[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 160 ... 302 Laatste
Acties:
  • 479.518 views

Onderwerpen

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:02
D-e-n schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:19:
[...]

Dat systeem werkt prima tegen clubs die willen voetballen maar het heeft in de eerste maand rampzalig gewerkt tegen de gemiddelde eredivisie ploeg die de bal lekker aan Feyenoord geeft. En dat gaat nu niet anders zijn.
Geen idee of er nog als een plan B verder opgetraind maar wie weet gaat het nu beter. Denk dat het de keuze wordt om dit te doen of jonge middenvelders die mogelijk nog niet er klaar voor zijn doorschuiven en dan hopen dat ze er niet een tegenslag door krijgen.
Er is geen gat waar de backs in kunnen duiken want dat zet de tegenstander dicht met dubbele dekking. En als hij er al staat dan kan de gemiddelde back niks beginnen want een actie heeft hij niet. Zelfs een goede back als Dumfries stond bij Oranje vast in dit soort situaties en dan riepen we massaal om Frimpong. En die en zijn evenknie op links spelen niet bij Feyenoord

Vergeet niet dat juist onze vleugelspelers een actie hebben. 532 dwingt zowel de vleugels als de backs in een rol die ten koste gaat van de kwaliteiten. Laat bijvoorbeeld Read zich toch lekker ontwikkelen in de rol die hij vanuit de jeugd gewend is. Laat Moussa acties maken.
Op zich zijn Paxiao en Mousa goed genoeg aan de bal om beetje als binnen vleugelspeler te spelen, die dus naar binnen snijd/staat en dan wingbacks die er overheen gaan en de optie bieden om voorzet te geven vanaf de achterlijn.

Ik zeg ook niet dat ze voor rest van seizoen op 523 zouden moeten overstappen, maar alleen in deze beperkte periode dat er nauwelijks middenvelders beschikbaar zijn.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:50
Rubman schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:32:
[...]

Hwang doet dat in principe, maar er is geen goede backup. Zerrouki speel je beter met zonder dan met imho en Timber is een totaal andere speler
Hwang is meer een box to box dan een creatieve aanvallende middenvelder. Hwang kan ook niet op tien volgens mij

• D-e-n
Pompi schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:34:
[...]

Op zich zijn Paxiao en Mousa goed genoeg aan de bal om beetje als binnen vleugelspeler te spelen, die dus naar binnen snijd/staat en dan wingbacks die er overheen gaan en de optie bieden om voorzet te geven vanaf de achterlijn.
Die ruimte is er dus niet tegen pakweg RKC of Fortuna. Dat hebben we gezien in de eerste wedstrijden. Dan stonden Smal en Nieuwkoop hulpeloos vast voorin. En de vleugels liepen de trechter in.
Ik zeg ook niet dat ze voor rest van seizoen op 523 zouden moeten overstappen, maar alleen in deze beperkte periode dat er nauwelijks middenvelders beschikbaar zijn.
Alleen bij de komende drie toppers kan ik me er wat bij voorstellen. Maar dan parkeer je gewoon drie keer de bus. Kan voor een keer om resultaat te halen.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
D-e-n schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:38:
Alleen bij de komende drie toppers kan ik me er wat bij voorstellen. Maar dan parkeer je gewoon drie keer de bus. Kan voor een keer om resultaat te halen.
Alleen sta je ver achter PSV en Ajax en moet je dus winnen. Wat nou als bv Ajax dan ook gewoon zegt 'succes Feyenoord, wij hebben geen zin om aan te vallen, die 9 punten voor vinden we wel prima'.. Daar sta je dan met je bus.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Nou lees ik net in het AD dat de naam van Pascal Bosschaart wordt genoemd voor de korte termijn, en inderdaad Pusic als droomkandidaat wordt gezien voor in de zomer.

Pascal Bosschaart zou ik opgekomen zijn.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:43
toolkist schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:52:
[...]

Alleen sta je ver achter PSV en Ajax en moet je dus winnen. Wat nou als bv Ajax dan ook gewoon zegt 'succes Feyenoord, wij hebben geen zin om aan te vallen, die 9 punten voor vinden we wel prima'.. Daar sta je dan met je bus.
Dit. De druk ligt in die wedstrijden bij Feyenoord. Het zou echt dom zijn van Ajax en PSV in deze situatie om vol op de aanval te spelen tegen Feyenoord en dan scherp te moeten zijn op het eruit halen van de counter. Dan speel je Feyenoord in de kaart.

Lekker rustig afwachten, Feyenoord laten komen, pas vanaf de middellijn vol druk zetten op de bal. Zelf toeslaan in de tegenaanval.

Als Feyenoord fan hoop ik dat Hwang en Timber weer mee kunnen doen tegen Ajax. Maar een goede prognose wanneer ze weer fit zijn heb ik nog niet gehoord.

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 07-11-2025
Een trainerswissel nu schiet je helemaal geen fluit mee op. Alsof Feyenoord dan opeens nog wel 2e wordt.
Deze trainer doet het prima met het materiaal en alle geblesseerden die hij heeft. Fey heeft in de competitie gewoon minder geluk gehad en ze kunnen het spel niet maken tegen de ploegen die (terecht) inzakken.

Gewoon 3e worden, misschien nog een extra rondje in de CL en de scouting aan het werk zetten voor het voorjaar.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:46
Advizor schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:08:
Een trainerswissel nu schiet je helemaal geen fluit mee op. Alsof Feyenoord dan opeens nog wel 2e wordt.
Deze trainer doet het prima met het materiaal en alle geblesseerden die hij heeft. Fey heeft in de competitie gewoon minder geluk gehad en ze kunnen het spel niet maken tegen de ploegen die (terecht) inzakken.

Gewoon 3e worden, misschien nog een extra rondje in de CL en de scouting aan het werk zetten voor het voorjaar.
Als ik de verhalen mag geloven botert het ook niet tussen de stafleden onderling. Tussen de spelers en de assistenten van Priske. Kortom geen werkbare situatie, wat de abnormale hoeveelheid blessures ook verklaart.
Als de fysieke afdeling niet communiceert met de personen die de trainingen organiseert, dan werkt dat niet.

• Advizor
Russel88 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:28:
[...]

Als ik de verhalen mag geloven botert het ook niet tussen de stafleden onderling. Tussen de spelers en de assistenten van Priske. Kortom geen werkbare situatie, wat de abnormale hoeveelheid blessures ook verklaart.
Als de fysieke afdeling niet communiceert met de personen die de trainingen organiseert, dan werkt dat niet.
Verhalen en onderbuikgevoelens doe ik niets mee. Pusic is lood om oud ijzer. Bosschaart slaat al helemaal nergens op.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 00:40
Advizor schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:31:
[...]

Verhalen en onderbuikgevoelens doe ik niets mee. Pusic is lood om oud ijzer. Bosschaart slaat al helemaal nergens op.
Bosschaert zou ik anders wel een leuk experiment vinden.

• Russel88
Advizor schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:31:
[...]

Ik snap het niet helemaal. Je doet niets met verhalen, maar je reageert wel op de verhalen betreft Boschaart en Pusic….

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03:15

Herman

FP ProMod
Russel88 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:28:
[...]

Het zijn toch allemaal betaald professionals. Ik mag mijn baas ook niet altijd. Toch is de situatie werkbaar. Hij betaalt mijn salaris en ik doe hiervoor in ruil mijn stinkende best. Alsof het altijd gezellig moet zijn. Zo geef je de stafleden / spelersgroep / whatever wel heel veel macht. Ik zou als directie gewoon 100% achter de trainer blijven staan. Zijn kop ligt op het hakblok en hij is de enige die aangesproken wordt voor de resultaten.

Hetzelfde geldt voor de situatie rondom John de Wolf. Zo'n club-mascotte is leuk, maar het lijkt me heel logisch dat de trainer zijn eigen staf om hem heen bouwt.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:56:
[...]

Bosschaert zou ik anders wel een leuk experiment vinden.
Als je het dan over leuke experimenten hebt, zet dan Kramer en Uli van Gobbel erbij als assistenten. Hebben wij ook nog wat te lachen

• D-e-n
Herman schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 14:25:
[...]

Hetzelfde geldt voor de situatie rondom John de Wolf. Zo'n club-mascotte is leuk, maar het lijkt me heel logisch dat de trainer zijn eigen staf om hem heen bouwt.
Ik vind de situatie waarbij een passant vier eigen assistenten heeft anders ook niet goed dus ik vind het logisch dat er altijd minimaal één assistent is die blijft zitten. Zeker in dit geval: het ging onder Slot en zijn assistenten namelijk uitstekend, in tegenstelling tot nu

• D-e-n
Advizor schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:08:
.
Deze trainer doet het prima met het materiaal en alle geblesseerden die hij heeft.
Dat vind ik dus niet. Bij elke blessure valt het elftal als een kaartenhuis uit elkaar. Terwijl een trainer zijn waarde juist kan bewijzen als er blessures zijn: dan komt het aan op waar de ondergrens van de ploeg ligt. Die blessures zijn ook absoluut geen toeval meer. Het tactisch vermogen om aanpassingen te doen tijdens wedstrijden is daarbij praktisch afwezig. Wissels pakken zelden goed uit.

Dat hele gelul over intensiteit kan ik al helemaal niet meer horen. We zijn een voetbalclub en juist tegen driekwart van de tegenstanders in de eredivisie moet je het voetballend oplossen. Want pakweg RKC of Fortuna parkeert gewoon de bus. Dat ze daar niet mee kunnen omgaan is bezopen.

• Advizor
Russel88 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:57:
[...]

Ik snap het niet helemaal. Je doet niets met verhalen, maar je reageert wel op de verhalen betreft Boschaart en Pusic….
Je snapt het inderdaad niet helemaal. Ook met die verhalen doe ik niets, en zou het tevens heel onverstandig vinden.

• Advizor
D-e-n schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 16:01:
[...]

Dat vind ik dus niet. Bij elke blessure valt het elftal als een kaartenhuis uit elkaar. Terwijl een trainer zijn waarde juist kan bewijzen als er blessures zijn: dan komt het aan op waar de ondergrens van de ploeg ligt. Die blessures zijn ook absoluut geen toeval meer. Het tactisch vermogen om aanpassingen te doen tijdens wedstrijden is daarbij praktisch afwezig. Wissels pakken zelden goed uit.

Dat hele gelul over intensiteit kan ik al helemaal niet meer horen. We zijn een voetbalclub en juist tegen driekwart van de tegenstanders in de eredivisie moet je het voetballend oplossen. Want pakweg RKC of Fortuna parkeert gewoon de bus. Dat ze daar niet mee kunnen omgaan is bezopen.
Inmiddels kunnen we toch ook concluderen dat Slot buiten categorie was. Die heeft er jaren lang 20-30% extra uitgeperst.
Nu hebben we een trainer en die heeft dat niet in de competitie. Dus moet ie maar ontslagen worden?
Ik vind dat onzin.

Het ontbreekt Feyenoord aan creativiteit om ploegen die de bus parkeren kapot te spelen. Dat ligt m.i. niet aan de trainer. We hebben geluk dat Hadj-Moussa is 'doorgebroken', anders was het aan die kant ook nog steeds armoe.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Een ontslag van Priske op dit moment zou nergens op slaan. Nee, in de ED loopt het niet al te lekker, maar vierde staan is geen ramp. Zou FC Utrecht niet extreem overpresteren zou Feyenoord "gewoon" derde staan. Iedereen wist dat zowat elke trainer na Slot het lastig ging krijgen. Laat Priske op zijn minst tot een CL-uitschakeling zitten, juist daar overpresteert het team.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• D-e-n
Advizor schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 16:08:
[...]

Die heeft er jaren lang 20-30% extra uitgeperst.
Dat bekt vooral lekker bij degenen die Feyenoord liefst terug zien in de situatie van vier jaar terug maar er is natuurlijk wel degelijk ook kwalitatief vooruitgang geboekt in de laatste jaren. Advocaat zou jaloers zijn op de spelers die er nu zijn. Die had alleen Berghuis en dan een hele tijd niks.

Dat Slot top was betekent niet dat we nu weer terug moeten naar de prutsers die we voorheen nog wel eens zagen. Trainers die vooral op uitstraling werden gekozen. Anno 2025 moet trainers kunnen bouwen en tactisch dwingend zijn. Ook trainers die niet Slot zijn.

• Russel88
D-e-n schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 16:40:
[...]

Dat Slot top was betekent niet dat we nu weer terug moeten naar de prutsers die we voorheen nog wel eens zagen. Trainers die vooral op uitstraling werden gekozen. Anno 2025 moet trainers kunnen bouwen en tactisch dwingend zijn. Ook trainers die niet Slot zijn.
Dit dus.
Het feit dat Priske uitstekend presteert in de CL en matig in de competitie is dat je in de CL reactief kan spelen. In de competitie moet je het spel maken. Niet voor niets verliezen we heel veel punten tegen de kleinere clubs.

Ik lees net dat hij nu toch mag blijven. Op bestuurlijk niveau zijn we net zo amateuristisch als voorgaande jaren.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:55
Russel88 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 17:36:
Ik lees net dat hij nu toch mag blijven. Op bestuurlijk niveau zijn we net zo amateuristisch als voorgaande jaren.
Of de media hebben gewoon zitten stoken. Ik neem bijv. Driessen al lang niet meer serieus als het om Feyenoord gaat.

Dat het even geknetterd heeft intern geloof ik wel, en dat is ook logisch en prima na zulke resultaten. Maar dan steek je de koppen bij elkaar en zet je je schouders eronder en ga je verder.

Ik geloof niet dat Priske veel ver verwijten valt, tenzij er iemand kan aantonen dat de blessures door hem komen en dan nog heb je gewoon met een flinke hoeveelheid pech te maken gehad. Gisteren zat het een keer niet tegen en zie je wat een wereld van verschil dat kan maken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• DutchOwnage
  • Nu online
Van wat ik lees zou Priske niet goed (meer) door 1 deur kunnen met De Wolf. Priske zou hebben gevraagd om wijzigingen in de staf (lees De Wolf er uit). Hij er uit of ik er uit.

Er is natuurlijk niemand binnen Feyenoord die De Wolf er uit gaat zetten. Bovendien ligt hij WEL uitstekend in de groep.

Verwijderd

DutchOwnage schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 18:10:
Van wat ik lees zou Priske niet goed (meer) door 1 deur kunnen met De Wolf. Priske zou hebben gevraagd om wijzigingen in de staf (lees De Wolf er uit). Hij er uit of ik er uit.

Er is natuurlijk niemand binnen Feyenoord die De Wolf er uit gaat zetten. Bovendien ligt hij WEL uitstekend in de groep.
Priske heeft gewoon ondermaats gepresteerd in de competitie, natuurlijk ook pech met de blessures maar zijn tactische inbreng was vaak slecht en bracht niks. Als hij en zijn meegenomen staf ook niet lekker ligt in de groep dan moet je wel afscheid gaan nemen, maar dan zeker alleen als er een goed alternatief is.
Met dit materiaal moet je gewoon minimaal tweede staan, en dat kan nog wel maar dat gaat een enorme klus worden, ik hoop voor hem en als Feyenoord fan dat hij dit gaat redden.

Dat men gisteren heeft gewonnen is super, maar doe je die wedstrijd over dan grote kans dat je verliest.

Slot heeft het nou ook niet geweldig gedaan de laatste helft vorig jaar, maar over alle jaren natuurlijk wel fantastisch. Het blijft een gok met de trainer die je neemt. Te Kloese moet uitkijken en zou verstandig aan doen een technisch directeur aan te nemen. Ik vind dat hij het uitstekend doet, en het blijft een mens dus fouten zijn er zeker. Maar alles alleen beslissen is niet verstandig en je ziet al domme supporters toeteren dat hij er ook uit moet, en dan wat? Feyenoord is financieel nog lang niet zo ver dat het topspelers kan halen.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-01 18:18
Twente begint heel matig zeg. Gelukkig geen schade.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:17
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 18:22:
[...]

Priske heeft gewoon ondermaats gepresteerd in de competitie, natuurlijk ook pech met de blessures maar zijn tactische inbreng was vaak slecht en bracht niks. Als hij en zijn meegenomen staf ook niet lekker ligt in de groep dan moet je wel afscheid gaan nemen, maar dan zeker alleen als er een goed alternatief is.
Met dit materiaal moet je gewoon minimaal tweede staan, en dat kan nog wel maar dat gaat een enorme klus worden, ik hoop voor hem en als Feyenoord fan dat hij dit gaat redden.

Dat men gisteren heeft gewonnen is super, maar doe je die wedstrijd over dan grote kans dat je verliest.

Slot heeft het nou ook niet geweldig gedaan de laatste helft vorig jaar, maar over alle jaren natuurlijk wel fantastisch. Het blijft een gok met de trainer die je neemt. Te Kloese moet uitkijken en zou verstandig aan doen een technisch directeur aan te nemen. Ik vind dat hij het uitstekend doet, en het blijft een mens dus fouten zijn er zeker. Maar alles alleen beslissen is niet verstandig en je ziet al domme supporters toeteren dat hij er ook uit moet, en dan wat? Feyenoord is financieel nog lang niet zo ver dat het topspelers kan halen.
Zonder TD gaat het overduidelijk minder bij Feyenoord. Te Kloese kan best wat brandjes blussen en even waarnemen, maar de dubbelfunctie gaat gewoon niet.

Je kan met het budget wat er is veel slimmer inkopen. Die Zerrouki bijvoorbeeld is toch helemaal niks....

Verder Priske. Hij onderpresteert met Feyenoord. Farioli overpresteerd met Ajax. Dan krijg je dit soort standen in de competitie. Hard, but thats life. Natuurlijk helpt het bizarre aantal blessures niet, maar Priske lijkt de capaciteit ook wel te ontberen om tegen de kleintjes met een gedegen plan te komen.

Een evt opvolger moet dat wel kunnen. Dat we niet zomaar een 2e Slot kunnen krijgen is logisch, maar een stapje hoger dan Priske moet echt wel haalbaar zijn. Hopelijk ziet Feyenoord dat in voordat ze weer met iets uit het old boys network komen en wanbeslissingen nemen zoals een Kuyt of Pusic.

Verwijderd

LZ86 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 18:56:
[...]

Zonder TD gaat het overduidelijk minder bij Feyenoord. Te Kloese kan best wat brandjes blussen en even waarnemen, maar de dubbelfunctie gaat gewoon niet.

Je kan met het budget wat er is veel slimmer inkopen. Die Zerrouki bijvoorbeeld is toch helemaal niks....
Maar die TD moet komen, Te Kloese moet dat risico niet nemen.

Verder Priske. Hij onderpresteert met Feyenoord. Farioli overpresteerd met Ajax. Dan krijg je dit soort standen in de competitie. Hard, but thats life. Natuurlijk helpt het bizarre aantal blessures niet, maar Priske lijkt de capaciteit ook wel te ontberen om tegen de kleintjes met een gedegen plan te komen.

Een evt opvolger moet dat wel kunnen. Dat we niet zomaar een 2e Slot kunnen krijgen is logisch, maar een stapje hoger dan Priske moet echt wel haalbaar zijn. Hopelijk ziet Feyenoord dat in voordat ze weer met iets uit het old boys network komen en wanbeslissingen nemen zoals een Kuyt of Pusic.
Maar was Zerrouki nu niet een Slot aankoop?

Aankopen zoals PSV qua geld en salaris kan Feyenoord nog niet, en helemaal niet als ze geen CL spelen volgend jaar.

Met die Moussa en Hwang hebben ze toch wat slimme aankopen gedaan, gewoon pech met de blessures en wanneer Priske eens tactisch ingreep was het drama helaas. Maar Te Kloese kon dat weten dat Priske graag anders speelt, en blijkbaar zijn manier van werken lukt het niet om zijn visie over te brengen naar de spelers.

Fijn dat Gimenez weer scoort, goed voor de inkomsten. Maar hij en Hancko en Timber gaan zeker vertrekken, dat gaat nog wel een ding worden om daar vervangers voor te vinden. Dat gaat jong talent zijn, het salaris plafond maakt het niet mogelijk om echt dure spelers te halen.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:55
DutchOwnage schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 18:10:

Dit vermoeden heb ik de hele tijd al: dat er meer speelt dan de sportieve prestaties.
Bron?

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:19
Ik denk dat Priske eruit moet omdat hij niet goed kan samenwerken met de Wolf. Enige situatie ook lijkt mij op basis waarvan Feyenoord dan kan besluiten om Priske eruit te gooien binnenkort. De Wolf heeft natuurlijk een grotere status als Priske binnen de Kuip.
Tja.

• Advizor
D-e-n schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 16:40:
[...]

Van Slot wisten we 3 jaar geleden ook nog niet dat het een toptrainer was. En wat denk je verder dat Feyenoord kan betalen?
Het is een illusie om te denken dat Fey wel even een toptrainer binnenhaalt. Die komen gewoon niet naar de eredivisie, alleen als opstap.

• Advizor
LZ86 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 18:56:
[...]

Je kan met het budget wat er is veel slimmer inkopen.
Verder Priske. Hij onderpresteert met Feyenoord. Farioli overpresteerd met Ajax. Dan krijg je dit soort standen in de competitie.
Op hoeveel posities heeft Priske een betere speler staan dan volgens jou?
Ik kan er maar 4 bedenken namelijk.

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:01
Twente voor door een makkelijke penalty. En meteen wordt het gelijk via een aangeraakt afstandschot...
Hopelijk brengt dit een beetje vuur in de wedstrijd.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• D-e-n
Advizor schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:16:
[...]

Van Slot wisten we 3 jaar geleden ook nog niet dat het een toptrainer was. En wat denk je verder dat Feyenoord kan betalen?
Het is een illusie om te denken dat Fey wel even een toptrainer binnenhaalt. Die komen gewoon niet naar de eredivisie, alleen als opstap.
Het blijft altijd een gok natuurlijk. Maar als de trainer tegenvalt grijp je toch in?

Het halen van Slot was overigens wel degelijk een bewuste breuk met het verleden. In plaats van de trainer met een Feyenoord verleden en een leuke uitstraling (Kuijt) werd er gekozen voor een moderne trainer met tactische kwaliteiten. Dat is zoooo belangrijk tegenwoordig.

Arnesen heeft echt voor een cultuuromslag gezorgd en dat versloft nu een beetje vrees ik.

• Advizor
D-e-n schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:23:
[...]

Het blijft altijd een gok natuurlijk. Maar als de trainer tegenvalt grijp je toch in?
Jij vindt dat de trainer tegenvalt. Dat is niet algehele tendens.
Ik vind het ook geen topper, maar hem nu ontslaan schiet je niets mee op.

Verwijderd

Advizor schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:22:
[...]

Zo'n beetje op elke positie, dat ze tweede staan wil niet zeggen dat de spelers beter zijn dan vorig jaar. Het spel van Fariola is nou niet om aan te kijken en hij heeft mazzel en mazzel dat een Feyenoord een wanprestatie neerzet in de competitie wees realistisch en geniet van het moment.

• D-e-n
Advizor schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:26:
[...]

Jij vindt dat de trainer tegenvalt. Dat is niet algehele tendens.
Ik vind het ook geen topper, maar hem nu ontslaan schiet je niets mee op.
Wat bedoel je met "algehele tendens" ? Volgens mij hoor je de kritiek die ik heb wel vaker. Tactisch had ik wat dat betreft al direct mijn vraagtekens.

• D-e-n
[...]

Draai het eens om. Welke spelers van Ajax zouden als iedereen fit is direct in de basis staan bij Feyenoord? Dat zijn er niet zoveel.

• LZ86
[...]

Met alles fit? Dan zou ik van Ajax wellicht alleen Godts, Fitz-Jim en heel misschien Henderson of Taylor willen.

Verder zijn er geen echt overduidelijk betere spelers bij Ajax. Verder veel gelijkwaardig en op andere posities heeft Feyenoord gewoon betere spelers.

Maar zelfs een Kale en Kokkie (kan ook als Feyenoorder echt lachen om die podcast, wat een lekker geen blad voor de mond heren) geven toe dat Ajax echt niet mag klagen met een aantal (mazzel) overwinningen. En dan tegelijk onderpresteren door de concurrenten. Dan kan er iets moois gebeuren.

[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 23-01-2025 19:40 ]

• LZ86
D-e-n schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:23:
[...]

Het halen van Slot was overigens wel degelijk een bewuste breuk met het verleden. In plaats van de trainer met een Feyenoord verleden en een leuke uitstraling (Kuijt) werd er gekozen voor een moderne trainer met tactische kwaliteiten. Dat is zoooo belangrijk tegenwoordig.

Arnesen heeft echt voor een cultuuromslag gezorgd en dat versloft nu een beetje vrees ik.
Ik zou Arnesen echt heel graag terugzien.

In het begin dacht ik echt, wat mot die man bij Feyenoord. Maar onder hem is er echt een enorme stap gemaakt. Het zou zo zonde zijn als dit weer verdwijnt omdat een Te Kloese maar geen TD aanstelt en zelf blijft aanklooien.

Gelukkig niet zo erg als die Kroes, maar heel veel beter is het niet.

• DutchOwnage
  • Nu online
Harribo schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:06:
[...]

Dit vermoeden heb ik de hele tijd al: dat er meer speelt dan de sportieve prestaties.
Bron?
Wederom het AD (papieren versie van vandaag).

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Kijken er ook nog mensen naar AZ of twente? Zo te lezen niet echt :+

(zelf az aan maar eerlijk is eerlijk, jullie missen er ook niet heel veel aan :S )

10 second ninja DONE

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/izSAtIAe8BFhNSqDiqKkPV-WdJY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LzGqkVM2j588lJrIXQFPkBHJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jB5fNKiZqYxr2LHeCn-6CmcktSM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/yMDtxAtU9CxH0OKDazjbT5og.jpg?f=user_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• nocalimero
Sagat schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:52:
Kijken er ook nog mensen naar AZ of twente? Zo te lezen niet echt :+

(zelf az aan maar eerlijk is eerlijk, jullie missen er ook niet heel veel aan :S )
Ik kijk de wedstrijd van FC Twente, maar dat is nog niet genieten. Een fysieke wedstrijd met zwak spelende elftallen en een matige scheidsrechter. Hij gaf een makkelijke penalty aan Twente maar verzuimt gele kaarten te geven aan de Zweden die meermaals in de rug beuken.

• nocalimero
FC Twente krijgt nog een makkelijke penalty!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:04

Player1S

Probably out in the dark

Scheids heeft totaal geen gezag zeg. Wat is ie matig. Blij dat het deze keer wel een keer in voordeel van Twente uit valt

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• toolkist
  • Niet online
Wat zit die commentator bij Twente nou te zeveren over makkelijk gegeven, hij gaat gewoon vol op zn voet staan...

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:34

Quad

Doof

Lekker! Uitstekende strafschop.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

toolkist schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:05:
Wat zit die commentator bij Twente nou te zeveren over makkelijk gegeven, hij gaat gewoon vol op zn voet staan...
Moah, als ie hem niet had gegeven had ik er wel vrede mee.
Ja hij ging op de voet staan maar leek weinig opzet bij te zitten. Als je zo dicht op elkaar loopt, gebeurt zoiets wel eens.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Joostje123
  • Laatst online: 16:30
Hoe werkt het met uitgeschakelde teams in CL en EL stromen die nog door naar EL en Conference league? Wat is daar eigenlijk de afkorting van?

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:30:
[...]

Zo'n beetje op elke positie, dat ze tweede staan wil niet zeggen dat de spelers beter zijn dan vorig jaar. Het spel van Fariola is nou niet om aan te kijken en hij heeft mazzel en mazzel dat een Feyenoord een wanprestatie neerzet in de competitie wees realistisch en geniet van het moment.
Mazzel my ass. kap nou eens met het downplayen van prestaties van de concurrent, wordt ook niet gewaardeerd als ik dat bij Feyenoord zou doen.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Joostje123 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:08:
Hoe werkt het met uitgeschakelde teams in CL en EL stromen die nog door naar EL en Conference league? Wat is daar eigenlijk de afkorting van?
Nee, is niet meer. Vond ik in FM altijd erg kut :)

en daar is de 3-1

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:34

Quad

Doof

Bam.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Joostje123 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:08:
nope geen doorstroom, je bent dan klaar in Europa. en.ik.hou zelf CoL aan.

• toolkist
  • Niet online
Player1S schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:07:
[...]

Moah, als ie hem niet had gegeven had ik er wel vrede mee.
Ja hij ging op de voet staan maar leek weinig opzet bij te zitten. Als je zo dicht op elkaar loopt, gebeurt zoiets wel eens.
opzet of niet maakt geen reet uit, hoogstens in ie er een kaart bij krijgt of niet

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-01 18:18
Twente speelt opeens heel zakelijk. Een paar kansen en 3 doelpunten.

• nocalimero
Ik ben er nog niet gerust op. FC Twente krijgt te vaak doelpunten tegen als ze voorstaan.

• DutchOwnage
  • Nu online
AD meldt dat Priske aanblijft als trainer van Feyenoord.

• Advizor
DutchOwnage schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:16:
Nou fijn. Kan al die speculatie ook weer achterwege blijven.
Hup Priske!

• Joostje123
DutchOwnage schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:16:
John de wolf eruit?

Maakt Az nog kansje op overwinning Porto staat ook achter.

[ Voor 13% gewijzigd door Joostje123 op 23-01-2025 20:22 ]

Verwijderd

toolkist schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:09:
[...]

Mazzel my ass. kap nou eens met het downplayen van prestaties van de concurrent, wordt ook niet gewaardeerd als ik dat bij Feyenoord zou doen.
Het is niet downplayen, Faroila doet goed werk, maar de spelers zijn hetzelfde en gewoon realistisch blijven. Ajax presteert boven zijn kunnen en Feyenoord er ver onder dus wie downplay ik nu? Feyenoord :)

• DutchOwnage
  • Nu online
Ik kan het artikel helaas niet delen hier, maar daar wordt vooralsnog met geen woord over gerept. Er zal wel een toelichting volgen denk ik.

Artikel staat gewoon in de AD app.

• toolkist
  • Niet online
Zo maak je het wel spannend ja, wat heeft die verdediger in zn hoofd?

• Joostje123
Wat een gepruts bij Twente zeg... Unnerstall moet gewoon die bal wegtrappen

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Lekker AZ!

Zou een hele mooie Europese week kunnen worden zo voor Nederland!

Zero.

• nocalimero
Joostje123 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:24:
Wat een gepruts bij Twente zeg... Unnerstall moet gewoon die bal wegtrappen
En Bruns zit te prutsen. Die bal moet gewoon weg!

• Joostje123
nocalimero schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:25:
[...]

En Bruns zit te prutsen. Die bal moet gewoon weg!
Onzin keeper komt, moet keeper ook komen.

Verdediger mocht wel iets meer meelopen.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:22:
[...]

Het is niet downplayen, Faroila doet goed werk, maar de spelers zijn hetzelfde en gewoon realistisch blijven. Ajax presteert boven zijn kunnen en Feyenoord er ver onder dus wie downplay ik nu? Feyenoord :)
Dat is dus precies dat, downplayen. Einde seizoen sta je gewoon waar je hoort te staan.

tis Farioli niet Fariola 😉

• D-e-n
Advizor schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:18:
[...]

Nou fijn. Kan al die speculatie ook weer achterwege blijven.
Totdat we van Ajax verliezen. Dan begint het weer opnieuw. Die onrust komt ergens vandaan natuurlijk.

• toolkist
  • Niet online
Joostje123 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:26:
[...]

Onzin keeper komt, moet keeper ook komen.

Verdediger mocht wel iets meer meelopen.
keeper kwam juist niet en (normaliter) maar goed ook, was veel te ver weg voor hem. zeker met een verdediger erbij die de bal gewoon weg kon rossen.

• D-e-n
[...]

Het is niet downplayen, Faroila doet goed werk, maar de spelers zijn hetzelfde en gewoon realistisch blijven.
Ik denk dat @toolkist viel over het woord "mazzel". Ik denk dat het Ajax een aantal keren heeft meegezeten maar het werk van Farioli is vooral zijn verdienste, een kwaliteit van hem.

Laat maar weer zien hoe belangrijk een match met een trainer is anno 2025. De tijden van "doe je best" en "de beste elf opstellen" liggen ver achter ons .

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

[...]

Denk Ajax niet heel erg overpresteert, vorig seizoen hebben ze onder gepresteerd, vooral de eerste seizoen helft, daarna wisslvallig.

Dat is gewoon weg, het is nu gewoon een stabiel team.....iets met ' geluk is logisch' zoals JC altijd zei. Met dit voetbal valt het kwartje gewoon vaker de goede kant op.

En geef hem is ongelijk.
Priske ging gisteren van de verdediging uit en haalt ook een resultaat wat niemand voor mogelijk had gehouden.

En kijk naar Frankrijk, zelfs met zulke fijne spelers toch zorgen dat je niet verliest, goed afgelopen ek ging het mis, maar ze hebben het toch niet onaardig gedaan de laatste wat 15 jaar? Hoe lang is die kleine al coach daar?

10 second ninja DONE

• Joostje123
Nu Ajax nog voor de coefficient polanaise!

• Harribo
Az wint van Roma, Twente van Malmo
Gaat goed deze week

• nocalimero
Twente redt het.
De scheidsrechter geeft na de wedstrijd eindelijk rood aan een Malmö speler. Maar wat was de scheidsrechter zwak....

• Kist
Sagat schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:33:
[...]

Denk Ajax niet heel erg overpresteert, vorig seizoen hebben ze onder gepresteerd, vooral de eerste seizoen helft, daarna wisslvallig.

Dat is gewoon weg, het is nu gewoon een stabiel team.....iets met ' geluk is logisch' zoals JC altijd zei. Met dit voetbal valt het kwartje gewoon vaker de goede kant op.

En geef hem is ongelijk.
Priske ging gisteren van de verdediging uit en haalt ook een resultaat wat niemand voor mogelijk had gehouden.

En kijk naar Frankrijk, zelfs met zulke fijne spelers toch zorgen dat je niet verliest, goed afgelopen ek ging het mis, maar ze hebben het toch niet onaardig gedaan de laatste wat 15 jaar? Hoe lang is die kleine al coach daar?
Ik denk dat dit Ajax wel overpresteert, maar ben het wel met je eens dat de eerste seizoenshelft geen goede indicatie van de kwaliteiten van dit Ajax zijn. Ik denk dat de 5 teams achter PSV elkaar qua kwaliteit niet ontlopen. Ajax heeft een aantal solide verdedigers, hoewel ze dus geen rechtsback meer hebben, op het middenveld ontbreekt het vooral aan creativiteit, op de flanken is het mager(Godts is ok en Traore is het maar net afwachten welke van de tweeling verschijnt) en de spits is natuurlijk dramatisch.

Maar Twente, Feyenoord, AZ en Utrecht hebben ook hun gebreken.

Farioli heeft er gewoon voor gezorgd dat, op de wedstrijden tegen AZ na, er niet meer zo diep door de ondergrens gezakt wordt. Is het vaak saai? Natuurlijk. Maar het is in ieder geval niet meer constant een open huis. Wat vorig jaar ook gewoon veroorzaakt werd door Bergwijn en Berghuis die het niet konden opbrengen om mee te verdedigen en druk te zetten. En dat zie je eigenlijk ook meteen weer terugkeren als probleem wanneer Berghuis in het veld staat.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:48

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Voetbal Cliche #420 : Vetrouwen uitspreken in een trainer in de media door bestuur is maximaal 2 weken voor die trainer. (..)

na PSV, Feyenoord, AZ en Twente moet nu ook Ajax winnen :+ we gaan het zien.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• carpebios
  • Laatst online: 14:20
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:50:
Voetbal Cliche #420 : Vetrouwen uitspreken in een trainer in de media door bestuur is maximaal 2 weken voor die trainer. (..)

na PSV, Feyenoord, AZ en Twente moet nu ook Ajax winnen :+ we gaan het zien.
Als een bestuur vertrouwen uitspreekt ben je je baan als trainer kwijt inderdaad.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Maarten_E
  • Nu online
Pfoeh, als Ajax wint heb je alz Nederlandse clubs echt een fan-tas-tische week achter de rug. Met gezien hun tegenstander, Feyenoord en AZ als uitblinkers.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Gynnad
  • Laatst online: 17:05
Ajax moet winnen om kans te maken op de eerste 8, gunstige dat je dan de tussenronde kunt overslaan.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:48

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Kijk ik eens op de TV via ziggo.. word ik gestraft met sierd :X

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Nu online
Rensch verliest in 1 maand 3x van AZ :+

• Maarten_E
  • Nu online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:59:
Ben benieuwd of hij het Letse woord voor Golazo heeft geleerd. /s

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:32:
[...]

Ik denk dat @toolkist viel over het woord "mazzel". Ik denk dat het Ajax een aantal keren heeft meegezeten maar het werk van Farioli is vooral zijn verdienste, een kwaliteit van hem.

Laat maar weer zien hoe belangrijk een match met een trainer is anno 2025. De tijden van "doe je best" en "de beste elf opstellen" liggen ver achter ons .
Uiteindelijk is de stand van een team op de ranglijst niet alleen de verdienste (of juist andersom) van de spelers, het is de combinatie van spelers en trainer. Vorig jaar bij Ajax waren de spelers natuurlijk geen top, maar de trainers vooral zwaar onder de maat. En dan heeft Ajax dus niet onder gepresteerd vorig jaar, maar eindig je waar je hoort.
Nu is de selectie echt niet veel beter dan vorig jaar, maar de trainer 100% wel. En daarmee het geheel dus blijkbaar (momenteel iig) de 2e beste van NL.

• nocalimero
Kist schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:49:
[...]

Ik denk dat dit Ajax wel overpresteert, maar ben het wel met je eens dat de eerste seizoenshelft geen goede indicatie van de kwaliteiten van dit Ajax zijn. Ik denk dat de 5 teams achter PSV elkaar qua kwaliteit niet ontlopen. Ajax heeft een aantal solide verdedigers, hoewel ze dus geen rechtsback meer hebben, op het middenveld ontbreekt het vooral aan creativiteit, op de flanken is het mager(Godts is ok en Traore is het maar net afwachten welke van de tweeling verschijnt) en de spits is natuurlijk dramatisch.

Maar Twente, Feyenoord, AZ en Utrecht hebben ook hun gebreken.

Farioli heeft er gewoon voor gezorgd dat, op de wedstrijden tegen AZ na, er niet meer zo diep door de ondergrens gezakt wordt. Is het vaak saai? Natuurlijk. Maar het is in ieder geval niet meer constant een open huis. Wat vorig jaar ook gewoon veroorzaakt werd door Bergwijn en Berghuis die het niet konden opbrengen om mee te verdedigen en druk te zetten. En dat zie je eigenlijk ook meteen weer terugkeren als probleem wanneer Berghuis in het veld staat.
De aanval van Ajax is behoorlijk goed hoor. Weghorst en Brobbey zijn internationals, Godts is een talent en Traore is een gelouterde speler. Deze aanvallers zijn sowieso beter dan wat er voorin bij AZ, Twente of Utrecht staat. Ik vind de aanval bij Feyenoord ietsje beter, maar hun middenvelders en verdedigers zijn zwakker. Kortom, Ajax heeft minimaal de derde, maar mogelijk de tweede selectie van de Eredivisie.
Farioli is dus een prima trainer, maar mijns inziens geen enorme overperformer gezien de huidige 2e plek.
Dat ze erg kort achter PSV staan komt meer door de zwakke laatste wedstrijden van PSV, dan door Ajax.

• Pompi
Kan best begrijpen dat het veld slecht hecht met de ondergrond als die bevroren is dus de plagen zijn vergeven, maar hadden ze niet even met een wals over het veld kunnen rijden? Want de bal stuitert al een aantal keer best raar op terwijl hij gewoon over de grond rolde.

• Harribo
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:59:
Sierd is een held en fenomeen

Tjongejonge Taylor....

• carpebios
Wat een stadion zeg...

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Trishul
  • Laatst online: 16:19
Knollenveld?

Wel mooi, meer dan 2000 Ajax supporters meegereisd naar zo'n ver land haha

[ Voor 76% gewijzigd door Trishul op 23-01-2025 21:12 ]

• toolkist
  • Niet online
Ok, gebruik maken van het feit dat de scheids fluit zodra er iemand valt...

• toolkist
  • Niet online
Godts heeft Alleen op de wereld gelezen?

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:39
nocalimero schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 21:09:
[...]

De aanval van Ajax is behoorlijk goed hoor. Weghorst en Brobbey zijn internationals, Godts is een talent en Traore is een gelouterde speler..
Weghorst is dat bij gebrek aan beter. Wat Brobbey met zijn één Eredivisiedoelpunt in Oranje doet is iedereen een raadsel. Godts kan maar zo wat worden maar is inderdaad nog maar een talent. Traore een gok die de laatste jaren weinig speelde en ook nog eens zo wisselvallig is als het weer. Ik noem dat niet behoorlijk goed ;)

XXXVI

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007

Superkiwi

Hoi doei

Retteketet!
Het leek lang een gelijkspel te blijven maar ja, de bal is rond he :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dvj-RwTgfxAn8xzrF5nIKScrgfw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/UTJ4Yd9RfoSw0tbHlnGzhkeW.png?f=user_large

Hup Ajax! *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 23-01-2025 21:18 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 21:15:
[...]

Weghorst is dat bij gebrek aan beter. Wat Brobbey met zijn één Eredivisiedoelpunt in Oranje doet is iedereen een raadsel. Godts kan maar zo wat worden maar is inderdaad nog maar een talent. Traore een gok die de laatste jaren weinig speelde en ook nog eens zo wisselvallig is als het weer. Ik noem dat niet behoorlijk goed ;)
En toch zou, op PSV en Feyenoord na, denk ik elke Eredivisie club die aanval gehad willen hebben.

• carpebios
Hier moet Ajax toch van kunnen winnen. Kom op Ajax!

• Pompi
Berghuis zorgt inderdaad voor veel openingen, maar dan wel vooral in de verdediging van Ajax.

• nocalimero
ephymerous schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 21:15:
[...]

Wie van de aanval bij AZ, Twente of Utrecht zou er in de basis staan bij Ajax? Ik denk niemand.

• Kist
Pompi schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 21:19:
Berghuis zorgt inderdaad voor veel openingen, maar dan wel vooral in de verdediging van Ajax.
Dan zijn Farioli en Kroes het over zoveel dingen schijnbaar oneens op het gebied van transfers en het enige waar ze het wel over eens lijken te zijn is dat Berghuis zijn contract verlengd moet worden. Een beslissing die net zo onnavolgbaar zou zijn als het transferbeleid van Mislintat.

• toolkist
  • Niet online
nocalimero schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 21:21:
[...]

Wie van de aanval bij AZ, Twente of Utrecht zou er in de basis staan bij Ajax? Ik denk niemand.
Haller wellicht.

• sNielz123
  • Laatst online: 18-01 20:10
Jeetje, echt 0,0 sfeer in dat stadion

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007

Superkiwi

Hoi doei

Mooi ook die bomen langs het veld _O-

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Harribo
Stugge wedstrijd, stugge tegenstander, stug veld
Het valt niet mee
Volgens mij heeft Ajax nog geen schot gelost
Pagina: 1 ... 160 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken