O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Iets vergelijkbaars als dampo toch? Dat je neusgaten 'wijder' worden en je meer zuurstof inademt?sNielz123 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:32:
Smeert die gozert nou vaseline op zijn shirt?
Tegen vasthouden ofzo?
Het werkt blijkbaar wel 😁toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:34:
[...]
Iets vergelijkbaars als dampo toch? Dat je neusgaten 'wijder' worden en je meer zuurstof inademt?
Meer de fout van Schouten die aan de verkeerde kant dekt toch?carpebios schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:34:
Keepertje zeg.
Daar heb je de Feyenoord pleisters voor toch?toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:34:
[...]
Iets vergelijkbaars als dampo toch? Dat je neusgaten 'wijder' worden en je meer zuurstof inademt?
Vieira bij Arsenal was toch 1 van de eersten die dit deed? Tenminste, op deze manier. Je had natuurlijk ook nog die pleisters op de neus
Maar dampo achtig iets zou ook kunnen
Maar hoe vaak word je vastgepakt aan je shirt die plek? Bar weinig volgens mij.sNielz123 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:37:
Ik dacht eerlijk gezegd dat het vaseline was. Dat is glad en kun je slechter vastgepakt worden.
Maar dampo achtig iets zou ook kunnen
Ik kan me de laatste keer niet herinnerentoolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:40:
[...]
Maar hoe vaak word je vastgepakt aan je shirt die plek? Bar weinig volgens mij.
Nog nooit bij een feestje van P Diddy geweest dus!toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:40:
[...]
Maar hoe vaak word je vastgepakt aan je shirt die plek? Bar weinig volgens mij.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoezo, arm helemaal omhoog en komt er tegen. Dit is hier al zo vaak besproken en altijd een pingel. En nu opeens geen pingel?toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:45:
[...]
Nee dit is gewoon bullshit deze penalty, mooi cadeautje.
Vorig seizoen gaven Teze en Dest als backs samen veel assists, 9 en 6 om precies te zijn. En nu heb je met Ledezma en Mauro 2 B-keuzes, die veel minder creëeren.
Ik blijf het zeggen, maar de leiding van PSV krijgt veel te veel lof en heeft gewoon gefaald in de transferwindow wat dit betreft. Het is dat we mazzel hebben met deze penalty, maar ik zag het somber in verder..
Onnatuurlijke houding. Uitgestoken arm. Bal tegenhouden. Tjawokkelz schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:46:
Dit is zo geen pingel, zijn arm is niet opzij maar zelfs naar achter. Zo goedkoop.
Arm naar achteren, Bakayoko wipt em er expres tegenaan, speler doet alle mogelijke moeite om z'n arm weg te draaien maar verder dan ie ging gaat niet.carpebios schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:45:
[...]
Hoezo, arm helemaal omhoog en komt er tegen. Dit is hier al zo vaak besproken en altijd een pingel. En nu opeens geen pingel?
Echt enorme onzin dit.
En dan speelt Mauro notabene nog een goede wedstrijd vandaag.Bao_mi1 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:46:
Dan speel je met Pepi, De Jong en praktisch ook Til dus met 3 spitsen, en heb je 0 spelers die een goede voorzet geven.
Vorig seizoen gaven Teze en Dest als backs samen veel assists, 9 en 6 om precies te zijn. En nu heb je met Ledezma en Mauro 2 B-keuzes, die veel minder creëeren.
Ik blijf het zeggen, maar de leiding van PSV krijgt veel te veel lof en heeft gewoon gefaald in de transferwindow wat dit betreft. Het is dat we mazzel hebben met deze penalty, maar ik zag het somber in verder..
Totaal niet te vergelijken die situaties?carpebios schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:47:
[...]
Tjah, bij Ajax een duidelijke pingel waarschijnlijk en nu opeens niet hahaha.
Los daarvan, je weet dat het voor Ajax gunstiger is dat AZ verliest he? Dus als je denkt dat het aan clubvoorkeur ligt, helaas...
Ik snap niet dat er geen 5 gele kaarten voor tijdrekken zijn gegeven. Elke keer waarschuwen en de scheids die naar z'n horloge wijst, en dan 4 minuten extra tijd.. Waardeloos ditcarpebios schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:48:
Wat een tijdrekken zeg, niet normaal.
Ik ken wedstrijden die standaard 5 tot 8 krijgen.Bao_mi1 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:51:
[...]
Ik snap niet dat er geen 5 gele kaarten voor tijdrekken zijn gegeven. Elke keer waarschuwen en de scheids die naar z'n horloge wijst, en dan 4 minuten extra tijd.. Waardeloos dit
't is geen Kuipcarpebios schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:50:
4 minuten, hoe kan dat nu weer????
ajb niet te serieus nemen dit
Die snap ik even niet. PSV moet juist op elke mogelijke manier punten verspelen.toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:50:
[...]
Los daarvan, je weet dat het voor Ajax gunstiger is dat AZ verliest he?
4e man zit ook op tweakers.carpebios schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:50:
4 minuten, hoe kan dat nu weer????
Zag dat de penalty niet terecht gevonden werd, en heeft daar geen extra tijd voor bijgeteld
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Ik heb geen enkele illusie dat Ajax kampioen kan worden tenzij PSV als een mislukte soufflé ineen stort. en dat zie ik niet gebeuren, dus dan zie ik liever de concurrenten voor de 2e plaats punten verspelen.Superkiwi schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:52:
[...]
Die snap ik even niet. PSV moet juist op elke mogelijke manier punten verspelen.
Eens, maar dit is bij alle andere ploegen ook gewoon een pingel. Dus of voor iedereen zoals in de PL, of zoals het nu is.toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:56:
Hopelijk gaan we snel de PL achterna qua hands in de 16, waar dit soort achterlijke balletjes niet meer beloond worden met een penalty.
En iets met zuivere speeltijd.
Ik geloof er helemaal niks van dat deze situaties dit jaar zo consequent bestraft zijn. Z'n arm zit achter z'n rug he hij maakt z'n lichaam dus niet breder (wat officieel de regel is voor strafbaar hands) en Bakayoko zoekt het op, dat was echt het enige doel van dat wippertje. ik kan me iig geen vergelijkbare situaties herinneren.carpebios schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:59:
[...]
Eens, maar dit is bij alle andere ploegen ook gewoon een pingel. Dus of voor iedereen zoals in de PL, of zoals het nu is.
En iets met zuivere speeltijd.
En net als in de studio geloof ik ook niet dat dit zijn eigen beslissing was, maar van de 4e man of de grens. Anders wacht ie niet zo lang met fluiten.
Ik ben dus heel benieuwd hoe ie zelf zou reageren als ie de beelden nog een keer ziet, maar dat zullen we ongetwijfeld nooit te weten komen.
Hij houdt ze toch niet naast zijn lichaam, maar naar achteren weg van z'n lichaam, heel onnatuurlijk daar.toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:03:
[...]
Ik geloof er helemaal niks van dat deze situaties dit jaar zo consequent bestraft zijn. Z'n arm zit achter z'n rug he hij maakt z'n lichaam dus niet breder (wat officieel de regel is voor strafbaar hands) en Bakayoko zoekt het op, dat was echt het enige doel van dat wippertje. ik kan me iig geen vergelijkbare situaties herinneren.
En net als in de studio geloof ik ook niet dat dit zijn eigen beslissing was, maar van de 4e man of de grens. Anders wacht ie niet zo lang met fluiten.
Ik ben dus heel benieuwd hoe ie zelf zou reageren als ie de beelden nog een keer ziet, maar dat zullen we ongetwijfeld nooit te weten komen.
Ik had hem ook niet gegeven, omdat ik die hele regel achterlijk vindt, maar dit is wel strafbaar op dit moment. Ik heb wel gekkere dingen gezien hoor dat ik dacht, moet dit nu een pingel zijn?
Volkomen bezopen.
carpebios schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:05:
[...]
Hij houdt ze toch niet naast zijn lichaam, maar naar achteren weg van z'n lichaam, heel onnatuurlijk daar.
Ik had hem ook niet gegeven, omdat ik die hele regel achterlijk vindt, maar dit is wel strafbaar op dit moment. Ik heb wel gekkere dingen gezien hoor dat ik dacht, moet dit nu een pingel zijn?
bullet 1 is niet van toepassing want niet opzettelijk.Er is sprake van strafbaar hands als een speler (behalve de doelverdediger in zijn eigen
strafschopgebied):
• De bal opzettelijk raakt met hand/arm
• De bal met hand/arm raakt als die in een positie is die het lichaam op onnatuurlijke wijze
groter maakt en als die positie niet het gevolg is van een natuurlijke beweging van het lichaam
als onderdeel van het spel
• Een doelpunt maakt met de hand/arm in het doel van de tegenstander, of een doelpunt maakt
direct nadat de bal de hand/arm heeft geraakt (zelfs als deze aanraking niet opzettelijk
gebeurde)
bullet 2. Hij maakt z'n lichaam niet groter, dus de "en" is niet van toepassing.
Dus geen penalty.
bullet 3 gaat over aanvallend hands.
Er zou eigenlijk een regel moeten zijn dat als je de bal probeert te ontwijken dat het dan geen penalty is.
Je hoeft mij niet te overtuigen he, we zijn het met elkaar eenstoolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:09:
[...]
[...]
bullet 1 is niet van toepassing want niet opzettelijk.
bullet 2. Hij maakt z'n lichaam niet groter, dus de "en" is niet van toepassing.
Dus geen penalty.
bullet 3 gaat over aanvallend hands.
Van Bommel zijn handen zijn niet langs het lichaam en dan kan de strafschop volgens de huidige regels gegeven worden, want hij maakt het toch wat groter, interpretatie van de regels, dus hij kan gegeven worden.
Niet mijn regels he
Bij nader inzien heb je hier wel een punt...Als je zo redeneert, kan ie m geven.sNielz123 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:11:
Groter is niet alleen in de breedte maar ook naar achter of voor.
Je moet je arm dan eigenlijk gewoon strak tegen je lichaam houden
Nergens staat dat je je handen langs je lichaam moet houden. "natuurlijke beweging" staat er, en 'onnatuurlijke wijze'.carpebios schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:13:
[...]
Je hoeft mij niet te overtuigen he, we zijn het met elkaar eens
Van Bommel zijn handen zijn niet langs het lichaam en dan kan de strafschop volgens de huidige regels gegeven worden, want hij maakt het toch wat groter, interpretatie van de regels, dus hij kan gegeven worden.
Niet mijn regels he
als je rent dan doe je dat niet met je handen recht langs je lichaam
En dat zie je er ook veel doen, maar is natuurlijk volkomen stom dat het zou moeten.DutchOwnage schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:14:
[...]
Bij nader inzien heb je hier wel een punt...Als je zo redeneert, kan ie m geven.
Klopt, maar dan maak je je lichaam niet groter, daarom staan ze daar allemaal zo dom.toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:15:
[...]
Nergens staat dat je je handen langs je lichaam moet houden. "natuurlijke beweging" staat er, en 'onnatuurlijke wijze'.
als je rent dan doe je dat niet met je handen recht langs je lichaam
Maar van Bommel heeft z'n handen wel onnatuurlijk vind ik daar schuin naar achteren.
Nee dus, want dat is niet natuurlijkDutchOwnage schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:14:
[...]
Bij nader inzien heb je hier wel een punt...Als je zo redeneert, kan ie m geven.
Gelukkig zit ik niet in de scheidscomissie in Zeisttoolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:16:
[...]
Nee dus, want dat is niet natuurlijkSterker nog, dat zou dus juist strafbaar hands moeten zijn als je al rennend hands maakt met je armen strak langs je lichaam
![]()
Niet naar hockey kijken dan met de voet zoeken!toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:18:
Naja, in ieder geval hoop ik nu op een weekend vol met wippertjes gericht op het hands aannaaien in de 16, of 5x tegen hetzelfde team in 1 wedstrijd ofzo, dan zijn we er snel genoeg vanaf.
Verschrikkelijk is dat.
[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 11-01-2025 23:20 ]
Ja dit is weer een overduidelijk voorbeeld van de foute manier van VAR gebruiken.sNielz123 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:18:
Grappig, zitten ze in de studio altijd te zeuren dat de var teveel ingrijpt. Doet de var het een keer niet en moet de var zich er meer mee bemoeien 😁
Laat die VAR lekker lijntjes trekken voor buitenspel, en zorgen dat de scheids op het veld beelden krijgt waarmee ie zelf kan concluderen of ie met die (wellicht nieuwe) inzichten vindt dat ie juist besloten heeft.
En gooi die beelden dan ook meteen op de grote schermen in het stadion, dan begrijpt iedereen waar het om gaat.
Nog iemand iets over de blessuretijd, die niet eens 4 minuten duurde. En spelers die vallen en de bal vastpakken, rood!toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:21:
[...]
Ja dit is weer een overduidelijk voorbeeld van de foute manier van VAR gebruiken.
Laat die VAR lekker lijntjes trekken voor buitenspel, en zorgen dat de scheids op het veld beelden krijgt waarmee ie zelf kan concluderen of ie met die (wellicht nieuwe) inzichten vindt dat ie juist besloten heeft.
En gooi die beelden dan ook meteen op de grote schermen in het stadion, dan begrijpt iedereen waar het om gaat.
Dat moeten we ff een paar weekenden krijgen ja, daar moeten we dan maar ff doorheen. Dan worden ze in Zeist misschien weer een keer wakker en gaan ze wellicht wat aanpassen.carpebios schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:20:
[...]
Niet naar hockey kijken dan met de voet zoeken!
Verschrikkelijk is dat.
Ik had al eerder gepost dat er een aantal van AZ geel hadden moeten krijgen, toch? Zo'n van Bommel, die a la pa, het bloed onder je nagels vandaan haalt door die bal nog even over de boarding te gooien..carpebios schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:21:
[...]
Nog iemand iets over de blessuretijd, die niet eens 4 minuten duurde. En spelers die vallen en de bal vastpakken, rood!
Ik had hem er achteraan getrapt, zo mee over de boarding
Daar is de mantel der liefde weer!
*3 jaar terug speelde Feyenoord in Zweden voor een potje conference league. Die speler van die Zweedse ploeg pakte de bal letterlijk vast en dat was geen strafschop.
Sindsdien kijk ik nergens meer van op
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zit nu terug te kijken, maar vind van niet. Waar wil Brobbey heen met die bal? Hij gaat naar de zijkant. Bovendien tikt ie hem uit, hij kan er nooit meer bij.Agent47 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 18:49:
Terechte penalty
Doodschamen maar 2 - 1 tegen de onderste.
[ Voor 7% gewijzigd door chim0 op 12-01-2025 03:23 ]
Brobbey wou die bal afpakken en dat is gelukt, vervolgens wordt hij geraakt.chim0 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 03:02:
[...]
Zit nu terug te kijken, maar vind van niet. Waar wil Brobbey heen met die bal? Hij gaat naar de zijkant. Bovendien tikt ie hem uit, hij kan er nooit meer bij.
Doodschamen maar 2 - 1 tegen de onderste.
Naar mijn inzien terecht, speler kreeg ook geen kaart verder. Goed gezien van de scheidsrechter
Tuurlijk hij wordt geraakt, maar was het vroeger niet zo dat er sprake moest zijn van een scoringskans? Daar is in dit geval geen sprake van.Agent47 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 08:22:
[...]
Brobbey wou die bal afpakken en dat is gelukt, vervolgens wordt hij geraakt.
Naar mijn inzien terecht, speler kreeg ook geen kaart verder. Goed gezien van de scheidsrechter
Het gaat erom dat binnen het strafschopgebied een overtreding wordt gemaakt die elders op het veld een directe vrije trap zou opleveren. Je kan dus zelfs een penalty tegen krijgen voor een overtreding op een speler die niet eens in balbezit is, laat staan kans op scoren heeft.chim0 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 08:39:
[...]
Tuurlijk hij wordt geraakt, maar was het vroeger niet zo dat er sprake moest zijn van een scoringskans? Daar is in dit geval geen sprake van.
Hoeveel penalty’s zijn er wel niet gegeven voor duwen of vasthouden bij een corner etc.Sempy schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:31:
[...]
Het gaat erom dat binnen het strafschopgebied een overtreding wordt gemaakt die elders op het veld een directe vrije trap zou opleveren. Je kan dus zelfs een penalty tegen krijgen voor een overtreding op een speler die niet eens in balbezit is, laat staan kans op scoren heeft.
1-1’tje zou mooi zijnLZ86 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 10:38:
Zo, straks de mooiste club in Nederland. Hopen dar we wat beter uit de winterstop komen
Hoezo, op het dorp hier staan ze al goed bovenaan hoor!LZ86 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 10:38:
Zo, straks de mooiste club in Nederland. Hopen dar we wat beter uit de winterstop komen
Klopt, het blijft een overtreding maar vind het wel krom. Die regel van vroeger is dan logischer, vind ik. Hoe vaak zien we dit soort penalties gegeven worden waarbij de scoringskans of positie daarna echt nul komma nul is. Zelfde geldt voor handsbal, maar die discussie hebben we al gehad tot in den treure. Zat net Studio Sport te kijken. Gisteren bij PSV ook weer, van een meter afstand tegen de arm, Van Bommel doet z'n arm nog naar achteren zelfs. Jaaaa waar zijn we dan mee bezig?Sempy schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:31:
[...]
Het gaat erom dat binnen het strafschopgebied een overtreding wordt gemaakt die elders op het veld een directe vrije trap zou opleveren. Je kan dus zelfs een penalty tegen krijgen voor een overtreding op een speler die niet eens in balbezit is, laat staan kans op scoren heeft.
Mooi dat jij ook zo over fc Groningen denktLZ86 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 10:38:
"We" móeten winnen eigenlijk......
Kansloze actie van Brobbey, penalty wel terecht.chim0 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 03:02:
[...]
Zit nu terug te kijken, maar vind van niet. Waar wil Brobbey heen met die bal? Hij gaat naar de zijkant. Bovendien tikt ie hem uit, hij kan er nooit meer bij.
Eens.Doodschamen maar 2 - 1 tegen de onderste.
Wat heeft die winterstop voornaam als-ie zo kort is? Weinig (geen) opleving gezien tot nu toe.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Zo slecht deed Utrecht het voor de winterstop toch niet?LZ86 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 10:38:
Geen Timber en Hwang. Weer met Zerrouki en een Stengs uit vorm. Middenveld wordt zwaar overlopen vandaag ben ik bang.LZ86 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 10:38:
Winst = winst vandaag, maakt niet uit hoe even.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Veel te weinig, als ze dezelfde criteria zouden hanteren als op de rest van het veldHolk schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:40:
[...]
Hoeveel penalty’s zijn er wel niet gegeven voor duwen of vasthouden bij een corner etc.
Milambo, Zerrouki en Stengs op het middenveld kan als de sterren goed staan goed lopen. Maar ik heb nog niet het gevoel dat ze hun vorm al terug hebben.Agent47 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 12:27:
[...]
Geen Timber en Hwang. Weer met Zerrouki en een Stengs uit vorm. Middenveld wordt zwaar overlopen vandaag ben ik bang.
Winst = winst vandaag, maakt niet uit hoe even.
De fitheid van de selectie moet echt alle aandacht krijgen. Timber en Hwang missen is een aderlating. Maar Lotomba, Ueda, mis je ook. Ik vind Priske nog te weinig uitstralen dat hij het onder controle heeft, en alles lijkt hem nogal veel te overkomen. Ook steeds verrast als ze goed presteren, en zeker als ze slecht presteren.
Dus hopen dat Moussa en Paixao Gimenez veel gaan vinden vandaag
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Of is de regel nog steeds dat het niet meer uit maakt, tegen de hand in het strafschopgebied is sowieso een penalty?. Wat ze een paar jaar geleden op het vrouwen wk hadden.
Dat is niet de regel, maar wel hoe ze lijken te fluiten ja.Vrietje schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:26:
Ik zei voor de winterstop dat ik Ajax een makkelijke strafschop vond krijgen . Maar deze voor Twente ja. Waar moet die speler dan zijn hand houden?
Of is de regel nog steeds dat het niet meer uit maakt, tegen de hand in het strafschopgebied is sowieso een penalty?. Wat ze een paar jaar geleden op het vrouwen wk hadden.
Alsof die speler z'n armen even magisch kan laten verdwijnen ofzo. Er is echt niks onnatuurlijks aan hoe die speler dat duel aangaat, nagenoeg elke speler doet hetzelfde.
Nou Ajax kreeg ze tegen FCT anders niet. FCT krijgt vandaag wederom een cadeautje zeg.Vrietje schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:26:
Ik zei voor de winterstop dat ik Ajax een makkelijke strafschop vond krijgen . Maar deze voor Twente ja. Waar moet die speler dan zijn hand houden?
XXXVI
Klonk een beetje als een vuvuzela maar dan besteld op Temu. Wat een verschrikking
Vandaag nietAgent47 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:47:
Krijgt Utrecht nog geel?
Grudgie schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:57:
Weer die Zerrouki. Man man..
Waarom wordt ie überhaupt steeds daar aangespeeld terwijl je weet dat Utrecht daarop aast en dan meteen volle bak druk zet?Agent47 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:57:
Zerrouki t zal ook eens niet
Waarom wordt ie überhaupt opgesteld?toolkist schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:58:
[...]
[...]
Waarom wordt ie überhaupt steeds daar aangespeeld terwijl je weet dat Utrecht daarop aast en dan meteen volle bak druk zet?
Wie dan, Zechiel?
En Toornstra die alweer een gevaarlijke aanval verkloot
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken