Mooi dat Ajax voor staat. Hopelijk winnen ze hier en kunnen ze het thuis afmaken.
Loopt ook al tijdje te hinkepoten, laat je dan wisselen voor verse kracht als je pijntjes hebt...Agent47 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 20:43:
Taylor met een beroerd schot
Ajax is niet het best maar Panathinaikos kan er écht helemaal niets van. Als je hiertegen niet door gaat moet je je ogen uit de kop schamen, zelfs een Ajax in de huidige situatie.
Hij kan Taylor en Henderson niet eens uit elkaar houden, delirium gok ik.AntraXxX schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 20:47:
“Oom Remco met z’n neefjes”, die Sierd kan toch ook zwetsen he. 😂
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik kom net terug van zelf voetballen in het park hier en zie dat Ajax voor staat. Top.
Ik pak voor voetballen altijd zo maar een shirt en kwam erachter dat ik de hele avond toevallig in mijn retro Panathinaikos shirt voetbalde
(Ik hou ervan niet standaard shirts te kopen op vakantie)
Ik dacht als dat maar geen voorbode is... Maar gelukkig staat Ajax voor
:strip_exif()/f/image/43J1xYzQLjzxVNZNSAyd47k2.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik pak voor voetballen altijd zo maar een shirt en kwam erachter dat ik de hele avond toevallig in mijn retro Panathinaikos shirt voetbalde
(Ik hou ervan niet standaard shirts te kopen op vakantie)
Ik dacht als dat maar geen voorbode is... Maar gelukkig staat Ajax voor
:strip_exif()/f/image/43J1xYzQLjzxVNZNSAyd47k2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6SdKaUSLqw2FTuibrdyxIYAX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 08-08-2024 21:06 ]
Geen zorgen @Harribo , ik lig met deze op de bank (https://www.ajax.nl/artik...met-gouden-europees-tenue) dus we staan quitte.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik mag hopen dat Traore en Brobbey snel het veld inkunnen. Dan kan Berghuis naar het middenveld om een van de twee no-no’s te vervangen (Taylor of Fitzjim).
XXXVI
Fitz-Jim is die wandelende palmboom he? Zouden ze de verkeerde in een Ajax shirt gehesen hebben vraag ik me af.ephymerous schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:09:
Ik mag hopen dat Traore en Brobbey snel het veld inkunnen. Dan kan Berghuis naar het middenveld om een van de twee no-no’s te vervangen (Taylor of Fitzjim).
Sutalo ff op avontuur ja.. pff doe maar gewoon niet.
Passje over 5m is nog te veel gevraagd..
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Haha wel geweldig om el Sierd weer te horenAntraXxX schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:20:
Sutalo ff op avontuur ja.. pff doe maar gewoon niet.
Ja maar hij is braver geworden in zijn commentaar, wel jammer. Lijkt wel alsof ze hem op zijn vingers getikt hebben.Trishul schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:22:
[...]
Haha wel geweldig om el Sierd weer te horen
Nu kom ik niet te weten wat een goed restaurant is in Athene
Ja hij moet zich wel inhouden. Zoals net met dat achtergrond verhaal over die Griekse speler, Buckingham PalaceHarribo schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:31:
[...]
Ja maar hij is braver geworden in zijn commentaar, wel jammer. Lijkt wel alsof ze hem op zijn vingers getikt hebben.
Nu kom ik niet te weten wat een goed restaurant is in Athene
Ik schakel net in en dacht even dat ik verkeerd zat; jezus wat hebben wij een lelijk tenue 
Hup Ajax!

Hup Ajax!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Niet fijn kijken qua shirts. Ajax had wel 0-2 voor moeten staan.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik zit nu een stukje te kijken... Beetje rommelig voetbal of niet?
Ajax is niet top maar dat Panathinaikos is nog minder heb ik het idee
Edit :tis ook wat verwarrend met die shirts
Ajax is niet top maar dat Panathinaikos is nog minder heb ik het idee
Edit :tis ook wat verwarrend met die shirts
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 08-08-2024 21:39 ]
Dat hoort Rood voor die Griek te zijn
Ik zit me af te vragen hoe je zo slecht kunt voetballen tegen dit Panathinaikos…Superkiwi schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:34:
Ik schakel net in en dacht even dat ik verkeerd zat; jezus wat hebben wij een lelijk tenue
Hup Ajax!
Had volgens de regels ook gewoon rood mogen zijn, been hoog en studs vooruit.
Panathinaikos is een hoop inzet en geschreeuw van de kant maar dat is het dan ook wel.Typhone schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:41:
[...]
Ik zit me af te vragen hoe je zo slecht kunt voetballen tegen dit Panathinaikos…
Berghuis is eraf... Brobbey komt er nu pas in. Dat zijn de spelers die het verschil kunnen maken.
En helaas loopt Taylor in het veld, dat is minder
en Weer. 1 Griek had er af gemoeten
Ook als hij eerst de bal raakt? Misschien was dat het criteriumPompi schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:41:
Had volgens de regels ook gewoon rood mogen zijn, been hoog en studs vooruit.
Ik weet dat het miljonairs zijn, maar toch heb ik medelijden, voetballen met 37 graden...
De scheids is wel onder de invloed van 't publiek, bestraft alles te weinig
Een ontzettende thuisbfluiter. Hoeveel spelers ga je nog sparen. Vervolgens nog even 7 minuten bijtrekkenTerranova schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:50:

XXXVI
7 minuten is veel te veel. Max 4
Heeft de scheids een hittesteek gekregen? Want is in 2de helft redelijk de weg kwijt qua beslissingen.
ja jammer dit. Zou best veel invloed kunnen hebben op de return. Niet dat ik echt bang ben. Maar een lekker relaxed avondje volgende week zou mooi zijn.ephymerous schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:51:
[...]
Een ontzettende thuisbfluiter. Hoeveel spelers ga je nog sparen. Vervolgens nog even 7 minuten bijtrekken
“Hij duwde en trekte”, aldus Sierd
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Het was toch Olympiakos en niet deze club waar aantal jaar geleden de voorzitter van tribune het veld op kwam met zijn pistool?Terranova schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:50:
Maakt die Baas zo’n domme overtreding in de laatste minuut
Berghuis matchwinner, is ook wel weer eens leuk voor hem.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Aan Ajax ligt het vooralsnog niet op coëfficiëntengebied
Dat Panathinaikos is best een pover team met veel bravoure.
Zou geen probleem moeten zijn in de return
Zou geen probleem moeten zijn in de return
Thuis “ lekker” uitspelen.
Was de laatste 20 minuten exemplarisch voor deze wedstrijd? ‘t Was niet best dan, van beide kanten…
Als Ajax "gewoon" blijft voetballen is er weinig aan de hand. In plaats daarvan is de taktiek om 20 minuten lang maar de bal blind weg te rossen. Dat kan natuurlijk ook.ZieMaar! schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:04:
Was de laatste 20 minuten exemplarisch voor deze wedstrijd? ‘t Was niet best dan, van beide kanten…
Sowieso wel pover voetbal vanavond.
Flickr PSN ID= cheironnl
Typisch Italiaans voetbal vanavondcheiron schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:14:
[...]
Als Ajax "gewoon" blijft voetballen is er weinig aan de hand. In plaats daarvan is de taktiek om 20 minuten lang maar de bal blind weg te rossen. Dat kan natuurlijk ook.
Sowieso wel pover voetbal vanavond.
Maar de tactiek was niet zozeer wegrossen, middenveld speelde weer verstoppertje/zoveel mogelijk stil staan waardoor men achterin de bal niet kwijt kon.
Was niet meer om aan te zien de laatste minuten. Heb me wel verbaasd over het uitblijven van een rode kaart voor die nummer 7 en ook die Willian had een gele kaart met een rood randje voor zn charge op Taylor.
Oh, en wat is dat met die reclameborden daar in Griekenland. Alleen maar animaties. Zo zagen mijn powerpoints er ook uit op de middelbare school.
Oh, en wat is dat met die reclameborden daar in Griekenland. Alleen maar animaties. Zo zagen mijn powerpoints er ook uit op de middelbare school.
Fijn dat Ronald de Boer dat zei in de nabeschouwing. De pass van Baas was niet zozeer slecht, maar de passieve houding van Taylor. Die moet zo'n bal gewoon verwachten.toolkist schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:19:
[...]
Typisch Italiaans voetbal vanavond
Maar de tactiek was niet zozeer wegrossen, middenveld speelde weer verstoppertje/zoveel mogelijk stil staan waardoor men achterin de bal niet kwijt kon.
Nu moet Farioli het nog zien. Wat dat betreft zie ik Eriksen zoals eerder al gezegd echt graag komen. Henderson/Eriksen/Berghuis is niet bepaald het jongste middenveld, maar dan heb je wel een brok ervaring en spelers die wel snappen hoe er gevoetbald moet worden, plus een hoop meer creativiteit.JanW schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:22:
[...]
Fijn dat Ronald de Boer dat zei in de nabeschouwing. De pass van Baas was niet zozeer slecht, maar de passieve houding van Taylor. Die moet zo'n bal gewoon verwachten.
Mmmm, ik ben nog even aan het denken of ik dat goedkeur. Dat is wel oud he!toolkist schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:34:
[...]
Nu moet Farioli het nog zien. Wat dat betreft zie ik Eriksen zoals eerder al gezegd echt graag komen. Henderson/Eriksen/Berghuis is niet bepaald het jongste middenveld, maar dan heb je wel een brok ervaring en spelers die wel snappen hoe er gevoetbald moet worden, plus een hoop meer creativiteit.
Het verbaasde me dat hij mocht starten. Na zijn vroege wissel vorige week had ik gedacht dat zijn “krediet” op is. Blijkbaar heeft hij van Farioli ook al belastend materiaal.JanW schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:22:
[...]
Fijn dat Ronald de Boer dat zei in de nabeschouwing. De pass van Baas was niet zozeer slecht, maar de passieve houding van Taylor. Die moet zo'n bal gewoon verwachten.
XXXVI
Rollatorfabriek.nl ziet de bestellingen graag binnenkomen.Typhone schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 23:00:
[...]
Mmmm, ik ben nog even aan het denken of ik dat goedkeur. Dat is wel oud he!
⏩ PVOutput☀️
Maar wel relatief goedkoop en bewezen kwaliteit, dus prima korte termijn oplossing.Typhone schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 23:00:
[...]
Mmmm, ik ben nog even aan het denken of ik dat goedkeur. Dat is wel oud he!
Niet veel alternatieven voor Taylor helaas. Hlynsson denk ik? Misschien beter als Taylor weer even gaat banken want hij is weer duidelijk met allerlei afleidingen buiten het voetbal bezig...
Mannsverk en vd Boomen kunnen daar toch ook spelen?Trishul schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 23:57:
Niet veel alternatieven voor Taylor helaas. Hlynsson denk ik? Misschien beter als Taylor weer even gaat banken want hij is weer duidelijk met allerlei afleidingen buiten het voetbal bezig...
Toch een heerlijke overwinning op zijn Italiaans... 0-1 voor komen en dan de boel dicht timmeren 
Heeft Rafioli tactisch goed gedaan
(sorry mod laatste keer)
(sorry mod laatste keer)
Goedkoop? In salaris zeker niet dan zitten Berghuis en Henderson samen al op 7-8 miljoen. Eriksen wil ook een miljoenen salaris.toolkist schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 23:31:
[...]
Maar wel relatief goedkoop en bewezen kwaliteit, dus prima korte termijn oplossing.
Bovendien is Eriksen niet een loper. Je maakt er wel een middenveld van met erg weinig dynamiek. Henderson is al behoorlijk traag en dan zet je er de ook trage Eriksen bij. Elke counter wordt prijsschieten.
Vergis je niet dat spelen met 37 graden geen pretje is. Ajax zal wel blij zijn dat het zondag " maar" 25 graden is in Amsterdam. Stugge tegenstander en dan toch 0-1 winnen met een incomplete selectie, gewoon goed.
Ik had het niet over de totale kosten van het middenveldKist schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:13:
[...]
Goedkoop? In salaris zeker niet dan zitten Berghuis en Henderson samen al op 7-8 miljoen. Eriksen wil ook een miljoenen salaris.
Bovendien is Eriksen niet een loper. Je maakt er wel een middenveld van met erg weinig dynamiek. Henderson is al behoorlijk traag en dan zet je er de ook trage Eriksen bij. Elke counter wordt prijsschieten.
Qua dynamiek, momenteel is het nog slechter want Taylor doet alsof ie verdedigt en brengt aanvallend ook weer bijster weinig.
Goed resultaat in ieder geval en blij dat een keer de nul gehouden is. Maar voetballend is het echt nog mager en dat zie ik niet verholpen worden door alleen de terugkomst van Brobbey en Bergwijn.Agent47 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:28:
Vergis je niet dat spelen met 37 graden geen pretje is. Ajax zal wel blij zijn dat het zondag " maar" 25 graden is in Amsterdam. Stugge tegenstander en dan toch 0-1 winnen met een incomplete selectie, gewoon goed.
Met Brobbey zie ik alleen iemand die de bal langer kan vasthouden voor de middenvelders.toolkist schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:15:
[...]
Goed resultaat in ieder geval en blij dat een keer de nul gehouden is. Maar voetballend is het echt nog mager en dat zie ik niet verholpen worden door alleen de terugkomst van Brobbey en Bergwijn.
Nee gelukkig niet. Eerste heeft was het grootste deel bestaat goed, tweede helft werd steeds minder. Voordeel wat we hier uit halen is dat ze niet volledig ingestort zijn en weer doelpunten tegen kregen zoals vorig jaar.ZieMaar! schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:04:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ze kwamen idd niet echt onder druk, Panathinaikos werd niet gevaarlijk, maar die waren ook matig. Dit is wel beter, aangezien de coëfficiënten in de Europa League hoger zijn dan in de Conference League. Ik hoop dat ze de groepsfase halen, maar dan nog mogen er wel wat versterkingen bij…
Op deze manier ga je de groepsfase als 3e of 4e verlaten (dan hopelijk 3e, omdat je dan naar de Conference League doorstroomd).ZieMaar! schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:57:
Ze kwamen idd niet echt onder druk, Panathinaikos werd niet gevaarlijk, maar die waren ook matig. Dit is wel beter, aangezien de coëfficiënten in de Europa League hoger zijn dan in de Conference League. Ik hoop dat ze de groepsfase halen, maar dan nog mogen er wel wat versterkingen bij…
Vaak zitten er een paar teams in een poule die wel kunnen voetballen en het team hoeft maar iets sterker te zijn dan Panathinaikos, en je gaat er wel met een verliespartij af. Ik was eigenlijk benieuwd of ze na een tegenvaller (tegendoelpunt) nog stand zouden houden, kan maar zo zijn dat ze dan wel in elkaar zouden storten.
Er moet zeker nog iets bij, zeker als het om de coëfficiënten gaat, is dat hard nodig (zo ook bij Feyenoord en psv).
Volgens mij noemde Sierd hem ook elke keer zo.Harribo schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 04:05:
T
(sorry mod laatste keer)
Maar dat zeiden we na Voyvodina ook. Gelukkig zit er een stijgende lijn in een zolang die net genoeg blijft om je wedstrijden nog te winnen dan zitten we goed. Maar het houdt zeker niet over inderdaad.jbdeiman schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:25:
[...]
Op deze manier ga je de groepsfase als 3e of 4e verlaten (dan hopelijk 3e, omdat je dan naar de Conference League doorstroomd).
Vaak zitten er een paar teams in een poule die wel kunnen voetballen en het team hoeft maar iets sterker te zijn dan Panathinaikos, en je gaat er wel met een verliespartij af. Ik was eigenlijk benieuwd of ze na een tegenvaller (tegendoelpunt) nog stand zouden houden, kan maar zo zijn dat ze dan wel in elkaar zouden storten.
Er moet zeker nog iets bij, zeker als het om de coëfficiënten gaat, is dat hard nodig (zo ook bij Feyenoord en psv).
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Jullie zijn wel allemaal positief. Als de stijgende lijn betekent dat we tegen dit soort 6e rangs tegenstanders de nul houden dan worden we weer 5e dit seizoen. Ik zie maar heel weinig aanknopingspunten in elk geval. Maar op basis van selectie, niet van de trainer.
Je weet dat we nu een andere opzet hebben voor de Europese competities?jbdeiman schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:25:
[...]
Op deze manier ga je de groepsfase als 3e of 4e verlaten (dan hopelijk 3e, omdat je dan naar de Conference League doorstroomd).
Groepsfases met 4 teams is verleden tijd, en na 8 wedstrijden uitgeschakeld = geen doorstroom naar lagere competitie.
https://nos.nl/artikel/25...ague-ook-voor-generatie-z
⏩ PVOutput☀️
Niet echt op de positie van Taylor toch? Dat lijkt een beetje een hybride 8/10 rol onder Farioli.toolkist schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 00:55:
[...]
Mannsverk en vd Boomen kunnen daar toch ook spelen?
Mannsverk is een 6 en ik weet niet of van de Boomen dat loopvermogen heeft. In ieder geval wel een veel betere trap en schot.
Enige die ik me kan bedenken als alternatief zijn Hlynsson en Fitz-Jim. Dat zijn beide wel lichte spelers. Middenveld is een serieus probleem. Misschien dat een Tahirovic nog een beetje uitkomst zou kunnen bieden als 8/10 als hij weer mee mag doen met Ajax 1.
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule seizoen 2024-2025
Het is eindelijk zover. Vandaag begint de Eredivisie! Graag willen we jullie nog 1 keer op de hoogte stellen van de Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule. We hebben maar liefst 150 spelers die dit jaar mee spelen. Een ongekend hoog aantal. Wil je getuigen zijn van de @toolkist vs @Typhone battle. Of gewoon de een keer de weekwinst pakken, kom dan kijken in dit topic en speel gratis mee.Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2024-2025
Voor de Winterkampioen en de 1e plaats ligt er nog een kadobon klaar.
En voor de hele top 3 super toffe bekers.
Meld je vandaag nog aan als je mee wilt doen!
Tweakers FC
Superkiwi, Makooy, Typhone, LB
Ah, ik dacht dat dat pas volgende ronde 2025) in zou gaan, maar dat is dus nu al het geval.Quad schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:35:
[...]
Je weet dat we nu een andere opzet hebben voor de Europese competities?![]()
Groepsfases met 4 teams is verleden tijd, en na 8 wedstrijden uitgeschakeld = geen doorstroom naar lagere competitie.
Wanneer was de laatste keer dat we Europees de nul hielden? Hoe verliepen dit soort wedstrijden vorig jaar?Typhone schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:30:
Jullie zijn wel allemaal positief. Als de stijgende lijn betekent dat we tegen dit soort 6e rangs tegenstanders de nul houden dan worden we weer 5e dit seizoen. Ik zie maar heel weinig aanknopingspunten in elk geval. Maar op basis van selectie, niet van de trainer.
Dat verschil is al behoorlijk en aanknopingspunt nummer één. De selectie kan inderdaad beter maar we hebben dan ook gewoon nog een kleine maand.
We kunnen wel blijven focussen op de negatieve punten maar daar beleef je ook geen lol aan als supporter. Ik focus liever op de positieve punten, die zijn er ook. Het is nog een heel lange weg te gaan, maar er worden in ieder geval stappen gezet.
Verwar positiviteit niet met tevredenheid. Want dat ik positief ben betekent niet dat ik niet een veel hoger niveau als basis verwacht.
[ Voor 7% gewijzigd door Gonadan op 09-08-2024 12:04 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Recent thuis tegen Vojvodina en Aston Villa thuis in maart.Gonadan schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:03:
Wanneer was de laatste keer dat we Europees de nul hielden? Hoe verliepen dit soort wedstrijden vorig jaar?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2024 12:18 ]
Thanks voor de link, ik wist niet dat de conference league een ander format zou hebben dan de CL en EL.Quad schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:35:
[...]
Je weet dat we nu een andere opzet hebben voor de Europese competities?![]()
Wellicht heb ik er overheen gelezen maar iemand hier zei dat de coëfficienten punten anders gaan tellen tussen de verschillende Europese toernooien. Weet iemand hoe dat zit?
Verwijderd
Het verschil in bonuspunten is groter gemaakt. Met name voor de CL t.o.v. de andere twee.Bao_mi1 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:19:
Thanks voor de link, ik wist niet dat de conference league een ander format zou hebben dan de CL en EL.
Wellicht heb ik er overheen gelezen maar iemand hier zei dat de coëfficienten punten anders gaan tellen tussen de verschillende Europese toernooien. Weet iemand hoe dat zit?
Van een dergelijk iemand moet je zo snel mogelijk afscheid nemen, die daar het proces alleen maar verstoren
Teze meldt zich af voor seizoensopener PSV, Bosz teleurgesteld: 'Is onacceptabel'
Jordan Teze heeft PSV vrijdag verteld dat hij dit weekend niet wil spelen tegen RKC Waalwijk. Dat heeft te maken met zijn aanstaande transfer naar AS Monaco. Die mededeling is bij Peter Bosz in het verkeerde keelgat geschoten. De trainer spreekt van een 'onacceptabele situatie'.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik zei het afgelopen week hier ook al maar het is echt een puinhoop. Dit kan je Teze inderdaad wel kwalijk nemen maar de clubleiding ook. Allereerst laat je vier spelers gaan. Tuurlijk, niet iedereen was basis speler, maar ze hebben vorig seizoen genoeg minuten gemaakt en echt wel een rol gespeeld in het kampioenschap.Gynnad schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:57:
Van een dergelijk iemand moet je zo snel mogelijk afscheid nemen, die daar het proces alleen maar verstoren
[...]
En dan los je de contractsituatie van andere verdedigers niet op waardoor je dit gedrag over jezelf afroept. En op de dag van de competitiestart heb je alleen Flamingo gehaald tot nu toe, en de eerste prijs van het seizoen al verloren door een matige verdediging.
De blessures van Mauro, Obispo en Boscagli zijn jammer, en gewoon pech, maar met die 3 erbij stond er ook geen PSV waardige verdediging. En had je al helemaal geen backup.
Helemaal eens. Ik zag gister mensen ook zeggen wat een saaie wedstrijd. Ja eindelijk is het geen ping pong meer. Deze wedstrijd hadden we vorig jaar gewoon met 3 of 4-1 verloren. En deze stappen vooruit geven perspectief.Gonadan schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:03:
[...]
Wanneer was de laatste keer dat we Europees de nul hielden? Hoe verliepen dit soort wedstrijden vorig jaar?
Dat verschil is al behoorlijk en aanknopingspunt nummer één. De selectie kan inderdaad beter maar we hebben dan ook gewoon nog een kleine maand.
We kunnen wel blijven focussen op de negatieve punten maar daar beleef je ook geen lol aan als supporter. Ik focus liever op de positieve punten, die zijn er ook. Het is nog een heel lange weg te gaan, maar er worden in ieder geval stappen gezet.
Verwar positiviteit niet met tevredenheid. Want dat ik positief ben betekent niet dat ik niet een veel hoger niveau als basis verwacht.
Ik heb wel hoop op plek 3.
Ongelooflijk dat Stewart niet sinds eind vorig seizoen volle bak verdedigers is gaan scouten. Ik vraag me echt af waarom.Bao_mi1 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 15:47:
[...]
Ik zei het afgelopen week hier ook al maar het is echt een puinhoop. Dit kan je Teze inderdaad wel kwalijk nemen maar de clubleiding ook. Allereerst laat je vier spelers gaan. Tuurlijk, niet iedereen was basis speler, maar ze hebben vorig seizoen genoeg minuten gemaakt en echt wel een rol gespeeld in het kampioenschap.
En dan los je de contractsituatie van andere verdedigers niet op waardoor je dit gedrag over jezelf afroept. En op de dag van de competitiestart heb je alleen Flamingo gehaald tot nu toe, en de eerste prijs van het seizoen al verloren door een matige verdediging.
De blessures van Mauro, Obispo en Boscagli zijn jammer, en gewoon pech, maar met die 3 erbij stond er ook geen PSV waardige verdediging. En had je al helemaal geen backup.
Ze hebben startgeld CL, dat is iets van €50 miljoen? Ze konden prima verdedigers scouten in België, Frankrijk, Duitsland, Zuid-Amerika.
Moeten ze soms eerst spelers verkopen net als Ajax? Dat zou dan duiden op zelfs na de CL miljoenen, gaten in de begroting.
Heel bijzonder allemaal...
dacht dat het een traditie is om geen verdedigers te scoutenTrishul schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 18:02:
[...]
Ongelooflijk dat Stewart niet sinds eind vorig seizoen volle bak verdedigers is gaan scouten. Ik vraag me echt af waarom.
Ze hebben startgeld CL, dat is iets van €50 miljoen? Ze konden prima verdedigers scouten in België, Frankrijk, Duitsland, Zuid-Amerika.
Moeten ze soms eerst spelers verkopen net als Ajax? Dat zou dan duiden op zelfs na de CL miljoenen, gaten in de begroting.
Heel bijzonder allemaal...
Mooie gevangenis.
⏩ PVOutput☀️
Lekker, businessclass zo te zien? Nog een uurtje en we beginnen weer officieel.
⏩ PVOutput☀️
Zeker, goedkoopste businessclub. Ik wou bij een businessclub en hou van FCG, een goede combi toch?Quad schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 19:02:
Lekker, businessclass zo te zien? Nog een uurtje en we beginnen weer officieel.
Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke
Kan je @Harribo niet eens meenemen?peize9 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 19:05:
[...]
Zeker, goedkoopste businessclub. Ik wou bij een businessclub en hou van FCG, een goede combi toch?
⏩ PVOutput☀️
Wauw Teze... van 'vulpen' naar 'ik weiger te spelen' in anderhalve week... Bahbah
Wel ff winnen vanavond he, liefst 2-1peize9 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 19:01:
[...]
[Afbeelding]
Nu een foto van buiten dan, zonder de kozijnen
Zo te zien ben ik niet de enige die een score van 2-1 verwacht
Vast wel een keer. Waddan?
Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke
Tot zover bekend de enige grunningen supporter in dit topic.peize9 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 19:10:
[...]
Zo te zien ben ik niet de enige die een score van 2-1 verwacht
[...]
Vast wel een keer. Waddan?
⏩ PVOutput☀️
Dat is teleurstellend, het is nu iig 2 danQuad schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 19:14:
[...]
Tot zover bekend de enige grunningen supporter in dit topic.
Jahoo ik ben niet meer alleen hier 
Ik moet blijkbaar nog wel even wennen dat fc Groningen in de Eredivisie speelt...
Ik dacht goh leuk... fc Groningen kijken, zal er vanavond ook nog een wedstrijd in de Eredivisie zijn ?
Ik moet blijkbaar nog wel even wennen dat fc Groningen in de Eredivisie speelt...
Ik dacht goh leuk... fc Groningen kijken, zal er vanavond ook nog een wedstrijd in de Eredivisie zijn ?

Jij bent niet aanwezig?Harribo schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 19:31:
Jahoo ik ben niet de meer alleen hier
Ik kijk vanuit mijn luie stoel.
Jij in het stadion begrijp ik, veel plezier!
En een overwinning uiteraard
En Feyenoord heeft inmiddels Bueno gehuurd van Wolves. Een jonge linksback met PL ervaring om het gat op te vangen totdat Hartman volledig hersteld is en als concurrent van Gijs Smal. Dan zal Marcos Lopez naar de uitgang bewegen. Prima zet wat mij betreft.
Geen NAC fans aanwezig, opmerkelijkHarribo schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 19:38:
[...]
Ik kijk vanuit mijn luie stoel.
Jij in het stadion begrijp ik, veel plezier!
En een overwinning uiteraard
Rood was nogal wat zwaar, maar goed.
⏩ PVOutput☀️
Gniffel 😂toolkist schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:11:
Ok, 2-1 was waarschijnlijk te voorzichtig 😇
Nornaliter geen fan van huurspelers maar in dit geval prima te begrijpen.donleone83 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 19:50:
En Feyenoord heeft inmiddels Bueno gehuurd van Wolves. Een jonge linksback met PL ervaring om het gat op te vangen totdat Hartman volledig hersteld is en als concurrent van Gijs Smal. Dan zal Marcos Lopez naar de uitgang bewegen. Prima zet wat mij betreft.
Die 4e man bij Groningen heeft zo'n beetje 1 taak en daar faalt ie al in, die gast met rood is gewoon in de dugout gaan zitten blijkbaar?
En tijd dat verboden wordt dat spelers naar de zijlijn gaan tijdens een blessure behandeling. Fake blessure natuurlijk van die keeper
Dat was het nu officieel ooktoolkist schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:11:
Ok, 2-1 was waarschijnlijk te voorzichtig 😇
Ik vraag me af waar de NAC supporters blijven.
Haha dat NAC wordt compleet overlopen nu. Maar zo goed waren die vorig jaar nou ook niet dus ik geef ze weinig hoop.
Die hebben nog straf dus wedstrijd zonder uitsupporters. Alhoewel het misschien een grotere straf was als ze dit 90 minuten hadden moeten aanzienpeize9 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:35:
[...]
Dat was het nu officieel ook
Ik vraag me af waar de NAC supporters blijven.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken