"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ben ik ook wel bang voor.D-e-n schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:42:
[...]
PSV heeft teveel kwaliteit. Dat gaan zowel Feyenoord als Ajax niet goedmaken, ook met "geluk" niet.
Dat heeft niets met uit middelen te maken maar met beleid.D-e-n schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:41:
Dan hebben we nog wat goals tegoed, en ook een spits die fit is.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 8% gewijzigd door Martinusz op 04-12-2024 20:45 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Je ziet nog net het oranje/roze(?) van de blauwe sokken, heeft ze dus gewoon ultra ultra laag.Martinusz schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:45:
Ene speler van Utrecht speelt met andere kleur sokken dan de rest
Nummer 16 misschien?Martinusz schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:45:
Ene speler van Utrecht speelt met andere kleur sokken dan de rest
Aan het eind van het seizoen is de ranglijst gewoon de ranglijst. Klaar.Superkiwi schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:43:
[...]
Wij ook. Alle gemiste kansen van Brobbey waren immers gewoon pech.
Dus onder de streep staat iedereen waar ie hoort te staan.
Maar ik vind nog steeds dat Te Kloese en Priske wat uit hebben te leggen als de tweede plaats niet wordt gehaald, hoe goed Farioli het ook doet.
Heel snel en goede techniek. Die zou ik goed in de gaten houden
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 04-12-2024 20:47 ]
Wijze woorden.D-e-n schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:46:
[...]
Aan het eind van het seizoen is de ranglijst gewoon de ranglijst.
Verder 100% eens met je post.
Zelfs als ze het wel halen hebben ze wat uit te leggen toch?D-e-n schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:46:
Aan het eind van het seizoen is de ranglijst gewoon de ranglijst. Klaar.
Maar ik vind nog steeds dat Te Kloese en Priske wat uit hebben te leggen als de tweede plaats niet wordt gehaald, hoe goed Farioli het ook doet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar..
:gifsicle():strip_exif()/f/image/OKAoJrbo3RlL3RfQ3uKan0i8.gif?f=user_large)
Wat een goal van Anton Gaaei!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik miste je BAMs al.Quad schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:53:
Net thuis, maar kan nog niet direct kijken, dus de 2e helft schuif ik hier aan.
Gezien mijn voorspelling (2-1) hoop ik dat je ze niet meer hoeft te gebruiken vanavond
[ Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 04-12-2024 20:57 ]
Ik ook, plekje 14 in 5e speelronde voor mij.Superkiwi schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:57:
[...]
Ik miste je BAMs al.
Gezien mijn voorspelling (2-1) hoop ik dat je ze niet meer hoeft te gebruiken vanavond
nggyu nglyd
Oeh, ik 7Quad schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:58:
[...]
Ik ook, plekje 14 in 5e speelronde voor mij.
Wat een luxe zeg, wij zijn echt goed!
Er is Russische roulette gespeeld met de prima erfenis die Slot heeft achtergelaten heeft. Dat verwijt ik ze nog steeds. Dat is nog goed te maken maar dat wordt wel moeilijkGonadan schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:48:
[...]
Zelfs als ze het wel halen hebben ze wat uit te leggen toch?
Mag ook wel wat makkelijker geel voor gegeven worden wat mij betreft, puur spelbederf.
Precies. In mijn optiek is het niet goed te maken. Ja je kunt de schade nog herstellen en hopen op een klassering die de schade verbloemt, maar de schade is nu eenmaal wel toegebracht.D-e-n schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:01:
Er is Russische roulette gespeeld met de prima erfenis die Slot heeft achtergelaten heeft. Dat verwijt ik ze nog steeds. Dat is nog goed te maken maar dat wordt wel moeilijk
En hopelijk zullen ze niet meer zo snel onderschatten wat Slot extra bracht aan prestaties van de groep.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
*oh countertje.
Helaas pindakaas, wij hebben Pasveer.
Dat viel mij ook op, vooral die Rodriguez (?) heb ik dat een aantal keren ongestraft zien doenGonadan schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:08:
Utrecht is wel behoorlijk van het shirtje trekken valt me op en dan staat Brobbey er nog niet eens in.
Mag ook wel wat makkelijker geel voor gegeven worden wat mij betreft, puur spelbederf.
[...]
Precies. In mijn optiek is het niet goed te maken. Ja je kunt de schade nog herstellen en hopen op een klassering die de schade verbloemt, maar de schade is nu eenmaal wel toegebracht.
En hopelijk zullen ze niet meer zo snel onderschatten wat Slot extra bracht aan prestaties van de groep.
Had hij bij zijn debuut vorig seizoen niet ook zo'n poeier? Of was dat iemand anders?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die lieten ze in de rust nog even zien. Prima geheugenMaarten_E schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:10:
Sodeju wat een goal van Gaaei.
Had hij bij zijn debuut vorig seizoen niet ook zo'n poeier? Of was dat iemand anders?
[ Voor 82% gewijzigd door Outerspace op 05-12-2024 09:42 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij wel jaTrishul schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:17:
Haha zei Jans daar nou stelletje aso's na de gele kaart?
nggyu nglyd
Ja dat hoorde ik ookTrishul schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:17:
Haha zei Jans daar nou stelletje aso's na de gele kaart?
Pasveer goede redding.
Utrecht benut de kansen niet
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 04-12-2024 21:18 ]
Kan je elke speelronde wel op repeat zetten dit. Niet erg, maar met een goede verdediging ervoor heeft Pasveer veel minder te doen.
De tijden van dat Cillessen een krantje kon lezen onder de lat tijdens een wedstrijd, lijkt zo lang geleden..
nggyu nglyd
Rare schijnbewegingen inderdaad.Superkiwi schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:17:
Wat gaat Utrecht nu opeens gevaarlijk lopen worden? Doe eens niet.
De ijzeren scherpte van eerder in het seizoen is er toch een beetje uit geraakt. Hopelijk trekt dat weer bij want het gaat en keer echt mis.Quad schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:20:
Kan je elke speelronde wel op repeat zetten dit. Niet erg, maar met een goede verdediging ervoor heeft Pasveer veel minder te doen.
De tijden van dat Cillessen een krantje kon lezen onder de lat tijdens een wedstrijd, lijkt zo lang geleden..
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geen schim van vorig seizoen meer.
[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 04-12-2024 21:31 ]
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
nggyu nglyd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Als je zo verdedigt, dan vraag je erom. Je loopt bewust het risico. Niet dan?
Het één sluit het ander niet uitnocalimero schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:44:
[...]
De manier waarop is vooral erg knullig. Feitelijk gewoon twee niet uitgespeelde kutgoals tegen. Doet niets af dat Ajax de tweede helft slecht speelt.nocalimero schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:44:
[...]
[ Voor 18% gewijzigd door ephymerous op 04-12-2024 21:47 ]
XXXVI
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nah, was gewoon een keeper die alles doet voor de bal en dan 2 spelers meeneemt.
Nee joh, keeper moet beschermt worden. Buiten 5 meter gebied of niet.
nggyu nglyd
Hahaha. Dan heb je echt een Ajax bril op. Vargas speelt heel duidelijk de bal.
Je bedoelt na die duw met 2 handen in de rug op het middenveld, op anderhalve meter van de scheids die het negeert?Harribo schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:42:
Utrecht werd daar volgens mij een corner door de neus geboord...
Dat was apart inderdaad. Was vrij duidelijk te zientoolkist schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:48:
[...]
Je bedoelt na die duw met 2 handen in de rug op het middenveld, op anderhalve meter van de scheids die het negeert?
Maar idem 2 lucky kutgoals mee. dus wat dat betreft...ephymerous schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:46:
[...]
De manier waarop is vooral erg knullig. Feitelijk gewoon twee niet uitgespeelde kutgoals tegen. Doet niets af dat Ajax de tweede helft slecht speelt.
Ik mag hopen dat je de suggestie niet serieus neemt.nocalimero schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:47:
[...]
Hahaha. Dan heb je echt een Ajax bril op. Vargas speelt heel duidelijk de bal.
Alhoewel, met de arbitrage van tegenwoordig sluit is niets vreemds meer uit.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Typische nul nul wedstrijd dus.toolkist schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:49:
[...]
Maar idem 2 lucky kutgoals mee. dus wat dat betreft...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 04-12-2024 21:52 ]
Verder een Akpom die vooral terug speelt naar Hato en Baas en Sutalo die elkaar de bal toeschuiven.
Flickr PSN ID= cheironnl
Nee eerder volgens mij nog. Bij de achterlijn waar die Rodriguez bij betrokken was. Heel raar. Kan gebeuren.toolkist schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:48:
[...]
Je bedoelt na die duw met 2 handen in de rug op het middenveld, op anderhalve meter van de scheids die het negeert?
Utrecht wel.
Eigenlijk mag Ajax van geluk spreken
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Terechte uitslag, slordig voetbal, vermakelijke wedstrijdcarpebios schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:54:
O helemaal vergeten dat de wedstrijd vandaag was! Maar voor PSV een mooie uitslag, ik weet niet of het terecht was gezien de wedstrijd?
Ik niet… tegen een tegenstander die wel voetbalt had ik meer verwacht van Ajax, wat ze na 15 minuten lieten zien. Het verval in de tweede helft vind ik bizar. Ja, Utrecht zet druk, maar daar moet je onderuit weten te voetballen. Zonde dit, PSV lacht zich kapot vanavondSuperkiwi schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:53:
Vooraf had ik getekend voor een gelijkspel dus hier kan ik wel mee leven.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja. En toch speel je 2-2 tegen een stabiele nummer 2/3 ploeg van dit seizoen. Ja kut goals tegen. Maar ze hebben ook gevaarlijke kansen gehad. Dus 2-2 is in die zin nog netjes... Ploegen snakken naar de winterstop. Rouleren of niet.Vos schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:54:
Zoals eerder al vermeld, die leuke winstpotten op PSV en Feyenoord zeiden niet zo veel. Ajax is nog steeds heel wisselvallig, met een veel te lage ondergrens.
Die tweede helft was echt heel slecht ja. Ik had met Klaassen en Berghuis toch veel meer verwacht. Maarjah Berghuis mist enorm veel ritme.Han schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:56:
[...]
Ik niet… tegen een tegenstander die wel voetbalt had ik meer verwacht van Ajax, wat ze na 15 minuten lieten zien. Het verval in de tweede helft vind ik bizar. Ja, Utrecht zet druk, maar daar moet je onderuit weten te voetballen. Zonde dit, PSV lacht zich kapot vanavond
Niet alleen Berghuis, door die wissel-kermis mis je gewoon automatismen, waardoor je onder andere niet onder de druk uit weet te voetballen.Vos schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:58:
Die tweede helft was echt heel slecht ja. Ik had met Klaassen en Berghuis toch veel meer verwacht. Maarjah Berghuis mist enorm veel ritme.
Maar als PSV fan lijkt dat bij andere clubs altijd goed.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Van mij hadden ze Berghuis mogen lozen. Ging prima zonder hem. Van mij mogen ze een Danjuma proberen te huren. Die zit volgens mij ook niet helemaal op zijn plek in Spanje waar die al verhuurd is ?? ...Vos schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:58:
[...]
Die tweede helft was echt heel slecht ja. Ik had met Klaassen en Berghuis toch veel meer verwacht. Maarjah Berghuis mist enorm veel ritme.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zodat we even nadenken voor we posten maar feitelijk duurt het slechts één kort klikje (~1 sec) langercarpebios schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:08:
Waarom is de Quick reply eigenlijk uitgeschakeld?
Tweede helft was FCU duidelijk beter. Had 2-4 moeten staan, maar pech voor FCU dat ballen net niet goed vallen en één voor de lijn uit het doel gehaald. Maar de 2-2 zat er goed in! Opnieuw een mooi doelpunt van Cathline.
Uit een punt is goed. Thuis winnen, is 4 punten tegen een concurrent om geplaatst Europees.
[ Voor 7% gewijzigd door Charles Hill op 04-12-2024 22:16 ]
De Ajax goals waren geluk, maar de 0-1 was geen geluk? En dan de 2-2 was goed en een mooi doelpunt? Altijd leuk die brillenCharles Hill schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:14:
Helaas, zat meer in. Eerste helft komt Ajax door geluk weer snel op 2-1. Een doelpunt dat een paar keer in een carrière lukt, de ander is al helemaal geluk. FCU teveel naar achter aan het spelen en slordig.
Tweede helft was FCU duidelijk beter. Had 2-4 moeten staan, maar pech voor FCU dat vallen net niet goed vallen. Maar de 2-2 zat er goed in! Opnieuw een mooi doelpunt van Cathline.
Thuis winnen, is 4 punten tegen een concurrent om geplaatst Europees.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 04-12-2024 22:18 ]
Hutsekluts in een strafschopgebied bij een corner is normaal. Maar goed ingeschoten op het moment dat het kon. Dat doen spitsen.Vos schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:16:
[...]
De Ajax goals waren geluk, maar de 0-1 was geen geluk? Altijd leuk die brillen
Dan zou elk doelpunt geluk zijn.
Baas die hem in de eigen 5 kopt, Gaaei die de bal mist. Zo'n hutsekluts waren die twee acties niet. Is heel slecht en een kadootje.Charles Hill schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:18:
[...]
Hutsekluts in een strafschopgebied bij een corner is normaal. Maar goed ingeschoten op het moment dat het kon. Dat doen spitsen.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 04-12-2024 22:21 ]
1e helft controle en niks aan de hand. Niet echt heel goed, maar Utrecht totaal ongevaarlijk.
Vond Weghorst en akpom erg slecht/doelloos in het veld.
Daarna ajax het helemaal kwijt. Niks lukte, niks kwam aan en 2 bovengenoemde vrienden leverden zo'n beetje elke bal in.
Berghuis trouwens ook niet goed vandaag.
Vond Henderson wel sterk.
En die goal van gaaei, weergaloos
Gauw vergeten, het was globaal al iets beter dan tegen NEC.
Dat is dan ook geluk voor FCU 🤭Vos schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:19:
[...]
Baas die hem in de eigen 5 kopt, Gaaei die de bal mist. Zo'n hutsekluts waren die twee acties niet. Is heel slecht en een kadootje.
Een verdediger wordt voorbij getikt of kan een voorzet niet stoppen, waardoor een spits scoort, geluk dat de verdediger dit laat gebeuren...
Wat ik al schreef, dan is elk doelpunt geluk.
Als jij dat vindt, helemaal goed 👍
[ Voor 4% gewijzigd door Charles Hill op 04-12-2024 22:28 ]
Nou, op elke goal van Pepi, de Jong of Klaassen na klopt jouw stelling in de eredivisie wel.Charles Hill schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:27:
[...]
[ Voor 22% gewijzigd door Megupe op 04-12-2024 22:29 ]
Het was een immens slechte vrije trap die via een paar Ajax spelers per ongeluk voor een Utrecht voet valt. Nee, dat noem ik ook gewoon een mazzeltje hoor.Charles Hill schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:18:
[...]
Hutsekluts in een strafschopgebied bij een corner is normaal. Maar goed ingeschoten op het moment dat het kon. Dat doen spitsen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De Ajax goals waren geluk. De 2-2 zat er goed in en was een mooi doelpunt!Charles Hill schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:27:
[...]
Dat is dan ook geluk voor FCU 🤭
Een verdediger wordt voorbij getikt of kan een voorzet niet stoppen, waardoor een spits scoort, geluk dat de verdediger dit laat gebeuren...
Dat zegt voor mij al genoeg. 👍
En je voorbeeld is echt appels met peren vergelijken.
Maar laten we hier bij houden
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 04-12-2024 22:33 ]
Oh en een afstandschot is dan wel geluk, ookal is ie goed ingeschoten op het moment dat het kon?Charles Hill schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:18:
[...]
Mwoah ik noem het onkunde van de Ajax verdediging. Dit was gewoon knullig en paniek gedrag.Gonadan schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:29:
[...]
Het was een immens slechte vrije trap die via een paar Ajax spelers per ongeluk voor een Utrecht voet valt. Nee, dat noem ik ook gewoon een mazzeltje hoor.
99 van de 100 van dit soort schoten verdwijnen richting tweede ring, of parkeerplaats😜 en het lukt maar zelden in een carrière.toolkist schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:31:
[...]
Oh en een afstandschot is dan wel geluk, ookal is ie goed ingeschoten op het moment dat het kon?
Dus ja, dan is dat best wel geluk. Echt alles moet goed gaan.
Dat was een mooie goal zeg! Heerlijk. Maar die van richting veranderd werd, dat was wel degelijk een gelukkige goal. Barkas had hem trouwens ook nog bijna.toolkist schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:31:
[...]
Oh en een afstandschot is dan wel geluk, ookal is ie goed ingeschoten op het moment dat het kon?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ehm ja. 99 van de voorzetten komen ook niet zo via via via voor de spits van Utrecht terecht... Volgens mij meet je nu met 2 matenCharles Hill schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:38:
[...]
99 van de 100 van dit soort schoten verdwijnen richting tweede ring, of parkeerplaats😜 en het lukt maar zelden in een carrière.
Dus ja, dan is dat best wel geluk. Echt alles moet goed gaan.
Van richting veranderd? Hij raakte em toch ietsje rechts van z'n wreef waardoor die bal naar buiten draaide? Of heb ik dat verkeerd gezien?ST10©DE schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:45:
[...]
Dat was een mooie goal zeg! Heerlijk. Maar die van richting veranderd werd, dat was wel degelijk een gelukkige goal. Barkas had hem trouwens ook nog bijna.
Maar wat Liverpool wel of niet doet kan me echt geen zier interesserenMillie-ano schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:42:
Ach. Liverpool speelt ook gelijk. Weliswaar uit. Zeg het maar ... Kan niet altijd 6 gooien
Nee is meer om het in perspectief te blijven kijken. En alle cliches die erbij komen kijken. Bal is rond... 11 tegen 11 .. elke wedstrijd is een wedstrijd op zichzelf. Blabla.toolkist schreef op woensdag 4 december 2024 @ 23:13:
[...]
Maar wat Liverpool wel of niet doet kan me echt geen zier interesseren
En daarmee is het doelpunt een mazzeltje, niet een verdienste van een specifieke aanvallende actie.toolkist schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:32:
Mwoah ik noem het onkunde van de Ajax verdediging. Dit was gewoon knullig en paniek gedrag.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken