tis gewoon een wanvertoning van Ajax. middenveld heeft geen zin om te verdedigen, Rensch wil alleen maar aan zn transfervrije status denken en Taylor... tjaAgent47 schreef op zondag 1 december 2024 @ 17:08:
[...]
Nou nou wat negatief. Beetje supporter kijkt gewoon die wedstrijd af toch? Zo slecht gaat het ook weer niet.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Haar transplantatieSuperkiwi schreef op zondag 1 december 2024 @ 17:32:
Hoe komt Klaassen opeens aan zoveel haar? Ik dacht dat ie al een beetje kalende was.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Vorig jaar een haar transplantatie gedaanSuperkiwi schreef op zondag 1 december 2024 @ 17:32:
Hoe komt Klaassen opeens aan zoveel haar? Ik dacht dat ie al een beetje kalende was.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Nee joh, hij zoekt 'm veel te nadrukkelijk op en het been van Klaassen was echt niet ver uitgestoken.964C2 schreef op zondag 1 december 2024 @ 17:32:
100% gele kaart Klaassen
Dat is wel het verschil met Feyenoord dit jaar: die verspelen punten tegen de verhoudingen in
Ondanks dat het 1-2 staat mis je erg weinig, het is inderdaad niet best. Als ik Viaplay zou hebben had ik ook voor de F1 gekozenHan schreef op zondag 1 december 2024 @ 17:02:
… lang verhaal kort; F1 er op, ik zie de nabeschouwing van deze nederlaag wel op studio sport vanavond
niet voor liverpool-city?Superkiwi schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:13:
[...]
Ondanks dat het 1-2 staat mis je erg weinig, het is inderdaad niet best. Als ik Viaplay zou hebben had ik ook voor de F1 gekozen
Zometeen zou volgens de voetbalwetten de 3-1 moeten vallen.
[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 01-12-2024 18:25 ]
Als we woensdag zo spelen tegen een fanatiek Utrecht gaan we snoeihard op onze snufferd.
Maar zo spelen ze niet tegen UtrechtSuperkiwi schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:40:
Deze 3 punten zonder morren meenemen naar Amsterdam en niet meer op terugkijken.
Als we woensdag zo spelen tegen een fanatiek Utrecht gaan we snoeihard op onze snufferd.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Eindelijk loopt het dan weer eens gelijk na die stomme stakingen.Superkiwi schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:40:
Deze 3 punten zonder morren meenemen naar Amsterdam en niet meer op terugkijken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Niks gezien maar als ik de statistieken en xG bekijk verdiende Ajax weinig.Trishul schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:43:
Uiteindelijk toch een verdiende overwinning voor Ajax. NEC had teveel overtredingen en felheid nodig om Ajax te ontregelen, maar miste uiteindelijk focus.
Ajax had ~62% meer overtredingen ( aldus VI ) dan NEC nodig.Trishul schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:43:
Uiteindelijk toch een verdiende overwinning voor Ajax. NEC had teveel overtredingen en felheid nodig om Ajax te ontregelen, maar miste uiteindelijk focus.
Tja, xG... Dit was weer zo een wedstrijd waar dat niet alles zegt.Vos schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:46:
[...]
Niks gezien maar als ik de statistieken en xG bekijk verdiende Ajax weinig.
NEC had het kunnen afmaken als ze zich hadden gefocust op zuiver combinatiespel i.p.v. te veel tijd en energie kwijt raken aan ontregelen/overtredingen.
Dat zijn toch de officiële cijfers, dus datgene waarvoor gefloten is door de scheidsrechter?Napo schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:50:
[...]
Ajax had 50% meer overtredingen ( aldus VI ) dan NEC nodig.
Ja Unnerstall wellicht, voor mij persoonlijk de beste keeper van de Eredivisie.
Ramaj was afwezig vanwege gezinsuitbreiding, is afgereisd naar zijn vrouw.
Rensch voorlopig geblesseerd? Mis je niet veel aan, spoeling is alleen wat dun.
Bij van de Boomen vraag ik mij af of hij wel op 6 kan spelen. Henderson loopt linies de hele wedstrijd dicht. Branco kan dat niet.
Wout Weghorst belangrijk natuurlijk. En daarnaast was ik blij met Sutalo dat hij geen overtreding beging bij het doelpunt van NEC. Had erg verleidelijk geweest, maar liet het verstandig lopen.
Persoonlijk denk ik dat Ajax dankzij Pasveer en een beetje geluk de winst heeft gepakt. Vorig seizoen was dit 4-0 eraf geweest denk ik, organisatie staat bij vlagen wel uitstekend.
In januari moeten er wel echt versterkingen bij komen, al is het voor de breedte. Jeugd heeft de toekomst, maar dan moeten ze er wel zijn.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik zie toch liever Rensch dan Gaaei op de rechtsback positie..Quad schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:06:
Rensch voorlopig geblesseerd? Mis je niet veel aan, spoeling is alleen wat dun.
Inderdaad. Rensch is lekker bezig dit seizoen hoor. Vind hem onder Farioli goed opbloeien.Gynnad schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:14:
[...]
Ik zie toch liever Rensch dan Gaaei op de rechtsback positie..
De breedte van de selectie is wel een probleem. Je ziet nu Godts geblesseerd is dat vooral voorin de spoeling te dun is. Rasmussen is 't gewoon niet. Taylor linksbuiten was een noodgreep, maar die moet je daar ook niet laten spelen.
Achterin gaat 't nog wel, daar heb je Kaplan, Gaaei, Rugani en Wijndal als back-up. Middenveld ook, maar voorin is 't na Brobbey, Weghorst, Traoré, Berghuis en Godts en Akpom heel matig. Akpom op de flanken is 't ook gewoon niet. Hopelijk lukt het om in januari om daar nog een speler bij te halen.
[ Voor 49% gewijzigd door JanW op 02-12-2024 09:20 ]
Voorin speelde Hlynsson vorig seizoen best aardig, nu net terug van een blessure en was nog wat ziek, maar die kan best wel eens wat minuten gaan maken. Maar ben het met je eens dat het op de vleugels wat beperkt is, vooral links voorin. Rechts voorin kunnen zowel Traore als Berghuis spelen, dan heb je daar twee prima spelers.JanW schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:16:
[...]
maar voorin is 't na Brobbey, Weghorst, Traoré, Berghuis en Godts en Akpom heel matig. Akpom op de flanken is 't ook gewoon niet. Hopelijk lukt het om in januari om daar nog een speler bij te halen.
Het is balen dat Van Axel Dongen wederom geblesseerd is, had een mooie kans voor hem kunnen zijn.
Zeker nagetief... en zo voelde het ook bij het kijken naar het eerste kwartier van NEC-Ajax. Alles halfbakken en wederom geen lijn in het elftal te bekennen. Een winnende coach heeft zijn gelijk altijd aan zijn zijde maar ik begin het roulatiesysteem behoorlijk uit te kotsen. Ik lees wel dat er allerlei pijntjes en ziekten binnen de selctie heersden wat het iets begrijpelijker maakt, maar bijvoorbeeld voor Kaplan kiezen vanaf de aftrap in plaats van Baas, of een vd Boomen ipv Henderso en een Hlynsson i.p.v. een Akpom of Fitz-Jim, ik kan er gewoon niet bij. Blijf het de wereld op z'n kop vinden zoals het nu gaat, in mijn ogen dien je te starten met je beste spelers om vervolgens na rust te gaan wisselen om die spelers rust te geven. Wederom staan er te veel spelers in het elftal die totaal geen wedstrijdritme hebben. De tegenstanders krijgen hierdoor terecht het gevoel dat er vanaf de aftrap wat te halen valt, je helpt tegenstanders in de wedstrijd en maakt het jezelf onnodig moeilijk.Agent47 schreef op zondag 1 december 2024 @ 17:08:
Nou nou wat negatief. Beetje supporter kijkt gewoon die wedstrijd af toch? Zo slecht gaat het ook weer niet.
En qua type supporter, majh, echte supporters zitten in het stadion
Maar voetbal kijk ik voor mijn plezier en vermaak. De tijd dat ik door alle zure appels heen bijt ben ik zo langzamerhand wel voorbij, daarnaast kan ik mijn tijd maar een keer spenderen en maak ik op basis van vermaak keuzes. Dat betekend dat ik er voor kies om geen 90 minuten lang zelfkastijding te ondergaan als direct duidelijk is dat het verre van vermakelijk is en ik de wetenschap heb dat er iets anders op TV is wat mij beter kan vermaken.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Daarom, spoeling is dun voor kwaliteit. En qua aankomend jeugd van niveau Hato is er ook niet echt geloof ik.Gynnad schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:14:
[...]
Ik zie toch liever Rensch dan Gaaei op de rechtsback positie..
Het is lastig dat wisselspelers gelijk het niveau verlagen. Bij PSV is dat veel minder het geval, die hebben gewoon Lozano bijv op de bank.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik kies bewust even voor deze manier, alvorens ik weer gegil krijg dat posts zijn geknipt of zijn verdwenen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ben ervan overtuigd dat Ramaj dat prima ook had gekunnen..Naja behalve dit weekend dan wegensQuad schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:06:
De samenvatting van Ajax gekeken. Als Pasveer zo blijft presteren dan zie ik hem de 42 en 43 ook wel halen in Ajax 1 als basisspeler. Wat pakt hij dit jaar ongelooflijk veel punten. Weinig keepers die dit overtreffen wat mij betreft.
Ramaj was afwezig vanwege gezinsuitbreiding, is afgereisd naar zijn vrouw.
Mis ik totaal niet, waardeloze instelling.Rensch voorlopig geblesseerd? Mis je niet veel aan, spoeling is alleen wat dun.
Yup, wat mij betreft krijgt Mokio een kans als Henderson rust nodig heeft, zolang Mannsverk geblesseerd isBij van de Boomen vraag ik mij af of hij wel op 6 kan spelen. Henderson loopt linies de hele wedstrijd dicht. Branco kan dat niet.
Breedte? Er moet pure kwaliteit toegevoegd worden aan de selectie.In januari moeten er wel echt versterkingen bij komen, al is het voor de breedte. Jeugd heeft de toekomst, maar dan moeten ze er wel zijn.
Fitz Jim is armoei, op linksbuiten heb je nu niks nu Godts geblesseerd is en een nieuwe rechtsback kan ook geen kwaad want Gaaei is ook geen blijvertje. En voor Hato is ook geen fatsoenlijke backup.
Sorry, ik voel mij aangesproken. Ik zal er op letten.Outerspace schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:43:
[mbr]Ik zie steeds vaker het door blijven 'klagen' over de scheidsrechters, VAR en commentatoren. Bij dezen het vriendelijk verzoek om daarmee te staken, zie ook de topicwarning.
Ik kies bewust even voor deze manier, alvorens ik weer gegil krijg dat posts zijn geknipt of zijn verdwenen ;)[/]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tja ik vind dat starten met je beste spelers en na de rust wisselen een leuke theorie maar in de praktijk werkt het vaak niet. En dat rouleren, Ajax speelt de komende 20 dagen nog 6 wedstrijden, doet mee in 3 competities (eredivisie voor de 2e plek, beker en EL voor directe kwalificatie), heeft een smalle selectie, nu ook veel zieken en lichte blessures. Ik snap het wel dat je zo rouleert. Zeker als je woensdag Utrecht op het programma hebt staan. Is het ideaal, nee. Is het riskant, ja. Maar tot nu toe werkt het.Han schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:29:
[...]
Zeker nagetief... en zo voelde het ook bij het kijken naar het eerste kwartier van NEC-Ajax. Alles halfbakken en wederom geen lijn in het elftal te bekennen. Een winnende coach heeft zijn gelijk altijd aan zijn zijde maar ik begin het roulatiesysteem behoorlijk uit te kotsen. Ik lees wel dat er allerlei pijntjes en ziekten binnen de selctie heersden wat het iets begrijpelijker maakt, maar bijvoorbeeld voor Kaplan kiezen vanaf de aftrap in plaats van Baas, of een vd Boomen ipv Henderso en een Hlynsson i.p.v. een Akpom of Fitz-Jim, ik kan er gewoon niet bij. Blijf het de wereld op z'n kop vinden zoals het nu gaat, in mijn ogen dien je te starten met je beste spelers om vervolgens na rust te gaan wisselen om die spelers rust te geven.
Ik ben van een ding namelijk wel overtuigd, als we een Nederlandse trainer hadden gehad die door (veel van) de Nederlandse analisten zo vurig gewenst was dan hadden we nu gewoon ergens rond de 10e plek gestaan.
Niet met Slot.PolarBear schreef op maandag 2 december 2024 @ 20:04:
[...]
Tja ik vind dat starten met je beste spelers en na de rust wisselen een leuke theorie maar in de praktijk werkt het vaak niet. En dat rouleren, Ajax speelt de komende 20 dagen nog 6 wedstrijden, doet mee in 3 competities (eredivisie voor de 2e plek, beker en EL voor directe kwalificatie), heeft een smalle selectie, nu ook veel zieken en lichte blessures. Ik snap het wel dat je zo rouleert. Zeker als je woensdag Utrecht op het programma hebt staan. Is het ideaal, nee. Is het riskant, ja. Maar tot nu toe werkt het.
Ik ben van een ding namelijk wel overtuigd, als we een Nederlandse trainer hadden gehad die door (veel van) de Nederlandse analisten zo vurig gewenst was dan hadden we nu gewoon ergens rond de 10e plek gestaan.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat was dit seizoen in geen enkel universum een reële keuze geweest.
De Mike Verweij's, Valentijn Driessens, Derksen van deze wereld suggereerde namen als Frank de Boer, Pepijn Leijnders, Ten Hag, Pascal Jansen.
Dat is zeker zo. Maar je stelde dat geen Nederlandse coach het voor elkaar zou hebben gekregen. Maar als ik nog een keer teruglees bedoel je denk ik “beschikbare Nederlandse trainers”.PolarBear schreef op maandag 2 december 2024 @ 20:46:
[...]
Dat was dit seizoen in geen enkel universum een reële keuze geweest.
De Mike Verweij's, Valentijn Driessens, Derksen van deze wereld suggereerde namen als Frank de Boer, Pepijn Leijnders, Ten Hag, Pascal Jansen.
Bij Feyenoord was hetzelfde aan de orde. Ik zag geen Nederlandse trainer zomaar ff Slot opvolgen. We hebben veel goede Nederlandse trainers, maar weinig uitzonderlijke die ook nog eens goed kunnen fungeren in een organisatie als die van Feyenoord, Ajax of PSV. Waarbij ik ook nog eens denk dat het bij Ajax de afgelopen jaren nog een paar tandjes moeilijker was.
Goed dat hij duiding geeft. Jammer dat de interviewer het niet echt lijkt te begrijpen, beter hadden ze misschien Mart vd Heuvel het interview laten afnemen.
Hopelijk helpt het wat tegen speculaties en zorgt het er voor dat meer mensen met zulke gevoelens er over kunnen praten.
Van wat ik gezien heb icm wat Bosz na de wedstrijd zei, is er nog meer onduidelijkheid. Ik denk niet dat het een depressie is, maar de emmer kan wel vol zijn. Psycholoog zou kunnen helpen, die krijgen hier denk ik jeukende handen van.ElPaco schreef op maandag 2 december 2024 @ 21:21:
[...]
Goed dat hij duiding geeft. Jammer dat de interviewer het niet echt lijkt te begrijpen, beter hadden ze misschien Mart vd Heuvel het interview laten afnemen.
Hopelijk helpt het wat tegen speculaties en zorgt het er voor dat meer mensen met zulke gevoelens er over kunnen praten.
Hij zegt in het interview dat hij al bij iemand loopt, dus dat zal wel goed zitten.OMX2000 schreef op maandag 2 december 2024 @ 22:07:
[...]
Van wat ik gezien heb icm wat Bosz na de wedstrijd zei, is er nog meer onduidelijkheid. Ik denk niet dat het een depressie is, maar de emmer kan wel vol zijn. Psycholoog zou kunnen helpen, die krijgen hier denk ik jeukende handen van.
Soms kan het ook gewoon zo zijn dat je een beetje klaar bent bij je werkgever en dat je ergens anders aan de slag moet. Het hoeft niet zo complex te zijn.OMX2000 schreef op maandag 2 december 2024 @ 22:07:
[...]
Van wat ik gezien heb icm wat Bosz na de wedstrijd zei, is er nog meer onduidelijkheid. Ik denk niet dat het een depressie is, maar de emmer kan wel vol zijn. Psycholoog zou kunnen helpen, die krijgen hier denk ik jeukende handen van.
Hup Ajax!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
[ Voor 42% gewijzigd door Vos op 04-12-2024 20:19 ]
XXXVI
Hoeft ook niet als je zulke goals maakt...Pompi schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:17:
Utrecht oogt nog niet echt als de nummer 3 van de Eredivisie in deze wedstrijd.
Man man man
Over het seizoen zal het zich uitmiddelen.
Lol...LZ86 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:20:
Na vaak goed wegkomen de afgelopen weken, nu een keertje eentje tegen die wat onverdiend is.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat was alleen zo tegen NEC toch?LZ86 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:20:
Na vaak goed wegkomen de afgelopen weken, nu een keertje eentje tegen die wat onverdiend is.
XXXVI
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hij maakt het hier wel goed hoorephymerous schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:19:
Sjonge wat een klutsgoal, door wie anders “aangespeeld” dan door Gaaij.
Heer-lijk!
Haha thanks for the jinx, Ajax had het nodigLZ86 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:20:
Gaat lekker met de goal van Hato erbijTrishul schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:31:
Dat is niet de eerste keer, Gaaei met de kanonskogel
Zo snel had ik dat niet verwacht.LZ86 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:20:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tot nu toe blijft het meezitten voor ze. Zo haalt Feyenoord ze nooit in.LZ86 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:20:
Nu je het zegt. Ziet er heel raar uitHolk schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:34:
Is die nummer 16 van Utrecht z’n sokken vergeten?
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 04-12-2024 20:36 ]
Defineer meezitten. Voorsprong is terecht, niets met meezitten te makenD-e-n schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:35:
[...]
Tot nu toe blijft het meezitten voor ze. Zo haalt Feyenoord ze nooit in.
Ook bij jullie middelt het gewoon uit over het seizoen hoorD-e-n schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:35:
[...]
Tot nu toe blijft het meezitten voor ze. Zo haalt Feyenoord ze nooit in.
Denk eerder dat @D-e-n bedoeld dat er bij NEC met mazzel gewonnen werd en nu met 0-1 achter eerst, de 2-1 met een eigen doelpunt.Terranova schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:37:
[...]
Defineer meezitten. Voorsprong is terecht, niets met meezitten te maken
Goals die op het goede moment vallen, moeizame wedstrijden toch winnen. Statistisch gezien moet dat een keer fout gaan.Terranova schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:37:
[...]
Defineer meezitten. Voorsprong is terecht, niets met meezitten te maken
Normaal noemt men dat 't geluk van de kampioen. Echter PSV staat nog wat puntjes voor...D-e-n schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:39:
[...]
Goals die op het goede moment vallen, moeizame wedstrijden toch winnen. Statistisch gezien moet dat een keer fout gaan.
Dan hebben we nog wat goals tegoed, en ook een spits die fit is.Superkiwi schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:38:
[...]
Ook bij jullie middelt het gewoon uit over het seizoen hoor
PSV heeft teveel kwaliteit. Dat gaan zowel Feyenoord als Ajax niet goedmaken, ook met "geluk" niet.Terranova schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:41:
[...]
Normaal noemt men dat 't geluk van de kampioen. Echter PSV staat nog wat puntjes voor...
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/v9AjEBrLeCFN5CbJ8BjNISPo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Gugsxe7gCJ5gP0MgBgWVklu2.jpg?f=fotoalbum_large)