O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Deze wedstrijd helpt wel als je slaap problemen hebt, zoals dit seizoen wel vaker bij Ajaxcarpebios schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 19:08:
[...]
Ach, echt een wedstrijd gaat dit nooit worden, dus heel erg is het ook niet. Ik ga ff wat anders doen.
Zolang ik op tijd wakker ben voor PSV-AZ kan ik een tukkie wel waarderen.toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 19:15:
[...]
Deze wedstrijd helpt wel als je slaap problemen hebt, zoals dit seizoen wel vaker bij Ajax
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Oef dat is vanavond ook al. Saaie dag dan morgen. De topclubs zijn dan al geweest.Superkiwi schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 19:27:
[...]
Zolang ik op tijd wakker ben voor PSV-AZ kan ik een tukkie wel waarderen.
[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 11-01-2025 19:28 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Feyenoord is geen topclub?Quad schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 19:28:
[...]
Oef dat is vanavond ook al. Saaie dag dan morgen. De topclubs zijn dan al geweest.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Quad spreekt toch geen Chinees?
Foeyonghai!
nggyu nglyd
I stand corrected.
* Quad checkt het pouletopic..toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 19:34:
[...]
niet? dus hij was toch niet de belchinees?
Volgens mij niet!
nggyu nglyd
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit was wel heel snel reageren, die kopbal 1e helft vond ik wat dat betreft een grotere kans.Gonadan schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 19:51:
Kolere Brobbey. Groter krijg je ze niet snel hoor.
Godts mag z'n oogkleppen ook wel een keer af doen, wordt langzaamaan irritant
[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 11-01-2025 20:05 ]
Daar ben je spits voor.toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 20:00:
[...]
Dit was wel heel snel reageren, die kopbal 1e helft vond ik wat dat betreft een grotere kans.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nggyu nglyd
Is het al klaar?
Dat + nu gaat RKC er nog in geloven natuurlijk.Superkiwi schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 20:31:
Ah, we kunnen weer wakker worden.
Zo onnodig dit lol.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Jij dit trouwens toevallig? 😂Superkiwi schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 20:31:
Ah, we kunnen weer wakker worden.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100112521_3690822f
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
AntraXxX schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 20:35:
[...]
Jij dit trouwens toevallig? 😂
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100112521_3690822f
Het zou zomaar kunnen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verrassend... Die moet Kroes echt zsm zien te dumpengws24 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 20:31:
Lekker verdedigd weer. Vd Boomen doet gewoon niks.
Great minds think alikecarpebios schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 20:41:
Pasveer heeft om 95:45 de bal in zijn handen, en na 15 seconden nog steeds en fluit de scheids maar af
Niet áls, wannéérAgent47 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 20:46:
Perez zeiken op Ajax. Snap het punt niet. Als ze tweede worden en die miljoenen van die champions league binnen halen hoor je er niemand.
Geweldig. 😀
Ajax was echt slaapverwekkend om te kijken. Snap die manager met allemaal cijfers kan gooien, maar statistieken geven nooit een totaal beeld.
[ Voor 62% gewijzigd door HollowGamer op 11-01-2025 21:17 ]
Dit seizoen is het ff doorbijten ja. Maar als daarmee 2e plek behaald wordt moet het volgend seizoen echt wel beter (aantrekkelijker), ik krijg af en toe heimwee naar Frank de BoerAgent47 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 20:46:
Perez zeiken op Ajax. Snap het punt niet. Als ze tweede worden en die miljoenen van die champions league binnen halen hoor je er niemand.
En Brobbey is dus niet de enige spits die hele grote kansen om zeep helpt, hoe krijgt Parrot die 2e bal naast..
Parrot: “Die had er wel in gekund.”
Het is wel vaker dat je dat denkt en er wordt doorgespeeldcarpebios schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 21:17:
Dat was een terugspeelbal toch>
Helaas houden veel managers van deze saaie spel opvatting. Ik zou er geen rekening mee houden dat het beter wordt volgend seizoen.toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 21:13:
[...]
Dit seizoen is het ff doorbijten ja. Maar als daarmee 2e plek behaald wordt moet het volgend seizoen echt wel beter (aantrekkelijker), ik krijg af en toe heimwee naar Frank de Boer
En Brobbey is dus niet de enige spits die hele grote kansen om zeep helpt, hoe krijgt Parrot die 2e bal naast..
Moyes komt bijvoorbeeld ook terug bij Everton, maar bij elke club was hetzelfde voorspelbare saaie spel te zien. Prima bij degradatie kandidaten, niet bij de Europese top.
Daar leek mij heel weinig bewusts aan.carpebios schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 21:17:
Dat was een terugspeelbal toch>
Italiaan he, alles voor de puntenHollowGamer schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 21:19:
[...]
Helaas houden veel managers van deze saaie spel opvatting. Ik zou er geen rekening mee houden dat het beter wordt volgend seizoen.
Moyes komt bijvoorbeeld ook terug bij Everton, maar bij elke club was hetzelfde voorspelbare saaie spel te zien. Prima bij degradatie kandidaten, niet bij de Europese top.
Mocht ie inderdaad geen plannen/capaciteiten hebben om het spel flink te verbeteren dan mag ie wat mij betreft na 1 succesvol seizoen weggekocht worden door een Italiaanse club
En Moyes zit dan toch ook precies goed bij Everton?
Dat is mij punt.toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 21:21:
[...]
Italiaan he, alles voor de punten
Mocht ie inderdaad geen plannen/capaciteiten hebben om het spel flink te verbeteren dan mag ie wat mij betreft na 1 succesvol seizoen weggekocht worden door een Italiaanse club
En Moyes zit dan toch ook precies goed bij Everton?
Dit spel past niet bij Ajax, die zouden moeten 'swingen', maar de manager vind dat het vooral voorspelbaar moet blijven. Dan win je alles wel, maar vandaag was het echt niet leuk om te kijken.
Deze wedstrijd is ook laag niveau. Normaal kijk ik de PL, maar dan val je toch wel terug in tempo en spel als je naar de Eredivisie switched.
Passes slordig. Snap niet dat ze die bal niet wat vaker gewoon de 16 inslingeren op de Jong
Hier was geen zak aan, maar dit seizoen telt het resultaat niet de manier waarop. Alles voor die zak geld op het eind (directe kwalificatie CL)HollowGamer schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 21:23:
[...]
Dat is mij punt.
Dit spel past niet bij Ajax, die zouden moeten 'swingen', maar de manager vind dat het vooral voorspelbaar moet blijven. Dan win je alles wel, maar vandaag was het echt niet leuk om te kijken.
Deze wedstrijd is ook laag niveau. Normaal kijk ik de PL, maar dan val je toch wel terug in tempo en spel als je naar de Eredivisie switched.
Maar die verslaggever zei dat hij ledezma hard raakte, dat viel behoorlijk mee, maar ledezma liep door het ontwijken van de tackle tegen zijn medespeler op.toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 21:29:
Tijd om Moller Wolfe te wisselen, die gaat vast weer rood pakken als ie nu al geel heeft.
Vond het zelf geen geel (en nee niet anti psv of pro az), leek mij meer een kaart op basis van in eerste instantie pittig gevolg dan echt om de overtreding zelf.
[ Voor 11% gewijzigd door jbdeiman op 11-01-2025 21:31 ]
Schouten zet net een stap teveveel naar buiten terwijl die gozer daar al gedekt wordt.toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 21:43:
Nette goal maar wat een zeeën van ruimte steeds bij PSV rechts achterin.
Je zou toch zeggen dat je dat als prof wel door hebt.
Ajax kan gewoon nog kampioen worden.
nggyu nglyd
:strip_exif()/f/image/UTJ4Yd9RfoSw0tbHlnGzhkeW.png?f=user_large)
Hoppaaa
Hoe kan je als PSV zijnde met 75% balbezit niet 10x een hoge bal geven op diezelfde beste kopper? 😁🙄toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 21:48:
Wauw, hoe kun je als AZ nou niemand mee laten lopen met nota bene de beste kopper van de Eredivisie?
En ik zou nu niet in de kleedkamer van PSV willen zijn.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Legt ie nou echt de schuld aan de linkerkant, dat ze "zijn kant" niet snel genoeg aanspeelden? Terwijl meneer echt 0,0 niks nada noppes laat zien?'Het blijven drie punten', concludeerde Berghuis voor de camera van ESPN. Maar hij was ook teleurgesteld. 'We hadden wat aardige fases, maar een heel matige tweede helft. Je wil natuurlijk veel meer bieden aan de mensen die op de tribune zitten. We werden voorspelbaar, we zijn nauwelijks meer gevaarlijk geweest. Dan maken ze via Ihattaren nog 2-1, waardoor het nog even spannend wordt. We waren gewoon traag in het spelen van links naar rechts.
Hoezo, waarschijnlijk weer de mantel der liefde. Ik zou er 3 wisselen.OMX2000 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 21:52:
AZ speelt gretiger.
En ik zou nu niet in de kleedkamer van PSV willen zijn.
Dat krijg je met deze trainer, die doet daar niet aan.sNielz123 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 21:49:
[...]
Hoe kan je als PSV zijnde met 75% balbezit niet 10x een hoge bal geven op diezelfde beste kopper? 😁🙄
Ik betaal 17,50carpebios schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:01:
12 euro per maand en zo veel reclame in die rust, niet te doen.
O dat zou ook kunnen, nu ga ik het even opzoeken!
Edit: 14 euro.
[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 11-01-2025 22:04 ]
Skeer!
Komt op tv iig echt totaal niet over.
Ik ga toch zeker niet betalen om elk weekend naar dit Ajax te kijken
In het stadion wel! En ik had daar bijna gezeten voor 100 euro, in de kou, 3 uur totale reistijd. Blij dat ik niet kon.toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:05:
Wat is dat eigenlijk met die knipperende lichten in het stadion, moet dat een lichtshow zijn ofzo?
Komt op tv iig echt totaal niet over.
En geen bal bereikt de Jong.
[ Voor 25% gewijzigd door carpebios op 11-01-2025 22:09 ]
En die Lang, komt geen steen voorbij
[ Voor 48% gewijzigd door carpebios op 11-01-2025 22:12 ]
PSV is gewoon oprecht niet zo goed als iedereen dachtsNielz123 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:19:
Er zijn er gewoon teveel van psv die het vandaag niet hebben
Daarom?carpebios schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:27:
Waarom geen Pepi? Bosz.....steeds gekkere trekjes.
Precies wat ik net zei haha
[ Voor 43% gewijzigd door Bao_mi1 op 11-01-2025 22:28 ]
Die had Pepi ook gemaakt, dit was Veerman!
Tegen vasthouden ofzo?
Of ze zijn die lichtshow zat en proberen de verlichting te rakencarpebios schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:32:
Ze schieten niet op doel, maar richting de maan vandaag.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken