Als je die Traore zo ziet, dan snap je wel dat ze overwegen Berghuis toch te verlengen. Die gast kan nooit eens normaal spelen. Het is of een 9 of een 2 en dan ook zonder enige vorm van arbeid. Hij en Brobbey sukkelen maar een beetje rond. Als je dan de arbeid van Godts ziet, is dat echt een wereld van verschil.
De Brobbey van toen was een spits die steeds de loop acties maakte en de diepte in ging.d-vine schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:14:
[...]
Helemaal mee eens. In plaats van continu weg bewegen of ruimtes inlopen waar de tegenstander niet is zoekt hij ze juist op en dan nog verbaasd zijn er steeds aan hem getrokken wordt.
Intelligente hoor maar
Het jaar voordat hij naar Leipzig ging waren zijn loop acties toch echt anders.
Nu heb ik het idee dat hij teveel in de sportschool heeft gehangen en teveel getraind heeft en daardoor wel sterker is geworden maar alle snelheid en souplesse kwijt is geraakt. Het oogt heel beperkt wat hij nu laat zien.
Anyway ik hoop voor de competitie dat Ajax 2 punten meeneemt en daarmee het extra spannend gaat maken.
Lol, gelukkig staat je betoog niet bol van aannames en generalisatiesTristan Wins schreef op zondag 19 januari 2025 @ 12:23:
[...]
Meestal toch weer die Feyenoorders die dat beweren. 1. Het ligt aan de scheids 2. Tegenstanders komen overal mee weg 3. We missen speler A en B en.. wegens blessures
Vervolgens, relateer 1, 2, 3 aan het uiteindelijk behaalde resultaat.
Ik doelde o.a. op de ongelukkige overtreding op de enkel van Stengs, dat had ook zo maar anders kunnen uitpakken voor hem.
En toen Paixao werd neergehaald, of iemand op Gimenez's hak ging staan, had dat ook ander kunnen uitpakken.
Het blijft een wanprestatie van Feyenoord, maar daar ging mijn opmerking niet over.
Als je Berghuis momenteel ziet spelen is dat niks beter dan Traoré, dus nee dan snap ik er nog steeds geen reet van. Gewoon niet verlengen en veel ruimte vrijmaken in het salarisbudget.GlennLB schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:25:
Als je die Traore zo ziet, dan snap je wel dat ze overwegen Berghuis toch te verlengen. Die gast kan nooit eens normaal spelen. Het is of een 9 of een 2 en dan ook zonder enige vorm van arbeid. Hij en Brobbey sukkelen maar een beetje rond. Als je dan de arbeid van Godts ziet, is dat echt een wereld van verschil.
Ik zie Heerenveen echt geen doelpunt maken. Wat een matige spelers daar voorin
Ik word echt knettergek van Brobbey. Zelfs op de 5m lijn staat ie nog ballen te kaatsen en echt nooit in een doelgerichte positie. Draai toch een keer open man gast. Ik verdenk hem ervan weer niet fit te zijn en anders teveel meters te moeten maken.
Eens zien of ze deze kunnen afkeuren.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Als ik het var scherm goed zie is het buitenspel
Dit moet toch geen ingewikkelde zijn voor de VAR?Quad schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:48:
Jemig, dat zal net zn hak geweest zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door cheiron op 19-01-2025 15:50 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Sjongejonge waarom moet dit altijd zo lang duren, amateurisme
Dat maakt tegen dit Heerenveen helemaal niks uit. Die creëren niets, zijn totaal tandeloosQuad schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:48:
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Omdat ze even een moment moesten kiezen wanneer de bal de voet van Traoré verliet. Waarbij het volgens mij nog dubieus is of ze wel het juiste moment kiezen, en dan was het ineens geen buitenspel meer.Trishul schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:50:
Sjongejonge waarom moet dit altijd zo lang duren, amateurisme
Leuk zo'n beeld zonder lijnen maar daar heb je dan echt niks aan om te laten zien, aangezien de hoek van de camera en de lijnen in gras niet altijd voldoende zijn. En het beeld dus kunnen vervormen.
Helaas afgekeurd ja.
nggyu nglyd
Regels zijn natuurlijk regels, maar ik vraag mij wel af in hoeverre dit beeld 100% uitsluitsel geeft.
100% niet.Dj-sannieboy schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:53:
Regels zijn natuurlijk regels, maar ik vraag mij wel af in hoeverre dit beeld 100% uitsluitsel geeft.
Want wat ik al postte, ik betwijfel enorm dat ze überhaupt het juiste moment gekozen hebben.
Lijkt erop alsof de knvb de eredivisie 'interessanter' wil maken door 'extra spanning'. Scheidsrechters die rare beslissingen nemen, kleinere clubs die met meer wegkomen tegen de grotere, hele lange VAR-momenten, enz.toolkist schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:51:
[...]
Omdat ze even een moment moesten kiezen wanneer de bal de voet van Traoré verliet. Waarbij het volgens mij nog dubieus is of ze wel het juiste moment kiezen, en dan was het ineens geen buitenspel meer.
Mooi ook in het kader van de visie van Beuker en het belang dat hij aan intelligentie hecht. En dat is Brobbey de nummer 9 van het eerste elftal.Quad schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:07:
Brobbey heeft echt 0 intelligentie he. Goh we hebben nog balbezit, laat ik buitenspel blijven staan. Dit zie ik Weghorst echt niet doen.
Je vergeet Lang die niet op de VAR beelden verschijntTrishul schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:54:
[...]
Lijkt erop alsof de knvb de eredivisie 'interessanter' wil maken door 'extra spanning'. Scheidsrechters die rare beslissingen nemen, kleinere clubs die met meer wegkomen tegen de grotere, hele lange VAR-momenten, enz.
Lange termijn vs korte termijn heKist schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:55:
[...]
Mooi ook in het kader van de visie van Beuker en het belang dat hij aan intelligentie hecht. En dat is Brobbey de nummer 9 van het eerste elftal.
De VAR is van zichzelf “lang” genoegtoolkist schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:57:
[...]
Je vergeet Lang die niet op de VAR beelden verschijnt
Ik heb geen problemen met dat iemand een keer buitenspel staat, of vaker dan dat. Als spits moet je de randjes opzoeken, dat snapt een Weghorst heel goed.Kist schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:55:
[...]
Mooi ook in het kader van de visie van Beuker en het belang dat hij aan intelligentie hecht. En dat is Brobbey de nummer 9 van het eerste elftal.
Maar in deze specifieke situatie denk ik wel van, komop drop.. pak die benen bij elkaar en ga op z'n minst op één lijn met de laatste man staan. Maar nee, sjoksjok.
nggyu nglyd
De gelijkmaker zit er wel een te komen..
Flickr PSN ID= cheironnl
Typisch Ajax weer. In de tweede helft toch weer ruimte weggeven, waardoor Heerenveen toch al 2 keer iets mag proberen.
Verbaasd me dat Heerenveen nu pas doorheeft dat ze volle druk moeten zetten op de kant van Hato
Dat zal dan toch een eigen doelpunt moeten zijncheiron schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:00:
De gelijkmaker zit er wel een te komen..
Geel voor een Schwalbe? Natuurlijk niet.
Flickr PSN ID= cheironnl
Kom op zeg, he-le-maal niks aan de hand, alweer... Duikboot Jahanbaksh en de scheids trapt er elke keer in
Wat een Schwalbe zeg. En de scheids trapt er als een ezel in.
Gelukkig iemand die hem overruled! Prutser
Gelukkig iemand die hem overruled! Prutser
[ Voor 28% gewijzigd door Dingdong op 19-01-2025 16:04 ]
Waarom denk je dat ze Kooij nooit gevraagd hebben voor die specsavers reclame?Dingdong schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:04:
Wat een Schwalbe zeg. En de scheids trapt er als een ezel in
Voor het niet hoeven geven van geel aan Jahanbaksh...sNielz123 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:05:
Scheidsrechtersbal voor wat?
Whut?sNielz123 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:05:
Scheidsrechtersbal voor wat?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Akpom brengen op het moment dat je voorin ruimte krijgt om te gaan counteren... Ik snap em niet.
Ik ben ingeschakeld hoor!toolkist schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:08:
Akpom brengen op het moment dat je voorin ruimte krijgt om te gaan counteren... Ik snap em niet.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Toch weer met een doelpunt voor. Ajax wordt kampioen.
Ajax doet zijn best om Heerenveen in de wedstrijd te laten komen, maar zelfs nu wordt Heerenveen niet gevaarlijk. En Ajax doet ook zelf niet veel.
Wat een zouteloze pot is dit. Je zal er maar op de tribune zitten...
Wat een zouteloze pot is dit. Je zal er maar op de tribune zitten...
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Nunnely gaat er 1 scoren. Zeker weten.
Flickr PSN ID= cheironnl
Wie z'n moeder? Daar heb ik nog nooit van gehoord. In welke minuut gaat hij scoren?cheiron schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:12:
Nunnely gaat er 1 scoren. Zeker weten.
Hoppa, 0-2.
Lekkere invalbeurt weer voor Weghorst.
Ik wacht nog wel heel even af.
Ik wacht nog wel heel even af.
nggyu nglyd
precies, maakt 't echt wel kut. Ongeacht of het terechte beslissingen zijn.Holk schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:14:
We juichen pas nadat de VAR er ook mee eens is
Jeuhj! 0 - 4 2Holk schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:14:
We juichen pas nadat de VAR er ook mee eens is
Op z’n Italiaans gaat Ajax vandaag winnen. Het spel is niet om aan te gluren maar uiterst effectief gezien er amper geïnvesteerd is in de selectie.
En ik riep het al. Ajax winnaar weekend
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit is gewoon pure onzin, Heerenveen heeft 1 keer op doel geschoten en, met name de eerste helft, is het gewoon een prima pot voetbal wat Ajax hier op de mat legt.Miki schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:15:
Op z’n Italiaans gaat Ajax vandaag winnen. Het spel is niet om aan te gluren maar uiterst effectief gezien er amper geïnvesteerd is in de selectie.
Daar is de wolf in schaapskleren! Deze man is stiekem voor 042!
Door die knie in het gezicht die echt niet per ongeluk was.carpebios schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:19:
Waarom is Henderson opgefokt?
Natuurlijk weer Jahanbakhsh, smerige speler altijd
Je kan de VAR niet de schuld geven, die zijn nog steeds opzoek naar een reden om de goal van Ajax te keuren
Was echt helemaal niks natuurlijks aan de beweging van die rechterknie die in het gezicht van Taylor kwam. Redelijk duidelijk expres doorhalen.
Nou, prima... Dan zijn jouw standaarden heel anders dan die van mij.Polycom schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:17:
[...]
Dit is gewoon pure onzin, Heerenveen heeft 1 keer op doel geschoten en, met name de eerste helft, is het gewoon een prima pot voetbal wat Ajax hier op de mat legt.
Slaapverwekkend saai, slecht, geen fatsoenlijke aanval gezien. En ja dan heb ik het over Ajax
Ja, even zonder alles erbij te gaan halen he. Die speler mag boos zijn. Maar er is toch een VAR en scheids? Waarom moet die Henderson dan zo opgefokt lopen doen. Straks heeft hij zelf geel en benadeel je je ploeg. Toch emotioneel niet sterk.toolkist schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:19:
[...]
Door die knie in het gezicht die echt niet per ongeluk was.
Of ze zoeken Lang nogTerranova schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:20:
Je kan de VAR niet de schuld geven, die zijn nog steeds opzoek naar een reden om de goal van Ajax te keuren
Het is met hangen en wurgen 0-2 voor Ajax uit twee corners en daarmee is het een goede pot? Als Ajax de kansen uit de eerst helft had verzilverd had het nooit in de problemen geraakt terwijl Heerenveen steeds meer aanspraak begon te maken op de 1-1.Polycom schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:17:
[...]
Dit is gewoon pure onzin, Heerenveen heeft 1 keer op doel geschoten en, met name de eerste helft, is het gewoon een prima pot voetbal wat Ajax hier op de mat legt.
Hij is wel aanvoerder, dus 'mag' wat meer. Verder wel eens dat hij dit niet zo moet doencarpebios schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:21:
[...]
Ja, even zonder alles erbij te gaan halen he. Die speler mag boos zijn. Maar er is toch een VAR en scheids? Waarom moet die Henderson dan zo opgefokt lopen doen. Straks heeft hij zelf geel en benadeel je je ploeg. Toch emotioneel niet sterk.
Voetballers zijn ook mensen. Als jou teamgenoot hard aangepakt wordt dan kan je toch boos zijn.carpebios schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:21:
[...]
Ja, even zonder alles erbij te gaan halen he. Die speler mag boos zijn. Maar er is toch een VAR en scheids? Waarom moet die Henderson dan zo opgefokt lopen doen. Straks heeft hij zelf geel en benadeel je je ploeg. Toch emotioneel niet sterk.
Overigens deden de VAR en scheids hier ook nog eens veel te weinig
Als aanvoerder ben je er natuurlijk wel om voor je teamgenoten op te komen, dus niet heel gek dat hij er iets van te zeggen heeft.carpebios schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:21:
[...]
Hoe reageer jij als je teamgenoot een knie in z'n gezicht krijgt, en het op z'n minst expres lijkt te zijn.. Ik vind dat ie zich nog heel erg inhoudtcarpebios schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:21:
[...]
Zeggen, of opgefokt naar de dader toe lopen zijn wel twee verschillende dingen. Je wil toch niet de nieuwe Klaassen worden.Pompi schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:22:
[...]
Als aanvoerder ben je er natuurlijk wel om voor je teamgenoten op te komen, dus niet heel gek dat hij er iets van te zeggen heeft.
Ik of een professional? Ik vind dat hij daar echt overdrijft, hij gaat er niet met brancard af he. Eens dat de scheids te weinig deed en VAR. Maar dat geeft hem het recht nog niet om als een kleuter daar te tieren. my 2 cents.toolkist schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:23:
[...]
Hoe reageer jij als je teamgenoot een knie in z'n gezicht krijgt, en het op z'n minst expres lijkt te zijn.. Ik vind dat ie zich nog heel erg inhoudt
Prima reactie van Henderson, scheidsrechter moet gewoon opletten. Net zoals met beuken in de rug tegen een speler die de bal ontvangt. Ja, leuk dat het een contactsport is, maar haal dan de willekeur maar weg en Wees consistent in het fluiten/bestraffen.
Hoe mis je die zeg.
Met dit armoedige voetbal 2e staan op 1 punt van de koploper
Het is tekenend voor het niveau van de eredivisie.
Dat is mij om het even en zou bij mij niet voor een andere reactie zorgen.
En damn dit had meer verdiend
Als mijn teamgenoot geel zou pakken door zo dom te reageren, dan zou ik daar best boos op zijn ja, dat klopt.toolkist schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:26:
[...]
Dat is mij om het even en zou bij mij niet voor een andere reactie zorgen.
En damn dit had meer verdiend
Ajax de grote winnaar dit weekend. Blijven weer winnen en zoveelste clean sheet.
De rest van de top 6 de grote verliezer.
Topweekend voor Ajax.
nggyu nglyd
Het geeft wel aan wat voor prestatie Fariolli neerzet met een selectie die niet eens zoveel verschilt met vorig jaar.d-vine schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:26:
Met dit armoedige voetbal 2e staan op 1 punt van de koploper
In ieder geval 3 punten in de tas en de competitie is opengebroken. PSV kan zich geen fouten meer permitteren
Nou, als het voetbal mooier zou zijn en de uitslag hetzelfde mag het welDingdong schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:28:
Mooi voetbalweekend dit. Mag vaker zo!
Bam! Kampioenschap in eigen hand én een kleine voorsprong op de nummers 3-5. Wie had dat voor dit seizoen gedacht?
XXXVI
Het wordt tijd dat we ook scheidsrechters gaan importerentoolkist schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:28:
Wat is dit nou weer voor onzin.... 1e helft verzint ie er extra extra tijd bij en nou fluit ie gewoon te vroeg af.
Is horloge kijken dan echt zo moeilijk voor Kooij?
Kwaliteit hebben we hier niet in Nederland blijkbaar. Dus hup, net als ASML, Booking.com enz de kwaliteit uit het buitenland halen bwahaha
Verrassend, Ajax heeft na dit weekend de minst gepasseerde verdediging (17 goals tegen) in de Eredivisie.
PSV (18) en AZ (19) volgen.
PSV (18) en AZ (19) volgen.
nggyu nglyd
geen enkel normaal mensephymerous schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:28:
Bam! Kampioenschap in eigen hand én een kleine voorsprong op de nummers 3-5. Wie had dat voor dit seizoen gedacht?
Fariolli doet het verder prima en zal nog het nodige puin moeten ruimen om de selectie op niveau te krijgen.Miki schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:28:
[...]
Het geeft wel aan wat voor prestatie Fariolli neerzet met een selectie die niet eens zoveel verschilt met vorig jaar.
In ieder geval 3 punten in de tas en de competitie is opengebroken. PSV kan zich geen fouten meer permitteren
Ben benieuwd wat hij dan kan bereiken.
Kan je mij je postcode geven, de coaxkabels in jouw wijk moeten dringend "gerepareerd" worden volgend weekend.toolkist schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:34:
[...]
Jamaar... ik ben echt wel normaal hoor![]()
![]()
[Afbeelding]
had een hogere return verwachttoolkist schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:34:
[...]
Jamaar... ik ben echt wel normaal hoor![]()
![]()
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken