Moon.
Dat is wel weer zo. Vergeet m'n spoiler maar!dr.lowtune schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:16:
[...]
Gij zult in dit topic geen grappen maken!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Maar normaliter houden ploegen als Twente en AZ het nooit tot het einde vol. Uitzonderingen daargelaten.Pelox schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:16:
[...]
Maar wel realistisch als ze vandaag niet winnen. Twente is gewoon een zeer goede ploeg en dan heb je ook AZ nog. Strijden gewoon 4 ploegen om de 3e en 4e plek.
Napo schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:15:
[...]
Never nooit en daarmee altijd? Zitten we in ieder geval op dezelfde lijn
Wij gaan dit jaar niet hoger eindigen dan P6 als er niks bij komt deze winterDutchOwnage schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:18:
[...]
Maar normaliter houden ploegen als Twente en AZ het nooit tot het einde vol. Uitzonderingen daargelaten.
Twente komt eraan!
Qua materiaal is Feyenoord gewoon de tweede ploeg van Nederland. AZ en Twente zijn ook verre van constantPelox schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:16:
[...]
Maar wel realistisch als ze vandaag niet winnen. Twente is gewoon een zeer goede ploeg en dan heb je ook AZ nog. Strijden gewoon 4 ploegen om de 3e en 4e plek.
Als ik de keeper van Utrecht was zou ik net als Pasveer de laatste halve minuut de bal vasthoudenPelox schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:15:
Voordeel voor Feyenoord is dat ze waarschijnlijk veel meer blessuretijd zullen krijgen dan PSV gisteren.
Misschien beter verliezen. Worden ze wellicht eens wakkerDutchOwnage schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:16:
Gelijkspel zou ak ruk zijn eigenlijk, maar zou er wel voor tekenen nu...m
Omgekeerd word ik binnen 27 seconden geband. Maar denk dat ze een weekendje vrij hebben (wintersport?)Agent47 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:10:
[...]
@carpebios werd gisteren letterlijk uitgescholden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tweede helft slecht en met 1 terechte VAR beslissing iets terug gekomen. Hele slechte wedstrijd dit
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat geloof ik dus niet. Dat baseer ik op hoe Priske wisselt.D-e-n schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:22:
[...]
Misschien beter verliezen. Worden ze wellicht eens wakker
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Niet reageren op die 16-jarige troll joh. Is alleen maar bezig met de club uit Rotterdam, stiekem gewoon een Feyenoord supporterD-e-n schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:21:
[...]
Qua materiaal is Feyenoord gewoon de tweede ploeg van Nederland. AZ en Twente zijn ook verre van constant
Wow Feyenoord achter. Kom op Feyenoord!ph4ge schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:23:
Nou kom maar op met die blessure tijd.
En niet eens 4 minuten!!!! Wat is dit zeg KNVB.toolkist schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:24:
Gisteren 4, nu 8... Hoe dan.
Ook bijzonder, het begint - iig op ESPN - op +5. daarna ligt het 90 seconde stil en worden er 3 minuten bijgeplust. Wat daar de logica achter is ben ik wel benieuwd naar.toolkist schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:24:
Wie wordt dan wakker?D-e-n schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:22:
[...]
Misschien beter verliezen. Worden ze wellicht eens wakker
Trainer nu vervangen ben ik geen voorstander van. Te Kloese heeft gekozen voor een trainer die tactisch niet al te sterk is. Tja dan is het elke wedstrijd mouwen opstropen en gaan.
Het oude Feyenoord zeg maar. De frustraties die ik altijd heb met Feyenoord komen meteen weer terug.
Ik zit nu op een feestje met m’n gezin. Maar moest net even een stil hoekje opzoeken om wat stoom af te blazen.
Twente komt eraan!
Heeft in ieder geval niks met de thuisspelende club uit Rotterdam te maken hebben. Want zo werkt het niet natuurlijk.toolkist schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:24:
Moon.
Voetbal is een jurysport geworden. Afhankelijk van hoe de pet van de arbitrage staat. De willekeur is totaal bizar. Maar niemand met macht die er wat van zegt. Dit is gewoon heel slecht voor de sport, voor welke club je ook bent.carpebios schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:25:
[...]
En niet eens 4 minuten!!!! Wat is dit zeg KNVB.
Scheidsrechters horen voorspelbaar te zijn bij spelsituaties en dat zijn ze niet. Wat vandaag hands is en met pel en veren van het veld, wordt morgen weggelachen. Het is raar dat ook de topclubs hier niet veel vocaler in zijn, gezien alle belangen die er zijn. De eredivisie wordt wel steeds minder leuk zo.
Nijhuis is in ieder geval nog voorspelbaar, met grote fouten beide kanten op.dr.lowtune schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:29:
[...]
Voetbal is een jurysport geworden. Afhankelijk van hoe de pet van de arbitrage staat. De willekeur is totaal bizar. Maar niemand met macht die er wat van zegt. Dit is gewoon heel slecht voor de sport, voor welke club je ook bent.
Scheidsrechters horen voorspelbaar te zijn bij spelsituaties en dat zijn ze niet. Wat vandaag hands is en met pel en veren van het veld, wordt morgen weggelachen. Het is raar dat ook de topclubs hier niet veel vocaler in zijn, gezien alle belangen die er zijn. De eredivisie wordt wel steeds minder leuk zo.
100% eens. Wat betreft tijd snap ik niet dat ze niet gewoon de klok stoppen bij stilstaande momenten. Weg met die blessuretijd.dr.lowtune schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:29:
[...]
Voetbal is een jurysport geworden. Afhankelijk van hoe de pet van de arbitrage staat. De willekeur is totaal bizar. Maar niemand met macht die er wat van zegt. Dit is gewoon heel slecht voor de sport, voor welke club je ook bent.
Moon.
In ieder geval achter de schermen, doe je dat live op TV dan mag je langskomen om je nader te verklarendr.lowtune schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:29:
[...]
Het is raar dat ook de topclubs hier niet veel vocaler in zijn, gezien alle belangen die er zijn. De eredivisie wordt wel steeds minder leuk zo.
Maar de KNVB heeft die ambitie al lang niet meer, in ieder geval niet meer sinds Nijhuis al jaar en dag compleet anders fluit dan menig ander scheidsrechter. Maakt het niet zo dat de andere scheidsrechters foutloos zijn maar die lijn ligt wel wat dichter bij elkaar.
nggyu nglyd
Hoort erbij. Maar Feyenoord verlies van zichzelf. Hele seizoen naar de klote omdat onze coach een poffertje is.sNielz123 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:31:
Ik vind het ergeren aan de scheids één van de leuke dingen aan voetbal. (Onpopulaire menig misschien)
Verbindende en verbroederende factorsNielz123 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:31:
Ik vind het ergeren aan de scheids één van de leuke dingen aan voetbal. (Onpopulaire menig misschien)
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je een shirt kapot trekt en dan geen pingel geeft.dr.lowtune schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:29:
Voetbal is een jurysport geworden. Afhankelijk van hoe de pet van de arbitrage staat. De willekeur is totaal bizar.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Osman? Kan alleen sprinten.
Read komt er wel, dat is jeugd. Vind het aller sneust dat Dennis te Kloese zulke blessure gevoelige spelers haalt. Vooral Nieuwkoop ook.
Plek 2 is weg. Plek 3 maximaal haalbare.
XXXVI
Wat een Beast die Ron Jans!Quad schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:32:
Mooi voor Utrecht en Jans. Winnen van Feyenoord in de Kuip, dat is niet veel clubs gegeven.
Met Priske aan het roer en Zerrouki op het middenveld durf ik wel te stellen dat jullie 3 punten gaan meenemen en het doelsaldo mooi opvijzelen.ephymerous schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:35:
Typisch die extra tijd in de Kuip, helaas mocht het voor Feyenoord niet baten. Mijn hoop was op een gelijkspel gevestigd. Het gat met Feyenoord is nu aanzienlijk. Over een paar weken in de ArenA de genadeklap voor Feyenoord?
Ik snap de willekeur niet. Maar Nijhuis is altijd maar afwachten hoe het gaat. Die is bij niemand populair.ph4ge schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:33:
[...]
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je een shirt kapot trekt en dan geen pingel geeft.
Mwah gebeurd ons toch vaker dan dat we er verliezenQuad schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:32:
Mooi voor Utrecht en Jans. Winnen van Feyenoord in de Kuip, dat is niet veel clubs gegeven.
Maar mooie prestatie voor Jans, zijn toch een echte concurrent voor de CL plekken en dan ook nog versterkt met Haller, benieuwd waar die gaan eindigen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat verwacht ik wel ja. Ik zet mijn geld op Ajax in ieder geval.ephymerous schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:35:
Typisch die extra tijd in de Kuip, helaas mocht het voor Feyenoord niet baten. Mijn hoop was op een gelijkspel gevestigd. Het gat met Feyenoord is nu aanzienlijk. Over een paar weken in de ArenA de genadeklap voor Feyenoord?
Moon.
Maar dan zitten wij iig nog in de bekerephymerous schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:35:
Al moeten we de boys uit Rijnsburg zeker niet onderschatten
[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 12-01-2025 16:40 ]
Als Berghuis fit is heeft Feyenoord nog kans.Pelox schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:39:
[...]
Dat verwacht ik wel ja. Ik zet mijn geld op Ajax in ieder geval.
Ligt helemaal aan hoe de ziekenboeg eruit ziet.dr.lowtune schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:36:
[...]
Met Priske aan het roer en Zerrouki op het middenveld durf ik wel te stellen dat jullie 3 punten gaan meenemen en het doelsaldo mooi opvijzelen.
Maar Priske had Zechiël moeten brengen in plaats van Carranza. Want wat heeft die überhaupt gedaan.
Maar het is een karig seizoen. Dat zgn “proces” is niks van te zien. Het is grillig. Hoofdoorzaak fitheid van spelers.
Gezien de oefenwedstrijd en blessures van Hwang en Timber had ik nie veel anders verwacht.
Ik hoop nog op een paar leuke wedstrijden dit jaar. Maar ook 2e gaan we nie meer worden zo. Dus ook niet zomaar CL. En dus je doet een jasje uit volgend jaar.
Oh ja, de beker is er ook nog, die kan me om eerlijk te zijn gestolen wordenDutchOwnage schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:39:
[...]
Maar dan zitten wij iig nog in de beker
XXXVI
Feyenoord sukkelt van blessure naar blessure en het team heeft geen vast patroon.
Ik zie ons dit ook niet meer dichten.
Het grootse wonder vind ik zelf dat Ajax alles maar wint met de hakker over de sloot. Zo wordt je kampioen normaal.Russel88 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:59:
Gat met Ajax is alweer 7 punten. Ajax speelt niet goed, maar sleept de punten wel binnen.
Feyenoord sukkelt van blessure naar blessure en het team heeft geen vast patroon.
Nou ik vind hem niet slecht, ik ben wel van een beetje doorgaan en niet janken. Maar ook hij heeft beslissingen die ik niet snap. Maar daarin is hij zeker niet de einge.OMX2000 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:37:
[...]
Ik snap de willekeur niet. Maar Nijhuis is altijd maar afwachten hoe het gaat. Die is bij niemand populair.
per aspera ad astra
Az, Twente, Utrecht en Feyenoord doen niks voor elkaar onder.LAD93 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 17:03:
2 minuten voor tijd appt een vriend of Feyenoord het gaat redden. Als ik zo naar de ranglijst kijk ben ik überhaupt benieuwd of Feyenoord de 5e plek redt… 1 punt voor op Twente en 2 op AZ.
Moon.
Precies - het gaat nog een heel, heel taai 2025 worden voor Feyenoord (en de fans).Pelox schreef op zondag 12 januari 2025 @ 17:04:
[...]
Az, Twente, Utrecht en Feyenoord doen niks voor elkaar onder.
per aspera ad astra
Is gewoon een prijs hoor. Of dek je je alvast in voor dinsdagephymerous schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:46:
[...]
Oh ja, de beker is er ook nog, die kan me om eerlijk te zijn gestolen worden
Dat is toch wel rijkelijk denigrerend over UtrechtOMX2000 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:33:
[...]
Hoort erbij. Maar Feyenoord verlies van zichzelf. Hele seizoen naar de klote omdat onze coach een poffertje is.
Ah ik zie nu dat Ajax dinsdag voor de beker speelt. Wat mij betreft sturen ze het derde elftal en gaat de focus volle bak op de competitie en het vasthouden van de tweede plek. Nee nogmaals, die beker vind ik echt niet belangrijk.DutchOwnage schreef op zondag 12 januari 2025 @ 17:08:
[...]
Is gewoon een prijs hoor. Of dek je je alvast in voor dinsdag
XXXVI
Hoe dan? Utrecht speelt heel lastig tegen de traditionele top 3. Ze staan terecht zo hoog maar het spel houdt niet over.toolkist schreef op zondag 12 januari 2025 @ 17:27:
[...]
Dat is toch wel rijkelijk denigrerend over Utrecht
Wedstrijd niet gezien? Speelt Utrecht het iets beter/slimmer uit winnen ze 1-3 of 1-4OMX2000 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 17:31:
[...]
Hoe dan? Utrecht speelt heel lastig tegen de traditionele top 3. Ze staan terecht zo hoog maar het spel houdt niet over.
Verwijderd
Bij de 2-2 een maand geleden in Amsterdam had de FC het een groot deel van de wedstrijd verre van lastig.OMX2000 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 17:31:
Hoe dan? Utrecht speelt heel lastig tegen de traditionele top 3. Ze staan terecht zo hoog maar het spel houdt niet over.
Verwijderd
Met slechts 25 % balbezit.toolkist schreef op zondag 12 januari 2025 @ 17:37:
[...]
Wedstrijd niet gezien? Speelt Utrecht het iets beter/slimmer uit winnen ze 1-3 of 1-4
Lijkt toch weer een jaartje 5e te worden. Beetje als vanouds. Alle stappen onder Slot zijn alweer verdwenen.Russel88 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:59:
Gat met Ajax is alweer 7 punten. Ajax speelt niet goed, maar sleept de punten wel binnen.
De principes van Slot zijn verdwenen en er is met name door het vertrek van Wieffer wat kwaliteit ingeleverd maar de selectie heeft nog steeds kwaliteiten waar Advocaat alleen maar van kon dromen. Als Priske hier vijfde mee wordt stoot hij Bengtson van de troon als slechtste trainer ooitSoulizer schreef op zondag 12 januari 2025 @ 18:26:
[...]
Lijkt toch weer een jaartje 5e te worden. Beetje als vanouds. Alle stappen onder Slot zijn alweer verdwenen.
[ Voor 18% gewijzigd door D-e-n op 12-01-2025 18:56 ]
Dat mag ik hopen ja. Die beker boeit dit seizoen even helemaal nul komma nul.ephymerous schreef op zondag 12 januari 2025 @ 17:29:
[...]
Ah ik zie nu dat Ajax dinsdag voor de beker speelt. Wat mij betreft sturen ze het derde elftal en gaat de focus volle bak op de competitie en het vasthouden van de tweede plek. Nee nogmaals, die beker vind ik echt niet belangrijk.
Jawel maar Ajax pakt de punten wel ( weliswaar lelijk) en de bank van psv is ook om te smullen. Feyenoord mist wat Ajax en psv wel doen, winnen.Trishul schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:06:
Feyenoord heeft op dit moment ook wel wat pech met blessure van de aanvoerder natuurlijk. Gaat vanzelf wel beter draaien weer.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ja dat heeft ook een beetje te maken met de tactiek en capaciteit om een wedstrijd te lezen van Farioli en zijn staf. En ook gewoon een dosis geluk haha.Agent47 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:09:
[...]
Jawel maar Ajax pakt de punten wel ( weliswaar lelijk) en de bank van psv is ook om te smullen. Feyenoord mist wat Ajax en psv wel doen, winnen.
Feyenoord zonder Timber en Hwang is gewoon een stuk minder.
Dat laat PSV juist na, zwak optreden na zwak optreden.Agent47 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:09:
[...]
Jawel maar Ajax pakt de punten wel ( weliswaar lelijk) en de bank van psv is ook om te smullen. Feyenoord mist wat Ajax en psv wel doen, winnen.
Net als Ajax vorig jaar nadat Ten Hag wegging. Alleen daar kwam er nog bij dat de helft van de selectie ook doei zei en onze surfdude een soort Moneyball probeerdeD-e-n schreef op zondag 12 januari 2025 @ 18:49:
[...]
De principes van Slot zijn verdwenen en er is met name door het vertrek van Wieffer wat kwaliteit ingeleverd maar de selectie heeft nog steeds kwaliteiten waar Advocaat alleen maar van kon dromen. Als Priske hier vijfde mee wordt stoot hij Bengtson van de troon als slechtste trainer ooit
Dit wordt al een half jaar geroepen. En nog steeds is Feyenoord afhankelijk van momenten.Trishul schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:06:
Feyenoord heeft op dit moment ook wel wat pech met blessure van de aanvoerder natuurlijk. Gaat vanzelf wel beter draaien weer.
Weet je, het zou me totaal niet verbazen als we tegen Willem II wederom punten verspelen en de voorronde CL niet halen.
Zo’n seizoen kan het gewoon worden. De resultaten in de CL verbloemen veel.
Ik ben blij met de ontwikkeling van Milambo en Read, maar voor de rest scoort Priske gewoon een onvoldoende.
Gimenez hield Aaronson ook vast, dat zal de reden zijn geweest.ph4ge schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:33:
[...]
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je een shirt kapot trekt en dan geen pingel geeft.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Het PSV dat in de vorige Eredivisiewedstrijd zonder al te veel problemen won van Feyenoord? Hetzelfde PSV dat met ruime cijfers won van FC Utrecht en FC Twente?carpebios schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:14:
[...]
Dat laat PSV juist na, zwak optreden na zwak optreden.
Ja, er zijn zwakke optredens geweest maar het is niet zwak optreden na zwak optreden. Op zijn best was dat Brest en daarna Heerenveen maar dat is pas eenmalig dat er in twee wedstrijden op rij punten verloren zijn
Mozes. Ik zeg niet dat ze vandaag slecht gespeeld hebben. Maar ze wonnen niks voor de winterstop van de top 3. Of heb ik wat gemist.toolkist schreef op zondag 12 januari 2025 @ 17:37:
[...]
Wedstrijd niet gezien? Speelt Utrecht het iets beter/slimmer uit winnen ze 1-3 of 1-4
En Ron Jans verheffen tot een soort Arne Slot lijkt me ver gaan. Man heeft een hele knappe prestatie neergezet. En vandaag ook.
Je vergeet gisteren.Napo schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:23:
[...]
Het PSV dat in de vorige Eredivisiewedstrijd zonder al te veel problemen won van Feyenoord? Hetzelfde PSV dat met ruime cijfers won van FC Utrecht en FC Twente?
Ja, er zijn zwakke optredens geweest maar het is niet zwak optreden na zwak optreden. Op zijn best was dat Brest en daarna Heerenveen maar dat is pas eenmalig dat er in twee wedstrijden op rij punten verloren zijn
Verheffen we Arne Slot ook niet heel erg? Zou die met de spelers van NAC Breda ook bovenaan staan?OMX2000 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:26:
[...]
Mozes. Ik zeg niet dat ze vandaag slecht gespeeld hebben. Maar ze wonnen niks voor de winterstop van de top 3. Of heb ik wat gemist.
En Ron Jans verheffen tot een soort Arne Slot lijkt me ver gaan. Man heeft een hele knappe prestatie neergezet. En vandaag ook.
Uhm, nee? Gisteren was zwak, maar de wedstrijd daar direct voor was weer sterk. Dus nee, ik ga niet mee in je verhaal van zwak optreden na zwak optreden.
Je kunt nog steeds zwak spelen en toch winnen, zie Ajax. PSV loopt niet over zoals vorig seizoen. Vaak super veel balbezit (soms ook alles kwijtspelen) maar echte doelkansen....Napo schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:29:
[...]
Uhm, nee? Gisteren was zwak, maar de wedstrijd daar direct voor was weer sterk. Dus nee, ik ga niet mee in je verhaal van zwak optreden na zwak optreden.
Als je dit jaar druk zet tegen PSV, dan heb je grote kans om gelijk te spelen of te winnen.
Feyenoord had ook wel echt een off day tegen PSV, die werden helemaal (onnodig) weggespeeld.
Hoe verhef je die. Presteert overal inclusief in de Premier League. Ja het is de beste Nederlandse trainer momenteel.carpebios schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:27:
[...]
Verheffen we Arne Slot ook niet heel erg? Zou die met de spelers van NAC Breda ook bovenaan staan?
Dat zeg ik, met zulke spelers in je team, zullen het er meerdere goed doen. Ik zeg niet dat hij slecht is he, zeker niet, een van de betere, maar met zulke spelers gaat het wel een stuk makkelijker.OMX2000 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:36:
[...]
Hoe verhef je die. Presteert overal inclusief in de Premier League. Ja het is de beste Nederlandse trainer momenteel.
Slot heeft bij Feyenoord, samen met Arnesen, een bepaalde denkwijze neergezet. Daarbij werd er op een andere wijze naar spelers gekeken dan voorheen. Voetbal stond voortaan voorop en dat werd door Slot gekoppeld aan dominant en aantrekkelijk voetbal. Tegelijk werden er ook fysiek stappen gezet. Het überhaupt aantrekken van Slot, in plaats van iemand als Kuijt, was al een breuk met het verleden. Slot bleek ook nog eens tactisch sterk.carpebios schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:27:
[...]
Verheffen we Arne Slot ook niet heel erg? Zou die met de spelers van NAC Breda ook bovenaan staan?
De basis stond dus maar aan het begin van dit seizoen hebben Te Kloese en Priske alles overhoop gegooid. Dat leek me sowieso al geen aanbeveling maar dat blijkt keer op keer: Priske lijkt onder te presteren. Er zijn meer blessures en tactische aanpassingen passen keer op keer slecht uit. Zijn persconferenties zijn een ramp. Verder dan "we zijn dominant geweest" of "ik miste intensiteit" komt hij niet.
Is Slot overschat? Je kunt hetzelfde vragen over Bosz. En dan zeg ik bij beiden: ja en nee. Ik ben er van overtuigd dat er buiten Slot of Bosz meer trainers zijn die een ploeg goed kunnen neerzetten maar Priske blijkt dat dus niet. In tegenstelling tot Farioli voegt hij niks toe aan de ploeg en dat is anno 2025 een must voor elke ploeg in de top.
AmenD-e-n schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:45:
[...]
Slot heeft bij Feyenoord, samen met Arnesen, een bepaalde denkwijze neergezet. Daarbij werd er op een andere wijze naar spelers gekeken dan voorheen. Voetbal stond voortaan voorop en dat werd door Slot gekoppeld aan dominant en aantrekkelijk voetbal. Tegelijk werden er ook fysiek stappen gezet. Het überhaupt aantrekken van Slot, in plaats van iemand als Kuijt, was al een breuk met het verleden. Slot bleek ook nog eens tactisch sterk.
De basis stond dus maar aan het begin van dit seizoen hebben Te Kloese en Priske alles overhoop gegooid. Dat leek me sowieso al geen aanbeveling maar dat blijkt keer op keer: Priske lijkt onder te presteren. Er zijn meer blessures en tactische aanpassingen passen keer op keer slecht uit. Zijn persconferenties zijn een ramp. Verder dan "we zijn dominant geweest" of "ik miste intensiteit" komt hij niet.
Is Slot overschat? Je kunt hetzelfde vragen over Bosz. En dan zeg ik bij beiden: ja en nee. Ik ben er van overtuigd dat er buiten Slot of Bosz meer trainers zijn die een ploeg goed kunnen neerzetten maar Priske blijkt dat dus niet. In tegenstelling tot Farioli voegt hij niks toe aan de ploeg en dat is anno 2025 een must voor elke ploeg in de top.
Je vergeet de zomer van hamstelaar. Waar Farioli overigens ook veel betere resultaten mee had gehaald dan Heitinga en Schreuder.Holk schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:15:
[...]
Net als Ajax vorig jaar nadat Ten Hag wegging. Alleen daar kwam er nog bij dat de helft van de selectie ook doei zei en onze surfdude een soort Moneyball probeerde
4 punten van de kop verwijderd en al 7(!) punten los van Feyenoord. Het is weer een beetje leuk om Ajacied te zijn
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Jaja, wij zijn Ajax wij worden kampioen?Superkiwi schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:51:
Lekker begin hoor!
4 punten van de kop verwijderd en al 7(!) punten los van Feyenoord. Het is weer een beetje leuk om Ajacied te zijn
nggyu nglyd
Dat is het altijd Kiwi, ook als we 18e staan en iedereen over elkaar heen struikelt om er grappen over te makenSuperkiwi schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:51:
Lekker begin hoor!
Als hij er staat wordt een verdediging onrustig, hij maakt indruk. Een grote meneer. Wat de overige spitsen van FCU totaal niet hebben.
Een punt tegen Feyenoord in de Kuip was een kadootje, een overwinning een feestje 🥳
Als dit de start is van wat er nog gaat komen dot halve seizoen, dan gaat het nog leuk worden. Vorig seizoen lukte het met Lammers, nu staat daar Haller! En met Cathline en Rodiquez op de vleugels en Aaronson daarachter, moet elke verdediging zich zorgen maken!
Van, een punt in de Kuip is een kadootje, naar ‘met Cathline en Rodiquez op de vleugels moet iedereen zich zorgen maken. One day fly, niks meer niks minder.Charles Hill schreef op zondag 12 januari 2025 @ 22:20:
Haller-mania en meer dan terecht! Die man zit zeker nog niet op 100% en dan wel direct laten zien waarom hij een internationale topspeler is. Dat soort spelers maken het verschil.
Als hij er staat wordt een verdediging onrustig, hij maakt indruk. Een grote meneer. Wat de overige spitsen van FCU totaal niet hebben.
Een punt tegen Feyenoord in de Kuip was een kadootje, een overwinning een feestje 🥳
Als dit de start is van wat er nog gaat komen dot halve seizoen, dan gaat het nog leuk worden. Vorig seizoen lukte het met Lammers, nu staat daar Haller! En met Cathline en Rodiquez op de vleugels en Aaronson daarachter, moet elke verdediging zich zorgen maken!
Ik heb de zooi opgeruimd.
Wauw, een sig!
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken