On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Slechte kwaliteit shirts van castore
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die is toch niks beter dan Zerrouki? Priske gebruikt Zerrouki gewoon verkeerd, dat is geen type speler die je wel even midden in de drukte aan kan spelen en zich er elke keer weer uit voetbalt.
Het is of een overtreding en daarmee een strafschop of het is geen overtreding en daarmee geen strafschop. Als je op elke andere plek in het veld hiervoor zou fluiten moet je dat nu ook doen. En ja, dit is wat dat betreft gewoon een overtreding van FC Utrecht.sNielz123 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:11:
Ze moeten eens stoppen met dat “niet genoeg voor een penalty”. Duidelijke overtreding m.i.
Niet altijd… zo vond ik de overtreding gisteren op Brobbey geen strafschop maar gewoon een vrije trap in de 16. Of bestaat dat niet mee? Geen idee. Dit was wel een penalty aangezien de speler in scoringskans was.Napo schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:12:
Het is of een overtreding en daarmee een strafschop of het is geen overtreding en daarmee geen strafschop.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Iets met een spijker en een kop. Je hebt zovaak dat dezelfde situaties wel buiten het strafschopgebied worden bestraft met een een vrije trap, maar in het strafschopgebied niet. Trek één lijn en dat overal dezelfde overtreding ook bestraft wordt.Napo schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:12:
[...]
Het is of een overtreding en daarmee een strafschop of het is geen overtreding en daarmee geen strafschop. Als je op elke andere plek in het veld hiervoor zou fluiten moet je dat nu ook doen. En ja, dit is wat dat betreft gewoon een overtreding van FC Utrecht.
Idem de handsbal gisteren van Van Bommel. Mijn inziens gaat hier de bal naar de hand in plaats van andersom. Je weet het nooit, maar ik ben erg benieuwd of AZ ook een penalty in de 86e minuut had gekregen voor exact dezelfde situatie...
Die nuance kennen de spelregels niet, er is simpelweg een harde lijn op het veld die bepaalt of een overtreding bestraft wordt met een vrije trap of een strafschop. Mag die nuance toegevoegd worden? Mijn inziens wel.Han schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:16:
[...]
Niet altijd… zo vond ik de overtreding gisteren op Brobbey geen strafschop maar gewoon een vrije trap in de 16. Of bestaat dat niet mee? Geen idee. Dit was wel een penalty aangezien de speler in scoringskans was.
En daarbij ook nog eens het verschil tussen de zwaarte van een eerste overtreding die geel oplevert en een tweede overtreding die ook geel zou opleveren. Uiteindelijk blijft de KNVB juist door die nuances het voorzichzelf lastiger maken dan nodig.Focus89 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:17:
[...]
Iets met een spijker en een kop. Je hebt zovaak dat dezelfde situaties wel buiten het strafschopgebied worden bestraft met een een vrije trap, maar in het strafschopgebied niet. Trek één lijn en dat overal dezelfde overtreding ook bestraft wordt.
Ik heb steeds de hoop gehad dat Zerrouki er nog zou komen maar hij speelt al anderhalf jaar enkel naar behoren tegen betere tegenstanders waarbij Feyenoord niet hoeft aan te vallen. Maar zodra er snel opgebouwd moet worden, zoals tegen praktisch elke eredivisieploeg, is het waardeloos. En dan gaat hij ook nog fouten maken. Dan is ieder ander beter.toolkist schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:12:
[...]
Die is toch niks beter dan Zerrouki? Priske gebruikt Zerrouki gewoon verkeerd, dat is geen type speler die je wel even midden in de drukte aan kan spelen en zich er elke keer weer uit voetbalt.
Ik zie niemand in de selectie van Feyenoord die op die plek wel structureel goed zou spelen in een opbouw die onder druk gezet wordt, maar dat kan aan mij liggen.D-e-n schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:22:
[...]
Ik heb steeds de hoop gehad dat Zerrouki er nog zou komen maar hij speelt al anderhalf jaar enkel naar behoren tegen betere tegenstanders waarbij Feyenoord niet hoeft aan te vallen. Maar zodra er snel opgebouwd moet worden, zoals tegen praktisch elke eredivisieploeg, is het waardeloos. En dan gaat hij ook nog fouten maken. Dan is ieder ander beter.
Die optelsom kaarten zijn ook zoiets raars, het is een gele kaart waardige overtreding of niet.Napo schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:19:
[...]
En daarbij ook nog eens het verschil tussen de zwaarte van een eerste overtreding die geel oplevert en een tweede overtreding die ook geel zou opleveren. Uiteindelijk blijft de KNVB juist door die nuances het voorzichzelf lastiger maken dan nodig.
Ehm,Timber?? Of is dat net op een andere positie?toolkist schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:24:
[...]
Ik zie niemand in de selectie van Feyenoord die op die plek wel structureel goed zou spelen in een opbouw die onder druk gezet wordt, maar dat kan aan mij liggen.
Wat betreft de wedstrijd, denk wel dat Feyenoord het over de streep trekt uiteindelijk. Bovenliggende partij, en het had met een beetje mazzel al wel 1-0 kunnen staan.
Maar die Stengs valt niet mee zeg.....
Het is juist de IFAB die al die vage gebieden introduceertPompi schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:26:
De IFAB is er zodat er juist duidelijkheid en 1 lijn in de regels zijn en dan heb je Nijhuis die in een alternatieve lijn zit.
Normaal heb je daar Hwang en Timber als koppel. Die zijn er niet dus dan lijkt me Zechiel in dit soort wedstrijden voetballend 100% beter.toolkist schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:24:
[...]
Ik zie niemand in de selectie van Feyenoord die op die plek wel structureel goed zou spelen in een opbouw die onder druk gezet wordt, maar dat kan aan mij liggen.
Timber is ook geen spelverdeler, dat is een dynamische speler die veel beter is als ie ook veel meters kan maken.DutchOwnage schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:31:
[...]
Ehm,Timber?? Of is dat net op een andere positie?
Wat betreft de wedstrijd, denk wel dat Feyenoord het over de streep trekt uiteindelijk. Bovenliggende partij, en het had met een beetje mazzel al wel 1-0 kunnen staan.
Maar die Stengs valt niet mee zeg.....
Het koppel Hwang en Timber functioneerde prima. Maar die zijn er weer eens niettoolkist schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:33:
[...]
Timber is ook geen spelverdeler, dat is een dynamische speler die veel beter is als ie ook veel meters kan maken.
Pff, wel hoor.Agent47 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:50:
Hij wil er niet in
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gaat weer niet goed zo. En straks wisselt Priske ons weer helemaal de wedstrijd uitAgent47 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:50:
Hij wil er niet in
Ja joh. Gooi die noodzakelijke CL miljoenen maar de shredder in
[ Voor 13% gewijzigd door D-e-n op 12-01-2025 15:54 ]
Vandaag geen 3 punten is afscheid nemen van plek 2.
Je krijgt mogelijkheden genoeg, maar maakt ze niet af. En de scheidsrechter wil gewoon geen penalty geven, fluit verder niet slecht, maar vind wel vaker dat het erop lijkt dat hij geen penalty wil geven, voor welke ploeg dit dan ook is.D-e-n schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:53:
[...]
Gaat weer niet goed zo. En straks wisselt Priske ons weer helemaal de wedstrijd uit
Maar nu met een achterstand wordt het wel heel lastig.
Geen plek 2 is Priske out wat mij betreftDutchOwnage schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:54:
![]()
per aspera ad astra
En geef Zerrouki dan ook maar meteen weg.
Ben we nooit zo van maar ja...Intern wordt ook een 2e plek geëist dus ja.
Leek mij ook een duidelijke overtreding.Agent47 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:57:
Stengs werd gelukkig niet eerst vastgehouden
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het is gewoon een hele modale trainer die in oude tijden niet eens Europees had gehaald.DutchOwnage schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:57:
[...]
Als de strafschop voor rust geen strafschop is, dan kan je hier bijzonder lastig voor fluiten. Nijhuis houdt in ieder geval de lijn aan maar die lijn is uiterst twijfelachtig.LAD93 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:58:
Waar is die VAR dan? Dat shirtje trekken op Stengs mag dus ook gewoon?
Zero.
per aspera ad astra
Offtopic sneren is niet nodigLAD93 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:58:
Waar is die VAR dan? Dat shirtje trekken op Stengs mag dus ook gewoon?
Feyenoord zit het met teveel momenten en beslissingen niet mee dit seizoen tot nog toe. Nijhuis mag van mij met pensioen, want wat die doet ( en de var daarmee) slaat nergens op zo.
Kost je gewoon dik punten deze man.. (naast dat het elftal ook gewoon niet lekker functioneert).
[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 12-01-2025 23:20 ]
Ik zie dit nog wel als een argument van Nijhuis jasNielz123 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:00:
Overigens hield Trauner Haller ook aardig vast
per aspera ad astra
Heeft Feyenoord niet ook begroot op CL plaatsing?DutchOwnage schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:57:
[...]
Sowieso een schande als je achter Ajax eindigt als je ziet waar beide clubs vandaan komen. Zouden ze bij Studio Voetbal nog steeds durven te beweren dat Priske het beter doet dan Farioli?
[ Voor 83% gewijzigd door Outerspace op 12-01-2025 23:21 ]
Gewoon proberen 4e te worden boven Twente. En dat zal nog heel lastig worden.DutchOwnage schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:54:
![]()
Zero.
Zie het hem doen inderdaad, maar dat is een moment later, daar had hij nooit meer voor kunnen fluiten als dat duel met Stengs door mocht gaan.LAD93 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:01:
[...]
Ik zie dit nog wel als een argument van Nijhuis ja
Dan zouden ze wel aansturen op een gelijkspeljbdeiman schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:00:
[...]
Zeker, want Ajax moet 2e worden van de knjb.
Zo, jij voelt je aangevallen. Ik haak vooral in op al die reacties gisteren bij psv die kampioen moest worden vanwege de gemakkelijk gegeven strafschop.
Juist die smiley zou toch duidelijk moeten maken dat ik er geen snars van meen en mijn post historie zou je ook duidelijk kunnen maken hoe ik erin sta.
Maar misselijkmakend vind ik toch tamelijk overdreven.
Zie overigens ook een ander hierboven die genieten van een onterechte achterstand tegen Feyenoord meld, maar dat is prima zolang het iemand in zijn/ haar straatje past.
[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 12-01-2025 23:21 . Reden: Quote aangepast ]
Volgens mij zeker wel ja.Kist schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:02:
[...]
Heeft Feyenoord niet ook begroot op CL plaatsing?
Het erge is dat Ajax gewoon wel de punten pakt wanneer het nodig is, iets wat Feyenoord nalaat. We hebben vandaag veel kansen gemist en dat kan je de scheids niet aanrekenen. Hoewel ik wel hoop dat Nijhuis gewoon de rest van z’n leven geen poot meer op een voetbalveld zet.
[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 12-01-2025 23:22 . Reden: Quote aangepast ]
Gelukkig niet nee, tenminste nog 1 scheids die hands fatsoenlijk behandelt.Agent47 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:05:
En dit is geen hands? Haha
Dat zou wel heel erg beschamend zijn hoor, een 4e plek.Pelox schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:02:
[...]
Gewoon proberen 4e te worden boven Twente. En dat zal nog heel lastig worden.
Als jij dat wel hands vind zou ik toch eens een andere sport gaan kijken.Agent47 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:05:
En dit is geen hands? Haha
Twente komt eraan!
De verbastering van KNVB is beneden alle niveau, te idioot voor woorden.jbdeiman schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:04:
Zo, jij voelt je aangevallen.
Mods zijn er vaak niet bij dit soort potjes dus ik vermoed dat het nog wordt bekeken?Agent47 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:04:
Wel typerend om te zien dat Feyenoord achter staat en er wel “ genieten” etc gezegd mag worden maar als Ajax achter staat is dat ten boze hier. Gisteren waren de mods ook al nootjes halen volgens mij ofso. Selectief gedrag hier soms.
Alle handsballen dit weekend niet gezien? Dan is dit er ook een.JoteW schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:07:
[...]
Als jij dat wel hands vind zou ik toch eens een andere sport gaan kijken.
Nou ja, als je PSV gisteren en Twente eerder vandaag keek dan had het met wat meer consequentheid wel zomaar gekunnen.JoteW schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:07:
[...]
Als jij dat wel hands vind zou ik toch eens een andere sport gaan kijken.
@carpebios werd gisteren letterlijk uitgescholden.D-e-n schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:08:
[...]
Mods zijn er vaak niet bij dit soort potjes dus ik vermoed dat het nog wordt bekeken?
Er werd zelfs fout in de oorlog bij gehaald.D-e-n schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:08:
[...]
Mods zijn er vaak niet bij dit soort potjes dus ik vermoed dat het nog wordt bekeken?
Yup en die TR's zijn nog niet behandeld, dus dat komt nog wel. Patience my friendAgent47 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:10:
[...]
@carpebios werd gisteren letterlijk uitgescholden.
Het topic is voor minder gesloten eerder dit seizoenpiotr123 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:11:
[...]
Er werd zelfs fout in de oorlog bij gehaald.
Maar waarom laat Lindhout Nijhuis dan kijken? Dit is toch evidentsNielz123 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:12:
Als dit geen hands is..
Maar de modjes hebben ook wel eens weekendpiotr123 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:11:
[...]
Er werd zelfs fout in de oorlog bij gehaald.
Juist wel de scheids naar de kant hiervoor. Never nooit de VAR zoiets laten beslissen svp.Napo schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:13:
Hoezo moet Nijhuis hiervoor naar de kant komt? Dit is toch gewoon een handsbal en daarmee evident een strafschop...
Met deze opmerking zet je jezelf dan wel aardig voor lulAgent47 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:13:
Dit vind ik dan weer niks
[ Voor 8% gewijzigd door JoteW op 12-01-2025 16:14 ]
Twente komt eraan!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik scheld in ieder geval geen mensen uit zoals gisterenavondJoteW schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:14:
[...]
Met deze opmerking zet je jezelf dan wel aardig voor lulDe vorige kan je nog over discussieren
KnfbQuad schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:14:
Ze moeten toch een manier vinden om Feyenoord te laten winnen.
spoiler:grapje!!!
Never nooit en daarmee altijd? Zitten we in ieder geval op dezelfde lijntoolkist schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:14:
[...]
Never nooit de VAR zoiets laten beslissen svp.
Zero.
Wat heeft gisteravond er mee te maken? Heb gisteren überhaupt Gathering niet geopend gister dus ook geen idee hoe of watAgent47 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:14:
[...]
Ik scheld in ieder geval geen mensen uit zoals gisterenavond
Twente komt eraan!
Gij zult in dit topic geen grappen maken!Quad schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:14:
Ze moeten toch een manier vinden om Feyenoord te laten winnen.
spoiler:grapje!!!
Lijkt mij flauw om dit te suggereren....Pelox schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:15:
Voordeel voor Feyenoord is dat ze waarschijnlijk veel meer blessuretijd zullen krijgen dan PSV gisteren.
Maar wel realistisch als ze vandaag niet winnen. Twente is gewoon een zeer goede ploeg en dan heb je ook AZ nog. Strijden gewoon 4 ploegen om de 3e en 4e plek.DutchOwnage schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:06:
[...]
Dat zou wel heel erg beschamend zijn hoor, een 4e plek.
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken