Ach kom op man daar is niks zuurs aan en al helemaal niet richting Feyenoord, hoogstens naar CityST10©DE schreef op woensdag 27 november 2024 @ 00:22:
[...]
[...]
Jezus wat zuur! Manchester City had al 7 punten. Staan nu nog op de 15e plaats. Dit is gewoon goed gedaan door Feyenoord en deze prestatie hoeftniet klein gepraat te worden.
Precies. Ik volg de premier league meer dan de eredivisie en zie City graag (punten) verspelen. Voor NL alleen maar mooi dat Feyenoord een punt pakt!toolkist schreef op woensdag 27 november 2024 @ 07:15:
[...]
Ach kom op man daar is niks zuurs aan en al helemaal niet richting Feyenoord, hoogstens naar City
Ik ging slapen na de 3-0 en werd zojuist aangenaam verrast op Youtube. Netjes hoor!
Was gisteren maar gaan maffen met de 3-0 stand, moest er weer vroeg uit dus had zoiets van ach we worden ingemaakt ik mis niets.
Kijk ik vanochtend zie ik 3-3 WTF is hier gebeurd. Zie de samenvatting en nog steeds iets van WTF!
ManCity heeft het wel helemaal weg verspeeld zeg wat een fouten achterin waar Feyenoord knap van profiteerd.
Hadj Moussa
, Paixiao altijd beetje dubbel de ene keer fantastisch maar ook tergend zo af en toe maar dit maakt weer een hoop goed. Lekker voor Santi een makkelijk doelpuntje mee pakken bij je rentree en een verdiende voor Hancko imho.
Kijk ik vanochtend zie ik 3-3 WTF is hier gebeurd. Zie de samenvatting en nog steeds iets van WTF!
ManCity heeft het wel helemaal weg verspeeld zeg wat een fouten achterin waar Feyenoord knap van profiteerd.
Hadj Moussa
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Nou, als er eentje onverwacht kwam dan was het deze. Wat een instorting van Manchester City zeg. Bij die derde goal van Feyenoord konden nog 2 City spelers het opbrengen terug te verdedigen op de vijf diepgaande mensen van Feyenoord. Dat zegt twee dingen.Harribo schreef op woensdag 27 november 2024 @ 08:57:
Om na te genieten
En ik had de goals gemist...
Manchester City - Feyenoord samenvatting
1. Feyenoord was bijzonder gretig en vol overtuiging op jacht naar de goal.
2. Manchester City zit er mentaal doorheen. Terughollen is voor de meeste voetballers mentaal een stuk zwaarder dan vooruit rennen. Als de geestelijke kracht opraakt, dan gaat terugverdedigen niet meer.
Maar genoeg over City. Heel goed gedaan van Feyenoord. De rug rechtgehouden na de 3-0 en doorgegaan. Geen ontzag voor de grote namen. Ik vond dat bij de 3-2 ook mooi. Het halve eltal was aan het jagen.
Ik denk helemaal niets, aangezien hij nog geen week geleden met twee seizoenen heeft verlengd. Als ze nog twee keer op hun 'bek' gaan (niet ondenkbaar met o.a. Liverpool in het verschiet), dan zou het zomaar eens anders kunnen zijn. Maar dat zal niet goedkoop worden voor City.Cariernb schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:58:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd wat dit betekent voor Guardiola, zeker gezien de laatste resultaten. Echt een geweldige prestatie van Feyenoord zeg
On-topic-ish: Ik heb nog steeds een afterglow. In mijn hoofd zag ik na de 3-0 een recordnederlaag opdoemen. Maar blijkbaar is de mentale weerbaarheid bij City echt ontzettend laag. Ze grossierden verdedigend in fouten. En dan is het knap dat je als Feyenoord (en dit zeg ik als Feyenoorder) met dit materiaal dit kunt presteren. Lotomba en Giminez niet fit genoeg om vanaf het begin te spelen. Je mist Bueno, Osman (nou ja.. beetje dan, als extra optie), Stengs (gelukkig op de weg terug). Carranza ontzettend sterk, Paixao dijk van een tweede helft en Moussa.. tsja.. wauw. Koopje denk ik nu!
Kritisch ben ik ook. Ik vond Milambo onzichtbaar, Timber heeft te veel prestatiedrang en liep zich vaak vast, Hwang was vooral degelijk, maar niet zo uitzonderlijk als de laatste weken. Middenveld was eigenlijk vrij matig. Maar goed, de euforie regeert vandaag! Nu PSV vanavond even 3 punten!
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Haha ja hij zag het aankomen, snel ff contractje tekenenFrituurman schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:16:
[...]
Ik denk helemaal niets, aangezien hij nog geen week geleden met twee seizoenen heeft verlengd.
Manchester City mag zich dit ook zeker aanrekenen.
Hadj Moussa... Hij zal vast in de toekomst ook wel eens dingen verkeerd doen maar ik vind het zo'n leuke speler om naar te kijken. Vond ik bij Vitesse al. Maakte dat doelpunt trouwens heel kundig, zo makkelijk was dat nog niet.
En die voorzet van Paixao, ook gewoon klasse. In een split second de achterste man, die niet gedekt werd, zien en perfect aanspelen
Klopt helemaal, beide acties van Hadj Moussa en Paixao waren geweldig, vooral in een uitwedstrijd in de Champions League bij City.Harribo schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:33:
[...]
Haha ja hij zag het aankomen, snel ff contractje tekenen![]()
Manchester City mag zich dit ook zeker aanrekenen.
Hadj Moussa... Hij zal vast in de toekomst ook wel eens dingen verkeerd doen maar ik vind het zo'n leuke speler om naar te kijken. Vond ik bij Vitesse al. Maakte dat doelpunt trouwens heel kundig, zo makkelijk was dat nog niet.
En die voorzet van Paixao, ook gewoon klasse. In een split second de achterste man, die niet gedekt werd, zien en perfect aanspelen
Dat is toch niet helemaal raar? Kijken naar het voetbal dat hij voor ogen heeft en dan gewoon onder druk zonder te kijken de bal "terugspelen" tussen de collega verdediger en de keeper in terwijl er voldoende tijd en ruimte was om die bal naar voren uit te verdedigen... Dat cynische applaus bij die 3-2 was ook een veelzeggende reactie.Agent47 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 23:02:
Die kop van Guardiola bij die 3-1. Die man stond toen al op ontploffen.
Al was het feit dat die bal daadwerkelijk nog bij Gimenez uitkwam, meer een gelukje, maar alles er aan voorafgaand was ook wel weer het gevolg van een collectief falen daar achterin bij City.
Er zullen er deze week naar Liverpool toe nog wel een paar moeten nablijven op de voetbalschool van Guardiola...
Goede beslissing ook van Paixao ook om door te gaan met de aanval in plaats van de keeper een rode kaart aan te smeren, want die had (kijkend naar zijn houding) totaal niet de intentie om nog voor die bal te gaan.
[ Voor 35% gewijzigd door TIGER1125 op 27-11-2024 09:56 ]
Daar heb je een goed punt. Had dat in een later bericht ook al benoemd inderdaad. Ben benieuwdFrituurman schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:16:
[...]
Ik denk helemaal niets, aangezien hij nog geen week geleden met twee seizoenen heeft verlengd. Als ze nog twee keer op hun 'bek' gaan (niet ondenkbaar met o.a. Liverpool in het verschiet), dan zou het zomaar eens anders kunnen zijn. Maar dat zal niet goedkoop worden voor City.
Bij city trekken ze gewoon weer een zak geld open en geven flink geld uit aan spelers.
Dit punt is voor Feyenoord zeer lekker aangezien het niet iets was waar je vooraf op had gerekend.
Is toch iets wat ze nodig hadden voor overwintering.
Hoop dat de rest ook weet te winnen, maar voor psv is dit een pot waar je het gewoon kunt laten liggen als je niet scherp bent
Dit punt is voor Feyenoord zeer lekker aangezien het niet iets was waar je vooraf op had gerekend.
Is toch iets wat ze nodig hadden voor overwintering.
Hoop dat de rest ook weet te winnen, maar voor psv is dit een pot waar je het gewoon kunt laten liggen als je niet scherp bent
Zeer zeker niet.. maar enige realisme mag ook bestST10©DE schreef op woensdag 27 november 2024 @ 00:22:
Dit is gewoon goed gedaan door Feyenoord en deze prestatie hoeftniet klein gepraat te worden.
City verkeerd in een dramatische fase maar was toch heer en meester tot aan de wissels. De 3 wissels deed de wedstrijd kantelen, het leek wel of de ingevallen spelers bewust het eigen spel saboteerden, City was een schim van de ploeg die het tot de 3-0 was. Erg knap van Feyenoord om hier gebruik van te maken en zo terug te komen, maar dat Feyenoord er nog een gelijkspel uit heeft weten te slepen lag grotendeels aan City.
Door het er uit halen van Aké en het inbrengen van McAtee was de organisatie achterin compleet zoek. Ook op het middenveld verloren ze compleet de grip door Gündoğan en Foden tegelijkertijd er af te halen. Die Simpson-Pusey was een behoorlijke verzwakking van het elftal en een De Bruyne is alleen leuk wanneer ze overwicht hebben, die weigert pertinent om mee te verdedigen.
Ik zal wel weer een hoon van kritiek over mij heen krijgen maar dit is hoe ik er als neutrale toeschouwer naar gekeken heb. Uiteraard als Nederlander erg blij met de punten voor de coëfficiëntenlijst, helemaal omdat Sporting heeft verloren en de behaalde punten gisteravond stiekem een bonus zijn
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Haha op een andere website werden Gijp en Derksen belachelijk gemaakt omdat ze er 'compleet' naast zaten met hun analyse bij een 3-0 stand. Dan zie je maar hoe weinig kritiek een gemiddelde voetbalsupporter kan hebben. Achteraf gaan ze allemaal haten dat ze het niet juiste hadden etc etc.Han schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:38:
[...]
Zeer zeker niet.. maar enige realisme mag ook best
City verkeerd in een dramatische fase maar was toch heer en meester tot aan de wissels. De 3 wissels deed de wedstrijd kantelen, het leek wel of de ingevallen spelers bewust het eigen spel saboteerden, City was een schim van de ploeg die het tot de 3-0 was. Erg knap van Feyenoord om hier gebruik van te maken en zo terug te komen, maar dat Feyenoord er nog een gelijkspel uit heeft weten te slepen lag grotendeels aan City.
Door het er uit halen van Aké en het inbrengen van McAtee was de organisatie achterin compleet zoek. Ook op het middenveld verloren ze compleet de grip door Gündoğan en Foden tegelijkertijd er af te halen. Die Simpson-Pusey was een behoorlijke verzwakking van het elftal en een De Bruyne is alleen leuk wanneer ze overwicht hebben, die weigert pertinent om mee te verdedigen.
Ik zal wel weer een hoon van kritiek over mij heen krijgen maar dit is hoe ik er als neutrale toeschouwer naar gekeken heb. Uiteraard als Nederlander erg blij met de punten voor de coëfficiëntenlijst, helemaal omdat Sporting heeft verloren en de behaalde punten gisteravond stiekem een bonus zijn
Het grappige is: ze hadden het volkomen juist. Feyenoord had tot en met de 3-0 werkelijk 0,0 in te brengen in het spel op 1 schot na wat van richting veranderd werd. Feyenoord heeft het gisteren mentaal gewoon mega knap gedaan. Bij Man City, van een 3-0 achterstand terugkomen heeft natuurlijk met de vorm te maken waarin City op dit moment verkeert maar je moet wel een zéér goede teamspirit hebben om ook daadwerkelijk van een 3-0 achterstand terug te komen. En dat respect verdient Feyenoord.
Met mijn niet neutrale bril ben ik het eens met @Han en @Typhone . (moet er wel bij zeggen dat ik de 1e helft gemist heb, paar tellen nadat ik inschakelde kwam de penalty
)
Maar in begin van 2e helft werd je volkomen weggespeeld en hoopte ik dat het geen beschamende score ging worden.
Daarna buig je het prima om en haal je de finish voor het punt. Wat nog steeds knap is, want zelfs met deze wissels staat er nog genoeg kwaliteit/waarde (deze zijn uiteraard niet volledig gelijk, maar er is m.i. een behoorlijk overlap) op het veld.
Ging de wedstrijd ook in met, als je een keer iets kan toen tegen deze club is het op dit moment. Als ze enigszins in goede doen zijn, ben je gewoon kansloos......
Dus zeker apetrots, maar ook eens dat er wat haken en ogen aan dit punt zitten.
Maar in begin van 2e helft werd je volkomen weggespeeld en hoopte ik dat het geen beschamende score ging worden.
Daarna buig je het prima om en haal je de finish voor het punt. Wat nog steeds knap is, want zelfs met deze wissels staat er nog genoeg kwaliteit/waarde (deze zijn uiteraard niet volledig gelijk, maar er is m.i. een behoorlijk overlap) op het veld.
Ging de wedstrijd ook in met, als je een keer iets kan toen tegen deze club is het op dit moment. Als ze enigszins in goede doen zijn, ben je gewoon kansloos......
Dus zeker apetrots, maar ook eens dat er wat haken en ogen aan dit punt zitten.
10 second ninja DONE
Klopt helemaal. City heeft geblunderd met de wissels en Feyenoord heeft daar meer dan prima gebruik van gemaakt. Wat niet vanzelfsprekend is met 3-0 achter in een uitwedstrijd.Han schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:38:
[...]
Zeer zeker niet.. maar enige realisme mag ook best
Maar dat is heel wat anders dan zeggen dat Man City ook eindelijk eens een puntje heeft gepakt in de CL.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ben net gebeld door Alessio Da Cruz van Fortuna Sittard - even vragen of ik mijn seizoenskaart wilde verlengen. Best surreëel.
[ Voor 3% gewijzigd door Yakolev op 27-11-2024 14:53 ]
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Moussa, hwang, lotomba, osman, Bueno... Feyenoord heeft goed gescout, zo belangrijk
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 27-11-2024 15:38 ]
Ik wist niet dat het zo slecht bij Fortuna gaat dat ze selectiespelers laten bellen voor verlengen van seizoenskaart.Yakolev schreef op woensdag 27 november 2024 @ 14:53:
Ben net gebeld door Alessio Da Cruz van Fortuna Sittard - even vragen of ik mijn seizoenskaart wilde verlengen. Best surreëel.
Ik hoop dat het niveau stabieler gaat zijn. Want in potentie is het een kampioensselectie.Harribo schreef op woensdag 27 november 2024 @ 15:37:
Moussa, hwang, lotomba, osman, Bueno... Feyenoord heeft goed gescout, zo belangrijk
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Denk dat qua verdediding en middenveld we er qua basis selectie goed voorstaan, alleen wat je kan wisselen is een stuk minder.OMX2000 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 15:57:
[...]
Ik hoop dat het niveau stabieler gaat zijn. Want in potentie is het een kampioensselectie.
Maar centrum spits grootse probleem.
Santi terug....helemaal fit? ook weer in goed vorm? Ueda nog niet fit, en zelfs als hij fit is.....hoewel zijn 2 potten voor zijn blessure goed waren, of hij scoorde iig en dat is natuurlijk het belangrijkste. Caranza...wellicht potentieel maar nu nog niet goed genoeg? Teveel onzekerheden.
Spits erbij in de winterstop en dan zelf niets meer fout doen en hopen dat je kan inlopen.....maar ik denk dat 2e of 3e het hoogste haalbare is momenteel....hoop uiteraard dat ik het mis heb!
10 second ninja DONE
Wat een fantastisch resultaat voor Feyenoord. En nu hopen dat PSV het een vervolg kan geven straks. Zowel Saibari als Tillman spelen vaak ontzettend sterk in de CL dus die zie ik graag beiden vanaf het begin. Verder is het qua mogelijke blessures nog even zien wie er allemaal staan. Mocht Luuk toch niet fit genoeg zijn voor de basis dan ben ik ook erg benieuwd naar Pepi, of hij het op een hoger platform met meer druk en verwachtingen ook kan laten zien.
Wie weet legt United wel 100 miljoen voor ze neermkmi schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:41:
[...]
Klopt helemaal, beide acties van Hadj Moussa en Paixao waren geweldig, vooral in een uitwedstrijd in de Champions League bij City.
Geweldig hoor ze janken bij Lazio dat hun supporters niet mee mogen, 'die hebben toch helemaal niks gedaan', 'Een stad die niet eens in staat is om een voetbalevenement te organiseren' , terwijl een aanzienlijk deel van de Lazio supporters zo racistisch zijn als wat en dat al zo enorm vaak hebben laten merken, en de club daar precies niks tegen doet...
Amorim heeft toch nooit bij Feyenoord gezeten?Advizor schreef op woensdag 27 november 2024 @ 19:42:
[...]
Wie weet legt United wel 100 miljoen voor ze neer
Nee maar Priske wel, die kan daar komende zomer zo beginnentoolkist schreef op woensdag 27 november 2024 @ 19:44:
[...]
Amorim heeft toch nooit bij Feyenoord gezeten?
Bao_mi1 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 19:11:
Wat een fantastisch resultaat voor Feyenoord. En nu hopen dat PSV het een vervolg kan geven straks. Zowel Saibari als Tillman spelen vaak ontzettend sterk in de CL dus die zie ik graag beiden vanaf het begin. Verder is het qua mogelijke blessures nog even zien wie er allemaal staan. Mocht Luuk toch niet fit genoeg zijn voor de basis dan ben ik ook erg benieuwd naar Pepi, of hij het op een hoger platform met meer druk en verwachtingen ook kan laten zien.
:strip_exif()/f/image/I8NzvDsRJ4CUL4LWYx3K8LRT.jpg?f=fotoalbum_large)
Iets beters had ik me niet kunnen wensen, Lang en Luuk allebei terug, en Saibari en Tillman op het middenveld. Met Mauro in een meer verdedigende rol heb ik er vertrouwen in, mits Shakhar fysiek niet te sterk is.
En veel plezier daar!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Sund... Matig verdedigt.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Wat een ruimte krijgt die kerel op rechts zeg. Prima uitgespeelde aanval, niks op af te dingen.
Niks aan het handje, nog tijd genoeg om het om te draaien.
Niks aan het handje, nog tijd genoeg om het om te draaien.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ook môgge.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Mogguh Maarten!
Pusic heeft dat team goed voor elkaar
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Het Engelse voetbal is ook niet meer wat het geweest is. Nunez gaat als stervende zwaan liggen na een vrij opzichtige duw. Echt treurig, slot zou hem gelijk moeten wisselen.
Waarom was Luuk de Jong nou zo boos, die was ik gewoon te vroeg. Als je nu al zo begint te mekkeren, kan dat zich ook tegen je keren straks. Lijkt mij een zinloze en onhandige actie, gelukkig doet de arbiter er verder niets mee.
Psv is overigens nog niet zo sterk, of Shaktar speelt eigenlijk best goed. Komt onder de druk van psv uit, en komt ook echt wel aan mogelijkheden al tot nog toe.
Psv is overigens nog niet zo sterk, of Shaktar speelt eigenlijk best goed. Komt onder de druk van psv uit, en komt ook echt wel aan mogelijkheden al tot nog toe.
Het afronden wil niet echt he, bij PSV.
nggyu nglyd
dit nog een keer. Hoe dan...Megupe schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:08:
Goede goal, stelletje dromers in Eindhoven.
Tweede keer dat Flamingo niet goed ingrijpt he
Bij Shaktar daarentegen....Quad schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:29:
Het afronden wil niet echt he, bij PSV.
Wederom prima uitgespeeld, op het oog zo simpel.
Auw, dit is wel heel gemakkelijk. Natuurlijk fout van Dams, maar ook daarna wordt er niet goed verdedigd en boscagli sjokt ook niet volle bak terug.. zo wordt het wel een heel lastige avond. Of wil psv een Feyenoordje doen en straks echt terug komen.
Zou PSV misschien een Feyenoordje willen doen? Is wel leuk voor het publiek natuurlijk.
Pfff. Ik switch tussen Liverpool en PSV. En ik dacht echt wel dat PSV alweer op 1-1 zou staan. Maar 0-2… Hopen dat ze hun rug rechten en de boel keren.
Shaktar voetbalt goed, gedisciplineerd en met vertrouwen.
Normaliter als de pot matig is valt er hier nog wel iets te beleven maar het is rustig vanavonddglavimans schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:40:
Wat een matigheid vanavond
Is het nu zo moeilijk om op dat doel te schieten?
Geef Shaktar zo'n kans, die gaat sowieso op het doel
Geef Shaktar zo'n kans, die gaat sowieso op het doel
[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 27-11-2024 22:05 ]
De voorzetten van Lang zijn het niet hè. Teveel tijd nodig die jongen.
Ook de derde corner van hem die niet hoog genoeg is.Superkiwi schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:08:
De voorzetten van Lang zijn het niet hè. Teveel tijd nodig die jongen.
Ik snap dat soort dingen nooit zo goed. Je bent prof en kan toch wel in alle rust een bal hoog voor schieten?
Ik snap dat ook nooit. Was bij Feyenoord ook een hele tijd.Harribo schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:10:
[...]
Ook de derde corner van hem die niet hoog genoeg is.
Ik snap dat soort dingen nooit zo goed. Je bent prof en kan toch wel in alle rust een bal hoog voor schieten?
Zo dacht ik er ook altijd over maar het is wellicht niet zo simpel als het lijkt. Een darter gooit ook wel eens naast de twintig, een profgolfer heeft ook wel eens een afzwaaier, een tenniser maakt ook wel eens een dubbele fout, ondanks dat ze er uren en uren op trainen.
Heb dat altijd bij verdedigers en keepers. Ja, je taak is de tegenstander tegen te houden of de bal uit het doel te houden. Maar ze hoeven maar één keer te kort te passen en een goal volgt eruit, en ze worden door het slijk gehaald. Hoevaak overkomt een aanvaller dat ze in goede schotkans missen, en dan is het part of the game.Superkiwi schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:16:
Zo dacht ik er ook altijd over maar het is wellicht niet zo simpel als het lijkt. Een darter gooit ook wel eens naast de twintig, een profgolfer heeft ook wel eens een afzwaaier, een tenniser maakt ook wel eens een dubbele fout, ondanks dat ze er uren en uren op trainen.
Ja, eens inderdaad, een keer, maar 3x op rij niet normaal een bal vrij kunnen voorzetten? Ik blijf dat bijzonder vinden.Superkiwi schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:16:
Behalve bij Immers, dan is het gewoon onkundeMaarten_E schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:20:
[...]
Hoevaak overkomt een aanvaller dat ze in goede schotkans missen, en dan is het part of the game.
Oh dat ben ik zeker met je eens.Harribo schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:22:
[...]
Ja, eens inderdaad, een keer, maar 3x op rij niet normaal een bal vrij kunnen voorzetten? Ik blijf dat bijzonder vinden.
Ja dat niveau...Superkiwi schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:22:
[...]
Behalve bij Immers, dan is het gewoon onkunde
Immers speelde immers ook niet bij een psv
Ik zei het al voor de wedstrijd.
Dit is een pot waar psv gewoon punten kan laten liggen.
Bij verlies gaat het moeilijk worden
Dit is een pot waar psv gewoon punten kan laten liggen.
Bij verlies gaat het moeilijk worden
Laat gefloten voor een rode kaart.
Poh, wat een smerige
Poh, wat een smerige
[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 27-11-2024 22:27 ]
Poah waarom laat die gast 'm doorgaan. Als het een direct rode kaart is, gelijk fluiten toch?
nggyu nglyd
Ik wou zeggen, voor je aanvulling. Deze was wel erg terecht hoor.Superkiwi schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:25:
Laat gefloten voor een rode kaart.
Poh, wat een smerige
Bizar deze scheidsrechterbal! Waarom niet alsnog een vrije trap?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Wat een belachelijke actie van die scheids. Bizar. En dan ook nog geen vrije trap. Echt een clown.
En wat een anti-voetbal.. maar ik geef ze geen ongelijk, dit is hun enige kans.
En wat een anti-voetbal.. maar ik geef ze geen ongelijk, dit is hun enige kans.
[ Voor 29% gewijzigd door Pelox op 27-11-2024 22:30 ]
Moon.
Die redding van de keeper is wel eentje om in te lijsten, prachtig.
nggyu nglyd
Karsdorp kan ook geen voorzetten geven hè..
nggyu nglyd
Ja zag het, prima kopbal in een topwedstrijd.Dingdong schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:36:
Gakpo scoort wel ondertussen
Frappant om te zien hoe tegenpolig het seizoen van PSV en Feyenoord is in de ED en CL.
PSV draait min of meer onverstoorbaar in de ED, heeft moeite in de CL.
Feyenoord draait niet al te goed in de ED, maar presteert ver boven verwachting in de CL.
Als je kijkt naar het spel van Feyenoord in de CL zou je verwachten dat ze soeverein bovenaan staan in de competitie.
Feyenoord draait niet al te goed in de ED, maar presteert ver boven verwachting in de CL.
Als je kijkt naar het spel van Feyenoord in de CL zou je verwachten dat ze soeverein bovenaan staan in de competitie.
Ja dat is inderdaad frappant.Maarten_E schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:39:
Frappant om te zien hoe tegenpolig het seizoen van PSV en Feyenoord is in de ED en CL.
Wat ik bij PSV vaak mis is het echte vechten voor een resultaat. Denk dat dat het gene is wat het verschil maakt in de CL.
Die dekselse keeper ey.
nggyu nglyd
Het is niet dat PSV geen kansen krijgt, ze zijn gewoon net niet scherp genoeg. Deze van Bakayoko ook, normaal zou ie 'm veel korter in de hoek binnenschieten.
*edit
Hoppaaa, 1-2!
*edit
Hoppaaa, 1-2!
Klopt, PSV heeft weleens de neiging om teveel voetballend op te willen lossen (10 voor de stijl, 5 voor het resultaat), waar je bij Feyenoord eigenlijk altijd wel "de beuk erin" spelers rond hebt lopen. Denk daarom ook dat Slot een verademing was voor veel Feyenoord supporters, het was niet echt het type spel wat men er week in week uit zag.Harribo schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:41:
[...]
Ja dat is inderdaad frappant.
Wat ik bij PSV vaak mis is het echte vechten voor een resultaat. Denk dat dat het gene is wat het verschil maakt in de CL.
Edit:
[ Voor 12% gewijzigd door Maarten_E op 27-11-2024 22:44 ]
Pfff Karsdorp.. Gauw wisselen.
nggyu nglyd
Woppaaa!!!
PSV doet toch een Feyenoordje
PSV doet toch een Feyenoordje
BAM!
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
D'R OP EN EROVER!!
D'R OP EN EROVER!!
2-2 is niet ongunstig voor Feyenoord ook. Zat er meer dan prima in.
PSN: Finally_Chris
Die Oekraïeners kunnen niet echt lekker verdedigen.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Rammen! Het kan dus nog.
nggyu nglyd
Ha, eerst Feyenoord, en nu PSV. Normaal zijn het de Nederlandse ploegen die het weggeven
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Too soon, juniorPelox schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:43:
Helaas te laat.
Doen ze toch?
Buitenspel lijkt me..!
nggyu nglyd
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WE ARE SO SO SO BACK!
WE ARE SO SO SO BACK!
Overal achter de balQuad schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:51:
Buitenspel lijkt me..!
Serieus? Ik dacht van niet hoorQuad schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:51:
Buitenspel lijkt me..!
Edit : ook de eerste keer dat ik keek
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 27-11-2024 22:52 ]
Ja in de herhaling goed te zien inderdaad.
Prachtige wat een gekte!
nggyu nglyd
Ik kan gewoon niet juichen... zo'n vreselijke wedstrijd.
Moon.
Wat een acteerwerk weer van Bosz.
Je hoeft niet als een dorpsidioot te reageren maar dit is een soort statement en slaat ook nergens op.
Je hoeft niet als een dorpsidioot te reageren maar dit is een soort statement en slaat ook nergens op.
[ Voor 14% gewijzigd door FreakNL op 27-11-2024 22:54 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/wu1TAAQ0McAMKw8zpZ8FmjNX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xTzwTrpQN5aF0Bq28FANLevp.jpg?f=fotoalbum_large)