[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 153 ... 302 Laatste
Acties:
  • 479.377 views

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:36:
[...]

Kan je mij je postcode geven, de coaxkabels in jouw wijk moeten dringend "gerepareerd" worden volgend weekend. :+
Prima, volgend weekend spelen we toch niet. Weekendje rust voor de clubs die in Europa spelen.
Week erna Ajax-Feyenoord, die wedstrijd laat ik jou uiteraard niet saboteren.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:47
toolkist schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:38:
[...]

Prima, volgend weekend spelen we toch niet. Weekendje rust voor de clubs die in Europa spelen.
Week erna Ajax-Feyenoord, die wedstrijd laat ik jou uiteraard niet saboteren.
PSV speelt gewoon hoor.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• toolkist
  • Niet online
Dan hebben die blijkbaar niet verzocht om een weekendje rust. AZ speelt ook zo te zien. Twente Feyenoord en Ajax niet.

• Trishul
  • Laatst online: 00:27
Wie is die Kees van der Spek van Temu op espn3? Zo opzichtig negatief over de realistische kijk van Akpom

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:32
Miki schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:28:
[...]

In ieder geval 3 punten in de tas en de competitie is opengebroken. PSV kan zich geen fouten meer permitteren :)
Ajax ook niet als ze eerste willen worden :)

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:44:
Wie is die Kees van der Spek van Temu op espn3? Zo opzichtig negatief over de realistische kijk van Akpom
Gert Jan Verbeek.

• D-e-n
d-vine schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:33:
[...]

Fariolli doet het verder prima en zal nog het nodige puin moeten ruimen om de selectie op niveau te krijgen.
Ben benieuwd wat hij dan kan bereiken.
Het spannende voor Ajax is of hij de transitie naar weer wat mooier spel ook vorm kan geven. En of de Telegraaf colonne hem daar de tijd voor geeft.

• toolkist
  • Niet online
Ook hier weer de interviewer die alleen maar kan zeuren over een titelrace ipv vragen over de wedstrijd te stellen.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-01 16:51
Iedereen, toch? Altijd leuk de opportuniteit in het voetbal

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:47:
[...]

Het spannende voor Ajax is of hij de transitie naar weer wat mooier spel ook vorm kan geven. En of de Telegraaf colonne hem daar de tijd voor geeft.
En of ie niet al eerder weggehaald wordt door een (Italiaans?) team. Zie ik ook nog wel gebeuren, zeker als er blijkt dat er bij Ajax niet super veel mogelijk is qua aankopen komende zomer.

• toolkist
  • Niet online
En de volgende die alleen maar begint met een eventuele titelrace... Hou nou toch eens op met dat vissen naar headlines :X :r

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:42
D-e-n schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:45:
[...]

Ajax ook niet als ze eerste willen worden :)
Met een groot verschil dat niemand verwacht dat Ajax wel even kampioen wordt met deze selectie en dus weinig druk zal ervaren en PSV, nja die voelen de druk nu wel :>

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-01 15:18
Gefeliciteerd Ajax. Minimaal 2e, wie had dat verwacht.

• carpebios
Op Geenstijl beelden van een gevecht tussen Ajax supporters en die van Heerenveen. Hoe kunnen die daar komen?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-01 14:13

Agent47

I always close my contracts.

carpebios schreef op zondag 19 januari 2025 @ 17:17:
Op Geenstijl beelden van een gevecht tussen Ajax supporters en die van Heerenveen. Hoe kunnen die daar komen?
Simpel. U koopt een clubkaart begin van het seizoen op naam van een familielid. Je kunt per naam één clubkaart nemen. Je gaat naar de Primera en koopt een kaart als clubkaarthouders dat mogen.

Anders als je een seizoenkaarthouder kent en die mogen vaak kaarten bijkopen. Die geven ze weer aan vrienden die voor Ajax zijn.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12-2025

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Van der Hart of Noppert, RVP kan beter zelf op goal gaan staan :+

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

• Typhone
  • Laatst online: 23:27

Typhone

Who Dares Wins

Zijn er hier mensen die wat meer podcasts luisteren?

Ik vond die van de NOS altijd wel goed maar de laatste tijd vermoed ik dat ze hun journalistieke waarden niet meer hoog in het vaandel hebben. Het gaat van spelers tot clubs tot trainers als een JoJo tekeer en naar mijn idee was dat vroeger niet zo.

Bij AZ begon het met Parrot. Van geen spits (eerste wedstrijden), tot beste spits van de Eredivisie in lange tijd (luister de podcasts maar terug van begin dit seizoen). Tot een paar wedstrijden terug was het weer de grootste flop en het verschil met PSV was dat die een scorende spits hadden.

Pepi, precies hetzelfde. Scoort in een nietszeggende wedstrijd drie keer en is opeens de nieuwe Ronaldo. Meteen van die gezochte discussies of hij niet meteen in de basis zou moeten komen als vervanger van de Jong. Vroeger kwam er tenminste nog een beetje nuance (laat hem eerst maar eens over langere tijd presteren blabla) maar die nuance lijkt inmiddels volledig verdwenen en ik heb soms het idee dat ik meer naar makelaars zit te luisteren dan "objectieve" journalisten.

Bij Priske (Feyenoord) precies hetzelfde. Van hij spreekt geen NL maar kent het wel tot hij is een waardig opvolger van Slot en speelt een keer gelijk en de man wordt meteen afgebrand aan alle kanten. Dat supporters dat nu doen begrijp ik wel maar dat dit ook steeds meer de trend onder journalisten wordt (ik had de NOS podcast altijd wel hoog zitten) vind ik nogal schrijnend.

Geef het nog een paar de tijd maar anders dan gaat deze ook naar de eeuwige jachtvelden.

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 14-01 14:47
Typhone schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:41:
Zijn er hier mensen die wat meer podcasts luisteren?
Nope, maar ik kijk en luister tegenwoordig überhaupt niks meer buiten wedstrijden om. Niet alleen met voetbal maar ook met F1. Het interesseert me echt niks meer wat "journalisten" (sommigen zijn de titel niet waard), en ex profs er allemaal van vinden.
Ik schakel in, kijk de wedstrijd/race en ben daarna weer weg. Heb zelf ogen en oren en zie wel wat er gebeurt. Er is toch zelden nog iemand die iets vertelt wat je zelf niet gezien hebt en het niveau is tegenwoordig Voetbal Inside, want dat scoort.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:53
JEightyFive schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:57:
[...]

Nope, maar ik kijk en luister tegenwoordig überhaupt niks meer buiten wedstrijden om. Niet alleen met voetbal maar ook met F1. Het interesseert me echt niks meer wat "journalisten" (sommigen zijn de titel niet waard), en ex profs er allemaal van vinden.
Ik schakel in, kijk de wedstrijd/race en ben daarna weer weg. Heb zelf ogen en oren en zie wel wat er gebeurt. Er is toch zelden nog iemand die iets vertelt wat je zelf niet gezien hebt en het niveau is tegenwoordig Voetbal Inside, want dat scoort.
Ik vind het nog wel boeiend als iemand echte informatie heeft. Bijvoorbeeld technische achtergrond bij de F1, of een Makellie die gisteren wat uitleg geeft over de scheidsrechterlijke beslissingen.

Maar alle meningen die van week tot week veranderen en vooral bedoeld zijn om krantjes, podcasts en televisieshows te vullen kan ik weinig mee.

Flickr PSN ID= cheironnl

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 14-01 14:47
cheiron schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:44:
[...]

Ik vind het nog wel boeiend als iemand echte informatie heeft. Bijvoorbeeld technische achtergrond bij de F1, of een Makellie die gisteren wat uitleg geeft over de scheidsrechterlijke beslissingen.
Ja dat mis ik dus, maar vanmorgen zag ik dat weer op een van de vele sites geciteerd worden dus kan ik het alsnog lezen als ik wil. Voor die spaarzame momentjes ga ik niet meer kijken in ieder geval, maar goed, heb tegenwoordig ook 2 kinderen dus ik probeer mijn tijd zo goed mogelijk in te vullen en die praatprogramma's kan ik over het algemeen prima missen :P
Vroeger had ik alle tijd en zin om alles van voor tot achter te volgen. Inmiddels geloof ik het allemaal wel. Het zijn veelal open deuren die ingetrapt worden.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:46
carpebios schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:11:
Hinderlijk dan, maar wel weer goedkoop voor PSV. Wat is die Ruperti opeens pro PSV.
Ik zag gisteren nog een stukje van Bram van Polen voorbij komen. Die speler van Zwolle stond gewoon minsten een halve meter onside. Noa Lang stond ergens bij de cornervlag buitenspel op te heffen en de VAR zit lijntjes te trekken zonder Noa Lang erin :X

https://x.com/ESPNnl/status/1880914360530252198

Dat is toch het eerste wat je hoort te doen als VAR? Wie is de laatste man van PSV en de voorste van PEC. En aan de hand daarvan ga je de lijnen trekken. Die VAR mag even een maandje op een verplichte cursus worden gestuurd.

Sowieso goedkoop om dit af te keuren voor "hinderlijk buitenspel". Die keeper van PSV kon er nooit bij. Goed ingekopt.

[ Voor 8% gewijzigd door JanW op 20-01-2025 15:07 ]

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49
JanW schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:35:
[...]

Ik zag gisteren nog een stukje van Bram van Polen voorbij komen. Die speler van Zwolle stond gewoon minsten een halve meter onside. Noa Lang stond ergens bij de cornervlag buitenspel op te heffen en de VAR zit lijntjes te trekken zonder Noa Lang erin :X

https://x.com/ESPNnl/status/1880914360530252198

Dat is toch het eerste wat je hoort te doen als VAR? Wie is de laatste man van PSV en de voorste van PEC. En aan de hand daarvan ga je de lijnen trekken. Die VAR mag even een maandje op een verplichte cursus worden gestuurd.

Sowieso goedkoop om dit af te keuren voor "hinderlijk buitenspel". Die keeper van PSV kon er sowieso nooit bij. Goed ingekopt.
Een enorme misser van de VAR. Gelukkig zonder consequenties. Ik ben benieuwd hoe gemoedelijk de Hertgang vandaag is >:)

XXXVI

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:18

Sagat

Is pappa x2!

ephymerous schreef op maandag 20 januari 2025 @ 14:14:
[...]

Een enorme misser van de VAR. Gelukkig zonder consequenties. Ik ben benieuwd hoe gemoedelijk de Hertgang vandaag is >:)
Goed denk dat het inderdaad wel iets minder dan normaal zal zijn, maar er is in feite nog niets aan de hand. Als ze het 'gewoon ' weer op de rit krijgen, en 'gewoon' weer gaan winnen tot en met ze ajax weer tegenkomen worden ze 'gewoon' kampioen. Het is wel 1 voor 12 natuurlijk!

Bij Feyenoord daarentegen...Priske is een sympathieke vent, maar daar koop je weinig voor, en ja veel blessures maar hij heeft gewoon weinig laten zien. Dus.......nieuwe trainer derin en dan kunnen deze nieuwe persoon en de selectie alvast aan elkaar wennen en kan je hopelijk volgend seizoen weer serieus meedoen.
Slot was een bovengemiddelde trainer, dus het zou voor de meesten lastig zijn, maar Priske lijkt tot nu toe een beneden gemiddelde trainer.

Want qua competitie ben je gewoon al klaar, beker zou je kunnen pakken maar ook dat kan zo maar misgaan en europees heb je (Behalve een paar zeer vermakelijke potten) nog niets. En dan kan je toch echt wel spreken van een mislukt seizoen.
(als je WEL door mag naar de volgende ronde CL is het financieel misschien wel nog een goed seizoen. Weet eerlijk gezegd niet waar men hier de grens trekt, maar ik ga er vanuit dat men niet gebudgetteerd heeft om ronde verder komen...?)

10 second ninja DONE

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ephymerous schreef op maandag 20 januari 2025 @ 14:14:
[...]

Daar vallen nooit harde woorden dus de worstenbroodjes en koffie vloeien rijkelijk.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21:57
Rensch moet dus worden vervangen door Regeer. Weer briljante scouting bij Ajax.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Kist schreef op maandag 20 januari 2025 @ 18:54:
Ze wilde een Griek halen, maar die blijkt te duur. Regeer is 1.5 jaar geleden naar Twente gegaan en kunnen ze terug kopen voor een bedrag tussen de 4 en 5 miljoen.

Korte termijn een prima oplossing, is iemand die Ajax en de Eredivisie al kent, dus in die zin ga je er als team niet veel op achteruit. Lange termijn kun je je afvragen waarom ze hem dan hebben laten gaan, al had hij natuurlijk geen perspectief bij Ajax op de basis met Rensch voor zich en ook voldoende middenvelders.

Vanaf komende zomer is alles anders met het waarschijnlijke vertrek van Taylor bijv.

Let wel - Ajax heeft nog steeds niet veel geld om te besteden, wie moeten ze dan halen die er op korte termijn kan staan?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:13:
[...]

Ze wilde een Griek halen, maar die blijkt te duur. Regeer is 1.5 jaar geleden naar Twente gegaan en kunnen ze terug kopen voor een bedrag tussen de 4 en 5 miljoen.

Korte termijn een prima oplossing, is iemand die Ajax en de Eredivisie al kent, dus in die zin ga je er als team niet veel op achteruit. Lange termijn kun je je afvragen waarom ze hem dan hebben laten gaan, al had hij natuurlijk geen perspectief bij Ajax op de basis met Rensch voor zich en ook voldoende middenvelders.

Vanaf komende zomer is alles anders met het waarschijnlijke vertrek van Taylor bijv.

Let wel - Ajax heeft nog steeds niet veel geld om te besteden, wie moeten ze dan halen die er op korte termijn kan staan?
5m is zonde geld voor de korte termijn. Wacht dan tot de zomer dan verkoop je Hato, of je het nou leuk vindt of niet, en Taylor en heb je een fatsoenlijk budget voor een fatsoenlijke rechtsback.
En die fatsoenlijke back zou ook nog zomaar gratis kunnen zijn, want ik denk dat Tete nog best wel geïnteresseerd is als Ajax hem wil halen.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:28
Kist schreef op maandag 20 januari 2025 @ 18:54:
Lijkt me op dit moment de meest verstandige keuze. Al blijft het zonde dat die Duitse surfboy hem 1,5 jaar geleden voor een fooi heeft laten gaan en vervolgens 4,5 miljoen voor Gaaei neertelde. Maar dat verlies is al geleden, dus daar moet je overheen kijken.

• Gynnad
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:33:
[...]

5m is zonde geld voor de korte termijn. Wacht dan tot de zomer dan verkoop je Hato, of je het nou leuk vindt of niet, en Taylor en heb je een fatsoenlijk budget voor een fatsoenlijke rechtsback.
En die fatsoenlijke back zou ook nog zomaar gratis kunnen zijn, want ik denk dat Tete nog best wel geïnteresseerd is als Ajax hem wil halen.
En dan zou je Rensch hebben gehouden? Die verkoop je nu voor meer dan waar je Regeer voor haalt, daarnaast als je de berichten mag geloven was Ajax sowieso al van plan om Regeer te halen voor het middenveld komende zomer. Als dat zo is, is dit een prima deal toch?

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:41:
[...]

En dan zou je Rensch hebben gehouden? Die verkoop je nu voor meer dan waar je Regeer voor haalt, daarnaast als je de berichten mag geloven was Ajax sowieso al van plan om Regeer te halen voor het middenveld komende zomer. Als dat zo is, is dit een prima deal toch?
Nope, Rensch mag van mij gisteren nog weg. Gaaei kan prima alles spelen de rest van het seizoen en anders kan Ugwu af en toe wel spelen tegen de minder grote teams.
Wat betreft Regeer halen voor volgend seizoen, geen idee op welke plek ie dan zou moeten staan. Met Mokio en Mannsverk zijn er al genoeg spelers voor op 6 en op de andere 2 middenveld plekken wil je lijkt mij iemand creatiever en iemand met meer loop- en scorend vermogen. Dat heeft ie allebei ook niet.
Op rechtsback heb ik dus liever Tete, waarvan ik echt denk dat ie haalbaar is.

Inmiddels lijkt het overigens om 4m te gaan ipv 5m, voor Regeer, dat doet iig alweer 1m minder 'pijn' ;)

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:36:
[...]

Lijkt me op dit moment de meest verstandige keuze. Al blijft het zonde dat die Duitse surfboy hem 1,5 jaar geleden voor een fooi heeft laten gaan en vervolgens 4,5 miljoen voor Gaaei neertelde. Maar dat verlies is al geleden, dus daar moet je overheen kijken.
Ik heb serieus liever Gaaei dan Regeer op rechtsback.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

Gaaei doet het prima momenteel.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-01 17:04
Gynnad schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:13:
[...]

Regeer is bij FC Twente een prima middenvelder, maar als rechtsback bakte hij er niets van. Ik ben benieuwd waarom Ajax hem als rechtsback wil? Dan zijn er toch betere opties?
En waarom zou Regeer dit willen? Hij doet het prima op het middenveld, ook bij Jong Oranje. Maar hij zal toch ook weten dat hij als back meteen weer onder vuur komt?
Zeker bij Ajax waar je snel afgebrand wordt als je niet voldoet.

Misschien kan Twente hem deze zomer weer voor een prikkie ophalen....

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:10
Jong Ajax - Jong PSV is echt letterlijk jong Ajax jong PSV. Alsof ik naar de B1 zit te kijken. Wel heerlijke stand tot nu toe. :+ Hopelijk 30 maart ook zo. :P

Hoppa 3 - 0

[ Voor 4% gewijzigd door chim0 op 20-01-2025 21:16 ]

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op maandag 20 januari 2025 @ 21:06:
Gaaei doet het prima momenteel.
Gaf een assist voor de 1-0 gisteren, met z'n corner. Hopelijk mag ie die nu vaker gaan nemen gezien z'n goede voorzet.

• Kist
nocalimero schreef op maandag 20 januari 2025 @ 21:10:
[...]

Regeer is bij FC Twente een prima middenvelder, maar als rechtsback bakte hij er niets van. Ik ben benieuwd waarom Ajax hem als rechtsback wil? Dan zijn er toch betere opties?
En waarom zou Regeer dit willen? Hij doet het prima op het middenveld, ook bij Jong Oranje. Maar hij zal toch ook weten dat hij als back meteen weer onder vuur komt?
Zeker bij Ajax waar je snel afgebrand wordt als je niet voldoet.

Misschien kan Twente hem deze zomer weer voor een prikkie ophalen....
Dit snap ik er niet aan inderdaad. Je gaat een middenvelder die geflopt is als back halen om je rechtsback te vervangen. Dat terwijl de sleutel tot het relatieve succes van dit seizoen je solide defensie is.

Dat terwijl je weet dat je Rensch in de zomer sowieso moest vervangen. Dus waar is in vredesnaam je lijstje met meer dan een geflopte back en de matige back van een tegenstander uit de EL erop?

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op maandag 20 januari 2025 @ 21:23:
[...]

Dit snap ik er niet aan inderdaad. Je gaat een middenvelder die geflopt is als back halen om je rechtsback te vervangen. Dat terwijl de sleutel tot het relatieve succes van dit seizoen je solide defensie is.

Dat terwijl je weet dat je Rensch in de zomer sowieso moest vervangen. Dus waar is in vredesnaam je lijstje met meer dan een geflopte back en de matige back van een tegenstander uit de EL erop?
Veltman en Tete staan ook op het lijstje, maar dan voor de zomer (contract loopt van beiden dan af)

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:26

gws24

Thinking is hard!

Wil Regeer zelf wel terug naar Ajax? Dat Ajax een terugkoopoptie heeft zal wel maat de speler moet ook zelf willenen als ik Regeer was zou ik het niet doen om rechtsback te spelen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:33:
[...]

Waaah de tool en ik zijn het ergens over eens O+
Regeer terughalen is absoluut madness. Het enige wat dat aantoont is dat er bij Ajax op dit moment véél mis is in de scouting want er is geen enkel plan B te bekennen op het gebied van de scouting. Vorig jaar niet goed bevonden en weg, nu opeens goed genoeg maar wel 3,5-4 miljoen euro verlies maken op de aanschaf. Pure waanzin dit.

Gelukkig zit die linksbuiten van Real Valladolid in de lappenmand anders was de volgende flutaankoop weer gearriveerd. En dan al die papegaaien die roepen dat die vent er iets van kan gebaseerd op 10 Youtube beelden en 2 wedstrijden terugkijken _O- . Om de gok te nemen met zo'n speler is onzin, schuif dan maar iemand door van Jong Ajax die toch al op de payroll staat. 10 miljoen voor een vreemdeling van een club die 95% van de Nederlandse voetbalfans niet eens kan opnoemen als je vraagt wie er allemaal in de Spaanse competitie spelen.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:43
Sempy schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:36:
[...]

Lijkt me op dit moment de meest verstandige keuze. Al blijft het zonde dat die Duitse surfboy hem 1,5 jaar geleden
Hahaha Duitse surfboy...
Hij hield zich al niet staande als technisch directeur, laat staan dan op een surfplank :p

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
chim0 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 21:11:
Jong Ajax - Jong PSV is echt letterlijk jong Ajax jong PSV. Alsof ik naar de B1 zit te kijken. Wel heerlijke stand tot nu toe. :+ Hopelijk 30 maart ook zo. :P

Hoppa 3 - 0
Ja 3-0 zou wel lekker zijn om thuis mee te winnen van Ajax, ben ik met je eens ;)

WoT stats

• Kist
Typhone schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 06:37:
[...]

Regeer terughalen is absoluut madness. Het enige wat dat aantoont is dat er bij Ajax op dit moment véél mis is in de scouting want er is geen enkel plan B te bekennen op het gebied van de scouting. Vorig jaar niet goed bevonden en weg, nu opeens goed genoeg maar wel 3,5-4 miljoen euro verlies maken op de aanschaf. Pure waanzin dit.

Gelukkig zit die linksbuiten van Real Valladolid in de lappenmand anders was de volgende flutaankoop weer gearriveerd. En dan al die papegaaien die roepen dat die vent er iets van kan gebaseerd op 10 Youtube beelden en 2 wedstrijden terugkijken _O- . Om de gok te nemen met zo'n speler is onzin, schuif dan maar iemand door van Jong Ajax die toch al op de payroll staat. 10 miljoen voor een vreemdeling van een club die 95% van de Nederlandse voetbalfans niet eens kan opnoemen als je vraagt wie er allemaal in de Spaanse competitie spelen.
Het is ook niet alleen de scouting. Wat is Kroes in vredesnaam aan het doen? Waarom laat je Rensch gaan zonder een duidelijk alternatief die ook haalbaar is. Nu gooi je 4 miljoen door het afvoerputje.

Gaan nu ook geluiden dat Farioli niet op regeer zit te wachten(wat ik heel goed begrijp). Na de waardeloze transfer zomer nu een even waardeloze winter window. Farioli zal zijn zaakwaarnemer ook wel hebben laten weten open te staan voor een vertrek komende zomer. Want met zulke amateurs om je heen kan je toch niks bereiken?

En als klap op de vuurpijl overweegt Ajax Moro(die aardig kan dribbelen maar geen goede voorzet en matige afronding heeft) ondanks zijn blessure gewoon te halen. Er wordt schijnbaar gezegd dat Ajax nu een makkelijke reeks wedstrijden heeft dus dat het wel kan.

Dat is juist reden om een versterking te halen die in die periode al aan het spel en de club kan wennen.

• Han
  • Niet online

Han

Als alle geruchten waar zijn dan is het inderdaad armoe-troef. Ik snap werkelijk niet dat wanneer Tete in beeld is komende zomer dat je Rensch nu laat gaan, ondanks dat je er 6 miljoen voor vangt. Dan zou je minimaal verwachten dat ze Tete zouden huren voor de rest van dit seizoen zodat ze hem deze zomer definitief kunnen inlijven. Regeer nu halen lijkt mij totaal zinloos en ook niet echt een versterking.

En qua linksbuiten positie.... laat Godts lekker staan en schuif Bounida door vanuit jong Ajax. Die bewijst zich al weken lang bij Jong Ajax en kan pirma als backup op de bank zitten en hier en daar minuten gaan maken voor Ajax1. Met een beetje geluk tikt Bounida het zelfde niveau aan als Godts en hoef je geen cent uit te geven. Dat die Bounida nu uit zijn contract loopt is zo typerend voor het huidige Ajax, er loopt te veel de deur uit, zij het gratis of tegen lage transfersommen. En dan om jaren later weer interesse hebben in die spelers, echt bijzonder.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:00
Kist schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 08:58:
[...]

Het is ook niet alleen de scouting. Wat is Kroes in vredesnaam aan het doen? Waarom laat je Rensch gaan zonder een duidelijk alternatief die ook haalbaar is. Nu gooi je 4 miljoen door het afvoerputje.

Gaan nu ook geluiden dat Farioli niet op regeer zit te wachten(wat ik heel goed begrijp). Na de waardeloze transfer zomer nu een even waardeloze winter window. Farioli zal zijn zaakwaarnemer ook wel hebben laten weten open te staan voor een vertrek komende zomer. Want met zulke amateurs om je heen kan je toch niks bereiken?

En als klap op de vuurpijl overweegt Ajax Moro(die aardig kan dribbelen maar geen goede voorzet en matige afronding heeft) ondanks zijn blessure gewoon te halen. Er wordt schijnbaar gezegd dat Ajax nu een makkelijke reeks wedstrijden heeft dus dat het wel kan.

Dat is juist reden om een versterking te halen die in die periode al aan het spel en de club kan wennen.
De fans wilden Kroes zo graag terug toen bleek dat ie niet okselfris was toch?

Je krijgt wat je verdient :+

Verwijderd

Han schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:16:
Ik snap werkelijk niet dat wanneer Tete in beeld is komende zomer dat je Rensch nu laat gaan, ondanks dat je er 6 miljoen voor vangt. Dan zou je minimaal verwachten dat ze Tete zouden huren voor de rest van dit seizoen zodat ze hem deze zomer definitief kunnen inlijven.
Kenny Tete is geblesseerd aan de knie en wordt niet terug verwacht eerder dan april.

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:25:
Kenny Tete is geblesseerd aan de knie en wordt niet terug verwacht eerder dan april.
Ah, check, die had ik gemist, dank. Dus Ajax heeft zijn zinnen gezet op twee spelers, beiden geblesseerd :)

Die Regeer is wel fit maar mogen ze wat mij betreft in Enschede laten. Zelfs daar is hij te licht bevonden als rechtsback, dus 0,0 een vervanging voor Rensch. En als middenvelder? Leuk als backup maar geen basismateriaal voor Ajax.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Kist
LZ86 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:20:
[...]

Ik ben nooit voorstander van die charlatan geweest.

• Kist
En inmiddels inderdaad de eerste geruchten van een vertrek van Farioli.

• LZ86
Kist schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:25:
Zou zonde zijn. De beste man is zwaar aan het overpresteren bij Ajax. Maar ik snap best dat in zo'n wespennest werken niet leuk is.

Wellicht dat ie bij ons aan de slag wil zodra ze Priske hebben kunnen lozen >:)

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
LZ86 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:49:
[...]

Zou zonde zijn. De beste man is zwaar aan het overpresteren bij Ajax.
Dat is dan toch het moment om uit te cashen?
Op basis van de prestaties zou ik Farioli niet laten gaan, ondanks dat het spel niet het mooiste is maar resultaat is er wel en dat telt uiteindelijk, zeker als de korte termijn momenteel belangrijk is.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 06:37:
[...]

Niet gewend aan raken he :+
Waarom zou je überhaupt 7m+ betalen voor een speler achter Godts? De plek achter de basiskracht is juist ideaal om gevuld te worden door een jong talent. Bounida mag dan nu wel een vermogen verdienen en omlaag moeten als ie verlengt, maar als je hem nu al bij het 1e betrekt en daarmee mooi perspectief biedt heeft ie de kans om te tonen dat ie dat perspectief belangrijker vindt dan de centen. En wil ie dan niet bijtekenen, dan weet je iig genoeg maar ben je inmiddels wel in de zomer belandt zonder dat je 7m uitgegeven hebt.

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:25:
Ondanks dat ie nu heel goed werk doet.. Als ie na een half jaar echt al met Roma gesproken zou hebben dan mag ie van mij in de zomer ook gewoon wieberen. Zak geld van Roma, en dan nog eens kijken of Knutsen of Hjulmand bijvoorbeeld zin hebben.

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:20:
[...]

Ik zei toen al dat ie mocht wieberen wegens z'n voorkennis gedoe ;)
Wat heb ik dan verdiend?

• Han
  • Niet online

Han

Ons!

Een ergere straf konden we niet bedenken :P

• LZ86
toolkist schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:15:
[...]

Ik zei toen al dat ie mocht wieberen wegens z'n voorkennis gedoe ;)
Wat heb ik dan verdiend?
Het is nooit te laat om een échte club aan te gaan hangen.
De kameraadjes staan altijd open voor vers bloed :P

• Gonadan
  • Laatst online: 00:45

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@Typhone ik vermaak mij altijd prima met Bureau Sport. Niet per se objectief, maar dat maakt het alleen maar leuker.
D-e-n schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:47:
Dat laatste sowieso niet, die zagen al maanden bij elk moment wat ze kunnen vinden. Het is echter afwachten hoe lang de eenheid binnen de club zo vast blijft en geen barstjes gaat vertonen. Zolang de steun er intern is dan zit het goed, gaat men die afbouwen (al dan niet door externe invloeden) dan wordt het moeilijk.

Vooralsnog ben ik ook nog niet heel erg onder de indruk van de prestaties op transfervlak, ondanks de moeizame omstandigheden. Ik hoop maar dat die situatie niet voor wrijving gaat zorgen want 'buitenkansjes' als een Klaassen of Regeer zijn misschien leuk voor het budget, Farioli wordt er niet per se heel veel mee vooruit geholpen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:56:
Dat is dan toch het moment om uit te cashen?
Op basis van de prestaties zou ik Farioli niet laten gaan, ondanks dat het spel niet het mooiste is maar resultaat is er wel en dat telt uiteindelijk, zeker als de korte termijn momenteel belangrijk is.
Inderdaad. Resultaat boven aantrekkelijk voetbal stellen is júist lange termijn denken. Op dit moment moet er gewoon zoveel mogelijk gewonnen worden om die tweede plek te halen en eindelijk weer wat meer financiële ademruimte te krijgen.

De buitenwacht kan wel blijven roepen dat het er niet uit ziet, maar met de huidige selectie elke wedstrijd willen domineren gaat je gewoonweg niet lukken. Dan verlies je de zekerheid en daarmee het vertrouwen, en voordat je het weet sta je weer in de middenmoot.

Sowieso verbaast het mij hoeveel mensen nog denken dat het puur aan Farioli ligt dat Ajax niet domineert, als of elke willekeurige conservatieve Nederlandse trainer met deze selectie lekker aanvallend voetbal had kunnen spelen en dan op net zoveel punten had gestaan. De realiteitszin is veelal volkomen zoek.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:51
Was wel verbaasd dat er een bom ontplofte, toen de coach van de Ajax-dames vertelde blij te zijn om even CL-voetbal te missen.

https://www.ad.nl/nederla...3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Nu zegt Farioli dat kampioen worden geen doelstelling is en er zeurt bijna niemand.......

Hattrick: Thorgal Eagles

• Gynnad
  • Nu online
Hoo hoo hoo jongens, laten we het even over PSV en Feyenoord hebben, daar wordt de laatste weken ondermaats gepresteerd! Nu gaat het ineens negatief over Ajax, dat kan niet de bedoeling zijn ;)

• Gonadan

Gonadan

@bregweb Dat is dan ook een totaal andere uitspraak in een totaal andere situatie.

Wanneer de directie Farioli de doelstelling CL-voetbal meegeeft dan is kampioen worden inderdaad geen doelstelling, dat is gewoon feitelijk correct.

Wanneer je als verse coach instapt in een top draaiend team wat de vorige jaargang een prachtige CL-campagne had en dan ga je doen alsof je CL wel kunt missen dan is dat wel een bijzondere en wellicht wat onhandige opmerking.

(ja ik vond de verontwaardiging ook overdreven, het lag allemaal wat genuanceerder, maar het is wel wat anders)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 12:02:
[...]

Het is nooit te laat om een échte club aan te gaan hangen.
De kameraadjes staan altijd open voor vers bloed :P
Daarom ben jij toch ook van Feyenoord naar Ajax gegaan?

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:51
Gonadan schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 13:03:
@bregweb Dat is dan ook een totaal andere uitspraak in een totaal andere situatie.

Wanneer de directie Farioli de doelstelling CL-voetbal meegeeft dan is kampioen worden inderdaad geen doelstelling, dat is gewoon feitelijk correct.

Wanneer je als verse coach instapt in een top draaiend team wat de vorige jaargang een prachtige CL-campagne had en dan ga je doen alsof je CL wel kunt missen dan is dat wel een bijzondere en wellicht wat onhandige opmerking.

(ja ik vond de verontwaardiging ook overdreven, het lag allemaal wat genuanceerder, maar het is wel wat anders)
Niet helemaal, zij werd ook aangevallen op het feit dat de uitspraak "Ajax onwaardig'" was, terwijl zij ook met een uitgekleed elftal aan de slag moest.

Hattrick: Thorgal Eagles

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-01 15:18
Nu zijn Zerrouki en Zechiel ook al geblesseerd.
Dus we hebben nu 5 geblesseerde middenvelders? Hwang, Timber, Zechiel, Zerrouki en Nadje?

Alleen Milambo en Stengs blijven over. Dat wordt wat.

• LZ86
toolkist schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 13:05:
[...]

Daarom ben jij toch ook van Feyenoord naar Ajax gegaan?
Nee nee nee, ik hou van BDSM. Daarom ben ik ook Feyenoorder :+
Af en toe een hoogtepunt, maar vooral lijden is het devies

• Gonadan

Gonadan

bregweb schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 14:28:
Niet helemaal, zij werd ook aangevallen op het feit dat de uitspraak "Ajax onwaardig'" was, terwijl zij ook met een uitgekleed elftal aan de slag moest.
Er waren wat goede spelers verkocht inderdaad, dat is altijd het nadeel van een succesvol elftal. Maar dat maakt het nog geen rampspoed zoals de heren de afgelopen jaren hadden.

Daarbij is het verschil nog steeds dat de één iets stelt wat feitelijk correct is en geen nieuwe informatie, waar de ander een mening geeft waar je nogal wat van kunt vinden. In dat licht vind ik verontwaardiging dat Farioli niet ook zo aangepakt wordt onterecht.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Han
  • Niet online

Han

Nou, Regeer ontbreek op de training van Twente en schijnt in Amsterdam zijn medische keuring te ondergaan. De terugkoop optie dient vandaag gelicht te worden, anders verloopt deze klaarblijkelijk.

Serieus onbegrijpelijk, ik schat Regeer als rechtbank minder in dan Rensch, die al geen favoriet van mij was. Wat een sof dit.

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:02:
[...]

Ondanks dat ie nu heel goed werk doet.. Als ie na een half jaar echt al met Roma gesproken zou hebben dan mag ie van mij in de zomer ook gewoon wieberen. Zak geld van Roma, en dan nog eens kijken of Knutsen of Hjulmand bijvoorbeeld zin hebben.
Nee, want dan moet er weer een type uit de oude Ajax garde komen. Oude wijn uit nieuwe zakken enz. Farioli zou ik echt niet laten gaan, goede en eigenwijze vent, die spelers maximaal laat renderen.

Ze zouden Farioli en Regeer hebben toegezegd dat Regeer max dit seizoen voor de RB positie is, na dit seizoen vaste plek op het middenveld.

En directie zou Farioli gevraagd hebben na dit seizoen meer van Jong Ajax te gebruiken. Doe dat nu dan alvast.. Genoeg spul rondlopen die prima minuten kunnen maken, krijg je automatisch meer frivool in het spel.

nggyu nglyd

• Kist
Quad schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:40:
[...]

Nee, want dan moet er weer een type uit de oude Ajax garde komen. Oude wijn uit nieuwe zakken enz. Farioli zou ik echt niet laten gaan, goede en eigenwijze vent, die spelers maximaal laat renderen.

Ze zouden Farioli en Regeer hebben toegezegd dat Regeer max dit seizoen voor de RB positie is, na dit seizoen vaste plek op het middenveld.

En directie zou Farioli gevraagd hebben na dit seizoen meer van Jong Ajax te gebruiken. Doe dat nu dan alvast.. Genoeg spul rondlopen die prima minuten kunnen maken, krijg je automatisch meer frivool in het spel.
Persoonlijk vind ik dat een domme en onredelijke positie om in te nemen als Kroes. Je gaat nu, en er hangt ontzettend veel af van dit seizoen, een gemankeerde middenvelder halen om je back te vervangen. Omdat blijkbaar of de scouting volledig incompetent is, of Kroes zelf of allebei.

Dit is de zoveelste toezegging aan Farioli van Kroes. Er zou meteen na vertrek van Bergwijn een goede vervanger komen(volledig mislukt), toen zou die vervanger er zijn op uiterlijk 2 januari(volledig mislukt en let maar op er komt gewoon weer geen linksbuiten), je kan Rensch houden of je verkoopt hem maar je moet ervoor zorgen dat er een minimaal gelijkwaardige back is(Kroes kiest alweer de slechtste maar gemakkelijkste weg door geen directe vervanger te halen maar we zijn gered hij heeft wel Ajax DNA!).

Ajax heeft daarnaast al een overschot aan halfbakken middenvelders. Lekker er nog 1 bij halen. Je selectie nog verder uit balans. Mag Farioli het gaan uitzoeken met Gaaei en een Middenvelder als backs.

En als het fout gaat krijgt Farioli de stront over zich heen. Als ik een manager had als Kroes had ik allang mijn contract ingeleverd.

Het is tijd dat Kroes zijn biezen pakt. Wat een volledig incompetente man is dat.

[ Voor 2% gewijzigd door Kist op 21-01-2025 15:50 . Reden: verduidelijking ]

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
Russel88 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 14:29:
Dus we hebben nu 5 geblesseerde middenvelders? Hwang, Timber, Zechiel, Zerrouki en Nadje?

Ik bereid me al voor op helemaal niks in Rotterdam. Europees voetbal halen wordt al heel lastig als het zo door gaat.

In 6 maandjes van trots met de borst vooruit, naar compleet in de goot. Man man man.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 21-01-2025 15:57 ]

• Gonadan

Gonadan

Kist schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:49:
[...]

Persoonlijk vind ik dat een domme en onredelijke positie om in te nemen als Kroes. Je gaat nu, en er hangt ontzettend veel af van dit seizoen, een gemankeerde middenvelder halen om je back te vervangen. Omdat blijkbaar of de scouting volledig incompetent is, of Kroes zelf of allebei.

Dit is de zoveelste toezegging aan Farioli van Kroes. Er zou meteen na vertrek van Bergwijn een goede vervanger komen(volledig mislukt), toen zou die vervanger er zijn op uiterlijk 2 januari(volledig mislukt en let maar op er komt gewoon weer geen linksbuiten), je kan Rensch houden of je verkoopt hem maar je moet ervoor zorgen dat er een minimaal gelijkwaardige back is(Kroes kiest alweer de slechtste maar gemakkelijkste weg door geen directe vervanger te halen maar we zijn gered hij heeft wel Ajax DNA!).

Ajax heeft daarnaast al een overschot aan halfbakken middenvelders. Lekker er nog 1 bij halen. Je selectie nog verder uit balans. Mag Farioli het gaan uitzoeken met Gaaei en een Middenvelder als backs.

En als het fout gaat krijgt Farioli de stront over zich heen. Als ik een manager had als Kroes had ik allang mijn contract ingeleverd.

Het is tijd dat Kroes zijn biezen pakt. Wat een volledig incompetente man is dat.
En dat allemaal op basis van een paar zinnen van @Quad zonder bronvermelding. :D

Toegegeven, ik ben ook nog niet erg tevreden en ben erg benieuwd waar we eind januari staan. Dan kunnen we pas oordelen en hoe het intern gaat weten we gewoon niet. Ja die 'journalisten' van ESPN denken het te weten, maar dat begint aardig hard een tweede T te worden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Kist
Gonadan schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:05:
[...]

En dat allemaal op basis van een paar zinnen van @Quad zonder bronvermelding. :D

Toegegeven, ik ben ook nog niet erg tevreden en ben erg benieuwd waar we eind januari staan. Dan kunnen we pas oordelen en hoe het intern gaat weten we gewoon niet. Ja die 'journalisten' van ESPN denken het te weten, maar dat begint aardig hard een tweede T te worden.
Heb er elders wel over gelezen.

Maar de T is onder Kroes wel weer redelijk ingevoerd. Heeft Kroes slim gedaan. Als je er niks van kan moet je jezelf toch even indekken.

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:56:
[...]

Ik bereid me al voor op helemaal niks in Rotterdam. Europees voetbal halen wordt al heel lastig als het zo door gaat.

In 6 maandjes van trots met de borst vooruit, naar compleet in de goot. Man man man.
Compleet in de goot valt nou ook wel mee, je staat 4e en kijk alleen al naar Ajax vorig jaar het kan dus veel veel veel erger. Daarbij kan dit ook weer zo maar omdraaien als bv Hwang en Timber terug zijn, je hebt zowat een 33% kans op de beker en dus EL, etc. Kritisch zijn sure, negatief zijn idem, maar zo negatief zijn als jij nu bent is dus echt nergens voor nodig.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:45

Een overzichtje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9L5Qnuq_4YUrCmsefkczwbtDAeg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/8pyMc0k1dsVne8MNDlMRhUBl.png?f=user_large

Tenzij Priske ze hoogste persoonlijk kapot schopt tijdens de trainingen valt hem weinig kwalijk te nemen als je dit moet managen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

toolkist schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:38:
Compleet in de goot valt nou ook wel mee, je staat 4e en kijk alleen al naar Ajax vorig jaar het kan dus veel veel veel erger.
Feyenoord heeft slechts 2 punten meer dan Ajax vorig seizoen na 19 wedstrijden.

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:41:
[...]

Een overzichtje:

[Afbeelding]

Tenzij Priske ze hoogste persoonlijk kapot schopt tijdens de trainingen valt hem weinig kwalijk te nemen als je dit moet managen.
Dan nog kan de werkwijze van de staf of zijn manier van trainen daar ook aan bijdragen. Veel blessures is niet altijd alleen maar pech. Te vaak zie je daar grote verschillen in bij verschillende aanpak.
Dat betekent niet dat ik weet wat hij precies fout doet, maar ik zou niet zomaar willen uitsluiten dat hij en/of zijn staf hier aandeel in heeft.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:45
Gonadan schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:44:
[...]

Dan nog kan de werkwijze van de staf of zijn manier van trainen daar ook aan bijdragen. Veel blessures is niet altijd alleen maar pech. Te vaak zie je daar grote verschillen in bij verschillende aanpak.
Dat betekent niet dat ik weet wat hij precies fout doet, maar ik zou niet zomaar willen uitsluiten dat hij en/of zijn staf hier aandeel in heeft.
Maar in de fysieke staf is weinig veranderd en in de werkwijze niks als je bijv. Timber mag geloven.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:49:
Maar in de fysieke staf is weinig veranderd en in de werkwijze niks als je bijv. Timber mag geloven.
Lijkt me niet echt een autoriteit qua oordeel op dat vlak. Er zijn gewoon dingen veranderd en er is ook vaak genoeg gesteld dat je een verschil zag met onder Slot.
Van mij mag je denken dat het allemaal alleen maar pech is, maar ik denk dat Feyenoord meer te verwijten valt dan dat.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad

Quad

Doof

Gonadan schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:05:
[...]

Ja sorry, doen de fansites van Ajax en Twente ook niet aan. }:|

En dus doen we lekker mee met geruchten.

nggyu nglyd

• LZ86

Zerrouki missen zie ik niet als een gemis.
Maar wtf eten die gasten. Zo ontzettend veel geblesseerden...... Het hele seizoen vernaggelt daardoor

• Han
  • Niet online

Han

Quad schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 17:00:
En dus doen we lekker mee met geruchten.
Ik put er hoop uit… serieuze hoop. Naast Gimenez ook mogelijk interesse in Bronbey. Laat dat gerucht waar zijn aub, strik er omheen en een normaal scorende spits terug. Als je alleen al kijkt naar het doelsaldo van Ajax in vergelijk met PSV, 21 doelpunten, dan zie je waar het grootste probleem van Ajax zit. Met Brobbey in het elftal speel je gewoon zonder spits.

• Quad

Quad

Doof

Han schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 17:27:
[...]

Ik put er hoop uit… serieuze hoop. Naast Gimenez ook mogelijk interesse in Bronbey. Laat dat gerucht waar zijn aub, strik er omheen en een normaal scorende spits terug. Als je alleen al kijkt naar het doelsaldo van Ajax in vergelijk met PSV, 21 doelpunten, dan zie je waar het grootste probleem van Ajax zit. Met Brobbey in het elftal speel je gewoon zonder spits.
Rijkhoff verdient gewoon een kans toch?

nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 17:32:
[...]

Rijkhoff verdient gewoon een kans toch?
Op basis waarvan? Omdat hij na een half seizoen brandhout nu per ongeluk een hattrick maakt? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad

Quad

Doof

Gonadan schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 17:33:
[...]

Op basis waarvan? Omdat hij na een half seizoen brandhout nu per ongeluk een hattrick maakt? ;)
Nee, op basis van dat je iemand uit eigen gelederen gewoon een kans geeft. Dan weet je of je moet investeren of niet.
Geldt voor elke positie btw.

nggyu nglyd

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
toolkist schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:38:
[...]

Compleet in de goot valt nou ook wel mee, je staat 4e en kijk alleen al naar Ajax vorig jaar het kan dus veel veel veel erger. Daarbij kan dit ook weer zo maar omdraaien als bv Hwang en Timber terug zijn, je hebt zowat een 33% kans op de beker en dus EL, etc. Kritisch zijn sure, negatief zijn idem, maar zo negatief zijn als jij nu bent is dus echt nergens voor nodig.
Akkoord, maar je vergeet even de trainer die voor de groep staat die het blijkbaar ook allemaal niet meer weet en die het zijn spelers verwijt dat ze het heilige vuur missen. In mijn ogen is dat een regelrecht brevet van onvermogen, want volgens mij is de trainer daar ook voor verantwoordelijk.

En de waslijst aan blessures zal ook ergens een oorzaak moeten hebben.

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02-2025
Quad schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 17:36:
[...]

Nee, op basis van dat je iemand uit eigen gelederen gewoon een kans geeft. Dan weet je of je moet investeren of niet.
Daar is het 2e elftal voor. Daar zou hij echt moeten uitblinken wil hij in het 1e kunnen starten. Zover is hij denk ik nog niet.

• Quad

Quad

Doof

Dingdong schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 17:48:
[...]

Daar is het 2e elftal voor. Daar zou hij echt moeten uitblinken wil hij in het 1e kunnen starten. Zover is hij denk ik nog niet.
Kan zijn dat spelers in een ander team beter renderen.

nggyu nglyd

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:42:
[...]

Feyenoord heeft slechts 2 punten meer dan Ajax vorig seizoen na 19 wedstrijden.
Kun je nagaan wat Ajax teweeg brengt.

• Kist
Quad schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 17:54:
[...]

Ik heb hem al tijdje niet meer zien spelen maar paar maanden geleden ging die de duels nog in als een school jochie. Ook de reden dat BVB hem liet gaan. Gewoon fysiek niet sterk in de duels.

Maar goed hopelijk ontwikkelt dat zich nog.

Sowieso zinloze discussie. Kroes heeft vast een spits van het kaliber Telstar op de korrel als vervanger.

[ Voor 11% gewijzigd door Kist op 21-01-2025 18:06 ]

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 17:36:
Nou gelukkig werkt dat niet zo. Er moet op zijn minst enige indicatie moeten zijn binnen de prestaties in Jong op basis waarvan je aan kunt nemen dat er daadwerkelijk een kans is dat het wat wordt. Dat je lid van de club bent is niet genoeg basis om een kans ook meteen te verdienen.

Vooralsnog blinkt hij niet uit en is er geen reden om aan te nemen dat hij die kans echt verdient. En dan is het wel een aanzienlijke gok als je denkt het met alleen Weghorst af te kunnen.
Quad schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 17:54:
Absoluut, en ik zo ook graag zien dat Fariolie ietsjepietsje meer speeltijd gaf aan spelers van Jong zodat ze er ook een beetje aan kunnen proeven. Daarentegen heb je al een hele serie tweede keuze die je tevreden moet houden want die heb je ook nodig.
In die zin is dit weer een zoveelste voorbeeld waarvan ik ij afvraag op basis waarvan hij zo per se terug moest komen. Natuurlijk is het een talent en misschien komt hij er nog, dus als je hem hebt probeer je het ermee, maar terughalen is wel weer een andere categorie,

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad

Quad

Doof

Maar goed, over op het serieuze voetbal. PSV speelt vanavond in Servië tegen Crvena zvezda. Hoe je het uitspreekt moet je zelf weten.

Moeilijke wedstrijd, ze winnen veel, waaronder Stuttgart die met met 5-1 zijn weggevaagd.

Ik denk dat PSV blij mag zijn met een gelijkspel, maar ik zie het er somber voor ze in.

nggyu nglyd

• Gynnad
  • Nu online
Quad schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 19:17:
Maar goed, over op het serieuze voetbal. PSV speelt vanavond in Servië tegen Crvena zvezda. Hoe je het uitspreekt moet je zelf weten.
Rode Ster? :7

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Hangt van het voorspel en de lubricatie af, vermoed ik.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gynnad
  • Nu online
Ramzzz schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 19:35:
[...]

Hangt van het voorspel en de lubricatie af, vermoed ik.
:D

Ik moest lachen

[ Voor 4% gewijzigd door Gynnad op 21-01-2025 19:39 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:43
Quad schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 19:17:

Moeilijke wedstrijd, ze winnen veel, waaronder Stuttgart die met met 5-1 zijn weggevaagd.

Ik denk dat PSV blij mag zijn met een gelijkspel, maar ik zie het er somber voor ze in.
Pepi zei anders dat ze voor het winnen van de CL gaan...
Ff serieus... Psv is slappe hap... Nu zelfs ook in de Eredivisie.
Winnen zou wel goed zijn voor de CL playoffs

• Quad

Quad

Doof

Ahh, zat te kijken op SofaScore, vandaar. :)

@Ramzzz Je spreekt uit ervaring? :+

nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Volgens mij heeft Ziggo problemen met Chromecast/Google TV? Krijg geen stream open, of met veel geluk.

• carpebios
Nou, bij PSV weer zieken. Ze hoorde dat er echte mannen moesten voetballen en spontaan is iedereen griepeg.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 20:55:
Nou, bij PSV weer zieken. Ze hoorde dat er echte mannen moesten voetballen en spontaan is iedereen griepeg.
Ik word grieperig van de gedachte dat je als PSV supporter bent meegereisd. Je gaat daar toch niet voor je plezier staan?

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:56

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Kijk zonder account was de belofte. Niks werkt.

https://www.ziggo.nl/uefa/ziggo-sport-free

• toolkist
  • Niet online
Ziggo go werkt prima hier :P
Pagina: 1 ... 153 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken