Taylor heeft 1 bal het stadion uit gejaagdHarribo schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 21:25:
Stugge wedstrijd, stugge tegenstander, stug veld
Het valt niet mee
Volgens mij heeft Ajax nog geen schot gelost
Daar had ik nog niet aan gedacht, die is er nog maar net...
Hij heeft nu wel de hype, maar of hij dat volhoud moet ik nog maar zien. Dat zou inderdaad basis materiaal voor Ajax kunnen zijn. Maar voor de rest is de selectie van Ajax zeker niet minder dan die van AZ, Twente of Utrecht.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Correctie op m'n eerdere post, hij fluit alleen als je een blauw shirt bent en om niks op de grond dondert.
Ze wachten nog op het startschot voor de estafette.Harribo schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 21:25:
Stugge wedstrijd, stugge tegenstander, stug veld
Het valt niet mee
Volgens mij heeft Ajax nog geen schot gelost
Ajax mist momenteel een Feyenoorder.
[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 23-01-2025 21:29 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zou Sierd fan zijn van Berghuis?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zie wat vertrouwen doet bij Gaaei.. Defensief goed ingrijpen, vragen om de bal in balbezit, vrije trappen/corners nemen...
Heb je Berghuis nou al gebeld of niet?Gynnad schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 21:30:
Zou Sierd fan zijn van Berghuis?
Dat veld had toch afgekeurd moeten worden, man man man.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Abnormaal zo snel als ze bij dat RFS naar de grond gaan
Bal rolt amper..carpebios schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 21:31:
Het is echt niet te doen, zo verlies je soms onnodig de bal omdat die bal meteen stilligt.
Hartje winter in een Baltische staat... ik had een half bevroren/ontdooid veld met hopen sneeuw langs de zijlijn verwacht dus dit valt me alles mee.carpebios schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 21:31:
Je zou maar elk weekend op zo’n knollenveld moeten spelen. Wat een treurnis.carpebios schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 21:33:
[...]
Het is echt niet te doen, zo verlies je soms onnodig de bal omdat die bal meteen stilligt.
Het is net een gokwedstrijd, waar de bal nu terecht zal komen. Dit heeft weinig meer met voetbal te maken.
Ajax moet rustig blijven, op dit knolleveld kan alles gebeuren. RFS mag flink schoppen en als ze gaan liggen word er gelijk gefloten. Typische wedstrijd voor zo'n ploeg als RFS.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Wel een typische Sierd de Vos wedstrijd.
Fitz Jim heeft wel echt enorm veel moeite met een bal gewoon aannemen.
Hij maakt het nog enigszins vermakelijk bij tijd en wijlen.sNielz123 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 21:42:
Oi oi oi dit had 0-1 moeten zijn
100% penalty natuurlijk. Nadat Fitz Jim met z'n ogen dicht op goal probeert te rossen.
Zijn gezwets is net zo vermakelijk als een kamerdebatsNielz123 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 21:42:
Fitz Jim ... wat zei ik nou over rust.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dit snap ik nou echt niet he.. liever balbezit houden dan in de laatste paar seconden gewoon die bal voor te geven. Denk toch eens na Baas
Hee hee niet zo tegen Sierd.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 21:46:
[...]
Zijn gezwets is net zo vermakelijk als een kamerdebat
Fitz Jim ... wat zei ik nou over rust.
Dat veld is ronduit belachelijk, daar kan je toch niet op opbouwen
Wat een veld.
Wat een stadion... zitten er wel mensen? Je kan ze in ieder geval niet zien.
Zit die vervelende man met megafoon niet in het uitvak? Komt er in ieder geval wat (versterkt) geluid. Heb je als speler toch nog een idee dat het een Europese wedstrijd isAdvizor schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 21:51:
Wat een veld.
Baas durft ook geen enkele pass naar Godts te geven. Die startte al een paar keer in, maar de bal ging weer terugtoolkist schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 21:48:
Dit snap ik nou echt niet he.. liever balbezit houden dan in de laatste paar seconden gewoon die bal voor te geven. Denk toch eens na Baas
Dit is niet de wedstrijd van Baas
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Het enige wat je hoort zijn Ajax supporters, de rest spaart hun energieAdvizor schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 21:51:
Wat een veld.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Was Wijndal maar fit geweestOuterspace schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 21:54:
[...]
Baas durft ook geen enkele pass naar Godts te geven. Die startte al een paar keer in, maar de bal ging weer terug
Dit is niet de wedstrijd van Baas
Je hoort tenminste de ajax-supporters en geen gefluit.
Al zou ik daar wel fluiten de hele wedstrijd als statement tegen het veld
[ Voor 42% gewijzigd door carpebios op 23-01-2025 22:00 ]
Als je je hond uitlaat op dit veld zou je de dierenbescherming achter je aankrijgen. - Sierd de Vos
😂
😂
God god god, buitenspel, jammer.
Ben niet perse fan van Sierd, maar als een wedstrijd zo gortdroog is kun je hem er prima bij hebben.sNielz123 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:06:
Als je je hond uitlaat op dit veld zou je de dierenbescherming achter je aankrijgen. - Sierd de Vos
😂
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat schot achteruit deed me denken aan fifa 96, nick wolodcka (?) na de code xplay , die schoot ook achteruit
Was wel weer een hele goede corner van GaaeiHanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:14:
Dat schot achteruit deed me denken aan fifa 96, nick wolodcka (?) na de code xplay , die schoot ook achteruit
Dat gefluit van gisteren zit je wel diep hècarpebios schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:00:
Je hoort tenminste de ajax-supporters en geen gefluit.
per aspera ad astra
Daar is nummer 1 die haptLAD93 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:19:
[...]
Dat gefluit van gisteren zit je wel diep hè
Die moest zitten dhr Berghuis.
Wat zingen ze nu, ik zie de lampen alweer schijnen?
Wat zingen ze nu, ik zie de lampen alweer schijnen?
[ Voor 48% gewijzigd door carpebios op 23-01-2025 22:22 ]
Hopelijk snel wat actie op het veld. Ik kan maar lastig de aandacht erbij houden.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat dacht ik ook.toolkist schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:25:
Van achteren is toch rood???
Rechts: twee man vrije doortocht
Links: 1 man in de dekking
Vooral lekker naar links spelen. Het lijkt helemaal nergens op.
Links: 1 man in de dekking
Vooral lekker naar links spelen. Het lijkt helemaal nergens op.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik weet nog niet wat in erger vind: het niveau van Ajax, of het niveau van de commentator.
Schaar van achteren, volop de man, geen intentie om de bal te spelen, gewoon een rode kaart.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ajax mag wel blij zijn als ze hier zonder blessures vertrekken, want dat veld en het geschoffel van RFS help echt niet.
Lekkere bal Fitz Jim..
Spijt dat ik ben gaan kijken
Spijt dat ik ben gaan kijken
[ Voor 42% gewijzigd door Dj-sannieboy op 23-01-2025 22:32 ]
Misschien moet ik vandaag eens omdenken en de TV uitzetten, zodat Ajax dan scoort?
Ajax heeft ook wel verreweg de sterkste tegenstander van alle NL ploegen deze week. Een ploeg die in vorm en uitgerust is. En dan ook nog pech met het veld en de scheidsrechter. Maar ik denk dat Wout er zo wel één inprikt!
[ Voor 3% gewijzigd door ST10©DE op 23-01-2025 22:34 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Die fan-tas-tische Ajax aanval speelt helemaal niets klaar. Net als die FitzJim. Die doet werkelijk niets goed.
XXXVI
Goedzo Fitz Jim, weer net zo lang gewacht tot iedereen van RFS in positie staat... /verkopendiehandelwantAjaxonwaardig
Ajax geeft RFS continu de tijd om onder het genot van een bakje thee zich op te warmen.
Voetbal Cliche #66 : spel breed houden.
Voetbal Cliche #666 : stations kunnnen overslaan.
het oogt allemaal bijna alsof ChatGPT het spelbeeld bepaald
Voetbal Cliche #66 : spel breed houden.
Voetbal Cliche #666 : stations kunnnen overslaan.
het oogt allemaal bijna alsof ChatGPT het spelbeeld bepaald
Heb je het nou over Traore?toolkist schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:34:
Goedzo Fitz Jim, weer net zo lang gewacht tot iedereen van RFS in positie staat... /verkopendiehandelwantAjaxonwaardig
/wantdievindiknogveelslechter.
Jammer dat het voetbal op deze zandbak met dat gras de boel zo vertraagd. De temperatuur zal ook wel meespelen.
Nee joh, wtf.
nggyu nglyd
Dit Ajax.. echt.
Flickr PSN ID= cheironnl
Godker, ik kijk ff niet en hij zit erin.
Sjonge jonge, wat een fout van Fitz-Jim
Ajax vergeet te verdedigen....
Het is weer Fitz Jim die een fout maakt 
@nocalimero deze pot bewijst de staat van deze selectie
[ Voor 42% gewijzigd door ephymerous op 23-01-2025 22:38 ]
XXXVI
Laat deze hele selectie daar voor straf blijven. Schandelijk.
Jaaa Fitz Jim hoera.....
En opa Pasveer zou eens duiken ipv proberen om em naast te kijken
/FitzJimoprotten
/Pasveeropbokken
En opa Pasveer zou eens duiken ipv proberen om em naast te kijken
/FitzJimoprotten
/Pasveeropbokken
Tyfus Fitz-Jim, de tering wat een slappe hap met je kut balverlies constant pfffff.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Tis er maar 1 die de hele wedstrijd al aan het klooien is.Polycom schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:38:
Nederlands Cliche #Not69 : op achterstand komen op een knolleveld na een opzichtig slechte ingooi/pass en het dan niet logisch vinden. 'want bullshit reden over spelverloop'
Er bestaan toch wel betere spelers dan KFJ?
nggyu nglyd
Traoré is echt 10x minder slecht dan Fitz Jim. En het veld en temperatuur (het is niet eens zo enorm koud) mag al helemaal nooit een excuus zijn.Outerspace schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:36:
[...]
Heb je het nou over Traore?
/wantdievindiknogveelslechter.
Jammer dat het voetbal op deze zandbak met dat gras de boel zo vertraagd. De temperatuur zal ook wel meespelen.
Hier mag je toch niet van verliezen? Eens kijken hoe Ajax dit omdraait.
Farioli laat wel ff zien dat er nog een rechtsback gehaald moet worden..
Ja maar hij rent zo lekker als een kip zonder kop over het veld.Quad schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:39:
Er bestaan toch wel betere spelers dan KFJ?
Of van de trainer....ephymerous schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:38:
Het is weer Fitz Jim die een fout maakt
Verwijderd
Farioli rent snel naar AS Roma volgend jaar, maar dat is geen verlies voor jullie.Gynnad schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:40:
nou Traore en Godts deden daar ook aan mee hoortoolkist schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:38:
[...]
Tis er maar 1 die de hele wedstrijd al aan het klooien is.
Een week lang pakketjes bezorgen met het salaris van diezelfde bezorgers.Polycom schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:38:
Sierd: "Pasveer op zijn knieen, het schot was van te dichtbij"
die bal was van buiten de 16, ga even snel in een bejaarden tehuis zitten en neem misschien Pasveer mee
[ Voor 7% gewijzigd door Pompi op 23-01-2025 22:44 ]
Het is niet een excuus, het is een constateringtoolkist schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:40:
[...]
Traoré is echt 10x minder slecht dan Fitz Jim. En het veld en temperatuur (het is niet eens zo enorm koud) mag al helemaal nooit een excuus zijn.
Maar i beg to differ wbt Traore. Die man heeft maar een paar ballen goed gegeven, Fitz Jim zeker meer (maar ook een aantal dikke blunders).
Dan had ie afgelopen maandag even moeten kijken hoe goed Alders speelde, die had deze wedstrijd prima in kunnen vallen (en is ook gewoon mee). En dan had ie meteen Steur mee kunnen nemen ipv Fitz JimGynnad schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:40:
Fitz Jim geen een. Ook nog degene die de grootste kans om zeep hielp door blind te schietenOuterspace schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:42:
[...]
Het is niet een excuus, het is een constatering
Maar ik beg to differ wbt Traore. Die man heeft maar een paar ballen goed gegeven, Fitz Jim zeker meer (maar ook een aantal dikke blunders).
Het professionele tijdrekken is al begonnen van deze geslepen ploeg.
Ik vind dat je niets kan zeggen over deze wedstrijd. Die bal kan alle kanten opgaan. Kan je nog wel een goede pass geven, maar die bal kan opeens stoppen met rollen, of besluiten een andere kant op te springen.
Ik heb zelden zoveel spelers zien vallen
Maar enfin Ajax heeft het ook aan zichzelf te wijten.
Volledig aan zichzelf, niet aan de tegenstander/scheids/veld/whatever.Harribo schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:44:
Ik heb zelden zoveel spelers zien vallen
Gewoon een waardeloze instelling
Die Branco van de Boomen moet je als Ajax toch ook gewoon royeren, net als Rasmussen overigens. Dat kan toch echt niet.
XXXVI
110% een NL Ploeg in europa tegen een 'ondermaats' team. Cliches ten top. Knollenveld mag geen smoes zijn. dat tijdrekken beloond word weten we al lang. die spelers en coach krijgen genoeg centen om daar mee om te leren gaan#prutsers.
Die Jim is niet zo fit, man man man. Die moet zitten he.
Gaat, hoe krijg je het voor elkaar?!
Flickr PSN ID= cheironnl
Dan nog mag je hier gewoon niet verliezencarpebios schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:44:
Ik vind dat je niets kan zeggen over deze wedstrijd. Die bal kan alle kanten opgaan. Kan je nog wel een goede pass geven, maar die bal kan opeens stoppen met rollen, of besluiten een andere kant op te springen.
Die gast had beter een blauw shirt kunnen aantrekken vandaag. Nooit meer opstellen aub.carpebios schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:46:
Die Jim is niet zo fit, man man man. Die moet zitten he.
XXXVI
De omstandigheden zijn toch gelijk voor beide partijen? Als je de betere technische speler bent, zou je je daar beter aan moeten kunnen aanpassen?carpebios schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 22:44:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken