O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat wordt de samenvatting even terugkijken.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Die tweede plek is dus zeer hard nodig.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ben ik de enige die dat dus totaal geen rode kaart vind voor Viergever?Quad schreef op zondag 22 december 2024 @ 19:45:
Ik zie nu pas dat Utrecht met 2-5 verloren heeft van Fortuna, hoe dan?!
Dat wordt de samenvatting even terugkijken.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Van de grote 3 is Feyenoord verrassend genoeg de club die het meeste risico neemt op financieel gebied. Dat is best opmerkelijk te noemen...Agent47 schreef op zondag 22 december 2024 @ 20:05:
Ik ben over het algemeen fan van Dennis ten kloese. Het nadeel is alleen dat ze gegokt hebben op een CL begroting. Enorm dom vind ik. Ikzelf had Europa league aangehouden. Leuk dat we nu voor 90% in de tussenronde komen , Maar je moet wel weer tweede worden in de competitie, of via derde plek voorronde Maar dan moet je de selectie ruim op tijd in orde hebben.
Die tweede plek is dus zeer hard nodig.
Ik had dit gelezen in een artikel, kan die nu niet meer terugvinden.
100% scoringskans, geen verdedigers bij in de buurt, aanvaller controle over de bal, Viergever schopt hem neer.Martinusz schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:31:
[...]
Ben ik de enige die dat dus totaal geen rode kaart vind voor Viergever?
Misschien zouden we de reactie van Viergever als voorbeeld moeten stellen en niet de VAR van de VAR van de scheidsrechter moeten spelen. Dus het antwoord op je vraag is ‘ja’
[ Voor 4% gewijzigd door Holk op 22-12-2024 23:07 ]
100% scoringskans? Daar ga je al de mist mee in.Holk schreef op zondag 22 december 2024 @ 23:06:
[...]
100% scoringskans, geen verdedigers bij in de buurt, aanvaller controle over de bal, Viergever schopt hem neer.
Aanvaller controle over de bal? Hij zet zijn voet net iets eerder tussen bal en been van Viergever, die de bal wilt wegtrappen.
Volgens mij was er ook nog een verdediger in de buurt, maar dat weet ik niet zeker.
Ach hierdoor heeft hij nu wel eindelijk een Eredivisie titel, al is het nog steeds geen landskampioenschapMartinusz schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:31:
[...]
Ben ik de enige die dat dus totaal geen rode kaart vind voor Viergever?
Lijkt me wel een belangrijk punt anders, zeker als je zo stellig bent.Martinusz schreef op zondag 22 december 2024 @ 23:51:
[...]
Volgens mij was er ook nog een verdediger in de buurt, maar dat weet ik niet zeker.
Only fools are enslaved by time and space.
Ik heb dat gelezen op vi pro maar ik kan het ook niet terugvinden. Wel op legio andere websites.Trishul schreef op zondag 22 december 2024 @ 23:00:
[...]
Van de grote 3 is Feyenoord verrassend genoeg de club die het meeste risico neemt op financieel gebied. Dat is best opmerkelijk te noemen...
Ik had dit gelezen in een artikel, kan die nu niet meer terugvinden.
XXXVI
Ff samenvatting opgezocht, er was nog een verdediger (linksback denk ik) die het hem moeilijk kon maken, plus een keeper nog te gaan, dus een 100% scoringskans zou ik het niet noemen. Ik vind de beslissing van de scheids eigenlijk prima in deze, helaas werd ie overruled door de VAR. Ook wel bijzonder dat ie maar 1 sec. ofzo kijkt naar de beelden en alweer terug looptLoneRanger schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:55:
[...]
Lijkt me wel een belangrijk punt anders, zeker als je zo stellig bent.Controle was er wel want de bal was makkelijk haalbaar voor de speler. Wat is dichtbij wbt verdedigers? Feit is gewoon dat Viergever te laat is, ruim de laatste man was, recht voor de goal dus niet schuin oid. Verdedigers niet gelijk in de buurt. Volledig terecht dus.
Pompi schreef op zondag 22 december 2024 @ 23:53:
[...]
Ach hierdoor heeft hij nu wel eindelijk een Eredivisie titel, al is het nog steeds geen landskampioenschap
[ Voor 12% gewijzigd door Martinusz op 23-12-2024 09:56 ]
Martinusz schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:56:
[...]
Ff samenvatting opgezocht, er was nog een verdediger (linksback denk ik) die het hem moeilijk kon maken, plus een keeper nog te gaan, dus een 100% scoringskans zou ik het niet noemen. Ik vind de beslissing van de scheids eigenlijk prima in deze, helaas werd ie overruled door de VAR. Ook wel bijzonder dat ie maar 1 sec. ofzo kijkt naar de beelden en alweer terug loopt

Dit is precies het moment dat Viergever de overtreding maakt. 2 tot 5 meter verder heeft de speler gewoon een vrije kans op doel en in die 5 meter wordt hij echt niet ingehaald door iemand die 5 meter moet overbruggen.
Dit is gewoon tekstboek. Het gaat er niet om of die speler hem nog kan hinderen als hij de keeper wil omspelen, het gaat erom dat hij binnen 2 seconden gewoon een vrije kans heeft, ongehinderd.
Het doelsaldo verraadt dikwijls of een club terecht bovenaan staat of dat het een tijdelijke opleving is. Dit kon niet anders dan een keer goed fout gaan voor FC Utrecht.Outerspace schreef op zondag 22 december 2024 @ 17:07:
Sodeju, Fortuna dacht ook dat er wat te winnen viel in Utrecht. Deze score had ik echter niet verwacht, da's een beste dreun voor FC Utrecht.
De eerste echte teleurstelling in 17 wedstrijden.Tristan Wins schreef op maandag 23 december 2024 @ 20:27:
[...]
Het doelsaldo verraadt dikwijls of een club terecht bovenaan staat of dat het een tijdelijke opleving is. Dit kon niet anders dan een keer goed fout gaan voor FC Utrecht.
Op naar de volgende 17.
Met een goede spits erbij doet Utrecht mee om plek 3/4.
[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 23-12-2024 20:33 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Op basis van de xG en xPTS zou je een andere conclusie kunnen trekken.On_E schreef op maandag 23 december 2024 @ 20:32:
Zou kunnen inderdaad, maar doe ik niet.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 07:03:
[...]
Op basis van de xG en xPTS zou je een andere conclusie kunnen trekken.
Verwijderd
Dit Utrecht heeft geen betere spits nodig, maar een Farioli. Menig club uit het rechterrijtje doet het defensief beter.On_E schreef op maandag 23 december 2024 @ 20:32:
[...]
De eerste echte teleurstelling in 17 wedstrijden.
Op naar de volgende 17.
Utrecht staat een stuk hoger dan je op basis van de spelersgroep en het budget zou verwachten dus de trainer lijkt me niet het probleem.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 17:19:
[...]
Dit Utrecht heeft geen betere spits nodig, maar een Farioli. Menig club uit het rechterrijtje doet het defensief beter.
Totaal niet mee eens, de laatste paar wedstrijden teveel tegendoelpunten inderdaad, maar daarvoor juist verdedigend heel erg stabiel.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 17:19:
[...]
Dit Utrecht heeft geen betere spits nodig, maar een Farioli. Menig club uit het rechterrijtje doet het defensief beter.
Met een goede, balvaste spits hadden de tegenstanders in die wedstrijden er niet zoveel gemaakt denk ik, want dan waren er bij rust al geen illusies meer.
[ Voor 17% gewijzigd door On_E op 24-12-2024 18:17 ]
Nou inderdaad, FC Utrecht heeft helemaal niets nodig maar moet vooral zo doorgaan. Ze staan een stuk hoger dan je van ze verwacht of wat een redelijke ambitie zou zijnD-e-n schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 18:03:
[...]
Utrecht staat een stuk hoger dan je op basis van de spelersgroep en het budget zou verwachten dus de trainer lijkt me niet het probleem.
XXXVI
Waarom doe ik flauw? Dat is toch letterlijk wat hij schrijft ? Als hij wat anders bedoelt, moet hij wat anders schrijven. Ik begrijp het niet.Gonadan schreef op zondag 22 december 2024 @ 18:14:
[...]
@ST10©DE doet een beetje flauw want ín de Eredivisie is het aantal gespeelde wedstrijden gelijk, binnen het seizoen 24/25 niet.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
:strip_exif()/f/image/zXrgM30oW0xaDnGzRMsDIbAj.jpg?f=fotoalbum_large)
Reservebank
Vasilios Barkas (FC Utrecht), Matteo Dams (PSV), Rick Karsdorp (PSV), Patrick van Aanholt (Sparta Rotterdam) Arno Verschueren (Sparta Rotterdam), Michel Vlap (FC Twente), Davy van den Berg (PEC Zwolle), Ivan Perisic (PSV), Tobias Lauritsen (Sparta Rotterdam), Ricky van Wolfswinkel (FC Twente).
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
De ajacieden en dit middenveld zijn matig, verder een basis waar je ver mee kan komen.Gynnad schreef op donderdag 26 december 2024 @ 08:41:
Best wel een aardig team van spelers die komende zomer transfervrij zijn.
[Afbeelding]
Reservebank
Vasilios Barkas (FC Utrecht), Matteo Dams (PSV), Rick Karsdorp (PSV), Patrick van Aanholt (Sparta Rotterdam) Arno Verschueren (Sparta Rotterdam), Michel Vlap (FC Twente), Davy van den Berg (PEC Zwolle), Ivan Perisic (PSV), Tobias Lauritsen (Sparta Rotterdam), Ricky van Wolfswinkel (FC Twente).
Als je naar de lijst kijkt is er voor psv wel werk aan de winkel zeg. Benitez, Boscagli en Mauro spelen nogal veel maar dat zijn ook jongens waar je nog best wat aan moet kunnen verdienen. Als die gratis de deur uitlopen moet je die dus vervangen voor geld dat je er niet voor hebt gekregen. Dus andere(n) verkopen en dat geld gebruiken voor degelijke vervangende spelers.Gynnad schreef op donderdag 26 december 2024 @ 08:41:
Best wel een aardig team van spelers die komende zomer transfervrij zijn.
[Afbeelding]
Reservebank
En dan heb je Karsdorp, Dams en Perisic nog niet eens meegeteld. Benieuwd wat de achterliggende gedachte/ strategie is om nog in dergelijke spelers te investeren (en vooral best veel) maar zeker de jongere spelers gratis de deur uit te laten lopen.
[ Voor 10% gewijzigd door jbdeiman op 26-12-2024 11:01 ]
Klaassen valt nog wel mee qua middenveld, achterin is het ook geen feest met Mauro Junior, Martens Indi en dus RenschMegupe schreef op donderdag 26 december 2024 @ 10:48:
[...]
De ajacieden en dit middenveld zijn matig, verder een basis waar je ver mee kan komen.
Van de Jong is al bekend dat ze hem willen houden, als speler of voor de staf, us dat komt vast goed.jbdeiman schreef op donderdag 26 december 2024 @ 10:59:
[...]
Als je naar de lijst kijkt is er voor psv wel werk aan de winkel zeg. Benitez, Boscagli en Mauro spelen nogal veel maar dat zijn ook jongens waar je nog best wat aan moet kunnen verdienen. Als die gratis de deur uitlopen moet je die dus vervangen voor geld dat je er niet voor hebt gekregen. Dus andere(n) verkopen en dat geld gebruiken voor degelijke vervangende spelers.
En dan heb je Karsdorp, Dams en Perisic nog niet eens meegeteld. Benieuwd wat de achterliggende gedachte/ strategie is om nog in dergelijke spelers te investeren (en vooral best veel) maar zeker de jongere spelers gratis de deur uit te laten lopen.
Boscagli wilde van de zomer al weg, maar moest blijven omdat ze aan het slapen waren en geen degelijke opvolgers klaar hadden staan. Die zal naar verwachting gratis vertrekken.
Mauro weet ik eigenlijk niet wat de status precies is.
Karsdorp gratis gehaald voor 1 jaar, dus daar zullen ze nog wel mee gaan babbelen (hoewel hij ook nog geen onuitwisbare indruk heeft achtergelaten).
Dams zijn ze al mee in gesprek, dus de verwachting is dat hij wel gaat verlengen.
Perisic is gratis gehaald voor 1 jaar, dus zullen ze ook nog wel mee gaan babbelen, die doet het wel echt lekker.
Ik geloof dat Benitez wel wilde vertrekken, dus of die nog bijtekent zodat PSV iets aan hem kan verdienen weet ik niet. Die is trouwens ook transfervrij gehaald destijds.
Sowieso gaat PSV voor mijn gevoel vaak pas laat praten met spelers over verlengen. Is vaker dat ze dat pas in de 2e seizoenshelft doen.
Dat weet ik wel, maar Karsdorp zou ook nog wel iets geld kunnen opleveren, ditzelfde had Psv met Boscagli ook gekund, maar ze maakten verkeerde keuzes daarin. Als je dit allemaal bij elkaar optelt dan had je toch enkele 10tallen miljoenen moeten kunnen ophalen?ElPaco schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:37:
[...]
Van de Jong is al bekend dat ze hem willen houden, als speler of voor de staf, us dat komt vast goed.
Boscagli wilde van de zomer al weg, maar moest blijven omdat ze aan het slapen waren en geen degelijke opvolgers klaar hadden staan. Die zal naar verwachting gratis vertrekken.
Mauro weet ik eigenlijk niet wat de status precies is.
Karsdorp gratis gehaald voor 1 jaar, dus daar zullen ze nog wel mee gaan babbelen (hoewel hij ook nog geen onuitwisbare indruk heeft achtergelaten).
Dams zijn ze al mee in gesprek, dus de verwachting is dat hij wel gaat verlengen.
Perisic is gratis gehaald voor 1 jaar, dus zullen ze ook nog wel mee gaan babbelen, die doet het wel echt lekker.
Ik geloof dat Benitez wel wilde vertrekken, dus of die nog bijtekent zodat PSV iets aan hem kan verdienen weet ik niet. Die is trouwens ook transfervrij gehaald destijds.
Sowieso gaat PSV voor mijn gevoel vaak pas laat praten met spelers over verlengen. Is vaker dat ze dat pas in de 2e seizoenshelft doen.
Natuurlijk zal Psv nog gaan praten, maar als de spelers weten van enige concrete interesse zullen ze minder geneigd zijn bij te tekenen.
Tweede seizoenshelft praten lijkt mij prima, maar niet in het laatste contract seizoen, dit hadden ze eind vorig seizoen moeten doen.
Overigens, waarom contract voor een jaar voor o.a. Karsdorp? Omdat het een risico'tje was, of omdat hij nogal hoog op de loonlijst staat? (Ik weet het niet) Maar dan is het toch maar een klein extra risico als je er 2 jaar van had gemaakt?
Karsdorp levert misschien anderhalve euro op ofzo, ik zie niet in hoe Karsdorp en Boscagli samen dan tientallen miljoenen op moeten leveren. Boscagli kon voor 10 (als PSV had geaccepteerd) weg ofzo?jbdeiman schreef op zondag 29 december 2024 @ 10:24:
[...]
Dat weet ik wel, maar Karsdorp zou ook nog wel iets geld kunnen opleveren, ditzelfde had Psv met Boscagli ook gekund, maar ze maakten verkeerde keuzes daarin. Als je dit allemaal bij elkaar optelt dan had je toch enkele 10tallen miljoenen moeten kunnen ophalen?
Lijkt me duidelijk, noodoplossing en geen idee over fitheid. Laat hem z'n 2e jaar maar verdienen. Als hij dan nu een aanvallende middenvelder die als rechtsback speelt nog niet structureel uit de basis weet te spelen dan weet je dat je als PSV de juiste keuze hebt gemaakt, toch?Natuurlijk zal Psv nog gaan praten, maar als de spelers weten van enige concrete interesse zullen ze minder geneigd zijn bij te tekenen.
Tweede seizoenshelft praten lijkt mij prima, maar niet in het laatste contract seizoen, dit hadden ze eind vorig seizoen moeten doen.
Overigens, waarom contract voor een jaar voor o.a. Karsdorp? Omdat het een risico'tje was, of omdat hij nogal hoog op de loonlijst staat? (Ik weet het niet) Maar dan is het toch maar een klein extra risico als je er 2 jaar van had gemaakt?
Gevaarlijke aanname, voor hetzelfde geld komt er nog even een club uit het Midden Oosten die hem 10m+ voor een jaartje biedt.ElPaco schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:37:
[...]
Van de Jong is al bekend dat ze hem willen houden, als speler of voor de staf, us dat komt vast goed.
Ik zie de Jong niet voor miljoenen naar de zandbak vertrekken met z'n gezin. Maar zeg nooit nooit, maar ik acht die kans zeer klein.toolkist schreef op zondag 29 december 2024 @ 10:53:
[...]
Gevaarlijke aanname, voor hetzelfde geld komt er nog even een club uit het Midden Oosten die hem 10m+ voor een jaartje biedt.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zou toch zomaar het gemeenschappelijk idee kunnen zijn? Wanneer de kans komt dan lekker laten cashen en komt de kans niet kun je verlengen. Ik denk niet dat ze Pepi nog een seizoen op de bank kunnen laten zitten.toolkist schreef op zondag 29 december 2024 @ 10:53:
[...]
Gevaarlijke aanname, voor hetzelfde geld komt er nog even een club uit het Midden Oosten die hem 10m+ voor een jaartje biedt.
Ja natuurlijk gaat welzijn van je gezin voor. Maar stel dat je in een jaar 10-20 miljoen kunt binnen harken, dat maakt het voor datzelfde gezin ook leuker uiteindelijk.carpebios schreef op zondag 29 december 2024 @ 10:56:
[...]
Ik zie de Jong niet voor miljoenen naar de zandbak vertrekken met z'n gezin. Maar zeg nooit nooit, maar ik acht die kans zeer klein.
Vind ik er ethisch iets van? Jazeker. Dus die grond zou de huidige @OMX2000 het nooit doen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Als ik en m'n familie nooit meer hoeven te werken als ik 1 jaartje geld ga scheppen in de zandbak, dan ben ik vandaag nog die kant op.OMX2000 schreef op zondag 29 december 2024 @ 11:03:
[...]
Ja natuurlijk gaat welzijn van je gezin voor. Maar stel dat je in een jaar 10-20 miljoen kunt binnen harken, dat maakt het voor datzelfde gezin ook leuker uiteindelijk.
Vind ik er ethisch iets van? Jazeker. Dus die grond zou de huidige @OMX2000 het nooit doen.
Niemand anders die z'n gedrag aan gaat passen als ik in m'n eentje een statement probeer te maken.
Ik spreek ook voor mezelf. En mijn principes, die ik ook niet voor me zou houden, staan haaks op die van de leiders van Saudi-Arabië. En gaan zou ook invloed hebben op jongens en meisjes die mij dan eventueel als voorbeeld zouden zien.toolkist schreef op zondag 29 december 2024 @ 11:24:
[...]
Als ik en m'n familie nooit meer hoeven te werken als ik 1 jaartje geld ga scheppen in de zandbak, dan ben ik vandaag nog die kant op.
Niemand anders die z'n gedrag aan gaat passen als ik in m'n eentje een statement probeer te maken.
Andere hebben andere beweegredenen. Maar dat hypocriete van sommige voetballers (mensenrechten zijn belangrijk, maar dan toch naar de zandbak) gaat er bij mij slecht in.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Maar koop je wel iets uit China? Gebruik je wel benzine?OMX2000 schreef op zondag 29 december 2024 @ 13:37:
Andere hebben andere beweegredenen. Maar dat hypocriete van sommige voetballers (mensenrechten zijn belangrijk, maar dan toch naar de zandbak) gaat er bij mij slecht in.
Waarom zouden voetballers anders moeten handelen dan onze eigen regering/Westerse bondgenoten? Die vergeten hun eigen bezwaren ook als sneeuw voor de zon zodra het om een handelsdeal gaat.
Boscagli nu (afgelopen zomer) niet laten gaan voor 10 miljoen verhoogd de kans dat je kampioen/2e wordt enorm, want Flamingo heeft een ervaren iemand naast zich nodig om te leren. Met die 1e/2e plek dit jaar speel je weer CL. Dan valt die 10 miljoen die je mis loopt al weer wat mee. Het blijft tuurlijk wel een risico.jbdeiman schreef op zondag 29 december 2024 @ 10:24:
[...]
Dat weet ik wel, maar Karsdorp zou ook nog wel iets geld kunnen opleveren, ditzelfde had Psv met Boscagli ook gekund, maar ze maakten verkeerde keuzes daarin. Als je dit allemaal bij elkaar optelt dan had je toch enkele 10tallen miljoenen moeten kunnen ophalen?
Niet fitte gast die is gehaald omdat de rest van de verdediging toen niet fit was. Is puur een noodmaatregel.Overigens, waarom contract voor een jaar voor o.a. Karsdorp? Omdat het een risico'tje was, of omdat hij nogal hoog op de loonlijst staat? (Ik weet het niet) Maar dan is het toch maar een klein extra risico als je er 2 jaar van had gemaakt?
Weet het niet 100% zeker (volg het niet (meer) op de voet, maar ik geloofd dat de Jong zelf ook al had aangegeven bij PSV te willen blijven.toolkist schreef op zondag 29 december 2024 @ 10:53:
[...]
Zoals bij elke voetballer, eerst zien dan geloven. Een grote zak geld maakt ze vaak genoeg erg vergeetachtigElPaco schreef op zondag 29 december 2024 @ 16:49:
Weet het niet 100% zeker (volg het niet (meer) op de voet, maar ik geloofd dat de Jong zelf ook al had aangegeven bij PSV te willen blijven.
Hij had na Barca ook bakken met geld kunnen verdienen op andere plekken dan PSV, toen koos hij toch voor Eindhoven. Maar we gaan het zien jatoolkist schreef op zondag 29 december 2024 @ 16:51:
[...]
Zoals bij elke voetballer, eerst zien dan geloven. Een grote zak geld maakt ze vaak genoeg erg vergeetachtig
Ja toen had hij nog de illusie een van dé spitsen van Oranje te worden. Dat is uiteindelijk wat tegen gevallen dus speeltijd in een goede competitie is nu wellicht iets minder belangrijk?ElPaco schreef op zondag 29 december 2024 @ 16:53:
Hij had na Barca ook bakken met geld kunnen verdienen op andere plekken dan PSV, toen koos hij toch voor Eindhoven. Maar we gaan het zien ja
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Toevallig zat ik FC Rijnmond te kijken met Sven van Beek, die zit nu in Qatar. Zijn vrouw en kind wonen hier in Nederland en zijn vrouw werkt ook hier. Soms is het wel moeilijk vertelde hij. Dat snap ik wel, maar niet onmogelijk dus.carpebios schreef op zondag 29 december 2024 @ 10:56:
[...]
Ik zie de Jong niet voor miljoenen naar de zandbak vertrekken met z'n gezin. Maar zeg nooit nooit, maar ik acht die kans zeer klein.
Denk dat er maar weinig bestand zijn tegen de oliedollars.
van Beek in Qatar? Heeft zijn zaakwaarnemer hem verkocht als 'scorende verdediger' ofzo? En dan 'vergeten' te zeggen dat het vooral in eigen goal was?chim0 schreef op zondag 29 december 2024 @ 17:51:
[...]
Toevallig zat ik FC Rijnmond te kijken met Sven van Beek, die zit nu in Qatar. Zijn vrouw en kind wonen hier in Nederland en zijn vrouw werkt ook hier. Soms is het wel moeilijk vertelde hij. Dat snap ik wel, maar niet onmogelijk dus.
Denk dat er maar weinig bestand zijn tegen de oliedollars.
Ik bedoel ook dat ik het vreemd vind dat PSV vaker zo laat schakelt met verlengen van contracten en / of te zorgen voor een Backup zodat er wel verkocht zou moeten kunnen worden.ElPaco schreef op zondag 29 december 2024 @ 16:49:
[...]
Boscagli nu (afgelopen zomer) niet laten gaan voor 10 miljoen verhoogd de kans dat je kampioen/2e wordt enorm, want Flamingo heeft een ervaren iemand naast zich nodig om te leren. Met die 1e/2e plek dit jaar speel je weer CL. Dan valt die 10 miljoen die je mis loopt al weer wat mee. Het blijft tuurlijk wel een risico.
[...]
Niet fitte gast die is gehaald omdat de rest van de verdediging toen niet fit was. Is puur een noodmaatregel.
[...]
Weet het niet 100% zeker (volg het niet (meer) op de voet, maar ik geloofd dat de Jong zelf ook al had aangegeven bij PSV te willen blijven.
Had je eerder (Boscagli doet het echt al langer goed) verlengd had je en vertrouwen laten blijken in de speler en wellicht ook afspraken kunnen maken over een vertrek bij de juiste omstandigheden.
Mauro is natuurlijk net weer fit, maar die doet het ook steevast goed. Al zou je er wat geld aan overhouden (ik had het overigens over de gehele club spelers die transfervrij vertrekken kan in de zomer, tenzij er nog e.e.a. veranderd.
Denk hettoolkist schreef op zondag 29 december 2024 @ 18:12:
[...]
van Beek in Qatar? Heeft zijn zaakwaarnemer hem verkocht als 'scorende verdediger' ofzo? En dan 'vergeten' te zeggen dat het vooral in eigen goal was?
Ik ben ook een man van principes maar als iemand mij een (paar) miljoen biedt gaan die snel overboord hoortoolkist schreef op zondag 29 december 2024 @ 16:51:
[...]Een grote zak geld maakt ze vaak genoeg erg vergeetachtig
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Haha, de illusie hebben, hij was op dat moment de spits waarvan we hoopte dat we hem konden inzetten in Oranje, en nog wel. Jammer dat hij zelf heeft bedankt.Gonadan schreef op zondag 29 december 2024 @ 17:11:
[...]
Ja toen had hij nog de illusie een van dé spitsen van Oranje te worden. Dat is uiteindelijk wat tegen gevallen dus speeltijd in een goede competitie is nu wellicht iets minder belangrijk?
@jbdeiman Boscagli hebben ze vorig jaar al proberen te laten bijtekenen, maar dat wilde hij echt niet. Het is niet dat ze het niet geprobeerd hebben.
Dat was toen Weghorst het goed deed en de speelminuten van De Jong aardig tegen vielen.ElPaco schreef op zondag 29 december 2024 @ 19:56:
Haha, de illusie hebben, hij was op dat moment de spits waarvan we hoopte dat we hem konden inzetten in Oranje, en nog wel. Jammer dat hij zelf heeft bedankt.
En toen had hij er geen zin meer in. Prima, maar dan hoeft het van mij ook niet meer. Jammer, want qua kwaliteiten kan je hem er best bij hebben.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nu ik snap dat supporters graag heen willen en er meestal niets gebeurt, snap ik ook wel weer dat het slopen van het cafeetje bij het station een paar weken geleden niet iets is wat je kunt negeren.
Dit soort incidenten horen er niet 'gewoon bij', als gedragen te moeilijk is dan maar geen uitfans.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
psst zie randzakenGonadan schreef op zondag 29 december 2024 @ 20:21:
De burgemeester van Alkmaar staat geen supporters toe bij de bekerwedstrijd van AZ tegen Ajax. SVA is nogal verbolgen.
Nu ik snap dat supporters graag heen willen en er meestal niets gebeurt, snap ik ook wel weer dat het slopen van het cafeetje bij het station een paar weken geleden niet iets is wat je kunt negeren.
Dit soort incidenten horen er niet 'gewoon bij', als gedragen te moeilijk is dan maar geen uitfans.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wij schateren thuis spontaan elke keer bij een fantastisch eigen doelpunt om de Sven van Beek-bokaal…toolkist schreef op zondag 29 december 2024 @ 18:12:
[...]
van Beek in Qatar? Heeft zijn zaakwaarnemer hem verkocht als 'scorende verdediger' ofzo? En dan 'vergeten' te zeggen dat het vooral in eigen goal was?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
De miljoenen of de principes?Superkiwi schreef op zondag 29 december 2024 @ 19:55:
[...]
Ik ben ook een man van principes maar als iemand mij een (paar) miljoen biedt gaan die snel overboord hoor
Eens alleen heb je altijd wel een groepje die het buiten het stadion gaat opzoeken en wordt de halve binnenstad gesloopt. Dan heb ik liever dat ze mekaar in het stadion in de haren vliegen, hou je het tenminste binnenskamers. Nog steeds niet goed, maar dan wordt in ieder geval de stad niet gesloopt. Ze moeten het gewoon doen zoals in Rusland: lekker naar het bos gaan en mekaar daar de hersens inslaan.Gonadan schreef op zondag 29 december 2024 @ 20:21:
Nou ik heb dat dergelijke types gewoon ergens achter slot en grendel wasknijpers zitten te maken, of desnoods een weilandje in Beverwijk zoeken. Je hebt nu al vakken waar je als gewone, rustige en volwassen supporter liever niet in zit vanwege al die mafkezen. En rondom het stadion moet je bepaalde figuren die te veel onder invloed zijn al ontlopen om confrontatie te voorkomen, en dat zijn dan je eigen supporters.chim0 schreef op maandag 30 december 2024 @ 07:09:
Eens alleen heb je altijd wel een groepje die het buiten het stadion gaat opzoeken en wordt de halve binnenstad gesloopt. Dan heb ik liever dat ze mekaar in het stadion in de haren vliegen, hou je het tenminste binnenskamers. Nog steeds niet goed, maar dan wordt in ieder geval de stad niet gesloopt. Ze moeten het gewoon doen zoals in Rusland: lekker naar het bos gaan en mekaar daar de hersens inslaan.
Ik weet nu al dat wanneer ik mijn dochter ooit mee zal nemen, mocht ze dat überhaupt leuk vinden, dat ik al weet voor wat voor ingangen bij het stadion ik zou gaan. Of beter gezegd, welke liever niet.
Dat is toch van de zotte?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat was de wedstrijd waarbij het compleet mis ging tussen vak-P en de politie.
Sindsdien voel ik weinig behoefte om naar een wedstrijd te gaan, laat staan eentje in de randstad, voelt gewoon niet ontspannen aan dat idee.
Het zal tig keren goed gaan, maar vrijwillig naast dronken debiele mensen te zitten pas ik voor, ik kijk wel via de TV, zie ik wedstrijden nog beter ook.
nggyu nglyd
https://www.vi.nl/nieuws/...in-gesprek-over-raul-moro
Als je puur naar de statistieken van die Moro kijkt is het niet heel indrukwekkend, maar ken de speler niet dus ik laat me graag verrassen.Sommigen zagen wel iets in het idee om Carlos Forbs, die bij Wolverhampton Wanderers amper speelt, terug te halen, maar een serieuze optie werd dat nooit.
Oh ik zie nu dat het van het azijnduo lijkt te komen, weet niet hoe betrouwbaar het dan is.toolkist schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 13:51:
Ajax is zowaar al meteen bezig met een linksbuiten, en het lijkt niet eens Forbs te gaan worden...
https://www.vi.nl/nieuws/...in-gesprek-over-raul-moro
[...]
Als je puur naar de statistieken van die Moro kijkt is het niet heel indrukwekkend, maar ken de speler niet dus ik laat me graag verrassen.
Wel fijn in ieder geval dat Ajax toch intenties heeft om door te pakken, want dat was zonder dit artikel al bekend. Hoewel je over de uitvoering van het laatste transferwindow nogal kunt discussiëren is er wel genoeg gebeurd, dus ik heb goede hoop dat ze niet achterover zitten tot het (bijna) te laat is.
Een goede aanvulling qua creativiteit en balans in het elftal kan net dat zetje zijn om die tweede plek wat makkelijker vast te houden, want doe je niets dan wordt dat wel een erg grote uitdaging.
Maar het is nog aardig komkommertijd. Elke zelfbenoemde expert in een podcast die een naam uit wordt tegenwoordig geciteerd alsof het nieuws is of daadwerkelijke interesse van Ajax in een speler. Redelijk vermoeiend.
[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 02-01-2025 08:52 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Eriksen wordt ook wederom genoemd, zou wat mij betreft zeer welkom zijn, heeft de creativiteit die Ajax op dit moment mist, probleem is dan wel direct dat het middenveld aardig vol zit.Gonadan schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 08:48:
[...]
Maar het is nog aardig komkommertijd. Elke zelfbenoemde expert in een podcast die een naam uit wordt tegenwoordig geciteerd alsof het nieuws is of daadwerkelijke interesse van Ajax in een speler. Redelijk vermoeiend.
Maar met het beperkte budget zou ik liever een creatieve buitenspeler zien, daar is meer vraag naar. Daarnaast een rechtsback indien Rensch niet gaat verlengen, zodat die vast een half jaar mee kan doen.
Eriksen heb ik nog niet op nieuw genoemd zien worden, dat zal wel afstoffen van oud 'nieuws' zijn. Bij mijn weten wilde Ajax inderdaad op zoek naar buitenspelers, wat ook de meest logische keuze is op dit moment.Gynnad schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 09:22:
Eriksen wordt ook wederom genoemd, zou wat mij betreft zeer welkom zijn, heeft de creativiteit die Ajax op dit moment mist, probleem is dan wel direct dat het middenveld aardig vol zit.
Rensch lekker laten banken, al is het maar uit principe een jeugdspeler die je er neer zetMaar met het beperkte budget zou ik liever een creatieve buitenspeler zien, daar is meer vraag naar. Daarnaast een rechtsback indien Rensch niet gaat verlengen, zodat die vast een half jaar mee kan doen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
toolkist schreef op zondag 29 december 2024 @ 13:53:
[...]
Maar koop je wel iets uit China? Gebruik je wel benzine?
Waarom zouden voetballers anders moeten handelen dan onze eigen regering/Westerse bondgenoten? Die vergeten hun eigen bezwaren ook als sneeuw voor de zon zodra het om een handelsdeal gaat.
Niemand kan principieel zijn in alles want dan kun je helemaal niks meer in deze wereld. Maar ten eerste zijn er dingen die ik toch echt niet voor mezelf kan verantwoorden en ten tweede kan het ook wel degelijk bijdragen als je principieel bent op bepaalde punten. Als maar genoeg mensen een stuk minder Chinese troep kopen en het vertikken naar de zandbak te gaan (vanwege vakantie of het vullen van zakken) help je de wereld samen toch een klein beetje.
Dus ik zit hier wel op de lijn van @OMX2000
Toch wel opvallend, dat bepaalde spelers niet zo zeer in een bepaald systeem, maar samen met een bepaalde coach het beste lijken te renderen.Gynnad schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 09:22:
[...]
Eriksen wordt ook wederom genoemd, zou wat mij betreft zeer welkom zijn, heeft de creativiteit die Ajax op dit moment mist, probleem is dan wel direct dat het middenveld aardig vol zit.
Maar met het beperkte budget zou ik liever een creatieve buitenspeler zien, daar is meer vraag naar. Daarnaast een rechtsback indien Rensch niet gaat verlengen, zodat die vast een half jaar mee kan doen.
Zoals Gravenberch mooi illustreert. En (gek genoeg) bijvoorbeeld ook Ihattaren.
De vraag is of Eriksen met deze coach ‘klikt’.
Eriksen zou wellicht een leuke aanvulling zijn, maar dan wel met een een goede ‘stofzuiger’ en ‘jonkie’ als complement. En doorgaan met rouleren.
Als je (huidige) basisspelers gaat passeren, creëer je weer een nieuwe exodus, dat kun je niet gebruiken.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Mijn punt was eigenlijk meer (maar niet goed verwoord en niet gericht op @OMX2000 ), waarom moeten voetballers zich wel aan gaan passen terwijl we zelf vooral lekker door blijven bestellen uit China/Action leegkopen, wegwerpverpakkingen kopen want handig, in plastic verpakte appels kopen in de AH, etc etc.D-e-n schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 09:36:
[...]
offtopic:
Niemand kan principieel zijn in alles want dan kun je helemaal niks meer in deze wereld. Maar ten eerste zijn er dingen die ik toch echt niet voor mezelf kan verantwoorden en ten tweede kan het ook wel degelijk bijdragen als je principieel bent op bepaalde punten. Als maar genoeg mensen een stuk minder Chinese troep kopen en het vertikken naar de zandbak te gaan (vanwege vakantie of het vullen van zakken) help je de wereld samen toch een klein beetje.
Dus ik zit hier wel op de lijn van @OMX2000
Ik was eerder absoluut een voorstander van het halen van Eriksen, maar hoe langer ik erover nadenk hoe minder dat wordt. Qua creativiteit absoluut een meerwinst, qua intensiteit denk ik alleen niet dat ie een succes zou zijn. Aangezien Henderson al zo verdedigend speelt moeten de andere 2 middenvelders ook de nodige meters kunnen maken om achter de spits/aanvallers aan te kunnen sluiten en dat redt ie gewoon niet meer.Ramzzz schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 17:10:
[...]
Toch wel opvallend, dat bepaalde spelers niet zo zeer in een bepaald systeem, maar samen met een bepaalde coach het beste lijken te renderen.
Zoals Gravenberch mooi illustreert. En (gek genoeg) bijvoorbeeld ook Ihattaren.
De vraag is of Eriksen met deze coach ‘klikt’.
Eriksen zou wellicht een leuke aanvulling zijn, maar dan wel met een een goede ‘stofzuiger’ en ‘jonkie’ als complement. En doorgaan met rouleren.
Als je (huidige) basisspelers gaat passeren, creëer je weer een nieuwe exodus, dat kun je niet gebruiken.
"We" is een breed begrip natuurlijk. Ik vermoed dat een grote groep van de mensen die de voetballers aanspreekt op hun gedrag zelf wellicht ook enigszins bewust omgaat met bepaalde zaken. En als Jan (Boven)modaal naar Dubai gaat vinden zij daar wellicht ook wel wat van.toolkist schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 14:38:
[...]
Mijn punt was eigenlijk meer (maar niet goed verwoord en niet gericht op @OMX2000 ), waarom moeten voetballers zich wel aan gaan passen terwijl we zelf vooral lekker door blijven bestellen uit China/Action leegkopen, wegwerpverpakkingen kopen want handig, in plastic verpakte appels kopen in de AH, etc etc.
Je kunt voetballers individueel niet verantwoordelijk houden voor wat bijvoorbeeld de FIFA uitspookt. Maar dit zijn privézaken waarin ze, net als ieder ander, aangesproken kunnen worden op hun verantwoordelijkheid. Vervelende voor de voetballer is dat iedereen kan zien wat hij doet en er dus wat van kan vinden. Wat jij of ik uitvreten boeit niemand wat.
Die herstelt van griep en traint in Amsterdam, dinsdag sluit hij weer aan bij de groep.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 05-01-2025 14:32 ]
Twee keer via de kant van Rensch/Rugani..Vos schreef op zondag 5 januari 2025 @ 14:31:
2-0 na 19 minuten spelen, we gaan op de oude matige voet verder
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Man man man.
Feyenoord moet eens stoppen met blijven proberen en eens keihard zijn. Hoe kan je in je botte verstand Nieuwkoop terug halen? Omdat die maar een miljoen kost? Die man heeft na 2 keer sprinten weer iets.
Stengs? Na elke wedstrijd altijd aankijken. Verliest fysiek elk duel.
Trauner? Kan maximaal 2 wedstrijden spelen, 3 is teveel, is natuurlijk ook zijn leeftijd.
Bijlow? Hoef ik niet eens over te beginnen.
Staat even aan 6,5 miljoen bruto salaris wat nooit volledig kan spelen. Waarom kunnen Paixao en Hancko dat wel?
https://www.vi.nl/nieuws/...ax-en-start-arbitragezaak
Ik kwam net binnen vallen om dit te posten, hij laat zich wel kennen. Die hoeft van mij niet terug.toolkist schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:38:
Mooi. Dit lijkt me wel de bevestiging dat Ajax Anthony niet gaat huren deze transferperiode.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik snap dat advocaten niet snel een client weigeren, maar van wat ik zo in het nieuws las klinkt dit echt als een kansloze rechtszaak. Volgens mij hebben bijna alle professionele clubs wel boetes voor gedrag en missen van verplichtingen zoals trainingen, dus hij had ook wel kunnen weten dat als je weg blijft zonder toestemming je een boete kan verwachten.toolkist schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:38:
Mooi. Dit lijkt me wel de bevestiging dat Ajax Anthony niet gaat huren deze transferperiode.
Ik vraag mij wel oprecht af hoe rechtsgeldig dat is hoor. De lokale Albert Heijn kan een zaterdagkracht ook geen 'boete' opleggen als die niet komt opdagen en ik geloof niet dat een contractuele clausule daarvoor rechtsgeldig is.Pompi schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:49:
[...]
Ik snap dat advocaten niet snel een client weigeren, maar van wat ik zo in het nieuws las klinkt dit echt als een kansloze rechtszaak. Volgens mij hebben bijna alle professionele clubs wel boetes voor gedrag en missen van verplichtingen zoals trainingen, dus hij had ook wel kunnen weten dat als je weg blijft zonder toestemming je een boete kan verwachten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Wedstrijdje zonder publiek op die zijde lijkt me niet meer dan terecht
Ik kan mezelf ook wel gaan herhalen, maar ik laat dat maar achterwege.toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 10:58:
De stewards bij Fortuna hadden gisteren zeker een dagje vrij?
[Afbeelding]
Wedstrijdje zonder publiek op die zijde lijkt me niet meer dan terecht
Wat een idioten.
Had van mij nog wel even mogen duren
nggyu nglyd
Waarom zou je daar de Eredivisie voor moeten schrappen? Ze moeten gewoon eens met dezelfde wet als in Engeland komen, dan is dat gezeik zo afgelopenQuad schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 16:53:
Schrap de hele Eredivisie maar. Stelletje nitwits bij Heracles.
Vuurwerk en rookbommen op het veld. Puberaal fatbike Tokkie tuig.carpebios schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 17:18:
Wat is er gebeurd?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:05
Kan het hier alleen maar mee eens zijn. Diegene die het vuurwerk afstaken buiten het stadion hadden dus al een stadionverbod en moesten hun ongenoegen even uiten. Op de een of andere manier kwam het vuurwerk ook op het veldGynnad schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 17:16:
[...]
Waarom zou je daar de Eredivisie voor moeten schrappen? Ze moeten gewoon eens met dezelfde wet als in Engeland komen, dan is dat gezeik zo afgelopen
Daar kan een club zonder rechterlijke dwang en handhaving niks tegen beginnen.
Er werd letterlijk met vuurwerk vanuit het die gasten op /boven het veld geschoten.tweakduke schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 17:29:
[...]
Kan het hier alleen maar mee eens zijn. Diegene die het vuurwerk afstaken buiten het stadion hadden dus al een stadionverbod en moesten hun ongenoegen even uiten. Op de een of andere manier kwam het vuurwerk ook op het veld
Daar kan een club zonder rechterlijke dwang en handhaving niks tegen beginnen.
nggyu nglyd
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:05
Ja, maar die hele hoek in het stadion werd ontruimd met politie erbij. Dus ik denk dat er wel een paar in het stadion meewerkte met deze actie.Quad schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 17:32:
[...]
Er werd letterlijk met vuurwerk vanuit het die gasten op /boven het veld geschoten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
ben je 18+?Gonadan schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 18:29:
Mag ik gokken?
Hup Ajax
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Edit: dat RKC presteert echt niets zeg, lopen wat gezapig naar die bal te staren.
[ Voor 77% gewijzigd door carpebios op 11-01-2025 18:57 ]
Zo te zien is de hoofd camera kapot ofzo, net even raar beeld en nu wordt ie op alle mogelijke manieren ontzien
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/TKB0d00mZ3NXeoAdPUd6mmi5.jpg?f=fotoalbum_large)