[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 129 ... 302 Laatste
Acties:
  • 479.402 views

Onderwerpen

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:42
Rubman schreef op woensdag 11 december 2024 @ 22:46:
[...]

Tuurlijk dat begrijpt iedereen, maar het is wel frappant dat er altijd door dergelijke tactische wissels het spel totaal de andere kant op slaat.

Je zet het juist niet op slot maar creëert onrust in de ploeg.
Inderdaad.
De tactische wissels van Priske maken ons altijd zwakker.
Gelukkig gaat het nu ietsjes beter. Ook gek dat je een slimme en belangrijke speler als Hwang eruit haalt. Hij brengt juist rust. Nu is het pompen of verzuipen.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Zet Paixao daar gewoon. Dat deed hij eerder heel aardig. Osman was tegen Salzburg ook waardeloos als spits.

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Russel88 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 22:51:
[...]

Inderdaad.
Gelukkig gaat het nu ietsjes beter. Ook gek dat je een slimme en belangrijke speler als Hwang eruit haalt. Hij brengt juist rust. Nu is het pompen of verzuipen.
Die snap ik vooral niet. Ook had ik Hadj-Moussa gewoon lekker laten staan. Gimenez eruit is prima maar de rest onbegrijpelijk.

per aspera ad astra

• Gonadan
  • Laatst online: 21:11

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Van het weekend weer een flinke pot he.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:09
LAD93 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 22:52:
[...]

Die snap ik vooral niet. Ook had ik Hadj-Moussa gewoon lekker laten staan. Gimenez eruit is prima maar de rest onbegrijpelijk.
Ik snap het wel. Je moet jonge spelers als Hadj-Moussa ook rust geven he. Je staat 4-1 voor, tegen een tegenstander die niet heel veel creëert. Dan kun je wisselen.
Misschien wel proberen het systeem overeind te houden. Dat snap ik niet van Priske.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:15

Agent47

I always close my contracts.

Zooo punten binnen; miljoenen binnen en coëfficiënten binnen :)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:42
Bam, buit is binnen.

• LAD93
  • Niet online
Nou, wie vooraf had gezegd dat we 10 punten zouden halen in deze ronde na de eerste paar rondes in de ED had ik vierkant uitgelachen. Maar dit is me toch een partij genieten.

per aspera ad astra

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:48
nocalimero schreef op woensdag 11 december 2024 @ 22:54:
Ik snap het wel. Je moet jonge spelers als Hadj-Moussa ook rust geven he. Je staat 4-1 voor, tegen een tegenstander die niet heel veel creëert. Dan kun je wisselen.
Misschien wel proberen het systeem overeind te houden. Dat snap ik niet van Priske.
Ja, hier mee eens. Overigens zijn er ook veel spelers net terug van een blessure die je niet gelijk weer kapot wilt maken, zoals Gimenez.

En tja, de spelers zonder vertrouwen kan je alleen vertrouwen geven door ze af en toe in te brengen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

De punten zijn in ieder geval binnen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:32

OMX2000

By any means necessary...

We staan boven City ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• LAD93
  • Niet online
En Real, PSG 8)

per aspera ad astra

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:29
Mooie overwinning. Goed gedaan van Feyenoord.

Tweede helft zakte het iets in maar dat is ook wel begrijpelijk

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:11
Russel88 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 22:51:
[...]

Inderdaad.
Ik denk niet dat dit door taktiek was ingezet eigenlijk. Dat Smal er te vroeg af moest gooide alles door de war. Bueno kon nog niet, dus moest Beelen al komen. Kort daarna Nieuwkoop eraf, waardoor je achterin alles husselde.
Komt vooral omdat er veel spelers zijn die nog geen 90 minuten kunnen maken, en die nog niet fit genoeg zijn voor een helft of langer. Zou enorm schelen als je op de vleugels meer een op een kan wisselen waardoor je centraal niet zoveel hoeft te wisselen.

Hwang speelt alles maakt enorm veel meters en heb je nog hard nodig. Gewoon wat meer rust geven, leek mij best wel logisch.
Ook doordat je maar één fitte spits hebt moet je daar ook schuiven en kan je niet dezelfde bezetting houden. Is dus eigenlijk een beetje noodgedwongen, en ook om een aantal spelers wat te sparen en aan de andere kant wat minuten te geven om weer op te bouwen.

• D-e-n
  • Nu online
PSG staat 25e met zeven punten. Die gaan waarschijnlijk ook op tien komen. Dat gaat niet genoeg zijn vrees ik want je staat 18e en mag er maar zes voor laten gaan.

• D-e-n
  • Nu online
@jbdeiman
Dat gehussel was echt niet nodig. Prima dat je bijvoorbeeld Gimenez wisselt maar zet dan gewoon Paixao in de spits in plaats van die als een soort wingback in te zetten.

• ph4ge
Mag je voor de laatste 2 wedstrijden nieuwe spelers inschrijven? In ieder geval Read, en hopelijk nog een aankoop of 2.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• jbdeiman
D-e-n schreef op woensdag 11 december 2024 @ 23:04:
@jbdeiman
Dat gehussel was echt niet nodig. Prima dat je bijvoorbeeld Gimenez wisselt maar zet dan gewoon Paixao in de spits in plaats van die als een soort wingback in te zetten.
Mee eens hoor, ik zeg ook niet dat het goede wissels en positie wisselingen waren, maar het waren niet puur tactische keuzes die hieraan ten grondslag lagen.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:44
Bravo, Bravo, Bravo Feyenoord.
10 punten, vrijwel zeker van het zitten bij de eerste 24 clubs, petje af.
Kan gaan lopen klagen over mijn eigen club, maar dit is gewoon heel knap van Feyenoord. Realistisch spelen, en het achterin prima dichthouden.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Verwijderd

ph4ge schreef op woensdag 11 december 2024 @ 23:05:
Mag je voor de laatste 2 wedstrijden nieuwe spelers inschrijven? In ieder geval Read, en hopelijk nog een aankoop of 2.
Nee.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2024 08:11 ]

• Sagat
  • Laatst online: 09:33

Sagat

Is pappa x2!

Beelen heeft wat mij betreft het zelfde probleem als Wellenreuther, 2e helft vorig seizoen speelde hij ontzettend sterk. Maar schijnbaar of blijkbaar was dat een uitzondering. Nu is het steeds schutteren.

Probleem op beide posities is dat wanneer het dan fout gaat de consequenties groot zijn.

Verder het probleem met wisselen, de bank is gewoon niet goed genoeg. Iig nu met de blessures, maar zelfs als iedereen fit is, is het krap.

Maar goed, ondanks dat alles, heeft Priske toch dit bereikt in de CL.Zelfde als wat ik tegen psv zei, de volgende rond bereiken (jaja overwinteren is een veroudere term @toolkist ;) )
is denk ik wat je moet nastreven, hoewel ik er op voorhand zeker niet gerust op was.

Daarna, tsja...wie loot je, wat gebeurd er qua transfers......met wat geluk komen er dan na de playoffs nog 1-2 potten maar kan me niet voorstellen dat we dan nog verder komen..

Maar boeien, gisteravond was erg ERG fijn (hoewel het niet vervelend was dit ik de 2e wat afgeleid was en 'het verval' dus niet heel erg bewust heb meegemaakt :+ )

10 second ninja DONE

Verwijderd

Maarten_E schreef op donderdag 12 december 2024 @ 00:09:
Bravo, Bravo, Bravo Feyenoord.
10 punten, vrijwel zeker van het zitten bij de eerste 24 clubs, petje af.
Kan gaan lopen klagen over mijn eigen club, maar dit is gewoon heel knap van Feyenoord. Realistisch spelen, en het achterin prima dichthouden.
Brugge - Juve = gelijkspel

PSG winst thuis op City

Salonremise Stuttgart - PSG

En je valt er net buiten met 10 punten en negatief doelsaldo.

• Agent47

Agent47

Sagat schreef op donderdag 12 december 2024 @ 08:16:
Beelen heeft wat mij betreft het zelfde probleem als Wellenreuther, 2e helft vorig seizoen speelde hij ontzettend sterk. Maar schijnbaar of blijkbaar was dat een uitzondering. Nu is het steeds schutteren.

Probleem op beide posities is dat wanneer het dan fout gaat de consequenties groot zijn.

Verder het probleem met wisselen, de bank is gewoon niet goed genoeg. Iig nu met de blessures, maar zelfs als iedereen fit is, is het krap.

Maar goed, ondanks dat alles, heeft Priske toch dit bereikt in de CL.Zelfde als wat ik tegen psv zei, de volgende rond bereiken (jaja overwinteren is een veroudere term @toolkist ;) )
is denk ik wat je moet nastreven, hoewel ik er op voorhand zeker niet gerust op was.

Daarna, tsja...wie loot je, wat gebeurd er qua transfers......met wat geluk komen er dan na de playoffs nog 1-2 potten maar kan me niet voorstellen dat we dan nog verder komen..

Maar boeien, gisteravond was erg ERG fijn (hoewel het niet vervelend was dit ik de 2e wat afgeleid was en 'het verval' dus niet heel erg bewust heb meegemaakt :+ )
Beelen en Wellenreuther zijn paniekspelers. Krijgen hele rare trekjes.

Het wordt echt lastig hoor. Je komt in die tussenronde, speelt nog mee in de beker en je moet tweede worden. De bank is echt om te janken gewoon. PSV kan dat prima opvangen maar Feyenoord niet. Je zag het gisteren toen Zerrouki en Osman erin kwamen, totaal geen spel meer.

Realiseer dat wij als Feyenoord zijnde komende wedstrijden krijgen:

Heracles Thuis
MVV uit ( beker)
PSV uit

2,5 week rust

Utrecht Thuis
Willem II uit
Bayern Munchen thuis
Almere thuis
Lille uit
Ajax uit

Niet het meest fijne programma :P

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Agent47 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 08:40:
[...]

Beelen en Wellenreuther zijn paniekspelers. Krijgen hele rare trekjes.
Misschien is dat het inderdaad, dat ze door het vertrouwen, en de rust die Slot creeërde hun maximale niveau konden bereiken, of misschien zelfs boven zichzelf uitstijgen......
Het wordt echt lastig hoor. Je komt in die tussenronde, speelt nog mee in de beker en je moet tweede worden. De bank is echt om te janken gewoon. PSV kan dat prima opvangen maar Feyenoord niet. Je zag het gisteren toen Zerrouki en Osman erin kwamen, totaal geen spel meer.

Realiseer dat wij als Feyenoord zijnde komende wedstrijden krijgen:

Heracles Thuis
MVV uit ( beker)
PSV uit

2,5 week rust

Utrecht Thuis
Willem II uit
Bayern Munchen thuis
Almere thuis
Lille uit
Ajax uit

Niet het meest fijne programma :P
Tsja, PSV moet je winnen, maar mocht je hem verliezen geen man overboord, Ik zie geen enkel scenario waarin PSV niet met 2 vingers in de neus kampioen word. Bayers verlies je natuurlijk ook 99/100x zeker met de huidige selectie.

Utrecht na de winter stop is wel een belangrijke, als je serieous voor de top 3 wil gaan moet je die winnen, en ajax uit ook hoewel ik op dit moment voor een gelijkspelletje ook nog wel zou tekenen, en tegen lille moet je ook wel punten pakken om die volgende ronde echt velig te stellen.....
Verder moet je tegen 'de kleintjes' stabiel blijven.....ik vrees echter nog wel een paar gelijkspelen of zelfs een vage verlies pot :(

Dus ja, zeker tricky maar wel fijn dat het iig nog ergens om gaat, cl plek, beker, europees doorgaan......is zeker wel eens anders geweest.

10 second ninja DONE

• jbdeiman
Sagat schreef op donderdag 12 december 2024 @ 08:16:

Als iedereen fit is heb je:
- Achterin links Hartman (hopen dat die weer net zo sterk terugkomt als die eindigde) en Bueno (daarachter nog Smal)
- Achterin rechts: Lotomba en Nieuwkoop (zeker zoals Nieuwkoop gisteren speelde, vind ik die redelijk gelijkwaardig) met daarachter daarbij nog Read.
- Rechtscentraal achter Beelen en Trauner (je ziet ook dat Beelen er moeite mee hefft aan de linkerkant centraal te spelen, dat heeft trauner ook, op die plek moet je er wel wat bij hebben)
- Op het middenveld heb je Milambo, Timber, Hwang, met daarachter inderdaad niet heel veel mogelijkheden. (Zerrouki (verdedigend), Stengs (meer aanvallend, dus voor Milambo), Zechiël (meer aanvallend, dus voor Milambo), Nadje (meer aanvallend, dus voor Milambo). Hier is de balans in spelers wel wat zoek;
- Dan aanvallend heb je centraal Gimenez, Ueda en Carranza;
- Op rechts zou je Stengs eventueel kunnen gebruiken, maar heb je Hadj Moussa en Osman.
- Linkeraanval is eigenlijk met het middenveld de grootste beperkte factor qua mogelijkheden. Op dit moment eigenlijk alleen Paixiao.

I.m.o. is het mits iedereen fit best een goede selectie, maar heb je een paar positities waar je wat mee moet doen om eigenlijk alles (ook nog enigszins kwalitatief) dubbel bezet te krijgen. Dan kan je wat meer positie voor positie wisselen en de spelopvatting gelijk houden, wanneer de wedstrijd daarom vraagt, ipv heel veel met spelers te moeten schuiven.

• jbdeiman
Sagat schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:20:
[...]

Misschien is dat het inderdaad, dat ze door het vertrouwen, en de rust die Slot creeërde hun maximale niveau konden bereiken, of misschien zelfs boven zichzelf uitstijgen......

[...]
Wellenreuter had onder Slot ook dit soort momenten (verkeerd/ gevaarlijk in spelen verdedigers, slechte uittrappen en passing). Beelen had denk ik ook het voordeel dat Trauner een deel geblesseerd was en hij zeker was van zijn plekje. Nu Trauner er weer staat heb ik het idee dat hij zich wil bewijzen en dat dat hem mentaal in de weg zit.
De rust en het vertrouwen die Slot hem gaf en die jullie hem toeschrijven, komt ook door blessures en zekerheid van spelen.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
LAD93 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 21:44:
Totaal geen fan van Smal, oogt onzeker en ook hier had hij er gewoon bij moeten zitten imho. Wordt tijd dat Bueno weer terug komt.
Niet gewoon Hartman? ;)
Die lag er toch tot de winterstop uit ofzo?

• toolkist
  • Niet online
Rubman schreef op woensdag 11 december 2024 @ 22:46:
[...]

Tuurlijk dat begrijpt iedereen, maar het is wel frappant dat er altijd door dergelijke tactische wissels het spel totaal de andere kant op slaat.

Je zet het juist niet op slot maar creëert onrust in de ploeg.
Zolang ie dat bij een ruime voorsprong doet is dat toch niet zo'n probleem?
En jullie zeggen zelf net, je bent geen Feyenoord supporter voor de lol, nou, dan helpt ie dat gevoel toch door het bij 4-1 voor nog spannend te maken? Je zou anders eens 20 minuten onbezorgd een wedstrijd kunnen kijken :+ >:)

• toolkist
  • Niet online
LAD93 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 22:52:
[...]

Zonder gekeken te hebben, 100% begrijpelijk. De winst is normaliter gewoon binnen met 4-1 voor en 15min te gaan, je hebt een paar belangrijke spelers waar je geen fatsoenlijk alternatief voor hebt, daar wil je dan toch uitermate voorzichtig mee zijn? Die heb je binnenkort tegen PSV ook weer hard nodig bv.

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op woensdag 11 december 2024 @ 23:05:
Voor zover ik weet wel.
[edit]blijkbaar weet/wist ik niet genoeg, je mag nieuwe spelers inschrijven voor de playoffs niet voor de league fase.
https://www.voetbalnieuws...ns-league-in-januari.html

[ Voor 32% gewijzigd door toolkist op 12-12-2024 09:47 ]

• ph4ge
toolkist schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:35:
Niet gewoon Hartman? ;)
Die lag er toch tot de winterstop uit ofzo?
Hartman is er straks een jaar uitgeweest met een zware knieblessure. Ik heb zelf ervaren dat de kans er is dat je uberhaupt nooit meer de oude wordt. Laten we er niet vanuit gaan dat Hartman er straks gelijk staat 90min lang 2 wedstrijden in de week.

• ph4ge
toolkist schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:44:
Voor zover ik weet wel.
[edit]blijkbaar weet/wist ik niet genoeg, je mag nieuwe spelers inschrijven voor de playoffs niet voor de league fase.
https://www.voetbalnieuws...ns-league-in-januari.html
Lekkere k** regel. Straks komt er een grote club voor 1 van je sterkhouders en dan mag je zn vervanger niet eens inschrijven.

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:51:
[...]

Lekkere k** regel. Straks komt er een grote club voor 1 van je sterkhouders en dan mag je zn vervanger niet eens inschrijven.
Lekker dubbel ook.. Vanwege de integriteit van de competitie zul je geen nieuwe spelers in mogen schrijven, maar wegkopen, sure geen probleem!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

jbdeiman schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:25:
[...]

Als iedereen fit is heb je:
- Achterin links Hartman (hopen dat die weer net zo sterk terugkomt als die eindigde) en Bueno (daarachter nog Smal)
- Achterin rechts: Lotomba en Nieuwkoop (zeker zoals Nieuwkoop gisteren speelde, vind ik die redelijk gelijkwaardig) met daarachter daarbij nog Read.
- Rechtscentraal achter Beelen en Trauner (je ziet ook dat Beelen er moeite mee hefft aan de linkerkant centraal te spelen, dat heeft trauner ook, op die plek moet je er wel wat bij hebben)
- Op het middenveld heb je Milambo, Timber, Hwang, met daarachter inderdaad niet heel veel mogelijkheden. (Zerrouki (verdedigend), Stengs (meer aanvallend, dus voor Milambo), Zechiël (meer aanvallend, dus voor Milambo), Nadje (meer aanvallend, dus voor Milambo). Hier is de balans in spelers wel wat zoek;
- Dan aanvallend heb je centraal Gimenez, Ueda en Carranza;
- Op rechts zou je Stengs eventueel kunnen gebruiken, maar heb je Hadj Moussa en Osman.
- Linkeraanval is eigenlijk met het middenveld de grootste beperkte factor qua mogelijkheden. Op dit moment eigenlijk alleen Paixiao.

I.m.o. is het mits iedereen fit best een goede selectie, maar heb je een paar positities waar je wat mee moet doen om eigenlijk alles (ook nog enigszins kwalitatief) dubbel bezet te krijgen. Dan kan je wat meer positie voor positie wisselen en de spelopvatting gelijk houden, wanneer de wedstrijd daarom vraagt, ipv heel veel met spelers te moeten schuiven.
Denk dat we niets een zo ver uitelkaar zetten qua mening, misschien de accenten even wat anders leggen.
Grootste problemen
Keeper, een onzekere doelman die (nog?) niet keuze een kan zijn, en eentje die dat wel kan maar de man van glas award elk jaar gaat winnen.

Spits: Santi lijkt hard op weg naar zijn oude vorm. Maar daar achter houdt het niet over. Ueda leek eindelijk wat van zijn potentie te laten zien, en toen raakte hij geblesseerd. Carranza wmb leek voor de breedte maar (nog?) niet meer.

Verdediging: Hancko is top. Trauner op zich ook maar door zijn leeftijd/lichaam kan je die niet altijd opstellen. Beelen hebben we het over gehad.......dus daar zou ook echt iemand bij moeten. Helemaal omdat Hancko zo maar eens pleite kan gaan deze zomer...

Middenveld is zeker voor nederland redelijk tot goed, hoewel ik ook Timber wel zie vertrekken deze zomer...

Linksvoor eens, Paxiao lijkt wel redelijk fit/weinig blessures en mogelijk kan je daar bij nood nog een osman, stengs of zelfs hadj moussa nog kwijt....

Goed iets met beperkt budget.
Omdat ook een Santi wsl wel gaat vertrekken, helemaal als hij zijn CL vorm doorzet.....is spits echt prio een, daarna keeper. Maar we shall see.

10 second ninja DONE

• OMX2000

OMX2000

Gek seizoen voor ons (Feyenoord). Je speelt je beste wedstrijden in de Champions League. Laat in de competitie punten onnodig liggen. Fitheid is dit jaar een mysterie. De keepers laat ik maar niet over beginnen. En normaliter had je met twee vingers in je neus 2e kunnen worden, want nieuwe trainer en aantal sterkhouders zijn weg.

Belangrijkste is om een selectie te bouwen die niet zo grillig is. Want als Feyenoord goed loopt vind ik ze beter dan een goedlopend PSV. Niet veel beter, maar wel ietsje ;) Maar PSV is overal gewoon een stuk beter dit jaar, daar is geen discussie over mogelijk. De bodem van Feyenoord ligt ver onder die van PSV. En beide selecties zijn niet op volle sterkte. Want Dest en Hartman zijn toch echt wel een enorme versterking straks.

Dus in de CL vind ik dat we het als Nederlandse teams beter doen dan ik had verwacht.

• ph4ge
OMX2000 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:59:
Gek seizoen voor ons (Feyenoord). Je speelt je beste wedstrijden in de Champions League. Laat in de competitie punten onnodig liggen. Fitheid is dit jaar een mysterie. De keepers laat ik maar niet over beginnen. En normaliter had je met twee vingers in je neus 2e kunnen worden, want nieuwe trainer en aantal sterkhouders zijn weg.

Belangrijkste is om een selectie te bouwen die niet zo grillig is. Want als Feyenoord goed loopt vind ik ze beter dan een goedlopend PSV. Niet veel beter, maar wel ietsje ;) Maar PSV is overal gewoon een stuk beter dit jaar, daar is geen discussie over mogelijk. De bodem van Feyenoord ligt ver onder die van PSV. En beide selecties zijn niet op volle sterkte. Want Dest en Hartman zijn toch echt wel een enorme versterking straks.

Dus in de CL vind ik dat we het als Nederlandse teams beter doen dan ik had verwacht.
De ondergrens van PSV ligt gewoon een stuk hoger, dat komt oa omdat ze een bredere selectie hebben en minder blessures. Er zitten meer automatisme in waardoor ook als het niet loopt ze nog wel winnen van vrijwel elke Eredivisie club.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 12-12-2024 11:28 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:19

Quad

Doof

Zucht.. Die moet natuurlijk hangen..

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:44
Die mensen met een laser ook, hoe kansloos. Kunnen ze niet gewoon de boel stilleggen totdat die idioten eruit gepikt zijn? ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Jeroenvde89 op 12-12-2024 18:56 ]

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:58:
Lekker dubbel ook.. Vanwege de integriteit van de competitie zul je geen nieuwe spelers in mogen schrijven, maar wegkopen, sure geen probleem!
Niet zo dubbel, gewoon in het voordeel van de grotere clubs.
En dan nog een keer extra venster want ze moeten zich natuurlijk wel kunnen versterken voor dat nieuwe toernooitje. }:O

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Komt Twente goed weg. Nu even serieus gaan voetballen want dit moet gewoon drie punten zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Die penalty van Olympiakos is wel extreem goedkoop zeg, hij stapt zelf richting de verdediger

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:23

Superkiwi

Hoi doei

Ik kom binnen bij de gestopte strafschop.
0-0 tegen Olympiakos is niet slecht; verdienste van Twente of zijn de grieken niet zo best?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Harribo
Az wel mooi 0-2 voor

Lastig voor Twente deze pot. Hoop op sneaky winst maar ja

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:14
Wat hebben ze gegeten vanavond bij Twente? Lang geleden dat ik ze zo heb zien strijden voor elke meter. Moet ook wel want een overwinning is bijna noodzakelijk.. Zul je zien dat we deze weer verliezen de 2e helft. Die Grieken spelen naar de fanatieke aanhang straks met die klote laserpennen.

• Gonadan

Gonadan

Superkiwi schreef op donderdag 12 december 2024 @ 19:27:
Ik kom binnen bij de gestopte strafschop.
0-0 tegen Olympiakos is niet slecht; verdienste van Twente of zijn de grieken niet zo best?
Beiden slecht, beiden een strafschop gemist. Tandje bij en je moet kunnen winnen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
Twente doet te weinig met de mogelijkheden. Jammer

• nocalimero
Harribo schreef op donderdag 12 december 2024 @ 20:04:
Twente doet te weinig met de mogelijkheden. Jammer
Ze zijn erg slordig voorin inderdaad.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
AZ doet weer een Europees AZ avondje... Heer en meester en dan compleet weggeven...

• Harribo
Az doodzonde
En Twente komt er ook even niet doorheen

• nocalimero
De scheidsrechter gaat mee in het slechte niveau van Twente en Olympiakos.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:44
Dat was toch gewoon hands net in dat duel met Lammers?

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• nocalimero
Jeroenvde89 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 20:31:
Dat was toch gewoon hands net in dat duel met Lammers?
Het zit Twente niet mee. Maar ze zijn zelf ook te slordig.

• nocalimero
Wat was de regie aan het doen daar?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Prima toch, puntje tegen Olympiakos.

• Harribo
Twente heeft het eigenlijk best goed gedaan tegen Olympiakos. Met 0-0 schiet je alleen weinig op.

Az heeft het onnozel weggegeven.

• nocalimero
Superkiwi schreef op donderdag 12 december 2024 @ 20:40:
Prima toch, puntje tegen Olympiakos.
Niet als je nog maar 3 punten hebt. Dan moet je winnen, zelfs bij Olympiakos...

• Gonadan

Gonadan

En zeker tegen dit Olympiakos, als er kans was op winst dan was het vandaag wel.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 14-01 13:35
Harribo schreef op donderdag 12 december 2024 @ 20:41:
Twente heeft het eigenlijk best goed gedaan tegen Olympiakos. Met 0-0 schiet je alleen weinig op.

Az heeft het onnozel weggegeven.
Het jammere is dat Twente het redelijk vaak best goed doet, maar ze waarschijnlijk op het einde alsnog met lege handen staan. Tuurlijk, de loting was zwaar, en gelijk tegen United en Fenerbache was knap. Maar met een man meer een overwinning weg geven tegen Nice (die onderaan de league bungelen) en niet thuis geven tegen Union. En dan heb je aan een punt vandaag niet, dus ik snap ook niet waarom ze niet meer urgentie in het spel lieten zien.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Voorzichtige voorspelling: 2-4.
Als het andersom blijkt te zijn zal ik ook niet klagen :9

• Gonadan

Gonadan

Ajax speelt thuis hoor. :>

[ Voor 14% gewijzigd door Gonadan op 12-12-2024 21:00 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik voorspel wat ik dénk, niet wat ik wéns. Dat laatste doen we wel in de voetbalpoule ;)

• Quad

Quad

Doof

Ah sund, mooie aanval was dit.

Edit: Ajax opent sterk, hopelijk is dat vast te houden.

[ Voor 49% gewijzigd door Quad op 12-12-2024 21:06 ]

nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

Superkiwi schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:02:
Ik voorspel wat ik dénk, niet wat ik wéns. Dat laatste doen we wel in de voetbalpoule ;)
Dat is vandaag toch hetzelfde? We zijn een ordinaire counterploeg tegenwoordig dus het zou wel zo eerlijk zijn om al mijn trauma's uit het verleden eens terug te doen. O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Zit Pasveer tegenwoordig aan speciale medicijnen of zo?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad

Quad

Doof

En wat een gekut met uittrappen via Pasveer weer.

nggyu nglyd

• Quad

Quad

Doof

En wie van de fanclub vond het een goed idee om met een dicht dak een vuurwerkactie te houden?

Echt wat een verstand.

[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 12-12-2024 21:11 ]

nggyu nglyd

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gonadan schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:07:
[...]
Dat is vandaag toch hetzelfde?
Ik denk dat Lazio een maatje te groot is. Al hebben we wel een fraai elftal staan vanavond dus ik laat me graag positief verrassen.

• Gonadan

Gonadan

Zucht

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad

Quad

Doof

Allemachtig, wat is dat voor kansloos inspelen.

nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

Superkiwi schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:12:
Ik denk dat Lazio een maatje te groot is. Al hebben we wel een fraai elftal staan vanavond dus ik laat me graag positief verrassen.
Ik heb juist wel een positief gevoel. Eindelijk weer compleet en een aansprekende tegenstander. Dat zijn tot nu toe de beste wedstrijden geweest.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Je zou toch denken dat Baas om 21.00 's avonds wel zo'n beetje wakker zou zijn? Wat staat die lekker te slapen de eerste minuten, eerst die terugspeelbal al die je van 5km aan ziet komen, nu op 5 meter dekken

• Quad

Quad

Doof

Ey wtf, waarom blijft Ajax kansloos zo opbouwen? Elke keer gaat het fout. 3e keer al.

nggyu nglyd

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 14-01 13:35
Quad schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:10:
En wie van de fanclub vond het een goed idee om met een dicht dak een vuurwerkactie te houden?

Echt wat een verstand.
Ik denk dezelfde knakker die elke week een megafoon meeneemt.

• Quad

Quad

Doof

Bao_mi1 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:14:
[...]

Ik denk dezelfde knakker die elke week een megafoon meeneemt.
Wat zeg je?

nggyu nglyd

• Agent47

Agent47

Oh god jullie spelen tegen Lazio. Bereid jullie voor op veel geduikel van die Italianen.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Agent47 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:16:
Oh god jullie spelen tegen Lazio. Bereid jullie voor op veel geduikel van die Italianen.
Zal wel meevallen met Farioli toch?

* Napo rent

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:17:
[...]

Zal wel meevallen met Farioli toch?

* Napo rent
Als we dan toch bezig zijn. Farioli is maar 1 Italiaan dus geen meervoud :p

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/P4uHmq9ZOwoAAAAM/asterix-chez-les-bretons-asterix-in-britain.gif

nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

Ze blijven voetballen, lekker.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:18:
[...]

Als we dan toch bezig zijn. Farioli is maar 1 Italiaan dus geen meervoud :p
Fair enough!

Op zich speelt Ajax tot nu toe redelijk en kwam Lazio er maar één keer ( edoch uiterst effectief ) doorheen. Gewoon doorspelen met dezelfde intentie en dan kan het wel wat worden ( moet Brobbey wel op het doel weten te koppen )

• Gonadan

Gonadan

Gristus te paard Brobbey! Ga nou eens op die cursus afronden! :(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Die moest hangen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• toolkist
  • Niet online
Pasveer is ook weer lekker bezig.. Hoezo inspelen op Taylor als die een speler in z'n rug heeft. Hoezo daarna zo'n klote bal op Rensch. En z'n coaching van Baas ging ook al zo lekker de eerste minuten...
Ramaj svp

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Bereid jullie voor op veel geduikel van die Italianen.
Komt omdat de ArenA schudt op haar grondvesten, het is een soort Lunapark voor die lui.

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:22:
[...]

Komt omdat de ArenA schudt op haar grondvesten, het is een soort Lunapark voor die lui.
Ballorig is er niets bij.

nggyu nglyd

• Quad

Quad

Doof

Man man man!

nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

Nou Wietse, als iedereen maar stil gaat staan kijken hoe Baas het op gaat lossen kan je hem niet alles aanrekenen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Echt, breng Rugani gewoon eens. Dit wordt helemaal niks met Baas, die z'n medespelers dan zelfs nog de schuld durft te geven ook ipv gewoon een roei naar voren te geven.

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:24:
Nou Wietse, als iedereen maar stil gaat staan kijken hoe Baas het op gaat lossen kan je hem niet alles aanrekenen.
Tuurlijk wel als hij dan net zo lang wacht tot ie helemaal niks meer kan en ook de weg terug afgesneden wordt.

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:25:
ipv gewoon een roei naar voren te geven.
Inderdaad. Zolang die bal aan de andere kant ligt, ligt het in elk geval niet in je eigen doel.

nggyu nglyd

• Napo
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:27:
[...]

Inderdaad. Zolang die bal aan de andere kant ligt, ligt het in elk geval niet in je eigen doel.
Komt helaas net zo snel terug als je de tweede bal niet hebt. Tot nu toe wordt het wel flink afgetroeft daarin.

• Quad

Quad

Doof

Napo schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:28:
[...]

Komt helaas net zo snel terug als je de tweede bal niet hebt. Tot nu toe wordt het wel flink afgetroeft daarin.
Staan er in elk geval nog 2 of 3 linies tussen voor de bal terug bij eigen doel is. Nu had je er geen enkele en moest Pasveer redden.

nggyu nglyd

• Quad

Quad

Doof

Argh die moest Traoré laten lopen.

nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:33:
Argh die moest Traoré laten lopen.
Met Berghuis in deze vorm had die er ook echt niet in gegaan als Traoré de bal had laten gaan voor hem.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:25:
Tuurlijk wel als hij dan net zo lang wacht tot ie helemaal niks meer kan en ook de weg terug afgesneden wordt.
Hij had het niet zo ver moeten laten komen naar dat hij überhaupt zo alleen komt te staan kan je echt de rest wel mede aanrekenen. Dit puur en alleen aan Baas hangen slaat écht nergens op.
De vorm is gewoon veel te statisch, laat die lijnen niet zo makkelijk blokkeren en beweeg je aanspeelbaar.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• OMX2000

OMX2000

Da’s geen geel…

• Harribo
Trek Brobbey zijn shirt uit...
Hebben ze geen papieren Ajax shirts

Oh bel 112

• toolkist
  • Niet online
Nou hij trapt em toch flink tegen z'n voet aan.

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:39:
[...]

Nou hij trapt em toch flink tegen z'n voet aan.
Niet bewust maar te laat. Niet een onterechte gele kaart maar ook niet alsof Hato daar iets heel bewusts doet.

• Harribo
Heerlijke speler die Godts, echt genieten
Helaas heeft Ajax er maar 1 van in deze wedstrijd
Pagina: 1 ... 129 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken