek 18, nu met elkaar uit lijken te gaan maken wie er tweede wordt
Dat gezegd hebbende: hoe tof is het dat juist Ajax en Utrecht, de clubs die vorig jaar het lachertje waren terwijl ze samen streden om plek 18, nu met elkaar uit lijken te gaan maken wie er tweede wordt
Ik krijg overigens het gevoel dat het niet lang meer gaat duren voordat de Feyenoord ‘fans’ zich gaan melden bij de bus / het Maasgebouw / Varkenoord - de algehele vibe onder de Feyenoorders na de afgelopen week is niet best: Gimenez verkopen op een cruciaal moment aan je volgende CL tegenstander (hoe verzin je het eigenlijk
), zo kansloos onderuit gaan tegen Lille, deze verliespot…
per aspera ad astra
Profetischcarpebios schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:18:
Conclusie zoals altijd. Dramatische wedstrijd en Ajax staat voor.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Timber liet wel gelijk weer zien dat hij de beste speler van de eredivisie is.
Er is zeker onvrede. Maar er zijn ook verschillende meningen. Dtk out, Priske out, en/of beiden. 😋 Maar er zijn zeker vraagtekens bij het beleid en of deze trainer dit ooit recht gaat trekken. Ik geloof er in ieder geval niet in, team is te grillig.LAD93 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:46:
Ik krijg overigens het gevoel dat het niet lang meer gaat duren voordat de Feyenoord ‘fans’ zich gaan melden bij de bus / het Maasgebouw / Varkenoord - de algehele vibe onder de Feyenoorders na de afgelopen week is niet best: Gimenez verkopen op een cruciaal moment aan je volgende CL tegenstander (hoe verzin je het eigenlijk), zo kansloos onderuit gaan tegen Lille, deze verliespot…
Wel goed dat Hartman en Timber er weer zijn. Komt er weer wat gif in de ploeg. Maar dat dit seizoen weggegooid is lijkt wel een feit, en dat is een kostbaar verhaal.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Google search: zand eroverQuad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:49:
[...]
Beetje flauw inderdaad, sorry daarvoor. Zand erover?
*Kiwi rent snel weg
Utrecht gaat echt geen tweede worden hoorSuperkiwi schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:46:
Wat een ongekende luxe om met nog een wedstrijd te gaan 6(!) punten voor te staan op FC Utrecht.
@Superkiwi krijg ik hier extra punten voor?
Ik schrok wel echt van Regeer. Leek het niveau echt totaal niet aan te kunnen. Alles fout gedaan wat hij kon doen.
Nee zeker niet, maar ze gaan er wel om strijden.
Het zijn geen twintig nieuwe spelers he dus dat is het niet. Ook degenen die fit zijn zijn minder fit dan vorig seizoenHollowGamer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:40:
[...]
Ik denk ook dat het aan het type spelers ligt.
Haha, die Andy
Andy, held!#Ajax#ajafey pic.twitter.com/y9X6v7bNfo
— Remco (@Topdob11) 2 februari 2025
Ik vond het niveau over de hele wedstrijd echt dramatisch. Het was vermakelijk, maar had vaak het idee naar een amateurpot te kijken. Wat een balverlies, slechte passes, klutsballen etc over en weer. Van beide kanten. Zorgwekkend dat dit de top van Nederland is, wonderbaarlijk dat er vijf ploegen Europees ‘overwinteren’.hotymoty schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:55:
Ik schrok wel echt van Regeer. Leek het niveau echt totaal niet aan te kunnen. Alles fout gedaan wat hij kon doen.
Nu al zes verliespunten minder? Ze kijken beter naar benedenSuperkiwi schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:56:
[...]
Nee zeker niet, maar ze gaan er wel om strijden.
Nee. Dat Ajax van Feyenoord wint is nu eenmaal niet zo heel bijzonder, sorry.carpebios schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:55:
[...]
@Superkiwi krijg ik hier extra punten voor?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
/f/image/8UiVINLbaENBSMVssrRTOvOZ.png?f=fotoalbum_large)