O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Oh sorry, ik zal stoppen mezelf te vermaken met deze wedstrijdOMX2000 schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:29:
[...]
Eenzijdige potten zijn alleen voor de winnende partij leuk.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat zei ik niet. Als je PSV-er bent is dit zeker leuk.Superkiwi schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:42:
[...]
Oh sorry, ik zal stoppen mezelf te vermaken met deze wedstrijd
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik ben geen PSV'er dus dat zei je welOMX2000 schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:44:
[...]
Dat zei ik niet. Als je PSV-er bent is dit zeker leuk.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Lolph4ge schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:45:
Zo ook een kaart aan de andere kant, zal een keer tijd worden.
Ze hebben de wekker helaas 45 minuten te laat gezet...
[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 22-12-2024 15:54 ]
[ Voor 31% gewijzigd door carpebios op 22-12-2024 15:55 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gefeliciteerd PSV. Terecht.
De kansen moeten er wel in Feyenoord.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dan had het 9-2 moeten staan.ph4ge schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:57:
Lesje effectiviteit
Tillman zou ik persoonlijk niet zo vrij laten schieten.. maar dat ben ik.
Zero.
XXXVI
Psv 15 schoten 3 doelpuntenLZ86 schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:57:
Les effectief met je kansen omgaan.
Fey 4 schoten 0 doelpunten
Als Fey de volgende scoort is het afronden statistisch gelijk
En op 10 meter afstand dekken. Waar was Zerrouki? Hoezo moet Trauner daar druk gaan zetten? Er klopt vandaag verdedigend zo weinig bij Feyenoord. Bij die 2-0 ook, Hancko op Perisic en Bueno op de Jong, ook dat klopt gewoon voor geen meter.carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:58:
Wat een lekkere goal zeg, niet rotzooien maar gewoon schieten!
Precies, psv is alles behalve effectief.sNielz123 schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:00:
[...]
Psv 15 schoten 3 doelpunten
Zero.
7 vs 1 op doelsNielz123 schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:00:
[...]
Psv 15 schoten 3 doelpunten
carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:57:
[Afbeelding]
Deze goal komt op het juiste moment!
verwarrend
per aspera ad astra
Geen "intensiteit" is het modewoord toch tegenwoordig?LAD93 schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:04:
Ik ben vooral benieuwd naar welke geniale analyse Priske uit z’n hoge hoed gaat toveren, want er klopt tactisch geen snars van bij Feyenoord
Nee dat is BruhD-e-n schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:05:
[...]
Geen "intensiteit" is het modewoord toch tegenwoordig?
Hahaha, ik moest hardop lachen.
Heeft die een toeter ipv fluitje?Agent47 schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:07:
Deze Turkse scheidsrechter maakt er ook lekker z’n eigen showtje van hoor
Milambo kwam niet tot een schot, maar moet hem natuurlijk wel veel beter aannemen en scoren.
Deze Nederlandse scheidsrechter...Agent47 schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:07:
Deze Turkse scheidsrechter maakt er ook lekker z’n eigen showtje van hoor
Voor de rest één van de minst slechte scheidsrechter in Nederland maar dat zegt meer over de rest.
Haha het is wel beter dan Kooij iddNapo schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:08:
[...]
Deze Nederlandse scheidsrechter...
Voor de rest één van de minst slechte scheidsrechter in Nederland maar dat zegt meer over de rest.
En een respect bandje!
Geen wonder dat Feyenoord niet scoort met 7 man op doel. Aparte tactieken van Bosz.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Laat maar, ik heb niks gezegd over Til..ElPaco schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:09:
Schouten en Saibari er uit, maar dan Til en Veerman kunnen brengen. Lekker hoor.
Gunstig!toolkist schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:11:
Hup Fortuna, 2-3 voor tegen Utrecht na 1-0 en 2-1 achter.
De 2-3 door die huurling van Feyenoord toch?toolkist schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:11:
Hup Fortuna, 2-3 voor tegen Utrecht na 1-0 en 2-1 achter.
Dat is ook al zo vreemd: vorig seizoen een baken van stabiliteit, nu heel onzekerLAD93 schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:13:
Daar komt Beelen, we zijn gered!
Liever zo dan andersomMaarten_E schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:14:
Van 3-1 tegen Quick Boys verliezen naar 2-4 winnen bij FC Utrecht. Kan verkeren voor Fortuna Sittard.
Zero.
XXXVI
Had dat echt niet verwacht, ik was veel geld kwijt geweest in de toto.Dingdong schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:22:
Makkelijk wedstrijdje was het voor PSV vandaag.
Feyenoord heeft in mijn ogen nog steeds beter materiaal dan Ajax en absoluut beter dan de ploegen erachter. Tweede zijn moet dus het doel zijn. Probleem is dat er totaal geen stabiel elftal staat, mede omdat de complete voorbereiding is weggegooid door Priske. En vraag blijft of dat, met ook nog een achterstand nu, te herstellen gaat zijn.ephymerous schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:21:
Voor Feyenoord wordt de tweede of derde plek wel lastig. Het zou kunnen dat Ajax het weggeeft, zeker als versterkingen uitblijven. Maar en Utrecht, Ajax met Twente en AZ in je nek? Terwijl Hancko nog lijkt te gaan.
Het is wat vertekend omdat Ajax wint met 1 of 2 doelpunten. Maar ik acht Feyenoord ook sterker dan Ajax.D-e-n schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:24:
[...]
Feyenoord heeft in mijn ogen nog steeds beter materiaal dan Ajax en absoluut beter dan de ploegen erachter. Tweede zijn moet dus het doel zijn. Probleem is dat er totaal geen stabiel elftal staat, mede omdat de complete voorbereiding is weggegooid door Priske. En vraag blijft of dat, met ook nog een achterstand nu, te herstellen gaat zijn.
Het is alleen niet te hopen dat Hancko en Gimenez vertrekken, want dan wordt 't erg problematisch.
Ik was al richting de kast gelopen voor wat prozac, maar PSV herleeft opeens gelukkig na de afgang in Heerenveen.ElPaco schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:28:
Heuh! Lekker hoor! Had het totaal niet verwacht. Lekker de kerst in zo!
Die wedstrijd in de kuip zei totaal wat anders. Maar Ajax is wel iets weggezakt sindsdien, qua spel.carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:26:
[...]
Het is wat vertekend omdat Ajax wint met 1 of 2 doelpunten. Maar ik acht Feyenoord ook sterker dan Ajax.
Is dat zo vertekend? Ajax scoort 37 keer, Feyenoord 40 keer. Ajax 16 tegen, Feyenoord 18.carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:26:
[...]
Het is wat vertekend omdat Ajax wint met 1 of 2 doelpunten. Maar ik acht Feyenoord ook sterker dan Ajax.
En toch won Ajax in Rotterdam met 0-2..carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:26:
[...]
Materiaal kan wel sterker zijn op papier, als de coach het niet kan neerzetten of oplossen op tactisch gebied dan ga je niet winnen
Ajax staat er nu dusdanig voor dat ze moeten doen wat ze gezegd hebben niet te doen. Geld investeren. Linksbuiten en creatieve middenvelder halen en je maakt een hele vette kans op de Champions League.ephymerous schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:21:
Voor Feyenoord wordt de tweede of derde plek wel lastig. Het zou kunnen dat Ajax het weggeeft, zeker als versterkingen uitblijven. Maar en Utrecht, Ajax met Twente en AZ in je nek? Terwijl Hancko nog lijkt te gaan.
Beter materiaal zou je wel verwachten gezien er niet veel veranderd is afgelopen zomer (behalve de trainer), de ranglijst doet echter anders vermoeden. Feyenoord haalt 0 punten in de wedstrijden tegen Ajax en PSV en staat nu op plek 4 op 10 punten van de koploper.D-e-n schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:24:
[...]
Feyenoord heeft in mijn ogen nog steeds beter materiaal dan Ajax en absoluut beter dan de ploegen erachter. Tweede zijn moet dus het doel zijn. Probleem is dat er totaal geen stabiel elftal staat, mede omdat de complete voorbereiding is weggegooid door Priske. En vraag blijft of dat, met ook nog een achterstand nu, te herstellen gaat zijn.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wat mij betreft verbieden ze winterse transfers, gaat helemaal nergens over. Want een eventuele vervanger voor een vertrokken speler mag straks niet tegen Bayern en Lille spelen voor de CLDutchOwnage schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:28:
Tuurlijk wordt Feyenoord minstens 3e. Maar het doel moet idd 2e zijn want CL. Kan ook gewoon want Ajax speelt ook niet bepaald de pannen van het dak.
Het is alleen niet te hopen dat Hancko en Gimenez vertrekken, want dan wordt 't erg problematisch.
Dan hoop ik dat Priske kerst 2025 haaltD-e-n schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:24:
[...]
Dat PSV kampioen wordt geloof ik wel, maar plek 2 is o zo belangrijk. Voorlopig gaat het boven verwachting qua punten. Voetballend moet het stukken beter, maar de punten zijn gepakt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
AZ uit toch ook nog? Of schaar je die niet onder de lastige wedstrijden?Agent47 schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:29:
Zo nu alleen Ajax en Twente uit nog en dan hebben “we” alle lastige uitwedstrijden gehad.
Volgens mij hebben praktisch alle Feyenoorders inmiddels wel de nodige aanmerkingen op de tactiekHolk schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:29:
[...]
als de coach het niet kan neerzetten of oplossen op tactisch gebied dan ga je niet winnen
Vergeet je AZ niet?Agent47 schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:29:
Zo nu alleen Ajax en Twente uit nog en dan hebben “we” alle lastige uitwedstrijden gehad.
Ik vrees dat het Forbs terughalen wordt en wellicht Eriksen huren van Utd ofzo (die overigens weer afgedroogd worden, 0-3 thuis tegen Bournemouth dus ten Hag zal wel gniffelen)Kist schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:30:
[...]
Ajax staat er nu dusdanig voor dat ze moeten doen wat ze gezegd hebben niet te doen. Geld investeren. Linksbuiten en creatieve middenvelder halen en je maakt een hele vette kans op de Champions League.
Feyenoord ook als je naar vandaag kijkt. Sowieso snap ik het bij Ajax wel. Minder kwaliteit dus moeten meer scherpte hebben om sportief succes te hebben. Als je dan al maanden geen week meer vrij hebt gehad en verreweg de meeste wedstrijden hebt gespeeld in de eredivisie, snap ik wel dat je niveau wat wegzakt.Dingdong schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:29:
[...]
Die wedstrijd in de kuip zei totaal wat anders. Maar Ajax is wel iets weggezakt sindsdien, qua spel.
Feyenoord heeft een groter probleem. Priske is een matige trainer en ze zijn volledig afhankelijk van Hwang.
Behalve de coachD-e-n schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:32:
[...]
Volgens mij hebben praktisch alle Feyenoorders inmiddels wel de nodige aanmerkingen op de tactiek
Daar vrees ik ook voor.toolkist schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:33:
[...]
Ik vrees dat het Forbs terughalen wordt en wellicht Eriksen huren van Utd ofzo (die overigens weer afgedroogd worden, 0-3 thuis tegen Bournemouth dus ten Hag zal wel gniffelen)
Da’s geen Feyenoorder 😋
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Iedereen heeft toch evenveel gespeeld in de eredivisie??Kist schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:33:
[...]en verreweg de meeste wedstrijden hebt gespeeld in de eredivisie,
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Volgens mij bedoelt ie binnen de selectie van Ajax.ST10©DE schreef op zondag 22 december 2024 @ 17:17:
[...]
Iedereen heeft toch evenveel gespeeld in de eredivisie??
Verwijderd
Over wie heb je het? De spelers of Farioli?Kist schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:33:
Als je dan al maanden geen week meer vrij hebt gehad ..
Want er zijn drie interlandbreaks geweest waarbij een flink deel van de selectie geen wedstrijdverplichtingen had.
PSV heeft het zo makkelijk gehad dit seizoen, daar kak je van in, maar van echte toppers word je meestal wel wakker.carpebios schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:35:
Ja maar dit kwam voor mij echt uit de lucht vallen na Brest en Heerenveen. We zagen 0 passie meer, dat is opeens terug gelukkig. Hopelijk kunnen ze dit voor ons als PSV fan doorzetten.
Daarnaast heeft Feyenoord wat last van (zelf?) overschatting, zeker na dingen als flink zwijnen tegen een kwakkelend City.
Had je dit echt niet als reële mogelijkheid gezien, of was het vooraf ook gewoon een beetje emotioneel indekken?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
@ST10©DE doet een beetje flauw want ín de Eredivisie is het aantal gespeelde wedstrijden gelijk, binnen het seizoen 24/25 niet.toolkist schreef op zondag 22 december 2024 @ 17:24:
[...]
Volgens mij bedoelt ie binnen de selectie van Ajax.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large)