[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 116 ... 302 Laatste
Acties:
  • 479.490 views

Onderwerpen

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:36
Scheidsie, wat fluit je slecht zeg...

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
en alweer een snoekduik beloond met een vrije trap. heeft die vent door dat ie een voetbal wedstrijd fluit en niet een no-contact sport?

Verwijderd

Terranova schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:10:
echt wtf scheids, jij bent echt niet goed...

Hoe is dit niet eens een kaart, denk dat iemand hem regels mag uitleggen. Na voordeel mag er een kaart komen
Hou toch eens op zeg, Ajax komt weer en weer goed weg.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:17
toolkist schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:22:
en alweer een snoekduik beloond met een vrije trap. heeft die vent door dat ie een voetbal wedstrijd fluit en niet een no-contact sport?
1e helft was er weinig aan de hand hoor. Pas nadat hij z'n fout had gezien is dit het geworden

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:22:
[...]

Ajax speelt in de rood/witte shirts hè ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• toolkist
  • Niet online
[...]

kijk je wel? kan het me niet voorstellen als je dit zo stelt

• Terranova
[...]

Je bedoeld het moment van Zwolle waar die verdediger in de 16 een bal met z'n hand naar beneden slaat en de scheids het niet zag?

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02-2025
[...]

Waarom heb jij internettoegang?

• Terranova
Dit was zeker ook geen buitenspel @Verwijderd ?

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Pover potje dit. Drie punten bijschrijven en door naar het volgende slachtoffer >:)

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 07-11-2025
Focus89 schreef op zondag 24 november 2024 @ 16:45:
Iemand enig idee waarom het opstootje na afloop was? Zoals altijd veel geduw en getrek, maar gebeurt niets. (Hoeft ook niet hoor O-) )
Er zou iets racistisch geroepen zijn door NAC speler Garbett.

• Terranova
Superkiwi schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:30:
Pover potje dit. Drie punten bijschrijven en door naar het volgende slachtoffer >:)
nogal, heb m'n zondag wel eens beter besteed

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

"Er zat meer in voor Zwolle dan deze nederlaag".
Op basis van wat? :?
Rare man die commentator.

• Terranova
Superkiwi schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:37:
"Er zat meer in voor Zwolle dan deze nederlaag".
Op basis van wat? :?
Rare man die commentator.
Deze vent komt uit de regio Amsterdam en probeert altijd zo hard mogelijk niet positief over Ajax te zijn. Of het is echt gemeend en hij heeft echt een hekel aan Ajax.

Ik ben er nog niet achter iig.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:34
3 punten zijn binnen, maar het was niet heel geweldig

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Verwijderd

Terranova schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:28:
Dit was zeker ook geen buitenspel @Verwijderd ?
Komop zeg, jij klaagt altijd ;) En je staat voor!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

2x gescoord…
Geen tegendoelpunten
3 punten in de pocket….

Topwedstrijd :P

Zonder gekheid, het was niet best, alles in een te laag tempo en de verdediging zag er niet best uit. Al met al slordig zonder schade.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:02

Quad

Doof

Han schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:47:
2x gescoord…
Geen tegendoelpunten
3 punten in de pocket….

Topwedstrijd :P

Zonder gekheid, het was niet best, alles in een te laag tempo en de verdediging zag er niet best uit. Al met al slordig zonder schade.
Gelukkig maar, vorig jaar speelde Ajax gelijk tegen PEC.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

Verwijderd

Liefde van NOS voor Brobbey of Brobbey in general, sorry hoor maar die hoort niet in het NL elftal te slecht, maar de liefde in de media voor die gozer is opmerkelijk.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:41:
Liefde van NOS voor Brobbey of Brobbey in general, sorry hoor maar die hoort niet in het NL elftal te slecht, maar de liefde in de media voor die gozer is opmerkelijk.
Het is een beetje een mix.

Het vertrek naar Duitsland na uit contract lopen bij Ajax. Daar amper spelen en gehuurd worden door AJax met een respectabel aantal doelpunten. Uiteindelijk definitief terugkeren voor een redelijk flinke transfersom. In het voor Ajax slechte seizoen 2023/24 er alsnog bovenuit steken met relatief veel doelpunten. Dit seizoen met betrekking tot doelpunten heel slecht starten.

Het is en blijft tot nu toe een speler met potentie voor het nationale elftal maar of hij daar nu de beste speler voor is blijft een vraagteken.

Verwijderd

Napo schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:54:
[...]

Het is een beetje een mix.

Het vertrek naar Duitsland na uit contract lopen bij Ajax. Daar amper spelen en gehuurd worden door AJax met een respectabel aantal doelpunten. Uiteindelijk definitief terugkeren voor een redelijk flinke transfersom. In het voor Ajax slechte seizoen 2023/24 er alsnog bovenuit steken met relatief veel doelpunten. Dit seizoen met betrekking tot doelpunten heel slecht starten.

Het is en blijft tot nu toe een speler met potentie voor het nationale elftal maar of hij daar nu de beste speler voor is blijft een vraagteken.
Nou ja hij heeft kracht and explosie, maar echt nul voetbal intelligentie, beetje de Obiku van Feyenoord destijds, alleen die scoorde wel. Maar de media wil van hem een hype maken, beetje vreemd.
Zo'n Pepi is eecht al 10000000x beter dan hem.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2024 @ 20:16:
[...]

Nou ja hij heeft kracht and explosie, maar echt nul voetbal intelligentie, beetje de Obiku van Feyenoord destijds, alleen die scoorde wel. Maar de media wil van hem een hype maken, beetje vreemd.
Pepi heeft echter niets te zoeken in het Nederlands elftal. De vraag is welke andere opties er dan zijn voor het Nederlands elftal. Depay is er natuurlijk nog, Zirkzee, en daarnaast veel spitsen die het eigenlijk ook niet zijn. Daarin is Brobbey geen rare keuze zeker niet met het oog op de toekomst al moet je daar als Nederlands efltal niet echt naar kijken.

Verwijderd

Napo schreef op zondag 24 november 2024 @ 20:31:
[...]

Pepi heeft echter niets te zoeken in het Nederlands elftal. De vraag is welke andere opties er dan zijn voor het Nederlands elftal. Depay is er natuurlijk nog, Zirkzee, en daarnaast veel spitsen die het eigenlijk ook niet zijn. Daarin is Brobbey geen rare keuze zeker niet met het oog op de toekomst al moet je daar als Nederlands efltal niet echt naar kijken.
Joh, nou liever 100000x Depay terug, Brobbey is gewoon fail, dom atletisch kan echt geen bal.

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 07-11-2025
PrinsPils schreef op zondag 24 november 2024 @ 16:30:
De VAR bij Willem II-NAC was ook stekeblind. Onvoorstelbaar die pingel.
Net terug gezien. Schandalig inderdaad.
Dat de scheidsrechter hier een penalty voor geeft oké, maar hier moet de VAR hem naar het scherm roepen.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:34
Berghuis gaat wat salaris inleveren en zijn contract bij Ajax verlengen, dat is mooi nieuws. Afgelopen seizoen misschien wel de beste speler bij Ajax, dit seizoen nog niet helemaal uit de verf gekomen door o.a. blessures maar zeker een speler die ik graag bij de selectie hou.

Vooral omdat Ajax momenteel niet veel kan investeren, is dit een speler die wel de kwaliteit en drive heeft.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Han
  • Niet online

Han

Hopelijk komt ie snel weer op zijn oude niveau, gisteren was hij de vertragende factor op het middenveld. Op zich niet gek omdat hij bijna 12 weken aan de kant stond, maar hij is al bijna 33 jaar en wordt er niet jonger op. Benieuwd hoe hij zich zal gaan schikken in een minder belangrijke rol en vermoedelijk meer als reservespeler.
Hij zal hopelijk meer voor de breedte zijn straks en worden er jongere spelers aangetrokken en krijgt een speler als Fitz-Jim de voorkeur boven Nerghuis.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:58
Dat was scheidsrechter Lindhout geloof ik.
Mag hopen dat hij niet elke week zo fluit.

Scheidsrechters zouden toch minder beïnvloedbaar moeten zijn voor een thuispubliek.

• Harribo
Ajax was de eerste helft erbarmelijk slecht.
Ik herkende niks meer van het goede Ajax van de afgelopen weken.

Pec had de betere kansen ook, dat mag Ajax nu niet overkomen tegen zo'n ploeg als Pec.

Statistieken vi:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BEgXvxgi3QqadLOAA75BE1xGThA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L2wOErBk670hYnhalvF1dpUN.jpg?f=fotoalbum_large
Pec kan moeilijk scoren, dat was het geluk van Ajax.
Zo hoef je niet te voetballen tegen Sociedad as donderdag, dan wordt je afgedroogd.
Laten we hopen dat het een incident was.

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 25-11-2024 10:52 ]

• Han
  • Niet online

Han

Blijkbaar ben ik de enige die het wel een penalty vond. Dit soort onbesuisde acties worden altijd als overtreding gezien, dze was binnen de 16. Ja, de speler van NAC speelt de bal maar gaat vooraf gewoon dwars door de speler van Willem II heen. Gewoon lomp en besuist inkomen waarbij eerst de man wordt geraakt en daarna pas de bal. Wellicht was een indirecte vrije trap een betere optie geweest maar ik snap de penalty :)

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Harribo schreef op maandag 25 november 2024 @ 10:50:
Pec kan moeilijk scoren, dat was het geluk van Ajax.
Correctie:
Wij hebben Pasveer, dat is de kracht van Ajax.

:P

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Han schreef op maandag 25 november 2024 @ 10:52:
[...]

Blijkbaar ben ik de enige die het wel een penalty vond. Dit soort onbesuisde acties worden altijd als overtreding gezien, dze was binnen de 16. Ja, de speler van NAC speelt de bal maar gaat vooraf gewoon dwars door de speler van Willem II heen. Gewoon lomp en besuist inkomen waarbij eerst de man wordt geraakt en daarna pas de bal. Wellicht was een indirecte vrije trap een betere optie geweest maar ik snap de penalty :)
Onbesuisd? Speler gaat voorwaarts richting de bal, springt hoog om de bal te koppen, Willem II speler loopt achteruit en springt niet, speler van Nac kopt de bal boven/over de Willem II speler heen. Ik zie dat nou niet als onbesuisd van de NAC speler, wellicht slim van Willem II speler, maar ik zie hier nu niet overduidelijk een penalty in.

Wat mij overigens meest irriteert is de Willem II speler die naar zijn hoofd grijpt, maar zodra die hoort dat er gefloten wordt voor de penalty hij wonderbaarlijk nergens last meer van heeft.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Quad

Quad

Doof

Ik heb de samenvatting gezien. De strafschop vind ik wel aan de zware kant. Alhoewel, op het middenveld wordt hier gewoon voor gefloten normaal gesproken.

Dus ja, ik snap hem wel dat het gegeven is.

Wel heb ik moeite mee dat in deze wedstrijd Willem II eigenlijk al vanaf minuut 19 met een man minder had moeten spelen. Omarsson werd in doorgebroken positie onderuit getrokken en Lindthout doet helemaal niets.

En Bokila heeft het iq van een aardappel. Hij denkt te scoren, trekt bij het juichen zijn shirt uit maar doelpunt wordt geannuleerd, doordat Bokila hands maakt. Dat merk je toch? Pff..

nggyu nglyd

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17-01 20:22
[...]

Nou ja hij heeft kracht and explosie, maar echt nul voetbal intelligentie, beetje de Obiku van Feyenoord destijds, alleen die scoorde wel.
Obiku was wel echt een held.

Maar in tegenstelling tot jou zie ik liever Brobbey in de spits dan Depay.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Han schreef op maandag 25 november 2024 @ 10:52:
[...]

+1

Ik namelijk ook.

✅ Onbesuisd
✅ Overtreding
✅ In de zestien

Al die commentatoren die dit geen pingel vinden/vonden kan ik gewoon niet serieus nemen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2024 @ 23:08:
[...]

Joh, nou liever 100000x Depay terug, Brobbey is gewoon fail, dom atletisch kan echt geen bal.
Alsjeblieft niet zeg. Heb echt een uitgebreide vreugdedans gedaan toen deze zeer matige egotripper buiten de selectie viel. Wat heb ik me toch aan deze kerel geërgerd zeg 😤

Iedereen liever dan Depay… of nouja, Bergwijn is ook af.

• Typhone
  • Laatst online: 22:10

Typhone

Who Dares Wins

Dat Vitesse gaat echt heel hard naar de afgrond ben ik bang voor. Die krijgen er ongenadig hard van langs in elke wedstrijd.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 25 november 2024 @ 22:01:
Dat Vitesse gaat echt heel hard naar de afgrond ben ik bang voor. Die krijgen er ongenadig hard van langs in elke wedstrijd.
Het scheelt dat degraderen niet kan, als ze al ten onder gaan is dat eerder door de financiële malaise.

• Typhone
  • Laatst online: 22:10

Typhone

Who Dares Wins

dutchgio schreef op maandag 25 november 2024 @ 22:11:
[...]

Het scheelt dat degraderen niet kan, als ze al ten onder gaan is dat eerder door de financiële malaise.
Yes maar ze komen nu ook in een vicieuze cirkel terecht waarin ze compleet terug op de reset knop moeten drukken. En de achterban van Vitesse is niet zo groot als die van FC Twente wat een jaar of 12 geleden in hetzelfde water verkeerde.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:06
Manchester City - Feyenoord vanavond! Gaan we weer een Benfica uit achtige wedstrijd zien? Of is City na 5 verloren wedstrijden op rij wel klaar met punten verspelen. Ik kan me niet voorstellen dat we iets te vertellen hebben vanavond.

Misschien zit Arne Slot op de tribune in voorbereiding voor de kraker dit weekend. Hoewel hij morgen nog een aardig wedstrijdje tegen Madrid mag coachen.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:33

Agent47

I always close my contracts.

Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 08:44:
Manchester City - Feyenoord vanavond! Gaan we weer een Benfica uit achtige wedstrijd zien? Of is City na 5 verloren wedstrijden op rij wel klaar met punten verspelen. Ik kan me niet voorstellen dat we iets te vertellen hebben vanavond.

Misschien zit Arne Slot op de tribune in voorbereiding voor de kraker dit weekend. Hoewel hij morgen nog een aardig wedstrijdje tegen Madrid mag coachen.
Ik zie Feyenoord hier niet winnen. Ik denk dat "we" er afgaan met 4-1 o.i.d.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:06
Agent47 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 08:52:
[...]

Ik zie Feyenoord hier niet winnen. Ik denk dat "we" er afgaan met 4-1 o.i.d.
4-2 dan.. :+

Gijs Smal tegen Foden gaat een mooi duel worden! :D

We gaan het wel zien. Opzich mooi moment om ze te treffen. Ze zijn niet in vorm en zondag tegen Liverpool staat misschien wel een belangrijkere wedstrijd op het programma voor hun.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Han schreef op maandag 25 november 2024 @ 10:46:
Hopelijk komt ie snel weer op zijn oude niveau, gisteren was hij de vertragende factor op het middenveld. Op zich niet gek omdat hij bijna 12 weken aan de kant stond, maar hij is al bijna 33 jaar en wordt er niet jonger op. Benieuwd hoe hij zich zal gaan schikken in een minder belangrijke rol en vermoedelijk meer als reservespeler.
Hij zal hopelijk meer voor de breedte zijn straks en worden er jongere spelers aangetrokken en krijgt een speler als Fitz-Jim de voorkeur boven Nerghuis.
Vooralsnog zal het roulatietrucje van Farioli iedereen wel tevreden houden (lees: net niet ontevreden bij sommigen) maar op termijn moet je inderdaad wel keuzes gaan maken. Want bij nieuwe aanwas zullen ook zij een kans moeten krijgen en dan zijn er toch spelers die langzaam minder gebruikt zullen gaan worden.
Voordeel is nu wel dat Berghuis zich moet laten zien anders zijn er genoeg die kunnen spelen. Dus of het lukt hem en dan is hij van het niveau waar wij allemaal gelukkig van worden, of het lukt hem niet en dan is er geen man overboord. (wel knaken dus dat verlengen nog even over nadenken)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
[...]

Zo vermoeiend dit...
Als je dan dat soort claims doet, zorg dan ook dat ze kloppen.

Obiku 88x gespeeld in Eredivisie, 21 goals.
Brobbey 96x gespeeld in Eredivisie, 42 goals.

• Harribo
Ik herinner mij Obiku vnl ook van het springen in het hek met prikkeldraad. Mooie gast was dat.

Feyenoord er vanavond af vrees ik. Wel mooie wedstrijd voor de spelers, mooie ervaring. Misschien zelfs leerzaam.

[ Voor 38% gewijzigd door Harribo op 26-11-2024 13:35 ]

• toolkist
  • Niet online
Hehe, eindelijk eens een verstandig besluit:
Geen uitfans bij Ajax tegen Lazio uit angst voor antisemitisme
https://www.vi.nl/nieuws/...-angst-voor-antisemitisme

Had gezien de gedragingen van de Maccabi fans in andere Europese wedstrijden toen natuurlijk ook verboden moeten worden, maar ja "men zag het niet aankomen".

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

toolkist schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 16:39:
Hehe, eindelijk eens een verstandig besluit:

[...]

https://www.vi.nl/nieuws/...-angst-voor-antisemitisme

Had gezien de gedragingen van de Maccabi fans in andere Europese wedstrijden toen natuurlijk ook verboden moeten worden, maar ja "men zag het niet aankomen".
Wordt nog leuk dit. Heeft Ajax zelf met veel pijn en moeite, en hulp van de UEFA voor elkaar dat uitsupporters mee mogen naar Sociedad, verbiedt men in Amsterdam wel weer de uitsupporters van Lazio.

Ik begrijp gerust wel dat de reputatie van Lazio fans en hun recente gedragingen heel anders zijn dan die van Ajax, maar vanuit de gedachte van de UEFA is dit niet handig. Die hebben nu een halve competitie bedacht dus het wordt alleen maar makkelijker voor clubs/steden om uitsupporters te verbieden zonder dat de andere kant dat 'terug kan doen'.

Ben benieuwd of ook dit aangevochten gaat worden en of dat succes heeft.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
Gonadan schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 16:51:
[...]

Wordt nog leuk dit. Heeft Ajax zelf met veel pijn en moeite, en hulp van de UEFA voor elkaar dat uitsupporters mee mogen naar Sociedad, verbiedt men in Amsterdam wel weer de uitsupporters van Lazio.

Ik begrijp gerust wel dat de reputatie van Lazio fans en hun recente gedragingen heel anders zijn dan die van Ajax, maar vanuit de gedachte van de UEFA is dit niet handig. Die hebben nu een halve competitie bedacht dus het wordt alleen maar makkelijker voor clubs/steden om uitsupporters te verbieden zonder dat de andere kant dat 'terug kan doen'.

Ben benieuwd of ook dit aangevochten gaat worden en of dat succes heeft.
Die 2 situaties zijn wel lastig te vergelijken, want Sociedad had problemen met Anderlecht supporters en zei toen we ontvangen van geen enkele club meer uitsupporters en had dus weinig met Ajax supporters te maken terwijl de Lazio supporters worden afgerekend op hun eigen (recente) verleden. Lazio is de afgelopen jaren een aantal keer in NL geweest en blijkbaar steeds problemen gehad met o.a. zwaar vuurwerk en steekwapens.

Om in spreekwoorden het dus samen te vatten. Ajax moest op de blaren van andere zitten, terwijl Lazio op hun eigen blaren moet zitten. Net als dat het recent niet gek was dat Feyenoord supporters in Rome werden gebanned, na het gedoe rondom de fontijn.

Edit: oh ja er zit ook nog verschil in dat het bij Sociedad de club was die zei geen uitsupporters en niet de stad zoals bij Ajax waar de gemeente Amsterdam zegt dat het niet mag.

[ Voor 6% gewijzigd door Pompi op 26-11-2024 19:29 ]

• Agent47

Agent47

Nieuwkoop en smal -O-

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

@Pompi zoals ik al schreef begrijp ik gerust het verschil wel. Toch ben ik benieuwd wat de reactie gaat zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
Gonadan schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 19:50:
@Pompi zoals ik al schreef begrijp ik gerust het verschil wel. Toch ben ik benieuwd wat de reactie gaat zijn.
Ik denk dus echt niks. De UEFA heeft zeggenschap over de deelnemers van hun toernooi en kan dus eisen stellen (bijvoorbeeld bepaalde voorwaarden van het stadion, maar ook verplicht uitsupporters), zeker als een deelnemer eenzijdig een besluit neemt die niet overeenkomt met eisen. Maar de UEFA heeft geen zeggenschap over lokale overheid. Toen eerder dit seizoen de PSV supporters door de Franse overheid werden verboden kon de UEFA dus ook niks doen en hebben toen ook niks van zich laten horen, waardoor de PSV supporters zelf een rechtzaak hadden aangespannen tegen de Franse overheid waarna de rechter zei dat ze alsnog in Parijs mochten zijn maar niet in stadion.

• toolkist
  • Niet online
Ik zie het eigenlijk nog wel gebeuren dat City snel op een 1-0 komt en dan in 'spaarstand' gaat met het oog op de wedstrijd tegen Liverpool komend weekend, en dat Feyenoord dan uiteindelijk gelijk maakt...
Iig hoop ik er dubbel op, omdat ik de NL clubs het gun en omdat er 7.5 op een gelijkspel stond ;)

En sowieso wat betreft Smal, geef hem tijd. Kan nog zomaar een prima (backup)back worden voor Feyenoord.

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:56

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Om nu te zeggen dat ik warm loop voor de opstelling met Wellenreuther, Nieuwkoop en Smal nee, maarja wie zet je behalve Bijlow er dan neer?
Reade kan niet want niet speelgerechtigd, Bueno niet fit verder is er niemand op die plekken vziw.
Wel weer blij met Milambo en dan Hadj Moussa een kans krijgt. Ook Timber weer terug, hopelijk kan die alweer mee zonder pijn.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• toolkist
  • Niet online
Blijft jammer (in het algemeen) dat commercie belangrijker is dan je nr 1 shirt te dragen als de kleuren het toestaan zoals vandaag.

• Quad

Quad

Doof

Is Slot ook gesignaleerd in het stadion of niet?

nggyu nglyd

• Agent47

Agent47

Doe maar een tempo city…

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ik heb vooraf de interviews maar half mee gekregen maar ving iets op over het graag mooi Nederlands voetbal willen spelen. Zo zet Priske het nu niet echt neer moet ik zeggen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:31

OMX2000

By any means necessary...

Feyenoord supporters zijn goed te horen. Da’s fijn

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Agent47

Agent47

Lekker opbouwen zo tegen city

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:32
Snap er niets , ja je moet je eigen spel spelen maar ook niet overdrijven.

• OMX2000

OMX2000

piotr123 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:17:
[...]

Snap er niets , ja je moet je eigen spel spelen maar ook niet overdrijven.
Paixao heeft dit soort momenten vaker.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Er lijkt een knopje om te zijn inderdaad, maar dit is wel erg veel mensen op de andere helft. Met de snelheid van City wel een risico.

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 26-11-2024 21:19 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Agent47

Agent47

Praktisch iedereen blijft er in trappen bij Hadj Moussa

• OMX2000

OMX2000

Zingen ze Arne Slot?

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Agent47 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:23:
Praktisch iedereen blijft er in trappen bij Hadj Moussa
Dat die slechter is dan bij doet blijken bedoel je ?

• OMX2000

OMX2000

Close

• Agent47

Agent47

Dat had de 0-1 moeten zijn

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:56

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Als city even aanzet zijn ze beduidend sterker.
Maar Feyenoord doet in het tweede deel beter mee imho.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Agent47

Agent47

Ja hoor

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:37
Lekker vlak voor rust ook... Balen.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:14

Grudgie

PSN: Grudgie7

Haha. Tuurlijk. 8)7

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Domme overtreding…

• D-e-n
  • Laatst online: 23:08
Ja joh. Help die miljoenenploeg ook nog. Weer genaaid in Europa

• Millie-ano
  • Niet online
Nou. Scheids heeft zijn moment of fame.

"Hij raakt hem" .. is blijkbaar het criterium... Wat een onzin.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Wat een nep penalty weer.

• cheiron
  • Laatst online: 22:57
Zulke suffe momenten dit. Eigenlijk niet zo veel aan de hand.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Niets genaaid. De klassieke hij kan volgens het boekje maar sportief gezien is het onzinnig. Welkom bij het moderne voetbal

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• OMX2000

OMX2000

Je bent niet serieus toch?

• Agent47

Agent47

OMX2000 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:44:
[...]

Je bent niet serieus toch?
Beetje laat met knippen, maar op de man spelen is niet nodig

[ Voor 19% gewijzigd door Outerspace op 01-12-2024 11:21 ]

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Vooral zonde - als Paixao iets meer aan een ander zou denken in de aanval had je wss 1-1 gestaan nu

per aspera ad astra

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Gonadan schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:43:
Niets genaaid. De klassieke hij kan volgens het boekje maar sportief gezien is het onzinnig. Welkom bij het moderne voetbal
Dit is echt één van de redenen waarom ik nog maar sporadisch voetbal kijk. En dan die commentator er bij die een nat plekje in zijn broek krijg van Haaland....tja. Wat je zegt, welkom bij het moderne voetbal.....

• Millie-ano
  • Niet online
Beetje laat, maar laten we dit stoken heen en weer achterwege laten.

[ Voor 74% gewijzigd door Outerspace op 01-12-2024 11:22 ]

• jbdeiman
Mooi beschreven dit. Deze momenten zijn toch echt beter te accepteren wanneer het altijd zo is, maar als je op andere momenten en andere acties weer ziet waar niets mee wordt gedaan, bliven deze enorm frustrerend.

Helemaal als het dan ook nog tegen een miljarden ploeg gebeurt, die dan op deze manier in het zadel wordt geholpen. (Los van dat die gewoon gegeven kan worden volgens de regels)

• D-e-n
  • Laatst online: 23:08
Het zo zuur. Zonder penalty konden ze nog niet scoren. Nu is het gedaan natuurlijk

• piotr123
Millie-ano schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:45:
[...]

Haha met dit soort reacties laten 'jullie' je altijd zo makkelijk kennen en in de kaart spelen.
Wie is jullie?

• Millie-ano
  • Niet online
Doe het dan consequent. Of strooi met strafcorners zoals bij hockey. Of maak een een Amerikaans gebeuren zoals basketbal. Met die 171 - 101 uitslagen. Maar dit is gewoon suf.

• Quad

Quad

Doof

Gaf hij 'm nou voor een overtreding of een handsbal? Ik begreep het niet echt waar het voor gegeven werd.

nggyu nglyd

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Agent47 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:44:
[...]

Hij is anti Feyenoord, altijd al.
Haha nee totaal niet… Hoe kom je erbij.

Feyenoord interesseert me echt niet meer of minder dan Ajax (of PSV)… Sterker nog, ik vind Ajax en Feyenoord (iig qua aanhang) heel erg vergelijkbare clubs (alhoewel ze het daar zelf niet mee eens zullen zijn).

[ Voor 24% gewijzigd door FreakNL op 26-11-2024 21:55 ]

• Agent47

Agent47

Quad schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:49:
Gaf hij 'm nou voor een overtreding of een handsbal? Ik begreep het niet echt waar het voor gegeven werd.
Omdat Timber tegen de schoen van Haaland aantrapte

• Millie-ano
  • Niet online
De meeste Feyenoord supporters. Elke 'negatieve' reactie, Of de reactie nu grappend, of realistisch is. .. het dan anti Feyenoord noemen is altijd zo treurig

• jbdeiman
Agent47 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:50:
[...]

En dat terwijl hij niet eens bovenmatig grote voeten heeft, dan toch wel duidelijk een strafschop. :+

• Quad

Quad

Doof

Agent47 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:50:
[...]

Ik zal zo even opletten. :)

nggyu nglyd

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Millie-ano schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:51:
[...]

De meeste Feyenoord supporters. Elke 'negatieve' reactie, Of de reactie nu grappend, of realistisch is. .. het dan anti Feyenoord noemen is altijd zo treurig
Ik heb hier wel een aantal keer laten vallen dat ik Spartaan ben. Misschien is daar de conclusie uit getrokken dat ik anti-Feyenoord ben. Het tegendeel is waar, ik ben juist blij dat Feyenoord bestaat en in dezelfde stad voetbalt.

• jbdeiman
[...]

Deze reactie verdient dezelfde benaming als jij aan de Feyenoord supporters geeft eigenlijk. I.m.o. niet nodig en onnodig uitdagend richting een bepaalde groep supporters. Mag wel achterwege blijven eigenlijk, laten we lekker over voetbal ouwehoeren hierzo.

Ontopic: city is op zichzelf veel te sterk natuurlijk (te verwachten) maar speelt te slordig. Feyenoord begon leek het onder hoogspanning, maar kwam er wat lekkerder in. Dan is het extra vervelend een penal tegen te krijgen zo kort voor rust.

• Quad

Quad

Doof

Blijft een lastige. Deze scheidsrechter geeft 'm, een Bas Nijhuis had waarschijnlijk niets gedaan. Zulke situaties zijn aan de persoonlijke interpretatie van de scheidsrechter onderhevig.

Nu geeft hij deze strafschop, naja jammer. Liever dat een scheidsrechter en VAR erover nadenken dan dat elke valpartij in het aanvallende team wordt bepaalt.

nggyu nglyd

• piotr123
[...]

Misschien is dat zo, maar als je op dit forum kijkt is helaas Feyenoord niet de enige club waarbij dat gebeurd. Lees alleen het afgelopen weekend maar op na het constante gezeik over de scheidsrechter.

• jbdeiman
Quad schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:55:
Blijft een lastige. Deze scheidsrechter geeft 'm, een Bas Nijhuis had waarschijnlijk niets gedaan. Zulke situaties zijn aan de persoonlijke interpretatie van de scheidsrechter onderhevig.

Nu geeft hij deze strafschop, naja jammer. Liever dat een scheidsrechter en VAR erover nadenken dan dat elke valpartij in het aanvallende team wordt bepaalt.
Ik snap je, maar ben het toch niet met je eens, het moet of altijd dan een strafschop zijn, of altijd niet (liever dat laatste, aanstellen enzo moet juist niet worden beloond). Voetbal is een contact sport zeggen ze altijd maar als je bij contact steeds maar moet gaan liggen of overtreding fluit, dan moet voetbal een no-contact sport worden, maar daar wordt het niet beter van lijkt mij.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

D-e-n schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:48:
Het zo zuur. Zonder penalty konden ze nog niet scoren.
Met dank aan Wellenreuter, wie had dat gedacht. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Overigens vind ik het vooral een domme overtreding omdat je gewoon slimmer moet zijn. Dat het ongelukkig is, zeker… Maar je moet ook een beetje situational awareness hebben als verdediger. Maar dan komt het op kwaliteit aan, en als je “slechter” bent dan je tegenstander loop je sneller tegen dit soort pingels aan. Tegen Sparta of RKC overkomt dit Feyenoord niet… (dan is het juist weer andersom)…

Overigens hoop ik dat Feyenoord wint. En Ajax ook (als die tenminste nog in Europa zitten?).

[ Voor 10% gewijzigd door FreakNL op 26-11-2024 22:01 ]

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

jbdeiman schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:58:
Ik snap je, maar ben het toch niet met je eens, het moet of altijd dan een strafschop zijn, of altijd niet (liever dat laatste, aanstellen enzo moet juist niet worden beloond). Voetbal is een contact sport zeggen ze altijd maar als je bij contact steeds maar moet gaan liggen of overtreding fluit, dan moet voetbal een no-contact sport worden, maar daar wordt het niet beter van lijkt mij.
De regels zijn gewoon ruk. Hier doen twee spelers tegelijk een poging de bal te veroveren met een gogogadgetleg. En alleen omdat de ene iets eerder is maakt de ander gelijk een overtreding? Hou toch op.
Die kerels vinden het toch altijd zo'n ultieme mannensport? Kappen dan met janken, hier was uit sportief oogpunt echt niets aan de hand.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:48
FreakNL schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:00:
Overigens vind ik het vooral een domme overtreding omdat je gewoon slimmer moet zijn. Dat het ongelukkig is, zeker… Maar je moet ook een beetje situational awareness hebben als verdediger. Maar dan komt het op kwaliteit aan, en als je “slechter” bent dan je tegenstander loop je sneller tegen dit soort pingels aan. Tegen Sparta of RKC overkomt dit Feyenoord niet… (dan is het juist weer andersom)…

Overigens hoop ik dat Feyenoord wint. En Ajax ook (als die tenminste nog in Europa zitten?).
Volgens mij krijg je bij zoveel ballen in de zestien met grote kans een of meerdere penaltymomenten. Die moet je overleven, net als de kansen tegen. Helaas, het mocht niet zo zijn.

Feyenoord speelt niet onaardig, zolang de 0 gehouden wordt kan je hopen. Zelfs bij 1-0 kan 1 moment nog een punt opleveren natuurlijk. Maar de tegenstander is natuurlijk een maatje groter en dat zie je.
Pagina: 1 ... 116 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken