Heel mooie pass van Lang zeg.sNielz123 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:24:
Zo hee. Pass van Lang prachtig. Perfect ingeschoten
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Niet? Open huis achterin elke keer als PSV 3 stappen druk naar voren zet.sNielz123 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:20:
Je kan niet eens zeggen dat Twente echt slecht is.
Tempo van PSV ligt vandaag heel hoog.
Twente houdt totaal geen rekening met balverlies, enorm naief, alsof ze thuis tegen Almere spelen
Door Veerman zo te zien, maar ik zag het nog niet goed, ik keek naar de verkeerde man.
[ Voor 40% gewijzigd door carpebios op 06-12-2024 21:36 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Volgens ESPN is AZ - Ajax een topper.
[ Voor 63% gewijzigd door carpebios op 06-12-2024 21:53 ]
Hij kwam er wel op terug. En ik kom terug op dat het geen schwalbe was, nadat Sadilek dat net volmondig toegaf.toolkist schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:17:
[...]
Dat laat dus zien hoe bagger NL scheidsrechters opgeleid worden (hij fluit amateurs). Structureel probleem waar ze zelf hun regels verzinnen.
Maar wat is dit PSV goed zeg. Petje af.
Wat zou PSV-Twente wel een topper maken en AZ-Ajax niet?carpebios schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:51:
Bijna de 7-1
AZ, maar Twente heeft zijn best gedaan er geen topper van te maken.toolkist schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:30:
[...]
Wat zou PSV-Twente wel een topper maken en AZ-Ajax niet?
AZ staat 6e. En ik zeg ook niet dat PSV - Twente dat wel is, dat verzin je er zelf bij.toolkist schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:30:
[...]
Wat zou PSV-Twente wel een topper maken en AZ-Ajax niet?
Alles tussen de top 6 is een topper volgens hun....Ze moeten wat natuurlijk als ze flinke knaken durven te vragen terwijl het aanbod strerk is uitgekleed(geen Europees voetbal) maar de "analisten" gewoon doorbetaald moeten worden.En die zitten daar natuurlijk niet voor een paar consumptiebonnen.carpebios schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:51:
Bijna de 7-1
Maar je verbaast je alleen over AZ-Ajaxcarpebios schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 23:08:
[...]
AZ staat 6e. En ik zeg ook niet dat PSV - Twente dat wel is, dat verzin je er zelf bij.
De keus van Twente om na de 3-1 nog in de wedstrijd proberen te komen was niet handig, maar dit PSV was echt heel, heel erg goed. Waarschijnlijk was het inderdaad slimmer geweest om de boel op slot te doen en met 3-1 naar huis te gaan.Megupe schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 23:04:
[...]
AZ, maar Twente heeft zijn best gedaan er geen topper van te maken.
Utrecht is ook compleet afgedroogd door PSV, hier staat geen maat op, zoals ze nu spelen.
Ik wil de prestatie van PSV ook niet bagetalisseren, heel knap hoe ze dit seizoen de eredivisie ondersteboven ploegen (echt letterlijk).ZieMaar! schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 09:31:
[...]
De keus van Twente om na de 3-1 nog in de wedstrijd proberen te komen was niet handig, maar dit PSV was echt heel, heel erg goed. Waarschijnlijk was het inderdaad slimmer geweest om de boel op slot te doen en met 3-1 naar huis te gaan.
Utrecht is ook compleet afgedroogd door PSV, hier staat geen maat op, zoals ze nu spelen.
Maar ik zie wel een verschil hoe teams tegen psv geen adequaat strijdplan lijken te hebben en zich tegen andere teams juist weer wel, en daar zit natuurlijk dus ook deels verdienste psv in.
In mijn optiek is elke wedstrijd tussen PSV, Ajax, Feyenoord, AZ en Twente een topper.carpebios schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:51:
Waarom? Grote club tegen grote club, simpel.
Ik zou zo bij ESPN kunnen werken
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kun je nagaan hoe goed wíj zijn 💪🏼💪🏼ZieMaar! schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 09:31:
[...]
Voorlopig de enige club die PSV als een volleerd matador alle hoeken van de ArenA liet zien en voor dood achter liet
Ach, PSV kennende, volgende week onderuit na een dramatische wedstrijdSuperkiwi schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 11:56:
[...]
Kun je nagaan hoe goed wíj zijn 💪🏼💪🏼
Voorlopig de enige club die PSV als een volleerd matador alle hoeken van de ArenA liet zien en voor dood achter liet
Ik word pas blijer als Psv dat ook meer in de CL laat zien tegen de betere Europese tegenstanders.ZieMaar! schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 09:31:
[...]
Verwijderd
Mee eens, overwinteren in de CL is niet goed genoeg meer.Harribo schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:58:
Ik word pas blijer als Psv dat ook meer in de CL laat zien tegen de betere Europese tegenstanders.
Nou, die zijn vakkundig bezig de bezoekers de NEC om te draaien
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 07-12-2024 17:05 ]
nggyu nglyd
Van toppers is wat mij betreft alleen maar sprake bij de traditionele top 3. En dan alleen maar omdat PSV het zo goed doet (decennia lang). Qua supporters aantallen en spreiding komen PSV, Twente en AZ niet in de buurt van Ajax en Feyenoord.Superkiwi schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 11:48:
[...]
In mijn optiek is elke wedstrijd tussen PSV, Ajax, Feyenoord, AZ en Twente een topper.
Waarom? Grote club tegen grote club, simpel.
Ik zou zo bij ESPN kunnen werken
En in Nederland is er maar een affiche dat het predikaat klassieker met eer mag dragen… dat zijn de wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord
XXXVI
Maar goddank dat er altijd wel een stuk of 3 andere clubs zijn die het de traditionele top 3 lang genoeg lastig kan maken voor de bovenste plekken. Al is er vaak wel een club die er met kop en schouders bovenuit steekt(vaak Ajax en PSV).
Overwinteren ze dan? Eerst de playoffs maar eens halen en dan ook nog winnen, dan pas 'overwinteren' ze (vergelijkbaar met oude opzet).Verwijderd schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:11:
[...]
Mee eens, overwinteren in de CL is niet goed genoeg meer.
0-1 NAC vlak voor rust
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Feyenoord is zelf ook van plan morgen pas te komen.Agent47 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:57:
Ik ben er morgen pas weer. Komen last minute vrienden over de vloer, nu mis ik de wedstrijd
nggyu nglyd
Het lijkt er op dat Priske gewoon niet in staat is een tactiek te bedenken die werkt tegen ploegen die zich instellen op jou omdat ze de underdog zijn. Dat is eigenlijk het hele seizoen al zo. Zelfs in de CL ging Feyenoord onderuit tegen feitelijk de "makkelijkste" tegenstander.Napo schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:14:
Feyenoord op een achterstand, en dat tegen een degradatiekandidaat. Waar is toch die vorm van de voorgaande seizoenen
En die eigenschap is gewoon niet te verenigen met het trainerschap in een competitie als de eredivisie. En dat gaat CL miljoenen kosten op deze manier en dat werpt je terug terwijl je met de erfenis van Slot stappen had kunnen maken.
In de wedstrijden waar jij op doelt heb ik altijd een zwaar dominant Feyenoord gezien. Nu ook weer. Wat moeten ze anders doen? Ik wijt het 100% aan gebrek aan kwaliteit achterin, met name Beelen en Wellenreuther die onbegrijpelijkelijke keuzes maakt.D-e-n schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:20:
[...]
Het lijkt er op dat Priske gewoon niet in staat is een tactiek te bedenken die werkt tegen ploegen die zich instellen op jou omdat ze de underdog zijn.
Virtueel slechts één puntje van AZ verwijderd nu.
[ Voor 54% gewijzigd door Superkiwi op 07-12-2024 20:48 ]
Dominant en iets afdwingen is nog wel wat anders. Het kan toch geen toeval zijn dat je iedere keer een moeilijke pot speelt.DutchOwnage schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:24:
[...]
In de wedstrijden waar jij op doelt heb ik altijd een zwaar dominant Feyenoord gezien. Nu ook weer. Wat moeten ze anders doen? Ik wijt het 100% aan gebrek aan kwaliteit achterin, met name Beelen en Wellenreuther die onbegrijpelijkelijke keuzes maakt.
1-1. Hopelijk komen ze nu eens los.
90% balbezit, maar 100% 11 man in het doel van Waalwijk.
Daar is gewoon niet doorheen te voetballen zo. Had Feyenoord onder Slot ook moeite mee maar braken er toch door omdat ze de tegenstander stuk speelden.
Onder Priske lijken ze dat laatste niet meer te kunnen maar eerder zelf stuk gespeeld te worden en alles te breken en blesseren.
Dit wordt de tweede helft frustreren en hopen op nog een overwinning, maar we gaan zo de CL weer mis lopen en de erfenis van Slot door de plee spoelen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
+1
+1
Edit: 4x is scheepsrecht.
Edit: Snel gerepareerd door Feyenoord.
[ Voor 48% gewijzigd door Quad op 07-12-2024 21:37 ]
nggyu nglyd
Maarja 3 punten zijn in ieder geval weer binnen
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Wanneer wordt die TD ontslagen?
Ouderwets avondje FeyenoordRubman schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 22:01:
Hoe kun je het nog een spannende wedstrijd laten worden tegen RKC met alle respect.
Maarja 3 punten zijn in ieder geval weer binnen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Alvast gefeliciteerd, AZ supporters!
Echt hè… waarom? Weer te bizar voor woorden dit. Ik word knettergek van dat gewissel.Trishul schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:43:
Geen Henderson op het middenveld bij Ajax. In plaats daarvan van den Boomen...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Je hebt 9 posities een betere speler staan. Ik verwacht een simpele overwinning.Trishul schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:43:
Geen Henderson op het middenveld bij Ajax. In plaats daarvan van den Boomen...
Alvast gefeliciteerd, AZ supporters!
[ Voor 75% gewijzigd door Quad op 08-12-2024 14:09 ]
nggyu nglyd
Helemaal niet. Van den Boomen heeft een te trage handelingssnelheid waardoor hij duels verliest, overtredingen moet maken. Ook ontneemt hij Sutalo en Baas een afspeelmogelijkheid richting het middenveld.Verwijderd schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:06:
[...]
Je hebt 9 posities een betere speler staan. Ik verwacht een simpele overwinning.
Dan heb je ook nog Berghuis op rechts, waar de AZ linksback enorm veel ruimte zal krijgen. Verder is Weghorst eenvoudig te neutraliseren omdat hij zo makkelijk uit balans te brengen is.
Dat zijn al drie spelers. Ik verwacht 3-1 voor AZ.
Dat van de Boomen speelt ipv Henderson is al argumentatie gegroet om niet te rouleren.Vos schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:28:
AZ thuis tegen Ajax, dan weet je toch al genoeg. Puntverlies voor Ajax.
Met hem, Akpom, Gaai heb je ineens drie spelers in het veld die het elftal 80% zwakker maken.
XXXVI
*edit
Waar is iedereen?
[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 08-12-2024 15:15 ]
Recht op 'm af, maar toch.
Pasveer is ook de enige die zegt in de interviews over Farioli: "Wisselbeleid? Welk Wisselbeleid? Niets van gemerkt."
nggyu nglyd
Geen topper hè.Superkiwi schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:14:
Koning Pasveer pakt 'm weer! Keepertje hoor
*edit
Waar is iedereen?
nggyu nglyd
PSV heeft toch al gespeeld?Superkiwi schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:14:
*edit
Waar is iedereen?
Gaaei maakt het elftal echt niet 80% zwakker tov Rensch.ephymerous schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:39:
[...]
Dat van de Boomen speelt ipv Henderson is al argumentatie gegroet om niet te rouleren.
Met hem, Akpom, Gaai heb je ineens drie spelers in het veld die het elftal 80% zwakker maken.
Vliegen elkaar constant in de haren.
nggyu nglyd
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:37
Dat is dan ook het enige spannende. Het niveau van de pot is verder bedroevend.Quad schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:40:
Gaaei en van Bommel gaan niet gezellig samen borrelen na de wedstrijd denk ik.
Vliegen elkaar constant in de haren.
Edit: Ah, van achteren is het duidelijk, en hands.
[ Voor 39% gewijzigd door Quad op 08-12-2024 15:45 ]
nggyu nglyd
- tweakduke
Edit: net nog een keer een herhaling waarin je wel hands ziet
[ Voor 32% gewijzigd door Trishul op 08-12-2024 15:47 ]
nggyu nglyd
Flickr PSN ID= cheironnl
nggyu nglyd
Sutalo? Wat denk je van de hele linkerkant? Die voorzet mag niet eens komenQuad schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:54:
Kak, Sutalo staat daar toch weer fout.
Rensch is al om te janken. Gaai is nog slechter. En inderdaad de hele linkerkant stond slecht. Net als het hele elftal zonder Henderson.toolkist schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:30:
[...]
Gaaei maakt het elftal echt niet 80% zwakker tov Rensch.
[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 08-12-2024 15:58 ]
XXXVI
F1 kijken. Schakel net in. Terecht 1-0?Superkiwi schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:14:
*edit
Waar is iedereen?
Natuurlijk, maar verdedigend moet Sutalo gewoon met Bisonkit vastgeplakt aan Parrot zitten.toolkist schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:55:
[...]
Sutalo? Wat denk je van de hele linkerkant? Die voorzet mag niet eens komen
nggyu nglyd
Gaaie wordt de afgelopen wedstrijden natuurlijk ook niet geholpen met dat Berghuis voor hem wordt gezet, want die heeft sinds zijn terug keer echt helemaal niks laten zien en helpt ook niet met verdedigen.ephymerous schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:57:
Eerste overtreding is van AZ. Dus of een legitiem doelpunt of een penalty?
[...]
Rensch is al om te janken. Gaai is nog slechter. En inderdaad de hele linkerkant stond slecht. Net als het hele elftal zonder Henderson.
Ajax heeft dit seizoen tegen de subtoppers uit de scheids absoluut tegen. Dit slaat wederom nergens op.toolkist schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:58:
Wauw scheids... Durf je dit echt af te fluiten terwijl Goes zelf als 1e vasthoudt?
Dat wil niet zeggen dat je dan elke keer de bal maar kansloos moet verspelen.Pompi schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:59:
[...]
Gaaie wordt de afgelopen wedstrijden natuurlijk ook niet geholpen met dat Berghuis die voor hem wordt gezet, want die heeft sinds zijn terug keer echt helemaal niks laten zien en helpt ook niet met verdedigen.
[ Voor 40% gewijzigd door ephymerous op 08-12-2024 16:01 ]
XXXVI
nggyu nglyd
Dit is nondeju de enige speler die wel werkt
Edit: Oke sneller dan ik dacht.
[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 08-12-2024 16:05 ]
nggyu nglyd
Je doet een WeghorstjeQuad schreef op zondag 8 december 2024 @ 16:04:
't is niet de vraag of, maar wanneer AZ op 2-0 komt.
- tweakduke
Nu is het weer los zand en men doet van alles behalve het goede.
Ja moet je kijken die speler van AZ blokkeert 'm volledig.toolkist schreef op zondag 8 december 2024 @ 16:05:
jaaaaa Pasveeeeeeeer
Nu met pensioen? Alsjeblieft?
nggyu nglyd
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Nah net als tegen Twente vallen alle besluiten in het nadeel van Ajax. Net werd gewoon een legitieme goal afgekeurd.Holk schreef op zondag 8 december 2024 @ 16:05:
Hinderen van keeper? Minimaal maar…
[ Voor 63% gewijzigd door ephymerous op 08-12-2024 16:08 ]
XXXVI
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large)