On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Is toch al oud nieuws? Paar maanden geleden was er nog een nieuwsitem over Feyenoord dat ze weer bij investeerders aan het aankloppen waren ivm geldgebrek en het niet kunnen voldoen van een lening.Agent47 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:03:
Lees net dat “wij”, Feyenoord, niet ff 2-3 miljoen hebben voor Hatenboer van Excelsior.
What the actual fuck. Aursnes, Kokcu en Wieffer werden voor bij elkaar 70 miljoen verkocht.
Hancko gaat je minimaal 30 opleveren deze zomer en Gimenez ook.
Hoe kan dat? Of zijn er mensen compleet uitgekocht?
https://1908.nl/artikelen...biele-financiele-situatie
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 27-01-2025 20:17 ]
Zero.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik stuur ze na elke wedstrijd een factuur van UEFA met een boete van die wedstrijd van 1.2 miljoen. Tot nu toe betalen ze dat gewoon!Superkiwi schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:12:
Buiten het geld dat ze verdienden met de verkoop van spelers (wat @Agent47 al aangaf) hebben ze toch ook een fikse dosis miljoenen aan deze CL campagne verdiend? Waar gaat al dat geld heen dan
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Oh ja over UEFA gesproken. Die zijn ook “ blij” met ons. We krijgen elke thuis wedstrijd structureel een boete voor “ het staan op de trappen” .carpebios schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:16:
[...]
Ik stuur ze na elke wedstrijd een factuur van UEFA met een boete van die wedstrijd van 1.2 miljoen. Tot nu toe betalen ze dat gewoon!
Die boetes tikken ook wel lekker aan. Al zit er bij de prijs van de verkoop van kaarten al een potje in verwerkt waardoor die boetes betaald worden.
Pelox schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:06:
[...]
Is toch al oud nieuws? Paar maanden geleden was er nog een nieuwsitem over Feyenoord dat ze weer bij investeerders aan het aankloppen waren ivm geldgebrek en het niet kunnen voldoen van een lening.
https://1908.nl/artikelen...biele-financiele-situatie
Je zou toch denken dat als Feyenoord fan obligaties uitgeeft ze die met een veel lager percentage weg kan zetten..."Dit is misschien wel het meest opmerkelijke uit het hele jaarverslag. Feyenoord heeft in een Champions League-jaar tien miljoen euro moeten lenen om alle rekeningen te betalen. Hier zit ook een flinke rente op: in totaal 7,25%, wat betekent dat je zeven ton weggooit. Als je na een goed seizoen al tien miljoen euro moet lenen, wat moet je dan wel niet lenen na een slecht seizoen? Dit duidt voor mij op dat Feyenoord op dit moment een veel te grote broek aanheeft."
Pakken wat je pakken kan, hij zat voor een minimum loon op de bank bij psv.Napo schreef op maandag 27 januari 2025 @ 16:56:
[...]
Dat is maar de vraag, Dams is geen hoogvlieger en als Oppegard niet zo matig zou presteren had hij geen wedstrijd in PSV 1 gespeelt en had hij mogen zoeken naar een nieuwe club. Geen zekerheid dat hij iets zou vinden en als het iets is zal het destijds eerder in het rechter rijtje van de Eredivisie zitten dan ergens anders
[...]
Of realisme? Pakken wat je pakken kan op een leeftijd waarbij een contractverlenging 6 maanden geleden alles behalve een zekerheid was.
Bankzitters in de kkd verdiende meer dan hij bij psv.
Hij kreeg 2500€ oftewel stukje minder dan Jan Modaal.
Hij gaat nu naar drie miljoen per jaar.
Iedereen die zegt dat het idioot is dat die doet, snapt niet wat dit met hem doet.
Als die bij psv 15000 per maand verdiende of wat dan ook was het heel anders, voor 2500€, is wat Noa Lang per week aan sigaretten uitgeeft...
Haha wat een hoop onzin in een post, sommige bankzitters in de KKD hebben nog een part-time baan naast hun voetbalcarrieré omdat ze anders niet rond kunnen komen.Joostje123 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 21:17:
[...]
Pakken wat je pakken kan, hij zat voor een minimum loon op de bank bij psv.
Bankzitters in de kkd verdiende meer dan hij bij psv.
Hij kreeg 2500€ oftewel stukje minder dan Jan Modaal.
Hij gaat nu naar drie miljoen per jaar.
Iedereen die zegt dat het idioot is dat die doet, snapt niet wat dit met hem doet.
Als die bij psv 15000 per maand verdiende of wat dan ook was het heel anders, voor 2500€, is wat Noa Lang per week aan sigaretten uitgeeft...
Minumumloon voor een 20-jarige is ~1900 euro per maand momenteel, en dan zijn de wedstrijdpremies er bij Dams nog niet eens bijgeteld.
Normaal, als je het op CL niveau goed doet, komt, met een beetje geluk een Engelse club je halen en loop je binnen.
Dams gaat daar niet op wachten.
Als voetballer weet je niet hoe je carrière gaat verlopen en hoe lang. Laat staan dat je fysiek in orde blijft.
Dat iemand dan gelijk het grote geld pakt snap ik wel.
Wat ik trouwens zoal oa hier lees over de financiële situatie bij Feyenoord... Dat is eigenlijk niet zo best.
Best zorgelijk als je zo op je tenen moet lopen financieel.
Het schijnt dat ze echt keihard het CL geld nodig hebben.... Stel je voor dat ze de CL niet halen dit seizoen... Wat dan?
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 27-01-2025 23:04 ]
Hetzelfde als de afgelopen 20 jaar.Harribo schreef op maandag 27 januari 2025 @ 23:02:
Stel je voor dat ze de CL niet halen dit seizoen... Wat dan?
Blijft bijzonder dat zo'n grote club met de grootste achterban zoveel moeite heeft met de financiën en dat op structurele basis.
Zero.
Per maand nu. En hij gaat naar €250K per maand. Contractje drie jaar ofzo uitdienen, €9 miljoen rijker, niets geks doen met zijn geld en slim investeren. En dan lekker ergens in Europa nog tien jaar doorvoetballen zonder financiële stress.ParaDroid2 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 21:53:
Die €2500 is per week? Dat is wel een stuk meer dan Jan modaal hoor.
2500 is toch wel modaal? Dat is voor een WO studie niet eens een startloon. Ik snap wel dat je dan even je leven financieel veilig wilt stellen. Of was het per week?donleone83 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 07:48:
[...]
Per maand nu. En hij gaat naar €250K per maand. Contractje drie jaar ofzo uitdienen, €9 miljoen rijker, niets geks doen met zijn geld en slim investeren. En dan lekker ergens in Europa nog tien jaar doorvoetballen zonder financiële stress.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dams zat volgens de berichten op 2500-3000 per maand. Per week natuurlijk niet, dan zou hij dik 1 miljoen per jaar verdienen terwijl hij een half jaar geleden amper tot de selectie behoorde en zijn aflopende contract nog verlengd moest worden. Misschien had hij met een nieuw contract richting de 1 miljoen per jaar gekund? Ik denk alleen niet dat PSV hem zoveel geboden had.carpebios schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 07:53:
[...]
2500 is toch wel modaal? Dat is voor een WO studie niet eens een startloon. Ik snap wel dat je dan even je leven financieel veilig wilt stellen. Of was het per week?
[ Voor 4% gewijzigd door donleone83 op 28-01-2025 08:09 ]
Lijkt mij ook sterk inderdaad dat ze dat boden, volgens mij kon hij (als ik Rik z'n post goed onthouden heb) naar 10.000 - 15.000 per maand.donleone83 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 08:08:
[...]
Dams zat volgens de berichten op 2500-3000 per maand. Per week natuurlijk niet, dan zou hij dik 1 miljoen per jaar verdienen terwijl hij een half jaar geleden amper tot de selectie behoorde en zijn aflopende contract nog verlengd moest worden. Misschien had hij met een nieuw contract richting de 1 miljoen per jaar gekund? Ik denk alleen niet dat PSV hem zoveel geboden had.
Kijkende naar de wedstrijden in de CL die hij gespeelt heeft was de eerste verdienstelijk en werd het gedurende de wedstrijden niet beter, het werd steeds meer een zwakke schakel. Dat ligt wellicht aan de verwachtingen die er initieel niet waren maar later wel naar boven komen.Harribo schreef op maandag 27 januari 2025 @ 23:02:
Dams kiest gewoon voor het geld.
Normaal, als je het op CL niveau goed doet, komt, met een beetje geluk een Engelse club je halen en loop je binnen.
Dams deed het op CL niveau niet goed, redelijk at best.
Dat sowieso, speler met een jeugdcontract die afliep na dit seizoen en weinig vooruitzicht had op een verlenging. Daar komt hij vanaf, nu dan wat wedstrijden in PSV 1 en een potentie voor zekerheid. Hij is nooit het grote talent in de jeugdopleiding geweest ( en dat is hij nog steeds niet ;-) )Als voetballer weet je niet hoe je carrière gaat verlopen en hoe lang. Laat staan dat je fysiek in orde blijft.
Het vervelende is dat Dennis ten kloese begroot heeft op CL spelen… Als je geen tweede wordt heb je echt een zwaar groot probleem.Harribo schreef op maandag 27 januari 2025 @ 23:02:
Als voetballer weet je niet hoe je carrière gaat verlopen en hoe lang. Laat staan dat je fysiek in orde blijft.
Wat ik trouwens zoal oa hier lees over de financiële situatie bij Feyenoord... Dat is eigenlijk niet zo best.
Het schijnt dat ze echt keihard het CL geld nodig hebben.... Stel je voor dat ze de CL niet halen dit seizoen... Wat dan?
Natuurlijk is CL voetbal een enorme pot geld, maar het is niet alsof daar mee begroot wordt.Agent47 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 09:08:
Het vervelende is dat Dennis ten kloese begroot heeft op CL spelen… Als je geen tweede wordt heb je echt een zwaar groot probleem.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik kan mij ook niet voorstellen dat als Ajax en PSV op X aantal keer per Y jaar de inkomsten vanuit Europees voetbal begroten dat Feyenoord dan nu - na voor het eerst sinds seizoen 2001/2002 & 2002/2203 weer twee seizoenen op rij in de CL te spelen - de CL inkomsten als zekerheid beschouwen.ph4ge schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 09:13:
[...]
Natuurlijk is CL voetbal een enorme pot geld, maar het is niet alsof daar mee begroot wordt.
Blijkbaar terug naar de mensen die er in eerste instantie geld in hadden gepompt.Superkiwi schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:12:
Buiten het geld dat ze verdienden met de verkoop van spelers (wat @Agent47 al aangaf) hebben ze toch ook een fikse dosis miljoenen aan deze CL campagne verdiend? Waar gaat al dat geld heen dan
Via de derde plek kan je de CL alsnog bereiken toch? Wat dat betreft is het een gunstig jaar.Agent47 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 09:08:
[...]
Het vervelende is dat Dennis ten kloese begroot heeft op CL spelen… Als je geen tweede wordt heb je echt een zwaar groot probleem.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zolang Santi blijft en niet wederom geblesseerd raakt is er een redelijke kans, helemaal als het middenveld iig ook weer Timber en/of Hwang heeft.Gonadan schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 12:12:
[...]
Via de derde plek kan je de CL alsnog bereiken toch? Wat dat betreft is het een gunstig jaar.
Anders zou het me niet verbazen als Utrecht, Twente of AZ met plek 3 aan de haal gaat.
10 second ninja DONE
Ook die drie laten onderhand met wat grotere regelmaat steken vallen, als Feyenoord weer een aantal speelronden stabiel weet te presteren (lees: winnen) in de competitie dan ziet het er al snel heel anders uit denk ik. Winnen ze ook van Ajax dan is zelfs die tweede plek niet per se heel ver weg.Sagat schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:20:
[...]
Zolang Santi blijft en niet wederom geblesseerd raakt is er een redelijke kans, helemaal als het middenveld iig ook weer Timber en/of Hwang heeft.
Anders zou het me niet verbazen als Utrecht, Twente of AZ met plek 3 aan de haal gaat.
De klassieker is voor mij dan ook een sleutelwedstrijd qua spanning. Wint Feyenoord niet of verliest zelfs dan is het gat best groot om zomaar even dicht te lopen, winnen ze wel dan is het gat ineens prima overbrugbaar en heb je maar twee slippertjes van Ajax nodig. En die kan ik niet zonder meer uitsluiten.
Maar ik denk dat Feyenoord de andere drie sowieso wel voorbij gaat voor het einde van het seizoen, daar heb ik niet echt twijfels over.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
2500 per week is 130.000 per jaar, geen miljoen.donleone83 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 08:08:
[...]
Dams zat volgens de berichten op 2500-3000 per maand. Per week natuurlijk niet, dan zou hij dik 1 miljoen per jaar verdienen terwijl hij een half jaar geleden amper tot de selectie behoorde en zijn aflopende contract nog verlengd moest worden. Misschien had hij met een nieuw contract richting de 1 miljoen per jaar gekund? Ik denk alleen niet dat PSV hem zoveel geboden had.
Rekenen blijft lastig. Mea culpa.BurnsMM schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:29:
[...]
2500 per week is 130.000 per jaar, geen miljoen.
Daarnaast is de helft van het team ziek lijkt het wel, dus dat wordt een 0-8 of zo tegen Liverpool.
Agent47 schreef op zondag 26 januari 2025 @ 14:06:
Ja hoor en psv gaat wederom achter een Feyenoord target aan![]()
Die jongen van Excelsior.
Vandaag lees ik in het nieuws dat Hatenboer naar Anderlecht gaat omdat die wél doorpakten en daadwerkelijk gesprekken aan gingen en een bod deden.D-e-n schreef op zondag 26 januari 2025 @ 14:23:
Dit is echt zo opzichtig de concurrentie pesten. Hun eigen talent Land komt al amper aan spelen toe met die enorme concurrentie op het middenveld. Ik hoop maar dat die jongen van Excelsior er doorheen prikt
Verdiep ik mij wat dan blijkt dat Feyenoord niet meer heeft gedaan dan informeren en zowel PSV als Twente ook interesse hadden, en zelfs een Ajax toen het al te laat was.
En toen moest ik aan jullie posts denken. Als er veel interesse is voor een speler, bijvoorbeeld omdat hij uitblinkt in directe duels, waar komt dan het idee vandaan dat het bewust Feyenoord pesten is? Zit daar echt enige aanleiding voor of is Te Kloese gewoon wéér niet wezen doorpakken en hebben ze dit gewoon aan zichzelf te danken?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb het woord pesten niet gebruikt. Qua “ interesse” is het vaak het geval dat Feyenoord in een speler interesse heeft: Veerman, Drioech, Hatenboer, Schouten & Til. ( er zijn er meer)Gonadan schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 16:39:
[...]
[...]
Vandaag lees ik in het nieuws dat Hatenboer naar Anderlecht gaat omdat die wél doorpakten en daadwerkelijk gesprekken aan gingen en een bod deden.
Verdiep ik mij wat dan blijkt dat Feyenoord niet meer heeft gedaan dan informeren en zowel PSV als Twente ook interesse hadden, en zelfs een Ajax toen het al te laat was.
En toen moest ik aan jullie posts denken. Als er veel interesse is voor een speler, bijvoorbeeld omdat hij uitblinkt in directe duels, waar komt dan het idee vandaan dat het bewust Feyenoord pesten is? Zit daar echt enige aanleiding voor of is Te Kloese gewoon wéér niet wezen doorpakken en hebben ze dit gewoon aan zichzelf te danken?
Op een gegeven moment word je er weligen van.
DTK doet het niet meer, we hebben nu die 34 jarige opgepikt bij Dordrecht. Je hoort er alleen heel weinig over.
Dat is een aanname van wat de media je verteld, wij weten de waarheid niet.Agent47 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 16:59:
[...]
Ik heb het woord pesten niet gebruikt. Qua “ interesse” is het vaak het geval dat Feyenoord in een speler interesse heeft: Veerman, Drioech, Hatenboer, Schouten & Til. ( er zijn er meer)
Op een gegeven moment word je er weligen van.
DTK doet het niet meer, we hebben nu die 34 jarige opgepikt bij Dordrecht. Je hoort er alleen heel weinig over.
Niet zo heel gek dat vergelijkbare clubs naar vergelijkbare spelers kijken lijkt me? Ik bedoel, ik kan ook nog steeds via proberen te zijn dat Utrecht er uiteindelijk met de miljoenen van Flamingo vandoor ging, die voor ons een boel schuldenlast handen kunnen wegnemen, maar zo loopt het nou eenmaal.Agent47 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 16:59:
[...]
Ik heb het woord pesten niet gebruikt. Qua “ interesse” is het vaak het geval dat Feyenoord in een speler interesse heeft: Veerman, Drioech, Hatenboer, Schouten & Til. ( er zijn er meer)
Dat lijkt mij de essentie. De Nederlandse topclubs zullen vrijwel zeker elke speler in Nederland volgen die ook maar een beetje potentie heeft. Sommige clubs zullen in meer detail kijken omdat ze een specifieke type speler zoeken omdat ze die missen dan wel verwachten te gaan missen.ParaDroid2 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 18:19:
Niet zo heel gek dat vergelijkbare clubs naar vergelijkbare spelers kijken lijkt me?
Je kan er van uit gaan dat bij topteams in de KKD spelers met een jonge leeftijd menig scout zit mee te kijken, dan wel live dan wel via beelden. En de realiteit is dat elke club wel hoopt op een koopje en dat de verkopende club ook wel gretig gebruik zal maken van potentieel geintreseerde clubs om concurenten voor de verkoop zullen 'gebruiken"
[ Voor 4% gewijzigd door Agent47 op 28-01-2025 19:17 ]
Schijnbaar heeft Ajax momenteel nog geen andere namen voor linksbuiten dan Moro en dus Forbs.
Het is ook maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Feyenoord maakt winst heeft eigenlijk alle binnengekomen transfer inkomsten geherinvesteerd aan transfers/ spelers. De CL inkomsten en verhoogde inkomsten van de club zelf (hogere omzet zonder de transfer gelden e.d.) zijn vooral geïnvesteerd in het uitkopen van de vvf, en structurele verbeteringen bij de club. Die structurele verbeteringen moeten zich uit gaan betalen, maar doe je natuurlijk niet ieder jaar in dezelfde mate.Harribo schreef op maandag 27 januari 2025 @ 23:02:
Waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat het allemaal koek en ei is, maar zo negatief als het allemaal wordt weggezet is het ook allemaal niet hoor.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gestrekt been lijkt me toch
[ Voor 27% gewijzigd door toolkist op 28-01-2025 20:11 ]
Het mag allemaal van scheidsrechter Bos. Weer zo'n thuisfluiter
Groningen moet niet zo janken, met name die keeperHarribo schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:12:
Wat een vies geschop door Heracles.
Het mag allemaal van scheidsrechter Bos. Weer zo'n thuisfluiter
Heb je ook een betrouwbare bron voor de delen na 'het verhaal gaat' en 'schijnbaar'?Kist schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 19:19:
Ajax heeft zich gemeld bij Wolves om Forbes terug te halen. Het verhaal gaat dat Farioli Forbs wil laten terug halen omdat hij inmiddels 0,0% vertrouwen heeft in Kroes en de scouting.
Schijnbaar heeft Ajax momenteel nog geen andere namen voor linksbuiten dan Moro en dus Forbs.
Het komt op mij namelijk nogal over als het standaard stoelpoten zagen van bepaalde journalisten wat perfect past in het plaatje van de Kroes critici die het daarom klakkeloos overnemen.
Farioli was initieel al geen voorstander van het verhuren van Forbs dus het is niet vreemd als hij niet tegen zijn terugkeer is.
Even los van dat ik het wel creatiever armoede vind als Ajax daadwerkelijk niet verder komt dan een Forbs.
Ook ik zit niet rustig hoor, het duurt allemaal veel te lang. Ergens vrees ik nu dat de geruchten over Brobbey alleen maar voor meer vertraging zorgen omdat Ajax dan denkt mogelijk meer ruimte te hebben en voor betere spelers te gaan. Maar als het allemaal op het laatste moment moet gaan gebeuren zie ik wel een scenario waarin zowel linksvoor als rechtsachter geen serieuze versterking komt, en in het ergste geval Brobbey evengoed nog weg.
Flik je dat dan schop je Farioli flink in de ballen en is hij van de zomer weg.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Heracles moet niet zo onsportief spelen. Wat een vies team nu.toolkist schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:12:
[...]
Groningen moet niet zo janken, met name die keeper
Nu ook weer, fopduik en schoppen
Gelukkig ziet de scheidsrechter het
Enige voordeeltje is dat de NL transfermarkt een dag langer open is dan de Engelse.Gonadan schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:13:
Ook ik zit niet rustig hoor, het duurt allemaal veel te lang. Ergens vrees ik nu dat de geruchten over Brobbey alleen maar voor meer vertraging zorgen omdat Ajax dan denkt mogelijk meer ruimte te hebben en voor betere spelers te gaan. Maar als het allemaal op het laatste moment moet gaan gebeuren zie ik wel een scenario waarin zowel linksvoor als rechtsachter geen serieuze versterking komt, en in het ergste geval Brobbey evengoed nog weg.
Flik je dat dan schop je Farioli flink in de ballen en is hij van de zomer weg.
Serieus joh? Kijk jij wel goed?toolkist schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:15:
Nou, die kan ie ook geven... Been is wel degelijk uitgestrekt van die Groningen speler. Hij valt misschien makkelijk maar als ie doorloopt dan raakt die speler van Groningen hem net zo goed.
Speler staat gewoon op 1 meter afstand... Ach laat maar
En de scheids geeft geel, en toch staat die nr 8 van Groningen nog een partij druk te doen... Groningen is echt niks minder irritant hoorHarribo schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:15:
[...]
Heracles moet niet zo onsportief spelen. Wat een vies team nu.
Nu ook weer, fopduik en schoppen
Gelukkig ziet de scheidsrechter het
Ja en daarom ligt ie lang op de grond met z'n handen aan z'n knie, van het been wat ie uitstak en waar die Heracles speler gewillig overheen ging.Harribo schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:17:
[...]
Serieus joh? Kijk jij wel goed?
Speler staat gewoon op 1 meter afstand... Ach laat maar
Het belangrijkste is inderdaad dat de basis gezond is. Dat dan nog niet alle investeringen zich ook sportief uitbetalen is even zuur maar ook voor Feyenoord is de weg terug een van de lange adem. Het succes met Slot heeft voor verkeerde verwachtingen gezorgd maar dat die lijn niet doorgetrokken zou worden wist iedereen met enig realisme.jbdeiman schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 19:23:
Het is ook maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Feyenoord maakt winst heeft eigenlijk alle binnengekomen transfer inkomsten geherinvesteerd aan transfers/ spelers. De CL inkomsten en verhoogde inkomsten van de club zelf (hogere omzet zonder de transfer gelden e.d.) zijn vooral geïnvesteerd in het uitkopen van de vvf, en structurele verbeteringen bij de club. Die structurele verbeteringen moeten zich uit gaan betalen, maar doe je natuurlijk niet ieder jaar in dezelfde mate.
Waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat het allemaal koek en ei is, maar zo negatief als het allemaal wordt weggezet is het ook allemaal niet hoor.
Dat het nu wat tegen valt kan ook gebeuren, maar rustig blijven en bijsturen en het is inderdaad allemaal ook weer niet zo'n ramp als vaak geschetst wordt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heracles lokt het allemaal uit.toolkist schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:17:
[...]
En de scheids geeft geel, en toch staat die nr 8 van Groningen nog een partij druk te doen... Groningen is echt niks minder irritant hoor
Groningen staat met 10 man maar ze laten zich wel heel makkelijk overbluffen steeds
Niet bepaald toch? 57m inkomsten 23m uitgaven volgens Transfermarkt.jbdeiman schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 19:23:
[...]
Het is ook maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Feyenoord maakt winst heeft eigenlijk alle binnengekomen transfer inkomsten geherinvesteerd aan transfers/ spelers.
Waarbij iedere potentiële verkoper weet dat je vol met de rug tegen de muur staat.toolkist schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:17:
[...]
Enige voordeeltje is dat de NL transfermarkt een dag langer open is dan de Engelse.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die van Heracles zocht dat been op. Terwijl dat been totaal niet in zijn pad was.toolkist schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:18:
[...]
Ja en daarom ligt ie lang op de grond met z'n handen aan z'n knie, van het been wat ie uitstak en waar die Heracles speler gewillig overheen ging.
Kijk nog maar eens goed
Nou 1 punt voor Groningen. Maximaal haalbare
Hoe vaker ik dit vertraagd kijk hoe meer ik het een penalty vind... Hij duikelt namelijk helemaal niet, hij wordt gewoon geraakt op z'n rechter (en dat is meteen waarom die Groninger zoveel pijn had).Harribo schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:22:
[...]
Die van Heracles zocht dat been op. Terwijl dat been totaal niet in zijn pad was.
Kijk nog maar eens goed
Nou 1 punt voor Groningen. Maximaal haalbare
Raar plaatje? Photoshop?toolkist schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:30:
[...]
Hoe vaker ik dit vertraagd kijk hoe meer ik het een penalty vind... Hij duikelt namelijk helemaal niet, hij wordt gewoon geraakt op z'n rechter (en dat is meteen waarom die Groninger zoveel pijn had).
[Afbeelding]
Dat been van die heraclied is helemaal uitgerekt?
Geen strafschop, scheidsrechter had het goed gezien. Overtreding en fopduik
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 28-01-2025 20:54 ]
Volgens mij kan je die transfer inkomsten niet in 1 keer rekenen omdat zit vaak uitgesmeerd wordt betaald, je kan het dus ook niet zomaar uitgeven.toolkist schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:21:
[...]
Niet bepaald toch? 57m inkomsten 23m uitgaven volgens Transfermarkt.
Maar daarnaast dus ook in het jeugdcomplex / uitkopen van vvf en dergelijke betaald.
Helemaal exact heb ik het ook niet scherp (niet de gehele jaarrekening uitgeplozen), maar als het er echt slecht voor stond was dit al lang en breed uitgemeten door mensen die het wel helemaal hadden uitgeplozen.
Zijn er overigens nog meer mensen die het continue stoken / geruchten als waarheid verkondigen vanuit zogenaamde betrouwbare bron in de media zat zijn.
Ik snap best dat het lekker is als je als eerste kan roepen 'ik zei het toch', maar de wildgroei is wel echt extreem vind ik. Hou het bij feiten of zorg dat je in elk geval hoor en wederhoor toepast voordat berichten de wereld worden ingeslingerd.
ik zal Feyenoord ff bellen ja, die geven vast wel antwoord 🤣jbdeiman schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 21:30:
[...]
Volgens mij kan je die transfer inkomsten niet in 1 keer rekenen omdat zit vaak uitgesmeerd wordt betaald, je kan het dus ook niet zomaar uitgeven.
Maar daarnaast dus ook in het jeugdcomplex / uitkopen van vvf en dergelijke betaald.
Helemaal exact heb ik het ook niet scherp (niet de gehele jaarrekening uitgeplozen), maar als het er echt slecht voor stond was dit al lang en breed uitgemeten door mensen die het wel helemaal hadden uitgeplozen.
Zijn er overigens nog meer mensen die het continue stoken / geruchten als waarheid verkondigen vanuit zogenaamde betrouwbare bron in de media zat zijn.
Ik snap best dat het lekker is als je als eerste kan roepen 'ik zei het toch', maar de wildgroei is wel echt extreem vind ik. Hou het bij feiten of zorg dat je in elk geval hoor en wederhoor toepast voordat berichten de wereld worden ingeslingerd.
Foto van scherm, omdat je er geen screenshots van kan maken.Harribo schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:53:
[...]
Raar plaatje? Photoshop?
Dat been van die heraclied is helemaal uitgerekt?
Geen strafschop, scheidsrechter had het goed gezien. Overtreding en fopduik
Op vi stond een duidelijkere foto die precies bevestigt wat ik zei.
hij valt misschien te makkelijk maar die verdediger heeft zn been echt enorm veel uitgestoken dus dat was weinig opgezocht aan. ik weet zeker dat de var niet in had gegrepen als de scheids hier een penalty had gegeven
Dat is precies de houding die journalisten (of mensen die zich zo noemen) ook hebben. Of ze vragen het wel en als de club of persoon in kwestie het ontkent, maakt dat niet uit want dan gebruik je dat niet in je artikel.toolkist schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 00:19:
[...]
ik zal Feyenoord ff bellen ja, die geven vast wel antwoord 🤣
Je verkondigd continu alle geruchten als de waarheid zonder filter.
Mijn punt is vooral dat ik mij (en waarschijnlijk velen met mij) enorm aan alle geruchten, die vooral bedoeld lijken te zijn om aan bepaalde stoelpoten te zagen, enorm irriteer aan deze manier van doen. Het wordt dan ook als feit gebracht en niet als gerucht en tig artikelen volgen erop waarbij dat herhaald wordt.
Het is al een probleem dat je door al deze onzin heen flauw idee hebt wat nu nog wel en niet klopt. Gaat me overigens niet alleen om gebeuren Priske, maar alles wat zomaar zonder filter als waarheid wordt verkondigd.
En eigenlijk is dat van alle tijden, maar ik kan me ook weer niet aan de indruk onttrekken dat het de laatste jaren wel sterker is geworden. Het is zeker tijdens zo'n transferperiode eigenlijk niet meer te doen om normaal nieuws te volgen, je moet continu de clickbait en schriftelijke diarree ontwijken om achter de daadwerkelijk onderbouwde updates te komen.
Nee, ik ben geen fan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar mis je niks aan. Lang wordt dit jaar 26 en is nog steeds niet stabiel qua niveau, wat je wel mag verwachten. Tegen Feyenoord kan hij zich opladen om de week erop niet thuis te geven als de tegenstander hem niet aan staat. Cashen en op zoek naar een talentvolle vervanger voor 'm.Gynnad schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 08:08:
Noa Lang heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Napoli, dat zou toch wel een klap zijn voor PSV in deze transferperiode.
35 miljoen voor Noa Lang.. minimaal 15 miljoen is dan gebasseerd op het feit dat hij in een PSV shirt loopt?carpebios schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 08:55:
Noa kan goed zijn, maar te vaak geblesseerd of ziek. Ik zou bij 35 miljoen toch echt zeggen houdoe!
Twente komt eraan!
Ik had hem voor dat geld persoonlijk met een strik erom gebracht, inclusief z'n 'muziek' erachteraan.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat is dus niet zo. De verdediger trekt zijn been terug. De aanvaller loopt alsnog om onduidelijke redenen tegen dat been aan. En daarna de fopduik.toolkist schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 00:22:
[...]
Foto van scherm, omdat je er geen screenshots van kan maken.
Op vi stond een duidelijkere foto die precies bevestigt wat ik zei.
hij valt misschien te makkelijk maar die verdediger heeft zn been echt enorm veel uitgestoken dus dat was weinig opgezocht aan. ik weet zeker dat de var niet in had gegrepen als de scheids hier een penalty had gegeven
Heel slecht uitgevoerd om een penalty te versieren.
Naderhand zei de verdediger dat zelf en de scheidsrechter zag het meteen goed.
Maar jij wilt gewoon graag een penalty zien dat mag.
Ik ga voor de wedstrijd van Feyenoord. De slapte van Psv in de CL kan ik mij soms aan ergeren.
Feyenoord knokt er altijd voor. Moeilijke pot, Lille is een degelijk goed team denk ik.
Zou mooi zijn als Feyenoord wint, ben benieuwd of ze dat rechtstreeks kunnen plaatsen voor de volgende ronde... Dat zou echt een geweldige prestatie zijn.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
PSV er maar op de tablet naast aan oid. Liverpool speelt enorm leuk voetbal.
Ziggo TV (kanaal 13) doet PSV-Liverpool;
Ziggo Sport (kanaal 14) doet Lille-Feyenoord.
Ziggo Sport 4 (kanaal 404, betaald) doet CL Switch.
Ideaal om PSV-Liverpool te kijken en Lille-Feyenoord via PiP in de hoek te kijken.
[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 29-01-2025 10:52 ]
Alle wedstrijden gelijk vanavond! Wordt een gekkenboel op het switch kanaalAgent47 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 10:01:
Verrek psv en Feyenoord spelen tegelijk, wat jammer
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Zijn laatste balcontact tegen AZ was een mooie afsluiter.
Nu gaat het nog wat lastiger worden om te vechten tegen degradatie vrees ik.
Snap je zorgen om Sparta.Vlassie1980 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 10:07:
Verschueren van Sparta naar Twente. Toch een van de sterkhouders.
Zijn laatste balcontact tegen AZ was een mooie afsluiter.
Nu gaat het nog wat lastiger worden om te vechten tegen degradatie vrees ik.
Toch... Verschueren is een goede speler maar ook niet echt een hoogvlieger... Gezien dat zijn doelpunt afgelopen weekend ook zijn enige tot nu toe was.
Dat voor een aanvallende middenvelder.
Jullie moeten het volgens mij hebben van types als Mito en Lauritsen.
Laatste draait een heel slecht seizoen, die heb ik wel eens meer zien scoren.
Fc Groningen komt bij Sparta op bezoek aankomend weekend, die doen het in uitwedstrijden altijd in de broek. Daar liggen kansen voor jullie
Lekker laten gaan voor een goed bedrag lijkt mij.Gynnad schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 08:08:
Noa Lang heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Napoli, dat zou toch wel een klap zijn voor PSV in deze transferperiode.
Lang zijn rendement is volgens mij niet zo hoog ondanks zijn mooie acties
Ja, komend weekend is een goed resultaat cruciaal. RKC begint opeens ook weer te draaien.Harribo schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 10:59:
[...]
Snap je zorgen om Sparta.
Toch... Verschueren is een goede speler maar ook niet echt een hoogvlieger... Gezien dat zijn doelpunt afgelopen weekend ook zijn enige tot nu toe was.
Dat voor een aanvallende middenvelder.
Jullie moeten het volgens mij hebben van types als Mito en Lauritsen.
Laatste draait een heel slecht seizoen, die heb ik wel eens meer zien scoren.
Fc Groningen komt bij Sparta op bezoek aankomend weekend, die doen het in uitwedstrijden altijd in de broek. Daar liggen kansen voor jullie
De vraag is alleen wat haal je ervoor terug in deze periode.. Lozano is ook al weg, dan wordt de spoeling wel een stuk dunner ineens voorin.Harribo schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:01:
[...]
Lekker laten gaan voor een goed bedrag lijkt mij.
Hahaha, Gakpo en het B elftal is nog steeds 5 maten te groot. Heeft niets met vervalsing te maken, zijn ook zieken.Quantor schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 10:45:
Het affice PSV - Liverpool lijkt mooi, maar blijkbaar neemt Slot eigenlijk Liverpool B mee en bijna iedereen waarvoor je wilt kijken blijft thuis... Misschien maakt PSV daarom kans om te winnen, maar eigenlijk is het een competitievervalsing. En zeker niet leuk voor de voetballiefhebber.
Maar wel een fiks verschil. Gunstig voor PSV om dit Liverpool in de laatste ronde te treffen. Maar daar ontkom je niet aan met welke opzet ook. Je kan pech of geluk hebben die laatste rondes.carpebios schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:07:
[...]
Hahaha, Gakpo en het B elftal is nog steeds 5 maten te groot. Heeft niets met vervalsing te maken, zijn ook zieken.
Ik zie PSV wel winnen, kan prima.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 29-01-2025 11:32 ]
5 maten of 10 maten te groot is nog steeds een aanzienlijk verschil. Als ik een ticket had gekocht voor PSV - Liverpool, dan doe ik dat ook omdat ik Salah, Gakpo, Van Dijk wil zien, als daar er maar 1 van overblijft, maakt je dat niet vrolijker. Ja misschien zijn de vervangers ook goed, maar ze zijn niet de namen waarvoor je komt.carpebios schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:07:
[...]
Hahaha, Gakpo en het B elftal is nog steeds 5 maten te groot. Heeft niets met vervalsing te maken, zijn ook zieken.
Als ik een ticket had gekocht voor PSV - Liverpool, dan doe ik dat omdat ik PSV op zijn best wil zien.Quantor schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 12:35:
[...]
5 maten of 10 maten te groot is nog steeds een aanzienlijk verschil. Als ik een ticket had gekocht voor PSV - Liverpool, dan doe ik dat ook omdat ik Salah, Gakpo, Van Dijk wil zien, als daar er maar 1 van overblijft, maakt je dat niet vrolijker. Ja misschien zijn de vervangers ook goed, maar ze zijn niet de namen waarvoor je komt.
Maar als je Liverpool supporter bent, begrijp ik je punt
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
1908 is toch best betrouwbaar?jbdeiman schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 07:22:
[...]
Dat is precies de houding die journalisten (of mensen die zich zo noemen) ook hebben. Of ze vragen het wel en als de club of persoon in kwestie het ontkent, maakt dat niet uit want dan gebruik je dat niet in je artikel.
Je verkondigd continu alle geruchten als de waarheid zonder filter.
Mijn punt is vooral dat ik mij (en waarschijnlijk velen met mij) enorm aan alle geruchten, die vooral bedoeld lijken te zijn om aan bepaalde stoelpoten te zagen, enorm irriteer aan deze manier van doen. Het wordt dan ook als feit gebracht en niet als gerucht en tig artikelen volgen erop waarbij dat herhaald wordt.
Het is al een probleem dat je door al deze onzin heen flauw idee hebt wat nu nog wel en niet klopt. Gaat me overigens niet alleen om gebeuren Priske, maar alles wat zomaar zonder filter als waarheid wordt verkondigd.
Voor zover ik na kan gaan wordt daar niet altijd zelf journalistiek bedreven, maar worden artikelen ook gewoon overgenomen van grotere media die weer een zelfbenoemde clubwatcher citeren.
1908 gaat gelukkig niet altijd met al die geruchten mee. Het is in die zin een stuk beter dan het (ooit prettige) voetbal zone, waar alles zondermeer opgegooid word, maar betrouwbaar i.m.o. ook weer niet.
[ Voor 15% gewijzigd door jbdeiman op 29-01-2025 14:45 ]
Ik vind dit een penalty ja, of het nou Groningen of Fc balophetdak is.Harribo schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 09:47:
[...]
Dat is dus niet zo. De verdediger trekt zijn been terug. De aanvaller loopt alsnog om onduidelijke redenen tegen dat been aan. En daarna de fopduik.
Ik heb echt geen idee hoe jij bij jouw waarnemingen komt, want die zie ik gewoon niet. Been wegtrekken? hij steekt em uit! En volgens jou moet je als aanvallende speler blijkbaar alle mogelijke moeite doen om een been van een verdediger te omzijlen? Zijn dat dan onduidelijke redenen?
Die aanvaller valt net iets te overdreven waardoor de scheids em niet geeft, maar feit blijft dat de aanvaller tegen een uitgestoken been loopt zonder z'n been te laten hangen of ineens richting de verdediger te lopen ofzo. 1000% dat ie hier buiten de 16 meteen voor fluit en de verdediger geel krijgt.
En wat die verdediger achteraf zegt zegt natuurlijk al helemaal niks.
Tuurlijk wel, Slot laat alle grote spelers thuis en geeft zelf aan dat het is om ze rust te geven en plek 1 of 2 niet uitmaakt.carpebios schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:07:
[...]
Dat is zowat de complete basis 11Maar we spelen zoveel wedstrijden, dat dit een keuze voor de lange termijn is. Een momentje, zodat spelers hun frisheid terugkrijgen.'
Virgil van Dijk, Ryan Gravenberch, Mohamed Salah, Alisson Becker, Ibrahima Konaté, Joe Gomez, Trent Alexander-Arnold, Alexis Mac Allister, Dominik Szoboszlai, Curtis Jones, Luís Diaz en Diogo Jota zijn daarom niet mee.
Verwijderd
Benita voor de camera van ESPN :toolkist schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 14:46:
Ik vind dit een penalty ja,
Je moet wat proberen. Ik dacht ik tik hem nog één keer naar rechts, dan moet hij zijn been uitsteken, want hij raakte me wel, maar ik dook te vroeg..
Jij was toch PSV supporter? Ik lees lang niet alles hier maar de posts die ik van je zie zijn altijd ontzettend negatief. Ik hoop echt dat je wat positiever in het leven staat dan je posts hier over je clubje.carpebios schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:07:
[...]
Only fools are enslaved by time and space.
Volgens mij zeg ik toch niets negatief? Ik constateer iets, dat wil niet zeggen dat ik PSV niet supporter. Maar je moet wel realistisch blijven. Als je het tegen NAC Breda en noem maar op lastig hebt, dan zal het A/B-elftal van Liverpool ook niet echt makkelijk gaanLoneRanger schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 15:36:
[...]
Jij was toch PSV supporter? Ik lees lang niet alles hier maar de posts die ik van je zie zijn altijd ontzettend negatief. Ik hoop echt dat je wat positiever in het leven staat dan je posts hier over je clubje.Niet lullig bedoeld ofzo maar het valt me echt op. Zelfs @Harribo is nog positiever over Leonne Stentler.
En negatiever dan @Harribo, dat neem je terug!
[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 29-01-2025 15:38 ]
Moet te doen zijn voor jullie. Ik vind Sparta een leuk team hebbenVlassie1980 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:02:
[...]
Ja, komend weekend is een goed resultaat cruciaal. RKC begint opeens ook weer te draaien.
Edit : dank @LoneRanger
Ik heb inderdaad niks tegen Leonne Stentler, wel tegen het feit dat studio sport gevuld wordt met persoonlijke analyses van iemand.
Maar neem het op.. Dus gewoon wegspoelen
[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 29-01-2025 15:55 ]
Ik vond het vreselijk in het begin, maar (Stockholm syndroom?Harribo schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 15:53:
[...]
Moet te doen zijn voor jullie. Ik vind Sparta een leuk team hebben
Edit : dank @LoneRanger
Ik heb inderdaad niks tegen Leonne Stentler, wel tegen het feit dat studio sport gevuld wordt met persoonlijke analyses van iemand.
Maar neem het op.. Dus gewoon wegspoelennp
10 second ninja DONE
Het schijnt dat het een vrouw móet zijn. Ze zeiden dat in studio voetbal toen ze een keer ziek was.Sagat schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:20:
[...]
Ik vond het vreselijk in het begin, maar (Stockholm syndroom?) inmiddels vind ik het wel ok. Vind het wel ergerlijk dat ze de formule hebben aangepast want heb daar nooit iemand echt over gehoord? Een vind het ook raar dat wanneer ze ziek is of vakantie heeft o.i.d dat dan niemand anders haar waarneemt? Dan kan het ineens prima zonder?
En konden ze toen niet zo snel een vervangster
vinden.
Des te knapper kunnen we het dan vinden als ze toch een goed resultaat behalen.LoneRanger schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 15:36:
[...]
Jij was toch PSV supporter? Ik lees lang niet alles hier maar de posts die ik van je zie zijn altijd ontzettend negatief. Ik hoop echt dat je wat positiever in het leven staat dan je posts hier over je clubje.Niet lullig bedoeld ofzo maar het valt me echt op. Zelfs @Harribo is nog positiever over Leonne Stentler.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Switch achter de muur, zo zonde vind ik dat.Superkiwi schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 10:03:
Ter info:
Ziggo TV (kanaal 13) doet PSV-Liverpool;
Ziggo Sport (kanaal 14) doet Lille-Feyenoord.
Ziggo Sport 4 (kanaal 404, betaald) doet CL Switch.
Ideaal om PSV-Liverpool te kijken en Lille-Feyenoord via PiP in de hoek te kijken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar dat is toch raar, raken is toch gewoon een strafschop volgens de regels? Het is juist mijn ergernis dat intentie niet mee telt, maar nu blijkbaar wel?Harribo schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 09:47:
Dat is dus niet zo. De verdediger trekt zijn been terug. De aanvaller loopt alsnog om onduidelijke redenen tegen dat been aan. En daarna de fopduik.
Een speler die 0,3 seconden te laat is en daardoor de speler raakt in plaats van de bal is 100% fout en mag niet klagen, maar wanneer een been te langzaam ingetrokken wordt dan heeft de aanvaller nergens recht op?
Ik vind het allemaal maar moeilijk uit te leggen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit doet me denken aan de vriendschappelijke Vitesse - Chelsea die ik in 2013 bezocht. Ik wilde graag Hazard zien, maar die was er helaas niet bij. Wel erbij waren o.a. Fabregas, Diego Costa en toevallig genoeg Salah in zijn jonge jaren, die ook de 0-1 scoordeQuantor schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 12:35:
[...]
5 maten of 10 maten te groot is nog steeds een aanzienlijk verschil. Als ik een ticket had gekocht voor PSV - Liverpool, dan doe ik dat ook omdat ik Salah, Gakpo, Van Dijk wil zien, als daar er maar 1 van overblijft, maakt je dat niet vrolijker. Ja misschien zijn de vervangers ook goed, maar ze zijn niet de namen waarvoor je komt.
Bosz kijkt hier mee en geeft vandaag Land de kans.D-e-n schreef op zondag 26 januari 2025 @ 14:23:
[...]
Hun eigen talent Land komt al amper aan spelen toe met die enorme concurrentie op het middenveld.
Rendement? Voor types zoals Lang kom je naar er. Stadion. Al dat gedoe over optimaliseren, data en rendement slaat de boel dood. Geen creativiteit meer. Het is geen honkbal.Harribo schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:01:
[...]
Lekker laten gaan voor een goed bedrag lijkt mij.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken