Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hopelijk Sparta Praag thuis winnen, dan heb je 9 punten en kom je mogelijk in de tussenronde.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
per aspera ad astra
nggyu nglyd
Zeg maar schier onmogelijk.Gonadan schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:07:
Helaas. Nu wordt het lastig.
Knappe sprint van die blonde Scandinaviër
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De penalty ja kun je wat over zeggen, beide kanten op maar beiden gingen imho voor de bal en 1 voet was er net iets eerder.
Ik ga deze wedstrijd laten voor wat het is, ingecalculeerd verlies en hopen dat je bij Sparta Praag wat kan versieren.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Die hebben lekker vertrouwen gekregen van de penalty op het voor hun beste en Feyenoord slechtste moment. Voor mij was t na de strafschop wel klaar.dr.lowtune schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:11:
Tja, dit is wel klaar. Eerste helft nog aardig stand gehouden, maar City is gewoon echt een maat te groot.
Dat klopt een beetje.LAD93 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:10:
Wat ik dus oprecht niet snap is dat gekut achterin met Wellenreuther die de bal continu 5 meter ver schiet naar iemand. Waarom kan die bal niet gewoon een knal naar voren krijgen? Beetje opportunisme is ook niet gek tegen zo’n ploeg
Maar geef ons een speler van hun en we zijn 20% beter.
Nog steeds met opgeheven hoofd daar weg.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Timber eraf, Milambo eraf. Zechiël en Zerrouki brengen.Agent47 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:14:
Zet Maar wat jeugd er in en spaar je basis materiaal. Eraf ga je toch wel.
Timber oogt niet fit
Timber sparen, en die zit niet in zijn wedstrijd. Zerrouki speelde tegen Heerenveen goed.
Ik ook niet, maar toen stond de tv hier ook nog niet aan
Dat is 1piotr123 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:30:
Het wordt nog 3-4 , en de 10e win ik de staatsloterij
nggyu nglyd
Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat City sowieso wel vertrouwen heeft. Het was een kwestie van tijd voordat ze gingen scoren.jbdeiman schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:13:
[...]
Die hebben lekker vertrouwen gekregen van de penalty op het voor hun beste en Feyenoord slechtste moment. Voor mij was t na de strafschop wel klaar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
City heeft het niet meer.Agent47 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:40:
Wat gebeurd hier
En Zerrouki valt niet verkeerd in ....
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
U zei? City speelt al weken erg matig en scoort lastig. Dan is vlak voor rust over het dode punt komen natuurlijk heerlijk.Gonadan schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:38:
[...]
Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat City sowieso wel vertrouwen heeft. Het was een kwestie van tijd voordat ze gingen scoren.
Niets van te zien vanavond, Wellenreuter en Trainer moesten er aardig voor werken anders had hij er allang in gelegen.jbdeiman schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:43:
U zei? City speelt al weken erg matig en scoort lastig. Dan is vlak voor rust over het dode punt komen natuurlijk heerlijk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nggyu nglyd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Knappe prestatie dit hoor!
City gaat door de ondergrens!Quad schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:47:
Gekkenhuis!
En Feyenoord profiteert knap! Top!
nggyu nglyd
Hoezo?? Gewoon voor de overwinning gaan...Agent47 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:48:
PARKEER DE BUS
Hulde Feyenoord. Ik zou bijna zeggen; erop en erover nu. En wat doet Hancko daar voorin eigenlijk?
nggyu nglyd
Ik zei toch ook dat ze lastig scoren, dat is al een aantal wedstrijden gaande en ze geven daarnaast teveel weg. Klopt prima hoor, ze zijn / waren wel beter, maar dat lijkt me niet meer dan normaal.Gonadan schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:45:
[...]
Niets van te zien vanavond, Wellenreuter en Trainer moesten er aardig voor werken anders had hij er allang in gelegen.
Wat ga je met het geld doen?piotr123 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:30:
Het wordt nog 3-4 , en de 10e win ik de staatsloterij
Kut man City, soort van psg en Chelsea met hun koopziekte. Nu is 1 dure speler kapot en kunnen ze het niet meer.
Bizar kan toch niet zo zijn dat ze alleen vanwege Rodri alles winnen?Megupe schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:50:
Haha, mooi dit, jammer dat Feyenoord hem vermoedelijk net niet wint.
Kut man City, soort van psg en Chelsea met hun koopziekte. Nu is 1 dure speler kapot en kunnen ze het niet meer.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Sindsdien is City maar een matig elftal. Uiteraard missen ze een fitte de Bruine, maar Rodri missen ze enorm dit jaar. En je ziet teveel jeugd daar, die het gewoon (nog) niet hebben. Daarom verliezen ze alles de laatste tijd.Joostje123 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:51:
[...]
Bizar kan toch niet zo zijn dat ze alleen vanwege Rodri alles winnen?
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat ga jij met het geld doen?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
per aspera ad astra
De eerstvolgende scheidsrechter die Ajax in de competitie fluit omkopen
Ik ben ook wel benieuwd wat dit betekent voor Guardiola, zeker gezien de laatste resultaten. Echt een geweldige prestatie van Feyenoord zegDingdong schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:56:
Echt het perfecte moment om City te treffen. Voor City het beste resultaat in 6 wedstrijden
Je kunt ook zeggen dat het best knap is van Feyenoord..Dingdong schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:56:
Echt het perfecte moment om City te treffen. Voor City het beste resultaat in 6 wedstrijden
Maar goed, wat een pot. Trots! Alles is nog mogelijk nu
Het kan ook allebeiAdvizor schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:58:
[...]
Je kunt ook zeggen dat het best knap is van Feyenoord..
Maar goed, wat een pot. Trots! Alles is nog mogelijk nu
Helemaal niks. Althans wel iets voor zijn hart. Maar ze zouden gek zijn om Guardiola te laten gaan.Cariernb schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:58:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd wat dit betekent voor Guardiola, zeker gezien de laatste resultaten. Echt een geweldige prestatie van Feyenoord zeg
PSN: Finally_Chris
Ja dat wordt sparen belegen werken en blijven dromen, maar deze wedstrijd was ook wel een soort van droom.
Ik denk het ook niet, maar je weet het nooit met zulke clubs. Heeft recent ook z'n contract verlengt, maar misschien is dit meer iets voor een ander topicOMX2000 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:58:
[...]
Helemaal niks. Althans wel iets voor zijn hart. Maar ze zouden gek zijn om Guardiola te laten gaan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat was Hadj Moussa weer goed vandaag. Net als Paixao.
Groot deel van de wedstrijd kom je er niet aan te pas en ben je alleen maar aan het tegenhouden en dan dit resultaat. Bizar
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Of is dat te vroeg?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Na het sporten in de kleedkamer op mijn mobiel gekeken : 3-0 voor City. Ik dacht meteen, zie... Niks gemist...
Fiets naar huis in een dik kwartier, doe thuis de tv aan... WAAAATTTT?! 3-3!!
Toch super gedaan van Feyenoord
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 26-11-2024 23:11 ]
Staat die er nog niet dan?
PSN: Finally_Chris
Ik hoop dat ie meer met Lotomba kan spelen, dat kan ook wat moois opleveren.CR1691 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 23:16:
Moussa is met die twee goals in de CL gelijk een paar miljoen extra waard. Kan nog weleens een hele leuke investering blijken achteraf. Niemand die er vooraf in geloofde behalve de feyenoordscouting. Heel mooi om die ontwikkeling van die gozer te zien.
En dan aan de linkerkant paixiao en Bueno, dan kan je ineens aan twee kanten voetballen en gevaar stichten. Ziet de wereld er heel anders uit en wordt het allemaal veel minder voorspelbaar van.OMX2000 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 23:20:
[...]
Ik hoop dat ie meer met Lotomba kan spelen, dat kan ook wat moois opleveren.
Dingdong schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:56:
Jezus wat zuur! Manchester City had al 7 punten. Staan nu nog op de 15e plaats. Dit is gewoon goed gedaan door Feyenoord en deze prestatie hoeftniet klein gepraat te worden.Polycom schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 23:00:
Toch knap van City een punt pakken in de Champions League!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Die kerel heeft zichzelf helemaal bekrast en opengekrabt op z'n hoofd.. Mafkees.Agent47 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 23:02:
Die kop van Guardiola bij die 3-1. Die man stond toen al op ontploffen.
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken