het volkslied.....
Misschien een eigen divisie beginnen in Friesland?
[ Voor 59% gewijzigd door carpebios op 14-12-2024 18:45 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 59% gewijzigd door carpebios op 14-12-2024 18:45 ]
[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 14-12-2024 19:46 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Doet Priske een Farioli?Agent47 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 19:50:
Bij ons geen Trauner, hwang en hadj Moussa basis. Niet onderschatten graag.
Wisselen om te zorgen dat je spelers fit blijven? Trainer was al bekend en te verwachten. Hwang heeft eigenlijk alles nog gespeeld, kan ook wel een momentje gebruiken.
En ineens is het andersom psv komt nu wel aan aanvallen toe en is gevaarlijk. Kan nog wel eens duur zijn dat Heerenveen de kansen niet af heeft gemaakt.sNielz123 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 20:01:
Jezus wat slecht. Elke bal bij psv is een ziekenhuisbal.
Zelfs als Heerenveen helemaal het veld zou verlaten zou ik als eerste een eigen doelpunt van PSV verwachten
Hahaha ja dat stomme volkslied daar elke keer. Dat was vroeger prachtig in het Ajax uitvak, uit volle borst proberen het Ajax clublied eroverheen te knallen. Nooit deed men zo hard en massaal mee als in Friesland tijdens dat volkslied van ze haha.carpebios schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 18:45:
het volkslied.....
Het is ook gewoon een matige transfer zomer geweest. Dat zei ik toen al maar het werd lang verbloemd doordat we veel scoren. Maar als je Teze, Sambo, Van Aanholt en Dest verliest, en eigenlijk alleen op het laatste moment Karsdorp terug haalt omdat plan A, B, C, D en E niet werken, dan is het gewoon armoedig.sNielz123 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 20:28:
Karsdorp is ook altijd matig. Moet je nagaan dat je daar ooit een Dumfries had staan
Volgende week dan ook nog ff graagAgent47 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 20:33:
Zoiets kan een keer gebeuren. Feyenoord had dat toen bij GAE (1-0 verlies) de rest alleen bij Ajax verloren. Kampioen geworden dat jaar
[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 14-12-2024 20:40 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 105% gewijzigd door DutchOwnage op 14-12-2024 20:43 ]
Ik wou het niet zeggen. Ben er bang voor…ph4ge schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 20:40:
PSV verliest, Feyenoord met een b elftal in een uitwedstrijd. Traditioneel is dat puntverlies.
Gewoon aankijken tot de 60e minuut. Als 't tegenvalt, dan gewoon volle bak.Agent47 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 20:45:
[...]
Ik wou het niet zeggen. Ben er bang voor…
Zerrouki in de basis. Je kan er op wachten.Agent47 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 20:45:
[...]
Ik wou het niet zeggen. Ben er bang voor…
Feijenoord speelt gewoon thuis in de Kuip.ph4ge schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 20:40:
PSV verliest, Feyenoord met een b elftal in een uitwedstrijd. Traditioneel is dat puntverlies.
En dat B elftal valt ook alles mee.964C2 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 20:53:
[...]
Feijenoord speelt gewoon thuis in de Kuip.
Dus makkie.
We spelen het hele seizoen ( op woensdag na) al kak in de Kuip.964C2 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 20:53:
[...]
Feijenoord speelt gewoon thuis in de Kuip.
Dus makkie.
Zerrouki = b elftal.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Donkergeel is de enige juiste kleur.ph4ge schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 21:17:
Makkelie mafkees, die speelt toch niet de bal? Donkergeel dit.
Als Makkelie zelf zo’n trap tegen z’n been krijgt breekt dat been. Wat een totale idioot is het toch. En straks geeft timber een duwtje en is het geel+schorsing, let maar op.ph4ge schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 21:17:
Makkelie mafkees, die speelt toch niet de bal? Donkergeel dit.
[ Voor 6% gewijzigd door dr.lowtune op 14-12-2024 21:20 ]
Belachelijk, een van de beste spelers op de Nederlandse velden wordt gewoon geblesseerd getrapt in een crusiale fase. Makkelie is de enige die denkt dat de bal gespeeld wordt en de VAR zit te slapen. Kleine clubs mogen best stevig van zich afbijten, maar het moet niet weer een wedstrijd worden waar alles mag.
Kan wel eens gunstig zijn dat dit geen spierblessure is/ lijkt te zijn. Maar dit had toch echt wel een gele kaart moeten zijn... Bijzondere keuzes weer van de arbiter van dienst.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
En naast Beelen meteen ook de enige 2.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Agent47 op 14-12-2024 21:33 ]
Die commentator snapt het ook niet. Jankt over dat de bal eerst werd geraakt…..ja idioot, maar er werd ook een doorgebroken speler in de 16 onderuit getrokken…..espn……Agent47 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 21:35:
Dat is doorgebroken = rood
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Nou dit die commentator is alleen maar bezig met alles van Heracles goed praten lijkt het. Man ga lekker daar in de kantine zitten.dr.lowtune schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 21:39:
[...]
Die commentator snapt het ook niet. Jankt over dat de bal eerst werd geraakt…..ja idioot, maar er werd ook een doorgebroken speler in de 16 onderuit getrokken…..espn……
[ Voor 23% gewijzigd door DutchOwnage op 14-12-2024 21:47 ]
Wat denk je hoe irritant het is als je de keeper wel hebt, maar de trainer em niet opstelt...LZ86 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 21:56:
Telkens als die Zerrouki in t veld staat vraag je je toch af wat voor inside info hij over de trainer heeft.....
Wellenreuther ook echt kut. Maarja, het alternatief blesseert zich zodra je verkeerd naar m kijkt.
Top prio nieuwe keeper en zerrouki verkopen
Sinds 2005 zijn de corners al kutBroWohsEdis schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 22:15:
Onder Slot waren de corners jarenlang waardeloos volgens mij
En dat was een 100% overtreding eerst op Osman.dr.lowtune schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 22:38:
Deze tegengoal was er nooit geweest als die overtreding op Osman gewoon bestraft was.
Ik hoor dit altijdph4ge schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 20:40:
Ik nodig u uit om te zoeken op wedstrijden van Feyenoord na een Europees duel in de periode 2007-2019. Resultaat zal niet best zijnVos schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 22:48:
[...]
Ik hoor dit altijd, zijn daar ook cijfers van? Lijkt mij een gevoel...
Bedankt voor de uitnodiging maar ik pasAgent47 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 22:54:
[...]
Ik nodig u uit om te zoeken op wedstrijden van Feyenoord na een Europees duel in de periode 2007-2019. Resultaat zal niet best zijn
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 14-12-2024 23:01 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 14-12-2024 23:08 ]
That aged well.Verwijderd schreef op zondag 8 december 2024 @ 18:44:
Het staat dermate dicht op elkaar dat ze na de wedstrijd tegen PSV gewoon weer een paar plekjes lager staan.
Die op Paixao ook waardoor hij er geblesseerd af moest. Makkelie maakte er weer z'n eigen wedstrijdje van.Agent47 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 22:40:
[...]
En dat was een 100% overtreding eerst op Osman.
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar vond Heerenveen juist prima spelen. Ze stonden goed, zaten er kort op en kregen behoorlijk wat kansen. Dat was niet alleen maar omdat PSV zo slecht was.Harribo schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 23:08:
Tjonge wat baal ik van Psv als fc Groningen supporter.
Wat is er aan de hand met Psv? Zitten ze nu al aan de kerstborrel? Heerenveen speelde echt niet geweldig,.
Heb jij de aanvallen van Heerenveen in de eerste helft gezien... Let eens op het verdedigen van Psv, ze stonden soms gewoon stil...echt onbegrijpelijk.Advizor schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 23:59:
[...]
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar vond Heerenveen juist prima spelen. Ze stonden goed, zaten er kort op en kregen behoorlijk wat kansen. Dat was niet alleen maar omdat PSV zo slecht was.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Speelde de bal toch? Doorgebroken man is het ook niet. Misschien een beetje wild/onhandig maar zeker geen rood. Vergelijk dat eens met een paar overtredingen van Heracles gisteren.Jeroenvde89 schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:27:
Dit is toch geen rood man?!
Ontnemen van een directe scoringskans, die andere verdedigers waren er nooit meer bij gekomen. Llansana kon er niet heel erg veel aan doen, vooral een gruwelijke kutbal van Nauber.Jeroenvde89 schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:27:
Dit is toch geen rood man?!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Maar de penalty van Feyenoord gisteren was dan weer niet rood, was toch een heel directe scoringskans. Vergelijk de momenten maar met elkaar.Gynnad schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:39:
[...]
Ontnemen van een directe scoringskans, die andere verdedigers waren er nooit meer bij gekomen. Llansana kon er niet heel erg veel aan doen, vooral een gruwelijke kutbal van Nauber.
Heb dat moment niet gezien, maar volgens mij valt dat dan weer onder double/triple punishment regel en is het daarom geen rood.jbdeiman schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:44:
[...]
Maar de penalty van Feyenoord gisteren was dan weer niet rood, was toch een heel directe scoringskans. Vergelijk de momenten maar met elkaar.
Het arbitrage korps maakt er gewoon een potje van en heeft geen enkele lijn in het toepassen van regels.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Was een intentie om de bal te spelen, dus geen rood. Directe scoringskans ontnemen is niet een regel.jbdeiman schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:44:
[...]
Maar de penalty van Feyenoord gisteren was dan weer niet rood, was toch een heel directe scoringskans. Vergelijk de momenten maar met elkaar.
Het arbitrage korps maakt er gewoon een potje van en heeft geen enkele lijn in het toepassen van regels.
Die regel bestaat niet (meer).Gynnad schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:46:
[...]
Heb dat moment niet gezien, maar volgens mij valt dat dan weer onder double/triple punishment regel en is het daarom geen rood.
Maar maar maar...... we loten toch altijd thuis?DutchOwnage schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 23:40:
Zou wel heel lekker zijn als we op 4 punten kunnen komen volgende week zondag zo voor de break. Ze lijken best een beetje aangeslagen.
Maar eerst het altijd lastige MVV uit...
Dat weet ik, ging mij om de redenatie dat deze rode kaart wel terecht was, want directe scoringskans. Dan was gisteren ook rood geweest. Kon er wel mee leven overigens, geen actie ondernemen bij de overtreding van 't zand vond ik veel opvallender.Vos schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:54:
[...]
Was een intentie om de bal te spelen, dus geen rood. Directe scoringskans ontnemen is niet een regel.
Volgens mij is dat binnen de 16, buiten de 16 wordt dat onderscheid niet gemaakt.Vos schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:54:
[...]
Was een intentie om de bal te spelen, dus geen rood. Directe scoringskans ontnemen is niet een regel.
Zolang die nog 10kg te zwaar is, gaat dat heel lastig worden.Advizor schreef op zondag 15 december 2024 @ 00:02:
Overigens ook genoten van Ihattaren vanavond. Ik hoop dat hij dit volhoudt en een (sub)topper hem op gaat pikken want voetballen kan hij nog steeds.
Buiten de 16 krijg je ook geen penaltyph4ge schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:05:
[...]
Volgens mij is dat binnen de 16, buiten de 16 wordt dat onderscheid niet gemaakt.
Zolang hij wekelijks speelt gaan die kilo's er vanzelf af.DeKever schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:07:
[...]
Zolang die nog 10kg te zwaar is, gaat dat heel lastig worden.
Yup, maar dat weet je met van Eijk...Agent47 schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:12:
Ja hoor van +5 naar +7. Wat een grap.
Dit topic is gesloten.
![]()