Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Haha ja inderdaad hele bovenkant scherm is wegQuad schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 20:47:
Het scorebord is in elk geval niet te missen op Ziggo Go.
Edit: Oei, op dit niveau moeten deze kansen direct hangen.
Die van Bergen kon bankie op bij mij.
[ Voor 41% gewijzigd door Typhone op 06-08-2024 20:55 ]
Typhone schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 20:54:
Geef hem toch breed egoïst!
Die van Bergen kon bankie op bij mij.

Na 1 actie?
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 06-08-2024 20:58 ]
Ja je zou wat missen van de reclame op de boarding.Typhone schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 20:51:
[...]
Haha ja inderdaad hele bovenkant scherm is weg
⏩ PVOutput☀️
Afgeven is 0-1 in een heel belangrijk duel.
Dat niet beseffen en met deze mindset in de wedstrijd zitten getuigt van een verkeerde instelling. Banken dus. Ja ik ben hard.
Niet erop ingaan, niet erop ingaan, niet erop ingaan.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Dat Salzburg heeft duidelijk wat Red Bulls op
[ Voor 47% gewijzigd door Harribo op 06-08-2024 21:17 ]
Iemand onder de zoden schoffelen is doorspelen. Iemand verkeerd aankijken is vrije bal

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
⏩ PVOutput☀️
Twente heeft de eerste helft weinig te zoeken daar
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 06-08-2024 21:27 ]
Dat Red Bull beter zou zijn was te verwachten, dat Twente toch een paar beste kansen al bij elkaar heeft gespeeld is al mooi.Harribo schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:26:
Red Bull is gewoon beter dan Twente tot nu toe.
Twente heeft de eerste helft weinig te zoeken daar
Had vooral gehoopt dat ze nu de schade klein houden/ beperken en dan hopen dat met het eigen publiek erachter ze thuis kunnen scoren.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik zou Steijn én Vlap én Lammers opstellen.
Het is vooral heel energiek wat Salzburg laat zien. Dan moet je secuur en snel passen en dat lukt Twente (vooralsnog) niet
Steijn komt overduidelijk tekort op dit niveau. Vooral handelingssnelheid. Is ook logisch dat die niet verkocht is, dat zien (top)scouts ook. Heeft nota bene 17 goals en 6 assists (?) gemaakt vorig jaar.Harribo schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:03:
Snap niet dat je Sem Steijn eruit haalt. Geblesseerd oid?
Ik zou Steijn én Vlap én Lammers opstellen.
Het is vooral heel energiek wat Salzburg laat zien. Dan moet je secuur en snel passen en dat lukt Twente (vooralsnog) niet
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Je hoeft het niet te hopen, het staat vastHarribo schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:04:
[...]
Ik hoop het voor ze. Dit is tot nu toe vrij kansloos voor Twente
Bij uitschakeling in de CL voorrondes spelen ze EL.
Ik zie dat echt heel anders. Enige die gevaar kan stichten. Tis omdat er een paar passen niet goed waren, anders stond hij voor de keeper.Jeroenvde89 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:05:
[...]
Steijn komt overduidelijk tekort op dit niveau. Vooral handelingssnelheid. Is ook logisch dat die niet verkocht is, dat zien (top)scouts ook. Heeft nota bene 17 goals en 6 assists (?) gemaakt vorig jaar.
Die goals en assists zijn geen toeval.
Misschien wat negatief (afhankelijk van hoe je het zou willen opvatten) maar ik vind Steijn meestal een verbeterde versie van Til, goed in druk zetten, veel loopvermogen, staat toch regelmatig op de juiste plek en daarbij kan hij iets beter voetballen (betere bal behandeling).Harribo schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:11:
[...]
Ik zie dat echt heel anders. Enige die gevaar kan stichten. Tis omdat er een paar passen niet goed waren, anders stond hij voor de keeper.
Die goals en assists zijn geen toeval.
Nog steeds wel kans hoor maar ze spelen zeer naïef.Player1S schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:29:
Kut. Met 1-0 gaf ik ons nog een kansje thuis
Ja kans van een paar procentTyphone schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:32:
[...]
Nog steeds wel kans hoor maar ze spelen zeer naïef.
Tenminste als ze zo voetballen als vandaag, bijna geen kans gehad.
Vond het verschil erg groot
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 06-08-2024 22:35 ]
Graag nog minstens 10 van die komend seizoen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
⏩ PVOutput☀️
Zeker 4 nieuwe spelers nodig die gif meebrengen, anders gaan ze samen met Heracles naar de KKD
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Ja waarom denk je dat ik zei dat die kerel in het begin die bal moet afleggen? Speel je direct een andere wedstrijd. Mensen zijn wel erg negatief hier hè. Gewoon een prutsbal die de 2-0 oplevert.Harribo schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:35:
[...]
Ja kans van een paar procent
Tenminste als ze zo voetballen als vandaag, bijna geen kans gehad.
Vond het verschil erg groot
[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 06-08-2024 22:44 ]
Nee joh, als je serieus denkt dat de nr3 van vorig jaar met praktisch hetzelfde team nu degradeert, dan zit je eigenlijk gewoon een beetje te sarren, toch?964C2 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:39:
Ben zeer teleurgesteld in dit FC Twente.
Zeker 4 nieuwe spelers nodig die gif meebrengen, anders gaan ze samen met Heracles naar de KKD
Twente speelde, gezien het verschil in kwaliteit, heel behoorlijk. Teveel kansen weggegeven, maar ook serieuze kansen gehad, of kansen op een kans. Denk dat Kuipers het beter gaat doen dan Salah Edine, maar qua snelheid snapte ik de keus gister wel.
Salzburg en Lille zijn van CL niveau, die hebben zoveel snelheid en kracht, zoveel transferwaarde, daar 2-1 verliezen is een heel goed resultaat. En vergis je niet in wat een kolkende Veste kan doen.
Qua spelers: Europees moet het links centraal achterin wel echt beter. Verder heb je straks Sadilek er weer bij, dan staat er best een goede ploeg die gewoon top 5 eredivisie speelt.
Is dat een probleem van Taylor, of een coach die het elftal niet goed instrueert? Ik ben echt geen voorzitter van de Taylor fanclub, maar ik erger me vaak aan opmerkingen dat spelers maar weg moeten, zonder een een goed alternatief te geven.Kist schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:29:
[...]
Taylor is sowieso al jaren hét probleem op het middenveld. Staat altijd veel te hoog en niet aanwezig genoeg in de omschakeling. Daardoor ontstaan die mega ruimtes. Bovendien helpt die elke wedstrijd wel een paar kansen om zeep met de slechtste afronding van de eredivisie.
Dat heb jij ook nog steeds niet gedaan. In de huidige selectie is er geen vervanger en Ajax zit in een moeilijke financiële situatie, er moeten eerst spelers verkocht worden en ook dan kan dat bedrag niet 100 % worden geïnvesteerd. Taylor staat op een transferwaarde van 15M, welke club is zo gek om dat te geven?
Hattrick: Thorgal Eagles
Met Salah-Edine, Eiting, Van Hoorenbeeck en Van Bergen stonden gisteren 4 spelers in de wei die vorig jaar wisselspelers waren, dus dat strookt al niet. Kans van Rots moet hangen, Van Bergen had 'm breed moeten leggen, tsja. Ben blij dat Vlap die vrije bal er nog in pegelt anders was het gewoon al klaar.
Kjolo - Eiting was niet goed gisteren, de verdediging (backs + Van Hoorenbeeck) waren zeer ondermaats, tsja dan krijg je het moeilijk tegen RB Salzburg. Volgende week mooi een dag de stad in en aansluitend naar het stadion. Kijken of we het in een kolkende Veste nog om kunnen buichen!
Hebben we wat in de CL te zoeken met dit team? Nee, maar kijkend naar de inkomsten kunnen we als Twente zijnde met CL voetbal wel in één klap uit de financiele malaise zijn.
Twente komt eraan!
Ik zat er gisteravond op de bank nog over te denken. Salah-Edine, bij Ajax op linksback hopeloos en nu mogelijk de Champions League in. Maar toen bleek dat hij ook bij Twente niet voldoet op linksback.JoteW schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:30:
Regeer en Salah-Edine zijn beide gewoon simpelweg geen backs, maar middenvelders.
De tweede helft heb ik niet meer gezien maar ben je als Twente effectiever in de afronding dan had je zo 2-0 voor kunnen staan in de eerste helft. 2-1 is geen slechte uitgangspositie met een thuiswedstrijd voor de boeg.
De Veste erachter en wie weet wat er kan gebeuren
Je moet Salzburg ook niet onderschatten, die zijn normaal gesproken een maatje te groot voor Twente.964C2 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:39:
Ben zeer teleurgesteld in dit FC Twente.
Zie bijvoorbeeld:
https://www.transfermarkt...urg/startseite/verein/409
https://www.transfermarkt...ede/startseite/verein/317
Dit is voor Twente ook pas de eerste officiële wedstrijd, logisch dat ze dan nog niet volledig ingespeeld zijn op elkaar. En Propper is ook net vertrekken waar ze nog geen vervanger voor hebben kunnen halen.
De back-posities vond ik er ook het beroerdst uitzien. Maar volgens mij lag dat niet alleen aan de spelers zelf. Salzburg heeft de flanken erg goed bezet, met op rechts die dribbelaar en op links een back die er continue overheen komt. Als Rots dan niet meeloopt sta je steeds tegen 2 man. Ook het middenveld was veel te lief, met Eijting, Kjolo en Steijn stonden er drie ideale schoonzoons. Maar je hebt daar ook een vechtertje nodig, zegmaar Sadilek.JoteW schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:30:
Regeer en Salah-Edine zijn beide gewoon simpelweg geen backs, maar middenvelders. Dat ze daar uit nood kunnen spelen is prima tegen een RKC en Excelsior, maar niet als je de CL in wil.
Maar goed, de conclusie is wel dat dit Twente tekort komt voor de Champions League. Mooiste is misschien wel om deze nog om te buigen, 4.5 miljoen te pakken voor het halen van de playoffs en dan verder te ballen in de Europa League.
Regeren is vooruitschuiven
Terwijl een Baas gewoon naar NEC ging, daar zo'n beetje elke wedstrijd heeft mogen spelen en daadwerkelijk beter en sterker is terug gekomen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan zouden het.. 4? trainers moeten zijn geweest die hem niet goed instrueren?bregweb schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:29:
[...]
Is dat een probleem van Taylor, of een coach die het elftal niet goed instrueert? Ik ben echt geen voorzitter van de Taylor fanclub, maar ik erger me vaak aan opmerkingen dat spelers maar weg moeten, zonder een een goed alternatief te geven.
Daar zie je ook gewoon het vertrek van Pröpper, die heeft drie jaar lang de verdediging georganiseerd. Maar goed, hopelijk leren ze snel.toolkist schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:47:
Wat betreft Twente, fouten zoals Salah-Eddine maakt kunnen gebeuren (mag niet, maar goed). Maar niemand op de 16 bij een hoekschop terwijl daar 2 man vrij staan? Dat is de trainer aan te rekenen, dat is gewoon tactisch niet goed.
Regeren is vooruitschuiven
bregweb schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:29:
[...]
Is dat een probleem van Taylor, of een coach die het elftal niet goed instrueert?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LL3sjMyY41oJIYRFotDBL6y2.jpg?f=user_large)
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Haha, goed punt.Gonadan schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 12:36:
@JEightyFive gezien de recente coaches van Ajax laat ik beide opties nog even open.
Desondanks zie je bij Taylor wel terugkerende zaken en in sommige gevallen simpelweg een gebrek aan kwaliteit. Met de hoeveelheid kansen die hij krijgt in een seizoen zou hij een middenvelder moeten zijn die makkelijk aan 15 doelpunten moet kunnen komen, maar zijn afronding is echt dramatisch.
Zijn max is nu 9 doelpunten over een heel seizoen, inclusief beker en Europees in 22/23. Vorig seizoen 8.
Dat is vrij mager als je ziet wat een kansen hij om zeep helpt.
Qua assists houdt het ook niet echt over. 4 in 22/23 en 6 23/24.
Over het structureel verkeerd lopen is al een goede post geschreven. Dat ligt echt niet (alleen) aan de trainer.
Er wordt terecht benoemd dat Ajax (nu) geen betere heeft lopen, al lijkt het me ook zaak voor de technische staf om juist mensen in beeld te hebben.
Het lijkt mij erop of eronder voor hem dit seizoen. Het is nog vroeg maar de eerste wedstrijden stemmen mij alweer behoorlijk pessimistisch.
Je weet toch hopelijk nog wel welke 4 trainers dit waren en hoe lang ze trainer zijn geweest bij Ajax?toolkist schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:44:
[...]
Dan zouden het.. 4? trainers moeten zijn geweest die hem niet goed instrueren?
Daar gaat het niet om. In al die tijd presteerde de speler met lichte pieken 2-3 wedstrijden OK om vervolgens niet meer thuis te geven of compleet door het ijs te zakken.bregweb schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 12:56:
[...]
Je weet toch hopelijk nog wel welke 4 trainers dit waren en hoe lang ze trainer zijn geweest bij Ajax?
Net zoals de overige 9 veldspelers. Lets agree to disagree, maar het rampzalige Ajax is niet alleen de schuld van Taylor.Typhone schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 13:02:
[...]
Daar gaat het niet om. In al die tijd presteerde de speler met lichte pieken 2-3 wedstrijden OK om vervolgens niet meer thuis te geven of compleet door het ijs te zakken.
Evenmin is Ajax een leerschool voor talenten die niet doorbreken. Dan is het wieberen. Taylor is er daar één van. Wat goed is komt snel, want langzaam komt is in 99% van de gevallen niet goed genoeg.bregweb schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 13:11:
[...]
Net zoals de overige 9 veldspelers. Lets agree to disagree, maar het rampzalige Ajax is niet alleen de schuld van Taylor.
Het geld plus de besparing op salaris zouden wel welkom zijn.
Nice! Voor rond de 20 miljoen zou ik hem direct verkopen. Ook nog flinke besparing in salaris huishouding inderdaad. Geeft ook meer ruimte voor Traore, Godts, Forbs en jeugd daarachter naar de toekomst toe. Geeft ook ruimte voor een aankoop.JEightyFive schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 13:20:
In ander nieuws: Bergwijn gaat niet mee naar Griekenland want nog niet fit genoeg. En vermeende interesse van Leicester, om en nabij de 20 miljoen zou er geboden zijn. Bron is Verweij dus geen idee hoe betrouwbaar het is.
Verwijderd
En het staat op Ajaxzone, ja 20 miljoen dan ben je toch achterlijk, zeker geen scouts of wat dan ook gebruikt. Grappig dat Ajax het heeft afgeslagen, maar dat zal wel omdat ze denken dat ze nog hoger willen beiden. Als het lukt neem ik iedereen een gratis rondje in Amsterdam.JEightyFive schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 13:20:
In ander nieuws: Bergwijn gaat niet mee naar Griekenland want nog niet fit genoeg. En vermeende interesse van Leicester, om en nabij de 20 miljoen zou er geboden zijn. Bron is Verweij dus geen idee hoe betrouwbaar het is.
Ik zou er nog voor tekenen als we 20 miljoen zouden moeten betalen om van hem af te komen. Had nooit gekocht mogen worden. Is alleen maar gekocht omdat Overmars hem het jaar ervoor al wilde hebben en daarna blind de Overmars-geruchten-checklist werd gevolgd. Heeft alleen bij PSV gepresteerd, verder nooit.JEightyFive schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 13:20:
In ander nieuws: Bergwijn gaat niet mee naar Griekenland want nog niet fit genoeg. En vermeende interesse van Leicester, om en nabij de 20 miljoen zou er geboden zijn.
Die instructies vind ik juist een zwakke poging om een gefaalde speler te verdedigen. Je kan mij niet wijsmaken dat Ten Hag, Schreuder, Heitinga, Steijn, Schip én Farioli allemaal de instructie geven blijf veel te ver naar voren staan, speel verstoppertje als de tegenstander de bal heeft én mis elke kans.bregweb schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:29:
[...]
Is dat een probleem van Taylor, of een coach die het elftal niet goed instrueert? Ik ben echt geen voorzitter van de Taylor fanclub, maar ik erger me vaak aan opmerkingen dat spelers maar weg moeten, zonder een een goed alternatief te geven.
Dat heb jij ook nog steeds niet gedaan. In de huidige selectie is er geen vervanger en Ajax zit in een moeilijke financiële situatie, er moeten eerst spelers verkocht worden en ook dan kan dat bedrag niet 100 % worden geïnvesteerd. Taylor staat op een transferwaarde van 15M, welke club is zo gek om dat te geven?
Ik geef geen alternatief omdat ik geen scout ben. Ik kijk de wedstrijden van mijn club en soms van andere Nederlandse ploegen zeker in Europa. Maar dat is het. Maar binnen de selectie heb ik liever een speler als Vd Boomen. Ja die heeft zwaktes(man wat is die traag), maar die heeft onmiskenbaar kwaliteiten. Ik vond Klaassen ook een betere optie voor die naar Inter ging. Doelgerichter, slimmer, en betrouwbaarder.
Eens hoor, dit wordt zijn laatste kans. Ik denk dat hij meer kan maar het duurt allemaal zo lang en hij blijft vaak hangen. De omstandigheden zijn dan niet gunstig geweest maar ook een redding, want als dat niet als excuus gebruikt kon worden had hij er al echt uit gelegen.JEightyFive schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 12:50:
[...]
Haha, goed punt.
Desondanks zie je bij Taylor wel terugkerende zaken en in sommige gevallen simpelweg een gebrek aan kwaliteit. Met de hoeveelheid kansen die hij krijgt in een seizoen zou hij een middenvelder moeten zijn die makkelijk aan 15 doelpunten moet kunnen komen, maar zijn afronding is echt dramatisch.
Zijn max is nu 9 doelpunten over een heel seizoen, inclusief beker en Europees in 22/23. Vorig seizoen 8.
Dat is vrij mager als je ziet wat een kansen hij om zeep helpt.
Qua assists houdt het ook niet echt over. 4 in 22/23 en 6 23/24.
Over het structureel verkeerd lopen is al een goede post geschreven. Dat ligt echt niet (alleen) aan de trainer.
Er wordt terecht benoemd dat Ajax (nu) geen betere heeft lopen, al lijkt het me ook zaak voor de technische staf om juist mensen in beeld te hebben.
Het lijkt mij erop of eronder voor hem dit seizoen. Het is nog vroeg maar de eerste wedstrijden stemmen mij alweer behoorlijk pessimistisch.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Los van de centen heeft hij op het veld nog nooit enige zinvolle bijdrage gehad. Op een hattrick tegen een laag liever na.JEightyFive schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 13:20:
XXXVI
zal wel richting de 25 worden incl bonussen, dan idd strik eromheen. En dan Eriksen huren van Utd, alleen Berghuis als creatieve speler is niet genoeg.Trishul schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 13:32:
[...]
Nice! Voor rond de 20 miljoen zou ik hem direct verkopen. Ook nog flinke besparing in salaris huishouding inderdaad. Geeft ook meer ruimte voor Traore, Godts, Forbs en jeugd daarachter naar de toekomst toe. Geeft ook ruimte voor een aankoop.
Om eerlijk te zijn snap ik die roep om Eriksen niet zo. Ja, ik heb van hem genoten in zijn tijd bij Ajax maar met Henderson heb je al een oudje op het middenveld. Is Eriksen dan echt de man die we nodig hebben?toolkist schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 00:21:
[...]
zal wel richting de 25 worden incl bonussen, dan idd strik eromheen. En dan Eriksen huren van Utd, alleen Berghuis als creatieve speler is niet genoeg.
Ook nog geruchten over Rugani, ook 30. Ik snap dat we ervaring nodig hebben maar ik begin zo ondertussen flashbacks te krijgen naar de tijd met Oleguer, Luque en meer van die veel te dure oudjes die je amper vooruit helpen.
Met een beetje pech zit ie ook nog geregeld in de lappenmand.
Heb je hem recent nog zien spelen? Bij Denemarken bijvoorbeeld?JEightyFive schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 08:16:
[...]
Om eerlijk te zijn snap ik die roep om Eriksen niet zo. Ja, ik heb van hem genoten in zijn tijd bij Ajax maar met Henderson heb je al een oudje op het middenveld. Is Eriksen dan echt de man die we nodig hebben?
Ook nog geruchten over Rugani, ook 30. Ik snap dat we ervaring nodig hebben maar ik begin zo ondertussen flashbacks te krijgen naar de tijd met Oleguer, Luque en meer van die veel te dure oudjes die je amper vooruit helpen.
Met een beetje pech zit ie ook nog geregeld in de lappenmand.
Kies maar, Eriksen of Taylor.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
No-brainerGonadan schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 09:55:

XXXVI
Indien topfit natuurlijk altijd Eriksen.Gonadan schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 09:55:
[...]
Heb je hem recent nog zien spelen? Bij Denemarken bijvoorbeeld?
Waar ik bang voor ben is dat we straks met een geblesseerde Eriksen zitten en alsnog Taylor op het veld hebben lopen.
Persoonlijk vind ik het altijd riskant om terug te grijpen op dit soort oude helden.
Tadic was echt een schot in de roos, dat gaan we denk ik niet snel nog een keer zien. Blind heeft zeker zijn waarde gehad, Klaassen vond ik al wat minder.
Tegelijkertijd vangen dat soort gasten allemaal wel een mega salaris, in een tijd waarin het geld niet meer tegen de plinten klotst. Rugani komt ook niet voor een appel en een ei als ie komt.
Daarbij geen garantie dat het ook een succes wordt en restwaarde hebben ze niet. Vandaar ook mijn flashback naar de Oleguers en Luques.
Ik snap je zorg, maar ik kan zo ook een rijtje noemen van ervaren spelers uit het verleden die wel een verschil maakten, zelfs als ze niet speelden (Ooijer). Degenen die jij nu noemt waren toen al de meest briljante keuzes, daar schaar ik een Eriksen niet onder.JEightyFive schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:04:
[...]
Indien topfit natuurlijk altijd Eriksen.
Waar ik bang voor ben is dat we straks met een geblesseerde Eriksen zitten en alsnog Taylor op het veld hebben lopen.
Persoonlijk vind ik het altijd riskant om terug te grijpen op dit soort oude helden.
Tadic was echt een schot in de roos, dat gaan we denk ik niet snel nog een keer zien. Blind heeft zeker zijn waarde gehad, Klaassen vond ik al wat minder.
Tegelijkertijd vangen dat soort gasten allemaal wel een mega salaris, in een tijd waarin het geld niet meer tegen de plinten klotst. Rugani komt ook niet voor een appel en een ei als ie komt.
Daarbij geen garantie dat het ook een succes wordt en restwaarde hebben ze niet. Vandaar ook mijn flashback naar de Oleguers en Luques.
De selectie heeft simpelweg ervaring en zelfsturing nodig, vandaar dat nu ook Pasveer erin staat. Ervaren spelers halen of zelfs huren is dan een snelste manier om dat gat te vullen.
Helaas is het wel voor de korte termijn dus je moet qua strategie wel parallel gaan werken aan de langere termijn. Hopelijk pakken ze dat goed op anders wordt het echt korte termijn denken en dat is nogal een risico.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Helaas zullen er wel meer clubs voor hem in de rij staan. Positieve is dan weer wel dat hij nog een soort binding met Ajax heeft; voordat hij tekende mij Man United hield hij zijn conditie op peil bij Ajax, ongeveer twee jaar geleden.
Als Ajax zijnde kun je hem natuurlijk ook nog hulp bij z'n carrière als ie stopt aanbieden, zelfde soort constructie als bij Tadic. Wellicht dat dat helpt met het overhalen om naar Ajax te komen.Trishul schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:52:
Ik ben er wel van overtuigd dat met Eriksen het niveau omhoog gaat. Die kan met gemak aan de jonkies laten zien hoe je technisch en inzichtelijk voetbalt.
Helaas zullen er wel meer clubs voor hem in de rij staan. Positieve is dan weer wel dat hij nog een soort binding met Ajax heeft; voordat hij tekende mij Man United hield hij zijn conditie op peil bij Ajax, ongeveer twee jaar geleden.
:strip_exif()/f/image/G0dfqybiqS0u4phMMNxjMctZ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Gynnad op 08-08-2024 18:57 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Is dat pasveer aan de tafel?Gynnad schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 18:56:
Pasveer; Rensch, Šutalo, Baas, Hato; Henderson, Fitz-Jim, Taylor; Berghuis, Akpom, Forbs.
[Afbeelding]

Ik begrijp het ook niet. Ook Taylor mag weer falen.toolkist schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 19:00:
Dit snap ik dus niet, waarom Berghuis nou weer naar rechtsbuiten. Mogen Henderson en Fitz Jim () nou het spel gaan verdelen?
XXXVI

Wat een onzin komt er altijd uit hun kelen.
[ Voor 14% gewijzigd door Pompi op 08-08-2024 19:58 ]
YouTube: LIVE! 🔴 Panathinaikos - Ajax | 3e voorronde UEFA Europa LeagueMaZo schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 20:00:
Het is weer zover hoor, voetbal op TV en Ziggo Go is down!
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
⏩ PVOutput☀️
Blijf het achterlijk vinden dat Ajax in dit geval niet gwwoon in het thuisshirt speelt. Maarja commercie.Quad schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 20:03:
Ik vind van een afstandje de shirts van beide ploegen toch nog wat op elkaar lijken.. Had wat groter verschil in mogen zitten.
Is vooral op de afstandsbeelden zo. Zal in't echt wel anders zijn, anders had 't nooit gekund.Quad schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 20:03:
Ik vind van een afstandje de shirts van beide ploegen toch nog wat op elkaar lijken.. Had wat groter verschil in mogen zitten.
Van dichtbij zie je het wel goed. Maar als je even snel kijkt moet je ff opletten. Naja niet onoverkomelijk ofzo, maar ik had een ander shirt gepakt.Terranova schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 20:04:
[...]
Is vooral op de afstandsbeelden zo. Zal in't echt wel anders zijn, anders had 't nooit gekund.
⏩ PVOutput☀️
Het lijkt wel 720p dat wordt uitgezonden, de bitrate en de resolutie zijn erg laag.
Toch wel ernstig dat het helemaal niet werkt, goede reclame voor Ziggo (not). Maar daar ben ik wel blij mee, doen toch niets voor huidige klanten.
⏩ PVOutput☀️
Het werkt wel maar kwaliteit van het beeld is een stuk minder dan wedstrijden die op RTL7, Veronica, NPO of ESPN worden uitgezondem via TV. Waarschijnlijk als je via Ziggo TV kijkt ziet het er beter uit, ,aar ik woon in Zeeland en daar hebben we geen Ziggo.Quad schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 20:09:
Wat werkt er niet dan? Ik kijk gewoon op Ziggo Go.
[ Voor 16% gewijzigd door J-roenn op 08-08-2024 20:13 ]
Hier kom ik nog niet eens op de app.J-roenn schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 20:12:
[...]
Het werkt wel maar kwaliteit van het beeld is een stuk minder dan wedstrijden die op RTL7, Veronica, NPO of ESPN worden uitgezondem via TV. Waarschijnlijk als je via Ziggo TV kijkt ziet het er beter uit, ,aar ik woon in Zeeland en daar hebben we geen Ziggo.
Maar ja, allemaal offtopic hier. Zullen wel weer mensen over gaan zeuren.
Bij mij laadt ook zowel de Go app als site niet.HollowGamer schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 20:14:
[...]
Hier kom ik nog niet eens op de app.
Maar ja, allemaal offtopic hier. Zullen wel weer mensen over gaan zeuren.
Ligt hier ook plat. Gejank.MaZo schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 20:19:
[...]
Bij mij laadt ook zowel de Go app als site niet.
Benieuwd of mensen nu eindelijk wakker worden, en eens stoppen met Ziggo zo op te hemelen. Is ViaPlay beter? Nee, maar zij begonnen echt vanaf 0 hier. Ziggo heeft het gewoon niet voor elkaar, en dat voor een bedrijf waarbij de gemiddelde klant tegen de 70 p.m. voor betaald.MaZo schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 20:19:
[...]
Bij mij laadt ook zowel de Go app als site niet.
37 graden in Athene ….Typhone schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 20:41:
Is Ajax zo slecht, is het de 480p kwaliteit op Youtube, is het warm in Athene, is het veld mole mania? Ik vind het het aangluren niet waard.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken