Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit is altijd al zo geweest, ook in het oude format.Quantor schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 10:45:
Het affice PSV - Liverpool lijkt mooi, maar blijkbaar neemt Slot eigenlijk Liverpool B mee en bijna iedereen waarvoor je wilt kijken blijft thuis... Misschien maakt PSV daarom kans om te winnen, maar eigenlijk is het een competitievervalsing. En zeker niet leuk voor de voetballiefhebber.
Naja, zoals hij nu speelt kom ik er niet voor naar het stadion. Er komt de laatste tijd maar weinig gevaar en sprankelende uit vind ik. Verder wel mee eens, maar je hebt er toch meer aan als het verrassend is en ook nog wat rendement biedt.CornermanNL schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 19:56:
[...]
Rendement? Voor types zoals Lang kom je naar er. Stadion. Al dat gedoe over optimaliseren, data en rendement slaat de boel dood. Geen creativiteit meer. Het is geen honkbal.
Dan vind ik het ook leuker om te kijken (lukt beter zonder irritatie).
Een vormdip heeft elke speler wel eens, maar in het algemeen is een type als Lang toch een speler die wel voor de acties gaat en ook als die niet altijd lukken, is dat wel hetgeen je voetbal voor kijkt toch? Niet voor het saaie rondtikken onder bv Frank de Boer, wat qua kampioenschappen iig wel een hoog rendement had.jbdeiman schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 20:34:
[...]
Naja, zoals hij nu speelt kom ik er niet voor naar het stadion. Er komt de laatste tijd maar weinig gevaar en sprankelende uit vind ik. Verder wel mee eens, maar je hebt er toch meer aan als het verrassend is en ook nog wat rendement biedt.
Dan vind ik het ook leuker om te kijken (lukt beter zonder irritatie).
Klopt zulke types zijn publiektrekkers. Ben het ook wel met je eens dat voetbal wat doodgeslagen wordt qua creativiteit en ook lef vind ik. Gelukkig lijdt Lang daar niet onder.CornermanNL schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 19:56:
[...]
Rendement? Voor types zoals Lang kom je naar er. Stadion. Al dat gedoe over optimaliseren, data en rendement slaat de boel dood. Geen creativiteit meer. Het is geen honkbal.
Toch... Uiteindelijk reken ik een spits of vleugelspits wel af op doelpunten en assists... Daar draait het uiteindelijk toch om?
Maar ja... ben ook geen fan van bakayoko, steeds naar binnen maar die levert volgens mij nog wel als ik het goed heb?
Eredivisie dan. Europees hebben ze zo'n trucje snel genoeg door denk ik.
Ben benieuwd wat het wordt vanavond met Psv en Feyenoord, zin in
:strip_exif()/f/image/F6QhDZSJJxEylrDAhRkc6OJm.jpg?f=fotoalbum_large)
Opstelling PSV: Benítez; Karsdorp, Obispo, Boscagli, Mauro Júnior; Land, Veerman, Til; Bakayoko, Pepi, Saibari
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 29-01-2025 20:51 ]
Sportiviteit, teamspel, elkaar helpen, positieve uitstraling, doorzettingsvermogen in mindere wedstrijden, de kar trekken. Creatieve acties zijn inderdaad leuk om te zien, maar er is wel meer om fan van te zijn bij een sport.Harribo schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 20:46:
[...]
Klopt zulke types zijn publiektrekkers. Ben het ook wel met je eens dat voetbal wat doodgeslagen wordt qua creativiteit en ook lef vind ik. Gelukkig lijdt Lang daar niet onder.
Toch... Uiteindelijk reken ik een spits of vleugelspits wel af op doelpunten en assists... Daar draait het uiteindelijk toch om?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je hebt toch dat gratis ding van Ziggo, daar kijk ik op via m'n Apple TV.sNielz123 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 20:55:
Gadver zeg. Kun je psv nog ergens anders zien dan op ziggo sport 2? Heb alleen 1 in mijn canal digitaal abbo
Kan ook via de browser, ziggo go live? Zoiets heet het.
[ Voor 8% gewijzigd door carpebios op 29-01-2025 20:56 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Niet zo negatief!loewie1984 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 20:58:
Nou benieuwd wat dit wordt of psv een potje kan breken of lesje effectiviteit. Denk t laatste maar we zullen zien.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
LOL hahahatoolkist schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:02:
[...]
is PSV begonnen? Dan kan ik de TV aanzetten
Volgens mij zette je hem net weer uit toen Saibari wilde schieten.
[ Voor 15% gewijzigd door carpebios op 29-01-2025 21:03 ]
Nee ik wacht op jouw seintje.. Nu duscarpebios schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:02:
[...]
LOL hahaha
Volgens mij zette je hem net weer uit toen Saibari wilde schieten.
Van de ex Heerenveen-er Sahraoui
Dit Feyenoord is vooral opgebouwd om te counteren. En dat kan zondag dus ook nietLZ86 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:06:
Ja, het gaat weer zo'n avond worden. Na boven zichzelf uitgestegen te zijn, nu weer vanouds. Smal zwak, Bijlow grabbelen.
[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 29-01-2025 21:08 ]
Wedstrijd duurt nog ff, misschien herpakt Feyenoord zichLZ86 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:06:
Ja, het gaat weer zo'n avond worden. Na boven zichzelf uitgestegen te zijn, nu weer vanouds. Smal zwak, Bijlow grabbelen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik had gehoopt dat ze dat voor de klassieker zouden bewaren. Nou ja, hopen dat ze nog een ommekeer krijgen dan vandaag.LZ86 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:06:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 78% gewijzigd door Outerspace op 29-01-2025 22:18 ]
Je kan je afvragen of de doelman de bal onder controle had en indien zo lijkt het mij een overtreding van Milambo ( en of het inkomen er voor zorgt dat de doelman de bal niet onder controle heeft ). Indien niet onder controle zou het 'gewoon' een doelpunt moeten zijn.Agent47 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:11:
Gezicht werd niet geraakt en de bal was al in de goal voordat er gefloten werd?
[ Voor 9% gewijzigd door Napo op 29-01-2025 21:12 ]
Vreemde beslissing. Keeper gaat zelf buiten het keepers gebied naar de grond. Daar is hij niet bijzonder beschermd, aanvaller kan er niks aan doen dat hij hem raakt. Hij heeft de bal gewoon niet klem.Agent47 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:11:
Gezicht werd niet geraakt en de bal was al in de goal voordat er gefloten werd?
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 29-01-2025 21:13 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
PSN: Finally_Chris
Ook niet nodig toch? Hij gaat vol op z'n arm staan.CR1691 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:12:
Bijzonder dat de var niet eens kijkt
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Helaas niks vreemds aan als je ziet waar Milambo z'n voet eindigt. Vervelend voor Feyenoord maar wel de juiste beslissing.ph4ge schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:12:
[...]
Vreemde beslissing. Keeper gaat zelf buiten het keepers gebied naar de grond. Daar is hij niet bijzonder beschermd, aanvaller kan er niks aan doen dat hij hem raakt. Hij heeft de bal gewoon niet klem.
PSN: Finally_Chris
Helemaal niet! Er werd pas na de goal afgefloten en er was geen overtreding. En de keeper heeft geen centje pijn. Cadeautje van de scheids voor de Fransen.toolkist schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:14:
[...]
Helaas niks vreemds aan als je ziet waar Milambo z'n voet eindigt. Vervelend voor Feyenoord maar wel de juiste beslissing.
De scheidsrechter trekt een iets andere conclusie.dr.lowtune schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:15:
[...] en er was geen overtreding. [...]
Gimenez: )CR1691 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:14:
Jaaaaa de generaal!!!!!
Als dat al zo is maakt dat het toch nog geen overtreding? Als je naar de grond gaat neem je dat risico. Het is niet alsof hij het bewust doet, hij gaat gewoon voor de bal die gewoon in het spel is. Het is een contact sport, Milambo loopt gewoon.toolkist schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:13:
[...]
Ook niet nodig toch? Hij gaat vol op z'n arm staan.
Paar minuten later gelukkig alsnog raak, weer Gimenez.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik ben het helemaal eens met jou dit keertoolkist schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:13:
[...]
Ook niet nodig toch? Hij gaat vol op z'n arm staan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
100% overtreding. Dat je dat überhaupt durft te betwijfelen.dr.lowtune schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:15:
[...]
Helemaal niet! Er werd pas na de goal afgefloten en er was geen overtreding. En de keeper heeft geen centje pijn. Cadeautje van de scheids voor de Fransen.
Je zou helemaal gek worden als dit komende zondag in de Arena gebeurt en een speler van Ajax dat bij de keeper van Feyenoord doet.
Logisch dat ze na de goal pas fluiten, dan kan je eventueel gewoon met de VAR kijken mocht dat nodig zijndr.lowtune schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:15:
[...]
Helemaal niet! Er werd pas na de goal afgefloten en er was geen overtreding. En de keeper heeft geen centje pijn. Cadeautje van de scheids voor de Fransen.
Gewoon die app ff downloaden toch?Gonadan schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:16:
Jongens wel even meer context hè, jullie zijn mijn CL Switch kanaal.
Geen centje pijn? Nadat iemand op zijn arm stond? Mwah...dr.lowtune schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:15:
[...]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De scheids stond er bovenop! Hij beoordeelde het in dat moment niet als overtreding.toolkist schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:16:
[...]
100% overtreding. Dat je dat überhaupt durft te betwijfelen.
Je zou helemaal gek worden als dit komende zondag in de Arena gebeurt en een speler van Ajax dat bij de keeper van Feyenoord doet.
Overigens, als een Ajax speler dat bij Bijlow zou doen breekt zijn arm op 3 plekken, maar zou de goal niet afgekeurd worden, want Ajax (dat is de reactie die je zoekt, toch?).
Maar dit kan nog een doelpuntrijke wedstrijd worden want beide ploegen moeten veel scoren om überhaupt kans te maken op de eerste 8 plaatsing.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
[ Voor 12% gewijzigd door carpebios op 29-01-2025 21:20 ]
Volgens mij beoordeelde de scheids het wel als overtreding, maar laat hij heel even doorspelen voor het geval hij het verkeerd heeft geziendr.lowtune schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:18:
[...]
De scheids stond er bovenop! Hij beoordeelde het in dat moment niet als overtreding.
Overigens, als een Ajax speler dat bij Bijlow zou doen breekt zijn arm op 3 plekken, maar zou de goal niet afgekeurd worden, want Ajax (dat is de reactie die je zoekt, toch?).
Het wordt op deze manier ook wel een "damned if you do, damned if you don't". Enerzijds mag je niet te snel fluiten want wat als het toch niets is en anderzijds mag je ook niet te langzaam fluiten want dan is het blijkbaar geen overtreding.IkEetBijen schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:20:
[...]
Volgens mij beoordeelde de scheids het wel als overtreding, maar laat hij heel even doorspelen voor het geval hij het verkeerd heeft gezien
Geen idee wat de communicatie was tussen scheidsrechter en grensrechter bijvoorbeeld die een ander zichtpunt heeft en daarin aangeeft dat het wél een overtreding is.
Neuh. gewoon realistisch kijken en toegeven dat het een overtreding is, meer hoef ik niet.dr.lowtune schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:18:
[...]
De scheids stond er bovenop! Hij beoordeelde het in dat moment niet als overtreding.
En tis echt niet dat ik het Feyenoord vandaag niet gun ofzo hoor, ik hoop dat ze winnen.
Huh? Staan die kanalen gewoon open? Op mijn mobiel kan ik er gewoon bij.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Misschien omdat het Nederlands clubs zijn die nu spelen denk ikGonadan schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:23:
[...]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Hij schiet en raakt de super snel inkomende aanvaller.....
Tjah.
[ Voor 62% gewijzigd door carpebios op 29-01-2025 21:26 ]
Ziggo heeft bij de koop van het Europees voetbal moeten beloven dat ze de Nederlandse teams op het gratis kanaal tonen.Gonadan schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:23:
[...]
Dus die moet je in de app beiden gewoon kunnen zien. Het schakelkanaal is niet voor mensen zo der abonnement beschikbaar.
Zo ga ik er overigens vanuit dat jullie ons (verdiend) onder de mat gaan spelen. Na een half fatsoenlijke Europa campagne is het bij Feyenoord in de eredivisie altijd pet….toolkist schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:22:
[...]
Neuh. gewoon realistisch kijken en toegeven dat het een overtreding is, meer hoef ik niet.
En tis echt niet dat ik het Feyenoord vandaag niet gun ofzo hoor, ik hoop dat ze winnen.
Bal tegen de arm in t 16-meter gebied; dat is zeker met huidige regels toch echt wel een coinflipcarpebios schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:25:
Penalty, kom op zeg.
Echt een lompe ongelukkige speler is dat zeg.LZ86 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:25:
Haal AUB Nieuwkoop er zsm uit....
Dat had zomaar een pingel tegen kunnen zijn
Maarja met Smal en Nieuwkoop …..
Arm? Hij raakt de voet.rik86 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:26:
[...]
Bal tegen de arm in t 16-meter gebied; dat is zeker met huidige regels toch echt wel een coinflip
Nouja, 0-1 dus.
Precies dit.Maarten_E schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:27:
Die Kiesa komt zelf vol inlopen, ja, Veerman raakt hem maar Kiesa ziet toch ook dat hij gaat schieten?
Maarja je weet het nooit met de VAR en scheidsrechters beslissingen.
Ja helaas tegenwoordig welrik86 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:26:
[...]
Bal tegen de arm in t 16-meter gebied; dat is zeker met huidige regels toch echt wel een coinflip
Zou echt een ongelofelijke sneue penalty zijn
Oops Giménez geblesseerd
Dat is een ADERLATING voor Feyenoord
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 29-01-2025 21:28 ]
Niet anders dan de strafschop van Perisic recent. Net wat sneller en evident een strafschop.carpebios schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:25:
Penalty, kom op zeg.
Hij schiet en raakt de super snel inkomende aanvaller.....
Tjah.
0-1 Liverpool, pingel benut door Gakpo.
Dat is bij mij dus wel beschikbaar, net als andere kanalen van ZiggoSport. Maar dat heb ik helemaal niet.jbdeiman schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:26:
[...]
Ziggo heeft bij de koop van het Europees voetbal moeten beloven dat ze de Nederlandse teams op het gratis kanaal tonen.
Dus die moet je in de app beiden gewoon kunnen zien. Het schakelkanaal is niet voor mensen zo der abonnement beschikbaar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Schiet mij maar weer lek. De volgende met een blessure en nu uitgerekend Gimenez. Het houdt niet op zucht..Agent47 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:29:
Haha ja hoor gimenez nu een blessure. Raap mij maar op
Dat kan Feyenoord nu absoluut niet gebruikenAgent47 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:29:
Ueda is vaak een stuk minder
Echt. W.....t......fAgent47 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:29:
Hij gaat van +10 miljoen door die goal nu weer naar ophalen voor 15 miljoen door die blessure..
Het kan dit seizoen ook echt niet even een keer meezitten he......
Dat schoot bij het zien van de opstelling van @Harribo wel door mijn hoofd, maar ik durfde die grap niet te maken.Agent47 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:29:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zelfde hier, kan ook 't schakelkanaal kijken zonder abboGonadan schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:30:
[...]
Dat is bij mij dus wel beschikbaar, net als andere kanalen van ZiggoSport. Maar dat heb ik helemaal niet.
Hoe spijtig ook was dit wel weer wachten op de volgende blessureHarribo schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:31:
En gaat Bijlow zitten... Pfff
Alleen tegen Bayern zat het mee. Had die liever verloren danLZ86 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:30:
[...]
Het kan dit seizoen ook echt niet even een keer meezitten he......
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hopelijk valt het mee en is hij er snel weer bij.
Dan maar Ueda alles erin schieten
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken