"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
1 zwaargewonde die een hand moet missen. Agenten lopen er letterlijk naar te zoeken.Jeroenvde89 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 21:06:
No pyro, no party, dachten ze bij Quick Boys
https://www.nu.nl/binnenl...trijd-van-quick-boys.html
[ Voor 19% gewijzigd door Sempy op 16-01-2025 22:40 ]
Toch gewoon contact. Er zijn pingels gegeven voor veel minder dan ditkrissie100 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 22:53:
Dit is toch geen helemaal niks man
Dit is wel helemaal nikskrissie100 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 22:53:
Dit is toch geen helemaal niks man
Speler ligt al voordat er ook maar iets van contact is...Holk schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 22:54:
[...]
Toch gewoon contact. Er zijn pingels gegeven voor veel minder dan dit
Maar vind het prima hoor
[ Voor 5% gewijzigd door krissie100 op 16-01-2025 22:55 ]
Ik vond het wel knap dat hij z’n been nog uitstak om die bal te raken, je ziet vaker dat ze stervende zwaan al ingezet is. Hij kan geen klap met die bal als hij er voorbij komt maar soitkrissie100 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 22:54:
[...]
Speler ligt al voordat er ook maar iets van contact is...
Maar vind het prima hoor
Ik had het liever niet gelezen. Was het te zien op TV?Sempy schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 22:38:
[...]
1 zwaargewonde die een hand moet missen. Agenten lopen er letterlijk naar te zoeken.
https://www.nu.nl/binnenl...trijd-van-quick-boys.html
VP mag gewoon blijven zitten. Ik twijfel echt of hij ooit ergens beter aan de slag kan gaan.
Dat rechtvaardigt niet waarom Noppert zo half uit komt bij die 3-2?Quad schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 23:25:
[...]
Heb je het verdedigen gezien? 2 man compleet vrij.
Twente komt eraan!
Ja dat ook, zijn resultaten zijn noppert nada sindsdien.JoteW schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 07:17:
[...]
Dat rechtvaardigt niet waarom Noppert zo half uit komt bij die 3-2?Wat is die man achteruit gegaan sinds het WK zeg
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Daarvoor was het ook al alleen een boel gehypeJoteW schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 07:17:
[...]
Dat rechtvaardigt niet waarom Noppert zo half uit komt bij die 3-2?Wat is die man achteruit gegaan sinds het WK zeg
Wat ben ik blij dat Ajax nooit doorgepakt heeft wat dat betreft, ik heb zelfs Pasveer 10x liever dan Noppert
Van Persie moet oppassen niet de van Basten route op te gaan. Die had er ook een handje van eigenwijze beslissingen te nemen die uiteindelijk nergens op sloegen. Denk aan de batterij modale subtoppers die hij destijds liet debuteren bij Oranje (en die vervolgens weer uit het oog verdwenen)
Hoe van Gaal omgaat met keepers valt natuurlijk een beetje in hetzelfde straatje maar die komt er mee weg omdat hij een grote staat van dienst heeft.
O Denneboom, O Denneboom!D-e-n schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 14:44:
[...]
Van Persie moet oppassen niet de van Basten route op te gaan. Die had er ook een handje van eigenwijze beslissingen te nemen die uiteindelijk nergens op sloegen. Denk aan de batterij modale subtoppers die hij destijds liet debuteren bij Oranje (en die vervolgens weer uit het oog verdwenen)
Hoe van Gaal omgaat met keepers valt natuurlijk een beetje in hetzelfde straatje maar die komt er mee weg omdat hij een grote staat van dienst heeft.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
De uitzondering die de regel bevestigt?Agent47 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 17:38:
Kan de term “ Feyenoord speelt altijd thuis “ ook mooi de prullenbak in.
Verwijderd
AchtereenvolgensAgent47 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 17:38:
- Bayern München thuis
- Lille uit
- Ajax uit
- PSV uit
Kan ik al ergens inzetten op het ontslag van Priske?
Nou eigenlijk hadden we Excelsior uit moeten loten
* rent weg.
Dat zou mi onterecht zijn dan. Allemaal loodzware wedstrijden.Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 19:29:
[...]
Achtereenvolgens
- Bayern München thuis
- Lille uit
- Ajax uit
- PSV uit
Kan ik al ergens inzetten op het ontslag van Priske?
Helemaal zolang Timber en Hwang er niet bij zijn
Wel mooi dat je het zelf weer oprakeltAgent47 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 17:38:
Hij heeft deze uitgangspositie wel mede zelf veroorzaakt natuurlijk . Het spel is het hele seizoen al wisselvallig. Alleen als echt iedereen fit is lijkt er lijn in te zitten. En die blessures zijn ook geen toeval meerHarribo schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:11:
[...]
Dat zou mi onterecht zijn dan. Allemaal loodzware wedstrijden.
Helemaal zolang Timber en Hwang er niet bij zijn
Ik kwam voor deze opmerking en ben niet teleurgesteld!Agent47 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 17:38:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Niet dat ik er nog veel vertrouwen in had zo lang als het allemaal duurt, maar nu moet je weer doorschakelen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Liever nu dan net nadat ie getekend heeftGonadan schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:25:
Na de wedstrijd van gisteren zou Ajax de gesprekken over Moro voortzetten, breekt hij zijn sleutelbeen in de wedstrijd.
Niet dat ik er nog veel vertrouwen in had zo lang als het allemaal duurt, maar nu moet je weer doorschakelen.
Plus het betekent iig het einde van dit verhaal ipv nog 3 hoofdstukken komt ie wel komt ie niet.
We weten toch allemaal hoe deze transferperiode gaat verlopen. Veel gezucht en gesteun van Kroes in de media, geruchten over opties die komen maar waar geen geld voor is, wat geruchten rond Wijndal. En uiteindelijk vertrekt Rensch voor 4 miljoen naar Roma en dat is het.toolkist schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:26:
[...]
Liever nu dan net nadat ie getekend heeft
Plus het betekent iig het einde van dit verhaal ipv nog 3 hoofdstukken komt ie wel komt ie niet.
Ik vind het niet heel erg, hij was sowieso al steeds met pijntjes bezig en het is een flinke mediterrane aansteller op het veld.toolkist schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:26:
[...]
Liever nu dan net nadat ie getekend heeft
Maar dan hoop ik wel op een goed alternatief van voetballend konden we hem echt wel gebruiken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik begrijp wat je bedoelt maar 't lijkt me toch net wat anders gaan aangezien Wijndal geblesseerd is en er voor Rensch al meer geboden isKist schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:30:
[...]
We weten toch allemaal hoe deze transferperiode gaat verlopen. Veel gezucht en gesteun van Kroes in de media, geruchten over opties die komen maar waar geen geld voor is, wat geruchten rond Wijndal. En uiteindelijk vertrekt Rensch voor 4 miljoen naar Roma en dat is het.
Toch gaat onze geweldige TD het presteren om Rensch voor minder te verkopen. Met Bergwijn werd het bedrag ook met het uur minder.toolkist schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:31:
[...]
Ik begrijp wat je bedoelt maar 't lijkt me toch net wat anders gaan aangezien Wijndal geblesseerd is en er voor Rensch al meer geboden is
Wijndal fair enough, scheelt weer.
Blijkbaar wil Mike Tresor (die ooit bij Willem II speelde en toen iig een erg leuke speler was) nog steeds liever naar Ajax dan terug naar België. Lijkt mij in ieder geval een prima creatieve middenvelder die we prima kunnen gebruiken.Gonadan schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:30:
[...]
Ik vind het niet heel erg, hij was sowieso al steeds met pijntjes bezig en het is een flinke mediterrane aansteller op het veld.
Maar dan hoop ik wel op een goed alternatief van voetballend konden we hem echt wel gebruiken.
Verder moet er vast een fatsoenlijke vleugelspeler te huren zijn, desnoods zonder koopoptie.
[ Voor 42% gewijzigd door carpebios op 18-01-2025 15:56 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Helpt dat? Ik dacht dat je daar propranolol voor hadQuad schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 16:45:
Denken jullie aan jullie bloeddruk?
Ik ga het doorgeven aan de hartstichting, ik vind het een goed idee!Quad schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 16:46:
Of geen PSV kijken.
Wat een ellende is dat opeens zeg.
That aged well…carpebios schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 16:43:
Bakayoko, een 100% kans, maar nee hoor, die man kan niets.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Heeft die gescoord?
Jawel toch, trapt tegen z'n been?sNielz123 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:02:
Komop zeg. Dit is nooit een penalty
Karma dit
Maar wel aardig van Luik de Jong
Dit is een verdediger die te laat is ( of een aanvaller net wat eerder bij de bal ), veel duidelijker krijg je ze niet. Zelfs dat Perisic de bal niet meer kan halen is irrelevant. Overtreding en daarmee een strafschop.
Hij probeert de bal te trappen maar Perisic steekt zijn voet ertussen.
Als je zo aan komt lopen kun je bal gewoon veel minder goed schieten, en minder snelheid meegeven.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Maar maakt dat het minder een strafschop? Noppert poogde ook de bal te spelen afgelopen donderdag maar was net wat trager dan de aanvaller.sNielz123 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:05:
[...]
Hij probeert de bal te trappen maar Perisic steekt zijn voet ertussen.
Zeker als de keeper blijft staanMaD_co schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:06:
Tijd dat ze geel gaan geven voor die stomme aanlopen![]()
Als je zo aan komt lopen kun je bal gewoon veel minder goed schieten, en minder snelheid meegeven.
Vond ik ook geen penalty.Napo schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:07:
[...]
Maar maakt dat het minder een strafschop? Noppert poogde ook de bal te spelen afgelopen donderdag maar was net wat trager dan de aanvaller.
Dan wil je andere regels
Waar ik overigens niet mee oneens ben, een strafschop is voor sommige overtredingen te zwaar.
Op de man niet nodigNapo schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:05:
[...]
Dit is een verdediger die te laat is ( of een aanvaller net wat eerder bij de bal ), veel duidelijker krijg je ze niet. Zelfs dat Perisic de bal niet meer kan halen is irrelevant. Overtreding en daarmee een strafschop.
[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 18-01-2025 20:53 ]
Twente komt eraan!
Jawel joh, dat is alleen maar vermaak voor ons #calimeroOMX2000 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:04:
PSV moet dit jaar echt niet roepen dat ze genaaid worden.
Maar wel aardig van Luik de Jong
Dit is gewoon ongelukkig.Napo schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:08:
[...]
Dan wil je andere regels
Waar ik overigens niet mee oneens ben, een strafschop is voor sommige overtredingen te zwaar.
Shit 2-1
Die 2 situaties zijn ook echt met elkaar te vergelijken.. Houd nou eens opNapo schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:07:
[...]
Maar maakt dat het minder een strafschop? Noppert poogde ook de bal te spelen afgelopen donderdag maar was net wat trager dan de aanvaller.
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 19-01-2025 18:48 ]
Twente komt eraan!
In beide situaties is de verdediger/doelman net wat trager dan de aanvaller, daar zit de overlap.JoteW schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:09:
[...]
Die 2 situaties zijn ook echt met elkaar te vergelijken.. Korfballer zeker?
En dat stuk over korfbal, tsja. Kijk eerst naar de regels die er zijn alvorens je zo gaat beginnen.
Nee, want als het over Ajax gaat krijg je dan een ban.Quad schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:10:
Haha, mag ik stiekem een beetje lachen?
Tuurlijk wel, morgen tegen Heerenveen.. Verliespotje.carpebios schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:10:
[...]
Nee, want als het over Ajax gaat krijg je dan een ban.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Noppert had de aanvaller voor zich en was te laat, en zelfs die penalty was veel te zwaar. Nou wil Reijnders 'm wegtrappen en komt Peresic er ineens tussen uit z'n rug, dus hij ziet 'm niet. Never nooit een penaltyNapo schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:10:
[...]
In beide situaties is de verdediger/doelman net wat trager dan de aanvaller, daar zit de overlap.
En dat stuk over korfbal, tsja. Kijk eerst naar de regels die er zijn alvorens je zo gaat beginnen.
Twente komt eraan!
Het wel of niet zien van de tegenstander is conform welke regel een factor?JoteW schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:11:
[...]
Noppert had de aanvaller voor zich en was te laat, en zelfs die penalty was veel te zwaar. Nou wil Reijnders 'm wegtrappen en komt Peresic er ineens tussen uit z'n rug, dus hij ziet 'm niet. Never nooit een penalty
En ja, het is klote als je hem zo tegen krijgt maar de bal wordt niet gespeelt in tegenstelling tot de aanvaller die wel de bal beroert.
Ik heb hem vorige seizoenen zo vaak gehoord, ik denk ik gooi hem weer ff in de groep
Je haalt echt 2 dingen door elkaar.Agent47 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:12:
Wel grappig om te zien dat sommigen het een penalty vonden maar als het bij een andere club gebeurd is het een goedkope of geen penalty.
Het is een penalty, maar hij is ook goedkoop. Maar dan blijft het dus een penalty. Dat jij denkt dat mensen die zeggen dat het er 1 is, ook gelijk denken dat hij niet goedkoop is, is jouw eigen gekleurde gedachten op dat punt.
Je moet een wedstrijd aanvoelen, maar al die mongolen die in NL in zo'n geel pakje lopen hebben zelf nog nooit een bal 3 keer hoog kunnen houden. De beleidsbepalers die die achterlijke reglementen verzinnen idem. In een Engeland of Duitsland gaat'ie hier ook niet voor op de stip.Napo schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:12:
[...]
Het wel of niet zien van de tegenstander is conform welke regel een factor?
En ja, het is klote als je hem zo tegen krijgt maar de bal wordt niet gespeelt in tegenstelling tot de aanvaler die wel de bal beroert.
Twente komt eraan!
Dat gebeurt alle kanten op...Agent47 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:12:
Wel grappig om te zien dat sommigen het een penalty vonden maar als het bij een andere club gebeurd is het een goedkope of geen penalty.
Nee hoor, juist 91:50 tegen AZ.Vos schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:14:
Gelukkig voor PSV duurt een wedstrijd vaak 96/97 minuten
Niet mee eens, een scheidsrechter heeft de spelregels consistent toe te passen, zo consistent mogelijk over alle wedstrijden heen. Aanvoelen is wel de grootste farce omdat je daarmee verschillende toepassingen kan krijgen tussen wedstrijden.JoteW schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:14:
[...]
Je moet een wedstrijd aanvoelen, maar al die mongolen die in NL in zo'n geel pakje lopen hebben zelf nog nooit een bal 3 keer hoog kunnen houden. De beleidsbepalers die die achterlijke reglementen verzinnen idem. In een Engeland of Duitsland gaat'ie hier ook niet voor op de stip.
Het hele stuk over scheidsrechters en wat ze zouden zijn is onder een voor mij onwenselijk niveau.
Dat klopt helemaal, heel erg afhankelijk van voor welke club je bent en of het dan een tegenstander wat tegen (of mee) kan zitten.
Ik kan er prima mee leven als het maar altijd gebeurt. Vorige week Feyenoord bijvoorbeeld was echt meer strafschop dan deze, maar die wordt niet gegeven. Als het maar consequent gebeurt mogen ook goedkope strafschoppen altijd gewoon worden gegeven.
alleen reageren met smilies is niet afdoendeNapo schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:16:
[...]
Niet mee eens, een scheidsrechter heeft de spelregels consistent toe te passen, zo consistent mogelijk over alle wedstrijden heen. Aanvoelen is wel de grootste farce omdat je daarmee verschillende toepassingen kan krijgen tussen wedstrijden.
Het hele stuk over scheidsrechters en wat ze zouden zijn is onder een voor mij onwenselijk niveau.
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 18-01-2025 20:52 ]
Twente komt eraan!
Ondanks de knipoog, doe maar nietVos schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:14:
Gelukkig voor PSV duurt een wedstrijd vaak 96/97 minuten
[ Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 18-01-2025 23:11 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Niet mee akkoord. Ik zeg OF. Dit was een terechte penalty ( zeg ik als Feyenoord fan) maar als het bij Feyenoord of Ajax gebeurd of andersom, dan is het spontaan geen penalty. Dat bedoel ik te zeggen. @Vos zegt het eigenlijk goed na mij.carpebios schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:13:
[...]
Je haalt echt 2 dingen door elkaar.
Het is een penalty, maar hij is ook goedkoop. Maar dan blijft het dus een penalty. Dat jij denkt dat mensen die zeggen dat het er 1 is, ook gelijk denken dat hij niet goedkoop is, is jouw eigen gekleurde gedachten op dat punt.
Soms vraag ik me echt af waarom ik hier terug kom. Het misgunnen is enorm aanwezig soms. Maar goed ik kan ook niet zonder jullie
Maar dat Feyenoord voorgaande wedstrijd een strafschop had moeten hebben is toch ook vrijwel niemand het mee oneens?jbdeiman schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:17:
[...]
Vorige week Feyenoord bijvoorbeeld was echt meer strafschop dan deze, maar die wordt niet gegeven.
Dan zeten we nu nog AZ Psv te kijkenSuperkiwi schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:18:
[...]
De wedstrijden van PSV duren totdat zij de winnende maken
Sorry, verkeerd geïnterpreteerd! Nu snap ik hem, maar je hebt gelijk inderdaad.Agent47 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:19:
[...]
Niet mee akkoord. Ik zeg OF. Dit was een terechte penalty ( zeg ik als Feyenoord fan) maar als het bij Feyenoord of Ajax gebeurd of andersom, dan is het spontaan geen penalty. Dat bedoel ik te zeggen. @Vos zegt het eigenlijk goed na mij.
Soms vraag ik me echt af waarom ik hier terug kom. Het misgunnen is enorm aanwezig soms. Maar goed ik kan ook niet zonder jullie
Dit PSV is echt na 1 seizoenshelft helemaal geïmplodeerd.
Ik haal die erbij omdat het totale willekeur is. Voor sommige dingen geeft de een een heel goedkope strafschop, terwijl een andere arbiter een zeer duidelijke strafschop weer niets vind en dus niet geeft. Zelfs met VAR erbij is die willekeur er.Napo schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:19:
[...]
Maar dat Feyenoord voorgaande wedstrijd een strafschop had moeten hebben is toch ook vrijwel niemand het mee oneens?
Waar het me dus om ging met dat voorbeeld, is eigenlijk dat als dat er geen is volgens ons scheidsrechters korps dan zou dit er al helemaal geen zijn. En daar gaat het in mijn ogen dus ook mis.
Zoals ik zeg, als het maar consequent gebeurt en wordt toegepast mogen goedkope strafschoppen van mij altijd gegeven worden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken