Sagat schreef op donderdag 12 december 2024 @ 08:16:
Beelen heeft wat mij betreft het zelfde probleem als Wellenreuther, 2e helft vorig seizoen speelde hij ontzettend sterk. Maar schijnbaar of blijkbaar was dat een uitzondering. Nu is het steeds schutteren.
Probleem op beide posities is dat wanneer het dan fout gaat de consequenties groot zijn.
Verder het probleem met wisselen, de bank is gewoon niet goed genoeg. Iig nu met de blessures, maar zelfs als iedereen fit is, is het krap.
Maar goed, ondanks dat alles, heeft Priske toch dit bereikt in de CL.Zelfde als wat ik tegen psv zei, de volgende rond bereiken (jaja overwinteren is een veroudere term @
toolkist 
)
is denk ik wat je moet nastreven, hoewel ik er op voorhand zeker niet gerust op was.
Daarna, tsja...wie loot je, wat gebeurd er qua transfers......met wat geluk komen er dan na de playoffs nog 1-2 potten maar kan me niet voorstellen dat we dan nog verder komen..
Maar boeien, gisteravond was erg ERG fijn (hoewel het niet vervelend was dit ik de 2e wat afgeleid was en 'het verval' dus niet heel erg bewust heb meegemaakt

)
Als iedereen fit is heb je:
- Achterin links Hartman (hopen dat die weer net zo sterk terugkomt als die eindigde) en Bueno (daarachter nog Smal)
- Achterin rechts: Lotomba en Nieuwkoop (zeker zoals Nieuwkoop gisteren speelde, vind ik die redelijk gelijkwaardig) met daarachter daarbij nog Read.
- Rechtscentraal achter Beelen en Trauner (je ziet ook dat Beelen er moeite mee hefft aan de linkerkant centraal te spelen, dat heeft trauner ook, op die plek moet je er wel wat bij hebben)
- Op het middenveld heb je Milambo, Timber, Hwang, met daarachter inderdaad niet heel veel mogelijkheden. (Zerrouki (verdedigend), Stengs (meer aanvallend, dus voor Milambo), Zechiël (meer aanvallend, dus voor Milambo), Nadje (meer aanvallend, dus voor Milambo). Hier is de balans in spelers wel wat zoek;
- Dan aanvallend heb je centraal Gimenez, Ueda en Carranza;
- Op rechts zou je Stengs eventueel kunnen gebruiken, maar heb je Hadj Moussa en Osman.
- Linkeraanval is eigenlijk met het middenveld de grootste beperkte factor qua mogelijkheden. Op dit moment eigenlijk alleen Paixiao.
I.m.o. is het mits iedereen fit best een goede selectie, maar heb je een paar positities waar je wat mee moet doen om eigenlijk alles (ook nog enigszins kwalitatief) dubbel bezet te krijgen. Dan kan je wat meer positie voor positie wisselen en de spelopvatting gelijk houden, wanneer de wedstrijd daarom vraagt, ipv heel veel met spelers te moeten schuiven.