[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 124 ... 302 Laatste
Acties:
  • 479.288 views

Onderwerpen

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:25

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Charles Hill schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:38:
99 van de 100 van dit soort schoten verdwijnen richting tweede ring, of parkeerplaats😜 en het lukt maar zelden in een carrière.

Dus ja, dan is dat best wel geluk. Echt alles moet goed gaan.
Welnee, dit is gewoon kunde. Bewust zo gedaan en een toonbeeld van techniek en talent.

(hopelijk lezen buitenlandse scouts mee, we moeten hem goed verkopen)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 4 december 2024 @ 23:46:
[...]

En daarmee is het doelpunt een mazzeltje, niet een verdienste van een specifieke aanvallende actie.
Daar ben ik het dus niet mee eens :p
Een mazzeltje is een via-via, als in een flipperkast ofzo. Niet een knullige poging om een bal weg te trappen waarbij je de bal maar half raakt waardoor ie uiteindelijk voor de voeten van de tegenstander komt. Dat is onkunde en heeft niks met mazzel/pech te maken.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:25

Vos

AFCA

toolkist schreef op woensdag 4 december 2024 @ 23:12:
[...]

Van richting veranderd? Hij raakte em toch ietsje rechts van z'n wreef waardoor die bal naar buiten draaide? Of heb ik dat verkeerd gezien?
Hij doelt op de tweede goal lijkt me.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op donderdag 5 december 2024 @ 00:59:
Daar ben ik het dus niet mee eens :p
Een mazzeltje is een via-via, als in een flipperkast ofzo. Niet een knullige poging om een bal weg te trappen waarbij je de bal maar half raakt waardoor ie uiteindelijk voor de voeten van de tegenstander komt. Dat is onkunde en heeft niks met mazzel/pech te maken.
Het één sluit het ander niet uit hè? Ik denk dat niemand gaat ontkennen dat onmeunig defensief gepruts van Ajax was. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar. :P

Voor mij is er echter nog wel een onderscheid of dit afgedwongen wordt door stevige druk van de aanvallende partij waardoor men geforceerd fouten gaat maken, of dat er gewoon onnodig geprutst wordt. Zie het maar als het onderscheid bij de unforced errors in het tennis.

En in dit geval had het weinig met afdwingen te maken, de bal werd gewoon lukraak de zestien in geslingerd en daar begonnen de spelers van Ajax ineens in paniek de bal tegen elkaar aan te schieten. Dat is dus voor mij gewoon onkunde, én mazzel.

Net zoals dat Utrecht die andere vele kansen miste. Dat is voor mij onkunde van Utrecht, én mazzel voor Ajax. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Wel grappig he, gatenkaas dit en dat, en ondertussen heeft alleen PSV minder tegengoals geïncasseerd en dat zijn er ook maar 3 minder :)
Vorig jaar was pas echt gatenkaas, en ja natuurlijk gaat het nog steeds weleens mis, maar het is ook wat onrealistisch om een Italiaanse muur ineens te verwachten.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Ik vind het niet superslecht. In de rust dacht je nog wel van hier kunnen we wel van winnen. Maar Ajax mist voorin gewoon spelers die de defensie van de tegenstander bezighouden. Enige dribbelaars zijn Godts en Traore. De eerste speelde niet en de tweede was eigenlijk compleet onzichtbaar. Brobbey kwam er pas diep in de tweede helft in, wat begrijpelijk is na vorige week.

Voor Utrecht dan makkelijk om snel het veld over te steken, want ze hoeven toch geen rekening te houden met bv Weghorst, die valt als hij ook maar een beetje versnelt heel makkelijk om.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04:13
Trishul schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:33:
Ik vind het niet superslecht. In de rust dacht je nog wel van hier kunnen we wel van winnen. Maar Ajax mist voorin gewoon spelers die de defensie van de tegenstander bezighouden. Enige dribbelaars zijn Godts en Traore. De eerste speelde niet en de tweede was eigenlijk compleet onzichtbaar. Brobbey kwam er pas diep in de tweede helft in, wat begrijpelijk is na vorige week.

Voor Utrecht dan makkelijk om snel het veld over te steken, want ze hoeven toch geen rekening te houden met bv Weghorst, die valt als hij ook maar een beetje versnelt heel makkelijk om.
Ik vond Traore eigenlijk best ok. Had goede versnellingen, prima steekballen of ballen diep in de loop.
Akpom was dan niet onzichtbaar, maar wel totaal ongevaarlijk. Utrecht liet hem ook de bal hebben...

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01 23:28

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op woensdag 4 december 2024 @ 23:12:
[...]

Van richting veranderd? Hij raakte em toch ietsje rechts van z'n wreef waardoor die bal naar buiten draaide? Of heb ik dat verkeerd gezien?
Me dunkt dat je dat verkeerd gezien hebt. Staat zelfs als eigen doelpunt van Toornstra in de boeken:
29' (eigen doelpunt)J. Toornstra 2 - 1

[ Voor 3% gewijzigd door ST10©DE op 05-12-2024 10:12 ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 29-12-2025
ST10©DE schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:11:
[...]

Me dunkt dat je dat verkeerd gezien hebt. Staat zelfs als eigen doelpunt van Toornstra in de boeken:

[...]
Was wel duidelijk toch

[ Voor 32% gewijzigd door Charles Hill op 05-12-2024 10:19 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:14
Nouja,

Uiteindelijk verdiende Utrecht de overwinning meer, zeker op basis van de 2e helft.
Geeft Ron Jans ook aan, waar je normaal supertevreden bent met een punt in de Arena, overheerst toch de teleurstelling nu.

Vraag me af waar het probleem nu vooral ligt bij Ajax. Dat gerouleer? Of dat enkele spelers ondanks rouleren en interlandbreaks toch vermoeid zijn en niet meer hele wedstrijden kunnen leveren?

De eerste barsten beginnen toch zichtbaar te worden. Na goed wegkomen tegen NEC en nu tegen Utrecht kan ik me niet aan wat samenpakkende wolken boven de Arena onttrekken.

Mijn eigen cluppie maakt er helaas totaal geen gebruik van. Die klooien ook maar wat aan.

• Gonadan

Gonadan

Martinusz schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:54:
Wel grappig he, gatenkaas dit en dat, en ondertussen heeft alleen PSV minder tegengoals geïncasseerd en dat zijn er ook maar 3 minder :)
Vorig jaar was pas echt gatenkaas, en ja natuurlijk gaat het nog steeds weleens mis, maar het is ook wat onrealistisch om een Italiaanse muur ineens te verwachten.
Nou ja, de doelpunten zijn niet evenredig over de wedstrijden verdeeld geweest. Ajax was degene met de minste tegendoelpunten en een stabiele verdediging, juist de laatste weken is dat minder en gaan die tegendoelpunten erg hard.
Trek je die lijn door dan is het een heel stuk minder florissant dan de huidige ranglijst doet vermoeden.
LZ86 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:33:
Nouja,

Uiteindelijk verdiende Utrecht de overwinning meer, zeker op basis van de 2e helft.
Geeft Ron Jans ook aan, waar je normaal supertevreden bent met een punt in de Arena, overheerst toch de teleurstelling nu.

Vraag me af waar het probleem nu vooral ligt bij Ajax. Dat gerouleer? Of dat enkele spelers ondanks rouleren en interlandbreaks toch vermoeid zijn en niet meer hele wedstrijden kunnen leveren?

De eerste barsten beginnen toch zichtbaar te worden. Na goed wegkomen tegen NEC en nu tegen Utrecht kan ik me niet aan wat samenpakkende wolken boven de Arena onttrekken.

Mijn eigen cluppie maakt er helaas totaal geen gebruik van. Die klooien ook maar wat aan.
Wat was het verschil? Ajax heeft al bijna 25 wedstrijden gespeeld en Utrecht nog maar 15? Je merkt inderdaad dat het moeilijker voor ze wordt om continu nog al die afstanden kort te houden en alles dicht te lopen. De belasting zal daar allicht een factor in zijn.
Tel daarbij op dat je nu een Godts mist die normaal zorgt dat een tegenstander achter jou aan moet rennen in plaats van andersom, en een Klaassen en Berghuis die niet echt fit of even in mindere vorm zitten waardoor het niet goed samen speelt, en een Gaaei die ineens weer de onrust in je verdediging terug brengt en het wordt wel zeuren. Als je dan de bal wat vaker verspeelt, én je moet er weer achteraan, dan gaat de pijp sneller leeg.
De wijze van Farioli werkt zolang je het als team kunt opbrengen, maar wanneer er te veel poppetjes het niet aan kunnen of toevallig nu even niet thuis geven (Fitz-Jim) dan is de lijn wel dun. Want op individuele kwaliteit kan je nog niet echt wedstrijden overtuigend winnen.

Ik begrijp je wensdenken, maar ik denk zelf dat het qua donderwolken nog wel mee valt. Hopelijk komen we het tot de winterstop goed door en dan is er weer tijd voor wat herstel en opladen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Poah, PSV-Twente als vrijdagavondaffiche. We hebben wel eens vervelendere gehad :9

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:36

Agent47

I always close my contracts.

Superkiwi schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:17:
Poah, PSV-Twente als vrijdagavondaffiche. We hebben wel eens vervelendere gehad :9
Easy winst voor PSV joh. Twente speelt alleen thuis goed en leuk.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Agent47 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:29:
[...]
Easy winst voor PSV joh. Twente speelt alleen thuis goed en leuk.
Ik twijfel niet aan jouw oordeel, jij staat immers twee keer zo hoog als ik in de poule :P
Gewoon 3-1 dus.

• D-e-n
  • Laatst online: 14:22
Ik moet wel een beetje gniffelen om de opportunistische reacties in de media. Voor de wedstrijd van gisteren werden de prestaties van Farioli door sommige media al weer gebagatelliseerd, alsof het een zekerheid is dat hij die 2e plek gaat halen. Utrecht zou kansloos zijn las ik zelfs ergens. En zou het plots weer defensief wankel zijn?

Is die tweestrijdigheid niet gewoon wat het is? Een ploeg met een prima strijdplan en een degelijke defensie kan heel goed voor de dag komen tegen ploegen die favoriet zijn maar dat is in de meeste wedstrijden in de eredivisie natuurlijk niet zo en dan kun je tegen puntverlies aanlopen. En blessures? Daar hebben PSV en Feyenoord ook last van, misschien nog wel meer, dus dat kan nu geen excuus zijn.

Ze zijn qua punten nog steeds op schema dus ik zie de reden voor paniek niet zo.

• Agent47

Agent47

Superkiwi schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:33:
[...]

Ik twijfel niet aan jouw oordeel, jij staat immers twee keer zo hoog als ik in de poule :P
Gewoon 3-1 dus.
Langzamerhand vinden we elkaar sportief wel ;)

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:00:
Ik moet wel een beetje gniffelen om de opportunistische reacties in de media. Voor de wedstrijd van gisteren werden de prestaties van Farioli door sommige media al weer gebagatelliseerd, alsof het een zekerheid is dat hij die 2e plek gaat halen. Utrecht zou kansloos zijn las ik zelfs ergens. En zou het plots weer defensief wankel zijn?
Welke reacties in welke media doel je dan op? Want als er iets typerend is aan meningen over voetbal is dat je alle meningen wel tegelijkertijd kunt vinden. Zelfs in dit topic. :P
Is die tweestrijdigheid niet gewoon wat het is? Een ploeg met een prima strijdplan en een degelijke defensie kan heel goed voor de dag komen tegen ploegen die favoriet zijn maar dat is in de meeste wedstrijden in de eredivisie natuurlijk niet zo en dan kun je tegen puntverlies aanlopen. En blessures? Daar hebben PSV en Feyenoord ook last van, misschien nog wel meer, dus dat kan nu geen excuus zijn.

Ze zijn qua punten nog steeds op schema dus ik zie de reden voor paniek niet zo.
Waarom kan dat geen excuus zijn? Dat gebruik je zelf toch ook steeds als excuus? :?

Maar goed, vooralsnog geen reden tot paniek inderdaad. De meeste clubs zullen blij zijn als er even rust is, het seizoen is nog lang.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:29

Sagat

Is pappa x2!

LZ86 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:33:
Nouja,

Gezien ik je bril deel hoop ik dat je gelijk hebt, maar Utrecht staat gewoon prima dit seizoen. Ik vind dus dat het niet helemaal eerlijk is om de oorzaak alleen bij Ajax te zoeken.

Als wij een spits erbij halen (huren?) met een beetje scorend vermogen is het allemaal niet zo erg. Het is alleen jammer dat je al naar een behoorlijke achterstand kijkt inmiddels.

10 second ninja DONE

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:11:
[...]

[...]
Alleen was dat de bal van Hato, niet die van Gaaei :D

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op donderdag 5 december 2024 @ 06:35:
[...]

Hij doelt op de tweede goal lijkt me.
Ja ik gok dat ik dat helemaal verkeerd begrepen heb :+

* toolkist moet leren lezen

[ Voor 7% gewijzigd door toolkist op 05-12-2024 19:52 ]

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01 23:28

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op donderdag 5 december 2024 @ 19:49:
[...]

Alleen was dat de bal van Hato, niet die van Gaaei :D
Dat heb ik ook nergens gezegd ;)

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Agent47

Agent47

Dus de ziekenboeg wordt almaar groter bij ons. Nu Lotomboa en Carranza tot het nieuwe jaar niet meer beschikbaar. Fijn dit. 8)7

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:25

Vos

AFCA

Agent47 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:59:
Dus de ziekenboeg wordt almaar groter bij ons. Nu Lotombo en Carranza tot het nieuwe jaar niet meer beschikbaar. Fijn dit. 8)7
Meer rouleren :+

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Je was me net voor… :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:14
Agent47 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:59:
Dus de ziekenboeg wordt almaar groter bij ons. Nu Lotomboa en Carranza tot het nieuwe jaar niet meer beschikbaar. Fijn dit. 8)7
Die hoeveelheid blessures kosten je gewoon de kans om mee te doen voor de top 2.

Echt bizar dit jaar. Na enkele jaren een top top topfitte selectie pleuren ze nu allemaal haast uit elkaar.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:56
LZ86 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:08:
[...]

Die hoeveelheid blessures kosten je gewoon de kans om mee te doen voor de top 2.

Echt bizar dit jaar. Na enkele jaren een top top topfitte selectie pleuren ze nu allemaal haast uit elkaar.
Nouja, we hadden onder Slot ook weleens een blessure, maar nu is het wel heel extreem. Een botbreuk is ook geen kwestie van fitheid of oververmoeidheid, gewoon pech.

Met name tegen Sparta Praag ga je Lotomba missen want Read is niet speelgerechtigd en die wedstrijd kan je seizoen redden. Ook PSV en Utrecht missen ze waarschijnlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 06-12-2024 16:34 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

LZ86 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:08:
[...]

ph4ge schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:33:
[...]

Nouja, we hadden onder Slot ook weleens een blessure, maar nu is het wel heel extreem. Een botbreuk is ook geen kwestie van fitheid of oververmoeidheid, gewoon pech.

Met name tegen Sparta Praag ga je Lotomba missen want Read is niet speelgerechtigd en die wedstrijd kan je seizoen redden. Ook PSV en Utrecht missen ze waarschijnlijk.
Ik denk dat, ondanks de best brede selectie, Feyenoord nauwelijks meer (als dat al zo is) blessures kende tot nu toe dan bijv. PSV.

Ga even na dat Veerman en Schouten - bij uitstek de sterkhouders van vorig seizoen - al aardig wat wedstrijden gemist hebben bijvoorbeeld.

En de ziekenboeg daar is nog lang niet leeg. Dest is bijv. voorlopig ook nog niet terug… ook een tamelijk bepalende kracht van vorig seizoen, zeker in de CL.

Zo zwaar zullen de cumulatieve blessures bij Feyenoord toch niet meetellen?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
De bank van psv deze avond is wellicht op zichzelf al goed genoeg om van menig eredivisieteam te winnen 😅

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Dammit, de gratis ESPN periode is voorbij -O-
Dan maar het schakelprogramma kijken.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-01 12:58
Net op tijd ingeschakeld.. psv op vrijdag :o

• carpebios
  • Nu online
Volgens mij zijn de mods de quickreply vergeten. In het F1 is die wel gewoon open?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• carpebios
  • Nu online
Dit is toch gewoon een vrije trap voor Lang?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• carpebios
  • Nu online
Ja nu wel natuurlijk!

• carpebios
  • Nu online
Mooie trap.

• dglavimans
Zow, goaltje

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Allemachies! Schöne trap hoor :D

• Agent47

Agent47

Zo dan!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:12

Quad

Doof

Wow wat een geweldige trap!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-01 10:14
Prachtige vrije trap.

Maar dit leek me gewoon een schwalbe waarvoor die vrije trap werd gegeven. Raar ook dat daar geen goede herhaling van werd laten zien..

• Agent47

Agent47

Hele fijne voetballer die op CAM kan en ik de spits. Die is onhaalbaar voor Nederlands clubs nu. Jammer, had Sem graag bij Feyenoord gezien.

• carpebios
  • Nu online
Ja sorry hoor, maar deze scheids, wat doet die bij Lang alsmaar!

• dglavimans
Whuuut Tyton?! Wat een legend

• carpebios
  • Nu online
Dus de scheids geeft geen vrije trap, geen corner, en daarna via een schwalbe krijg Twente een vrije trap en 0-1. Lekker begin zeg.

• carpebios
  • Nu online
Lekker voor Lang!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rvdN3XzjffhiSpPnOfEW88nb94=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

• dglavimans
Noano 7k

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:06
carpebios schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:21:
Dus de scheids geeft geen vrije trap, geen corner, en daarna via een schwalbe krijg Twente een vrije trap en 0-1. Lekker begin zeg.
Die vrije trap was aardig dubieus ja

• sNielz123
Dat getik rond eigen doel. Daar krijg ik nou echt een punthoofd van

• Bao_mi1
Ergens las ik vandaag dat een voetbalbond (wellicht was het de FA) wil gaan experimenteren met een regel waarbij de tegenstander een corner krijgt als de keeper de bal langer dan 8 seconden in z'n handen houdt. Lijkt me een prachtig plan.

Volgens mij is die max tijd er al, alleen wordt het absoluut nooit toegepast. En na 20 minuten lijkt het er al op dat Tyton een 'recordtijd de bal vast houden' probeert te winnen...

• carpebios
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rvdN3XzjffhiSpPnOfEW88nb94=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

• Agent47

Agent47

Tot aan twee seizoenen geleden was ik best wel onder de indruk van Mees Hilgers. Ben blij dat Feyenoord hem niet geaccepteerd heeft ( hij is door Twente aangeboden bij ons)

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Noh PSV, dender er nu maar overheen. Doelsaldo een beetje opkrikken.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:21
Die Lammers wint geen duel joh, die moet lekker gaan hockeyen ;(.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• carpebios
  • Nu online
Jeroenvde89 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:39:
Die Lammers wint geen duel joh, die moet lekker gaan hockeyen ;(.
Daar moet je ook duels kunnen winnen.

• sNielz123
Mag best geel zijn

• carpebios
  • Nu online
Van deze scheids mag je Lang helemaal het ziekenhuis in duwen, trappen, wat dan ook. Maar een schwalbe, daar fluit hij graag voor.

• Jeroenvde89
100% penalty.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Agent47

Agent47

Dat is gewoon een strafschop voor Twente. Bewuste beuk op de man.

• carpebios
  • Nu online
Wat een domme overtreding zeg! Gelukkig hebben ze al een doelpunt van de scheids gehad.

[ Voor 48% gewijzigd door carpebios op 06-12-2024 20:47 ]

• sNielz123
Je kan hem geven

• toolkist
  • Niet online
Consequentheid ten top weer. Waarom mag Bakayoko wel in de rug lopen en een Twente speler 2min later niet?

• toolkist
  • Niet online
Moet bedoel je. Dit had niks met een duel ofzo te maken.

• carpebios
  • Nu online
Kom op zeg, die moest zitten he.

• Agent47

Agent47

toolkist schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:47:
Consequentheid ten top weer. Waarom mag Bakayoko wel in de rug lopen en een Twente speler 2min later niet?
Dat is altijd al zo. De wat zwaardere overtredingen worden op dat moment niet gezien, 5 seconde later heel licht vast pakken en meteen een overtreding tegen.

• carpebios
  • Nu online

• Agent47

Agent47

Ja hoor wedstrijd nu in het slot terwijl Twente een penalty had moeten krijgen.

• Jeroenvde89
Lekker man scheids! Top. Gewoon een penalty door neus geboord. TV kan weer uit, de mazzel.

• Bao_mi1

• carpebios
  • Nu online
Agent47 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:49:
Ja hoor wedstrijd nu in het slot terwijl Twente een penalty had moeten krijgen.
Joh, kijk jij de wedstrijd wel?
Dat doelpunt van Twente was vanuit een schwalbe. Streept elkaar mooi weg.

@Jeroenvde89 kijkt de wedstrijd ook niet helemaal.

[ Voor 8% gewijzigd door carpebios op 06-12-2024 20:50 ]

• toolkist
  • Niet online
Die backs bij Twente hebben er geen zin in vandaag? Eerst Lang laten lopen, nu staat er 1 te gapen naar de loopactie van Saibari...

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:49:
[...]

Een vrije trap en een penalty strepen elkaar nooit weg.

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:30
Ik denk dat de scheids daardoor ook twijfelde omdat het weer sadilek was. Bij een andere speler was het waarschijnlijk wel een penalty.

• Agent47

Agent47

[...]

Is het nou zo moeilijk om toe te geven dat het een penalty was? Zet je psv bril af en geef toe :)

Ik heb het puur over het penalty moment hè. Het was ook een schwalbe die vrije trap.

PSV wordt met 3 vingers in de neus en de ander in het oor kampioen joh

[ Voor 9% gewijzigd door Agent47 op 06-12-2024 20:51 ]

• sNielz123
Jeroenvde89 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:49:
Lekker man scheids! Top. Gewoon een penalty door neus geboord. TV kan weer uit, de mazzel.
Je had hem bij die swalbe en vrije trap ook al uit kunnen zetten

• Jeroenvde89
[...]

Ik zou nog even een BAM- afbeelding klaarzetten man :O

• sNielz123
Die scheids is wel echt vaag. Eerste 10 minuten fluit ie alleen voor twente. Daarna bijna alleen voor PSV.
Had zeker een penalty moeten zijn.

• toolkist
  • Niet online
sNielz123 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:52:
Die scheids is wel echt vaag. Eerste 10 minuten fluit ie alleen voor twente. Daarna bijna alleen voor PSV.
Die is niet vaag, die fluit boven z'n kunnen. Zou nooit al een topper mogen fluiten

• Bao_mi1
sNielz123 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:52:
De Var is dan minstens net zo vaag? Bij die onterechte vrije trap waar de 0-1 uit viel kon de Var niks doen, maar bij een potentiële penalty wel.

Ik weet het ook niet zeker hoor, die Twente speler leek te wachten op het lichamelijke contact om te kunnen gaan liggen. Had gegeven kunnen worden maar ik vond het geen 100% penalty.

• sNielz123
Hij wachtte er op, maar Baka kwam ook veel te lomp erin

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:36

ZieMaar!

Moderator General Chat
Wat een logica bij Koevermans: altijd een overtreding en vrije bal buiten de 16, maar daarbinnen is het geen penalty?

Nouja, hier is niet te winnen, PSV is zo ontzettend veel beter dan alle andere ploegen…hebben we zo in ieder geval de twee lastigste wedstrijden gehad, helaas 0 punten dit jaar.

Overigens vond ik het geen Schwalbe. Er werd niet geappelleerd, Sadilek stond direct op, ging direct achter de bal aan etc. Dit was geen fopduik, maar ook geen overtreding. Grote fout scheids, dat wel, maar dat maakt het niet gelijk een schwalbe.

• sNielz123
Dams eruit, Veerman erin. Daar wordt je normaal gezien niet slechter van

• sNielz123
Als ie valt dan krijgt die verdediger oranje kaart

• Quad

Quad

Doof

Ik denk niet dat het bij 3-1 blijft en dat PSV nog wel verder uitloopt.

nggyu nglyd

• carpebios
  • Nu online
Agent47 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:50:
[...]

Is het nou zo moeilijk om toe te geven dat het een penalty was? Zet je psv bril af en geef toe :)

Ik heb het puur over het penalty moment hè. Het was ook een schwalbe die vrije trap.

PSV wordt met 3 vingers in de neus en de ander in het oor kampioen joh
Ik zei ook dat het dom was en een overtreding, maar het is niet dat Twente te klagen heeft.

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Quad schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:10:
Ik denk niet dat het bij 3-1 blijft en dat PSV nog wel verder uitloopt.
Gezien mijn voorspelling mag het zo blijven maar je zal waarschijnlijk wel gelijk hebben ;)

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:11:
[...]

Gezien mijn voorspelling mag het zo blijven maar je zal waarschijnlijk wel gelijk hebben ;)
Van mij ook, 10 puntjes.

nggyu nglyd

• carpebios
  • Nu online

@Jeroenvde89

[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 06-12-2024 21:15 ]

• Agent47

Agent47

Kak daar gaat m’n poule

• toolkist
  • Niet online
Zo naief dit Twente.. Waarom deden ze dat tegen Ajax niet :+

• carpebios
  • Nu online
Het kan nog bij mij, ik had 4-2

• Agent47

Agent47

Ik was eerst best pessimistisch over bosz, vanwege het feit dat ik het te offensief vind aanvallen. Gewoon twee jaar op rij terecht kampioen zoals het nu gaat, en dan hadden wij vorig jaar een uitstekend team en slot aan roer.

• sNielz123
toolkist schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:16:
Zo naief dit Twente.. Waarom deden ze dat tegen Ajax niet :+
Waarom deed PSV dit tegen Ajax niet..

• carpebios
  • Nu online
sNielz123 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:16:
[...]

Waarom deed PSV dit tegen Ajax niet..
Dit vooral, neem ik PSV nog steeds kwalijk, dat was echt een zwak optreden tegen Ajax.

• toolkist
  • Niet online
ZieMaar! schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:03:
Wat een logica bij Koevermans: altijd een overtreding en vrije bal buiten de 16, maar daarbinnen is het geen penalty?
Dat laat dus zien hoe bagger NL scheidsrechters opgeleid worden (hij fluit amateurs). Structureel probleem waar ze zelf hun regels verzinnen.

• carpebios
  • Nu online
Boh, hoe zat die niet!

• toolkist
  • Niet online
En Oosting laat het allemaal gebeuren zonder in te grijpen 🤣

• carpebios
  • Nu online
Twente gaat de gehele ploeg wisselen. Vlap eraf? Is een van je beste mannen.

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:20

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Twente gaat door de gehaktmolen

• sNielz123
Je kan niet eens zeggen dat Twente echt slecht is.
Tempo van PSV ligt vandaag heel hoog.

• carpebios
  • Nu online
Dat was wel duidelijk geel ja.

• carpebios
  • Nu online

Wooooow

Pagina: 1 ... 124 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken