Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
[ Voor 80% gewijzigd door Outerspace op 12-12-2024 21:50 ]
En Brobbey nu geel, wellicht wle wat terecht.
[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 12-12-2024 21:50 . Reden: Dit soort opmerkingen voegen niks toe ]
nggyu nglyd
Godts doet dat wel slimmertoolkist schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:47:
Kijk Traoré, je moet eerst opspringen en heel erg hard schreeuwen wil je iets gedaan krijgen bij deze scheids... /het is weer zo ver
Ja maar je hebt de VAR toch die het kan zien. En in de herhaling was ook heel duidelijk te zientoolkist schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:47:
Kijk Traoré, je moet eerst opspringen en heel erg hard schreeuwen wil je iets gedaan krijgen bij deze scheids... /het is weer zo ver
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Een 9 uit de Spaanse of Portugese competitie van een subtopper en je hebt vrijwel zeker één doelpuntenmachine in huis. Kansen creëert Ajax namelijk genoeg.
Weghorst is geen echte nummer 9?Miki schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:50:
Het is jammer dat Ajax niet een echte 9 heeft want dan had je comfortabel de rust in gegaan. Brobbey doet zijn stinkende best maar kan het gewoonweg niet brengen, hij is niet goed genoeg.
Een 9 uit de Spaanse of Portugese competitie van een subtopper en je hebt vrijwel zeker één doelpuntenmachine in huis. Kansen creëert Ajax namelijk genoeg.
Gewoon lekker een potje gaan poepen. Drankje en nootjes halen, peukie roken en even een Tweakers filmpje op YouTube kijken, kom je de tijd wel door.Harribo schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:49:
Gaan we weer 13 minuten kerst flauwekul reclame kijken...
Edit: Exuus @Outerspace.
[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 12-12-2024 21:51 ]
nggyu nglyd
Een Urzaiz o.i.d. bedoel je?Miki schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:50:
Het is jammer dat Ajax niet een echte 9 heeft want dan had je comfortabel de rust in gegaan. Brobbey doet zijn stinkende best maar kan het gewoonweg niet brengen, hij is niet goed genoeg.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee met alle respect nee, prima pinch hitter voor achter de hand als er iets geforceerd moet worden.
Gewoon een snelle, behendige spits die je vaak ziet in zuid Europese competities.
Wil jij even in de hoek gaan staan en tot tien tellen. Urzaiz
[ Voor 24% gewijzigd door Miki op 12-12-2024 21:56 ]
Alleen wordt overal geroepen dat de VAR alleen nog maar in mag grijpen als het echt echt fout is wat de scheids doet.Terranova schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:49:
[...]
Ja maar je hebt de VAR toch die het kan zien. En in de herhaling was ook heel duidelijk te zien
En dit 'kan' men gewoon te licht vinden dan.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
nggyu nglyd
En bam
[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 12-12-2024 22:05 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
nggyu nglyd
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
nggyu nglyd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nggyu nglyd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nggyu nglyd
Edit: Uiteraard, Brobbeynie.
[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 12-12-2024 22:16 ]
nggyu nglyd
Wachten tot ze kunnen aanvallen. Zijn Berghuis en Taylor al op eigen helft geweest?Quad schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:13:
Wat is dat dan? Lazio komt telkens met 5 man voor het doel van Pasveer, Ajax staat dan met 3 of 4 man tegenover, waar is de rest?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
[ Voor 73% gewijzigd door Outerspace op 12-12-2024 23:25 ]
Ik blijf erbij, als er een zak geld komt meteen verkopen.Agent47 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:18:
Brobbey heeft teveel kansen nodig
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Jazeker!Gonadan schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:17:
[...]
Wachten tot ze kunnen aanvallen. Zijn Berghuis en Taylor al op eigen helft geweest?

Dunno. Berghuis valt heel erg tegen, niet meer die bepalende speler die het in het begin wel was.Gonadan schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:17:
[...]
Wachten tot ze kunnen aanvallen. Zijn Berghuis en Taylor al op eigen helft geweest?
Edit: Lol, 4 Ajacieden en nog steeds beukt die Lazio speler met bal en al erdoorheen.
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 12-12-2024 22:21 ]
nggyu nglyd
Die heeft gewoon een enorme achterstand. En is nooit van het échte sleuren geweest, zeker niet na een blessure. Die werkt beter als het voorin wat wervelt.Quad schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:19:
[...]
Dunno. Berghuis valt heel erg tegen, niet meer die bepalende speler die het in het begin wel was.
[ Voor 6% gewijzigd door Gonadan op 12-12-2024 22:21 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Twente deed dat ook al bij Olympiakos. Nieuwe trend ofzo...
Dat is meestal als de voorste linies niet genoeg afspeelmogelijkheden bieden. Het is te statisch, te weinig vrij lopen en aanbieden. Uiteraard ook een verdienste van Lazio maar er kan nog wel een tandje bij.Vlassie1980 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:24:
Wat is dat tegenwoordig toch met die ballen achterin zo rondspelen met keeper en verdedigers. Je kan er op wachten dat dat fout gaat.
Twente deed dat ook al bij Olympiakos. Nieuwe trend ofzo...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik hoop het. Heb nog drie doelpunten nodig anders moet ik het weer een tijdje horen van @SuperkiwiHarribo schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:30:
Weghorst scoort wel even 2x,komt goed
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee hoor, ik hoopte graag met je meeGonadan schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:31:
[...]
anders moet ik het weer een tijdje horen van @Superkiwi
Het mag (vooralsnog) niet zo wezen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zeiss Distagon 21 f/2.8
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als ze onze spelers ook op vijf meter zouden dekken dan waren die ook een stuk gevaarlijker hoor.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wel lekker binnen geschoten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mja heeft al binnen 5 minuten geelGonadan schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:40:
Weghorst had je eerder moeten hebben, lekker onder de huid van die gasten.
Pasveer zorgt er eigenlijk voor dat het geen 5-1 wordt
nggyu nglyd
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Die heeft Brobbey ook, dat is niet bijzonder.Miki schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:42:
Mja heeft al binnen 5 minuten geel
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar dan weet je ook dat je niet meer op het randje kunt gaan spelen. Dat onder de huid kruipen is dan met 5 minuten al voorbij.Gonadan schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:46:
[...]
Die heeft Brobbey ook, dat is niet bijzonder.
Anyway met alle kansen had Ajax niet hoeven te verliezen, jammer.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verlies komt niet onverwacht
Dat kan ook zonder overtredingen he? Juist. Die kaart stond daar in feite los van.Miki schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:49:
[...]
Maar dan weet je ook dat je niet meer op het randje kunt gaan spelen. Dat onder de huid kruipen is dan met 5 minuten al voorbij.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na balletje terug na
balletje terug.
Misschien eens naar voren voetballen en iets sneller?
Ik denk dat de spelers van Lazio flink moesten plassen van alle tijd die ze hadden om thee te drinken tijdens het balletje terug uurtje.
En toch hebben ze zeker tegen het einde nog genoeg kansen gehad. typisch het NL Cliche dat er meer in had moeten zitten.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Nou ja, Lazio speelde nou niet bepaald met de sterkste 11 he.Trishul schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:52:
Vooraf wist ik al dat Lazio een betere ploeg zou zijn, betere spelers en team.
Verlies komt niet onverwacht
Verwijderd
Whoscored.comtoolkist schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:34:
Waar haal je dat vandaan?
Blijft altijd een ding in Griekenland. Eigenlijk moet je dan de penalty gewoon over laten nemen, maar dat zal regeltechnisch wel niet kunnen.ST10©DE schreef op donderdag 12 december 2024 @ 23:44:
Ik zie net de 11 Meter van Twente. Wanneer gaat de uefa wat doen aan die laserpennen? Schandalig.
Olympiakos was overigens niet de typische Griekse ploeg die ik verwachtte, maar een tactisch en fysiek zeer geslepen ploeg. Twente speelde met heel goed positiespel vaak onder de hoge druk uit, maar kon vooral voorin geen vuist maken en het uitvallen van Regeer en daarmee het inbrengen van Ltaief maakte dat nog veel erger. Bij Lammers zie je het vernuft en de goede basistechniek, maar het blijft er soms ook onhandig uitzien, ook in de Eredivisie.
Het blijft indrukwekkend wat ze laten zien in Europa, ook zonder de 2 cv’s en de in mijn ogen beste speler (Regeer) blijft het solide. Met iets meer vernuft waren het 4 punten meer geweest, maar helaas. De loting was mooi, maar wel erg zwaar. Ik vind dit format erg mooi, maar de verschillen binnen een pot zijn toch wel erg groot…
Farioli vond het een van de beste wedstrijden van het seizoen, dus ik zou er niet vanuit gaan. Berghuis komt terug van een blessure maar kan het inderdaad gewoon niet belopen. Heeft hij nooit gekund, actief mee druk zetten. Lekker laten banken achter Traoré.toolkist schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 00:18:
Ben overigens benieuwd hoe lang het duurt voordat Farioli doorheeft dat Berghuis op het middenveld niet gaat werken als de tegenstander je vast durft te zetten. Die gaat echt geen loopacties doen om ruimte te maken of om vrij te lopen, Henderson komt structureel in de bal dus dan blijft op het middenveld alleen Taylor over
Ajax komt vooral wat power te kort op het middenveld. Ze missen een type Timber/Saibari als Klaassen er niet is.
Maar ook van hem is de houdbaarheid niet lang meer (32). Samen met Henderson zijn ze allemaal aan vervanging toe komende zomer.
I.m.o. komt het verlies toch ook echt wel door de enorme (kop) kansen die Brobbey weet te verprutsen. Er zat zeker een bal tussen die zelfs mijn zoontje van 9 beter had ingekopt (en die houdt niet van voetbal/ zit er niet op). Volgens mij was het toen nog 1-1 (of wellicht stond je 2-1 achter) maar die was zo vrij/ open, dat je zou denken dat deze moet zitten, maar minimaal op de goal gekopt moet worden.toolkist schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 00:18:
Ben overigens benieuwd hoe lang het duurt voordat Farioli doorheeft dat Berghuis op het middenveld niet gaat werken als de tegenstander je vast durft te zetten. Die gaat echt geen loopacties doen om ruimte te maken of om vrij te lopen, Henderson komt structureel in de bal dus dan blijft op het middenveld alleen Taylor over
Brobbey valt me in die zin ook altijd wat tegen, die krijgt de grootste kansen niet op de goal, maar dat maakt wel dat je soms niet een grotere voorsprong krijgt (of aansluiting) waardoor de druk er zo op blijft zitten.
Brobbey valt dit seizoen zeker tegen. Hij heeft vorig seizoen alleen laten zien het wel te kunnen, dus ik heb nog steeds de hoop dat dat terugkomt en niet een '1 season wonder' was.jbdeiman schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 09:07:
[...]
I.m.o. komt het verlies toch ook echt wel door de enorme (kop) kansen die Brobbey weet te verprutsen. Er zat zeker een bal tussen die zelfs mijn zoontje van 9 beter had ingekopt (en die houdt niet van voetbal/ zit er niet op). Volgens mij was het toen nog 1-1 (of wellicht stond je 2-1 achter) maar die was zo vrij/ open, dat je zou denken dat deze moet zitten, maar minimaal op de goal gekopt moet worden.
Brobbey valt me in die zin ook altijd wat tegen, die krijgt de grootste kansen niet op de goal, maar dat maakt wel dat je soms niet een grotere voorsprong krijgt (of aansluiting) waardoor de druk er zo op blijft zitten.
Duidelijk dat de ene oud speler nog wel het niveau heeft en de andere niet.
Willian grossierde in balverlies, had geen snelheid meer, was heel slecht etc daar waar Pedro het tegenovergestelde deed en een fraai doelpunt maakte.
Lazio was beter toch heeft Ajax wel kansen gehad, daar moet er dan wel wat van in.
Toch zijn dit nuttige wedstrijden, dan weet je waar je staat nu Europees als ploeg. Tuurlijk dan moet het beter maar vergeet ook niet waar Ajax vandaan komt... Degradatie plaats eredivisie he?..
Ik vind dat Farioli geweldig werk tot nu toe levert
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 13-12-2024 10:13 ]
Op hoeveel decimalen?Gonadan schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:20:
Gristus te paard Brobbey! Ga nou eens op die cursus afronden!
Vragen...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ben het met je eens dat hij best mag beginnen met er een paar in te schoppen. Aan de andere kant is het wel knap dat hij vaak op de juiste plek staat om het een kans te noemen. Dat is een kwaliteit. Hoe meer kansen trouwens des te hoger de kans dat je mist...Gonadan schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:20:
Gristus te paard Brobbey! Ga nou eens op die cursus afronden!
Hij staat in de spits, dan mag ik hopen dat je geregeld op de goede plek staat.RCBL schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:54:
[...]
Ben het met je eens dat hij best mag beginnen met er een paar in te schoppen. Aan de andere kant is het wel knap dat hij vaak op de juiste plek staat om het een kans te noemen. Dat is een kwaliteit. Hoe meer kansen trouwens des te hoger de kans dat je mist...
Ze moeten alleen in het netje.
Ik zou inmiddels trouwens gewoon beginnen met Weghorst, die scoort wel regelmatig.
Dat is geen kwaliteit, dat het de spitspositie. In de spitpositie sta je doorgaans het meest in scoringskans in vergelijking met andere posities. Wat jij bedoeld is bijvoorbeeld een speler als Klaassen, geen spits, maar wel heel vaak op de juiste positie om te scoren, dat is een kwaliteit. Een spits heeft pas kwaliteit als ie de kansen afmaakt en dat doet Brobbey niet. Ik hunker echt naar goede spts bij Ajax. Dat is de enige positie die Ajax op dit moment opbreekt wanneer iederen fit is.RCBL schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:54:
Aan de andere kant is het wel knap dat hij vaak op de juiste plek staat om het een kans te noemen. Dat is een kwaliteit.
Helaas gaat die vlieger niet op bij Brobbey, die blijft maar kansen missen en het heeft Ajax al meerdere punten gekost.Hoe meer kansen trouwens des te hoger de kans dat je mist...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
En ondanks het gemekker over Pasveer, pakte (redde) die nou juist wel vrij veel punten voor Ajax...Han schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 12:44:
[...]
Dat is geen kwaliteit, dat het de spitspositie. In de spitpositie sta je doorgaans het meest in scoringskans in vergelijking met andere posities. Wat jij bedoeld is bijvoorbeeld een speler als Klaassen, geen spits, maar wel heel vaak op de juiste positie om te scoren, dat is een kwaliteit. Een spits heeft pas kwaliteit als ie de kansen afmaakt en dat doet Brobbey niet. Ik hunker echt naar goede spts bij Ajax. Dat is de enige positie die Ajax op dit moment opbreekt wanneer iederen fit is.
[...]
Helaas gaat die vlieger niet op bij Brobbey, die blijft maar kansen missen en het heeft Ajax al meerdere punten gekost.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Klopt, maar daar staat wel de kapitaalvernietiging van Ramaj tegenover. Die maakt in mijn optiek veel te weinig minuten en zal op deze manier nooit groeien naar 1e keeper. Het is niet zo dat Pasveer altijd foutloos is. Als Ajax zijnde zou ik toch echt Ramaj op doel zetten, je maakt mij niet wijs dat hij het slechter gaat dan dan Pasveer. Als Ramaj maar de helft van de tijd en het vertrouwen die Brobbey krijgt zou hebben dan was ie allang de onbetwiste eerste keeper en zat Pasveer op de bank, waar hij gewoon hoort te zitten gezien zijn leeftijd.Ramzzz schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 13:21:
En ondanks het gemekker over Pasveer, pakte (redde) die nou juist wel vrij veel punten voor Ajax...
Uiteraard moet het onderlinge vertrouwen dan groeien achterin, maar uiteindelijk gaat dat gewoon lonen. De kans dat Ramaj gaat vertrekken wordt steeds groter en dan gooi toch gewoon miljoenen weg en een keeper waar potentie in zit en nog jaren mee kan.
[ Voor 11% gewijzigd door Han op 13-12-2024 13:33 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Eens, maar waarom wordt daar dan niet gerouleerd?Han schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 13:31:
[...]
Klopt, maar daar staat wel de kapitaalvernietiging van Ramaj tegenover. Die maakt in mijn optiek veel te weinig minuten en zal op deze manier nooit groeien naar 1e keeper. Het is niet zo dat Pasveer altijd foutloos is. Als Ajax zijnde zou ik toch echt Ramaj op doel zetten, je maakt mij niet wijs dat hij het slechter gaat dan dan Pasveer. Uiteraard moet het onderlinge vertrouwen dan groeien achterin, maar uiteindelijk gaat dat gewoon lonen. De kans dat Ramaj gaat vertrekken wordt steeds groter en dan gooi toch gewoon miljoenen weg en een keeper waar potentie in zit en nog jaren mee kan.
Een groot deel van die reddingen zijn ballen die ie zowat tegen zich aan geschoten krijgt, gaan ze de hoek in dan is ie bijna elke keer te laat.Ramzzz schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 13:21:
[...]
En ondanks het gemekker over Pasveer, pakte (redde) die nou juist wel vrij veel punten voor Ajax...
Dat plus die ziekenhuisballen die ie regelmatig geeft en de al genoemde kapitaal vernietiging voor een keeper die echt niet slechter is, doet mij echt verlangen naar Ramaj in de goal.
Die zal vast ook niet onfeilbaar zijn, maar dan bouw je tenminste nog iets op en ook qua potentieel kapitaal op het veld, want dat is momenteel nog ver te zoeken op Hato, Sutalo en misschien Taylor na.
Omdat Farioli Pasveer zo lekker vindt communiceren, zoals gisteren bij Baas 2x overduidelijk werdRamzzz schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 13:32:
[...]
Eens, maar waarom wordt daar dan niet gerouleerd?
Ik vind eerder dat hij knap weinig in kansrijke positie komt, en áls hij het dan al komt maakt hij ze meestal niet. Dus nee, ik zie eerder een gebrek aan kwaliteit.RCBL schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:54:
[...]
Ben het met je eens dat hij best mag beginnen met er een paar in te schoppen. Aan de andere kant is het wel knap dat hij vaak op de juiste plek staat om het een kans te noemen. Dat is een kwaliteit. Hoe meer kansen trouwens des te hoger de kans dat je mist...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Omdat Pasveer veel beter is in organiseren en anticiperen. Plus hij heeft een nogal professionele houding en dat loont sowieso bij Farioli.Ramzzz schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 13:32:
Eens, maar waarom wordt daar dan niet gerouleerd?
Ik zou ook graag Ramaj zien staan maar dat zou betekenen dat Sutalo en Baas volledig zelf de verdedigende organisatie moeten gaan leiden. We hebben gisteren weer kunnen zien waarom dat niet per se een heel goed idee is.
Overigens is een tijdje terug wel gerouleerd, toen bakte Ramaj er helemaal niets van.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij heeft welgeteld 1 wedstrijd in het 1e gespeeld dit seizoen, dat kun je niet echt rouleren noemenGonadan schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 14:35:
[...]
Overigens is een tijdje terug wel gerouleerd, toen bakte Ramaj er helemaal niets van.
Jij wilde die opmerking serieus nemen?toolkist schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:59:
[...]
Hij heeft welgeteld 1 wedstrijd in het 1e gespeeld dit seizoen, dat kun je niet echt rouleren noemen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar Lucca speelt nu bij Udinese, wist niet eens dat ie weg was bij Ajax. Hij heeft er best wel wat kopgoals gemaakt.
Ekkelenkamp trouwens ook in de basis.
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:gifsicle():strip_exif()/f/image/mJ02IIXkNBaC6DBdtAb5h9Dc.gif?f=user_large)