Die ligt er weer 6 maanden uit.Harribo schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:31:
En gaat Bijlow zitten... Pfff
Serieus? Bijlow echt ik gun het je niet, maar ik zou maar alvast gaan nadenken wat je na je profcarrière wil gaan doen. Ongelooflijk.
En natuurlijk die fucking Bijlow ook weer stuk.
Echt, zeg dat contract op en maak die man maar mascotte. Hier heb je toch helemaal geen ene klote aan?
Echt, zeg dat contract op en maak die man maar mascotte. Hier heb je toch helemaal geen ene klote aan?
Lekker dan, Benitez geblesseerd.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Misschien kan hij gaan darten met Hartman….DutchOwnage schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:32:
Serieus? Bijlow echt ik gun het je niet, maar ik zou maar alvast gaan nadenken wat je na je profcarrière wil gaan doen. Ongelooflijk.
Kom op Gakpo, gewoon juichen hoor. Alsof de PSV-ers je het raak schieten nu dan niet kwalijk nemen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik krijg het idee dat Nederlandse clubs geen keepers met de B van Blessure moeten kopen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ajax en iemand overhoop spelen? 2-0 (als het dat al wordt), dan gaat de rem erop bij Fariolidr.lowtune schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:26:
[...]
Zo ga ik er overigens vanuit dat jullie ons (verdiend) onder de mat gaan spelen. Na een half fatsoenlijke Europa campagne is het bij Feyenoord in de eredivisie altijd pet….
Kan je 30-40m pakken voor Santi, raakt die geblesseerd.
Van bijlow kijk ik niet eens meer op.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Heeft die nu weer gescoord?Gonadan schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:33:
Kom op Gakpo, gewoon juichen hoor. Alsof de PSV-ers je het raak schieten nu dan niet kwalijk nemen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nu Giménez eruit is, wordt het tegenhouden voor Feyenoord vrees ik.
Een belangrijke factor in de aanval is nu weg.
Zonde van zo'n belangrijke wedstrijd
Nou met Wellenreuther weet je zeker dat je er nog een paar tegen krijgt.
En dat het hele Bijlow man van glas weer op komt. Die blijft te fragiel.
En dat het hele Bijlow man van glas weer op komt. Die blijft te fragiel.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Zondag is belangrijker.Harribo schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:34:
Nu Giménez eruit is, wordt het tegenhouden voor Feyenoord vrees ik.
Santi z'n blessure zag er niet al te ernstig uit. Zal eerder uit voorzorg zijn met het oog op de komende week.Agent47 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:34:
Kan je 30-40m pakken voor Santi, raakt die geblesseerd.
En met zijn rechter!!!!1!!11!carpebios schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:35:
JAAAAAA BAKAYOKO HELD, IK ZEG NIETS MEER!
Die voelt iets en wil gewoon geen risico nemen. Die kan zondag gewoon spelen als Milan dan nog geen nieuw bod gedaan heeft.LZ86 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:30:
[...]
Echt. W.....t......f
Hij gaat van +10 miljoen door die goal nu weer naar ophalen voor 15 miljoen door die blessure..
Het kan dit seizoen ook echt niet even een keer meezitten he......
BAKAYOKO 1-1!!
Fijn dat nota bene hij scoort.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik wil graag negatief doen over bakayoko maar hij geeft mij momenteel geen reden, jammer jammer 
Netjes gedaan
Netjes gedaan
En geen pingel he! Een echt doelpuntMaarten_E schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:36:
BAKAYOKO 1-1!!
Wat niet is, kan nog komenHarribo schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:36:
Ik wil graag negatief doen over bakayoko maar hij geeft mij momenteel geen reden, jammer jammer
Netjes gedaan
Ook zuur Feyenoord meteen 2 van de 3 wissel momenten kwijt in 35 minuten.
Plus weer kwaliteit van van het veld afloopt en maar kijken wat er voor terug komt.
Plus weer kwaliteit van van het veld afloopt en maar kijken wat er voor terug komt.
Waarom staat Veerman ook steeds te verdedigen. PSV moet echt aan de bak om mensen te halen!
Ueda maffiaMaarten_E schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:31:
Mijn hoofd geeft storing iedere keer als ik Ueda lees, en vraag mij af wat de UEFA in hemelsnaam met deze specifieke wedstrijd te maken heeft...
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Echt, die Bijlow alleen nog op in het paralymisch elftal opstellen.
Wissel verspild. DIe ene meesterlijke pot die hij speelt tussen de maanden blessures door is het niet waard m te blijven opstellen.
Wissel verspild. DIe ene meesterlijke pot die hij speelt tussen de maanden blessures door is het niet waard m te blijven opstellen.
Jep
Zeiss Distagon 21 f/2.8
2-1 Lille, ED Trauner.
[ Voor 54% gewijzigd door Maarten_E op 29-01-2025 21:39 ]
Wet van Murphy bij Feyenoord
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zo hallo. Wellenreuther zeker vergeten om LOS te roepen....
Nee hoor, hij was het niet. Hij scoorde alleen de pingel.
1-2 Liverpool, uit rebound door Elliot.
[ Voor 49% gewijzigd door Maarten_E op 29-01-2025 21:41 ]
Daar stond ff iemand buitenspel op te heffen.Maarten_E schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:40:
1-2 Liverpool.
Wat wil je nu zeggen?carpebios schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:40:
[...]
Nee hoor, hij was het niet. Hij scoorde alleen de pingel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ben zo klaar met dit voetbal seizoen met al die blessures. Hier kan Priske echt niks aan doen.
Dit leek ook gewoon wel pech. Verdraaide knie ofzo?LZ86 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:38:
Maak er maar een schriftelijke 3-0 van overigens. Lekker naar huis. En dan niemand zich laten verstappen in de douche
En meteen die Wellenreuther in de fout.......
Kansloos. Laat de rest van de pot en het seizoen maar hangen. Ben er helemaal klaar mee.
Kansloos. Laat de rest van de pot en het seizoen maar hangen. Ben er helemaal klaar mee.
Dat is deels de vraagAgent47 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:40:
Hier kan Priske echt niks aan doen.
Gast, praat ik Chinees? Die niet zo kinderachtig. Jij roept dat Gakpo scoort, maar hij scoort helemaal niet. Ik dacht dat jij voor liep in je stream. Het is Elliott.
Klopt. We weten niet echt hoe er getraind wordt..
De gevoeligheid van Bijlow kan je hem amper aanrekenen toch?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar wie dan neerzetten Wellenreuther laat altijd wel 1 of 2 ballen door.LZ86 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:38:
Er moet dan echt een andere eerste keeper komen, ben het wel eens dat Bijlow te fragiel is. Heel jammer want kwalitatief de beste keeper van NL.
Dit lijken mij beide weer typische pech blessures die niks met bijv. overbelasting of onderbelasting te maken hebben.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Sahraoui verdient ook de credits
Neemt nu dat Lille bij de hand
Helaas
Neemt nu dat Lille bij de hand
Helaas
Gezien al dat gelul over intensiteit heb ik er vraagtekens bijDutchOwnage schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:42:
[...]
Klopt. We weten niet echt hoe er getraind wordt..
Deze twee wel inderdaadph4ge schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:42:
[...]
Dit lijken mij beide weer typische pech blessures die niks met bijv. overbelasting of onderbelasting te maken hebben.
Ze hebben toch die keeper van Dordrecht gehuurd?Rubman schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:42:
[...]
Maar wie dan neerzetten Wellenreuther laat altijd wel 1 of 2 ballen door.
Er moet dan echt een andere eerste keeper komen, ben het wel eens dat Bijlow te fragiel is. Heel jammer want kwalitatief de beste keeper van NL.
Als Feyenoord al niet meekon met die 2.5m voor die Excelsior speler, lijkt het me heel sterk dat ze nog een keeper kunnen halen.
Dat was hands toch? Nu fluit die weer niet.
[ Voor 38% gewijzigd door carpebios op 29-01-2025 21:44 ]
Ik reageerde gewoon op zijn eerste doelpunt, mijn stream loop eerder achter dan voor verwacht ik aangezien ik op mobiel kijk. Plus ik kijk de switch, die loopt sowieso flink achter.carpebios schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:41:
Gast, praat ik Chinees? Die niet zo kinderachtig. Jij roept dat Gakpo scoort, maar hij scoort helemaal niet. Ik dacht dat jij voor liep in je stream. Het is Elliott.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gooi die Bossin of Andreev voor de leeuwen. Die wellenreuther heeft het niet meer.
Verder zou het wel lekker zijn als iemand die luidspreker door de strot van die gozer kan duwen. Vreselijk ‘sfeertje’.
Verder zou het wel lekker zijn als iemand die luidspreker door de strot van die gozer kan duwen. Vreselijk ‘sfeertje’.
PSN: Finally_Chris
Mentaal is Feyenoord helemaal niks.
Van een onoverwinnelijke mentale en fitte ploeg een seizoen geleden. Naar ongemotiveerde, bange niksnutten.
Dat mag je Priske echt wel aanrekenen. Een balletje trappen kunnen ze echt wel, het mentale deel en motivatie is bij uitstek iets waar de trainer iets mee kan.
Van een onoverwinnelijke mentale en fitte ploeg een seizoen geleden. Naar ongemotiveerde, bange niksnutten.
Dat mag je Priske echt wel aanrekenen. Een balletje trappen kunnen ze echt wel, het mentale deel en motivatie is bij uitstek iets waar de trainer iets mee kan.
De superswitch loopt ook erg achter, zo veel actie dat je zo 5 minuten later een keer de goal krijgt te zien.
2-2 SAIBARI, heerlijke wedstrijd!
Leuk de switch..altijd spannend . Hoe staat het bij Young Boys - Rode Ster?Gonadan schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:44:
[...]
Plus ik kijk de switch, die loopt sowieso flink achter.
Nee dat is een volgend probleem.toolkist schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:43:
[...]
Ze hebben toch die keeper van Dordrecht gehuurd?
Als Feyenoord al niet meekon met die 2.5m voor die Excelsior speler, lijkt het me heel sterk dat ze nog een keeper kunnen halen.
Ze hebben wel Andreev nog, groot talent en net weer een keeper gehuurd maar allemaal erg jong en onervaren.
Aan de andere kant is Wellenreuther dan het antwoord?
Lol city achter en virtueel uitgeschakeld
PSN: Finally_Chris
Maar het is echt kut van Bijlow. Ga er maar aanstaan als laatste lijn met om de paar weken weer een ander achter je met waarschijnlijk ook andere automatismen.
Euh, geen idee.Harribo schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:46:
[...]
Leuk de switch..altijd spannend . Hoe staat het bij Young Boys - Rode Ster?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mijn app zegt nog steeds dat Psv Liverpool 1-1 staat.... Top...
Hahahaha die Duitser met z'n streepje. Man man man, wat een incapabele vent.
Wellenreuther staat inderdaad niet bepaald bekend om zijn voorspelbaarheid.DutchOwnage schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:47:
Maar het is echt kut van Bijlow. Ga er maar aanstaan als laatste lijn met om de paar weken weer een ander achter je met waarschijnlijk ook andere automatismen.
Olij was denk ik wel een goede geweest….
Staat die weer in de weg de scheids! En weer geel voor Liverpool nu.
Fluit maar ff af.
Fluit maar ff af.
[ Voor 12% gewijzigd door carpebios op 29-01-2025 21:49 ]
Club Brugge best Brugge!
Geintje. Daarom kijk ik dus geen switch... Dat interesseert mij niet die wedstrijden
Maar geniet ervan als je het leuk vindt natuurlijk!
Juist leuk man, bergen goals overal.Harribo schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:50:
[...]
Geintje. Daarom kijk ik dus geen switch... Dat interesseert mij niet die wedstrijden
DRIE TWEE PEPI!!!!!!!!
Buitenspel?Maarten_E schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:51:
DRIE TWEE PEPI!!!!!!!!
De Switch houdt het niet meer bij, ik loop mijlenver achter.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Pepi raakt hem niet.
Zelfs dan zou hij buitenspel staan omdat hij de bal poogt te spelen.carpebios schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:52:
Pepi raakt hem niet.
Is ook nog niet langs gekomen.Harribo schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:50:
[...]
Moet wel zeggen dat ik de switch leuker vind in het oude format, met minder tegelijk. Dan had je de NL club als primaire wedstrijd en schakel je alleen weg bij een doelpunt. Nu is het net alsof je eurogoals zit te kijken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Boh, hij staat, dat was billenknijpen.
Dat zegt Karsdorp ook net.carpebios schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:52:
Pepi raakt hem niet.
3-2. Mooi man.
Flickr PSN ID= cheironnl
yup maar 1 lijn zo te zien (de knie) dus terecht goedgekeurdcarpebios schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:52:
Boh, hij staat, dat was billenknijpen.
Lekker potje zeg psv-liverpool!
Scheids iets alerter en minder in de weglopen de 2e helft aub..
Scheids iets alerter en minder in de weglopen de 2e helft aub..
Zero.
Pepi jarenlang bij Groningen gezien, dat is echt een fantastische spits. En dat bij een bar slecht Groningen destijds.
Psv goed gedaan die te halen
Psv goed gedaan die te halen
Ik denk dat ik het wel geloof met de wedstrijd in Frankrijk.
Nog grieperig en morgen toch weer vroeg de wekker want kinderen. Dus ga wat slaap pakken waar het kan en lees de vernedering morgenochtend wel.
Nog grieperig en morgen toch weer vroeg de wekker want kinderen. Dus ga wat slaap pakken waar het kan en lees de vernedering morgenochtend wel.
Gelukkig zette jij net je tv aan!toolkist schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:54:
[...]
yup maar 1 lijn zo te zien (de knie) dus terecht goedgekeurd
Hopelijk vallen de blessures mee voor Feyenoord en zo vroeg in de wedstrijd
[ Voor 15% gewijzigd door carpebios op 29-01-2025 21:57 ]
Dus we moeten voor City juichen?Gynnad schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:54:
City staat op uitschakeling, indien ze toch weten te winnen vliegt Sporting eruit met deze stand wat voordeliger is voor Nederland.
[Afbeelding]
Met de huidige standen zou PSV tegen Monaco of Celtic loten. Feyenoord tegen Brugge of PSG.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Weet niet wat beter is..Gynnad schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:57:
Met de huidige standen zou PSV tegen Monaco of Celtic loten. Feyenoord tegen Brugge of PSG.
Zero.
Oh ik ben opeens toch geen fan meer van Brugge.
Als city nu wint, heb je grote kans dat Sporting Lissabon eruit ligt
Sorry jongens.. Prioriteiten.. Lever mijn sjaal wel weer in
Dat gaat natuurlijk niet zo blijven. We wachten even afGynnad schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:57:
Ik zie om 23:00 wel wie waar staat en wie we loten
We kunnen ook nog juichen voor Stuttgart, 3 goals en City én Sporting liggen eruit
Regeren is vooruitschuiven
Psv liverpool is wel echt een leuke wedstrijd. Heerlijk zo op de woensdagavond
Switchkanaal, ze scoren elke keer als het beeld naar een andere wedstrijd gaat. Zo erg heb ik het nog nooit gehad als ik m'n tv aanzetcarpebios schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:55:
[...]
Gelukkig zette jij net je tv aan!
Hopelijk vallen de blessures mee voor Feyenoord en zo vroeg in de wedstrijd
Deze tv moeten we echt gaan verzekeren!toolkist schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 22:05:
[...]
Switchkanaal, ze scoren elke keer als het beeld naar een andere wedstrijd gaat. Zo erg heb ik het nog nooit gehad als ik m'n tv aanzet
We liggen al zo ver voor op Portugal, gewoon weg met die olie club uit Manchester.Harribo schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:57:
Oh ik ben opeens toch geen fan meer van Brugge.
Psv gaat lekker maar heb een hard hoofd in het resultaat voor Feyenoord nu.
Nu Giménez eruit is, mis je echt iemand voorin die een bal kan vasthouden en fysiek is.
Ueda kan dat allemaal niet.
Zou bijna zeggen, gooi om die reden maar Hancko in de spits
Nu Giménez eruit is, mis je echt iemand voorin die een bal kan vasthouden en fysiek is.
Hwang er ook al weer af dat zijn alle wissels toch?Harribo schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 22:07:
Psv gaat lekker maar heb een hard hoofd in het resultaat voor Feyenoord nu.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
/f/image/l1XX0tklABbCgycYL8hEznqr.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mshzGktha3DmJCaFWBrRfBOL.jpg?f=fotoalbum_large)