Daar kan je het ook niet mee oneens zijn. Liever veel meer of veel minder strafschoppen zolang de overtredingen maar op een eenduidige manier worden bestraft. En ja, de willekeur is het grootste probleem en dat zou juist iets moeten zijn dat de VAR had moeten oplossen. En nee, daarmee helpt het niet dat sommige scheidsrechters moeite hebben met naar de kant geroepen te worden.jbdeiman schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:27:
[...]
Zoals ik zeg, als het maar consequent gebeurt en wordt toegepast mogen goedkope strafschoppen van mij altijd gegeven worden.
Ik zeg inderdaad ook hetzelfde, de club voorkeur is bepalend voor of je het wel of geen strafschop vindt, of 'te goedkoop '. Het is dan vooral om de hoop dat de eigen club wat dichterbij kan komen.Agent47 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:19:
[...]
Niet mee akkoord. Ik zeg OF. Dit was een terechte penalty ( zeg ik als Feyenoord fan) maar als het bij Feyenoord of Ajax gebeurd of andersom, dan is het spontaan geen penalty. Dat bedoel ik te zeggen. @Vos zegt het eigenlijk goed na mij.
Soms vraag ik me echt af waarom ik hier terug kom. Het misgunnen is enorm aanwezig soms. Maar goed ik kan ook niet zonder jullie
Deze was ook een strafschop, naar zoals ik hierboven benoem, vind ik ook dat je deze niet kan geven als je andere momenten erbij pakt waarbij de scheidsrechter en Var het niets vinden, maar die qua overtreding veel meer/ duidelijker een strafschop zijn.
Wat zeiden ze bij espn over de strafschop?
Vink vond hem terecht volgens de regels maar zouden eruit moeten, lees goedkoop zoals hij hier ook wordt genoemt.sNielz123 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:34:
Wat zeiden ze bij espn over de strafschop?
Thnx. Mijn vrouw had een klusje voor me dus kon niet kijken.Napo schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:36:
[...]
Vink vond hem terecht volgens de regels maar zouden eruit moeten, lees goedkoop zoals hij hier ook wordt genoemt.
Jij komt goed weg met 1 klusje!sNielz123 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:37:
[...]
Thnx. Mijn vrouw had een klusje voor me dus kon niet kijken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Haha dit soort klusjes kan ik niet twee keer in een kwartier. Ben ook geen 20 meer
Pepi schiet alles erin en Bosz zet De Jong er in…
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Schouten is ook nog niet de oude zo na zijn afwezigheid
Als je jezelf en je baan als VAR serieus neemt dan heb je schijt aan of een scheidsrechter dat leuk vindt of niet.Napo schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:29:
En nee, daarmee helpt het niet dat sommige scheidsrechters moeite hebben met naar de kant geroepen te worden.
Tsja met zulke dramatische voorzetten kan je ook niet verwachten dat Luuk de Jong goals maakt (behalve die belabberde penalty natuurlijk).
Compleet mee eens, de uitwerking is weerbarstiger om wat voor reden dan ook. Daarmee vraag ik me ook wel af wat de hierarchie is binnen het scheidsrechterskorps maar dat is wellicht iets voor de KNVB om onder een vergrootglas te leggen.toolkist schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:42:
[...]
Als je jezelf en je baan als VAR serieus neemt dan heb je schijt aan of een scheidsrechter dat leuk vindt of niet.
Fyi @carpebios , deze keer kan ik PSV niet ff op zetten, ben niet thuis, dus ze moeten het vandaag zelf oplossen
Alsmaar verder terug gedrongen worden door PEC. En dan de bal kwijt zijn..... wat is het plan nu eigenlijk van PSV?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kijk even mee op je telefoon. Zonder jou lukt het niettoolkist schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:43:
Fyi @carpebios , deze keer kan ik PSV niet ff op zetten, ben niet thuis, dus ze moeten het vandaag zelf oplossen
NEEEEEE! WHY! Kan het niet op je telefoon?toolkist schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:43:
Dat getik achterin daar krijgt een paard de hik van
Dank je trainer!tiswat schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:48:
Tijd voor Saibari en Pepi.
de Jong met z'n arm buitenspel?
sNielz123 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:44:
[...]
Kijk even mee op je telefoon. Zonder jou lukt het niet
Ik denk dat ik pascarpebios schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:44:
[...]
NEEEEEE! WHY! Kan het niet op je telefoon?
Penguin interesseert me momenteel meer (ben bij mn zus oppassen op de dieren dus ben maar series aan het kijken)
Dat lijkt me geel?
Omdat z'n vrienden vervelend zijn.
Dit was wel heel licht.
Ik zou liever een doelpunt tegen krijgen dan dat ik daar als een malloot achter dat muurtje ging liggen
Druk zetten is het toverwoord als je tegen PSV moet voetballen.
Waarom zoeken Lang/Saibari en Pepi niet gewoon vaker de combinatie, je ziet dat geen enkele voorzet vandaag van niveau is, stop met forceren.
Ik weet het niet meer hoor. PSV presteert echt niets meer.
Waar iedereen riep dat Bosz normaliter altijd in de 2de seizoenshelft zijn ploeg liet instorten. Was vorig jaar dus een uitzondering. Dit wordt niks meer.
Had het niet verwacht, maar PSV is het toch aardig kwijt sinds de winterstop.
In Amsterdam zullen ze in de handjes wrijven.
Waarom gaat de scheids kijken voor buitenspel?
Hinderlijk dan, maar wel weer goedkoop voor PSV. Wat is die Ruperti opeens pro PSV.
Dit vind ik dan wel weer buitenspelNapo schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:11:
Tsja, de hindelijke buitenspel blijft willekeur. Ook hier zou hij gewoon moeten tellen.
Heeft nog heel veel goed te makencarpebios schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:11:
Hinderlijk dan, maar wel weer goedkoop voor PSV. Wat is die Ruperti opeens pro PSV.
Gevalletje het is buitenspel en ook wel hinderlijk, maar als die speler er niet stond had de keeper em ook niet gehad... Dus inderdaad weer zeer gelukkig voor PSV
Het zit ook echt niet mee in de aanval he. Man man man.
Ja hoor, nu is elke voorzet gewoon buiten het veld. WTF PSV.
Wat een tijdgerek weer zeg.
Was dit eerder ook niet het verwijt wat met de trainer bij een andere club? Dat het vaak na de winterstop niet meer lukte het allemaal zo op te brengen als de eerste seizoenshelft, of haal ik dan trainers door elkaar?DutchOwnage schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:10:
Had het niet verwacht, maar PSV is het toch aardig kwijt sinds de winterstop.
Over en uit. Afgemaakt door PEC.
Wie had gedacht dat Ajax in speelronde 19, op waarschijnlijk maar één punt achterstand zou staan. Was voor gek verklaard.
En klaar
Eerst maar eens winnen van Heerenveen. Dat is met de huidige vorm van Ajax ook geen zekerheidjetiswat schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:24:
Wie had gedacht dat Ajax in speelronde 19, op waarschijnlijk maar één punt achterstand zou staan. Was voor gek verklaard.
Dit PSV wordt never nooit niet kampioen. Elke week is er een nieuwe ondergrens aangetikt. Gefeliciteerd Ajax! Die winnen tenminste wel hun wedstrijden.
Ik zou het eerlijk gezegd niet wetenjbdeiman schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:23:
[...]
Was dit eerder ook niet het verwijt wat met de trainer bij een andere club? Dat het vaak na de winterstop niet meer lukte het allemaal zoop te brengen als de eerste seizoenshelft, of haal ik dan trainers door elkaar?
Hoppa
(En als inwoner van Zwolle en tevens Ajacied mag ik dat zeggen)
(En als inwoner van Zwolle en tevens Ajacied mag ik dat zeggen)
XXXVI
Wie had dat gedacht tegen PEC Zwolle, nu kijken of de concurrenten wat dichterbij kunnen komen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
@carpebios ik kom hier niet om te lachen om PSV hoor, ik kom even om te kijken hoe het met je gaat 

Hup Ajax!
Hup Ajax!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
noa No weer gekke gebaren
Ik ben ff aan het huilen in een hoekje!Superkiwi schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:29:
@carpebios ik kom hier niet om te lachen om PSV hoor, ik kom even om te kijken hoe het met je gaat
Hup Ajax!
Jeetje, met 3-1 verloren van PEC, is dit dan de beruchte Bosz dip?
Mwah dit PSV gaat echt wel kampioen worden, alleen ga je waarschijnlijk nog wel 2/3 van dit soort potten krijgen. In Europa ben je in ieder geval klaar als je zo voor de dag blijft komen.carpebios schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:25:
Dit PSV wordt never nooit niet kampioen. Elke week is er een nieuwe ondergrens aangetikt. Gefeliciteerd Ajax! Die winnen tenminste wel hun wedstrijden.
Groen en geel geërgerd aan de flanken vandaag, werkelijk geen een fatsoenlijke voorzet of actie gezien. Noa Lang kan beter een paar weken de studio in duiken, op het veld is hij niet in vorm in ieder geval.
Psv is weer niet gretig. Ze waren niet ongevaarlijk, maar Pec was zoals Excelsior veel hongeriger.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Nee hoor, Ajax blijft alles winnen, zelfs de slechte wedstrijden met 1-0. Die spelen ook tenminste alsof ze willen winnen. Ben echt ff klaar met deze waardeloze instelling van PSV.joostmakaay schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:31:
[...]
Mwah dit PSV gaat echt wel kampioen worden, alleen ga je waarschijnlijk nog wel 2/3 van dit soort potten krijgen. In Europa ben je in ieder geval klaar als je zo voor de dag blijft komen.
Groen en geel geërgerd aan de flanken vandaag, werkelijk geen een fatsoenlijke voorzet of actie gezien. Noa Lang kan beter een paar weken de studio in duiken, op het veld is hij niet in vorm in ieder geval.
Hij is toch een rapper, die doen dat.Agent47 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:29:
noa No weer gekke gebaren
Hebben in een maand tijd tweemaal van AZ verloren?carpebios schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:32:
[...]
Nee hoor, Ajax blijft alles winnen, zelfs de slechte wedstrijden met 1-0. Die spelen ook tenminste alsof ze willen winnen. Ben echt ff klaar met deze waardeloze instelling van PSV.
carpebios schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:30:
[...]
Ik ben ff aan het huilen in een hoekje!
Nou, ik moet nog maar zien dat ze morgen van Heerenveen winnen. Heerenveen speelt thuis, Ajax speelt met weinig energie, kan makkelijk 2-0 worden voor de thuisclub.carpebios schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:32:
[...]
Nee hoor, Ajax blijft alles winnen, zelfs de slechte wedstrijden met 1-0. Die spelen ook tenminste alsof ze willen winnen. Ben echt ff klaar met deze waardeloze instelling van PSV.
Tweemaal, mis ik een wedstrijd?joostmakaay schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:33:
[...]
Hebben in een week tijd tweemaal van AZ verloren?
Het kwartje gaat bij Ajax ook nog wel een keer de andere kant opvallen hoor.carpebios schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:25:
Fixedtoolkist schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:25:
[...]
Eerst maar eens winnen van <club>. Dat is met de vorm van Ajax geen zekerheid
Shit Hancko geblesseerd…
Om Hancko dan gelijk shit te noemenOMX2000 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 19:47:
Shit Hancko geblesseerd…
Die heeft teveel rust gehad met het missen van zijn eerste wedstrijd in heel lange tijd... En nu opstarten levert dan fysieke problemen op...OMX2000 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 19:47:
Shit Hancko geblesseerd…
Maar zonder gekheid, daar wordt je wel direct een stuk minder van zo..
Wat doen ze bij Feyenoord op de training tegenwoordig? Zoveel blessures is geen toeval
Gaan geruchten dat Hancko is verkocht. Vandaar snel de warming up uit.
Gimenez zijn schoen uittrappen mag blijkbaar
Wat is dat met die scheidsrechters tegenwoordig? Op Giménez is toch een duidelijke overtreding? En Stengs wordt gewoon de wedstrijd uit getrapt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gelukkig niet de wedstrijd uit getrapt, maar lijkt wel alsof lager geklasseerde teams veel meer mogen. Makkelie moet even een keer een duidelijke grens trekken, want zo kom je hier nog met meerdere blessures weg..ph4ge schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 20:23:
Wat is dat met die scheidsrechters tegenwoordig? Op Giménez is toch een duidelijke overtreding? En Stengs wordt gewoon de wedstrijd uit getrapt.
Waar haal je dat vandaan? Dat zou toch bezopen zijn? Dan kunnen we beter gelijk stoppen met de eredivisie en de CL schriftelijk afdoenAgent47 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 20:04:
Gaan geruchten dat Hancko is verkocht. Vandaar snel de warming up uit.
Suggereerden ze bij Espn. Maar zou a-typisch zijn voor Hancko, wel voor de fitheid van Feyenoorders.D-e-n schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 20:29:
[...]
Waar haal je dat vandaan? Dat zou toch bezopen zijn? Dan kunnen we beter gelijk stoppen met de eredivisie en de CL schriftelijk afdoen
Ah kom op dat is rood. We liepen 2 op 1
[ Voor 30% gewijzigd door Agent47 op 18-01-2025 20:44 ]
Makkelie laat eens te meer zien dat hij het niet aankan i.m.o. hij laat te veel verkeerde dingen toe en bestraft eigen nooit echt.Agent47 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 20:44:
Ik ben al lang blij dat hij een keer fluit.Agent47 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 20:44:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Lekker zo voor rust
Willem 2 en Feyenoord mogen allebei blij zijn dat ze nog met 11 in het veld staan. Feyenoord vanwege de lompe tackles van W2, Willem 2 omdat ze vooralsnog overal mee weg komen.
Gelukkig nog die 0-1 net voor de rust. Das toch even anders de rust in. Nu over de streep trekken en op naar bayern
Ah daar is die. Duurde al lang
#priskeout
Blessure na blessure
Spelers die minder zijn dan voorheen
Tactische blunders
Nul vermogen tot aanpassing
Gekut met systemen
Oeverloos gelul in persconferenties
Nul topsportcultuur
Slappe excuses
Niveautje van 't Schip. Ik ben er al een tijd klaar mee. Die erfenis van Slot is al verkloot dus kijk maar vast vooruit
En verdomme een minuut voor tijd komt er pas een aanvaller bij. Tekenend
Blessure na blessure
Spelers die minder zijn dan voorheen
Tactische blunders
Nul vermogen tot aanpassing
Gekut met systemen
Oeverloos gelul in persconferenties
Nul topsportcultuur
Slappe excuses
Niveautje van 't Schip. Ik ben er al een tijd klaar mee. Die erfenis van Slot is al verkloot dus kijk maar vast vooruit
En verdomme een minuut voor tijd komt er pas een aanvaller bij. Tekenend
[ Voor 20% gewijzigd door D-e-n op 18-01-2025 21:56 ]
2 minuten voor tijd een extra spits…
Man man man.
Mr high intensity
Man man man.
Mr high intensity
Je gaat me toch niet vertellen dat naast PSV, Utrecht en AZ ook Feyenoord punten gaat morsen? Dan zal Ajax morgen wel verliezen tegen Heerenveen, daar kan je vergif op in nemen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ajax houdt morgen gewoon met hangen en wurgen de nul en scoren in de laatste minuut door een frommelgoal van Wout.Han schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 21:58:
Je gaat me toch niet vertellen dat naast PSV, Utrecht en AZ ook Feyenoord punten gaat morsen? Dan zal Ajax morgen wel verliezen tegen Heerenveen, daar kan je vergif op in nemen
Gewoon slim gespeeld door Willem 2. Feyenoord heeft totaal de kwaliteiten niet om een ploeg stuk te spelen. Leuk dat overwicht, maar ze doen er weinig mee.
Utrecht en Ajax zijn een stuk verder. Zeker Utrecht speelt er ook nog eens beter voetbal bij, en er zit veel meer een tactisch plan achter. Zou erg leuk zijn als Utrecht het een keer tot het einde volhoudt. Dan verdienen ze echt
Utrecht en Ajax zijn een stuk verder. Zeker Utrecht speelt er ook nog eens beter voetbal bij, en er zit veel meer een tactisch plan achter. Zou erg leuk zijn als Utrecht het een keer tot het einde volhoudt. Dan verdienen ze echt
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/XGVWBfTyv2aW7XI5mJ8qRZlj.jpg?f=fotoalbum_large)