Niet heel verrassend toch als je kijkt hoe wienig er effectief gespeelt wordt in de periode zeker na de 2-3. De deksel op de neus van het tijdrekken, begrijpbaar dat het gebeurt maar met 10 man heeft de wedstrijd gewoonweg 10 minuten te lang geduurd.Agent47 schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:12:
Ja hoor van +5 naar +7. Wat een grap.
Moest ik nog wat zeggen over het geluk van Utrecht dit jaar!?
En van richting veranderd doelpunt. Utrecht mag een kerstkaart sturen naar de scheids, die niet sterk was vandaag. GAE mogen trots zijn op wat ze op de mat legden vandaag
Oh jawel hoor.. Daar kreeg gisteren in Engeland Robertson van Liverpool ook nog rood voor. Die regel is zeker nog wel actief.Vos schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:54:
Directe scoringskans ontnemen is niet een regel.
Nee dat was het dus niet, want speler probeerde de bal te spelen dus dan krijg je geen rood bij een penalty.jbdeiman schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:00:
[...]
Dat weet ik, ging mij om de redenatie dat deze rode kaart wel terecht was, want directe scoringskans. Dan was gisteren ook rood geweest. Kon er wel mee leven overigens, geen actie ondernemen bij de overtreding van 't zand vond ik veel opvallender.
Gebeurt dat buiten de 16 is het wel rood.
Maar als die afsluit na de kans van van der Hoorn, in de 96 e minuut was het ook prima geweest.Napo schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:13:
[...]
Niet heel verrassend toch als je kijkt hoe wienig er effectief gespeelt wordt in de periode zeker na de 2-3. De deksel op de neus van het tijdrekken, begrijpbaar dat het gebeurt maar met 10 man heeft de wedstrijd gewoonweg 10 minuten te lang geduurd.
Inderdaad duurt het zo net te lang, maar voor Utrecht hoe toevallig precies lang genoeg. Waarom nu ineens wel zoveel extra, extra tijd terwijl dit anders niet of nauwelijks gebeurt.
Ja zodra dat voorbij is donderen ze vanzelf naar plek 5 of lager.krissie100 schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:14:
Moest ik nog wat zeggen over het geluk van Utrecht dit jaar!?
Verwijderd
Het spel heeft alleen al vanwege de wissels in blessuretijd 1:10 stil gelegen.jbdeiman schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:18:
Maar als die afsluit na de kans van van der Hoorn, in de 96 e minuut was het ook prima geweest.
Inderdaad duurt het zo net te lang, maar voor Utrecht hoe toevallig precies lang genoeg. Waarom nu ineens wel zoveel extra, extra tijd terwijl dit anders niet of nauwelijks gebeurt.
Dus dan is 2min+ aan extra extra tijd nogal overdreven. Zeker als ie daarna meteen affluit zonder uberhaupt nog af te mogen trappen, dat maakt het niet bepaald minder 'apart' wat ie doet.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:26:
[...]
Het spel heeft alleen al vanwege de wissels in blessuretijd 1:10 stil gelegen.
Niet correct geformuleerd dan, ik doelde specifiek op die Feyenoord actie.toolkist schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:16:
[...]
Oh jawel hoor.. Daar kreeg gisteren in Engeland Robertson van Liverpool ook nog rood voor. Die regel is zeker nog wel actief.
[...]
Nee dat was het dus niet, want speler probeerde de bal te spelen dus dan krijg je geen rood bij een penalty.
Gebeurt dat buiten de 16 is het wel rood.
toolkist schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:16:
[...]
Oh jawel hoor.. Daar kreeg gisteren in Engeland Robertson van Liverpool ook nog rood voor. Die regel is zeker nog wel actief.
[...]
:strip_exif()/f/image/rFI43zJGpjeX3OGMBfsBbKQO.png?f=user_large)
En vervolgd:
:strip_exif()/f/image/O0yhkl1EPa2ZcVt2faatf3vw.png?f=user_large)
Alsdus de IFAB regels: https://downloads.theifab...-of-the-game-2024-25?l=en
Oh oh oh, Jans mag de arbitrage een bloemetje en een kerstkaart sturen. Wat een willekeur weer op de Nederlandse velden zeg.
XXXVI
Verwijderd
Als dat het enige was geweest wel.toolkist schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:33:
Dus dan is 2min+ aan extra extra tijd nogal overdreven. Zeker als ie daarna meteen affluit zonder uberhaupt nog af te mogen trappen, dat maakt het niet bepaald minder 'apart' wat ie doet.
Het doelpunt viel op 96:59.
Ik heb net de weekboodschappen gedaan, het huis schoongemaakt en de was opgehangen in de tijd dat de VAR naar het doelpunt van NEC heeft gekeken....
Ik zie nog altijd wel meer voordelen dan nadelen met de Var, maar dit kan echt niet en helpt echt niet voor het draagvlak...
Ik zie nog altijd wel meer voordelen dan nadelen met de Var, maar dit kan echt niet en helpt echt niet voor het draagvlak...
Nou, eens zien hoe graag Weghorst een basisplaats wil.
Hup Ajax!
Hup Ajax!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Creatieve opstelling weer, hoop dat het nu een keer niet het deksel op de neus betekent.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Weet een hele zwik wisselingen, 6 maar liefst. Dus ik verwacht weer een foutenfestival. Werk gewoon eens toe naar een vaste 11, kijk waar de tekortkomingen zijn en ga de markt op straks. Op deze manier krijg je nooit een goed beeld van de selectie en zijn wedstrijdritmes ver te zoeken.Superkiwi schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:42:
Nou, eens zien hoe graag Weghorst een basisplaats wil.
Hup Ajax!
Sowieso zijn dit wedstrijden waar je zelfvertrouwen kan tanken. In plaats daarvan zal het wel weer benauwd worden.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
De 'fout van Sutalo' krijgen we in elk geval niét te zien vandaag, dus een veilig 'nulletje' voor Almere voorspeld.
@Han een benauwde 4-0 teken ik voor
Hier is de VAR toch voor achteraf? Almere gewoon genaaid hier.
[ Voor 29% gewijzigd door Agent47 op 15-12-2024 16:57 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Rensch hè… vreselijk. Almere wordt hier genaaid.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Man man man, komen ze weer goed weg. Was niks aan de hand.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Tjonge wat een mazzel weer voor Ajax. Dat was gewoon een goal voor Almere.
En meteen 1-0 voor Ajax, wel erg pijnlijk voor AlmereGynnad schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:57:
Man man man, komen ze weer goed weg. Was niks aan de hand.
Pasveer grijpt niet meer in omdat er al gefloten was. Is een lastige om alsnog goed te keuren, dan had de scheids door moeten laten gaan.Agent47 schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:56:
Hier is de VAR toch voor achteraf?
Het was wel een geldig duel om de bal imo, had gewoon de 0-1 moeten zijn.
*edit
Hoppa!
1-0, niks aan het handje
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 15-12-2024 17:00 ]
Nee, scheids had al gefloten helaas.Agent47 schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:56:
Hier is de VAR toch voor achteraf?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Sinds AZ-Ajax niet meer blijkbaar (kopgoal Brobbey)Agent47 schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:56:
Hier is de VAR toch voor achteraf? Almere gewoon genaaid hier.
T is gewoon zo willekeurig. Beste is gewoon niet te juichen tot de bal weer rolt.
Assist via de adamsappel 
Maar Ajax komt goed weg, Rensch laat keer op keer zien dat ze een nieuwe RB nodig hebben
Maar Ajax komt goed weg, Rensch laat keer op keer zien dat ze een nieuwe RB nodig hebben
Hele fraaie goal van Weghorst, vooral de aanval was mooi.
Al zou ik me als Almeerse aanvaller wel bestolen voelen, was volgens mij geen overtreding.
Maar toch, bam!
Al zou ik me als Almeerse aanvaller wel bestolen voelen, was volgens mij geen overtreding.
Maar toch, bam!
Remy Bonjasky?Holk schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:00:
[...] een nieuwe RB nodig hebben
Die heeft trouwens nog heel kort in de jeugd gelopen bij Ajax geloof ik. Uiteindelijk geswitcht naar kickboksen.
Er zijn hier in de buurt enkele jeugdelftallen die dat prima weten te combineren, zelfs op het veldTrishul schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:02:
[...]
Die heeft trouwens nog heel kort in de jeugd gelopen bij Ajax geloof ik. Uiteindelijk geswitcht naar kickboksen.
Haha, zonder gekkigheid, Remy wel echt een legende. The Flying GentlemanSuperkiwi schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:04:
[...]
Er zijn hier in de buurt enkele jeugdelftallen die dat prima weten te combineren, zelfs op het veld
Almere zet ook direct met twee man druk op Rensch zodra hij de bal heeft. Maduro weet natuurlijk nog van vorig jaar dat ie niet bepaald getalenteerd is.Holk schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:00:
Rensch laat keer op keer zien dat ze een nieuwe RB nodig hebben
XXXVI
Hé tis wederom niet om aan te gluren, armoe troef bij Ajax. Continue dat irritante rondspelen en bal onder het voetje, zogenaamd om de tegenstander te lokken. Als of Almere die intentie heeft. Nooit wordt er een station overgeslagen of een splijtende pass gegeven. Allemaal zo voorspelbaar op een veel te laag tempo. Almere blijft geduldig achterin staan en wordt niet echt zoek gespeeld.
Gooi die Farioli eruit. Echt wat die man met Ajax aan het doen is begrijpt niemand.
Onder van t Schip was het nog boeiender dan dit. Wat een trieste opstelling en wat een troosteloos spel.
Onder van t Schip was het nog boeiender dan dit. Wat een trieste opstelling en wat een troosteloos spel.
Ik wilde net vragen of je tv al uit stondHan schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:16:
Hé tis wederom niet om aan te gluren, armoe troef bij Ajax.
Het is erg ondermaats ja, en dan te bedenken dat dit de nr2 van de Eredivisie is...
Het is echt jammer dat Berghuis het verschil nog niet maakt, want het gaat helemaal nergens over in de opbouw.Han schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:16:
Hé tis wederom niet om aan te gluren, armoe troef bij Ajax. Continue dat irritante rondspelen en bal onder het voetje, zogenaamd om de tegenstander te lokken. Als of Almere die intentie heeft. Nooit wordt er een station overgeslagen of een splijtende pass gegeven. Allemaal zo voorspelbaar op een veel te laag tempo. Almere blijft geduldig achterin staan en wordt niet echt zoek gespeeld.
Het helpt ook niet dat Fitz-Jim en Taylor hun goede wedstrijden van 2024 ook al een tijdje geleden achter de rug hebben. Daar leek toch progressie te zijn
Flickr PSN ID= cheironnl
Ah, Weghort… schoenen voor de 1-0 uit, schoenen voor de 2-0 aan
Ieder ander staat met deze selectie 6e of 7e. Overigens hoop ik dat ie de tweede helft snel vleugelspelers inbrengt.Origins schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:18:
Gooi die Farioli eruit. Echt wat die man met Ajax aan het doen is begrijpt niemand.
XXXVI
Hoppa, 2-0
Mooie goal
Oooooh, prachtig. De pass van Henderson was mooi, maar het afmaken was subliem. Wel slecht verdedigd, maar dan nog, je moet hem wel maken
De voorste linie van Almere is behoorlijk statisch, ze zetten niet echt druk op de bal en toch lukt het niet om daar doorheen te spelen, schrijnend om al die tikkies breed en terug te zien.
Interessante tactische truc, Rensch die wisselt met Fitz-Jim van positie aangezien Rensch steeds flink onder druk stond. Bal weten ze te krijgen bij Henderson die in een keer een lange pass geeft op Taylor die al op snelheid is.
Weet je wat mooi zou zijn? Een officiele BAM bij een goalQuad schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:27:
Ja dat was netjes, mooie goal.
Ik moet even opletten of ik het niet verwar met de naam van ons vrijdag geboren zoontje.Superkiwi schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:29:
[...]
Weet je wat mooi zou zijn? Een officiele BAM bij een goal
spoiler:
SAM!
Bij deze.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Gefeliciteerd man! Hopelijk gezond en hebben jullie wat nachtrust.Quad schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:32:
[...]
Ik moet even opletten of ik het niet verwar met de naam van ons vrijdag geboren zoontje.
spoiler:SAM!
Bij deze.
[Afbeelding]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat komt wel goed, en anders is er de dag erop een nieuwe dag met nieuwe kansen.carpebios schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:34:
[...]
Gefeliciteerd man! Hopelijk gezond en hebben jullie wat nachtrust.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Onzin. Er staan geen koekenbakkers op het veld.ephymerous schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:24:
[...]
Ieder ander staat met deze selectie 6e of 7e. Overigens hoop ik dat ie de tweede helft snel vleugelspelers inbrengt.
De man is aan het klooien waar je u tegen zegt, hij zet geen buitenspelers op de buitenkanten.
Hij mag blij zijn dat Almere gewoon nog slechter is. Het ziet er niet uit.
minuut 25 tm 36 deden pijn aan mijn ogen. Ajax heeft in die periode niet meer dan 5% balbezit gehad. Dit seizoen blijkt het veroveren van de bal toch wel een van de zwakste punten.
Verwijderd
Je hebt geen mindere selectie dan vorige seizoen en zelfs met Schip werd je vijfde.ephymerous schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:24:
[...]
Ieder ander staat met deze selectie 6e of 7e. Overigens hoop ik dat ie de tweede helft snel vleugelspelers inbrengt.
Je kunt commentaar hebben op het vele wisselen maar qua spelconcept doet hij toch geen rare dingen. Dit is in mijn ogen nog wel de derde selectie van de eredivisie maar niet eentje die die positie kan bereiken met attractief spel. De twee beste aanvallers zijn tenslotte spelers die het van de fysiek moeten hebben, zowel Brobbey als Weghorst. En je kunt niet 34 wedstrijden bouwen op een jonkie.Origins schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:18:
Dat was wel een sexy aanval.
Flickr PSN ID= cheironnl
Prachtig opgezet, mooie goal.
Maar als je ziet hoe Weghorst wordt vastgehouden dan mag je gewoon direct fluiten voor een strafschop. Man man man.
Maar als je ziet hoe Weghorst wordt vastgehouden dan mag je gewoon direct fluiten voor een strafschop. Man man man.
Knap hoe Weghorst die vaak niet in de goal kan koppen
Mwah, je mist op de flank toch wel wat. Bergwijn is er niet meer, die had geen rendement maar was altijd wel balvast. Vergeet niet dat Henderson er al is sinds januari. Ow ja, vorig seizoen had je ook nog een presterende Berghuis en Brobbey.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:44:
[...]
Je hebt geen mindere selectie dan vorige seizoen en zelfs met Schip werd je vijfde.
Zo, met zulke leidinggevende figuren hoef je je niet meer af te vragen waarom het voetballen zo'n tokkiesport is geworden. Geweldige rolmodellen voor de jeugd en supporters. Prima reactie ook om de scheidsrechters in het amateurvoetbal leukere middagen te geven.
Ik snap best dat je je benadeeld voelt, maar tel even tot 10. Ik hoop dat de voorzitter nog vanavond zijn excuses maakt. Wat een kleuter.
Onder een afbeelding van een opgestoken middelvinger schrijft Bosvelt: "Wat een schandalige vertoning van de scheidsrechter vandaag. Allereerst een belachelijke rode kaart. Extra tijd 5 minuten die niemand kan verklaren en daar ook nog eens 2 minuten bij optellen. Voor het eerst vertoond!! KNVB en scheidsrechter bende. Jullie maken het voetbal kapot!!"
Directeur Van Dop laat het er niet bij zitten: "Ik leg alle commissiefuncties bij de KNVB neer na vanmiddag". En: "Wat een schijtzooi. Voor de derde keer punten gestolen", liet hij de NOS weten.
Ik snap best dat je je benadeeld voelt, maar tel even tot 10. Ik hoop dat de voorzitter nog vanavond zijn excuses maakt. Wat een kleuter.
Onder een afbeelding van een opgestoken middelvinger schrijft Bosvelt: "Wat een schandalige vertoning van de scheidsrechter vandaag. Allereerst een belachelijke rode kaart. Extra tijd 5 minuten die niemand kan verklaren en daar ook nog eens 2 minuten bij optellen. Voor het eerst vertoond!! KNVB en scheidsrechter bende. Jullie maken het voetbal kapot!!"
Directeur Van Dop laat het er niet bij zitten: "Ik leg alle commissiefuncties bij de KNVB neer na vanmiddag". En: "Wat een schijtzooi. Voor de derde keer punten gestolen", liet hij de NOS weten.
Nou inderdaad, emotie hoort er wat mij betreft bij maar dit gaat wel erg ver. Ik heb altijd geleerd om eerst een nachtje te slapen voordat ik reageer op een zakelijk voorval.DeKever schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:09:
Ik snap best dat je je benadeeld voelt, maar tel even tot 10.
XXXVI
Brobbey komt er zo in.
Prima voorspelling dus die 3-0
Prima voorspelling dus die 3-0
Hoezo geen geel hier? Snap er werkelijk niks van. Rensch was er gewoon door, bewuste overtreding om de aanval er uit te halen, moet gewoon geel zijn.
Deze manier is inderdaad niet chique maar het is al de zoveelste keer dat acties van de scheidsrechter en Var niet uit te leggen. Bij een scheids kan dat, want daar hebben we de Var voor. Maar als een Var met alle technische hulpmiddelen en inzichten dit soort discutabele beslissingen blijft maken, dan kan dat gewoon niet.DeKever schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:09:
Zo, met zulke leidinggevende figuren hoef je je niet meer af te vragen waarom het voetballen zo'n tokkiesport is geworden. Geweldige rolmodellen voor de jeugd en supporters. Prima reactie ook om de scheidsrechters in het amateurvoetbal leukere middagen te geven.
En ik heb geen idee hoe vaak discutabele beslissingen in het nadeel van Go Ahead zijn gevallen, maar ik snap de frustratie. En laten we eerlijk zijn, bij een 'nette' reactie blijven de dames en heren van de KNVB lekker in hun ivoren toren zitten, dus van mij mag deze reactie best om in elk geval de lont in het kruitvat te steken.
Opmerkelijk hoe nadrukkelijk ESPN toch altijd dat lopen van Weghorst naar de bank/kleedkamer na zijn wissel zo prominent in beeld moet brengen. Een beetje teveel op zoek naar commotie zeg maar, schoorsteen moet blijven roken.
Wat moeten ze dan filmen? Op het veld gebeurt ook niets...
Is een overtreding, dus een penalty?
Die speler van Almere dacht laat ik in de 85ste minuut in m’n eentje even helemaal doorjagen
Float like a butterfly, sting like a bee.
man of the match is ook de toeschouwer, die kijken dit aanSuperkiwi schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:21:
Wat moeten ze dan filmen? Op het veld gebeurt ook niets...
Best bedroevend zo allemaal
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dat wordt een kraker donderdag!
De topscorer van de KKD tegen de op één na minst gepass(v)eerde keeper van de ED
De topscorer van de KKD tegen de op één na minst gepass(v)eerde keeper van de ED
Heh, dat was toch gewoon een overtreding op Hlynsson?
Mjah… al met al een niet al te beste wedstrijd, mede door alle wijzigingen weer. Met twee vleugelspelers binnen de lijnen staat er wel meer dreiging op het veld, maar goed was het niet. Twee mooie goals, dat wel
Ja bizar, scheids was niet heel goed. Gelukkig wel consequent slecht naar beide partijen.
Slechte pot, wel 3 punten. Klaar
NAC staat gewoon 7e. Benieuwd of AZ het voor elkaar krijgt om te winnen in Breda.
Ik vind het een God(t)swonder dat Ajax tweede staat met spelers als FitzJim, Taylor, Rasmussen, Baas, Rensch, Gaai, Wijndal en Akpom. Die staan in het linker rijtje nergens in de basis hoor.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:44:
[...]
Je hebt geen mindere selectie dan vorige seizoen en zelfs met Schip werd je vijfde.
[ Voor 7% gewijzigd door ephymerous op 15-12-2024 18:44 ]
XXXVI
Poah, die 0-1 van Go Ahead 
Die zat er lekker in!
Die zat er lekker in!
Verwijderd
Die gasten waren er vorig seizoen behalve Baas ook en Schip werd er na de horror start van Steijn zelfs vijfde mee.ephymerous schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:44:
[...]
Ik vind het een God(t)swonder dat Ajax tweede staat met spelers als FitzJim, Taylor, Rasmussen, Baas, Rensch, Gaai, Wijndal en Akpom. Die staan in het linker rijtje nergens in de basis hoor.
Verwijderd
Llansana na het zien van de beelden bij ESPNBao_mi1 schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:19:
Deze manier is inderdaad niet chique maar het is al de zoveelste keer dat acties van de scheidsrechter en Var niet uit te leggen. Bij een scheids kan dat, want daar hebben we de Var voor. Maar als een Var met alle technische hulpmiddelen en inzichten dit soort discutabele beslissingen blijft maken, dan kan dat gewoon niet.
Ik vind het maximaal een gele kaart
:strip_exif()/f/image/qnV9OhKucoteMgtrqjou8fVj.png?f=user_large)
Dus gewoon een overtreding en het is niet vreemd dat de scheids dan rood geeft voor het ontnemen van een duidelijke scoringskans.
Nou, met een beetje geluk is volgende week het gat met PSV nog maar 3 punten. Feyenoord lijkt op tijd in vorm om PSV punten af te snoepen. Onverwachte weelde als je kijkt naar de huidige selectie. Hopen op wat aankopen met het geld van Bergwiijn zodat er een beter elftal staat voor de tweede helft van het seizoen
Vijfde of tweede is nogal een verschil toch?Verwijderd schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:54:
[...]
Die gasten waren er vorig seizoen behalve Baas ook en Schip werd er na de horror start van Steijn zelfs vijfde mee.
XXXVI
Verwijderd
Een andere coach wordt hier zesde of zevende mee, zijn toch jouw woorden.ephymerous schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:01:
[...]
Vijfde of tweede is nogal een verschil toch?
Och jee, de bewezen matige voorgangers van Farioli zijn een plekje hoger geëindigd. Nu is mijn punt niet valide? Kom op zeg, die man verricht wonderen met een uiterst matige selectie.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:14:
[...]
Een andere coach wordt hier zesde of zevende mee, zijn toch jouw woorden.
XXXVI
Het onderstreept maar weer eens hoe slecht de regels zijn. Het is niet meer dan een duel om een vrije bal maar het contrast qua uitkomsten ligt bizar ver uit elkaar. En dan gaat het eigenlijk alleen maar om wie eerder de bal raakt, intentie is irrelevant.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:59:
[...]
Llansana na het zien van de beelden bij ESPN
[...]
[Afbeelding]
Dus gewoon een overtreding en het is niet vreemd dat de scheids dan rood geeft voor het ontnemen van een duidelijke scoringskans.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Persoonlijk baal ik juist van de huidige vorm van Feyenoord en PSV, maar gelukkig zegt dat weinig over toppers.Han schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:00:
Nou, met een beetje geluk is volgende week het gat met PSV nog maar 2 punten. Feyenoord lijkt op tijd in vorm om PSV punten af te snoepen. Onverwachte weelde als je kijkt naar de huidige selectie. Hopen op wat aankopen met het geld van Bergwiijn zodat er een beter elftal staat voor de tweede helft van het seizoen
Ik schat de lange adem van PSV ruim voldoende om kampioen te worden dus laat ze dan ook Feyenoord maar op de broek geven. Die beschouw ik uiteindelijk toch als de grootste concurrent voor de tweede plek over het hele seizoen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PSV-Feyenoord wordt beloofd wel echt een spektakel wedstrijd te worden zo. Feyenoord beter in vorm en willen alle punten pakken voor die tweede plek of misschien zelfs meer. PSV heeft dan net wat meer individuele kwaliteiten en heeft na twee nederlagen op rij iets recht te zetten. Daarnaast willen ze natuurlijk de stevige pole position behouden.
Verwijderd
Je hebt Weghorst, Traore en Klaassen gekregen voor Bergwijn. Had minder dan vorig seizoen dan gekund>ephymerous schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:25:
Och jee, de bewezen matige voorgangers van Farioli zijn een plekje hoger geëindigd. Nu is mijn punt niet valide? Kom op zeg, die man verricht wonderen met een uiterst matige selectie.
Twente - Groningen 2-0...het verschil? Twente maakt de kansen af en Groningen niet. Groningen heeft geen afmakers.
Statistieken van kansen op doel etc waren zelfs licht in het voordeel van Groningen. Twente speelden voor hun doen vrij zwak.
Enfin als je niet scoort, koop je er niks voor.
Over espn regie gesproken... Ik keek live the wedstrijd. Werden ergens halverwege Vlap en Stein gewisseld. De wedstrijd loopt door maar de camera laat meerdere malen bijna continu zien hoe Vlap en Stein om het veld lopen en zwaaien naar de supporters. Ook kwam in totaal 5 keer Salah Eddine in beeld omdat hij een bloedneus had.
Heel leuk maar ik wil graag de actie van de wedstrijd zien op dat moment. Snappen ze dat daar niet bij espn?
Statistieken van kansen op doel etc waren zelfs licht in het voordeel van Groningen. Twente speelden voor hun doen vrij zwak.
Enfin als je niet scoort, koop je er niks voor.
Over espn regie gesproken... Ik keek live the wedstrijd. Werden ergens halverwege Vlap en Stein gewisseld. De wedstrijd loopt door maar de camera laat meerdere malen bijna continu zien hoe Vlap en Stein om het veld lopen en zwaaien naar de supporters. Ook kwam in totaal 5 keer Salah Eddine in beeld omdat hij een bloedneus had.
Heel leuk maar ik wil graag de actie van de wedstrijd zien op dat moment. Snappen ze dat daar niet bij espn?
Als Feyenoord volgende week wil winnen moet het stoppen met cadeaus weggeven achterin. Ook tegen Heracles weer twee tegen. En PSV heeft een stuk betere aanvallersTrishul schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:53:
PSV-Feyenoord wordt beloofd wel echt een spektakel wedstrijd te worden zo. Feyenoord beter in vorm en willen alle punten pakken voor die tweede plek of misschien zelfs meer. PSV heeft dan net wat meer individuele kwaliteiten en heeft na twee nederlagen op rij iets recht te zetten. Daarnaast willen ze natuurlijk de stevige pole position behouden.
zo jammer dat ie nooit tegen verhoeven heeft gestaan. dan zou die eens meegemaakt hebben om tegen 1 van de echte toppers te spelen ipv de huidige middelmaatTrishul schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:05:
[...]
Haha, zonder gekkigheid, Remy wel echt een legende. The Flying Gentleman
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken